BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rode kaart Strootman

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 31 oktober 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:54 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Foto's zeggen niet zo veel, soms lijkt het op een foto vele male erger dan dat het is en
andersom. Op de foto van VI lijkt het wel vele male erger en hier lijkt niet zo veel aan de hand.

Jij hebt gelijk dat het lastig oordelen is op basis van 1 frame, maar kijk hier op 1:35. Is van de zijkant. Overduidelijk toch.

http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=8121
R!ck
 R!ck - maandag 31 oktober 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 20:25 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Ik had het idd mis, maar jij ook! Als je heel goed kijkt zie je dat het Kevin Blom was
die met vijf gestrekte benen inkwam:P
Pff bedankt voor het waarschuwen zeg, dat had ik echt niet gezien, wat een smeervink die Blom zeg :o Dat hij daarna De Jong en Strootman nog slaat ook, die man verdient een opsluiting van een jaar! Ahaha :P
Marion
 Marion - dinsdag 01 november 2011 - 14:21   quote  deeplink  
Ik vind dat PSV erg selectief verontwaardigd reageert. Kevin Blom had de goal van Marcelo wegens leunen op de Jong zo af kunnen keuren. Ik heb een onbestrafte handsbal van Bouma in het strafschopgebied gezien. De overtreding van Toivonen bij de goal Van Douglas bleef ook onbestraft. Deze dingen worden alleen niet 100 keer op TV herhaald en blijven dus onbesproken. PSV speelde in de duels de hele wedstrijd op het randje en ik vind de rode kaart daar helemaal geen onlogisch gevolg van. De trainer en spelers van PSV moeten denk ik even goed in in de spiegel kijken en bedenken hoe zij zich zo uit het veld laten slaan, dat zij een zekere overwinning nog uit handen geven. Dat kan niet anders dan een mentale kwestie zijn. Tijdens de laatste versie van de Johan Cruijf-schaal werd Berghuis ook ten onrechte van het veld gestuurd en Twente wist alsnog een winnende treffer te scoren.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 01 november 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2011 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Die mag je eens uitleggen.. Toivonen schopt iemand tegen Willem 2, de SCHEIDS ziet dit niet, hoezo heeft dat niks met de scheids te maken??? En bij Bakkal was dat hetzelfde
heeft toch niks te doen met de kaart van strootman.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 01 november 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat maakt het helemaal erg, als je een fout maakt gedraag je dan als een kerel en geef dat toe, maar ga niet proberen het wat goed te maken tijdens een wedstrijd, Twente kan er niks aan doen dat die fout wordt gemaakt, maar als Blom dat dan probeert recht te zetten is Twente er ook door de lul.. Hoe dan ook was het in alle opzichten een zeer zwak optreden van Blom..
twente de lul door met 11 man te spelen ? is me niet helemaal duidelijk dit.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 01 november 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2011 - 18:18 schreef @fey@010 het volgende:
Beslissing is niet meer terug te draaien. Jammer dat het zo van invloed was op de wedstrijd die PSV verdiende te winnen. Zo heb je soms de momenten mee en soms ook tegen. Over een heel seizoen zal het fifty/fifty zijn. Wel hoop ik dat de KNVB de kaart gaat seponeren.
maar psv heeft wel veel van deze duidelijke momenten sorry dat ik het moet zeggen.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 01 november 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 14:21 schreef Marion het volgende:
Ik vind dat PSV erg selectief verontwaardigd reageert. Kevin Blom had de goal van Marcelo wegens leunen op de Jong zo af kunnen keuren. Ik heb een onbestrafte handsbal van Bouma in het strafschopgebied gezien. De overtreding van Toivonen bij de goal Van Douglas bleef ook onbestraft. Deze dingen worden alleen niet 100 keer op TV herhaald en blijven dus onbesproken. PSV speelde in de duels de hele wedstrijd op het randje en ik vind de rode kaart daar helemaal geen onlogisch gevolg van. De trainer en spelers van PSV moeten denk ik even goed in in de spiegel kijken en bedenken hoe zij zich zo uit het veld laten slaan, dat zij een zekere overwinning nog uit handen geven. Dat kan niet anders dan een mentale kwestie zijn. Tijdens de laatste versie van de Johan Cruijf-schaal werd Berghuis ook ten onrechte van het veld gestuurd en Twente wist alsnog een winnende treffer te scoren.
dit gebeurd per wedstrijd minimaal 5x leunen hangen handsbal en ga maar door.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 01 november 2011 - 21:56   quote  deeplink  
ZE WORDEN STEED GEKKER BIJ DE KNVB HOE BESLIS JE EEN KAMPIOENSCHAP SORRY MAAR DIT SLAAT ECHT NERGENS OP.

Aanklager verhoogt strafeis PSV'er Strootman

Het beroep dat PSV en Kevin Strootman hebben aangetekend tegen de schorsing van de voetballer heeft averecht uitgepakt. De aanklager van de KNVB besloot de strafeis namelijk te verzaren.

Strootman kreeg afgelopen zaterdag in de topper tegen FC Twente een rode kaart voor een overtreding op Luuk de Jong. Heel PSV en diverse prominenten uit de voetbalwereld reageerden woedend en verbaasd op de beslissing van arbiter Kevin Blom.

De tuchtcommissie van de KNVB deed Strootman vervolgens een voorstel van twee wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. De aanklager betaald voetbal heeft deze eis in hoger beroep nu verzwaard tot twee duels schorsing zonder voorwaardelijke straf.

PSV en Strootman pleitten voor vrijspraak. Als zij geen gelijk krijgen zal de Oranje-international de wedstrijden tegen Heracles Almelo (thuis) en De Graafschap (uit) aan zich voorbij moeten laten gaan. Woensdag volgt de uitspraak in de strafzaak.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 01 november 2011 - 22:00   quote  deeplink  
strootman 2 wedstrijden, lees hier onder geeft knvb eigenlijk al toe dat ze fout zitten en toch 2 wedstrijden te gek voor woorden.

Blom krijgt geen wedstrijd toegewezen van de KNVB

Door Tom Brouwer | 01 Nov 2011 om 14:08 | Bron: knvb.nl | Gratis live voetbal kijken

Kevin Blom krijgt aankomend weekeinde geen duel in de Eredivisie toegewezen, dat meldt de KNVB op haar site. De scheidsrechter gaf zaterdagavond in het duel tussen FC Twente en PSV een discutabele rode kaart aan Kevin Strootman.

De voetbalbond heeft besloten de arbiter aankomend weekeinde 'rust' te geven. Blom zal ook niet in de Jupiler League fluiten. Wel zal de leidsman aankomende donderdag in het duel tussen Steaua Boekarest en Maccabi Haifa in de Europa League de fluit hanteren.

Blom gaf de rode kaart aan Strootman na een overtreding op Luuk de Jong. De aanklager betaald voetbal wil de PSV'er voor een duel schorsen, maar de middenvelder heeft al laten weten daar niet mee akkoord te gaan. De zaak komt dinsdagavond om 20.00 uur voor bij de aanklager
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 01 november 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Ze willen gewoon een statement maken,en volgens mij speelt het verhaal van Rutten
en geen hand geven ook mee .............................

Wat is dit weer @#$)((#$)(@!!@ zeg.

Wedde dat we tegen Heracles winnen en tegen @## de graafschap gelijk spelen.
remco k
 remco k - dinsdag 01 november 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 21:46 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

heeft toch niks te doen met de kaart van strootman.
Draai de dingen nou niet om, er wordt geroepen dat PSV ALTIJD in het nadeel is, hiermee zeg ik enkel dat dit onzin is.
remco k
 remco k - dinsdag 01 november 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 21:47 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

twente de lul door met 11 man te spelen ? is me niet helemaal duidelijk dit.
Twente maakt die overtreding toch niet of wel??!! Strootman gaat er onterecht af, dat lijkt me duidelijk, maar dat geeft die scheids het recht niet om Toivonen er als goedmaker wel op te laten staan voor iets waar hij 100% zeker zijn tweede gele had moeten krijgen. Dat is dus in het nadeel van Twente..
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 01 november 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:02 schreef Gegroet het volgende:
Ze willen gewoon een statement maken,en volgens mij speelt het verhaal van Rutten
en geen hand geven ook mee .............................

Wat is dit weer @#$)((#$)(@!!@ zeg.

Wedde dat we tegen Heracles winnen en tegen @## de graafschap gelijk spelen.
Ik snap sowieso niet dat ze voor hetzelfde vergrijp opeens de strafeis gaan verhogen, vanwege het feit dat je in beroep bent gegaan. Is toch gewoon een drukmiddel om clubs slaafs akkoord te laten gaan met de opgelegde straf. Het is toch een vrij land. Als je het ergens mee oneens bent, dan moet je gewoon een procedure kunnen volgen zonder dat het extra nadelige gevolgen voor je heeft. Dit komt aardig in de buurt van maffiapraktijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 november 2011 door PSVMocro --
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 01 november 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Twente maakt die overtreding toch niet of wel??!! Strootman gaat er onterecht af, dat lijkt me duidelijk, maar dat geeft die scheids het recht niet om Toivonen er als goedmaker wel op te laten staan voor iets waar hij 100% zeker zijn tweede gele had moeten krijgen. Dat is dus in het nadeel van Twente..
ja nadeel je kun het bekijken hoe je wilt.
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - dinsdag 01 november 2011 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Draai de dingen nou niet om, er wordt geroepen dat PSV ALTIJD in het nadeel is, hiermee zeg ik enkel dat dit onzin is.
hoeveel penalties mist psv per jaar weegt niet af tegen twee overtredingen die niet worden gezien.
remco k
 remco k - dinsdag 01 november 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:22 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

hoeveel penalties mist psv per jaar weegt niet af tegen twee overtredingen die niet worden gezien.
Lul niet zo dom man, dit is nu echt Calimerogedrag.. PSV Ajax Twente en Feyenoord krijgen over het algemeen iets meer mee dan tegen door het seizoen. Dat is nu eenmaal het voordeel van een grote club..
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 01 november 2011 - 23:04   quote  deeplink  
VI:

De aanklager betaald voetbal heeft de eis tegen PSV-middenvelder Kevin Strootman
dinsdag bij de behandeling door de tuchtcommissie naar een onvoorwaardelijke
schorsing van twee wedstrijden verhoogd.

De oorspronkelijke eis tegen Strootman, wiens rode kaart zaterdag in het competitieduel met PSV (2-2) voor de nodige opschudding zorgde, was twee duel schorsing, waarvan één voorwaardelijk.

Dus morgen kan hij er ook 4 wedstrijden krijgen of juist geen?

Woensdagochtend doet de tuchtcommissie uitspraak.
petertje
 petertje - woensdag 02 november 2011 - 07:12   quote  deeplink  
echt weer kansloze actie van de knvb... Zitten waarschijnlijk allemaal van die figuren daar die thuis bij de vrouw onder de duim zitten en niets te vertellen hebben.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 02 november 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Het wordt op deze manier wel héél moeilijk om nog vertrouwen te houden in de KNVB. Bizar!

'Tuchtlid en Twente-fan Visscher zorgt voor schorsing Strootman'

Door Tom Brouwer | 02 Nov 2011 om 12:24 | Bron: Twitter | Gratis live voetbal kijken

Hans Visscher, tuchtlid bij de KNVB, heeft mede besloten dat PSV'er Kevin Strootman geschorst gaat worden voor twee duels. Naast zijn werkzaamheden voor de voetbalbond lijkt hij ook supporter van FC Twente te zijn gezien zijn tweets.

Tijdens de wedstrijd was Visscher actief op Twitter. "1-0. 10 10 10 10 10 10 10 10 omdat het kan. Nou Twente. Kom op. D'r an!!", zo begon hij. "Hahahahaha 2-2 Fer. Dat Toiventje solliciteert naar een langdurige schorsing!."

Volgens Visscher is de schorsing van twee duels terecht. In eerste instantie kreeg Strootman een schorsing van twee duels, waarvan een voorwaardelijk. Na het beroep is het verhoogt naar twee duels. "Is reglementair correct. Schikkingsvoorstel is altijd lager. Zowel bij betaald- als bij amateurvoetbal."
Gegroet
 Gegroet - woensdag 02 november 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 12:52 schreef PSVMocro het volgende:
Het wordt op deze manier wel héél moeilijk om nog vertrouwen te houden in de KNVB. Bizar!

'Tuchtlid en Twente-fan Visscher zorgt voor schorsing Strootman'

Door Tom Brouwer | 02 Nov 2011 om 12:24 | Bron: Twitter | Gratis live voetbal kijken

Hans Visscher, tuchtlid bij de KNVB, heeft mede besloten dat PSV'er Kevin Strootman geschorst gaat worden voor twee duels. Naast zijn werkzaamheden voor de voetbalbond lijkt hij ook supporter van FC Twente te zijn gezien zijn tweets.

Tijdens de wedstrijd was Visscher actief op Twitter. "1-0. 10 10 10 10 10 10 10 10 omdat het kan. Nou Twente. Kom op. D'r an!!", zo begon hij. "Hahahahaha 2-2 Fer. Dat Toiventje solliciteert naar een langdurige schorsing!."

Volgens Visscher is de schorsing van twee duels terecht. In eerste instantie kreeg Strootman een schorsing van twee duels, waarvan een voorwaardelijk. Na het beroep is het verhoogt naar twee duels. "Is reglementair correct. Schikkingsvoorstel is altijd lager. Zowel bij betaald- als bij amateurvoetbal."
Weet je zeker dat het geen vals Twitter account is? en Hij beslist er toch niet in
zijn eentje over?

Maar dan nog is dit erg vreemd als dit waar is, zal dan beslist een staartje krijgen.
Moet de zaak Strootman in ieder geval overnieuw worden gedaan.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 02 november 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 13:19 schreef Gegroet het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het geen vals Twitter account is? en Hij beslist er toch niet in
zijn eentje over?

Maar dan nog is dit erg vreemd als dit waar is, zal dan beslist een staartje krijgen.
Moet de zaak Strootman in ieder geval overnieuw worden gedaan.
Is zeker zijn account. Kijk maar: http://twitter.com/#!/hans_visscher

VI en het ED zijn op onderzoek uit. Is nog een beetje onduidelijkheid over of hij bij de commissie zat, maar ook al zat hij er niet bij...Hij blijft onderdeel van de KNVB en het minste wat ze kunnen doen is de schijn van objectiviteit hooghouden. Blijft ook de vraag hoeveel van dit soort figuren daar zonder twitteraccount rondlopen en van wie wij niet kunnen weten wat voor dubbel moraal ze erop na houden...
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 02 november 2011 - 13:45   quote  deeplink  
#KNVB onderzoekt uitlatingen tuchtcommissie-lid Visscher n.a.v. schorsing #Strootman. Meer rond 13.40u @VIradionl @hans_visscher

hahaha de KNVB gaat nu de KNVB onderzoeken...kan het nog grappiger...

KNVB onderzoekt uitlatingen lid van tuchtcommissie

02/11/2011 13:19

De KNVB is in verlegenheid gebracht door uitlatingen van tuchtcommissielid Hans Visscher op twitter. Visscher laat zich via zijn twitter-account (@hans_visscher) openlijk uit over de zaak rond PSV-er Kevin Strootman. De middenvelder kreeg rood in het duel met FC Twente en vervolgens een schikkingsvoorstel van één wedstrijd schorsing. Dit weigerde hij waarop de tuchtcommissie van de KNVB twee wedstrijden voorstelde. De zitting was gisteren en vandaag deed de tuchtcommissie uitspraak.

De uitlatingen van Visscher zijn pikant omdat via twitter zijn uitgesproken voorkeur voor FC Twente laat blijken. Het tuchtcommissielid uit de provincie Overijssel leek tijdens de wedstrijd FC Twente-PSV bovendien op de zaken vooruit te lopen. Over PSV-aanvaller Ola Tovoinen twitterde Visscher letterlijk: 'Dat Toiventje solliciteert naar een langdurige schorsing!'

Geconfronteerd met de uitlatingen van het tuchtcommissielid laat de KNVB in een eerste reactie weten dat het de twitter-opmerkingen van Visscher onderzoekt. Een woordvoerder laat weten dat de bond later met tekst en uitleg komt. Opmerkelijk is dat de KNVB bij navraag niet kan aangeven in welke hoedanigheid Visscher betrokken is bij de zaak rond Strootman. Wel laat de woordvoerder weten: 'Dit is in ieder geval niet de juiste werkwijze, maar wij willen eerst onderzoeken hoe het precies in elkaar zit voordat we ons verder over de zaak uitlaten.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2011 door PSVMocro --
Gegroet
 Gegroet - woensdag 02 november 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Op VI staat dat hij niet met de zaak betrokken is geweest.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 02 november 2011 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 15:07 schreef Gegroet het volgende:
Op VI staat dat hij niet met de zaak betrokken is geweest.
Ja, dat zegt de KNVB...

Ik heb het wel gehad met deze zaak. Op naar Hapoel Tel Aviv.
Gegroet
 Gegroet - woensdag 02 november 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 15:15 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ja, dat zegt de KNVB...

Ik heb het wel gehad met deze zaak. Op naar Hapoel Tel Aviv.
Idd, ga der heen naar die wedstrijd kost geen fluit op vakantieveilingen.nl
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - woensdag 02 november 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2011 - 22:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Lul niet zo dom man, dit is nu echt Calimerogedrag.. PSV Ajax Twente en Feyenoord krijgen over het algemeen iets meer mee dan tegen door het seizoen. Dat is nu eenmaal het voordeel van een grote club..
zo waar haal je deze taal vandaan, als mijn comentaar niet bevalt moet je
niet reageren pino.

PSV Ajax Twente en Feyenoord krijgen over het algemeen iets meer mee dan tegen door het seizoen. Dat is nu eenmaal het voordeel van een grote club. dit is al jaren geleden.
remco k
 remco k - woensdag 02 november 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 17:44 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

zo waar haal je deze taal vandaan, als mijn comentaar niet bevalt moet je
niet reageren pino.

PSV Ajax Twente en Feyenoord krijgen over het algemeen iets meer mee dan tegen door het seizoen. Dat is nu eenmaal het voordeel van een grote club. dit is al jaren geleden.
Het bewijs is er toch echt dat dit ook dit jaar en andere jaren veelvuldig gebeurt.. Kijk de wedstrijden stuk voor stuk maar eens terug, alle kleine beslissingen in het voordeel van de grote clubs zijn duidelijk en vrijwel wekelijks zichtbaar.

Beetje triest dat je dit soort Calimerogedrag vertoont..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - donderdag 03 november 2011 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2011 - 19:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Het bewijs is er toch echt dat dit ook dit jaar en andere jaren veelvuldig gebeurt.. Kijk de wedstrijden stuk voor stuk maar eens terug, alle kleine beslissingen in het voordeel van de grote clubs zijn duidelijk en vrijwel wekelijks zichtbaar.

Beetje triest dat je dit soort Calimerogedrag vertoont..
heb er tot nu toe bij meerdere grote v
clubs niets van terug gezien jij wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 november 2011 door weetnietoftochwel --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 november 2011 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2011 - 18:27 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

heb er tot nu toe bij meerdere grote v
clubs niets van terug gezien jij wel.
tis maar net wat je wil zien. Buitenspel goal Vertonghen, kost ons 3 punten. Anita vorig seizoen rood (was het niet) maar verlies je wel, kost je 3 punten, overduidelijke penals niet gegeven aan ons.. en zo kan ik bij elke wedstrijd bij welke club ook nog tig dingen opnoemen.. feit is gewoon dat het niveau van de scheidsrechters BAGGER IS.. en het gebeurt zeker niet alleen bij PSV..
weetnietoftochwel
 weetnietoftochwel - vrijdag 04 november 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 09:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tis maar net wat je wil zien. Buitenspel goal Vertonghen, kost ons 3 punten. Anita vorig seizoen rood (was het niet) maar verlies je wel, kost je 3 punten, overduidelijke penals niet gegeven aan ons.. en zo kan ik bij elke wedstrijd bij welke club ook nog tig dingen opnoemen.. feit is gewoon dat het niveau van de scheidsrechters BAGGER IS.. en het gebeurt zeker niet alleen bij PSV..
we praten over dit seizoen. en de scheidrechters tja denk verbannen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 november 2011 door weetnietoftochwel --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 november 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 12:42 schreef weetnietoftochwel het volgende:

[..]

we praten over dit seizoen. en de scheidrechters tja denk verbannen.
dat weet ik.. buitenspel goal vertonghen was toch ook dit seizoen ? gaat er gewoon om dat hetniet alleen jullie overkomt.. ook Ajax en zo ngo paar clubs meer.. scheidsrechters in NL zijn gewoon knudde..
Irm
 Irm - zondag 06 november 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Zit nu ajax te kijken ,welke kleur moet dan de kaart van ooijer wel niet zijn ??
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 06 november 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 november 2011 - 14:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat weet ik.. buitenspel goal vertonghen was toch ook dit seizoen ? gaat er gewoon om dat hetniet alleen jullie overkomt.. ook Ajax en zo ngo paar clubs meer.. scheidsrechters in NL zijn gewoon knudde..
Klopt, al is het voor mijn gevoel wel opvallend hoe goed Twente er vaak mee wegkomt.

quote:
Op zondag 06 november 2011 - 13:55 schreef Irm het volgende:
Zit nu ajax te kijken ,welke kleur moet dan de kaart van ooijer wel niet zijn ??
Zwart
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 06 november 2011 - 17:55   quote  deeplink  
Nou 2 buitenspelgoals. Die eerste was close, maar de 2de moet je gewoon zien als grensrechter. Los van hoe ik nu persoonlijk als supporter naar de wedstrijd kijk is het niveau van de scheidsrechters gewoon te schandalig voor woorden.
Gegroet
 Gegroet - dinsdag 15 november 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Weet iemand wanneer het hoger beroep volgt?

En Speelde Strootman slecht vanavond, heb de wedstrijd niet gezien maar lees overal
dat hij door het ijs zakte?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 november 2011 door Gegroet --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 15 november 2011 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2011 - 23:00 schreef Gegroet het volgende:
Weet iemand wanneer het hoger beroep volgt?

En Speelde Strootman slecht vanavond, heb de wedstrijd niet gezien maar lees overal
dat hij door het ijs zakte?
De 17de komen ze bij elkaar, de 18de volgt de uitspraak.

Ik vond Strootman de meest stabiele middenvelder. Ze lieten tijdens de wedstrijd cijfers zien, waaruit bleek dat hij het minste balverlies had van de middenvelders. Al staat Sneijder wel dieper. Ik vind Strootman op dit moment beter dan Van Bommel. De wissel voor Nigel de Jong was ook erg ongelukkig, een minuut later lag de 3-0 er alweer in. Sneijder had zijn dag niet, maar dat is hem vergeven. Kuyt, Babel, Braafheid, Huntelaar...ik vind het technisch gezien spelers die tekort komen voor het niveau. Huntelaar heeft zijn statistieken mee, maar als je niet op de helft van de tegenstander speelt dan heeft het weinig zin.

Oranje staat straks wel weer klaar met Sneijder, Van der Vaart, Robben, Van Persie en hopelijk Afellay. Dat zijn spelers die toch echt veel sneller in de combinatie zijn en naar voren toe veel meer brengen. Vandaag was het pover...heel pover.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rode kaart Strootman









0.0104889