BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 oktober 2020 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2020 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die Sliti is een geweldig talent zeg pfffff.
Maar van Persie mag er ook wezen.
Geweldig..
VVout
 VVout - zondag 11 oktober 2020 - 00:04   quote  deeplink  
Ghèhe`, 8-3 die weten ook hoe ze er in de toekomst voor staan :)
R()b
 R()b - zondag 11 oktober 2020 - 01:11   quote  deeplink  
Wat een goal zeg!!
Wordt dit elke week zo???
Bowie
 Bowie - zondag 11 oktober 2020 - 16:11   quote  deeplink  
Zo, die samenvatting heb ik 'n keer of 5 bekeken, dat 't van Ajax-tv is maakt het nóg mooier.
die van 't Schip weet nu ook dat de échte talenten niet op hun Toekomst lopen.

Mooi hoor, inderdaad die al genoemde linksbuiten maar zeker ook de kleine van Persie. Wat ene look- a- like van zijn vader. Zelfde motoriek, zelfde techniek en zelfs dezelfde stijd van kleding, met ook hij in een lange-korte broek met daaronder al licht krommende stelten.

Vasthouden en verbeteren dus deze groep, kunnen we over 2 a 3 jaar al de eerste vruchten van gaan plukken.
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 11 oktober 2020 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2020 - 01:11 schreef R()b het volgende:
Wat een goal zeg!!
Wordt dit elke week zo???
Volgens mij stond Feyenoord O-15 ergens onderaan, dus werd het hoog tijd dat ze gingen winnen.
ar
 ar - zondag 11 oktober 2020 - 17:03   quote  deeplink  
Heerlijk.
Een oud klasgenootje van mijn dochter zit in dat team van hullie.. :)
Dus dat was ff spammen natuurlijk haha
ar
 ar - zondag 11 oktober 2020 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2020 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die Sliti is een geweldig talent zeg pfffff.
Maar van Persie mag er ook wezen.
Ziet er gelikt uit idd!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 oktober 2020 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2020 - 17:04 schreef ar het volgende:

[..]

Ziet er gelikt uit idd!
Maar toch ,horen we niks meer van bij Feyenoord over 2 jaar
ar
 ar - zondag 11 oktober 2020 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2020 - 18:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar toch ,horen we niks meer van bij Feyenoord over 2 jaar
Haha, voel ik enig sarcasme?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 oktober 2020 - 01:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2020 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 oktober 2020 - 06:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2020 - 21:28 schreef ar het volgende:

[..]

Haha, voel ik enig sarcasme?
Nee hahaha zal wel weer vroegtijdig achter het geld aan gaan .
Dat is toch de trend van de grootste talenten .
Maar hij heeft weer het voordeel van de twijfel.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 oktober 2020 - 07:23   quote  deeplink  
In deze tijd wel onwaarschijnlijker
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 oktober 2020 - 18:27   quote  deeplink  
Feyenoorder Antoni Milambo heeft zijn eerste profcontract getekend. De aanvallende middenvelder, die in de jeugdopleiding bekend staat als een groot talent, zet zijn handtekening onder een verbintenis die hem tot medio 2023 aan de stadionclub bindt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 oktober 2020 - 21:19   quote  deeplink  
Het lijkt Feyenoord te zijn gelukt om Ajax af te troeven. De Rotterdammers zouden de vijftienjarige Mike Kleijn aan boord houden ondanks Amsterdamse interesse.
Frstu
 Frstu - maandag 09 november 2020 - 19:57   quote  deeplink  
Wel goed dat het cynisme er weer een beetje vanaf is als het gaat om de jeugdopleiding.

Onder 21 is niet veel. Maar spelers als Geertruida, Malacia, Kökçü en Bannis doen mee. Dat is toch niet niets voor Feyenoord één. Nu hopen voor veel speelminuten voor Burger bij Sparta.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 maart 2021 - 17:47   quote  deeplink  
De laatste jaren krijgt de jeugdopleiding van Feyenoord veel kritiek, maar Devin Remie, de 17-jarige doelman van de Onder 18-ploeg, is juist enthousiast over de ontwikkelingen op trainingscomplex 1908.

"Je merkt dat Feyenoord een grote stap heeft gezet om jeugdspelers beter te ontwikkelen. Bijvoorbeeld als het gaat om de manier van trainen, of dat we beschikken over een restaurant waarbij nu ook nog beter gekeken kan worden naar ons voedingspatroon. Dat helpt mij ook in mijn ontwikkeling", vertelt Remie in het blad Hand In Hand.

De goalie vervolgt met een ander sterk punt op het complex: "De trainers zijn heel duidelijk. Als ze iets opmerken dan zeggen ze dat ook. Melvin Boel is bijvoorbeeld heel direct en zegt waar het op staat. Hij zegt bijvoorbeeld: 'dit moet je verbeteren, anders wordt je tweede keeper in een elftal.' Dat stimuleert mij. Als keeper is het een extra uitdaging om de stap te maken naar het eerste elftal van Feyenoord en je een vaste waarde te maken. Maar als ik nu kijk naar Justin Bijlow, die nu nog 22 is en vaste keeper is, dan is het zeker mogelijk."
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 maart 2021 - 17:49   quote  deeplink  
Nadat Robin van Persie een einde maakte aan zijn carrière als profvoetballer, is hij begonnen als trainer. Samen met Gaston Taument traint hij nu op bepaalde dagen de oudere talenten uit de Rotterdamse jeugdopleiding.

"Ik vind het vooral fantastisch dat Robin ook voor zo’n groep staat. Die jongens vinden het mooi als hij dingen voordoet", begint Taument in De Telegraaf. "Wat ik knap van hem vind, is het geduld waarmee hij alles uitlegt. Als je het nu over details hebt, dan weet deze man pas waar topvoetbal werkelijk over gaat. Robin tilt het niveau nog even twee niveaus hoger, waar anderen denken dat dit het plafond is in een opleiding."

"Onze talenten zien wat hij wil. Als het nodig is, doet hij het tien keer voor", vertelt de oud-prof. "Sommigen kunnen dat geduld opbrengen, anderen niet. Die willen meteen hoofdtrainer worden na hun carrière als profvoetballer en met senioren werken. Maar dit is veel belangrijker, dat de talenten het allerbeste krijgen aangereikt. Ik heb het zelf ook geleerd, uitleggen op de manier waarop het kind denkt."
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 maart 2021 - 17:58   quote  deeplink  
Van Persie.
Wat zou dat een Feyenoord boegbeeld kunnen zijn, komende jaren.
In alles.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 23 maart 2021 - 21:35   quote  deeplink  
Feyenoord zou flink in de weer zijn met Mohamed Essakkati van VVV-Venlo. De 15-jarige voetballer staat er goed op bij de scouts van de Rotterdammers en word gezien als het grootste talent binnen VVV. Essakkati zou zelfs al een aantal keer mee hebben getraind bij Feyenoord. Dat weet het Eindhovens Dagblad te melden. Tijdens de trainingen zou Essakkati een sterke indruk hebben achtergelaten. Feyenoord is druk bezig om het talent toe te voegen aan de Onder 16, dat ook door andere clubs nauwlettend in de gaten wordt gehouden. Essakkati begon zijn jonge voetbalcarrière bij Helmondia, waarna hij al op jonge leeftijd naar de jeugd van VVV vertrok.

Lees meer: https://voetbalflitsen.nl/nieuws/68evga/feyenoord-werkt-aan-komst-groot-vvv-talent
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 mei 2021 - 12:34   quote  deeplink  
Team - Trainer/assistent-trainer

Feyenoord O21: Rini Coolen/Arnold Scholten
Feyenoord O18: Melvin Boel/Ulrich van Gobbel
Feyenoord O17: Davey van den Berg/Marchanno Schultz
Feyenoord O16: Brian Pinas/Robin van Persie
Feyenoord O15: David Toxopeus
Feyenoord O14: Gaston Taument
Feyenoord O13: Martijn den Haan
Feyenoord O12: Martijn de Vries/Errol Refos
Feyenoord O11: Dane Brard/Brian Yzebaart
Feyenoord O10: Ferdi Claessen
Feyenoord O9: Harrie Nugteren & Dencho Narcisio
Feyenoord O8: Melvin Zaalman & Revelino Kramer
Feyenoord O7: Leen Boer & Maup Martens

Ondersteunende staf

Functie - Naam

Senior assistent-trainer: Cor Adriaanse
Assistent-trainer bovenbouw/scout: Jeffrey Oost
Assistent-trainer bovenbouw: Errol Refos
Coördinator keepers: Arjan van der Kaaij
Keeperstrainer: Tim van der Linden
Keeperstrainer: Boy de Jong
Keeperstrainer: Patrick van Seeters
Keeperstrainer: Rutger Bax
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 21 mei 2021 - 06:43   quote  deeplink  
Wie was eigenlijk de laatste (internationaal) echt doorgebroken jeugdspeler van Feijenoord?
Wijnaldum en de Vrij?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 mei 2021 - 10:36   quote  deeplink  
Feyenoord heeft Rini Coolen aangesteld als hoofd jeugdopleiding van Feyenoord Academy. De 54-jarige Coolen, die afgelopen seizoen trainer was van Feyenoord Onder 21, is daarmee de opvolger van Stanley Brard.

Volgens Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, is Coolen de juiste man op de juiste plaats. ‘Rini stond bij ons zeer hoog op de lijst van kandidaten voor deze uitdagende functie. Hij heeft bij meerdere clubs de jeugdopleiding aangestuurd, dus hij weet precies wat nodig is om Feyenoord Academy de komende jaren door te ontwikkelen. Want dat is de doelstelling die we voor ogen hebben: de jeugdopleiding en het eerste elftal nog beter op elkaar aan laten sluiten. Het hoofd jeugdopleiding heeft daar een instrumentele rol in.’

‘Door het coronavirus is afgelopen seizoen met Feyenoord Onder 21 niet gelopen zoals we van tevoren gedacht hadden’, aldus Coolen. ‘Dat heeft me wel de mogelijkheid gegeven om goed om me heen te kijken en mijn ideeën te vormen over het technische beleid van Feyenoord Academy. Mooi dat ik nu de kans krijg om daar vanaf volgend seizoen zelf invulling aan te geven, als hoofd jeugdopleiding van een schitterende club als Feyenoord.’

Voor zijn komst naar Feyenoord in de zomer van 2020 werkte Coolen bij het Noorse Rosenborg BK als hoofd jeugdopleidingen. Dezelfde functie vervulde hij eerder ook bij PEC Zwolle.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 juni 2021 - 15:10   quote  deeplink  
Feyenoord heeft jeugdspeler Jaden Slory vastgelegd. De 16-jarige aanvaller tekent zijn eerste profcontract en ligt vast tot medio 2024. Zijn vader, Andwélé Slory, speelde zelf ook ooit voor Feyenoord.

Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, hoopt op een mooie toekomst voor Slory: "Het begint bij het hebben van talent en dat heeft Jaden vanzelfsprekend in overvloed. Maar de voetballers die echt doorbreken doen dat dankzij hun tomeloze inzet. Elke dag het beste uit jezelf halen: dat is het devies."

Slory is trots om in de voetsporen van zijn vader te treden: "Het is natuurlijk heel bijzonder om in hetzelfde shirt te mogen spelen als mijn vader. Maar ik ben hier om mijn eigen boek te schrijven. Het uiteindelijke doel is natuurlijk om te schitteren in De Kuip. Dat is waar ik mijn vizier op richt."

De 16-jarige vleugelspeler zal komend seizoen uitkomen voor Feyenoord onder 18. Hij was acht jaar oud toen hij de overstap maakte van Barendrecht naar Feyenoord Academy.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juni 2021 - 20:08   quote  deeplink  
Feyenoord heeft twee jeugdspelers beloond met een eerste profcontract. De 17-jarige Milan Hokke en de 15-jarige Shannon de Wind hebben woensdag in het bijzijn van vrienden en familie in de Boardroom van De Kuip een handtekening gezet onder een overeenkomst tot medio 2024.
R()b
 R()b - woensdag 30 juni 2021 - 20:39   quote  deeplink  
Ze zijn flink bezig :)
van geil
 van geil - woensdag 30 juni 2021 - 21:02   quote  deeplink  
Delano van der Heijden ook toch ?
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 juli 2021 - 09:26   quote  deeplink  
Sons of former Feyenoord players in the academy:
Aiden Kuyt, Shaqueel van Persie, Liam Dahl Tomasson, Jaden Slory & Jaden de Guzman
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 juli 2021 - 10:08   quote  deeplink  
Leuk hoor, ben benieuwd of die meekunnen op termijn
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 05 juli 2021 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juli 2021 - 09:26 schreef Stylzz het volgende:
Sons of former Feyenoord players in the academy:
Aiden Kuyt, Shaqueel van Persie, Liam Dahl Tomasson, Jaden Slory & Jaden de Guzman
Leuk om te zien die namen!
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 juli 2021 - 13:28   quote  deeplink  
Mijn nieuwe ster wordt Hartjes......ik zie wel wat in dat ventje
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 05 juli 2021 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 juli 2021 - 09:26 schreef Stylzz het volgende:
Liam Dahl Tomasson
Spits?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 juli 2021 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 mei 2021 - 06:43 schreef CobusIII het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste (internationaal) echt doorgebroken jeugdspeler van Feijenoord?
Wijnaldum en de Vrij?
Als je als speler een wk finale heb gespeelt dan heb je wel de top bereikt denk ik.
Kongolo Indi Clasie de Guzman De Vrij van Persie Janmaat
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 05 juli 2021 - 20:01   quote  deeplink  
Fer en Wijnaldum
kenny
 kenny - maandag 05 juli 2021 - 20:47   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-trekt-viertal-nieuwe-stafleden-aan-voor-jeugdelftallen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

goed om te zien dat er op varkenoord een inhaal slag gemaakt wordt , er worden goede mensen aangetrokken maar ook mooi dat v persie trainer word op varkenoord , het was echt hard nodig die reorganisatie
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 06 juli 2021 - 07:19   quote  deeplink  
Right winger Nesta Zahui from PSG is on trial at Feyenoord U21.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 juli 2021 - 07:39   quote  deeplink  
Waren er twee gisteren
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 juli 2021 - 09:36   quote  deeplink  
https://playerdevelopmentproject.com/dutch-innovation-inside-feyenoord-academy/
VVout
 VVout - woensdag 21 juli 2021 - 10:56   quote  deeplink  
Haha, "He continues, “Everyone is Holland has an opinion about what to do better or different."

Lappie tekst, met toch wel groot respect naar de oude Garde en vooruitstrevende gedachtes. Maar wie twijfelde daar ook nog aan.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 juli 2021 - 12:32   quote  deeplink  
Feyenoord gaat Jayden Candelaria een contract aanbieden. Dat weet Feyenoord-watcher Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad dinsdag te melden op Twitter.

De 17-jarige linksback speelt sinds de zomer van 2018 in de jeugdopleiding van Feyenoord. Daarvoor kwam Candelaria uit voor stadgenoot Spara Rotterdam, dat hem in 2012 overnam van ODS Dordrecht.

Candelaria speelde afgelopen seizoen voor Feyenoord onder 18. Ook is hij jeugdinternational van verschillende Oranje-elftallen geweest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 augustus 2021 - 17:09   quote  deeplink  
Volgens @Varkernoordfan kruisband afgescheurd voor Candelaria. Die is voor de winterstop niet terug. Misschien einde seizoen zelfs.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 augustus 2021 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 augustus 2021 - 19:55   quote  deeplink  
Typisch
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 augustus 2021 - 22:25   quote  deeplink  
Onder 17 toont mooi gebaar n.a.v. verongelukte 020-er.
R()b
 R()b - maandag 02 augustus 2021 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 augustus 2021 - 22:25 schreef FR-Henk het volgende:
Onder 17 toont mooi gebaar n.a.v. verongelukte 020-er.
Zit het net te lezen, bijzonder mooi!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 03 augustus 2021 - 12:31   quote  deeplink  
Zo hoort het toch ook...........
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2021 - 18:09   quote  deeplink  
Twee Belgische internationals op proef:
Nathan Itangishaka O18
Chris Kalulika O21. Scoorde vandaag twee keer
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 07 augustus 2021 - 18:12   quote  deeplink  
AA Gent is niet bepaald blij met de Nederlandse topploegen, die een aantal van hun grootste talenten uit de jeugdopleiding wegkapen. Nadat Ajax deze zomer al Stanis Idumbo aantrok, lijkt nu ook Feyenoord een Belgische slag te slaan.

Deze week is de 16-jarige Nathan Itangishaka immers op proef in Rotterdam-Zuid, zo melden lokale bronnen. De centrale verdediger speelt sinds vorige zomer voor AA Gent, dat hem destijds wegplukte uit de jeugdopleiding van Standard Luik. Itangishaka draait bij de stadionploeg mee met de Onder 18.

Itangishaka werd de voorbije maanden al aan meerdere buitenlandse clubs gelinkt, waaronder ook Bayern München. Het lijkt er nu dus alsmaar meer op dat hij straks Gent zal verlaten, tenzij Feyenoord zou beslissen niet met hem in zee te gaan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 augustus 2021 - 23:12   quote  deeplink  
Leuk debuut van Toshio Lake..
VVout
 VVout - zaterdag 14 augustus 2021 - 23:34   quote  deeplink  
Matchwinner tegen die Duitsers, prima hoor.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 15 januari 2022 - 07:48   quote  deeplink  
Walemark, Bassett. Mooi. Maar waarom hebben we deze spelers niet in de opleiding?
Of is t echt zo dat we in de categorie 19-23 echt weinig hebben en we dit moeten overbruggen?
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 15 januari 2022 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 januari 2022 - 07:48 schreef Stylzz het volgende:
Walemark, Bassett. Mooi. Maar waarom hebben we deze spelers niet in de opleiding?
Of is t echt zo dat we in de categorie 19-23 echt weinig hebben en we dit moeten overbruggen?
Omdat onze jeugdopleiding op sterven na dood was na de jaren Van Geel?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het jong-Feyenoord topic









0.0590391