BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 11-12-2011, 14:30 uur): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 17:24   quote  deeplink  
@superguidetti is so frustrating sometimes ! When u are so much better than the other team but dnt win ! But kom op boys keep fighting #Feyenoord

@superguidetti Also happy for my boy #Cabral who once again came on and scored an important goal ! Lekker bror

@RonVlaar4We geven geen kans weg en toch 2 goals tegen. Zo onnodig! Doodziek! Volgende week tegen Twente het publiek een kerstkado geven hoop ik.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 17:23 schreef sevillana het volgende:

[..]

3 slechts?
Hahahahaha, hou het maar op voortschrijdend inzicht...
MMM
 MMM - zondag 11 december 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Vlaar kan beter eens kappen met die kutballen die meters over/naast gaan.. Of hij gaat aan solo beginnen waarbij hij denkt dat hij Messi is.

Vermoeiend.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 16:45 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

beter dan alles aangrijpen om hem bij alles de grond in te boren....
Ik denk dat Mulder geen verkering met hem wilde.....
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 18:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik denk dat Mulder geen verkering met hem wilde.....
Dat jij gelukkig ben samen met erwin , mooi voor jou
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 18:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik denk dat Mulder geen verkering met hem wilde.....
denk het ook. Blijf het ongelooflijk vinden als je een Feyenoord-speler niet steunt. een keer kritiek mag best maar dit is een hetze.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 18:52 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

denk het ook. Blijf het ongelooflijk vinden als je een Feyenoord-speler niet steunt. een keer kritiek mag best maar dit is een hetze.
Ja dat klopt! Daar ben ik wel volhardend in. Als ik iemand niet geschikt vind dan zal ik het ook laten blijken. Ben ik tenminste eerlijk naar mijn eigen toe en kan ik iedereen recht in zijn ogen kijken. Ik hoef tenminste mijn eigen idealen niet te verloochenen. Dat is bij jou blijkbaar anders. Dat is jou goed recht.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 18:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja dat klopt! Daar ben ik wel volhardend in. Als ik iemand niet geschikt vind dan zal ik het ook laten blijken. Ben ik tenminste eerlijk naar mijn eigen toe en kan ik iedereen recht in zijn ogen kijken. Ik hoef tenminste mijn eigen idealen niet te verloochenen. Dat is bij jou blijkbaar anders. Dat is jou goed recht.
Het is alleen jammer dat je elke nuance uit het oog verliest, daardoor kom je niet standvastig over, eerder kleingeestig en bekrompen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 18:59 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja dat klopt! Daar ben ik wel volhardend in. Als ik iemand niet geschikt vind dan zal ik het ook laten blijken. Ben ik tenminste eerlijk naar mijn eigen toe en kan ik iedereen recht in zijn ogen kijken. Ik hoef tenminste mijn eigen idealen niet te verloochenen. Dat is bij jou blijkbaar anders. Dat is jou goed recht.
Als ik iemand niet geschikt vind dan ga ik zover het binnen mijn invloedssfeer ligt in gesprek met diegene en ga kijken of een afscheid of een ontwikkeltraject het beste is. Indien het buiten mijn invloedssfeer ligt dan zal ik nooit zomaar iemand blijven afbranden. Ik wil mezelf daarmee niet tekort doen in tegenstelling tot jou blijkbaar.....
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het is alleen jammer dat je elke nuance uit het oog verliest, daardoor kom je niet standvastig over, eerder kleingeestig en bekrompen.
Mag je vinden , zo denk ik ook over anderen hier dus ............
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:05 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Als ik iemand niet geschikt vind dan ga ik zover het binnen mijn invloedssfeer ligt in gesprek met diegene en ga kijken of een afscheid of een ontwikkeltraject het beste is. Indien het buiten mijn invloedssfeer ligt dan zal ik nooit zomaar iemand blijven afbranden. Ik wil mezelf daarmee niet tekort doen in tegenstelling tot jou blijkbaar.....
Dat is jou goed recht, net zoals een ander ook zijn ongezouten recht op een mening heb!
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 december 2011 - 19:08   quote  deeplink  
Mulder was niet sterk, maar blijft een speler van Feyenoord, dus verdient respect en steun.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:08 schreef Stylzz het volgende:
Mulder was niet sterk, maar blijft een speler van Feyenoord, dus verdient respect en steun.
Dat is jou mening
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 december 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is jouW mening
Kwestie van educatie.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is jou goed recht, net zoals een ander ook zijn ongezouten recht op een mening heb!
en jij hebt een bedrijf verkocht......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door FR-Elmo --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:16 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

en jij hebt een bedrijf verkocht......
Toch mooi een analfabeet die een bedrijf verkocht
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 december 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Toch mooi een analfabeet die een bedrijf verkocht
http://www.flash-igri.com/en/games/60

Hulde hoor.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

http://www.flash-igri.com/en/games/60

Hulde hoor.
Hahahah, lol.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:20 schreef Stylzz het volgende:

[..]

http://www.flash-igri.com/en/games/60

Hulde hoor.
:)
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Wedstrijdbeeld:Feyenoord de betere.Teveel op de 1-0 gespeeld en dat moet je niet doen mits je tegen real madrid of barcelona speelt maar niet met alle respect utrecht want dan zoek je het onheil een beetje op maar ook zelfs zonder helemaal doorgedrukt te hebben had je de wedstrijd in de tweede helft ook gewoon moeten winnen.De kansen niet benut.De scheidsrechter weer eens tegen.Doelpunt had afgekeurd moeten worden en van guidetti was een duidelijke strafschop.
En ten slotte een keeper die alweer in oude patronen valt want ook al was het een overtreding hij had gewoon op de bal moeten duiken.en bij de eerste goal keek die ook gewoon ALWEER.stond erbij en keek er na de lamme!tegen psv zo goed gekeept en nu kost tie je weer punten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door TheMenace --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:37 schreef TheMenace het volgende:
Wedstrijdbeeld:Feyenoord de betere.Teveel op de 1-0 gespeeld en dat moet je niet doen mits je tegen real madrid of barcelona speelt maar niet met alle respect utrecht want dan zoek je het onheil een beetje op maar ook zelfs zonder helemaal doorgedrukt te hebben had je de wedstrijd in de tweede helft ook gewoon moeten winnen.De kansen niet benut.De scheidsrechter weer eens tegen.Doelpunt had afgekeurd moeten worden en van guidetti was een duidelijke strafschop.
Redelijke analyse, maar we hadden de scheids niet per se tegen ons. Viel m.i. wel mee.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:38 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Redelijke analyse, maar we hadden de scheids niet per se tegen ons. Viel m.i. wel mee.
redelijke analyse haha dank je alleen ik had de keeper nog niet genoemd lol....die van guidetti was een overtreding en die klutsgoal had afgekeurd moeten worden wegens shirtje trekken.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:40 schreef TheMenace het volgende:

[..]

redelijke analyse haha dank je alleen ik had de keeper nog niet genoemd lol....die van guidetti was een overtreding en die klutsgoal had afgekeurd moeten worden wegens shirtje trekken.
Was het verder redelijk met je eens, vandaar.

Maar op die 'fouten' na, floot Vink een goede wedstrijd. Overtreding lastig te zien bij de goal, en Guidetti staat er zo langzamerhand wel bekend om makkelijk te vallen in zulke situaties. Neemt niet weg dat het wel degelijk een overtreding was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Bosifyable --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 15:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahahaha dat wordt een straf vanavond. Weer apart slapen ??
Hahaha ik vrees van wel ja,100%
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 15:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hahahaha dat wordt een straf vanavond. Weer apart slapen ??
Dubbeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Leon FR1908 --
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 19:51   quote  deeplink  
200% dus?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:51 schreef Bosifyable het volgende:
200% dus?
Hahahaha nee 100% ;)
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 december 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:52 schreef piet de paler het volgende:
nogmaals maakt mij niet uit als we maar niet verliezen.
deze ploeg kan alles winnen maar ook .........juist
tja en toch ben ik blij,we staan er weer.
en kunnen een wedstrijd weer ombuigen,mooi he dat heetgebakerde mannetje Guidetti?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 19:54 schreef TheMenace het volgende:
Pieter Vink ziet wel dat iemand ziek is....maar niet dat dat doelpunt van utrecht afgekeurd had moeten worden en dat guidetti een strafschop had moeten hebben??Geen wonder dat ze hem bij de politie niet meer moesten.Of was dat nou juist andersom hmmmmmm de LAMME van de KNJB!Hij voert zijn taak waarvoor die is aangenomen namelijk ook al niet uit!Hij had beter sociaal werkster kunnen worden!lol
Niet eens. Niet naar de scheidsrechter wijzen, meer naar de gemakzucht van de selectie na de vroege 0-1.,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:00 schreef piet de paler het volgende:

[..]

tja en toch ben ik blij,we staan er weer.
en kunnen een wedstrijd weer ombuigen,mooi he dat heetgebakerde mannetje Guidetti?
Hahaha hij duwde die speler al de catecombe in voordat hij zijn 2de gele kreeg..
Tering hij is gek........
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 december 2011 - 20:04   quote  deeplink  
mooi ik hou wel van die gekken
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:02 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Niet eens. Niet naar de scheidsrechter wijzen, meer naar de gemakzucht van de selectie na de vroege 0-1.,
oh dus een scheidsrechter doet er niet meer toe?net zoals tegen nec???????doet dat er ook niet toe want toen was feyenoord ook beter!dus dan moet je ook niet naar de scheids wijzen zeker?De scheidsrechterlijke dwalingen gebeuren het meest namelijk bij Feyenoord.Valt dat niet op dan?En dan zeg jij dat ik het bij de scheids niet moet zoeken buiten het feit dat feyenoord de kansen had moeten benutten en beter had moeten uitspelen(dat staat buiten kijf)
Het heet niet voor niks KNJB!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door TheMenace --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Ik vind het een aanwinst,arroganter als alle spelers van de eredivisie bij elkaar!!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:06 schreef TheMenace het volgende:

[..]

oh dus een scheidsrechter doet er niet meer toe?net zoals tegen nec???????doet dat er ook niet toe want toen was feyenoord ook beter!dus dan moet je ook niet naar de scheids wijzen zeker?De scheidsrechterlijke dwalingen gebeuren het meest namelijk bij Feyenoord.Valt dat niet op dan?En dan zeg jij dat ik het bij de scheids moet zoeken buiten het feit dat feyenoord de kansen had moeten benutten en beter had moeten uitspelen(dat staat buiten kijf)
Het heet niet voor niks KNJB!
Nee dat zeg ik niet. Vandaag was de scheidsrechter niet degene die nu zwart gemaakt moet worden. Waarom mijn opmerking betrekt tot een opmerking in het algemeen, en andere situaties/scheidsrechters/wedstrijden erbij betrekt, snap ik niet helemaal.
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 december 2011 - 20:12   quote  deeplink  
Overigens is het knvb
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Vandaag was de scheidsrechter niet degene die nu zwart gemaakt moet worden. Waarom mijn opmerking betrekt tot een opmerking in het algemeen, en andere situaties/scheidsrechters/wedstrijden erbij betrekt, snap ik niet helemaal.
Ik zeg toch ook dat feyenoord de kansen gewoon had moeten benutten dat klopt.Maar je ziet toch ook wel dat dat een strafschop was voor guidetti?die blind Vink liep er notabene achter.En ik wil nog wedden ook dat als dat andersom had geweest hij hem wel had gegeven.Dit zijn toch juist de situaties waar het om draait namelijk 3 punten of 1.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:
Overigens is het knvb
ze kunnen het beter anvb amsterdamse nerd voetbal bond P:
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 20:19   quote  deeplink  
De beste man op het veld : Scheidsrechter Vink ......... mag ook wel eens gezegd worden
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:18 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ze kunnen het beter anvb amsterdamse nerd voetbal bond P:
Calimero.... ;)
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:19 schreef lijdensweg het volgende:
De beste man op het veld : Scheidsrechter Vink ......... mag ook wel eens gezegd worden
Ja vinnik ook en de beste keeper op het veld MULDER!Onze heldin!Komt niet uit en kijkt er na en staat te grabbelen naar de bal als een wijf!Hulde Mulder ga zo door!haha niet denigrerend tov vrouwen bedoeld hoor P:
catch ball ball mulder catch ball ball!waar is die nou???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:19 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

Calimero.... ;)
nee hoor ik ben veel groter!lol
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:21 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Ja vinnik ook en de beste keeper op het veld MULDER!Onze heldin!Komt niet uit en kijkt er na en staat te grabbelen naar de bal als een wijf!Hulde Mulder ga zo door!haha niet denigrerend tov vrouwen bedoeld hoor P:
ben jij Lijdensweg? gaan we nu dit weer krijgen:

http://forum.headliner.nl/topic-22217/p7/........
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 december 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:23 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ben jij Lijdensweg? gaan we nu dit weer krijgen:

http://forum.headliner.nl/topic-22217/p7/........
Idd.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:15 schreef TheMenace het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat feyenoord de kansen gewoon had moeten benutten dat klopt.Maar je ziet toch ook wel dat dat een strafschop was voor guidetti?die blind Vink liep er notabene achter.En ik wil nog wedden ook dat als dat andersom had geweest hij hem wel had gegeven.Dit zijn toch juist de situaties waar het om draait namelijk 3 punten of 1.
Zie mijn reactie in je andere topic.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:23 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ben jij Lijdensweg? gaan we nu dit weer krijgen:

http://forum.headliner.nl/topic-22217/p7/........
Hahaha, wilde het net gaan vragen ;)
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:23 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ben jij Lijdensweg? gaan we nu dit weer krijgen:

http://forum.headliner.nl/topic-22217/p7/........
Het voelt wel als een lijdensweg dat wel jah haha

maar zoek het maar niet uit want het is zonde van je tijd....
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 11 december 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:23 schreef FR-Roel het volgende:

[..]

ben jij Lijdensweg? gaan we nu dit weer krijgen:

http://forum.headliner.nl/topic-22217/p7/........
Ben je nu weer zielig aan het doen. Er zijn er gelukkig meer die verstand van keepers hebben
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 20:27   quote  deeplink  
de.fan
lijdensweg
TheMenace

Ik zou het zo geloven.
TheMenace
 TheMenace - zondag 11 december 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ben je nu weer zielig aan het doen. Er zijn er gelukkig meer die verstand van keepers hebben
Ik heb meer verstand van verzekeren maar dat mulder een blinde Vink is en twee handen op 1 beuk das duidelijk te zien.
JanM
 JanM - zondag 11 december 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:30 schreef TheMenace het volgende:

[..]

twee handen op 1 beuk
Is wel het taalgebruik van "l" idd. Zie je die vent al staan met zijn 2 handen op die stam van die beuk ergens in het bos/park? Wat een niveau ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 11-12-2011, 14:30 uur): 2-2









0.0237460