BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 11-12-2011, 14:30 uur): 2-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 09 december 2011 - 21:21   quote  deeplink  
zoveel quotes van Roffa? waar komen die vandaan dan? (heb nog niet alles doorgelezen....)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 december 2011 - 21:21   quote  deeplink  
uit geopende topics...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door T-FeYeN00rD --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 09 december 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 21:21 schreef FR-Roel het volgende:
zoveel quotes van Roffa? waar komen die vandaan dan? (heb nog niet alles doorgelezen....)
Wat T zegt. Zijn onnodig geopende topics, die tekst gequote, en hier geplaatst. Allemaal wedstrijd relevant.

Goed stuk trouwens op de Feyenoord website als voorbeschouwing.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 december 2011 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 21:20 schreef FR-Roel het volgende:
huh?
Snap je het dan niet?
van geil
 van geil - zaterdag 10 december 2011 - 01:48   quote  deeplink  
1.3
wouters ziet pimpelpaars
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 december 2011 - 02:08   quote  deeplink  
1-4
hoogvliet is mooi gemaaid
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 december 2011 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 21:22 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wat T zegt. Zijn onnodig geopende topics, die tekst gequote, en hier geplaatst. Allemaal wedstrijd relevant.

Goed stuk trouwens op de Feyenoord website als voorbeschouwing.
is idd een mooi stuk, mooie zin: dat er sowieso weinig redenen zijn om als speler weg te willen hahahaha, lezen jullie mee Fer en Wijnaldum?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 december 2011 - 09:27   quote  deeplink  
Kidsactie bij Utrecht-Feyenoord

Voor het competitieduel FC Utrecht-Feyenoord zondag in de Galgenwaard voeren de supportersverenigingen van beide clubs actie. De clubs laten voor aanvang van het duel tweehonderd kinderen het speelveld betreden.

Twee kinderen zullen het publiek in het stadion toespreken. Doel van de actie is om duidelijk te maken dat kinderen niet langer in voetbalstadions in onveilige situaties mogen geraken.

Afgelopen zondag raakten kinderen ongewild betrokken bij de ongeregeldheden in de Galgenwaard tijdens FC Utrecht-FC Twente. Daar werd onder meer met vuurwerk gegooid. De politie loste zelfs waarschuwingsschoten om erger te voorkomen.

Eerder dit seizoen ging het voor aanvang van Feyenoord-De Graafschap ook helemaal mis voor de Kuip. De politie moest toen eveneens het dienstwapen trekken om de orde voor het Maasgebouw te herstellen.

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3071180/2011/12/09/Kidsactie-bij-Utrecht-Feyenoord.dhtml

Disclaimer: FR-Roel is niet verantwoordelijk voor 200 rellende kinderen geengelul en kromme2....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door FR-Elmo --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 09:27 schreef FR-Roel het volgende:
Kidsactie bij Utrecht-Feyenoord

Voor het competitieduel FC Utrecht-Feyenoord zondag in de Galgenwaard voeren de supportersverenigingen van beide clubs actie. De clubs laten voor aanvang van het duel tweehonderd kinderen het speelveld betreden.

Twee kinderen zullen het publiek in het stadion toespreken. Doel van de actie is om duidelijk te maken dat kinderen niet langer in voetbalstadions in onveilige situaties mogen geraken.

Afgelopen zondag raakten kinderen ongewild betrokken bij de ongeregeldheden in de Galgenwaard tijdens FC Utrecht-FC Twente. Daar werd onder meer met vuurwerk gegooid. De politie loste zelfs waarschuwingsschoten om erger te voorkomen.

Eerder dit seizoen ging het voor aanvang van Feyenoord-De Graafschap ook helemaal mis voor de Kuip. De politie moest toen eveneens het dienstwapen trekken om de orde voor het Maasgebouw te herstellen.

bron: http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3071180/2011/12/09/Kidsactie-bij-Utrecht-Feyenoord.dhtml

Disclaimer: FR-Roel is niet verantwoordelijk voor 200 rellende kinderen geengelul en kromme2....
Goed idee,alhoewel ze beter een kruisraket op de grolschveste kunnen afschieten..
Regel 1 in het protocool luid ,blijf met je laffe klauwen van kinderen af..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 09:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Goed idee,alhoewel ze beter een kruisraket op de grolschveste kunnen afschieten..
Regel 1 in het protocool luid ,blijf met je laffe klauwen van kinderen af..
Eh ja, regel 1 in het protocol van het dagelijkse leven ja..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 09:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eh ja, regel 1 in het protocol van het dagelijkse leven ja..
voetbal zou daarbij moeten horen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 10:01   quote  deeplink  
Buiten dit hoop ik zo op winst morgen!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 10 december 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 10:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Buiten dit hoop ik zo op winst morgen!!!
ik geloof er wel in.... denk dat het 1-2 of 1-3 word. Bij Utrecht zijn er veel bepalende spelers afwezig en daarnaast speelt Utrecht thuis dus ze zullen het spel wel willen maken.
Roffa5314
 Roffa5314 - zaterdag 10 december 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Hoeveel zal het worden ik denk 0-3
12
 12 - zaterdag 10 december 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 06:42 schreef Stylzz het volgende:
We hoeven het spel helemaal niet te maken.
Utrecht speelt thuis en dat pauper publiek verwacht revanche op gisteren.
Zou kunnen, maar heeft Wouters daar een boodschap aan dan? Hij moet weten dat Feyenoord meer moeite heeft met tegenstanders die zich terugtrekken. Ik zou het geen gekke gedachte vinden als die alsnog op de counter speelt. Vooral ook omdat Koeman in het openbaar heeft aangegeven dat hij een open wedstrijd verwacht. Althans in woorden van die strekking. Maar goed dan nog denk en hoop ik dat Feyenoord wel de drie punten mee naar huis nemen. Al verwacht ik geen extreme uitslag.
DK
 DK - zaterdag 10 december 2011 - 21:20   quote  deeplink  
moeilijke overwinning, 1-2 en dan knalle tegen Fer en zijn knechtjes
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 december 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:13 schreef 12 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar heeft Wouters daar een boodschap aan dan? Hij moet weten dat Feyenoord meer moeite heeft met tegenstanders die zich terugtrekken. Ik zou het geen gekke gedachte vinden als die alsnog op de counter speelt. Vooral ook omdat Koeman in het openbaar heeft aangegeven dat hij een open wedstrijd verwacht. Althans in woorden van die strekking. Maar goed dan nog denk en hoop ik dat Feyenoord wel de drie punten mee naar huis nemen. Al verwacht ik geen extreme uitslag.
Het is ook olie op het vuur dat hij melde dat z`n broertje nog wat info heeft ingefluisterd...Daardoor zal Utrecht tot op het bot gemotiveerd zijn..
Misschien blijkt uiteindelijk dat het bij zijn taktiek hoort?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:13 schreef 12 het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar heeft Wouters daar een boodschap aan dan? Hij moet weten dat Feyenoord meer moeite heeft met tegenstanders die zich terugtrekken. Ik zou het geen gekke gedachte vinden als die alsnog op de counter speelt. Vooral ook omdat Koeman in het openbaar heeft aangegeven dat hij een open wedstrijd verwacht. Althans in woorden van die strekking. Maar goed dan nog denk en hoop ik dat Feyenoord wel de drie punten mee naar huis nemen. Al verwacht ik geen extreme uitslag.
Doen ze t niet en wij ook niet gaan die utrechtse paupers vanzelf morren
van geil
 van geil - zaterdag 10 december 2011 - 21:33   quote  deeplink  
we moeten aan t doelsaldo werken...
kan tegen dit utregse zooitje
gewoon 0-6
12
 12 - zaterdag 10 december 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:24 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Doen ze t niet en wij ook niet gaan die utrechtse paupers vanzelf morren
We moeten gewoon van onze eigen kracht uit gaan en hun onze wil op leggen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 december 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:45 schreef 12 het volgende:

[..]

We moeten gewoon van onze eigen kracht uit gaan en hun onze wil op leggen.
Dat zou dan voor t eerst dit seizoen zijn.
12
 12 - zaterdag 10 december 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat zou dan voor t eerst dit seizoen zijn.
Het is met die jonge gasten idd makkelijker gezegd dan gedaan. Maar de voortekenen zijn iig hoopgevend.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 08:28   quote  deeplink  
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag!!!!
12
 12 - zondag 11 december 2011 - 08:49   quote  deeplink  
We zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven!!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 09:01   quote  deeplink  
FEYENOORD!
DK
 DK - zondag 11 december 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 21:33 schreef van geil het volgende:
we moeten aan t doelsaldo werken...
kan tegen dit utregse zooitje
gewoon 0-6
klopt, een vroege goal zal goed doen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2011 - 09:52   quote  deeplink  
Hoeveel staat het al, man man de tijd kruipt vandaag.
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 10:16   quote  deeplink  
Herboren Feyenoord naar Galgenwaard

Feyenoord lijkt in niets meer op de ploeg die vorig seizoen de hoon van heel Nederland over zich heen kreeg. Onder Ronald Koeman lijkt de ploeg herboren.

De wederopstanding van de Rotterdammers gaat zoals vaak gepaard met vallen en opstaan. De ploeg wisselde dit seizoen knappe prestaties af met onthutsende nederlagen, maar het lijkt erop dat de manschappen van Koeman dat laatste achter zich hebben gelaten. De zwaarbevochten overwinning op RKC Waalwijk (1-2) van twee weken geleden was hier een goed voorbeeld van.

Controleurs in De Kuip
Tegen PSV liet Feyenoord weer zien dat het niets onder doet voor de topploegen van Nederland. Al kregen beide ploegen ongeveer evenveel kansen, de Rotterdammers controleerden het duel. Met name de middenlinie van de Feyenoorders speelde een sterke wedstrijd. Controleurs Karim El Ahmadi en Jordy Clasie hadden het middenveld in handen en lieten PSV daardoor niet in hun spel komen. Het nieuws dat Clasie zijn contract in De Kuip tot 2015 gaat verlengen was dan ook zeer welkom in Rotterdam-Zuid.

Of El Ahmadi het voorbeeld van zijn jongere kompaan volgt is zeer de vraag. De verbintenis van de Marokkaan loopt tot 2013 en Feyenoord wil graag met hem door. Het probleem is echter het salaris van de middenvelder. Het contract van El Ahmadi stamt nog uit de tijd dat er in Rotterdam hoge lonen werden betaald. Als de oud-speler van FC Twente een nieuwe verbintenis tekent, dan zal dat onder gereduceerde voorwaarden zijn gezien de financiële situatie bij Feyenoord.

Goed doel
Dat de ploeg aan een goed seizoen bezig is was afgelopen week te merken tijdens het jaarlijkse Feyenoord Charity Gala. Tijdens de veiling werd er een bedrag van ruim 266.000 euro binnengehaald, een stuk meer dan vorig jaar. Als de prestaties van het eerste elftal goed zijn, merk je dat de bedragen op dit soort avonden hoger oplopen, klopte Koeman zichzelf enigszins op de borst tegenover Feyenoord TV. Het is te merken dat Feyenoord in de lift zit.

Vanmiddag mag Feyenoord op het veld weer laten zien dat de ploeg verder is dan het team van vorig seizoen. Tegen FC Utrecht, dat in zwaar weer verkeert, is een overwinning noodzakelijk om in de (sub)top van de Eredivisie mee te blijven draaien.

(Bron: goal.com)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Als we deze wedstrijd winne kunnen we over een wederopstanding praten.
Maar eerst deze wedstrijd even afwachten..
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als we deze wedstrijd winne kunnen we over een wederopstanding praten.
Maar eerst deze wedstrijd even afwachten..
Elke keer als ik weer een beetje vertrouwen in Feyenoord ga krijgen, wordt de hoop de grond ingeslagen. Dus ik haat het als ik een goed gevoel over een wedstrijd heb. Guess what?...............
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2011 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als we deze wedstrijd winne kunnen we over een wederopstanding praten.
Maar eerst deze wedstrijd even afwachten..
Als jij het zo stelt Leon dan is de wederopstanding reeds ingezet.We gaan echt wel winnen man, jij dacht meen ik toch aan een 1-2 nou geloof me het word een makkie.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:29 schreef Els het volgende:

[..]

Elke keer als ik weer een beetje vertrouwen in Feyenoord ga krijgen, wordt de hoop de grond ingeslagen. Dus ik haat het als ik een goed gevoel over een wedstrijd heb. Guess what?...............
Je hebt geen vertrouwen, je hebt geen goed gevoel, toch?......
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 11 december 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:29 schreef Els het volgende:

[..]

Elke keer als ik weer een beetje vertrouwen in Feyenoord ga krijgen, wordt de hoop de grond ingeslagen. Dus ik haat het als ik een goed gevoel over een wedstrijd heb. Guess what?...............
je hebt een rot gevoel over deze wedstrijd? ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 10:40   quote  deeplink  
Voorgevoel,maar het blijft een schatting
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Als jij het zo stelt Leon dan is de wederopstanding reeds ingezet.We gaan echt wel winnen man, jij dacht meen ik toch aan een 1-2 nou geloof me het word een makkie.
Mijn benadering over de wedstrijd is positief idd,maar daarom blijft een voorspelling altijd een gokje
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je hebt geen vertrouwen, je hebt geen goed gevoel, toch?......
Opnieuw raden. Mijn enige hoop is nog een trendbreuk.
Milo
 Milo - zondag 11 december 2011 - 10:44   quote  deeplink  
gister op een verjaardag wat utrecht supporters gesproken, ze zijn toch wat nerveus en vinden Feijenoord erg sterk! ze denken dat ze gaan verliezen. lets hope so! 1-2
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:43 schreef Els het volgende:

[..]

Opnieuw raden. Mijn enige hoop is nog een trendbreuk.
Pfff sorry, te vroeg voor zondag. Trendbreuk je enigste hoop, nee toch, de trend is dat we winnen dat moet niet gebroken worden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 11 december 2011 - 10:52   quote  deeplink  
nogmaals maakt mij niet uit als we maar niet verliezen.
deze ploeg kan alles winnen maar ook .........juist
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pfff sorry, te vroeg voor zondag. Trendbreuk je enigste hoop, nee toch, de trend is dat we winnen dat moet niet gebroken worden.
Het is blijkbaar nog vroeg. Als je de verhaallijn volgt, zie je dat ik op een trendbreuk hoop in de lijn goed-gevoel --> domper.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 11:35 schreef Els het volgende:

[..]

Het is blijkbaar nog vroeg. Als je de verhaallijn volgt, zie je dat ik op een trendbreuk hoop in de lijn goed-gevoel --> domper.
Haha okay, alleen dus het goed-gevoel overhouden, succes dan Els ik zal voor je duimen.
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 13:22   quote  deeplink  
Feyenoord-trainer Ronald Koeman ziet zijn elftal een goede ontwikkeling doormaken. Dat zei de oefenmeester vrijdagmiddag in de aanloop naar het eredivisieduel van aanstaande zondag met FC Utrecht. De achtereenvolgende overwinningen op Vitesse, RKC Waalwijk en PSV hebben de selectie van de Rotterdammers goed gedaan. Ook als ik kijk naar de trainingen en de partij elf tegen elf die we vanochtend hebben gespeeld, dan zie ik een elftal met vertrouwen, aldus Koeman.

Vanaf 14:30 uur kunt u bij FR-Fanatic.com kijken naar een Live verslag, u kunt hier de definitieve opstellingen, wisselspelers, score, wissels, gele of rode kaarten enz bekijken.

Zondag 11 december om 14.30 uur in Stadion Galgenwaard.
Scheidsrechter: Pieter Vink.

FC Utrecht: R. van Dijk; Bovenberg, Schut, Nilsson, Bulthuis; Mårtensson, Kali, Asare; Duplan, Demouge en Takagi.

Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; El Ahmadi, Clasie, Bakkal; Schaken, Guidetti en Cissé.

Kijk hier voor een liveverslag.

(Bron: fr-fanatic.com )
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2011 - 13:24   quote  deeplink  
Vertrouwde 11 dus Els, mooi weer 3 punten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 10:29 schreef Els het volgende:

[..]

Elke keer als ik weer een beetje vertrouwen in Feyenoord ga krijgen, wordt de hoop de grond ingeslagen. Dus ik haat het als ik een goed gevoel over een wedstrijd heb. Guess what?...............
Heb ik ook.
Bouw een soort zelfbescherming op dat 3 zwaluwen (winstpartijen) geen zomer maken. Scheelt al te hevige teleurstelling. Is iets van de laatste 6 jaar.
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Kan Feyenoord de prima reeks van de laatste weken ook in Galgenwaard een vervolg geven of strooit het magere FC Utrecht zand in de Rotterdamse motor van Ronald Koeman? Volg de kraker van vandaag vanaf 14.30 uur live op AD.nl.

Klik HIER voor de karakteristieken en opstellingen van FC Utrecht - Feyenoord. (Redactie)
MMM
 MMM - zondag 11 december 2011 - 13:36   quote  deeplink  
En ook Asare doet niet mee bij FC Utrecht. Feyenoord is echt verplicht om de 3 punten te pakken vandaag.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 13:36 schreef MMM het volgende:
En ook Asare doet niet mee bij FC Utrecht. Feyenoord is echt verplicht om de 3 punten te pakken vandaag.
Zou kunnen. Maar teams in sportieve nood kunnen er óók vol op gaan kleunen. Wil ik zien of wij daar bestand tegen zijn. Tegen RKC was het immers ook niet geweldig.
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 13:40   quote  deeplink  
FC Utrecht stuit op een Feyenoord in topvorm. Sinds de thuisnederlaag tegen NEC (0-1) op 5 november werden er geen punten meer gemorst. Vitesse en RKC werden opzij gezet en de grote verrassing kwam vorige week toen in De Kuip PSV met 2-0 naar huis werd gestuurd. Dat maakt Feyenoord zesde met evenveel punten als nummer vijf Ajax en twee punten voorsprong op Vitesse. FC Utrecht bezet de dertiende plaats met elf punten minder.

De opstelling van FC Utrecht volgt later.

Bron: Goal.com
Els
 Els - zondag 11 december 2011 - 13:55   quote  deeplink  
Opstellingen:

FC Utrecht: Van Dijk; Bovenberg, Nilsson, Vorstermans, Bulthuis; Mártensson, R. Sneijder, Kali; Duplan, Demouge, Takagi

Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Bakkal, El Ahmadi, Clasie; Schaken, Guidetti, Cissé

Bron: voetbal centraal
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 13:36 schreef MMM het volgende:
En ook Asare doet niet mee bij FC Utrecht. Feyenoord is echt verplicht om de 3 punten te pakken vandaag.
Vind ik ook, verplicht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 11-12-2011, 14:30 uur): 2-2









0.0115149