BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 13 april 2015 - 19:43   quote  deeplink  
Vanavond Jong Ajax om 20:00 op Fox..

Zivkovic en Fischer in de basis..
remco k
 remco k - maandag 13 april 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Ik moet eerlijk bekennen dat ik Jong Ajax de laatste tijd niet even intensief heb gevolgd, dus weet niet of dit structureel is.

Maar wat speelt die Zivkovic dramatisch zeg, iedere bak springt bij hem weg, loopt hard achter ballen aan die kansloos zijn en loopt niet goed waar die dat wel degelijk moet en kan doen. lijkt inspiratieloos en eerlijk gezegd kan ik wel begrijpen dat de Boer hem gewoon niet in de selectie opneemt..

Als ie altijd dit niveau op de mat legt is ie echt volledig kansloos om het eerste van Ajax definitief te halen..
remco k
 remco k - maandag 13 april 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Jong Ajax overigens al heel snel 0-1 achter.. Het is nu rust..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 april 2015 - 22:59   quote  deeplink  
Sorry hoor, maar ik begrijp werkelijk niet waarom mensen zo graag Zivkovic in de basis bij het eerste willen zien. Maakt ook vanavond weer geen indruk. De enige die echt een beetje lekker speelde was Fischer! Wat een verademing om deze jongen weer te zien spelen! Gaat continu door en ik hoop dat hij snel aansluit bij het eerste!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 april 2015 - 22:59   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 april 2015 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 april 2015 - 00:59   quote  deeplink  
Wederom een strijdloos Jong Ajax. Weer geen beleving en ik snap steeds meer waarom Zivkovic niet bij het eerste zit. Bij zoveel wedstrijden nog werkelijk helemaal niks laten zien. Zeikt en zevert tegen iedereen en wanneer het niet loopt een gigantisch luie indruk maken. Toen hij een tijdje aardig speelde mocht hij zijn debuut ook terecht maken. Net als ik het terrecht vind dat hij nu niet bij het eerste speelt.

Fischer wel lekker gedreven. Iets wat we wel missen vind ik. Ook Zimling wel een voldoende. Aantal heerlijke passes vanavond.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 april 2015 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 00:59 schreef Loetje het volgende:
Wederom een strijdloos Jong Ajax. Weer geen beleving en ik snap steeds meer waarom Zivkovic niet bij het eerste zit. Bij zoveel wedstrijden nog werkelijk helemaal niks laten zien. Zeikt en zevert tegen iedereen en wanneer het niet loopt een gigantisch luie indruk maken. Toen hij een tijdje aardig speelde mocht hij zijn debuut ook terecht maken. Net als ik het terrecht vind dat hij nu niet bij het eerste speelt.

Fischer wel lekker gedreven. Iets wat we wel missen vind ik. Ook Zimling wel een voldoende. Aantal heerlijke passes vanavond.
Gast hij is 18? Wordt constant genegeerd door de Boer maar heeft er
uit mijn hoofd ook 18 inleggen in de Jupiler League en dan zeggen dat hij
twee wedstrijden niets brengt haha. De Boer voelt deze jongen gewoon niet goed aan
omdat hij een karakter heeft. Basis bij Groningen 18 doelpunten bij Jong en
je krijgt nog geen kans. Niet meer dan logisch dat hij nu even in een dipje zit.
Zulke jongens moet je veel zuiniger op zijn!
remco k
 remco k - dinsdag 14 april 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 07:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gast hij is 18? Wordt constant genegeerd door de Boer maar heeft er
uit mijn hoofd ook 18 inleggen in de Jupiler League en dan zeggen dat hij
twee wedstrijden niets brengt haha. De Boer voelt deze jongen gewoon niet goed aan
omdat hij een karakter heeft. Basis bij Groningen 18 doelpunten bij Jong en
je krijgt nog geen kans. Niet meer dan logisch dat hij nu even in een dipje zit.
Zulke jongens moet je veel zuiniger op zijn!
Hij was geen basis speler bij Groningen.

En hij zit niet even in een dipje.. Hij is eigenlijk al het hele seizoen onprofesioneel bezig en ik vraag me oprecht af of hij wel de juiste mentaliteit bezit.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 april 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 07:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gast hij is 18? Wordt constant genegeerd door de Boer maar heeft er
uit mijn hoofd ook 18 inleggen in de Jupiler League en dan zeggen dat hij
twee wedstrijden niets brengt haha. De Boer voelt deze jongen gewoon niet goed aan
omdat hij een karakter heeft. Basis bij Groningen 18 doelpunten bij Jong en
je krijgt nog geen kans. Niet meer dan logisch dat hij nu even in een dipje zit.
Zulke jongens moet je veel zuiniger op zijn!
Heb het volgens mij over zijn instelling. Vind hem waardeloos bezig. 18 doelpunten of niet, Hij doet het momenteel gewoon niet goed, vooral qua instelling niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 april 2015 door Loetje --
Eide
 Eide - dinsdag 14 april 2015 - 13:40   quote  deeplink  
Eens Loetje. Talent zat maar of het koppie het talent kan bijbenen is toch een beetje de vraag.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 april 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij was geen basis speler bij Groningen.

En hij zit niet even in een dipje.. Hij is eigenlijk al het hele seizoen onprofesioneel bezig en ik vraag me oprecht af of hij wel de juiste mentaliteit bezit.
Hij is nog jong daar horen grilligheden bij..
Eide
 Eide - dinsdag 14 april 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Bazoer is 37 dagen ouder dan Zivkovic maar staat heel anders op het veld. Als je Bazoer ziet staat daar echt een vent. Een serieuze jong-volwassene die mentaal heel sterk is. Zet Zivkovic naast Bazoer en er staat nog een jongetje.

En dat verschil zit wel tussen de oren en dat is wel iets waar Zivkovic mee aan de bak moet.
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 april 2015 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij was geen basis speler bij Groningen.

En hij zit niet even in een dipje.. Hij is eigenlijk al het hele seizoen onprofesioneel bezig en ik vraag me oprecht af of hij wel de juiste mentaliteit bezit.
In het begin zeker wel. Daarna een tijdje niet en daarna gewoon weer basis. Wat was hij vorig seizoen goed uit tegen PSV. Zette Bruma een paar keer weg alsof hij er niet stond.
Ik begrijp die jongen volkomen. Hij was bij Grunn de beste aanvaller. Komt naar Ajax en tuurlijk moet je dan wennen maar zoals FdB met hem omgaat is bijna kleinerend.
Sightorsson is als vier jaar aan het wennen en brengt nog geen ruk dus alleen al met oog op de toekomst moet je hem kansen geven of in ieder bij de selectie halen want hij kan het onmogelijk slechter doen. Ajax wil Siggi verkopen maar ze hebben niet in de gaten dat bij elke wedstrijd dat andere clubs hem zien stuntelen dat hij alleen maar minder waard wordt
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 april 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 14:14 schreef Eide het volgende:
Bazoer is 37 dagen ouder dan Zivkovic maar staat heel anders op het veld. Als je Bazoer ziet staat daar echt een vent. Een serieuze jong-volwassene die mentaal heel sterk is. Zet Zivkovic naast Bazoer en er staat nog een jongetje.

En dat verschil zit wel tussen de oren en dat is wel iets waar Zivkovic mee aan de bak moet.
Klopt Bazoer krijgt terecht het vetrouwen en Zivko krijgt volkomen onterecht niet eens een kans. Als je dan naar het gestuntel kijkt van Siggi dan begrijp ik best dat je dwars gaat liggen. Zeker op die leeftijd en daar kan Frankie niet mee omgaan. Die heeft liever elf ja-knikkende robots in zijn team met dit rukvoetbal als gevolg
Iedereen zegt, en ik ben het daar mee eens, dat ze hem beter een jaar bij grunn hadden kunnen laten want is niks voor die jongen. Als Milik dan geblesseerd is en je haalt hem niet bij de selectie dan is dat gewoon bijna vernederend voor zo'n jongen
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 april 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 13:40 schreef Eide het volgende:
Eens Loetje. Talent zat maar of het koppie het talent kan bijbenen is toch een beetje de vraag.
Jup! Alhoewel ik me wel eens afvraag of hij het type spits is die wij op dit moment nodig hebben, heb ik overigens ook met Milik. We hebben toch wel een beweeglijke spits nodig die mee kan voetballen in dit systeem.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 april 2015 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 13:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij is nog jong daar horen grilligheden bij..
Inderdaad, 1x, misschien 2x. Maar het hele seizoen is het eigenlijk al raak. En zijn instelling tijdens wedstrijden vind ik bij enige regelmaat waardeloos.
Brandje
 Brandje - dinsdag 14 april 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 17:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Inderdaad, 1x, misschien 2x. Maar het hele seizoen is het eigenlijk al raak. En zijn instelling tijdens wedstrijden vind ik bij enige regelmaat waardeloos.
Overdrijf je niet een beetje. 1x bij jong Oranje en de tweede keer vind ik niet eens zozeer zijn fout maar hij was toevallig als laatste binnen terwijl er meerdere te laat waren.
Is hij bij Ajax echt over de scheef gegaan?? Zou kunnen maar herinner mij het niet
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 april 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 17:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Overdrijf je niet een beetje. 1x bij jong Oranje en de tweede keer vind ik niet eens zozeer zijn fout maar hij was toevallig als laatste binnen terwijl er meerdere te laat waren.
Is hij bij Ajax echt over de scheef gegaan?? Zou kunnen maar herinner mij het niet
Maar wel steeds kleine dingen. En zijn houding in het veld is gewoon structureel ruk!
remco k
 remco k - woensdag 15 april 2015 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 15:21 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt Bazoer krijgt terecht het vetrouwen en Zivko krijgt volkomen onterecht niet eens een kans. Als je dan naar het gestuntel kijkt van Siggi dan begrijp ik best dat je dwars gaat liggen. Zeker op die leeftijd en daar kan Frankie niet mee omgaan. Die heeft liever elf ja-knikkende robots in zijn team met dit rukvoetbal als gevolg
Iedereen zegt, en ik ben het daar mee eens, dat ze hem beter een jaar bij grunn hadden kunnen laten want is niks voor die jongen. Als Milik dan geblesseerd is en je haalt hem niet bij de selectie dan is dat gewoon bijna vernederend voor zo'n jongen
Hij maakt wel degelijk zijn minuten in Ajax 1. En die kleine kansjes die hij krijgt, bakt ie er werkelijk helemaal niets van.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 april 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 14:14 schreef Eide het volgende:
Bazoer is 37 dagen ouder dan Zivkovic maar staat heel anders op het veld. Als je Bazoer ziet staat daar echt een vent. Een serieuze jong-volwassene die mentaal heel sterk is. Zet Zivkovic naast Bazoer en er staat nog een jongetje.

En dat verschil zit wel tussen de oren en dat is wel iets waar Zivkovic mee aan de bak moet.
Tussen de oren inderdaad maar ook stukje fysiek :)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 april 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 19:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar wel steeds kleine dingen. En zijn houding in het veld is gewoon structureel ruk!
Dat geld voor heel Ajax 1 en jong Ajax.
Frank de Boer zijn houding ook
remco k
 remco k - woensdag 15 april 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Ik vind niet zo veel mis met de houding van de Boer. Wat zou daar aan schorten dan volgens jou?

Overigens zie ik bij Ajax 1 spelers gewoon moe zijn en ondermaats presteren.

Zivkovic oogt alsof ie er helemaal geen zin in heeft, loopt nergens voor..
Eide
 Eide - woensdag 15 april 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 10:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tussen de oren inderdaad maar ook stukje fysiek :)
Absoluut. En daarom snap ik wel dat Zivkovic nog even moet wachten op z'n kans. Als FB iets heeft laten zien de afgelopen jaren is dat jeugdspelers en Jong Ajax spelers 100% zeker een eerlijke kans krijgen als ze dat echt afdwingen. Jongens die laten zien de A1 of Jong Ajax overstegen te zijn krijgen hun kans.

Dat Zivkovic z'n kans niet krijgt zegt wat over zijn prestaties. Cijfermatig goed maar op andere fronten absoluut niet. Daarmee snap ik bepaalde keuzes van FdB zeker niet. Tegen Heracles had Zivkovic of Menig gewoon op de bank moeten zitten. Ajax had geen enkele aanvaller op de bank. Maar dat staat los van de vraag of Zivkovic al een kans in Ajax 1 verdient. Want dat is in mijn ogen nog niet het geval.
Brandje
 Brandje - woensdag 15 april 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij maakt wel degelijk zijn minuten in Ajax 1. En die kleine kansjes die hij krijgt, bakt ie er werkelijk helemaal niets van.
Wat is het langste dat hij heeft meegedaan in ajax 1. Daar kan je iemand toch niet op afrekenen zeker niet als je kijkt dat er spelers zijn die meerdere seizoenen niks laten zien. Erg kort door de bocht dus.

Ps
Scoorde bij zijn eredivisie debuut.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - woensdag 15 april 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 11:04 schreef remco k het volgende:
Ik vind niet zo veel mis met de houding van de Boer. Wat zou daar aan schorten dan volgens jou?

Overigens zie ik bij Ajax 1 spelers gewoon moe zijn en ondermaats presteren.

Zivkovic oogt alsof ie er helemaal geen zin in heeft, loopt nergens voor..
Hakstarrig. Boilesen,siggi, Moisander en ook schone presteerden maandenlang helemaal niks maar mochten gewoon blijven staan en eentje wordt gewoon AANVOERDER.
remco k
 remco k - woensdag 15 april 2015 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 13:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat is het langste dat hij heeft meegedaan in ajax 1. Daar kan je iemand toch niet op afrekenen zeker niet als je kijkt dat er spelers zijn die meerdere seizoenen niks laten zien. Erg kort door de bocht dus.

Ps
Scoorde bij zijn eredivisie debuut.
Volgens mij moeten talenten het laten zien in de korte invalbeurten die er altijd zijn. Dus kansen heeft ie wel degelijk gehad. En tot nu toe heeft ie die verprutst.

Ik zeg overigens niet dat ie het niet zal redden. Want talent heeft ie zeker. Ik vind hem alleen tot nu onder de maat. Ver onder de maat.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 april 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 10:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat geld voor heel Ajax 1 en jong Ajax.
Frank de Boer zijn houding ook
Klopt grotendeels. Vind de houding van meerdere niet goed. Maar vind hem toch wel extreem. Let maar eens op als Jong Ajax weer op Fox komt. Hoe hij er bij loopt als er een aanval niet via hem gaat, of sterker nog, wanneer meneer niet aan de bal is...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 april 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 11:04 schreef remco k het volgende:
Ik vind niet zo veel mis met de houding van de Boer. Wat zou daar aan schorten dan volgens jou?

Overigens zie ik bij Ajax 1 spelers gewoon moe zijn en ondermaats presteren.

Zivkovic oogt alsof ie er helemaal geen zin in heeft, loopt nergens voor..
Frank de Boer imo heeft hij veel te lang gedaan of
dat het wel goed zat. Zijn analyses na een wedstrijd
stonden wekelijks haaks op waar ik naar zat te kijken.
Jongetjes als Boilesen denken daardoor dat ze een prima
seizoen gedraaid hebben. Nu pas zegt Frank wat hij echt ziet na de wedstrijd.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 15 april 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 12:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Absoluut. En daarom snap ik wel dat Zivkovic nog even moet wachten op z'n kans. Als FB iets heeft laten zien de afgelopen jaren is dat jeugdspelers en Jong Ajax spelers 100% zeker een eerlijke kans krijgen als ze dat echt afdwingen. Jongens die laten zien de A1 of Jong Ajax overstegen te zijn krijgen hun kans.

Dat Zivkovic z'n kans niet krijgt zegt wat over zijn prestaties. Cijfermatig goed maar op andere fronten absoluut niet. Daarmee snap ik bepaalde keuzes van FdB zeker niet. Tegen Heracles had Zivkovic of Menig gewoon op de bank moeten zitten. Ajax had geen enkele aanvaller op de bank. Maar dat staat los van de vraag of Zivkovic al een kans in Ajax 1 verdient. Want dat is in mijn ogen nog niet het geval.
Veel grote spelers daar zit een kop op. Frank kan daar nog niet zo goed mee omgaan.
Jammer want als Zivkovic de juiste prikkels krijgt krijg je hem wel aan de gang.
Ook Frank maakt ook zijn fouten en vind hem echt eigewijs overkomen.
Mede daardoor zit er weinig karakter in de ploeg en is Boilesen aanvoeder.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 april 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 16:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Veel grote spelers daar zit een kop op. Frank kan daar nog niet zo goed mee omgaan.
Jammer want als Zivkovic de juiste prikkels krijgt krijg je hem wel aan de gang.
Ook Frank maakt ook zijn fouten en vind hem echt eigewijs overkomen.
Mede daardoor zit er weinig karakter in de ploeg en is Boilesen aanvoeder.
Dat Frank bepaalde jongens veel te veel krediet geeft ben ik dan wel roerend met je eens
Brandje
 Brandje - woensdag 15 april 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 14:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij moeten talenten het laten zien in de korte invalbeurten die er altijd zijn. Dus kansen heeft ie wel degelijk gehad. En tot nu toe heeft ie die verprutst.

Ik zeg overigens niet dat ie het niet zal redden. Want talent heeft ie zeker. Ik vind hem alleen tot nu onder de maat. Ver onder de maat.
Je gaat van een talent verwachten die af en toe een kwartier mee mag doen dat hij het dan moet laten zien in zeer slecht draaiend elftal?? Dat kan je niet menen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 15 april 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 13:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat is het langste dat hij heeft meegedaan in ajax 1. Daar kan je iemand toch niet op afrekenen zeker niet als je kijkt dat er spelers zijn die meerdere seizoenen niks laten zien. Erg kort door de bocht dus.

Ps
Scoorde bij zijn eredivisie debuut.
Als hij maar weinig minuten krijgt in het eerste zal hij het moeten laten zien in de wedstrijden van Jong Ajax. Maar dat doet hij evenmin. Tja .........
remco k
 remco k - woensdag 15 april 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 16:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Frank de Boer imo heeft hij veel te lang gedaan of
dat het wel goed zat. Zijn analyses na een wedstrijd
stonden wekelijks haaks op waar ik naar zat te kijken.
Jongetjes als Boilesen denken daardoor dat ze een prima
seizoen gedraaid hebben. Nu pas zegt Frank wat hij echt ziet na de wedstrijd.
Maar het is juist toch goed en gewoon logisch om de ploeg niet openbaar af te vallen of te bekritiseren. Dat maakt het alleen maar erger. Zeker zolang de prijzen nog niet verdeeld zijn moet hij dat dus ook niet doen.
remco k
 remco k - woensdag 15 april 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 18:48 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je gaat van een talent verwachten die af en toe een kwartier mee mag doen dat hij het dan moet laten zien in zeer slecht draaiend elftal?? Dat kan je niet menen
Tsjaa. Zo werkt dat nu eenmaal. Of wil jij spelers in de basis opstellen op basis van niks?🙈
Eide
 Eide - woensdag 15 april 2015 - 23:37   quote  deeplink  
Daarom speelt Jong Ajax in de Jupiler League. Daar moet je je als talent laten zien. Daar moet je tonen veel te goed te zijn voor de Jupiler League en dat FdB gek is om je niet te selecteren.

En als je het in de Jupiler League niet kan.... waarom zou Ajax je dan een kans geven in Ajax 1?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 april 2015 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 19:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als hij maar weinig minuten krijgt in het eerste zal hij het moeten laten zien in de wedstrijden van Jong Ajax. Maar dat doet hij evenmin. Tja .........
Hij heeft er 18 gescoord wat moet hij nog meer doen dan?
Ik snap best dat je motivatie minder wordt als je denkt goed bezig
te zijn en je wordt genegeerd door Frank.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 april 2015 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 23:37 schreef Eide het volgende:
Daarom speelt Jong Ajax in de Jupiler League. Daar moet je je als talent laten zien. Daar moet je tonen veel te goed te zijn voor de Jupiler League en dat FdB gek is om je niet te selecteren.

En als je het in de Jupiler League niet kan.... waarom zou Ajax je dan een kans geven in Ajax 1?
Deels waar hij heeft er daar 18 gemaakt en hij mocht bij blessures
van de spitsen niet eens mee. Milik en
Siggie weten daarbij ook niet echt te overtuigen.
Als jij dan een groot ego hebt moet je af en toe gestreeld worden ipv
genegeerd. Op dat vlak komt Frank te kort denk ik omdat hij zelf ook een groot ego heeft.
Resultaat ja-knik team en saai voetbal
Brandje
 Brandje - donderdag 16 april 2015 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsjaa. Zo werkt dat nu eenmaal. Of wil jij spelers in de basis opstellen op basis van niks?🙈
Wat een kolder zeg. Zijn houding staat je niet aan dus ga je drogredenen verzinnen om FdB gelijk te geven. Hij heeft welgeteld 113 minuten gespeeld in 7 optredens. Daar kan je iemand nooit op beoordelen. Dat is echt onzin.
Brandje
 Brandje - donderdag 16 april 2015 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 23:37 schreef Eide het volgende:
Daarom speelt Jong Ajax in de Jupiler League. Daar moet je je als talent laten zien. Daar moet je tonen veel te goed te zijn voor de Jupiler League en dat FdB gek is om je niet te selecteren.

En als je het in de Jupiler League niet kan.... waarom zou Ajax je dan een kans geven in Ajax 1?
Ach je hebt zelf ook regelmatig geroepen dat Zivko bij de selectie moet en nu zeg je weer dit.
Plus als je in Jong Ajax niet uitblinkt dan behoor je ook geen kans in Ajax 1 te krijgen?? Dat is toch wat je eigenlijk zegt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 april 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - donderdag 16 april 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 08:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat een kolder zeg. Zijn houding staat je niet aan dus ga je drogredenen verzinnen om FdB gelijk te geven. Hij heeft welgeteld 113 minuten gespeeld in 7 optredens. Daar kan je iemand nooit op beoordelen. Dat is echt onzin.
Als hij 15 minuten invalt, dan kun je toch prima zeggen of hij het wel of niet goed heeft gedaan die 15 minuten?
Ik wel in ieder geval, dat jij dat niet kan is jouw probleem.

Daarnaast speelt ie met grote regelmaat bij Jong Ajax, en daar laat ie ook gewoon te weinig zien.

Persoonlijk had ik hem zeker boven Sigthorson geplaatst en nu dus laten spelen, maar hij laat blijkbaar geen onuitwijsbare indruk achter dat de Boer dit ook vind. En als Sigthorson al zo slecht is als hij nu speelt, dan zegt ook dat wel iets over Zivkovic.
remco k
 remco k - donderdag 16 april 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 08:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach je hebt zelf ook regelmatig geroepen dat Zivko bij de selectie moet en nu zeg je weer dit.
Plus als je in Jong Ajax niet uitblinkt dan behoor je ook geen kans in Ajax 1 te krijgen?? Dat is toch wat je eigenlijk zegt?
Dat laatste ben ik het zeker mee eens, een kans moet je verdienen, en die verdien je door op de trainingen goed te zijn en bij de A1 of Jong ajax.
Eide
 Eide - donderdag 16 april 2015 - 11:21   quote  deeplink  
Ik vind ook dat hij bij de selectie hoort te zitten als Milik of Sightorsson geblesseerd is. Maar ik vind niet dat hij nu al zijn kans verdient in de basis of met een lange invalbeurt. Dat zijn 2 verschillende dingen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 16 april 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat als hij wel in de basis start of langere invalbeurten krijgt, dat hij makkelijker gaat mee voetballen, zeker als hij scoort en dus makkelijker kan wennen aan het spel van ajax1, hoewel dat in de basis weer gelijk zou moeten zijn als jong ajax.
Eide
 Eide - donderdag 16 april 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 11:24 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat als hij wel in de basis start of langere invalbeurten krijgt, dat hij makkelijker gaat mee voetballen, zeker als hij scoort en dus makkelijker kan wennen aan het spel van ajax1, hoewel dat in de basis weer gelijk zou moeten zijn als jong ajax.
Alles kan Ronald, maar ik ben van mening dat je zoiets hoort te verdienen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 16 april 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 11:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Alles kan Ronald, maar ik ben van mening dat je zoiets hoort te verdienen.
Gedeeltelijk eens. Sigthorson werkt zich misschien uit de naad, maar die scoort te weinig en als je dan een (luie?) spits in jong ajax hebt lopen die er al wel 18 heeft gemaakt, verdient die jongen naar mijn idee zeker op dit moment een kans in ajax1.

Maar meningen kunnen verschillen natuurlijk ;-)
Brandje
 Brandje - donderdag 16 april 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 10:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Als hij 15 minuten invalt, dan kun je toch prima zeggen of hij het wel of niet goed heeft gedaan die 15 minuten?
Ik wel in ieder geval, dat jij dat niet kan is jouw probleem.

Daarnaast speelt ie met grote regelmaat bij Jong Ajax, en daar laat ie ook gewoon te weinig zien.

Persoonlijk had ik hem zeker boven Sigthorson geplaatst en nu dus laten spelen, maar hij laat blijkbaar geen onuitwijsbare indruk achter dat de Boer dit ook vind. En als Sigthorson al zo slecht is als hij nu speelt, dan zegt ook dat wel iets over Zivkovic.
Maar voor jou als cijferman. Hij is elke 28 minuten in Ajax 1 betrokken bij een doelpunt. Vraag mij af wie dan in deze selectie beter doet.

Maar als jij iemand zo goed kan beoordelen als jij zegt dan snap ik niet dat jij geen meesterscout bent ipv betweterig te doen achter je PC-tje
Brandje
 Brandje - donderdag 16 april 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 14:10 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Gedeeltelijk eens. Sigthorson werkt zich misschien uit de naad, maar die scoort te weinig en als je dan een (luie?) spits in jong ajax hebt lopen die er al wel 18 heeft gemaakt, verdient die jongen naar mijn idee zeker op dit moment een kans in ajax1.

Maar meningen kunnen verschillen natuurlijk ;-)
Mijn idee. Zeker als je eerste spits Milik geblesseerd is en je haalt hem er dan niet bij dan is dat gewoon een publiekelijk lesje in nederigheid
remco k
 remco k - donderdag 16 april 2015 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 20:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar voor jou als cijferman. Hij is elke 28 minuten in Ajax 1 betrokken bij een doelpunt. Vraag mij af wie dan in deze selectie beter doet.

Maar als jij iemand zo goed kan beoordelen als jij zegt dan snap ik niet dat jij geen meesterscout bent ipv betweterig te doen achter je PC-tje
Over dom gelul gesproken.

En serieus> ga jij het nu over betweterig hebben?? Tering kerel, kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. En dan helemaal tegen een ander ouwehoeren over "achter je PC-tje"? Kijk je eigen taalgebruik eens na man..

Stoere kerel aan het worden jij, of in ieder geval doe je een leuke poging zo over het internet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 16 april 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2015 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Over dom gelul gesproken.

En serieus> ga jij het nu over betweterig hebben?? Tering kerel, kijk eens in de spiegel zou ik zeggen. En dan helemaal tegen een ander ouwehoeren over "achter je PC-tje"? Kijk je eigen taalgebruik eens na man..

Stoere kerel aan het worden jij, of in ieder geval doe je een leuke poging zo over het internet.
Mislukte poging bedoel je Remco....tis niks en het wordt niks
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 april 2015 - 07:32   quote  deeplink  
Frank en Ajax hebben fout gehandeld waardoor die jongen
niet helemaal in goede vorm steekt. Hij wordt een beetje heen en weer geslingerd
tussen jong en Ajax 1 en wanneer het niet loopt in Ajax 1 en er
blessures zijn krijgt hij geen kans. Nogmaals ik begrijp het als hij even
een wat mindere periode heeft.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0179781