BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 november 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 22:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja wie niet. En weer in blessuretijd.
5 minuten extra tijd.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 22:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja wie niet. En weer in blessuretijd.
Dat doet nog niet eens zozeer pijn Pietje, wel de manier waarop! Overigens vond ik Jong Ajax de eerste helft niet heel denderend spelen, maar echt bang hoefden ze niet te zijn voor NEC. Daarnaast kunnen we toch ook haast niet meer van competitievervalsing spreken? Vorig jaar gebruikte Ajax de JL nog wel eens als ruilmiddel voor spelers, volgens mij hebben ze dit jaar een vaste kern staan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 23:01   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 23:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat doet nog niet eens zozeer pijn Pietje, wel de manier waarop! Overigens vond ik Jong Ajax de eerste helft niet heel denderend spelen, maar echt bang hoefden ze niet te zijn voor NEC. Daarnaast kunnen we toch ook haast niet meer van competitievervalsing spreken? Vorig jaar gebruikte Ajax de JL nog wel eens als ruilmiddel voor spelers, volgens mij hebben ze dit jaar een vaste kern staan?
Deels, toch gebeurt wel min of meer hetzelfde alleen in mindere mate.. JOngens als Denswill, Kishna vd Hoorn en Duarte doen natuurlijk vaak mee..
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 08:23   quote  deeplink  
Ik vind het niet zo erg dat het gebeurt... Men leert ervan, en dat is het uiteindelijke doel van Jong Ajax en precies om wat er gister gebeurt speelt men in de JL..

Zivkovic doet daar trouwens wel het een en ander fout.. Maar met nog 8 mensen achter de bal mag dit nooit gebeuren, ook voor hen dus een wijze les..

Alles draait om Ajax 1, dat is het enige elftal dat prijzen moet winnen, als de rest prijzen wint is het natuurlijk erg leuk en als je de kans hebt moet je die ook zeker pakken. Maar dat is niet het doel
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 08:38   quote  deeplink  
Ik ben iig blij dat hem dit bij Jong Ajax gebeurt en niet bij Ajax 1. Waardevolle les hopelijk.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 08:38 schreef Eide het volgende:
Ik ben iig blij dat hem dit bij Jong Ajax gebeurt en niet bij Ajax 1. Waardevolle les hopelijk.
Is hun pas een keer of 6 in dit seizoen gebeurd om de wedstrijden in de laatste minuten uit handen te geven. Dan mag je toch zo langzamerhand verwachten dat ze er iets van hebben geleerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ztjes --
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 09:37   quote  deeplink  
Misschien, aan de andere kant: veel jonge jongens... dusdanig jong dat een heel aantal gewoon nog A1 zou moeten spelen gezien hun leeftijd. Mensen maken fouten, jongen mensen zijn feitelijk nog in opleiding en maken dus nog meer fouten. Als ze het al perfect onder de knie hadden, hadden ze wel bij Ajax 1 gezeten.

Uiteindelijk is Jong Ajax een opleidingselftal en zijn de lessen die spelers leren belangrijker dan de resultaten. Nogmaals: hopelijk leert hij er van zodat hem dit bij Ajax 1 niet gebeurt. Nu was net NEC... je hebt zelf gezien wat balverlies tegen bijvoorbeeld Real Madrid betekende... binnen 10 tellen lag de bal aan de andere kant in het netje.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 09:44   quote  deeplink  
9 van de 10x gaat het natuurlijk wel goed en wordt hij de hemel in geprezen. Nu ging het fout met een tegengoal (de 1-1) als gevolg. Ik denk dat hij overtuigd is van zichzelf en dat is natuurlijk wel goed, maar het kan ook wel eens fout gaan. Het is keuze die hij heeft gemaakt en ook dat hoort bij het leerproces. Hij is pas 18 jaar hé.....
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 09:37 schreef Eide het volgende:
Misschien, aan de andere kant: veel jonge jongens... dusdanig jong dat een heel aantal gewoon nog A1 zou moeten spelen gezien hun leeftijd. Mensen maken fouten, jongen mensen zijn feitelijk nog in opleiding en maken dus nog meer fouten. Als ze het al perfect onder de knie hadden, hadden ze wel bij Ajax 1 gezeten.

Uiteindelijk is Jong Ajax een opleidingselftal en zijn de lessen die spelers leren belangrijker dan de resultaten. Nogmaals: hopelijk leert hij er van zodat hem dit bij Ajax 1 niet gebeurt. Nu was net NEC... je hebt zelf gezien wat balverlies tegen bijvoorbeeld Real Madrid betekende... binnen 10 tellen lag de bal aan de andere kant in het netje.
Eide,
Ik vind het ook een prima ontwikkeling om spelers in Jong Ajax te laten rijpen. Alleen komen op dit forum vaak allerlei voorstellen om die jonge gasjes, maar voor de leeuwen te gooien in Ajax en dat is volgens mij zeker niet de oplossing. Dit zal best bij een echt groot talent kunnen, maar die lopen er maar heel weinig rond. Dat het in de toekomst beter gaat worden met alleen talenten blijf ik ook betwijfelen. Zolang men niet wil investeren in een aantal ervaren spelers, zullen de goede prestaties nooit constant gaan worden. Het is niet voor niets, dat het overgrootste deel bij de topelftallen, oudere spelers zijn. Daarom pleit ik al jaren voor enkele echte ervaren spelers (2 à 3), die onze jonge spelers ook in het veld kunnen begeleiden. Dit vraagt een investering van onze technische leiding, zolang dit niet gebeurd blijven we aanmodderen.
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 09:57 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Eide,
Ik vind het ook een prima ontwikkeling om spelers in Jong Ajax te laten rijpen. Alleen komen op dit forum vaak allerlei voorstellen om die jonge gasjes, maar voor de leeuwen te gooien in Ajax en dat is volgens mij zeker niet de oplossing.
Dan zijn wij het daar over eens. Ik ben van de stellige overtuiging dat een speler eerst consequent moet aantonen te goed te zijn voor Jong Ajax. Zoals Kishna dat vorig jaar liet zien en El Ghazi en Andersen dat dit jaar lieten zien.
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 10:13   quote  deeplink  
Voor wat betreft grote talenten: daar lopen er best veel van rond. Als ik zie wat er aan prachtig talent tussen de 21 en 17 jaar loopt bij Ajax is dat echt geweldig. Zowel qua klasse als qua aantallen. Talent is het probleem niet.

Het probleem is voldoende talent elk jaar laten doorstromen en daar omheen een elftal hebben met voldoende ervaring en routine. Dat is het manco bij Ajax. Aan het begin van dit seizoen was in verreweg de meest kritische ten aanzien van Moisander. Ondertussen vin dik de kritiek te ver doorgeschoten. Hij is best een goede verdediger maar heeft niet de capaciteit mensen om hem heen beter te maken. En dat is juist wat Ajax nodig heeft in ervaren spelers. Het is kenmerkend dat juist een 21 jongeling als Klaassen het meest actief lijkt in de coaching van jonge spelers bij Ajax....

En het allermoeilijkste van talent is het op het veld te gelde maken. Dat was het probleem van bijvoorbeeld Andersen: een absolute sterspeler op het trainingsveld maar wist tijdens wedstrijden te weinig te overtuigen. Hetzelfde waar bijvoorbeeld een Ozbiliz aan ten onder ging.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 10:13 schreef Eide het volgende:
Voor wat betreft grote talenten: daar lopen er best veel van rond. Als ik zie wat er aan prachtig talent tussen de 21 en 17 jaar loopt bij Ajax is dat echt geweldig. Zowel qua klasse als qua aantallen. Talent is het probleem niet.

Het probleem is voldoende talent elk jaar laten doorstromen en daar omheen een elftal hebben met voldoende ervaring en routine. Dat is het manco bij Ajax. Aan het begin van dit seizoen was in verreweg de meest kritische ten aanzien van Moisander. Ondertussen vin dik de kritiek te ver doorgeschoten. Hij is best een goede verdediger maar heeft niet de capaciteit mensen om hem heen beter te maken. En dat is juist wat Ajax nodig heeft in ervaren spelers. Het is kenmerkend dat juist een 21 jongeling als Klaassen het meest actief lijkt in de coaching van jonge spelers bij Ajax....

En het allermoeilijkste van talent is het op het veld te gelde maken. Dat was het probleem van bijvoorbeeld Andersen: een absolute sterspeler op het trainingsveld maar wist tijdens wedstrijden te weinig te overtuigen. Hetzelfde waar bijvoorbeeld een Ozbiliz aan ten onder ging.
Eide,
Misschien verschillen we niet eens zo veel van mening. Alleen vindt ik een 17/18 jarige speler pas een groot talent als hij dan al rijp (ook mentaal) is voor de hoofdmacht, daarna is hij voor mij een talent. Mijn kritiek op Moisander is altijd groot geweest, omdat hij een oudere speler is, die niets extra toevoegt en zich net staande houdt als verdediger.
Dat de coaching afhankelijk moet zijn van een jonge speler als Klaassen vindt ik niet kunnen. Het zegt meer iets van de kwaliteit van Klaassen, dan van de ervaring binnen het elftal.
Dat het moeilijk is om talent op het veld te gelde maken, ligt in mijn ogen alleen aan het feit dat er geen echte ervaren spelers rondlopen, waar de jonge talenten tegenop kunnen kijken en die hen in het veld op de goede positie en op hun nummer kunnen zetten. Daardoor stokt in mijn ogen de doorontwikkeling van talenten bij de hoofdmacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ztjes --
nora
 nora - dinsdag 25 november 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Zo,n ervaren speler als Moisander is niet van een niveau om jonge spelers op hun klote te geven als ze fouten maken of deze jonge gassie te coachen, die gasten moeten een kanjer in hun team hebben waar ze tegen opkijken en dat doen ze niet tegen Moisander daar had bv een Stam moeten staan of een Rijkaard dat zijn mensen met een status en uitstraling en met alle respect dit alles heeft Moisander niet en moet een jongen van 21 Klaasen het doen.
remco k
 remco k - woensdag 26 november 2014 - 20:39   quote  deeplink  
Waarschijnlijk heb ik ergens iets gemist hoor..

Maar is Wim Jonk de huidige trainer van de A1???
Eide
 Eide - woensdag 26 november 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 20:39 schreef remco k het volgende:
Waarschijnlijk heb ik ergens iets gemist hoor..

Maar is Wim Jonk de huidige trainer van de A1???
Haha waar heb jij het nou weer over? :)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 november 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 20:39 schreef remco k het volgende:
Waarschijnlijk heb ik ergens iets gemist hoor..

Maar is Wim Jonk de huidige trainer van de A1???
Ik zag hem wel op de bank zitten.
Maar ze wisselen wel eens met trainers.
maar volgens mij zag ik hem ook zitten bij Jong Ajax.

Dus ik weet het even niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 26 november 2014 - 22:19   quote  deeplink  
Overigs verwacht ik bij Jong Ajax binnenkort een schoonmaak.
In ieder geval binnen of aan het eind van dit seizoen.
Spelers gaan weg of gaan een niveautje hoger
remco k
 remco k - zaterdag 29 november 2014 - 11:18   quote  deeplink  
Almere-uit! Een tijd lang was dat een garantie voor drie punten, maar die garantie is er al een poosje niet meer. Almere City doet het uitstekend in de Jupiler League, en won al vijf keer achter elkaar. Tot gisteravond: Jong Ajax pakte een puntje mee op bezoek bij de ploeg van trainer Fred Grim.

Het heeft er echter niet altijd naar uitgezien dat Jong Ajax een puntje mee zou nemen. Al na elf minuten zette Hoefdraad Almere op 1-0; een nare start van de vrijdagavond. Toch bracht dat het elftal van Andries Ulderink niet van zijn stuk en zette Queensy Menig, met net een nieuw contract op zak, de gelijkmaker op het bord. Fraaie schaar, prima afronding: 1-1.

En aan die stand veranderde de rest van de wedstrijd helemaal niets meer. Jong Ajax wist weinig kansen te creëren en de mogelijkheden die Almere City kreeg, werden teniet gedaan door doelman Norbert Alblas. Ook dat waren er niet heel veel; de thuisploeg leek de defensieve plicht belangrijker te vinden dan lekker te gaan aanvallen.

Dat verraste trainer Andries Ulderink: Wij hadden ze aanvallender verwacht. Ze hebben ook een paar leuke aanvallende spelers, het was bijna uitverkocht, dan denk je toch dat ze er een leuke wedstrijd van willen maken. Maar trainer Fred Grim had ons maandag tegen NEC gezien en er bewust voor gekozen de ruimtes klein te houden en verdedigend te spelen. Ze hadden nauwelijks de intentie om vooruit te spelen. Dat was jammer."
nora
 nora - zaterdag 29 november 2014 - 11:47   quote  deeplink  
Prima resultaat voor Jong Ajax Almere City zat in een flow dus prima gedaan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 november 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Almere City....te veel eer voor dat kutdorp
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 december 2014 - 22:33   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/83811/live-20-00u-jong-ajax-vvv-venlo

Hier houden wij nou van:-)

Ziiiiiiivkooooooviiiiiiiiiiiiiiiiiccc

weer 2x gescoord!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2014 door Ronald 1960 --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 december 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 22:33 schreef Ronald 1960 het volgende:
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/83811/live-20-00u-jong-ajax-vvv-venlo

Hier houden wij nou van:-)

Ziiiiiiivkooooooviiiiiiiiiiiiiiiiiccc

weer 2x gescoord!!
Die verdient echt een kans in het eerste.
Als je hem kan inbrengen, hij kan met zijn snelheid zeer gevaarlijk zijn op de counter.
ik snap echt niet dat Sigthorsson uberhaupt nog speelminuten krijgt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 december 2014 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 23:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die verdient echt een kans in het eerste.
Als je hem kan inbrengen, hij kan met zijn snelheid zeer gevaarlijk zijn op de counter.
ik snap echt niet dat Sigthorsson uberhaupt nog speelminuten krijgt.
Tegen Den haag lag er ook veel ruimte brengt ie Sig als linksbuiten haha
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 december 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 07:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tegen Den haag lag er ook veel ruimte brengt ie Sig als linksbuiten haha
Snap daar werkelijks niks van... sowieso brengt Sigthorsson niks anders dan Milik. alleen heeft Sigthorsson veel minder kwaliteit, zeker niet op de vleugels.

Ben overigens heel benieuwd naar Fischer, blij als hij er weer bij komt na de winterstop. Had een wat mindere periode voorafgaand aan zijn blessure, maar hopelijk komt hij sterker terug.
Eide
 Eide - woensdag 03 december 2014 - 02:56   quote  deeplink  
Jong Ajax wint oefenduel met Zouaven

Jong Ajax heeft de oefenwedstrijd tegen vv De Zouaven dinsdag met 0-4-gewonnen. Danny Bakker, A-junior Damil Dankerlui en Sam Hendriks (2) scoorden namens de Amsterdammers. De A-junioren Gino Dekker en Ashraf El Mahdioui maakten in Grootebroek hun officieuze debuut bij Jong Ajax.
Daags na de 4-0-thuisoverwinning op VVV-Venlo in de Jupiler League kwam Jong Ajax minder florissant voor de dag tegen Hoofdklasser De Zouaven. ,,We speelden in een veel te laag tempo om de tegenstander helemaal kapot te spelen'', vond trainer Andries Ulderink. De Amsterdammers namen daarbij ook weinig initiatief. ,,In de tweede helft werd ons spel iets beter. Vooral in de laatste 20, 25 minuten kregen we een aantal dotten van kansen. We speelden het toen helaas niet goed uit, waardoor de teller op vier bleef staan.''

Dankerlui tekende in zijn tweede optreden als Jong Ajacied (eerder speelde het talent mee in de oefenwedstrijd tegen Jong FC Utrecht) voor zijn eerste treffer.

Scoreverloop:
Danny Bakker 0-1, Sam Hendriks 0-2, Sam Hendriks 0-3, Damil Dankerlui 0-4.

Opstelling Jong Ajax:
Norbert Alblas; Tom Noordhoff (46. James Efmorfidis), Damian van Bruggen, Robert van Koesveld, Django Warmerdam, Ilan Boccara, Damil Dankerlui, Danny Bakker, Sam Hendriks, Milan Vissie, Gino Dekker (60. Ashraf El Mahdioui).

Niet ingezette wissel: Stan van Bladeren.

Bron

-----------------

Leuk voor El Mahdioui dat hij z'n officieuze debuut bij Jong Ajax heeft gemaakt. Ik verwacht later in het seizoen eigenlijk ook nog wel het debuut van ten minste Nouri en Muric.
Eide
 Eide - woensdag 03 december 2014 - 03:01   quote  deeplink  
'Schandalig, competitievervalsing, je kunt Ajax beter op vrijdag treffen'

De kritiek op de deelname van de beloftenteams aan de Jupiler League neemt zienderogen toe. Maurice Steijn baalde maandagavond zichtbaar van de nederlaag van VVV-Venlo bij Jong Ajax. Het tweede elftal van Ajax was met 4-0 te sterk voor de Noord-Limburgers. Volgens Steijn had zijn ploeg beter afgelopen vrijdag tegen de Amsterdamse beloften kunnen spelen.

Je kunt Ajax beter op vrijdag dan op maandag treffen. Afgelopen vrijdag stond er een heel ander elftal dan nu, vertelde Steijn tegen het Algemeen Dagblad. De coach stelde dat VVV op het slechtst denkbare moment tegen Ajax speelde. Op vrijdag doen Niki Zimling, Jairo Reidewald, Stefano Denswil, Mike van der Hoorn en Diederik Boer niet mee.

Nu speelden wij wel tegen het sterkste elftal, ook omdat Ajax geen Champions League speelt. Het is schandalig, je reinste competitievervalsing. Richairo Zivkovic nam maandag twee goals voor zijn rekening. De overige goals kwamen voor rekening van Zimling en Queensy Menig. Jong Ajax speelde afgelopen vrijdag overigens tegen Almere City FC: 1-1.

Bron

---------------

Het calimero dopje gaat snel op als tegenstanders het over Ajax hebben maar in deze ben ik het volledig met Steijn eens. Het verschil in selectie dat je tegen kan komen bij de belofte elftallen is gigantisch, zeker bij Ajax waar er veel wordt geschoven met spelers.

Dat de ene tegenstander een uitgekleed elftal tegen kan komen en de ander een half Ajax 1 is gewoon oneerlijk naar de andere ploegen in de Jupiler League en heeft een direct effect op het verloop van de competitie.
nora
 nora - woensdag 03 december 2014 - 06:46   quote  deeplink  
Jong PSV gisteren tegen de Graafschap met 8 eerste elftalspelers en dus gewonnen. Dus ook zij doen het het is jammer voor de JL clubs maar dat zal steeds minder worden hoe langer het seizoen duurt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 december 2014 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 06:46 schreef nora het volgende:
Jong PSV gisteren tegen de Graafschap met 8 eerste elftalspelers en dus gewonnen. Dus ook zij doen het het is jammer voor de JL clubs maar dat zal steeds minder worden hoe langer het seizoen duurt.
Toch best zuur als je titelkandidaat bent en je komt Ajax, Psv en twente
met het halve eerste tegen waardoor je 3 x veliest en je concurrent op vrijdag
van ze wint. Ergens snap ik de frustratie
remco k
 remco k - woensdag 03 december 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 02:56 schreef Eide het volgende:
Jong Ajax wint oefenduel met Zouaven

Jong Ajax heeft de oefenwedstrijd tegen vv De Zouaven dinsdag met 0-4-gewonnen. Danny Bakker, A-junior Damil Dankerlui en Sam Hendriks (2) scoorden namens de Amsterdammers. De A-junioren Gino Dekker en Ashraf El Mahdioui maakten in Grootebroek hun officieuze debuut bij Jong Ajax.
Daags na de 4-0-thuisoverwinning op VVV-Venlo in de Jupiler League kwam Jong Ajax minder florissant voor de dag tegen Hoofdklasser De Zouaven. ,,We speelden in een veel te laag tempo om de tegenstander helemaal kapot te spelen'', vond trainer Andries Ulderink. De Amsterdammers namen daarbij ook weinig initiatief. ,,In de tweede helft werd ons spel iets beter. Vooral in de laatste 20, 25 minuten kregen we een aantal dotten van kansen. We speelden het toen helaas niet goed uit, waardoor de teller op vier bleef staan.''

Dankerlui tekende in zijn tweede optreden als Jong Ajacied (eerder speelde het talent mee in de oefenwedstrijd tegen Jong FC Utrecht) voor zijn eerste treffer.

Scoreverloop:
Danny Bakker 0-1, Sam Hendriks 0-2, Sam Hendriks 0-3, Damil Dankerlui 0-4.

Opstelling Jong Ajax:
Norbert Alblas; Tom Noordhoff (46. James Efmorfidis), Damian van Bruggen, Robert van Koesveld, Django Warmerdam, Ilan Boccara, Damil Dankerlui, Danny Bakker, Sam Hendriks, Milan Vissie, Gino Dekker (60. Ashraf El Mahdioui).

Niet ingezette wissel: Stan van Bladeren.

Bron

-----------------

Leuk voor El Mahdioui dat hij z'n officieuze debuut bij Jong Ajax heeft gemaakt. Ik verwacht later in het seizoen eigenlijk ook nog wel het debuut van ten minste Nouri en Muric.
Muric heeft toch al bij Jong Ajax gespeeld???
Eide
 Eide - woensdag 03 december 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Muric heeft toch al bij Jong Ajax gespeeld???
Hmm, je hebt gelijk. 4 wedstrijden al.
remco k
 remco k - woensdag 03 december 2014 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 11:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Hmm, je hebt gelijk. 4 wedstrijden al.
Nouri en misschien Cerny dan?? Van de Beek??
Eide
 Eide - woensdag 03 december 2014 - 11:41   quote  deeplink  
Al die namen die ik dit seizoen eigenlijk wel verwacht ja. Leyder ook maar die heeft z'n knie volledig aan poeier. Zowel z'n binnenbanden als z'n kruisband afgescheurd, meniscus beschadigt en botschade in de knie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2014 door Eide --
nora
 nora - woensdag 03 december 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 07:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch best zuur als je titelkandidaat bent en je komt Ajax, Psv en twente
met het halve eerste tegen waardoor je 3 x veliest en je concurrent op vrijdag
van ze wint. Ergens snap ik de frustratie
Zeker begrijp ik dat maar het is voor die jonge gasten prima leerschool dus helaas jammer voor de koplopers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 december 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Goallllll Zivkovic!!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 08 december 2014 - 21:06   quote  deeplink  
2-0 Knappe goal Becker!!!!
remco k
 remco k - maandag 08 december 2014 - 21:57   quote  deeplink  
Lekker potje... Typisch Jupiler...

3-2 winnen met 2 goals van Zivkovic.

Maar hij speelde vandaag, dus zal wel niet bij de selectie zitten as woensdag??
Eide
 Eide - maandag 08 december 2014 - 21:57   quote  deeplink  
Toch weer 2 goals van Zivkovic waarmee z'n totaal volgens mij al weer op 13 staat. EN toch weer zwak verdedigen als de druk hoger wordt.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 08 december 2014 - 21:58   quote  deeplink  
3-2 inmiddels,
2x Zivkovic, 1x Becker.

benieuwd of Zivkovic woensdag al bij de selectie zit.
Eide
 Eide - maandag 08 december 2014 - 22:29   quote  deeplink  
Drama voor doelman Jong Ajax

Norbert Alblas mocht maandagavond het doel van Jong Ajax verdedigen tegen RKC Waalwijk, maar haalde het einde van dat duel niet. Zo'n 10 minuten voor tijd liep de keeper een ogenschijnlijk zware knieblessure op.

Alblas (19) raakte geblesseerd bij een redding om de 3-2 te voorkomen. Dat lukte, maar de doelman liet zich vervolgens vallen en werd lange tijd in zijn eigen doel verzorgd voor hij per brancard werd afgevoerd. Indy Groothuizen was zijn vervanger.

Ajax won het duel uiteindelijk met 3-2.

Bron
Loetje
 Loetje - maandag 08 december 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Hele matige wedstrijd. Gelukkig gewonnen, was wel verdiend.
Echter ongelooflijk dat laatste kwartier van Ajax. Als de wedstrijd 10 minuten kanger had geduurd hadden ze nog verloren denk ik. Kakte helemaal in
Eide
 Eide - maandag 08 december 2014 - 22:33   quote  deeplink  
Ze hebben zo veel moeite met onder serieuze druk uit voetballen. Alsof ze in de laatste 10 minuten het koppie er niet bij kunnen houden.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 08 december 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 22:29 schreef Eide het volgende:
Drama voor doelman Jong Ajax

Norbert Alblas mocht maandagavond het doel van Jong Ajax verdedigen tegen RKC Waalwijk, maar haalde het einde van dat duel niet. Zo'n 10 minuten voor tijd liep de keeper een ogenschijnlijk zware knieblessure op.

Alblas (19) raakte geblesseerd bij een redding om de 3-2 te voorkomen. Dat lukte, maar de doelman liet zich vervolgens vallen en werd lange tijd in zijn eigen doel verzorgd voor hij per brancard werd afgevoerd. Indy Groothuizen was zijn vervanger.

Ajax won het duel uiteindelijk met 3-2.

Bron
Ziet er niet goed uit wat ik heb begrepen.....
Sterkte Norbert Alblas!!!!
Loetje
 Loetje - maandag 08 december 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 22:33 schreef Eide het volgende:
Ze hebben zo veel moeite met onder serieuze druk uit voetballen. Alsof ze in de laatste 10 minuten het koppie er niet bij kunnen houden.
Is het fysieke. Voetballend zijn ze vaak veel sterker. Maag met hoge ballen, dan worden ze heel kwetsbaar. Het fysieke wat ze tekortkomen.
Overigens, waarom werd die goal van RKC nou afgekeurd?
nora
 nora - maandag 08 december 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Handsbal dacht ik
Loetje
 Loetje - dinsdag 09 december 2014 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 23:56 schreef nora het volgende:
Handsbal dacht ik
Maar dat was het niet!
nora
 nora - dinsdag 09 december 2014 - 09:31   quote  deeplink  
Nee keepersfout
nora
 nora - dinsdag 09 december 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Zivko mag nou wel eens een kans krijgen hij kan echt goed voet ballen zie ik
Eide
 Eide - dinsdag 09 december 2014 - 09:57   quote  deeplink  
Twee intikkertjes. Hij laat zien een neusje voor de goal te hebben. Voetballend nog altijd niet heel overtuigend. Ik hoop wel dat hij erbij zit voor woensdag, dat verdient hij zeker wel op basis van zijn productiviteit.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 09 december 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 december 2014 - 09:57 schreef Eide het volgende:
Twee intikkertjes. Hij laat zien een neusje voor de goal te hebben. Voetballend nog altijd niet heel overtuigend. Ik hoop wel dat hij erbij zit voor woensdag, dat verdient hij zeker wel op basis van zijn productiviteit.
en ook graag dan wat speel minuten. Gewoon even laten proeven aan een volle ArenA ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0134129