BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AJAX-AZ

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: AZ Nieuws
keeperrkvvheksenberg
 keeperrkvvheksenberg - woensdag 21 december 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Wat zou nijhuis doen als HIJ word aangevallen? Gaat hij staan en zeggen ''kom maar, ram me maar in elkaar''? of zal hij Zelfverdediging toepassen?

Ik als feyenoord fan, vind dat Esteban onterecht Rood heeft gekregen. Hij heeft volgens de Nederlandse Wet (toevallig op school gehad) Gehandeld uit Zelfverdediging. Die nijhuis moet zelf aangevallen worden...dan kijken ze bij de KNVB er anders tegen aan!
piet
 piet - woensdag 21 december 2011 - 22:01   quote  deeplink  
ESTEBAN///HELD
AZ rules 1977
 AZ rules 1977 - woensdag 21 december 2011 - 22:07   quote  deeplink  
KNVB kan maar 1 ding doen, Ajax schorsen en uitsluiten voor volgend jaar in de KNVB beker. Huidige wedstrijd als 0-5 noteren ( AZ wint ). Ik betreur als AZ fan deze aktie van 1 malloot die het voor zeker 70.000 mensen verpest. Als KNVB anders beslist zal ik geen enkele wedstrijd meer in de KNVB beker meer volgen, jammer dit is geen VOETBAL !!

Hopelijk wel een leuke en spannend wedstrijd eind januari 2012 in Alkmaar.

Esteban heeft gelijk !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door AZ rules 1977 --
mitchell88
 mitchell88 - woensdag 21 december 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Wat een kut volk in die arena!
Na az komen ze naar de kuip!
keeperrkvvheksenberg
 keeperrkvvheksenberg - woensdag 21 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:07 schreef AZ rules 1977 het volgende:
KNVB kan maar 1 ding doen, Ajax schorsen en uitsluiten voor volgend jaar in de KNVB beker. Huidige wedstrijd als 0-5 noteren ( AZ wint ). Ik betreur als AZ fan deze aktie van 1 malloot die het voor zeker 70.000 mensen verpest. Als KNVB anders beslist zal ik geen enkele wedstrijd meer in de KNVB beker meer volgen, jammer dit is geen VOETBAL !!

Hopelijk wel een leuke en spannend wedstrijd eind januari 2012 in Alkmaar.

Esteban heeft gelijk !!
Ik geef je als Feyenoord Fan Meer dan 200% Gelijk. Als dat niet gebeurt...dan zal het heel triest zijn voor het Nederlands Voetbal..Ajax uitsluiten voor volgend seizoen KNVB beker, AZ deze ronden laten doorgaan.. en een dikke boete voor ajax.
Amsterdammertje1986
 Amsterdammertje1986 - woensdag 21 december 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Wat een trieste reacties hier joh. Tuurlijk is het niet goed wat er is gebeurd. Schandalig zelfs maar schorsen en uitsluiten voor volgend jaar??? Lekker triest zeg. Mitchell88 hoezo volk.. 1 persoon doet iets. Is dan gelijk iedereen schuldig. laat me raden: jij bent voor Feyenoord. AZ rules 1977 is een emotionele reactie. Kan ik begrijpen maar het slaat nergens op. Dat ajax een boete krijgt is terecht maar uitsluiten voor de beker?? Gewoon die pot afspelen zonder supporters. 1-0 ajax en AZ gewoon met 11 man.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:47 schreef Amsterdammertje1986 het volgende:
Wat een trieste reacties hier joh. Tuurlijk is het niet goed wat er is gebeurd. Schandalig zelfs maar schorsen en uitsluiten voor volgend jaar??? Lekker triest zeg. Mitchell88 hoezo volk.. 1 persoon doet iets. Is dan gelijk iedereen schuldig. laat me raden: jij bent voor Feyenoord. AZ rules 1977 is een emotionele reactie. Kan ik begrijpen maar het slaat nergens op. Dat ajax een boete krijgt is terecht maar uitsluiten voor de beker?? Gewoon die pot afspelen zonder supporters. 1-0 ajax en AZ gewoon met 11 man.
1persoon doet iets, joh kan me wel meerdere laffe daden herinneren Mitchell heeft gelijk. Wedstrijd tussen de jeugd van Feyenoord en Ajax op de toekomst, ADO honk aangevallen door 70 ajacieden enz. Heeft deze persoon dat gedaan, denk het niet. Ajax gewoon schorsen zoals AZ1977 aangeeft.
samsterdam
 samsterdam - donderdag 22 december 2011 - 02:15   quote  deeplink  
Namens mij(en ik durf me handen er voor in het vuur te steken, iedereen die in de arena zat) oprechte excuus. Ik ga graag naar uitwedstrijden en hou graag van rivaliteit maar dit gaat nergens over. Wat deze imbiciel heeft gedaan is beschamend voor het hele nederlandse voetbal. Ik hoop dat ik met deze reactie laat zien dat bijna alle ajacieden deze actie walgen en niks met voetbal te maken heeft. Groet
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:47 schreef Amsterdammertje1986 het volgende:
Wat een trieste reacties hier joh. Tuurlijk is het niet goed wat er is gebeurd. Schandalig zelfs maar schorsen en uitsluiten voor volgend jaar??? Lekker triest zeg. Mitchell88 hoezo volk.. 1 persoon doet iets. Is dan gelijk iedereen schuldig. laat me raden: jij bent voor Feyenoord. AZ rules 1977 is een emotionele reactie. Kan ik begrijpen maar het slaat nergens op. Dat ajax een boete krijgt is terecht maar uitsluiten voor de beker?? Gewoon die pot afspelen zonder supporters. 1-0 ajax en AZ gewoon met 11 man.
ajax hoort de veiligheid te garanderen! en dat lukt ze dus niet. kan me een wedstrijd beloftes ajax feyenoord nog goed herinneren. schandalig als ajax hier mee weg komt. want zo komen ze steeds weg met dit soort dingen. ik ben dan ook voor uitzetting uit het knvb toernooi en een regelementair 0-3 verlies. zodat er een keer een statement gemaakt word. gebeurd dit niet stel ik voor alle teams uit de knvb beker terug te trekken. maar dan ook allemaal. schandalig hoe de ajax bestuurders dit ook weer goed praten in het nieuws. maar aangezien de knvb ajax al jaren voortrekt, zal az de boete wel krijgen. ja ik ben voor feyenoord... maar zat met me handen in me haar toen tegen madrid 2 goals werden afgevlagt voor buitenspel. dus haat naar ajax is er bij mij niet. wel moet iedereen gelijk behandelt worden. dit valt onder de categorie staafincident! en dus is er maar een eerlijke oplossing
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 22 december 2011 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 07:30 schreef FR-Han het volgende:

[..]

ajax hoort de veiligheid te garanderen! en dat lukt ze dus niet. kan me een wedstrijd beloftes ajax feyenoord nog goed herinneren. schandalig als ajax hier mee weg komt. want zo komen ze steeds weg met dit soort dingen. ik ben dan ook voor uitzetting uit het knvb toernooi en een regelementair 0-3 verlies. zodat er een keer een statement gemaakt word. gebeurd dit niet stel ik voor alle teams uit de knvb beker terug te trekken. maar dan ook allemaal. schandalig hoe de ajax bestuurders dit ook weer goed praten in het nieuws. maar aangezien de knvb ajax al jaren voortrekt, zal az de boete wel krijgen. ja ik ben voor feyenoord... maar zat met me handen in me haar toen tegen madrid 2 goals werden afgevlagt voor buitenspel. dus haat naar ajax is er bij mij niet. wel moet iedereen gelijk behandelt worden. dit valt onder de categorie staafincident! en dus is er maar een eerlijke oplossing
Een goede morgen heren,

Zelf ben ik een groot ajax supporter en betreur het zeer wat er gisteren is gebeurt. Zulke figuren horen niet in een stadion ( en zelfs niet op straat ).
Voor AJAX zal dit grote gevolgen hebben ( boetes en wellicht verlies ), maar wat ik helemaal zielig vind is de actie van Verbeek.
Alle spelers inclusief Verbeek bleven netjes op veld totdat Esteban (HELD) rood kreeg.
Naar mijn mening heeft Verbeek niet ingegrepen omdat het niet meer veilig was, maar pas toen er rood werd getrokken zag hij dit als een kans! Begrijp me niet verkeerd heren want ik zou hem ook verrot geschopt hebben, maar juridisch gezien schopt Esteban iemand die hulpeloos op de grond ligt. Van een echt gevaar was toen geen sprake meer. Ik durf te wedden dat een berg advocaten staan te springen om deze malloot te gaan verdedigen in de rechtzaal.
Geen enkele club kan de garantie geven dat er niemand het in hoofd krijgt het veld op te komen. Dit had OVERAL kunnen gebeuren! De wedstrijd had gewoon uitgespeeld kunnen worden aangezien de ME had aangegeven over genoeg mensen te beschikken die de veiligheid WEL konden garanderen.

Conclusie:

Kerel levenslang stadionverbod en paar honderd uur werkstraf ( inclusief de kosten betalen die Ajax en AZ hebben gemaakt.
Laffe actie Verbeek om de spelers het veld af te halen.
Esteban//// HELD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door AFCA MARCO --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 08:48 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Een goede morgen heren,

Zelf ben ik een groot ajax supporter en betreur het zeer wat er gisteren is gebeurt. Zulke figuren horen niet in een stadion ( en zelfs niet op straat ).
Voor AJAX zal dit grote gevolgen hebben ( boetes en wellicht verlies ), maar wat ik helemaal zielig vind is de actie van Verbeek.
Alle spelers inclusief Verbeek bleven netjes op veld totdat Esteban (HELD) rood kreeg.
Naar mijn mening heeft Verbeek niet ingegrepen omdat het niet meer veilig was, maar pas toen er rood werd getrokken zag hij dit als een kans! Begrijp me niet verkeerd heren want ik zou hem ook verrot geschopt hebben, maar juridisch gezien schopt Esteban iemand die hulpeloos op de grond ligt. Van een echt gevaar was toen geen sprake meer. Ik durf te wedden dat een berg advocaten staan te springen om deze malloot te gaan verdedigen in de rechtzaal.
Geen enkele club kan de garantie geven dat er niemand het in hoofd krijgt het veld op te komen. Dit had OVERAL kunnen gebeuren! De wedstrijd had gewoon uitgespeeld kunnen worden aangezien de ME had aangegeven over genoeg mensen te beschikken die de veiligheid WEL konden garanderen.

Conclusie:

Kerel levenslang stadionverbod en paar honderd uur werkstraf ( inclusief de kosten betalen die Ajax en AZ hebben gemaakt.
Laffe actie Verbeek om de spelers het veld af te halen.
Esteban//// HELD!
ook ben ik het ergens wel met je eens over verbeek. die zag zijn kans schoon. maar ergens ook slim. nu moet de knvb zich er wel over buigen. verder had zoiets in de kuip niet gekunt. daar is geen brug om over de gracht te komen. je breekt je nek of je armen/schouders als je de sprong waagt. vind het ook vreemd dat in de arena de invaliden achter het doel zitten. ivm ballen die naast of over gaan. in de kuip zijn er mogelijkheden zat voor de invaliden en minder validen. uiteraard aan de zijkant van het veld, achter de gracht. mischien een wijze les voor ajax/arena om dat te veranderen, zodat dit nooit meer kan. uiteindelijk ligt de verantwoording dus toch bij de arena/ajax in dit geval.
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 09:16   quote  deeplink  
Verbeek heeft groot gelijk. KNVB zou moeten beslissen tot een 0-3 eindstand voor AZ.In het verleden zijn er meer clubs uit toernooien gezet door gedrag van supporters, dit is ook weer zo'n gevalletje waar je als KNVB je voorbeeld MOET stellen. Ik weet alleen niet of ze dat bij Ajax durven? Ik ben tegen geweld, maar die Esteban had van mij nog wel 10x mogen schoppen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 22 december 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 09:16 schreef Henny het volgende:
Verbeek heeft groot gelijk. KNVB zou moeten beslissen tot een 0-3 eindstand voor AZ.In het verleden zijn er meer clubs uit toernooien gezet door gedrag van supporters, dit is ook weer zo'n gevalletje waar je als KNVB je voorbeeld MOET stellen. Ik weet alleen niet of ze dat bij Ajax durven? Ik ben tegen geweld, maar die Esteban had van mij nog wel 10x mogen schoppen.
Wat kan de club daar aan doen kerel?
Die plaats was toegankelijk voor de minder valide onder onze. Zullen we deze mensen dan maar verbannen van het voetbal???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door AFCA MARCO --
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 09:42 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Wat kan de club daar aan doen kerel?
Die plaats was toegankelijk voor de minder valide onder onze. Zullen we deze mensen dan maar verbannen van het voetbal???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Staafincident (weten je oudere maatjes vast nog wel)

Uitsluiting UEFA Cup

Rondom de UEFA Cupwedstrijd van 30 november 2006 tussen AS Nancy-Lorraine en Feyenoord, in de poulefase van het toernooi, ontstonden er schermutselingen tussen Feyenoordaanhangers en de lokale politie. Van de ongeveer 3000 meegereisde Feyenoord aanhangers kregen enkele het in het centrum van Nancy aan de stok met enkele politieagenten. De reactie van de politie was dusdanig generiek, tegenover alle Nederlanders die zich in het centrum bevonden, dat deze situatie snel uit de hand liep. Allerlei Feyenoorders die niet betrokken waren bj de gebeurtenissen tot dan toe werden door de politie opgedreven, waarop felle tegenreacties kwamen. Ondanks waarschuwingen van het Feyenoordbestuur waren er vrij beschikbare kaartjes te koop geweest, waardoor er meer supporters met en zonder kaartje meegereisd waren dan gebruikelijk, en een deel hiervan tussen de Franse supporters plaats moest nemen. In plaats daarvan werd de gehele Feyenoordaanhang in het uitvak gedreven door de politie, waarna zij met traangas bestookt werden, waardoor de wedstrijd tijdelijk stilgelegd werd. De wedstrijd zelf eindigde uiteindelijk in een 3-0 overwinning voor Nancy.

Door de resultaten van de overige wedstrijden in de poule kwalificeerde Feyenoord zich nog wel voor de volgende ronde, waarin het zou moeten uitkomen tegen Tottenham Hotspur FC. Op 19 januari maakte de UEFA echter bekend dat, ondanks de volgens sommigen twijfelachtige rol van de politie, Feyenoord geschorst werd voor de rest van het UEFA-cup-toernooi en een boete kreeg opgelegd van 100.000 Zwitserse frank (61.810 euro). Tevens kreeg Feyenoord een proeftijd van twee jaar. Tottenham plaatste zich door de schorsing automatisch voor de volgende ronde.

ZO werkt het. De thuisspelende club is verantwoordelijk voor de veiligheid van de spelers en heeft daarin gefaald.
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 22 december 2011 - 10:07   quote  deeplink  
http://en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Jump

Springt ook overal het veld op, moet je club hiervoor geschorst worden: Nee
Eerder de authoriteiten of de stewards die bij ajax ingehuurd worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Johnqqqq --
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Ok, maar Jimmy Jump is op een andere manier hersenloos als die karate kid van gisteren.
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 22 december 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:10 schreef Henny het volgende:
Ok, maar Jimmy Jump is op een andere manier hersenloos als die karate kid van gisteren.
voor de clubs is het hetzelfde, er komt iemand het veld op.
Dat feit is gewoon 100% hetzelfde, dat vervolgens die kale vandaal die keeper aanvalt dat is die persoon anzich, het feit blijft dat ajax hem het veld op liet lopen.
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 22 december 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:10 schreef Henny het volgende:
Ok, maar Jimmy Jump is op een andere manier hersenloos als die karate kid van gisteren.
dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Johnqqqq --
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 22 december 2011 - 10:14   quote  deeplink  
..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Johnqqqq --
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:14 schreef Johnqqqq het volgende:
..
Er zijn vaker clubs uitgesloten in dit soort situaties. Het is goed om een voorbeeld te stellen. Als jullie keeper ergens anders zou worden aangevallen zou je ook anders reageren dan je nu doet. Het is selectieve verontwaardiging, een zonde die we allemaal in ons hebben.
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 22 december 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:29 schreef Henny het volgende:

[..]

Er zijn vaker clubs uitgesloten in dit soort situaties. Het is goed om een voorbeeld te stellen. Als jullie keeper ergens anders zou worden aangevallen zou je ook anders reageren dan je nu doet. Het is selectieve verontwaardiging, een zonde die we allemaal in ons hebben.
Als dat al vaker gebeurt is helpt het blijkbaar niet aangezien het nog gebeurt.

Ik zou zeggen de gene die het veld op rent aanpakken, gewoon jaar 1 cel in.
Jaartje siberie (gulek) zou hem goed doen!

Ik vond dat Esteban zich nog inhield.. Jammer dat Gertjan Verbeek zelf niet en paar extra hoeken uit deelde..
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 10:34 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Als dat al vaker gebeurt is helpt het blijkbaar niet aangezien het nog gebeurt.

Ik zou zeggen de gene die het veld op rent aanpakken, gewoon jaar 1 cel in.
Jaartje siberie (gulek) zou hem goed doen!

Ik vond dat Esteban zich nog inhield.. Jammer dat Gertjan Verbeek zelf niet en paar extra hoeken uit deelde..
Gulag heet het trouwens. Esteban had hem niet van mij ook ECHT mogen raken en niet van die halve schopjes moeten geven.

Ik weet ook niet wat je er tegen kunt doen, maar niet straffen is geen optie. Supporters zingen of roepen, club krijgt boete. "Supporters" slopen stoeltjes, club krijgt boete. Supporter gooit een staaf, vernielt een stad of valt een keeper aan, club wordt uitgesloten. Wanneer het je eigen club betreft onbegrijpelijk, wanneer het een andere club betreft zeer logisch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door Henny --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 13:12   quote  deeplink  
Video: Fanclubs Ajax nemen afstand van fan, die voor 50 euro Esteban aanviel

Door SANDER BERENDS __ gepubliceerd op 22 december '11 12:34 __ Gratis live voetbal kijken

Na voorzitter Daniel Dekker heeft nu ook de officiële supportersvereniging Ajax (SVA) van zich laten horen. Ze nemen duidelijk afstand van de zogenaamde fan, die woensdagavond tijdens het bekerduel met AZ doelman Esteban aanviel.

El portero del AZ responde a un intento de... door Fichajes

Een anonieme fan meldt dat de 19-jarige 'supporter' het veld betrad in een afspraak rond een weddenschap van 50 euro. "Het is weer zo'n avond dat 35.000 mensen die zin hebben in een potje foebele" de dupe worden van een gek", staat er op de site van de officiële Supportersvereniging Ajax (SVA). "Probeer het maar eens uit te leggen, het lukt gewoon niet. Drank maakt meer kapot dan je lief is, blijkbaar."

"34.999 Ajacieden weten dat nu, buiten hun schuld. Dat is niet leuk, dat doet pijn en dat maakt ons allemaal boos. Op die ene gek na die het voor de rest verpest. Niemand die zich Ajax - AZ zal herinneren om de mooie goal van Gregory van der Wiel. Het was een trieste avond."

Ook de AFCA Supportersclub, een organisatie waarbij veel leden van de harde supporterskern van Ajax zich aansluiten, veroordeelt de actie. "AFCA distantieert zich nadrukkelijk van het gedrag van deze mafketel, die het voor alle echte supporters verziekt", luidt de tekst van hun statement.

en nu plots achter estaban gaan staan. weer een poging tot strafvermindering. als je de forums en site's erop na slaat zijn de meeste trots op die gek. bah bah. wat zijn die ajaxieden weer glibberig. gewoon ajax uit de beker en ik heb vrede. wedden dat de knvb achter ajax schaart? als je het ajax forum leest zijn de meeste zelfs trots op die kneus. dat maakt ze dus allemaal kneusen. heel ajax opdoeken!! en de arena plat gooien
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 12:05 schreef Symex het volgende:

[..]

Natuurlijk....

booya4afca: Natuurlijk wat? Onderbouw jouw geblaat eens?

Er zijn inmiddels honderden zo niet duizend wedstrijden in de ArenA gespeeld.
Meer dan 3/4 van die wedstrijden zijn gespeeld met invaliden als toeschouwers.

Je kan het ten opzichten van dat groepje supporters niet maken om hen de kans om Ajax te bezoeken te ontnemen, omdat er EEN klootviool misbruik van de situatie maakt.

Ik mag hopen dat jij nooit, maar dan ook nooit in een positie komt waar je dagelijks beslissingen moet nemen...

dus als er een paar met stenen gooien tussen ajax en feyenoord... (lang niet alle, mischien 0,1 procent) dan mogen de goedwillende er niet onder lijden?? waarom zitten we nu al zolang zonder uitgaande supporters domoor?? als was het andersom geweest had je het hartst gejankt zielepiet. straf dragen en muil houden. geld voor alle hypocriete ajaxieden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 13:21   quote  deeplink  
hierbij wil ik az een hart onder de riem steken. het grootste gedeelte van nederland staat achter jullie!!
Pim
 Pim - donderdag 22 december 2011 - 14:50   quote  deeplink  
Ik vind het een beetje hypocriet hoe hier gesproken wordt over de verantwoordelijk van de veiligheid. Ajax heeft een fout gemaakt dat deze supporter op het veld kon komen, maar is ook iedereen doodsbang als er een streaker op het veld komt. Want in het geval van een streaker is de club hetzelfde te verwijten als in dit geval.
Symex
 Symex - donderdag 22 december 2011 - 14:59   quote  deeplink  
Sorry fr-han. Maar ga hier niet alles herhalen,al denk ik dat ik hier meer medestanders vind als op dat ajax forum...
Om een lang verhaal kort te maken, gracht dempen is dom, het was wachten totdat er iets zou gebeuren...
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 14:59 schreef Symex het volgende:
Sorry fr-han. Maar ga hier niet alles herhalen,al denk ik dat ik hier meer medestanders vind als op dat ajax forum...
Om een lang verhaal kort te maken, gracht dempen is dom, het was wachten totdat er iets zou gebeuren...
dat snap ik. kan wel daar lezen, maar niet posten... en kon dat wel was me toch snel een ban aangesmeerd ;-)
biba1970
 biba1970 - donderdag 22 december 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:12 schreef mitchell88 het volgende:
Wat een kut volk in die arena!
Na az komen ze naar de kuip!
volgens mij was het maar 1 persoon of heb ik iets gemist beetje dom om iedereen in de arena kut volk te noemen maar dat zegt genoeg over jou denk wijze groetjes
biba1970
 biba1970 - donderdag 22 december 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:12 schreef mitchell88 het volgende:
Wat een kut volk in die arena!
Na az komen ze naar de kuip!
volgens mij was het maar 1 persoon of heb ik iets gemist beetje dom om iedereen in de arena kut volk te noemen maar dat zegt genoeg over jou denk wijze groetjes
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 22:12 schreef mitchell88 het volgende:
Wat een kut volk in die arena!
Na az komen ze naar de kuip!
helemaal eens!! laat die biba knakkert het maar goed praten. het is gewoon een terroristische aanslag. opdoeken dat diemense clubje
biba1970
 biba1970 - donderdag 22 december 2011 - 16:53   quote  deeplink  
praat ik iets goed knakworst tuurlijk keur ik dit niet goed en de reactie van esteban prima hij had die ezel nog veel harder en vaker moeten schoppen maar om 55000 duizend man over 1 kam scheren hmmmm ja sorry maar zo ben ik niet
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:53 schreef biba1970 het volgende:
praat ik iets goed knakworst tuurlijk keur ik dit niet goed en de reactie van esteban prima hij had die ezel nog veel harder en vaker moeten schoppen maar om 55000 duizend man over 1 kam scheren hmmmm ja sorry maar zo ben ik niet
Er waren er nog geeneens 35000.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 16:53 schreef biba1970 het volgende:
praat ik iets goed knakworst tuurlijk keur ik dit niet goed en de reactie van esteban prima hij had die ezel nog veel harder en vaker moeten schoppen maar om 55000 duizend man over 1 kam scheren hmmmm ja sorry maar zo ben ik niet
Ff duidelijk blijven gassie, zitten er nu ezels of mannen in de arena. En zo vol zat het gisteren helemaal niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2011 door RenatoBos --
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Grappig hoor dat AZ forum, 15 reacties uit 010, 15 uit 020 en 4 uit 072. AZ is een leuke ploeg, maar ze hebben A) weinig supporters of B) weinig bloggers. Op Feyenoord en Ajax blogs staat het aantal reacties tussen de 250 en 300.
Pjettr
 Pjettr - donderdag 22 december 2011 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 17:25 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ff duidelijk blijven gassie, zitten er nu ezels of mannen in de arena. En zo vol zat het gisteren helemaal niet.
Beetje domme reactie vind je niet? Zitten er nu ezels of mannen in de arena... Zat 1 ezel in ja, en die verpest het voor de echte supporters die er wel waren om hun club te steunen.

ot : K geef Esteban goed recht op wat hij heeft gedaan en dat de kaart geseponeerd is daar kan ik ook wel mee leven. Maar dat Feyenoorders en Az'ers nu Ajax willen uitsluiten voor de beker , nu en aankomende bekerwedstrijden dat vind ik té ver gaan. Natuurlijk moet je voor de veiligheid kunnen zorgen , maar er is altijd wel iemand die de veiligheid weet te omzeilen. Er kan altijd wel íets gebeuren. Stel die jongen was zo ver weg van de drugs/drank en die ging zo op een Ajax speler af , dan had Verbeek gewoon doorgespeeld..
Ze verschuilen zich nu achter de KNVB die toch al niet Ajax gezint is om een ronde verder te komen. Want eerlijk is , Az speelde als een natte krant. De wedstrijd zou gewoon verder gespeeld moeten worden vanaf de minuut dat het gestaakt is met de supporters die er toen ook waren. Want de supporters die er waren moeten niet gestraft worden door 1 zo'n duts.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 18:04 schreef Pjettr het volgende:

[..]

Beetje domme reactie vind je niet? Zitten er nu ezels of mannen in de arena... Zat 1 ezel in ja, en die verpest het voor de echte supporters die er wel waren om hun club te steunen.

ot : K geef Esteban goed recht op wat hij heeft gedaan en dat de kaart geseponeerd is daar kan ik ook wel mee leven. Maar dat Feyenoorders en Az'ers nu Ajax willen uitsluiten voor de beker , nu en aankomende bekerwedstrijden dat vind ik té ver gaan. Natuurlijk moet je voor de veiligheid kunnen zorgen , maar er is altijd wel iemand die de veiligheid weet te omzeilen. Er kan altijd wel íets gebeuren. Stel die jongen was zo ver weg van de drugs/drank en die ging zo op een Ajax speler af , dan had Verbeek gewoon doorgespeeld..
Ze verschuilen zich nu achter de KNVB die toch al niet Ajax gezint is om een ronde verder te komen. Want eerlijk is , Az speelde als een natte krant. De wedstrijd zou gewoon verder gespeeld moeten worden vanaf de minuut dat het gestaakt is met de supporters die er toen ook waren. Want de supporters die er waren moeten niet gestraft worden door 1 zo'n duts.
als die jongen zo ver was van de drank of coke had ie de weg niet meer geweten... dit is een bewuste terroristische aanslag!! dus ajax uit de beker!!! en mischien voor meerdere jaren! lijkt me logisch
dave31
 dave31 - donderdag 22 december 2011 - 18:55   quote  deeplink  
De scheidsrechter is een schande voor het Nederlandse voetbal, je kan beter een robot neerzetten, die had de regel ook zo toegepast maar die had wel gezien dat az een penalty had moeten krijgen. Hoop dat we deze scheids nooit meer in Alkmaar zien.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 18:04 schreef Pjettr het volgende:

[..]

Beetje domme reactie vind je niet? Zitten er nu ezels of mannen in de arena... Zat 1 ezel in ja, en die verpest het voor de echte supporters die er wel waren om hun club te steunen.

ot : K geef Esteban goed recht op wat hij heeft gedaan en dat de kaart geseponeerd is daar kan ik ook wel mee leven. Maar dat Feyenoorders en Az'ers nu Ajax willen uitsluiten voor de beker , nu en aankomende bekerwedstrijden dat vind ik té ver gaan. Natuurlijk moet je voor de veiligheid kunnen zorgen , maar er is altijd wel iemand die de veiligheid weet te omzeilen. Er kan altijd wel íets gebeuren. Stel die jongen was zo ver weg van de drugs/drank en die ging zo op een Ajax speler af , dan had Verbeek gewoon doorgespeeld..
Ze verschuilen zich nu achter de KNVB die toch al niet Ajax gezint is om een ronde verder te komen. Want eerlijk is , Az speelde als een natte krant. De wedstrijd zou gewoon verder gespeeld moeten worden vanaf de minuut dat het gestaakt is met de supporters die er toen ook waren. Want de supporters die er waren moeten niet gestraft worden door 1 zo'n duts.
Nee vind ik geen domme reactie. Volgens mij zat het vol met ezels namelijk. Ben denk niet de enige die dat heeft gezien. Er stonden naar mijn mening veel ezels die, volgens jouw, die ene ezel toe te juichen en te klappen. Dit overschrijd elke grens, ik noem dat sympathiseren met een terrorist. Gelukkig zijn er nog goeddenkende ajacieden hier op het forum, die derhalve niet in de categorie ezel vallen. De overigen, ezels dus, zouden ze gewoon hun leven lang een stadiongebod voor Ajax moeten geven. Strenger kan je ze niet straffen. Doe daarbij een meldingsplichtig in de rust bij de koffiebar is dat gelijk waterdicht. Halen ze het niet meer in hun hoofd dat weiland te betreden.
Uitsluiting te ver gaan, meen je dat nou. Ik denk dat uitsluiting goed zou zijn voor Ajax, kunnen ze goed nadenken dit in de toekomst te voorkomen. Zij zijn de verantwoordelijken voor de goede afloop van een wedstrijd. Zij moeten ervoor zorgen dat de tegenstanders zich veilig kunnen voelen.
Frons de Boer heeft ook aangegeven Verbeek zijn reactie te kunnen begrijpen. De opmerking van je dat Verbeek zou doorspelen als een ajacied zou worden aangevallen vind ik erg ezelig een domme veronderstelling dus. Zo ook de opmerking van je dat de KNVB Ajax niet gezind is, waar baseer je dat op.
AZ verdient de overwinning, had toch wel gewonnen mijn inziens. Ajax verdient uitsluitsel en tevens voor volgend jaar.
100%Ajax
 100%Ajax - donderdag 22 december 2011 - 20:06   quote  deeplink  
Bladiebladiebladiebla.
1) keeper ging erg hard door, maar had ik ook gedaan, gezien de emotie. 2) verbeek, wat ben jij een zielige lafaard. Ooit was mijn respect groot, maar die is zions gisteren ver te zoeken. Ow ow ow, wat waren jullie bang, en dat presies te zijn, na de rode kaart.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 december 2011 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:06 schreef 100%Ajax het volgende:
Bladiebladiebladiebla.
interessante post.
dimossss psv fan
 dimossss psv fan - donderdag 22 december 2011 - 20:19   quote  deeplink  
wat een held die verbeek ik geef hem groot gelijk met dat volk op de tribune wil je toch geen risico nemen !! het had toch geen wedstrijd meer geworden met een rode kaart die totaal onterecht is ,
doet me denken aan het staaf incident ( ook bij ajax ),ging toen de wedstrijd wel door
laat ze de wedstijd maar over spelen met de 1.0 voor ajax op het scorebord ,wat een aap die gozer ajax nog verder in de stront
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 december 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 13:12 schreef FR-Han het volgende:
Video: Fanclubs Ajax nemen afstand van fan, die voor 50 euro Esteban aanviel

Door SANDER BERENDS __ gepubliceerd op 22 december '11 12:34 __ Gratis live voetbal kijken

Na voorzitter Daniel Dekker heeft nu ook de officiële supportersvereniging Ajax (SVA) van zich laten horen. Ze nemen duidelijk afstand van de zogenaamde fan, die woensdagavond tijdens het bekerduel met AZ doelman Esteban aanviel.

El portero del AZ responde a un intento de... door Fichajes

Een anonieme fan meldt dat de 19-jarige 'supporter' het veld betrad in een afspraak rond een weddenschap van 50 euro. "Het is weer zo'n avond dat 35.000 mensen die zin hebben in een potje foebele" de dupe worden van een gek", staat er op de site van de officiële Supportersvereniging Ajax (SVA). "Probeer het maar eens uit te leggen, het lukt gewoon niet. Drank maakt meer kapot dan je lief is, blijkbaar."

"34.999 Ajacieden weten dat nu, buiten hun schuld. Dat is niet leuk, dat doet pijn en dat maakt ons allemaal boos. Op die ene gek na die het voor de rest verpest. Niemand die zich Ajax - AZ zal herinneren om de mooie goal van Gregory van der Wiel. Het was een trieste avond."

Ook de AFCA Supportersclub, een organisatie waarbij veel leden van de harde supporterskern van Ajax zich aansluiten, veroordeelt de actie. "AFCA distantieert zich nadrukkelijk van het gedrag van deze mafketel, die het voor alle echte supporters verziekt", luidt de tekst van hun statement.

en nu plots achter estaban gaan staan. weer een poging tot strafvermindering. als je de forums en site's erop na slaat zijn de meeste trots op die gek. bah bah. wat zijn die ajaxieden weer glibberig. gewoon ajax uit de beker en ik heb vrede. wedden dat de knvb achter ajax schaart? als je het ajax forum leest zijn de meeste zelfs trots op die kneus. dat maakt ze dus allemaal kneusen. heel ajax opdoeken!! en de arena plat gooien
Waar staat dan dat ze trots zijn dan? De gemiddelde supporter vind de hele actie nergens op slaan hoor! Van mij mocht de "fan" met Esteban mee de kleedkamer in hoor kon ie zich even afreageren:) Dat je anti-Ajax bent prima maar doe niet zo kinderachtig man,(maasgebouw of hoek van Holland vergeten?) Feijenoord ook maar opdoeken dan?
Henny
 Henny - donderdag 22 december 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:06 schreef 100%Ajax het volgende:
Bladiebladiebladiebla.
1) keeper ging erg hard door, maar had ik ook gedaan, gezien de emotie. 2) verbeek, wat ben jij een zielige lafaard. Ooit was mijn respect groot, maar die is zions gisteren ver te zoeken. Ow ow ow, wat waren jullie bang, en dat presies te zijn, na de rode kaart.
Keeper ging hard door? Ik heb nog nooit iemand zo vriendelijk zien schoppen als die keeper. Bij mij had ie nooit meer opgestaan.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 22 december 2011 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 21:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waar staat dan dat ze trots zijn dan? De gemiddelde supporter vind de hele actie nergens op slaan hoor! Van mij mocht de "fan" met Esteban mee de kleedkamer in hoor kon ie zich even afreageren:) Dat je anti-Ajax bent prima maar doe niet zo kinderachtig man,(maasgebouw of hoek van Holland vergeten?) Feijenoord ook maar opdoeken dan?
dat was niet tijdens een wedstrijd waardoor er spelers niet konden spelen omdat ze in gevaar waren. maar ook dat was triest. maar dit is wel effe erger vind ik. een halve moordaanslag.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 december 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 22:34 schreef FR-Han het volgende:

[..]

dat was niet tijdens een wedstrijd waardoor er spelers niet konden spelen omdat ze in gevaar waren. maar ook dat was triest. maar dit is wel effe erger vind ik. een halve moordaanslag.
Moordaanslag? Haha denk dat Esteban niet erg onder de indruk was!
Henny
 Henny - zaterdag 24 december 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Houdt het AZ forum winterslaap. Al 2 dagen geen postst hier.....
Alkmaar25
 Alkmaar25 - zondag 25 december 2011 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 20:06 schreef 100%Ajax het volgende:
Bladiebladiebladiebla.
1) keeper ging erg hard door, maar had ik ook gedaan, gezien de emotie. 2) verbeek, wat ben jij een zielige lafaard. Ooit was mijn respect groot, maar die is zions gisteren ver te zoeken. Ow ow ow, wat waren jullie bang, en dat presies te zijn, na de rode kaart.
duidelijk een ajax fan he ga niet janken omdat de trainer van az zijn spelers van het veld haalt ga eerst eens kijken naar de ajax aanhang er zitten duidelijk mentaal gestoorde mensen tussen wat zeer jammer is voor de normale fans die komen voor een mooi potje voetbal
vervolgens zie je beelden en youtube filmpjes van ajax supporters lachen gieren en brullen en zulke mensen durven zich nog supporter te noemen ook!!
in het geval van nijhuis tja hij is volgens de regels juist waarom word hij aangevallen door mensen hij heeft niet de regels gemaakt ga in plaats van hem uitschelden lekker bij de knvb janken daar zitten de mensen die deze ongein regels verzinnen

de rode kaart is kwijt gescholden niet meer dan logisch lijkt me maar ajax en az riskeren bijde nog een boete als knvb slim is laten ze dat lopen al gaan ze wel kijken naar de "veiligheid" in de arena waar eventueel wel een boete voor gegeven ken worden wat dat hij zo ver kon komen is gewoon schandalig

misschien is het wat voor ajax om hans anders als sponsor te nemen kunnen ze voor elk persoon die de veiligheid moet bewaken een nieuwe bril geven zodat dit niet nog eens gebeurd

en de wedstrijd gewoon overspelen vanaf het begin en dan mooi potje voetbal zonder een idioot die het verziekt!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 december 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 december 2011 - 07:08 schreef Alkmaar25 het volgende:

[..]

en de wedstrijd gewoon overspelen vanaf het begin en dan mooi potje voetbal zonder een idioot die het verziekt!!!
Dus overspelen zonder ajaxpubliek als ik je goed begrijp want dat stadion zit vol met idiooten cq ezels.
de kerstman
 de kerstman - maandag 26 december 2011 - 19:51   quote  deeplink  
De wedstrijd word niet overgespeelt.
Ajax verliest mer 0-3
Ajax krijgt een dikke boete 500000 euro
Mag 3jaar geen beker meer spelen
en NIJHUIS zeker voor 1jaar op onbetaalde vacantie sturen
Wat is dat een vuile HUFTER.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AJAX-AZ









0.0094950