BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AJAX-AZ

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: AZ Nieuws
adriu
 adriu - maandag 26 december 2011 - 20:42   quote  deeplink  
(de kerstman) slotje erop wand hij is een namaak kerstman!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 december 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 december 2011 - 20:42 schreef adriu het volgende:
(de kerstman) slotje erop wand hij is een namaak kerstman!
Die zijn allemaal nep, maakt niet uit dus. Maar hij geeft Ajax mooie cadeautjes toch?
adriu
 adriu - dinsdag 27 december 2011 - 13:57   quote  deeplink  
az verlies met 3-0 schuld Verbeek mag nooit van het velt lopen.!! en Ajax gaat verder!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 27 december 2011 - 15:27   quote  deeplink  
Wedstrijd uitspelen vanaf de 37e minuut.. Maakt mij niet uit of AZ met 11 of 10 man speelt..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 december 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 13:57 schreef adriu het volgende:
az verlies met 3-0 schuld Verbeek mag nooit van het velt lopen.!! en Ajax gaat verder!!!
Beetje onzin adriu kan je net zo goed zeggen: Ajax verliest met 3-0 schuld Ajax ze hadden die vent nooit op het veld mogen laten komen.!! en AZ gaat verder!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 december 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 15:27 schreef Hasjkoph het volgende:
Wedstrijd uitspelen vanaf de 37e minuut.. Maakt mij niet uit of AZ met 11 of 10 man speelt..
Snap je wel, ik vind gewoon opnieuw beginnen met een 0-0 stand het netste, das mijn mening
Henny
 Henny - woensdag 28 december 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 december 2011 - 20:42 schreef adriu het volgende:
(de kerstman) slotje erop wand hij is een namaak kerstman!
Een slotje op welke wand?
AFCAMylife
 AFCAMylife - donderdag 29 december 2011 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 - 18:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Snap je wel, ik vind gewoon opnieuw beginnen met een 0-0 stand het netste, das mijn mening
hoofd gestoten?!
nora
 nora - donderdag 29 december 2011 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 09:16 schreef Henny het volgende:
Verbeek heeft groot gelijk. KNVB zou moeten beslissen tot een 0-3 eindstand voor AZ.In het verleden zijn er meer clubs uit toernooien gezet door gedrag van supporters, dit is ook weer zo'n gevalletje waar je als KNVB je voorbeeld MOET stellen. Ik weet alleen niet of ze dat bij Ajax durven? Ik ben tegen geweld, maar die Esteban had van mij nog wel 10x mogen schoppen.
Hoe noemen ze jou Jules de Korte?
nora
 nora - donderdag 29 december 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 15:21 schreef FR-Han het volgende:

[..]

dat snap ik. kan wel daar lezen, maar niet posten... en kon dat wel was me toch snel een ban aangesmeerd ;-)
En terecht blijf op je kakkerlakken site,want er komt toch geen normale zin uit.
nora
 nora - donderdag 29 december 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 18:29 schreef FR-Han het volgende:

[..]

als die jongen zo ver was van de drank of coke had ie de weg niet meer geweten... dit is een bewuste terroristische aanslag!! dus ajax uit de beker!!! en mischien voor meerdere jaren! lijkt me logisch
Ha ha leuk man heb je dat zelf bedacht ? denk het niet want denken is niet je sterkste punt he
nora
 nora - donderdag 29 december 2011 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2011 - 19:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee vind ik geen domme reactie. Volgens mij zat het vol met ezels namelijk. Ben denk niet de enige die dat heeft gezien. Er stonden naar mijn mening veel ezels die, volgens jouw, die ene ezel toe te juichen en te klappen. Dit overschrijd elke grens, ik noem dat sympathiseren met een terrorist. Gelukkig zijn er nog goeddenkende ajacieden hier op het forum, die derhalve niet in de categorie ezel vallen. De overigen, ezels dus, zouden ze gewoon hun leven lang een stadiongebod voor Ajax moeten geven. Strenger kan je ze niet straffen. Doe daarbij een meldingsplichtig in de rust bij de koffiebar is dat gelijk waterdicht. Halen ze het niet meer in hun hoofd dat weiland te betreden.
Uitsluiting te ver gaan, meen je dat nou. Ik denk dat uitsluiting goed zou zijn voor Ajax, kunnen ze goed nadenken dit in de toekomst te voorkomen. Zij zijn de verantwoordelijken voor de goede afloop van een wedstrijd. Zij moeten ervoor zorgen dat de tegenstanders zich veilig kunnen voelen.
Frons de Boer heeft ook aangegeven Verbeek zijn reactie te kunnen begrijpen. De opmerking van je dat Verbeek zou doorspelen als een ajacied zou worden aangevallen vind ik erg ezelig een domme veronderstelling dus. Zo ook de opmerking van je dat de KNVB Ajax niet gezind is, waar baseer je dat op.
AZ verdient de overwinning, had toch wel gewonnen mijn inziens. Ajax verdient uitsluitsel en tevens voor volgend jaar.
Heerlijk al die gefrusteerde domme kakkerlakken,wat als Ajax uitgesloten wordt wat wordt dan je volgende hobby ??
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 december 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 02:36 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

hoofd gestoten?!
Nee realiteitszin.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 29 december 2011 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 10:35 schreef nora het volgende:

[..]

Heerlijk al die gefrusteerde domme kakkerlakken,wat als Ajax uitgesloten wordt wat wordt dan je volgende hobby ??
Jouw!
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 29 december 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 10:35 schreef nora het volgende:

[..]

Heerlijk al die gefrusteerde domme kakkerlakken,wat als Ajax uitgesloten wordt wat wordt dan je volgende hobby ??
Ik heb gemerkt dat de beste oplossing zou zijn het uit de bekercompetitie halen van beide teams.
Henny
 Henny - donderdag 29 december 2011 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 10:29 schreef nora het volgende:

[..]

En terecht blijf op je kakkerlakken site,want er komt toch geen normale zin uit.
Wat doe jij dan buiten je eigen territorium??
Henny
 Henny - donderdag 29 december 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 10:22 schreef nora het volgende:

[..]

Hoe noemen ze jou Jules de Korte?
Zie niet helemaal wat een blinde Eindhovense liedjesschrijver te maken heeft met mijn post..
Henny
 Henny - donderdag 29 december 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 10:35 schreef nora het volgende:

[..]

Heerlijk al die gefrusteerde domme kakkerlakken,wat als Ajax uitgesloten wordt wat wordt dan je volgende hobby ??
Denk je dat er niet voldoende voer overblijft om de hapgrage eendjes te blijven voeren:-)
adriu
 adriu - donderdag 29 december 2011 - 21:05   quote  deeplink  
dit krijg voor az nog een staarje aan het einde van het zeizoen bij de thuis wedstrijden van az. er kan zo maar iemand het veld op lopen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 december 2011 door adriu --
Henny
 Henny - donderdag 29 december 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:05 schreef adriu het volgende:
dit krijg voor az nog een staarje aan het einde van het zeizoen bij de thuis wedstrijden van az. er kan zo maar iemand het veld op lopen!!
Kom jij dan de held uithangen a3u?
rich Arnhem
 rich Arnhem - vrijdag 30 december 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 21:05 schreef adriu het volgende:
dit krijg voor az nog een staarje aan het einde van het zeizoen bij de thuis wedstrijden van az. er kan zo maar iemand het veld op lopen!!
Lachen man moet je naakt doen. We hebben al een tijd geen streaker meer gehad tijdens een wedstrijd.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 30 december 2011 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 00:00 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Lachen man moet je naakt doen. We hebben al een tijd geen streaker meer gehad tijdens een wedstrijd.
Ja, en dan trek je een lange NEUS naar de camera.
Rik AzjAX
 Rik AzjAX - vrijdag 30 december 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 december 2011 - 19:51 schreef de kerstman het volgende:
De wedstrijd word niet overgespeelt.
Ajax verliest mer 0-3
Ajax krijgt een dikke boete 500000 euro
Mag 3jaar geen beker meer spelen
en NIJHUIS zeker voor 1jaar op onbetaalde vacantie sturen
Wat is dat een vuile HUFTER.
lekkere kerstgedachte van iemand die absoluut geen verstand van zaken heeft, maar ja, op de noordpool hebben ze alleen maar kerstballen....
Mark Otte
 Mark Otte - vrijdag 30 december 2011 - 19:33   quote  deeplink  
Oke ik ben een AZ fan.
Maar als je neutraal naar deze gebeurtenissen kijk dan heeft KNVB een paar opties:
Gehele wedstrijd overspelen.
Ajax eruit AZ door
Beiden er uit en GVVV door naar de volgende ronde.

Ajax (als thuisploeg) moet de veiligheid garanderen voor alle spelers op het veld. Dit is niet gebeurt.
Het maakt niet uit hoe een terrorist op het veld kwam, de veiligheid was weg. (zie ook rellen na de wedstrijd).

Dat Verbeek de spelers van het veld heb gehaald. Is een erg goede actie geweest. En hij kon ook echt niet anders (ook krijgt AZ een boete en moet de beker verlaten).
Eerder in de wedstrijd kreeg AZ een 1000% penalty niet. Daarna werd zijn keeper aangevallen en hoe reageert de scheids: met een rode kaart voor de keeper. (ook staat dit in de regels, een scheids moet ook altijd naar de situatie kijken).

Nu lees ik steeds dat de overige Ajax supporters niet achter de terrorist staan. Maar waarom stonden de meeste dan te zingen en te lachen terwijl de aanslag aan de gang was en daarna?

En ik lees vaak dat de veiligheid na de aanslag toch 100% word gegarandeerd (waarom kon dit dan niet voor de wedstrijd. Oja dat zeiden ze toen ook). Zie ook de rellen na de staking, volgens mijn geeft dit aan dat het niet zo veilig was en dat er toch veel mensen deze staking niet begrijpen.

Als dit in Alkmaar was gebeurt. Dus dat de Ajax keeper werd aangevallen door een AZ terrorist Dan zou je zien dat er geen AZ supporter zou juichen, feesten en rellen. En dan zouden alle Ajax supporters roepen dat AZ een hele hoge boete moet betalen en dat ze uit de beker (voor meerdere jaren) moeten worden getrapt.

Ik zie liever en Ajax en AZ uit de beker verdwijnen dan een rare oplossing die alleen voordeel geeft aan Ajax.

Ajax is in gebreken gebleven qua veiligheid en AZ heeft erg goed gereageerd.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 december 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 11:44 schreef Rik AzjAX het volgende:

[..]

lekkere kerstgedachte van iemand die absoluut geen verstand van zaken heeft, maar ja, op de noordpool hebben ze alleen maar kerstballen....
lekkere kerstgedachte van iemand die absoluut geen verstand van zaken heeft, maar ja, in Snavelstad hebben ze alleen maar de gayparade....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 december 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2011 - 19:33 schreef Mark Otte het volgende:
Oke ik ben een AZ fan.
Maar als je neutraal naar deze gebeurtenissen kijk dan heeft KNVB een paar opties:
Gehele wedstrijd overspelen.
Ajax eruit AZ door
Beiden er uit en GVVV door naar de volgende ronde.

Ajax (als thuisploeg) moet de veiligheid garanderen voor alle spelers op het veld. Dit is niet gebeurt.
Het maakt niet uit hoe een terrorist op het veld kwam, de veiligheid was weg. (zie ook rellen na de wedstrijd).

Dat Verbeek de spelers van het veld heb gehaald. Is een erg goede actie geweest. En hij kon ook echt niet anders (ook krijgt AZ een boete en moet de beker verlaten).
Eerder in de wedstrijd kreeg AZ een 1000% penalty niet. Daarna werd zijn keeper aangevallen en hoe reageert de scheids: met een rode kaart voor de keeper. (ook staat dit in de regels, een scheids moet ook altijd naar de situatie kijken).

Nu lees ik steeds dat de overige Ajax supporters niet achter de terrorist staan. Maar waarom stonden de meeste dan te zingen en te lachen terwijl de aanslag aan de gang was en daarna?

En ik lees vaak dat de veiligheid na de aanslag toch 100% word gegarandeerd (waarom kon dit dan niet voor de wedstrijd. Oja dat zeiden ze toen ook). Zie ook de rellen na de staking, volgens mijn geeft dit aan dat het niet zo veilig was en dat er toch veel mensen deze staking niet begrijpen.

Als dit in Alkmaar was gebeurt. Dus dat de Ajax keeper werd aangevallen door een AZ terrorist Dan zou je zien dat er geen AZ supporter zou juichen, feesten en rellen. En dan zouden alle Ajax supporters roepen dat AZ een hele hoge boete moet betalen en dat ze uit de beker (voor meerdere jaren) moeten worden getrapt.

Ik zie liever en Ajax en AZ uit de beker verdwijnen dan een rare oplossing die alleen voordeel geeft aan Ajax.

Ajax is in gebreken gebleven qua veiligheid en AZ heeft erg goed gereageerd.
kijk eindelijk een nuchter iemand die een goede kijk op de zaak heeft, prima post meneer Wotte.
Rik AzjAX
 Rik AzjAX - zaterdag 31 december 2011 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2011 - 13:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

lekkere kerstgedachte van iemand die absoluut geen verstand van zaken heeft, maar ja, in Snavelstad hebben ze alleen maar de gayparade....
beter een gayparade dan een half elftal dat uit de kast komt de komende tijd. de ajaxhaat bij jullie is al begonnen bij die oude voorzitter, oplichter scheringa. Weet je trouwens dat hij pas az in beeld kwam nadat hij bij ajax geen poot aan de grond kreeg? dat verklaard zijn ajaxhaat en overdreven reactie op het eerste kampioenschap in 18 jaar. ff rekenen......over 136 jaar krijgt az zijn eerste ster, wauw, je achterkleinkinderen zullen er blij mee zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 december 2011 door Rik AzjAX --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 31 december 2011 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 december 2011 - 15:20 schreef Rik AzjAX het volgende:

[..]

beter een gayparade dan een half elftal dat uit de kast komt de komende tijd. de ajaxhaat bij jullie is al begonnen bij die oude voorzitter, oplichter scheringa. Weet je trouwens dat hij pas az in beeld kwam nadat hij bij ajax geen poot aan de grond kreeg? dat verklaard zijn ajaxhaat en overdreven reactie op het eerste kampioenschap in 18 jaar. ff rekenen......over 136 jaar krijgt az zijn eerste ster, wauw, je achterkleinkinderen zullen er blij mee zijn.
Scheringa onze oude voorzitter, huh, dat was toch van den Herik????
Henny
 Henny - maandag 02 januari 2012 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 02:36 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

hoofd gestoten?!
Net als zovelen blijkbaar, want dat is precies wat er gebeurt.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 januari 2012 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2011 - 10:22 schreef nora het volgende:

[..]

Hoe noemen ze jou Jules de Korte?
Nee Henny the barbarian.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 06 januari 2012 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 december 2011 - 19:51 schreef de kerstman het volgende:
De wedstrijd word niet overgespeelt.
Ajax verliest mer 0-3
Ajax krijgt een dikke boete 500000 euro
Mag 3jaar geen beker meer spelen
en NIJHUIS zeker voor 1jaar op onbetaalde vacantie sturen
Wat is dat een vuile HUFTER.
Je hebt helemaal gelijk alleen als de knjb uit alleen maar neuzen bestaat gaan ze weer vrijuit.En dat is nu weer het geval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2012 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 januari 2012 - 23:43   quote  deeplink  
GEFELICITEERD, en zondag nog een keer graag!
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - vrijdag 20 januari 2012 - 01:20   quote  deeplink  
en weer ging Esteban in de fout! was gewoon weer rood voor hem wegens neerhalen van door gebroken speler(Sulejmani) kijk beelden en je ziet het !
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - vrijdag 20 januari 2012 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 januari 2012 - 23:43 schreef RenatoBos het volgende:
GEFELICITEERD, en zondag nog een keer graag!
wat weer een gratis strafschop!??
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 20 januari 2012 - 07:31   quote  deeplink  
goed gedaan az!! gerechtigheid!!
bjorn
 bjorn - vrijdag 20 januari 2012 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 01:21 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:

[..]

wat weer een gratis strafschop!??
In de competitie kregen jullie toch ook een gratis strafschop dus loop niet zo te janken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 januari 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 01:21 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:

[..]

wat weer een gratis strafschop!??
Juist als het kan vijf d:-)
Henny
 Henny - donderdag 26 januari 2012 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 januari 2012 - 01:21 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:

[..]

wat weer een gratis strafschop!??
Heb je een seizoenskaart voor de Efteling met zo'n naam??

Met vriendelijke groet ExcelsiorgaatEuropain2012
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - vrijdag 09 maart 2012 - 11:41   quote  deeplink  
wat zijn ze toch bang voor Ajax!
tomson
 tomson - vrijdag 09 maart 2012 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 11:41 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:
wat zijn ze toch bang voor Ajax!
Je post alleen maar hier! Wat moet je toch met zo'n nick? Identiteitscrisis? Pffff wat een mafkees.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 maart 2012 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2012 - 11:41 schreef ajaxkampioen 2012 het volgende:
wat zijn ze toch bang voor Ajax!
Jeauden lopen altijd weg...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: AZ Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Az / topic: AJAX-AZ









0.0068421