BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ingrijpen of niet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 27 januari 2012 - 15:09   quote  deeplink  
zoals koeman in zijn bericht aangeeft dat de KNVB moet ingrijpen inzaken van bijvoorbeeld van der Wiel met zijn twitterberichten is mijn mening dat Koeman hier inderdaad een punt heeft.

gezien eerdere momenten waar gregorie al eens mensen op zijn hals kreeg door uitspraken en opmerkingen, ziekmeldingen en toch verschijnen op dansevents, vind ik het hoog tijd dat zowel ajax als werkgever, maar ook de knvb als overkoepelend orgaan moet toezien wat spelers melden, ik kan mij voorstellen dat koeman zich aantrekt wat greg allemaal schrijft, maar kan me zeker ook voorstellen dat greg in publieke sfeer heel wat op de has haalt, zowel op twitter als gemengt in de groep supporters tijdens een wedstrijd

wat is jullie mening hierover
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 27 januari 2012 - 15:13   quote  deeplink  
Tuurlijk niet!! Hij kan toch moeilijk zeggen dat ajax verliest!
Rogier
 Rogier - vrijdag 27 januari 2012 - 15:23   quote  deeplink  
Ingrijpen ? Waarom ? Van der Wiel spreekt geen onzin want Ajax is al jaren de baas in Rotterdam. En hij gebruikt niet alleen 010, maar ook 020. Dus hier is werkelijks niks mis mee. Koeman gebruikt dit gewoon om zijn team op te laden, want anders gaan ze eraan zondag !
thomASS
 thomASS - vrijdag 27 januari 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Zou wel erg zijn als het er geen feiten meer mogen worden getweet.
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 27 januari 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 15:23 schreef Rogier het volgende:
Ingrijpen ? Waarom ? Van der Wiel spreekt geen onzin want Ajax is al jaren de baas in Rotterdam. En hij gebruikt niet alleen 010, maar ook 020. Dus hier is werkelijks niks mis mee. Koeman gebruikt dit gewoon om zijn team op te laden, want anders gaan ze eraan zondag !
dat gaan ze sowieso!
baco74
 baco74 - vrijdag 27 januari 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 15:09 schreef uitnoord het volgende:

wat is jullie mening hierover
Ik ben het helemaal niet eens met jou en Koeman.
Ieder mens is vrij om te zeggen en twitteren wat ie wil.
En zo erg is het nu ook weer niet wat ie twitterde:

[ afbeelding ]

Alsof ie geen vertrouwen mag uiten in een goed resultaat in Rotterdam en by the way we zijn toch al jaren de baas in Rotterdam.
Valt me erg tegen van Koeman, dat ie de knvb als het ware oproept om hier stappen tegenover te nemen.
Had ik toch niet verwacht van een ex-Ajacied die zijn reet afveegde met het gekregen shirt van een tegenstander.

PS:Je kan beter eerst het nieuwsbericht (met ook handig de betreffende tweet)posten,
waar iedereen zijn mening over kan geven.
In de post na het nieuwsbericht zou je eigenlijk pas je mening moeten geven,
waar mensen als ze willen ook op kunnen reageren.
Nu moet ik op jouw mening reageren waar jij het nieuws in hebt verwerkt,
kortom: je plaatst een stelling.

Voor de volledigheid:

quote:
Op Ajax Netwerk zegt Koeman het volgende:

Ronald Koeman boos over tweet Van der Wiel

Ronald Koeman heeft moeite met spontaniteit van voetballers. De trainer van Feyenoord is van mening dat de KNVB en de betreffende club in moeten grijpen bij dubieuze tweets van profvoetballers. Naar analeiding van een tweet van Gregory van der Wiel, waarin de Ajacied "#020isdebaasin010 Retweet!!!!" twitterde, laat Koeman weten: "Ik vind het ongepast en dom. Het gooit vaak onnodig olie op het vuur. Het is niet de eerste keer dat hij dit doet. De club en de KNVB moeten ingrijpen. Als een speler van mij dit had gedaan, had ik hem zeker hierop aangesproken. Dit kan gewoon niet. Het heeft geen enkele zin. Ik heb John Guidetti bij ons ook wel eens gewaarschuwd. 'Zet nou niet alles op Twitter of Facebook wat je ziet, hoort, voelt of denkt', zei ik tegen hem. Hou het sportief, gezellig en netjes. Dan heeft niemand daar problemen mee." (..) " Het
heeft allemaal niets met de wedstrijd te maken. Misschien zijn fans van Ajax volgend seizoen wel weer welkom in De Kuip. Maar dan moet je niet met deze uitlatingen op Twitter aankomen natuurlijk."


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2012 door baco74 --
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 27 januari 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Een van de weinige tweets van vd Wiel die ik kan waarderen :)
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 27 januari 2012 - 15:29   quote  deeplink  
toch denk ik dat opmerkingen van gregorie mensen hier en daar opzweept, positief maar ook zeker in een negatieve sfeer, onbedoelt, maar dat merk je dan pas achteraf
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 januari 2012 - 15:33   quote  deeplink  
Man wat een jankerd die Boeman! Laat die van der wiel toch lekker twitteren als die daar een stijve van krijgt. sjonge jonge jonge waar maken ze zich toch druk om. Aan de andere kant van de wereld liggen mensen dood te gaan van de honger. Laat ze zich daar maar eens druk over maken.

Daarbij spreekt Greg gewoon de waarheid!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2012 door AFCA MARCO --
baco74
 baco74 - vrijdag 27 januari 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 15:29 schreef uitnoord het volgende:
toch denk ik dat opmerkingen van gregorie mensen hier en daar opzweept, positief maar ook zeker in een negatieve sfeer, onbedoelt, maar dat merk je dan pas achteraf
Achteraf is een koe in zijn kont kijken
en het zegt genoeg over mensen als zij zich door een onbenullige tweet als dit laten opzwepen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 januari 2012 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 15:34 schreef baco74 het volgende:

[..]

Achteraf is een koe in zijn kont kijken
en het zegt genoeg over mensen als zij zich door een onbenullige tweet als dit laten opzwepen.
BACO = HELD
Rogier
 Rogier - vrijdag 27 januari 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Ik snap je redenering wel uitnoord. Maar dan moet je die Spaghetti of hoe hij ook heet ook geen interveiw laten geven in de VI waarin hij al over Ajax loopt te mauwen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 januari 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 15:35 schreef Rogier het volgende:
Ik snap je redenering wel uitnoord. Maar dan moet je die Spaghetti of hoe hij ook heet ook geen interveiw laten geven in de VI waarin hij al over Ajax loopt te mauwen.
Rogier for president :)
franky
 franky - vrijdag 27 januari 2012 - 15:42   quote  deeplink  
wat een onzin en dit komt van iemand die als speler zijn reet afveegde met het shirt van duitsland. Heb hem nooit horen zeggen, de knvb moet ingrijpen. Hypocrietje
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 januari 2012 - 15:44   quote  deeplink  
En meteen die koeman weer he. Man wat een rooie smeerlap is dat he.

Hier ook meteen ingrijpen dan:

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3140980/2012/01/27/Koeman-Ajax-is-kwetsbaar-en-wordt-geen-kampioen.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2012 door AFCA MARCO --
Stanley
 Stanley - vrijdag 27 januari 2012 - 15:59   quote  deeplink  
dat is toch niet dezelfde Koeman die zijn togus afveegde met het shirt van een tegenstander ;-)

Maar dom blijft het wel om je tegenstander extra motivatie te verschaffen!
uitnoord
 uitnoord - vrijdag 27 januari 2012 - 16:01   quote  deeplink  
oke dit geld ook direct voor trainers, met name voor koeman, zalk de knvb ff bellen dan!!!!
baco74
 baco74 - vrijdag 27 januari 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 16:01 schreef uitnoord het volgende:
oke dit geld ook direct voor trainers, met name voor koeman, zalk de knvb ff bellen dan!!!!
haha
yngwie
 yngwie - vrijdag 27 januari 2012 - 17:26   quote  deeplink  
guidetti is al 3 weken bezig met deze wedstrijd op twitter.
Sander111
 Sander111 - vrijdag 27 januari 2012 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 15:33 schreef AFCA MARCO het volgende:
Man wat een jankerd die Boeman! Laat die van der wiel toch lekker twitteren als die daar een stijve van krijgt. sjonge jonge jonge waar maken ze zich toch druk om. Aan de andere kant van de wereld liggen mensen dood te gaan van de honger. Laat ze zich daar maar eens druk over maken.

Daarbij spreekt Greg gewoon de waarheid!
Maak jij je wel druk om die mensen aan de andere kant van de wereld? Loze woorden lijkt me... Verder ben ik het wel eens met het feit dat Koeman zich niet zo aan moet stellen...
lereeeen
 lereeeen - vrijdag 27 januari 2012 - 18:44   quote  deeplink  
020isdebaasin010
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 27 januari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 18:41 schreef Sander111 het volgende:

[..]

Maak jij je wel druk om die mensen aan de andere kant van de wereld? Loze woorden lijkt me... Verder ben ik het wel eens met het feit dat Koeman zich niet zo aan moet stellen...
Ja dat doe ik wel degelijk Sander. Ik werk als vrijwilliger bij Artsen zonder grenzen en ben daarvoor al vaker in het buitenland geweest om bijvoorbeeld te helpen met het bouwen van een ziekenhuis. Daarbij doe ik ook mee aan het foster parents plan.
Totaal geen loze woorden dus.
Sander111
 Sander111 - vrijdag 27 januari 2012 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2012 - 18:50 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Ja dat doe ik wel degelijk Sander. Ik werk als vrijwilliger bij Artsen zonder grenzen en ben daarvoor al vaker in het buitenland geweest om bijvoorbeeld te helpen met het bouwen van een ziekenhuis. Daarbij doe ik ook mee aan het foster parents plan.
Totaal geen loze woorden dus.
Oke respect dan! Dan heb ik niks gezegd. Het word wel vaak loos gebruikt vind ik... Excuus
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - vrijdag 27 januari 2012 - 18:56   quote  deeplink  
koe man stuurt zelf het vuurtje op!ik zeg 1-4!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2012 door ajaxkampioen 2012 --
cvita
 cvita - vrijdag 27 januari 2012 - 18:58   quote  deeplink  
Koeman moet zijn muil houden en naar zijn eigenspelers kijken, zoals miesgassertje John Gaydetti die al de hele week bezig is met zijn zieke tweets, het ook nodig vindt om de hele tijd te verkondigen dat hij nooit voor AJAX zou kunnen spelen blablabla, het nieuws is dat we je ook niet willen Gaydetti.
john oost oud f side
 john oost oud f side - vrijdag 27 januari 2012 - 22:20   quote  deeplink  
van dr wiel kan beter een x gaan voetballen dan twitteren en ze grote bek houden vroeger als je een pijntje voelde gingen we ook door ,nee van dr wiel moet een mooie transfer maken naar valencia en laat zijn mede spelers ook in de stront zakken de laatste weken dus van dr wiel in plaats van twitteren ga is voetballen bij ajax daar krijg je namelijk voor betaald en twitter maar na de wedstrijd als je hebt mee gespeeld wordt beetje moe van dit soort spelers ,........
Cyprioot
 Cyprioot - vrijdag 27 januari 2012 - 22:26   quote  deeplink  
De KNVB kan hier weinig aan doen, vrijheid van meningsuiting, maar Greg moet hier gewoon mee ophouden, we moeten juist proberen het sfeertje wat minder agressief te maken en dan doet hij dit ...
Danielson 1448
 Danielson 1448 - vrijdag 27 januari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Koeman was dat niet de Nederlands elftalspeler die na de gewonnen wedstrijd
in Hamburg tegen Duitsland bij het EK88 het shirtje van Duitsland
demonstratief langs zijn achterwerk haalde.Hij kan beter niks zeggen.
joduh
 joduh - zaterdag 28 januari 2012 - 09:28   quote  deeplink  
Koeman moet zijn vieze bolle rotkop houwe man! Hij is zelf aan het provoceren hiermee....
Greg//// jood////held
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 28 januari 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 09:28 schreef joduh het volgende:
Koeman moet zijn vieze bolle rotkop houwe man! Hij is zelf aan het provoceren hiermee....
Greg//// jood////held
+ joduh///// mijn held!
soccer
 soccer - zaterdag 28 januari 2012 - 16:15   quote  deeplink  
Nou als ik zo de reacties lees zijn de meeste net zo dom als de uitspraak van Koeman of het getwitter van v.d.Wiel.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 januari 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Whahahahahahaha die Koeman is niet helemaal lekker in zijn bolletje! Greg spreekt hier feitelijke waarheden en dan nog lopen miepen! Whahahahahaha das het enige wat ik daarop kan antwoorden!!
john oost oud f side
 john oost oud f side - zaterdag 28 januari 2012 - 21:54   quote  deeplink  
heel goed gezien soccer ben het geheel met je eens , en amsterdammer113 ..greg zou beter een x kunnen gaan voetballen dan twitteren daar wordt deze zeikerd namelijk voor betaald pijn in z.n liesje eerdaags bij valencia speelt hij de dakpannen van t dak let maar op dan wil ik jullie nog wel een x horen hoe jullie dr over denken met jullie greg ppppffffffffffffffffffffff
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 januari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 21:54 schreef john oost oud f side het volgende:
heel goed gezien soccer ben het geheel met je eens , en amsterdammer113 ..greg zou beter een x kunnen gaan voetballen dan twitteren daar wordt deze zeikerd namelijk voor betaald pijn in z.n liesje eerdaags bij valencia speelt hij de dakpannen van t dak let maar op dan wil ik jullie nog wel een x horen hoe jullie dr over denken met jullie greg ppppffffffffffffffffffffff
Luister, ik heb het ook totaal niet op het twittergedrag van Greg maar Koeman begint nu te miepen over iets wat er totaal niet is! En dan als een zielig hoopje de KNVB en Ajax tot actie gaan manen! Sorry hoor, maar dan ben je in mijn ogen gewoon een mietje!!! En hetgeen Greg trouwens roept is feitelijk de waarheid dus niets aan gelogen en heeft tevens totaal niets te maken met de situatie die er nu is tussen de supportersgroeperingen!!
uitnoord
 uitnoord - zaterdag 28 januari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
en dat is dus waarom ik de topic opende, deze jongen doet dingen als twitteren, tussen publiek zitten en naar danspartijdjes gaan, dit alles terwijl hij niets presteerd en zich al weken zelf uit de basis houd ivm een blessure, ik denk dat ie onder een hoedje speelt met ten have. ook zo,n gladde
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 januari 2012 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 21:58 schreef uitnoord het volgende:
en dat is dus waarom ik de topic opende, deze jongen doet dingen als twitteren, tussen publiek zitten en naar danspartijdjes gaan, dit alles terwijl hij niets presteerd en zich al weken zelf uit de basis houd ivm een blessure, ik denk dat ie onder een hoedje speelt met ten have. ook zo,n gladde
Nou sorry, heb zelf weinig op met Greg maar met deze reactie sla je de plank toch volledig mis! Alsof hij die blessure express heeft! Tering man, wat vind jij dan van al die anderen die al maanden in de ziekenboeg zitten????
uitnoord
 uitnoord - zaterdag 28 januari 2012 - 22:01   quote  deeplink  
als ze ook zo twitteren, geef ik jou gelijk, maar in mijn ogen zit er echt iets anders achter
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 januari 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 22:01 schreef uitnoord het volgende:
als ze ook zo twitteren, geef ik jou gelijk, maar in mijn ogen zit er echt iets anders achter
Ik ben ook vaak over zijn twittergedrag gevallen, maar vind de vergelijking met Ten Have daarin een beetje doorslaan!
baco74
 baco74 - zaterdag 28 januari 2012 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 21:54 schreef john oost oud f side het volgende:
heel goed gezien soccer ben het geheel met je eens , en amsterdammer113 ..greg zou beter een x kunnen gaan voetballen dan twitteren daar wordt deze zeikerd namelijk voor betaald pijn in z.n liesje eerdaags bij valencia speelt hij de dakpannen van t dak let maar op dan wil ik jullie nog wel een x horen hoe jullie dr over denken met jullie greg ppppffffffffffffffffffffff
Alsof Creg beter gaat voetballen en geen blessures heeft als ie niet zou twitteren.
Dat doet ie toch in zijn eigen tijd.

Strax gaan wij nog bepalen wat ie s'avonds op zijn bord heeft....kom op zeg.

Wat zou jij er van vinden een collega of een klant morgen tegen jou zegt:
"wat een ozin typ jij op het Ajax-forum zeg, kan je niet beter gaan werken..."
om jouw mooie woorden compleet te maken: ppfffffffffffff.
uitnoord
 uitnoord - zaterdag 28 januari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
hij wil weg amsterdammer, daar zijn vele mensen voor nodig, misschien sla ik de plank mis, maar ik denk dat dit toch in deze richting zit, heel erg ongeintresseerd voetbal, ziekmelding en twitteren, gewoon doen wat hij wil
uitnoord
 uitnoord - zaterdag 28 januari 2012 - 22:08   quote  deeplink  
uhhh werk je bij mij, nee ik snap je mening, maar mijn mening geeft mij dit in
baco74
 baco74 - zaterdag 28 januari 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 21:58 schreef uitnoord het volgende:
en dat is dus waarom ik de topic opende, deze jongen doet dingen als twitteren, tussen publiek zitten en naar danspartijdjes gaan, dit alles terwijl hij niets presteerd en zich al weken zelf uit de basis houd ivm een blessure, ik denk dat ie onder een hoedje speelt met ten have. ook zo,n gladde
als een lul op een drumstel...............wat een veronderstelling zeg, belachelijk.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 28 januari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 22:06 schreef uitnoord het volgende:
hij wil weg amsterdammer, daar zijn vele mensen voor nodig, misschien sla ik de plank mis, maar ik denk dat dit toch in deze richting zit, heel erg ongeintresseerd voetbal, ziekmelding en twitteren, gewoon doen wat hij wil
Sorry uitnoord, maar vind dit toch een beetje doorslaan! Greg is geen El Hamlap!! Ik ben ook niet de grootste fan van Greg en zijn gedrag stoort mij ook, maar ik moet je hier toch echt ongelijk geven!
baco74
 baco74 - zaterdag 28 januari 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 22:08 schreef uitnoord het volgende:
uhhh werk je bij mij, nee ik snap je mening, maar mijn mening geeft mij dit in
Zeg ik dan dat ik bij je werk...of heb je het niet tegen mij?
uitnoord
 uitnoord - zaterdag 28 januari 2012 - 22:12   quote  deeplink  
dat kan man,
john oost oud f side
 john oost oud f side - zaterdag 28 januari 2012 - 22:32   quote  deeplink  
je mag van mij pppfff doen baco 74 maar greg wordt wel betaald door ons supporters dus laat hij inplaats van te twitteren en weet ik veel meer nu een x gaan voetballen dan lopen zeiken hij had makkelijk morgen kunnen spelen hoor maar met zijn uitspraken schijt hij bagger in de kuip je hebt totaal niks aan die uitspraken dat 020 beter zou zijn als 010 moet t nog maar ff zien morgen in de kuip wie dr gelijk krijgt of greggie of koeman,,,,,, ik de koeman
baco74
 baco74 - zaterdag 28 januari 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 - 22:32 schreef john oost oud f side het volgende:
je mag van mij pppfff doen baco 74 maar greg wordt wel betaald door ons supporters dus laat hij inplaats van te twitteren en weet ik veel meer nu een x gaan voetballen dan lopen zeiken hij had makkelijk morgen kunnen spelen hoor maar met zijn uitspraken schijt hij bagger in de kuip je hebt totaal niks aan die uitspraken dat 020 beter zou zijn als 010 moet t nog maar ff zien morgen in de kuip wie dr gelijk krijgt of greggie of koeman,,,,,, ik de koeman
Sorry hoor maar ik vind het (met alle respect) grote onzin wat je zegt.
Ten eerste: hoe kan jij nou weten dat die morgen 'gewoon' had kunnen spelen?
Ten tweede: ja hij wordt door ons supporters betaald, maar mag ie daarom niet twitteren?
Ten derde: Als hij baggerschijt in de kuip waarom zo hij dan 020isdebaasin010 twitteren, misschien vind hij dat wel gewoon.
Ik tenminste wel.

Ik vind gewoon dat zo'n jongen (net als jij,ik en elk ander) mag twitteren wat ie wilt,
zolang ie niemand bedreigt, persoonlijk aanvalt of onwaarheden verteld.
Creg speelt dit seizoen tot dusver niet zo best,
voor vele 'fans' een rede alles om wat ie doet in twijfel te trekken.
Dat een Koeman dat doet moet hij weten, maar zijn eigen supporters ?????
Als die nou twittert dat er voor ons nix te halen valt in Rotterdam,
dan zou ik het pas een rare uitspraak vinden, maar dan nog........het is twitter.
ajaxkampioen 2012
 ajaxkampioen 2012 - zondag 29 januari 2012 - 08:26   quote  deeplink  
het best is winnen van feyenoord om Koeman zijn BEK te laten houden. met 0-4 graag!
baco74
 baco74 - zondag 29 januari 2012 - 11:28   quote  deeplink  
En Koeman maar zeuren om een onschuldig tweetje:
Masaal Hamas bij aankomst Ajax-bus.

Zal wel door de tweet van Creg komen, hij heeft het uitgelokt en olie op het vuur gegooid. (????????)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 januari 2012 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 11:28 schreef baco74 het volgende:
En Koeman maar zeuren om een onschuldig tweetje:
Masaal Hamas bij aankomst Ajax-bus.

Zal wel door de tweet van Creg komen, hij heeft het uitgelokt en olie op het vuur gegooid. (????????)
Hahahaha was exact mijn gedachte toen ik het las! Wil Koemannetje nu ook dat de KNVB of de club ingrijpt??? Of ga hij zelf die wannabee's aanspreken?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ingrijpen of niet









0.0079839