BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ingrijpen of niet

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
baco74
 baco74 - zondag 29 januari 2012 - 11:44   quote  deeplink  
Koeman is er ook niet blij mee:

sneeuwvlokje-248x300.jpg
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 januari 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 11:44 schreef baco74 het volgende:
Koeman is er ook niet blij mee:

[ afbeelding ]
Whahahahahahaha geweldig!!
john oost oud f side
 john oost oud f side - zondag 29 januari 2012 - 12:31   quote  deeplink  
hij mag van mij twitteren baco 74 maar als je dan zo graag wat zegt over 020 of 010 doe dat dan als je zelf gaat voetballen nu laat je je medespelers al een tijdje in de zeik ,,,,wel stappen en de leuke jongen uithangen en dan dat twitteren en zelf lekker thuis blijvern zitten zou zeggen neem een voorbeeld aan doe feyenoorder guidetti die speelt wel hoor heeft met mentalteit te maken namelijk en dat is nu net iets wat veel ajaxspelers niet hebben zijn meer mooie voetballers en vechten op t veld ho maar dat is net verschil zou zeggen fijne wedstrijd zo en succes je zal t nodig hebben
baco74
 baco74 - zondag 29 januari 2012 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 12:31 schreef john oost oud f side het volgende:
hij mag van mij twitteren baco 74 maar als je dan zo graag wat zegt over 020 of 010 doe dat dan als je zelf gaat voetballen nu laat je je medespelers al een tijdje in de zeik ,,,,wel stappen en de leuke jongen uithangen en dan dat twitteren en zelf lekker thuis blijvern zitten zou zeggen neem een voorbeeld aan doe feyenoorder guidetti die speelt wel hoor heeft met mentalteit te maken namelijk en dat is nu net iets wat veel ajaxspelers niet hebben zijn meer mooie voetballers en vechten op t veld ho maar dat is net verschil zou zeggen fijne wedstrijd zo en succes je zal t nodig hebben
Mij overtuig je niet hoor, met vergelijkingen die kant noch wal raken.
Geblesseerd is geblesseerd. Dat is een rede om niet te spelen, geen rede om niet te twitteren.

PS: Waar ben je hem tegen gekomen tijdens het stappen?
john oost oud f side
 john oost oud f side - zondag 29 januari 2012 - 13:20   quote  deeplink  
erg geziene gast op leidsplein gaat me niet om t twitteren hij moet voetballen meer niet vindt guidetti echt top spelen die twittert er ook op los maar speelt top vindt je niet baco hahahahahahahahah ajax ga zo door
baco74
 baco74 - zondag 29 januari 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 13:20 schreef john oost oud f side het volgende:
erg geziene gast op leidsplein gaat me niet om t twitteren hij moet voetballen meer niet vindt guidetti echt top spelen die twittert er ook op los maar speelt top vindt je niet baco hahahahahahahahah ajax ga zo door
Iedereen die niet goed voetbald mag niet twitteren van John.
Ga je toch lekker Guidetti aanmoedigen en Creg afvallen joh, wat jij wilt.

Ben klaar met deze discussie we kunnen elkaar toch niet overtuigen,
jij je mening, ik de mijne.
john oost oud f side
 john oost oud f side - zondag 29 januari 2012 - 13:48   quote  deeplink  
voetballen????? deed hij dat maar een x doet die pas wer als hij bij valencia speelt wel de juiste tekst die ze zingen in 010 helemaal niks in amsterdam s6 dr mee baco
baco74
 baco74 - zondag 29 januari 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 13:48 schreef john oost oud f side het volgende:
voetballen????? deed hij dat maar een x doet die pas wer als hij bij valencia speelt wel de juiste tekst die ze zingen in 010 helemaal niks in amsterdam s6 dr mee baco
euh...ja
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 29 januari 2012 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 13:48 schreef john oost oud f side het volgende:
voetballen????? deed hij dat maar een x doet die pas wer als hij bij valencia speelt wel de juiste tekst die ze zingen in 010 helemaal niks in amsterdam s6 dr mee baco
Ajacied?????
john oost oud f side
 john oost oud f side - zondag 29 januari 2012 - 13:54   quote  deeplink  
en dat is nou net wat ik bedoel te zeggen de hele tijd twitter zoiets na de wedstrijd en niet van te voren 010 liggen nu in een deuk heel goed gedaan greg
baco74
 baco74 - zondag 29 januari 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 13:54 schreef john oost oud f side het volgende:
en dat is nou net wat ik bedoel te zeggen de hele tijd twitter zoiets na de wedstrijd en niet van te voren 010 liggen nu in een deuk heel goed gedaan greg
blablablabla
john oost oud f side
 john oost oud f side - zondag 29 januari 2012 - 13:58   quote  deeplink  
ja amsterdammer ik ajacied al 47 jaar erg he en 76 boy en geef 010 op dit moment wel ff gelijk en meer ajacied dan jij kan bedenken maar als je wat ouder wordt en genoeg hebt meegemaakt op de f side en dit dan ziet wordt je wat gemakkelijker en t denken over bepaalde dingen las je reactie bij sturkenboom ff geen geweld???? nee blijf lekker door babbelen kan je eerdaags bij ajax gaan kijken als ze weer amateurs zijn jij ook s6 met je cluppue
john oost oud f side
 john oost oud f side - zondag 29 januari 2012 - 14:00   quote  deeplink  
bla bla bla ajax achter echt lachen met jullie hier helemaal niks in 020 dacht eigelijk dat je met me klaar was onze discussie ik hou de mee op in ieder geval was me een genoegen gr john 76 boy
baco74
 baco74 - zondag 29 januari 2012 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2012 - 13:54 schreef john oost oud f side het volgende:
en dat is nou net wat ik bedoel te zeggen de hele tijd twitter zoiets na de wedstrijd en niet van te voren 010 liggen nu in een deuk heel goed gedaan greg
jij kan er dus niet tegen om achteraf uitgelachen te worden,
omdat Creg iets twitterd wat naderhand niet zo blijkt te zijn.
Je voelt je nogal persoonlijk aangevallen daardoor, zo lijkt het.
Is gewoon een tweetje om te stangen, niets meer en niets minder.

Laat ze lekker lachen in Rotterdam, doen wij vaker ten koste van hun.
john oost oud f side
 john oost oud f side - zondag 29 januari 2012 - 14:09   quote  deeplink  
3-2 kan nog lach je niet uit denk dat je gewoon ff meer moet leren en waarderen meer niet voel me niet aangevallen hoor kan erg veel hebben namelijk en echt lachen doen we de laatste maanden niet echt of jij wel ????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ingrijpen of niet









0.0093040