BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - maandag 19 maart 2012 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 21:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Net zoals jij E I G E N W I J S ben in het vol houden van het feit dat Mulder een fantastisch keeper is! Mooi toch dat we ieder een eigen mening hebben.
fantastisch? waar heb jij dat van mij gelezen? . . nou ja, iig, jij toont helaas obsessief gedrag richting Mulder en dat is net weer iets anders een eigen mening hebben, maar dat zul je toch nooit beamen met dat eikenhouten bord voor je, eigenlijk best wel een beetje zielig . . . :)
bode
 bode - dinsdag 20 maart 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Lord-adonis 19 maart 18:41

Speelde Cabral afgelopen zondag niet voorzich zelf ?
ja toch, kijk maar naar het eerste doelpunt hou toch op met dat commetaar over hem
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 20 maart 2012 - 05:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 maart 2012 - 22:18 schreef JanM het volgende:

[..]

Misschien toch die wereldreis maar weer hervatten?
Als het aan mij lag wel! Maar de kindjes zijn wel belangrijker dan mijn eigen belang!!
lord - adonis
 lord - adonis - dinsdag 20 maart 2012 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 maart 2012 - 00:53 schreef bode het volgende:
Lord-adonis 19 maart 18:41

Speelde Cabral afgelopen zondag niet voorzich zelf ?
ja toch, kijk maar naar het eerste doelpunt hou toch op met dat commetaar over hem
je heb gelijk 85 minuten gespeeld een goede voorzet en gescoord door tegenstander.
fantastisch gewoon elke week en ik ben tevreden.

overigens wel even gelijk lucht klaren ik sta achter elke speler die het feyenoord shirt draag, wel of geen goede speler.
ik heb alleen willen aangeven dat de topic van Mulder wel erg lang is terwijl hij wekelijks verbeterd en de afgelopen weken ook de punten binnen heeft gehouden.
wat weer niet wil zeggen dat hij er al is hoor.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 maart 2012 - 13:56   quote  deeplink  
Van Geel over Mulder: "Logisch dat we zijn contract willen verlengen" Door Brandon Meetz | 20 Mar 2012 om 13:51 | Wed 50 euro gratis op wedstrijden

Feyenoord gaat dinsdag voor het eerst om de tafel met Erwin Mulder. De contract van de doelman loopt medio 2013 af en de Rotterdammers willen die verbintenis graag verlengen. De clubleiding is content met de huidige prestaties van de 23-jarige sluitpost, zo ook technisch directeur Martin van Geel.

"Het is duidelijk dat we tevreden zijn over hoe Mulder zich ontwikkelt", vertelde van Geel tegenover Voetbal International. "Ook in de afgelopen wedstrijd tegen FC Twente (0-2 winst) trad hij een aantal keren heel goed op. Hij is de onbetwiste eerste keeper, daarover is geen discussie. Logisch dus dat we zijn contract willen verlengen."

Ook Ronald Graafland kan binnenkort een aanbieding van Feyenoord verwachten. "We hopen er snel uit te komen. Graafland vult zijn rol als derde doelman prima in", aldus Van Geel. "Als we er in slagen deze jongens langer vast te leggen, hebben we de doelmannen voor volgend seizoen rond. Tweede doelman Kostas Lamprou heeft namelijk eerder al zijn contract verlengd."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/150212/Van_Geel_over_Mulder:_Logisch_dat_we_zijn_contract_willen_verlengen#ixzz1pf3urh80
craven
 craven - dinsdag 20 maart 2012 - 13:59   quote  deeplink  
Spreekt idd vertrouwen uit, priman dan
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 maart 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Mooi zo Martin..!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:09   quote  deeplink  
Zo wanneer gaan we deze droplul van een keeper dumpen?? Precies zoals Jahan Derksen zei het zal nooit een TOPKEEPER worden. Misschien houden om de bank te bezetten
rocutus
 rocutus - maandag 26 maart 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:09 schreef lijdensweg het volgende:
Zo wanneer gaan we deze droplul van een keeper dumpen?? Precies zoals Jahan Derksen zei het zal nooit een TOPKEEPER worden. Misschien houden om de bank te bezetten
Als jij Mulder een droplul noemt ben je dus geen Feyenoord fan. Dit soort taal (droplul, dumpen) gebruik je dan niet over je eigen spelers.

En Mulder doet het juist prima!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 maart 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:09 schreef lijdensweg het volgende:
Zo wanneer gaan we deze droplul van een lijdensweg dumpen?? Precies zoals Jahan Derksen zei het zal nooit een TOPwegworden. Misschien houden om het cafe schoon te houden
ik zeg nu..!
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:09 schreef lijdensweg het volgende:
Zo wanneer gaan we deze droplul van een keeper dumpen?? Precies zoals Jahan Derksen zei het zal nooit een TOPKEEPER worden. Misschien houden om de bank te bezetten
wie is Jahan, hebben ze weer n nieuwe bij VI
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:12 schreef rocutus het volgende:

[..]

Als jij Mulder een droplul noemt ben je dus geen Feyenoord fan. Dit soort taal (droplul, dumpen) gebruik je dan niet over je eigen spelers.

En Mulder doet het juist prima!
Ik wel: Ik heb Erwin Mulder NOOIT iets gevonden!! Oke af en toe doet ie iets goed maar over het algemeen maar een matige vertoning en daar is helaas Jerson Cabral ook al bij gekomen.
En ik behoor inderdaad niet tot de ja knikkers die alles in de kuip maar goed vind. Je moet als supporters wel een bepaald niveau willen gaan bereiken maar dat is voor U blijkbaar niet zo belangrijk!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

wie is Jahan, hebben ze weer n nieuwe bij VI
daar heb je gelijk in : Johan
rocutus
 rocutus - maandag 26 maart 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wel: Ik heb Erwin Mulder NOOIT iets gevonden!! Oke af en toe doet ie iets goed maar over het algemeen maar een matige vertoning en daar is helaas Jerson Cabral ook al bij gekomen.
En ik behoor inderdaad niet tot de ja knikkers die alles in de kuip maar goed vind. Je moet als supporters wel een bepaald niveau willen gaan bereiken maar dat is voor U blijkbaar niet zo belangrijk!
Mulder is al weken goed bezig. As je dat niet ziet dan kijk je blijkbaar geen wedstrijden.
Ik wil ook graag een bepaald niveau bereiken, te beginnen met respectvol taalgebruik naar mijn medemens en dus ook mijn spelers van Feyenoord. Ook al vind je ze niet goed.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ik zeg nu..!
Zielig ventje!! Heb je er problemen mee om zelf iets te verzinnen in plaats van na te apen?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:20 schreef rocutus het volgende:

[..]

Mulder is al weken goed bezig. As je dat niet ziet dan kijk je blijkbaar geen wedstrijden.
Ik wil ook graag een bepaald niveau bereiken, te beginnen met respectvol taalgebruik naar mijn medemens en dus ook mijn spelers van Feyenoord. Ook al vind je ze niet goed.
Dan heb je nooit gevolgd wat de medemens ook allemaal verteld , dus wie de bal kaats ......
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wel: Ik heb Erwin Mulder NOOIT iets gevonden!! Oke af en toe doet ie iets goed maar over het algemeen maar een matige vertoning en daar is helaas Jerson Cabral ook al bij gekomen.
En ik behoor inderdaad niet tot de ja knikkers die alles in de kuip maar goed vind. Je moet als supporters wel een bepaald niveau willen gaan bereiken maar dat is voor U blijkbaar niet zo belangrijk!
Ze zijn allebei nog jong he en bovendien wordt een keeper steeds beter naarmate hij ouder wordt dus als hij zich goed ontwikkeld dan heb je een prima keeper die jaren meekan.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 maart 2012 - 23:22   quote  deeplink  
4 - 90
tomson
 tomson - maandag 26 maart 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Anti Muldercampagne weer in volle hevigheid losgebarsten?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ze zijn allebei nog jong he en bovendien wordt een keeper steeds beter naarmate hij ouder wordt dus als hij zich goed ontwikkeld dan heb je een prima keeper die jaren meekan.
Dat kan zijn en voor Jerson Cabral hoop ik van harte dat het goed komt maar van Erwin Mulder zal ik nooit overtuigd raken!! Is voor mij een type Isaksson bij Pisvee
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 maart 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zielig ventje!! Heb je er problemen mee om zelf iets te verzinnen in plaats van na te apen?
Lul niet zo stom, dat heeft er niets mee te maken en dat weet jij ook.. Ik heb meer moeite met je houding, waar ik me eigenlijk niet aan zou moeten storen maar tot daar, Mulder is een prima keeper en kan alleen nog maar beter worden. Iedere keeper maakt fouten ook hij, en dat weet jij elke keer maar weer te benadrukken, en dat is zo onderhand zielig.. Je hoeft hem van mij echt niet de hemel in te prijzen, maar Mulder doet het gewoon goed.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:25 schreef tomson het volgende:
Anti Muldercampagne weer in volle hevigheid losgebarsten?
In volle glorie, door een stel dombo's
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lul niet zo stom, dat heeft er niets mee te maken en dat weet jij ook.. Ik heb meer moeite met je houding, waar ik me eigenlijk niet aan zou moeten storen maar tot daar, Mulder is een prima keeper en kan alleen nog maar beter worden. Iedere keeper maakt fouten ook hij, en dat weet jij elke keer maar weer te benadrukken, en dat is zo onderhand zielig.. Je hoeft hem van mij echt niet de hemel in te prijzen, maar Mulder doet het gewoon goed.
Mooi toch dat jij ook een eigen mening heb!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 maart 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lul niet zo stom, dat heeft er niets mee te maken en dat weet jij ook.. Ik heb meer moeite met je houding, waar ik me eigenlijk niet aan zou moeten storen maar tot daar, Mulder is een prima keeper en kan alleen nog maar beter worden. Iedere keeper maakt fouten ook hij, en dat weet jij elke keer maar weer te benadrukken, en dat is zo onderhand zielig.. Je hoeft hem van mij echt niet de hemel in te prijzen, maar Mulder doet het gewoon goed.
Mooi toch dat jij ook een eigen mening heb!!
tomson
 tomson - maandag 26 maart 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

In volle glorie, door een stel dombo's
Word vrij agressief gevoerd dan...
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 maart 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat kan zijn en voor Jerson Cabral hoop ik van harte dat het goed komt maar van Erwin Mulder zal ik nooit overtuigd raken!! Is voor mij een type Isaksson bij Pisvee
Ruilen, denk dat ik je na paar wedstrijden niets kwaads meer over Mulder hoor zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 maart 2012 - 23:33   quote  deeplink  
Niks ruilen opzouten..!!!
ted
 ted - maandag 26 maart 2012 - 23:35   quote  deeplink  
Ik vind hem al twee seizoenen een drama .Jammer dat er geen betere is .
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 maart 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:29 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ruilen, denk dat ik je na paar wedstrijden niets kwaads meer over Mulder hoor zeggen.
Het ene drama voor het andere drama? Nee laat maar zitten!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 maart 2012 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:35 schreef ted het volgende:
Ik vind hem al twee seizoenen een drama .Jammer dat er geen betere is .
He , eindelijk iemand die er ook verstand van heeft!!
DY
 DY - dinsdag 27 maart 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2012 - 23:09 schreef lijdensweg het volgende:
Zo wanneer gaan we deze droplul van een keeper dumpen?? Precies zoals Jahan Derksen zei het zal nooit een TOPKEEPER worden. Misschien houden om de bank te bezetten
het zegt al genoeg dat je de mening van johan derksen die niks van keepen afweet zo serieus neemt, dat je meteen gelooft dat mulder geen topkeeper wordt.

en wat weet jij eigenlijk van keepers zou ik willen weten?
heb je het zelf gedaan een aantal jaar, verdiep je je erin ofzo?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door DY --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 17:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

He , eindelijk iemand die er ook verstand van heeft!!
Beetje jammer weer..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 maart 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 17:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

He , eindelijk iemand die er ook verstand van heeft!!
Hij geeft niet eens argumenten, man, dus hoe kun jij hem dat verstand toedichten?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 maart 2012 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 22:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hij geeft niet eens argumenten, man, dus hoe kun jij hem dat verstand toedichten?
Bij Mulder heb je geen argumenten nodig! Het is al zichtbaar aan zijn 'uitstraling'. Daar begin het al mee bij een keeper , nog meer dan bij een veldspeler.......
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 maart 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 21:36 schreef DY het volgende:

[..]

het zegt al genoeg dat je de mening van johan derksen die niks van keepen afweet zo serieus neemt, dat je meteen gelooft dat mulder geen topkeeper wordt.

en wat weet jij eigenlijk van keepers zou ik willen weten?
heb je het zelf gedaan een aantal jaar, verdiep je je erin ofzo?
Daar hoef je geen verstand van 'keepen' voor te hebben om tot zo'n oordeel te komen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 27 maart 2012 - 23:10   quote  deeplink  
Tuurlijk heb jij bij Mulder geen argumenten nodig, had geen ander antwoord van je verwacht...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 maart 2012 door RenatoBos --
tomson
 tomson - dinsdag 27 maart 2012 - 23:12   quote  deeplink  
Als een bok op de haverkist... Het is echt menens hier! O ja,Mulder//Held!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 maart 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 21:36 schreef DY het volgende:

[..]

het zegt al genoeg dat je de mening van johan derksen die niks van keepen afweet zo serieus neemt, dat je meteen gelooft dat mulder geen topkeeper wordt.

en wat weet jij eigenlijk van keepers zou ik willen weten?
heb je het zelf gedaan een aantal jaar, verdiep je je erin ofzo?
Het is ook gewoon een gevoelskwestie , de eerste indruk. Zoals ik vanaf dag 1 dat ik Jordie Clasie zag voetballen in de jeugd ik ervan overtuigd was en nog steeds ben dat hij een grote toekomst tegemoet gaat. Dus dan kom ik weer terug op mijn eerste indruk. Zo had en heb ik een hoge pet op van de volgende 3 spelers die ik vanuit de jeugd heb zien voetballen: Boy de Jong, Terence Kongolo en Tony Trindade de Vilhena. Maar zoals vaker heb ik er blijkbaar geen enkel verstand van voetbal. Ook Nathan Aké had ik graag in de kuip willen zien voetballen maar helaas besloot hij om naar Engeland te gaan.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 27 maart 2012 - 23:16   quote  deeplink  
Dus met andere woorden : Ik vind Boy de Jong een betere keeper dan Erwin Mulder!!!
Komen we toch weer terug op de eerste indruk en de uitstraling die een keeper heeft.
ted
 ted - dinsdag 27 maart 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Jij bent pro. Prima voor jou, even goede vrienden .Mijn grootste ergenis is dat hij nog al eens bij een schot op doel totaal niet reageerd , dan staat tie maar te kijken ,kom op zeg denk ik dan. steek je klauwen uit, doe wat! ja en dan af en toe van die blunders :020 thuis, afgelopen zondag .Maar alles goed bij mij hoor ,M.van Geel heeft er meer verstand van .Het is mijn mening ik zie liever fanatieke/vechtlust keeper .
DY
 DY - dinsdag 27 maart 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 23:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bij Mulder heb je geen argumenten nodig! Het is al zichtbaar aan zijn 'uitstraling'. Daar begin het al mee bij een keeper , nog meer dan bij een veldspeler.......
je hebt het de hele tijd over uitstraling, wat voor uitstraling heeft een keeper van 22 die zijn eerste seizoen als 1ste keeper onder de lat bij feyenoord speelt dan nodig?
en je hebt dus liever een keeper met veel uitstraling dan er 1 die de ballen uit het doel houdt?
bode
 bode - woensdag 28 maart 2012 - 00:10   quote  deeplink  
voor mij nog niet, afgelopen zondag weer een fout
stel dat daar een doelpunt uitvoorkomt verlies je de wedstrijd
DY
 DY - woensdag 28 maart 2012 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 00:10 schreef bode het volgende:
voor mij nog niet, afgelopen zondag weer een fout
stel dat daar een doelpunt uitvoorkomt verlies je de wedstrijd
stel dat mulder die wedstrijd thuis tegen pisvee nie zo goed had gekeept, dan hadden we ook verloren.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 maart 2012 - 08:38   quote  deeplink  
Hij heeft de uitstraling van een vaatdoek en wisselt schitterende redddingen af met kapitale blunders.

Tsja, kan twee kanten op nog, die jongen is nog zo jong.
bode
 bode - woensdag 28 maart 2012 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 08:31 schreef DY het volgende:

[..]

stel dat mulder die wedstrijd thuis tegen pisvee nie zo goed had gekeept, dan hadden we ook verloren.
dus nu is hij volgens jou een held
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 28 maart 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 23:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is ook gewoon een gevoelskwestie , de eerste indruk. Zoals ik vanaf dag 1 dat ik Jordie Clasie zag voetballen in de jeugd ik ervan overtuigd was en nog steeds ben dat hij een grote toekomst tegemoet gaat. Dus dan kom ik weer terug op mijn eerste indruk. Zo had en heb ik een hoge pet op van de volgende 3 spelers die ik vanuit de jeugd heb zien voetballen: Boy de Jong, Terence Kongolo en Tony Trindade de Vilhena. Maar zoals vaker heb ik er blijkbaar geen enkel verstand van voetbal. Ook Nathan Aké had ik graag in de kuip willen zien voetballen maar helaas besloot hij om naar Engeland te gaan.
Je moet niet afgaan op een eerste indruk, je moet iemand de kans geven zich te bewijzen en dat heeft Mulder inmiddels echt wel,laten zien dat hij kan keepen, hij groeit nog steeds..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 maart 2012 door RenatoBos --
JanM
 JanM - donderdag 26 april 2012 - 11:14   quote  deeplink  
Mulder t/m 2015 bij Feyenoord!

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail.aspx?contentcode=20120426_mulder
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 april 2012 - 11:16   quote  deeplink  
MULDER///HELD..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 26 april 2012 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 09:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je moet niet afgaan op een eerste indruk, je moet iemand de kans geven zich te bewijzen en dat heeft Mulder inmiddels echt wel,laten zien dat hij kan keepen, hij groeit nog steeds..
Bij mij is de eerste indruk heilig. Die heeft mij nog NOOIT in de steek gelaten!! Dus waarom zou ik dat veranderen?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 26 april 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 maart 2012 - 23:48 schreef DY het volgende:

[..]

je hebt het de hele tijd over uitstraling, wat voor uitstraling heeft een keeper van 22 die zijn eerste seizoen als 1ste keeper onder de lat bij feyenoord speelt dan nodig?
en je hebt dus liever een keeper met veel uitstraling dan er 1 die de ballen uit het doel houdt?
Dan kom ik toch weer uit op mijn eerste indruk ...... En die is bij mij heilig!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder HELD!!!









0.0105929