BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Column: Janko bedankt!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Foxalert
 Foxalert - donderdag 02 februari 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Column: Janko bedankt! (met beelden en foto's)

http://www.fctwente.nu/fotos/featured-articles/column-janko-bedankt.html

janko-toont-respect-slachtoffers.jpg
R!ck
 R!ck - donderdag 02 februari 2012 - 17:11   quote  deeplink  
Forever in our heart, Marc "der Alpenbomber" Janko!!
Red Forever
 Red Forever - donderdag 02 februari 2012 - 19:47   quote  deeplink  
Never forget your winning goal in the cup final 2011
Het ga je goed Marc!
arikanari
 arikanari - donderdag 02 februari 2012 - 20:17   quote  deeplink  
Bedankt Marco, hoop dat het je goed gaat bevallen by FC Porto. Bedankt voor alle goals die je voor mijn clubbie hebt gemaakt.

Groeten uut Twente
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 03 februari 2012 - 08:41   quote  deeplink  
janko afgedankt door mcclaren.... triest
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - vrijdag 03 februari 2012 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 08:41 schreef FR-Han het volgende:
janko afgedankt door mcclaren.... triest
He Han wil je graag reactie terug
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 februari 2012 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 februari 2012 - 08:41 schreef FR-Han het volgende:
janko afgedankt door mcclaren.... triest
Idd, hier is hier weer hoor, onruststoker. Ik heb veel respect voor Feijenoord maar mensen als hem maken het wel erg moeilijk om daarin door te gaan.

Dus bij deze nogmaals een verzoek, laat ons forum met rust. En ga lekker zitten ouwehoeren op je eigen forum. Je brengt hier niks in, behalve de gebruikelijke onzin.
Gorro
 Gorro - vrijdag 03 februari 2012 - 20:28   quote  deeplink  
Marc, thanks for all those great goals you made for FC Twente. We will never forget your winning goal against Ajax during the last minuts of the bekerfinale in Rotterdam. And we will also remember you as a down to earth good guy, never talking bullshit. Wish you all the best and lots of goals for FC Porto. I'm sure, you'll make 'em shout, like you made us shout: Janko, Janko, Janko, Janko!!!!!!!!!!!!
bobby solo
 bobby solo - zaterdag 04 februari 2012 - 08:15   quote  deeplink  
Thanks marc , we hope you have a good live in portugal
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 04 februari 2012 - 10:45   quote  deeplink  
@arikanari: het is gewoon een feitje. het bestuur bij twente is spoorloos. ze weten het niet meer denk ik.
R!ck
 R!ck - zaterdag 04 februari 2012 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 10:45 schreef FR-Han het volgende:
@arikanari: het is gewoon een feitje. het bestuur bij twente is spoorloos. ze weten het niet meer denk ik.
Daarom staan ze derde met een zeer goed team dat zelfs als het niet draait, meedoet in de top..
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - zaterdag 04 februari 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Ze staan zelfs tweede
vl coen
 vl coen - zaterdag 04 februari 2012 - 12:01   quote  deeplink  
jammer dat je twente verlaat succes in porto
De Kenner
 De Kenner - zaterdag 04 februari 2012 - 14:26   quote  deeplink  
FR-Han,

Heb jij je nooit afgevraagd hoe het komt dat de Feyenoord-fans met een bepaald soort insect worden vergeleken. Jij kennelijk niet. Jij wordt regelmatig op de kop getrapt maar bent niet kapot te krijgen. Blijf weg van dit forum. Jij zorgt er hoogstpersoonlijk voor dat er zo tegen Feyenoorders wordt aangekeken. Gun hen respect en donder zelf gauw op.
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 04 februari 2012 - 14:51   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-24625/
FEY-Esm
 FEY-Esm - zaterdag 04 februari 2012 - 15:11   quote  deeplink  

Niet mijn voorbeeld en alle andere Feyenoordsupporters belachelijk te maken..
want dan wordt ik boos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2012 door FEY-Esm --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 04 februari 2012 - 15:17   quote  deeplink  
Boos worden om 'dt' fouten, is ook een goeie.

Maar om OT te blijven, Janko heeft een mooie transfer gemaakt toch? En Verhoek erbij voor jullie, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
FEY-Esm
 FEY-Esm - zaterdag 04 februari 2012 - 15:23   quote  deeplink  
Die was express.. :)
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 04 februari 2012 - 15:45   quote  deeplink  
Het Westen loopt voor op twente, boeren! HA HA HA HA
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 16:35   quote  deeplink  
@FR Han: Ik ben met je eens dat er wel eens wat dingen misgaan en het misschien niet altijd is zoals het hoort. Maar noem me eens een club op waar dat niet is. We staan toch maar weer mooi in de top en dit had een nuchtere tukker als ik toch niet echt verwacht. We doen mee in de competitie en in europa. Begroting blijft groeien en de toeschouwers groeien ook in aantal. Dus als we alle negatieve en positieve berichtgeving op gaan tellen komen we toch allemaal (en dan bedoel ik iedere nederlander) toch tot de eindconclusie dat Twente het gewoon goed doet. Je kunt zeggen over Munsterman wat je wilt maar hij heeft de club ertoch maar weer staan.
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 16:37   quote  deeplink  
@Quiroz: Dit is gewoon een domme provocatie, want zowel Twente als PSV worden niet tot het westen gerekend. Dus alstublieft hou domme reacties achterwege. En als je ze probeert te maken, onderbouw dan je argumenten fatsoenlijk. Uit jou reactie valt alleen maar op te maken dat jij in ieder geval flink achterloopt.
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 16:39   quote  deeplink  
En ik ben bovendien trots op dat we boeren genoemd worden, betkent volgens mij opinie dat we nuchter zijn, geen geld over de balk smijten en hardwerkend zijn. Dus laat ons BOEREN maar lekker hun gangetje laten gaan. Haha.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 februari 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 16:39 schreef arikanari het volgende:
En ik ben bovendien trots op dat we boeren genoemd worden, betkent volgens mij opinie dat we nuchter zijn, geen geld over de balk smijten en hardwerkend zijn. Dus laat ons BOEREN maar lekker hun gangetje laten gaan. Haha.
Boeren jullie, graafschap dat zijn superboeren, jullie zijn duitsers, bahbah
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 04 februari 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 16:37 schreef arikanari het volgende:
@Quiroz: Dit is gewoon een domme provocatie, want zowel Twente als PSV worden niet tot het westen gerekend. Dus alstublieft hou domme reacties achterwege. En als je ze probeert te maken, onderbouw dan je argumenten fatsoenlijk. Uit jou reactie valt alleen maar op te maken dat jij in ieder geval flink achterloopt.
Oei
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 04 februari 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 16:39 schreef arikanari het volgende:
En ik ben bovendien trots op dat we boeren genoemd worden, betkent volgens mij opinie dat we nuchter zijn, geen geld over de balk smijten en hardwerkend zijn. Dus laat ons BOEREN maar lekker hun gangetje laten gaan. Haha.
Zo
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 04 februari 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 16:39 schreef arikanari het volgende:
En ik ben bovendien trots op dat we boeren genoemd worden, betkent volgens mij opinie dat we nuchter zijn, geen geld over de balk smijten en hardwerkend zijn. Dus laat ons BOEREN maar lekker hun gangetje laten gaan. Haha.
nou.... toppertje jij man! ga zo door knul!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 04 februari 2012 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 16:37 schreef arikanari het volgende:
@Quiroz: Dit is gewoon een domme provocatie, want zowel Twente als PSV worden niet tot het westen gerekend. Dus alstublieft hou domme reacties achterwege. En als je ze probeert te maken, onderbouw dan je argumenten fatsoenlijk. Uit jou reactie valt alleen maar op te maken dat jij in ieder geval flink achterloopt.
Nou moet ik me er toch in mengen: als een of andere nep hollandse duitser wil gaan vertellen dat er gesproken wordt over PSV (die door de gemeente en Philips in stand wordt gehouden) en Twente (waarbij een narcist aan het roer staat die geen mensen naast zich duldt die meer aandacht genereren dan hij) en dat die zouden behoren tot het westen dan zou ik even begrijpend leren lezen. In de post wordt gezegd dat het Westen voorloopt op Twente. Laat dat nou VOLLEDIGE realiteit zijn. Er wordt dus niet geprovoceerd alleen jouw reactie is een provocatie.

GELUKKIG horen die twee clubs niet tot het westen. Provincieclubjes zijn het en zullen het ALTIJD blijven.
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 20:38   quote  deeplink  
@ rich arnhem: Als je je Nederlandstalige grammatica hier wilt gaan verkopen zit je op het verkeerde topic. Verdedig gewoon mijn club op zijn eigen forum en dan ga jij lopen beweren dat jij het niet snapt. De provocatie was HET WESTEN LOOPT VOOR OP TWENTE, BOEREN! HAHAHA. Twente staat tweede met geen enkele club uit het westen voor hem. Snap jij hem niet, dan moet je misschien wat harder nadenken. En op de reactie dat ik een of andere nep hollandse duitser ben dan moet je misschien toch snel zelf weer naar school want Holland is in het westen, Duitsland in het oosten wat betekent dat Utrecht daar nog tussen ligt. Dus een beetje rare uitdrukking, als we het toch over begrijpend lezen hebben??? Bovendien ben je volgens mij zelf ook een halve duitser als je in Arnhem woont, je weet wel wat ook een provinciestad is. Je bent volgens mij een beetje verknipd figuur, dus ga lekker op je vitesse forum zitten. Want je weet volgens mij niet meer waar je thuis hoort.

Groeten uut Twente (je weet wel de club die tweede staat)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 februari 2012 door arikanari --
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Oh ja, om toch maar even on topic te blijven: JANKO BEDANKT, SUCCES BIJ FC PORTO. Een transfer als deze heeft die gozer wel verdient.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 04 februari 2012 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 20:38 schreef arikanari het volgende:
@ rich arnhem: Als je je Nederlandstalige grammatica hier wilt gaan verkopen zit je op het verkeerde topic. Verdedig gewoon mijn club op zijn eigen forum en dan ga jij lopen beweren dat jij het niet snapt. De provocatie was HET WESTEN LOOPT VOOR OP TWENTE, BOEREN! HAHAHA. Twente staat tweede met geen enkele club uit het westen voor hem. Snap jij hem niet, dan moet je misschien wat harder nadenken. En op de reactie dat ik een of andere nep hollandse duitser ben dan moet je misschien toch snel zelf weer naar school want Holland is in het westen, Duitsland in het oosten wat betekent dat Utrecht daar nog tussen ligt. Dus een beetje rare uitdrukking, als we het toch over begrijpend lezen hebben??? Bovendien ben je volgens mij zelf ook een halve duitser als je in Arnhem woont, je weet wel wat ook een provinciestad is. Je bent volgens mij een beetje verknipd figuur, dus ga lekker op je vitesse forum zitten. Want je weet volgens mij niet meer waar je thuis hoort.

Groeten uut Twente (je weet wel de club die tweede staat)
Dit is gewoon pure provocatie en discriminatie vooral ook omdat je Arnhem als stad aangeef die half Duitsland is. Vies hert (of paard in het twente logo).

Boudewijn, ban!
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 20:47   quote  deeplink  
@Quiroz: was hij het niet die mij eerst een duitser noemde???? of vind jij lezen moeilijk. Maar om bij jou reactie te blijven, hoe kan het zijn dat iemand als jij dit als provocatie opvat, je doet zelf bijna niet anders en als iemand dan terugbijt ben je ineens geraakt. Get a life man, en als boudewijn mij een ban wil geven voor het verdedigen van mijn eer dan moet hij dat maar doen. Maar krijg het gevoel dat vele van jullie dit al meegemaakt hebben. Anders wist je niet bij wie je moest zijn. Ga je goed en blijf lekker op je feijenood forum posten, je wilt gewoon reacties uitlokken bij mensen. TWENTE FORUM
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 20:47 schreef arikanari het volgende:
@Quiroz: was hij het niet die mij eerst een duitser noemde???? of vind jij lezen moeilijk. Maar om bij jou reactie te blijven, hoe kan het zijn dat iemand als jij dit als provocatie opvat, je doet zelf bijna niet anders en als iemand dan terugbijt ben je ineens geraakt. Get a life man, en als boudewijn mij een ban wil geven voor het verdedigen van mijn eer dan moet hij dat maar doen. Maar krijg het gevoel dat vele van jullie dit al meegemaakt hebben. Anders wist je niet bij wie je moest zijn. Ga je goed en blijf lekker op je feijenood forum posten, je wilt gewoon reacties uitlokken bij mensen. TWENTE FORUM
Je heb helemaal gelijk hoor arikanari...
Er zijn ook best Feijenoorders met enig verstand...
Twente doet het gewoon goed hoor,en die FR Han die moet
je laten lullen joh...Die staat hier zondags in Rotterdam met
alleen een politiepet het verkeer te regelen,dan snap je wel
wat ik bedoel he?
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 04 februari 2012 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 20:47 schreef arikanari het volgende:
@Quiroz: was hij het niet die mij eerst een duitser noemde???? of vind jij lezen moeilijk. Maar om bij jou reactie te blijven, hoe kan het zijn dat iemand als jij dit als provocatie opvat, je doet zelf bijna niet anders en als iemand dan terugbijt ben je ineens geraakt. Get a life man, en als boudewijn mij een ban wil geven voor het verdedigen van mijn eer dan moet hij dat maar doen. Maar krijg het gevoel dat vele van jullie dit al meegemaakt hebben. Anders wist je niet bij wie je moest zijn. Ga je goed en blijf lekker op je feijenood forum posten, je wilt gewoon reacties uitlokken bij mensen. TWENTE FORUM
Druiloor
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
@Leon FR1908: Bedankt, ik weet ook wel dat er feijenoord supporters met enig verstand zijn. Heb vrienden die voor Feijenoord zijn en vind Feijenoord 1 van de mooiste clubs die Nederland heeft. Vooral de loyaliteit die het legion toch maar weer ieder jaar laat zien verdient niets meer dan respect. Het is jammer dat er een paar rotte appels op dit forum de dienst uit proberen te maken. Maar ja daar doe je niks aan, zoals je zegt mooi laten lullen. Alleen soms vind ik het nodig om even een tegengeluid te laten horen. Misschien dom misschien niet, maar daar maal ik niet om. Het blijft toch een leuk medium om je geluid te laten horen en omdat van anderen te horen.
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 21:25   quote  deeplink  
@Quiroz: wederom stevig onderbouwd, haha
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 04 februari 2012 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 20:38 schreef arikanari het volgende:
@ rich arnhem: Als je je Nederlandstalige grammatica hier wilt gaan verkopen zit je op het verkeerde topic. Verdedig gewoon mijn club op zijn eigen forum en dan ga jij lopen beweren dat jij het niet snapt. De provocatie was HET WESTEN LOOPT VOOR OP TWENTE, BOEREN! HAHAHA. Twente staat tweede met geen enkele club uit het westen voor hem. Snap jij hem niet, dan moet je misschien wat harder nadenken. En op de reactie dat ik een of andere nep hollandse duitser ben dan moet je misschien toch snel zelf weer naar school want Holland is in het westen, Duitsland in het oosten wat betekent dat Utrecht daar nog tussen ligt. Dus een beetje rare uitdrukking, als we het toch over begrijpend lezen hebben??? Bovendien ben je volgens mij zelf ook een halve duitser als je in Arnhem woont, je weet wel wat ook een provinciestad is. Je bent volgens mij een beetje verknipd figuur, dus ga lekker op je vitesse forum zitten. Want je weet volgens mij niet meer waar je thuis hoort.

Groeten uut Twente (je weet wel de club die tweede staat)
Laat ik allereerst even beginnen met vertellen dat ik het fijn vind dat je een uitgebreid antwoord hebt weten te realiseren en ik zal daar dan ook weer op reageren.

Allereerst heb ik hier niet de intentie om spelling of grammatica te verkopen. Ik kan er niets aan doen dat ik een opleiding heb genoten waarbij de Nederlandse taal erg belangrijk is. Ik snap dat dat voor een Tukker lastig is omdat heel veel letters en delen van woorden worden ingeslikt.

Ten tweede ongeacht dat dit een voetbal forum is is jouw interpretatie van de post geheel voor jouw rekening. Niet alles is voetbal gerelateerd in het leven en in het gewone leven loopt het westen toch echt voor op Twente. Ik kan het weten spreek uit ervaring.

Dan even over jouw reactie voor wat betreft Arnhem; ik kom niet uit Arnhem en woon inmiddels ook al niet meer in Arnhem. Mijn club is dus ook niet Vitesse. Feyenoord is mijn club, was mijn club en zal altijd mijn club blijven. De status die de clubs uit het westen in al die jaren hebben opgebouwd zal Twente NOOIT behalen. Iedereen weet dat Nederlandse clubs inmiddels niet meer tot de elite behoren in Europa en daarom ook geen (ik hoop uiteraard wel dat ik het mis heb) Europese competitie meer zal winnen.

Feit is dus dat ik wel weet waar ik thuis hoor (dat hoeft namelijk echt niet de plaats te zijn waar je huis staat). Ik hoor in Rotterdam, woon nu in Almelo maar de wortels zullen altijd daar blijven liggen.

Groeten terug uit Almelo.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 04 februari 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 20:47 schreef arikanari het volgende:
@Quiroz: was hij het niet die mij eerst een duitser noemde???? of vind jij lezen moeilijk. Maar om bij jou reactie te blijven, hoe kan het zijn dat iemand als jij dit als provocatie opvat, je doet zelf bijna niet anders en als iemand dan terugbijt ben je ineens geraakt. Get a life man, en als boudewijn mij een ban wil geven voor het verdedigen van mijn eer dan moet hij dat maar doen. Maar krijg het gevoel dat vele van jullie dit al meegemaakt hebben. Anders wist je niet bij wie je moest zijn. Ga je goed en blijf lekker op je feijenood forum posten, je wilt gewoon reacties uitlokken bij mensen. TWENTE FORUM
Ik heb jou geen duitser genoemd. Alleen Hollandse Duitser en ga het eigen tukkers taaltje maar na; daar zitten veel Duitse invloeden in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 21:24 schreef arikanari het volgende:
@Leon FR1908: Bedankt, ik weet ook wel dat er feijenoord supporters met enig verstand zijn. Heb vrienden die voor Feijenoord zijn en vind Feijenoord 1 van de mooiste clubs die Nederland heeft. Vooral de loyaliteit die het legion toch maar weer ieder jaar laat zien verdient niets meer dan respect. Het is jammer dat er een paar rotte appels op dit forum de dienst uit proberen te maken. Maar ja daar doe je niks aan, zoals je zegt mooi laten lullen. Alleen soms vind ik het nodig om even een tegengeluid te laten horen. Misschien dom misschien niet, maar daar maal ik niet om. Het blijft toch een leuk medium om je geluid te laten horen en omdat van anderen te horen.
Ja idd man ,het is niet verkeerd om dat tegengeluid te laten horen man..
Ook Twente is een hele mooie club kerel..
En die Rich uit Arnhem is een Ajacied dus die moet je helemaal laten lullen kerel!!!
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 04 februari 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja idd man ,het is niet verkeerd om dat tegengeluid te laten horen man..
Ook Twente is een hele mooie club kerel..
En die Rich uit Arnhem is een Ajacied dus die moet je helemaal laten lullen kerel!!!
En bedankt!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 februari 2012 - 21:48   quote  deeplink  
hahahahahaha
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 21:49   quote  deeplink  
@Rich arnhem: In ieder geval wardeer ik je uitgebreide antwoord. Het feit dat jij een opleiding en ik zogenaamd niet is natuurlijk grappig, ben maar een bescheiden technisch mannetje. Helaas voor jou wel afgestudeerd op het hoogste niveau, over 1 ding heb je wel gelijk Nederlands was nooit mijn sterkste vak. Toch neigt jou reactie niet naar een al te hoog niveau, iemand voor duitser uitmaken omdat hij vlak bij een grens is opgegroeid is natuurlijk nog al erg makkelijk en ronduit dom.

Over de staus van de historie die 2 clubs uit het westen, resp. AJAX en Feijenoord is inderdaad zeer moeilijk in te halen. Maar volgens mij hebben Tukkers het daar ook nooit over gehad. We willen gewoon goed presteren en toeschouwers trekken.

Het niveau mag dan misschien hoger liggen in het westen als we het vooral over de beroepskansen hebben maar daarom woon ik ook al lang niet meer in Nederland, heb in Rotterdam gewerkt en vind het een mooie stad. Maar hier in het buitenland verdien je toch echt flink meer.
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 februari 2012 - 21:52   quote  deeplink  
P.S Als het zo goed in het westen is wat doen je dan in hemelsnaam in een plaats als Almelo???
tomson
 tomson - zaterdag 04 februari 2012 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja idd man ,het is niet verkeerd om dat tegengeluid te laten horen man..
Ook Twente is een hele mooie club kerel..
En die Rich uit Arnhem is een Ajacied dus die moet je helemaal laten lullen kerel!!!
:)
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 04 februari 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 21:49 schreef arikanari het volgende:
@Rich arnhem: In ieder geval wardeer ik je uitgebreide antwoord. Het feit dat jij een opleiding en ik zogenaamd niet is natuurlijk grappig, ben maar een bescheiden technisch mannetje. Helaas voor jou wel afgestudeerd op het hoogste niveau, over 1 ding heb je wel gelijk Nederlands was nooit mijn sterkste vak. Toch neigt jou reactie niet naar een al te hoog niveau, iemand voor duitser uitmaken omdat hij vlak bij een grens is opgegroeid is natuurlijk nog al erg makkelijk en ronduit dom.

Over de staus van de historie die 2 clubs uit het westen, resp. AJAX en Feijenoord is inderdaad zeer moeilijk in te halen. Maar volgens mij hebben Tukkers het daar ook nooit over gehad. We willen gewoon goed presteren en toeschouwers trekken.

Het niveau mag dan misschien hoger liggen in het westen als we het vooral over de beroepskansen hebben maar daarom woon ik ook al lang niet meer in Nederland, heb in Rotterdam gewerkt en vind het een mooie stad. Maar hier in het buitenland verdien je toch echt flink meer.
Ik heb nooit de bedoeling gehad om jou weg te zetten als dom persoon. Dat is, wederom, jouw interpretatie. Ik heb je ook geen Duitser genoemd. Ik heb gezegd Hollandse Duitser en zoals je weet wordt er door de Tukkers heel veel gebruik gemaakt, met name in de spreektaal, van Duitse invloeden. Bescheiden technische mannetjes heb je ook nodig anders hou je de economie niet draaiende. Mocht jij het dus gezien hebben als een persoonlijke aanval: mijn excuses daarvoor (niet voor de rest van mijn stelling).

Status en de historie van Ajax en Feyenoord geeft toch al aan dat mijn statement klopt? Je erkent het zelf.

Waar ik bij Twente heel bang voor ben is dat nu het goed gaat de supporters aantallen stijgen maar dat deze zogenaamde supporters bij tegenvallende resultaten meteen weer afhaken. Ik noem dat soort voor het gemak Gloryhufters.

De lonen in Twente liggen minimaal 35% lager dan in het Westen. Voordeel voor mij is dat ik verdien wat ik aan winst maak dus zou niet weten of het mij in het buitenland meer op zou leveren.
R!ck
 R!ck - zaterdag 04 februari 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Dit topic is ondertussen verandert in een "verschillen tussen Enschede, Arnhem en het westen" topic. Kom beste voetballiefhebbers, laten we het niet hebben over de grenzen van Nederland. Ik woon vlak bij Arnhem en als die Duitsers van ons winnnen, hoor ik dat de komende 8 jaar nog...

Maarja laten we het daar niet meer over hebben ;-) Janko, goede speler, succes bij Porto.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 04 februari 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Twente = Duitsland!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 februari 2012 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 23:40 schreef Quiroz het volgende:
Twente = Duitsland!
Zo heb ik het ook geleerd, maar er schijnt hier een kanari rond te vliegen die anders beweert. Noemt ons dom d:-(
5089059883_043968ec44.jpg
On topic: ja succes Janko...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 februari 2012 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 februari 2012 - 02:06   quote  deeplink  
arikanari....

Klinkt een beetje als zanger Rinus, verwekt door Fransie Bauer en Eddy Wally.
arikanari
 arikanari - zondag 05 februari 2012 - 02:19   quote  deeplink  
@rich: alle aan de duitse grens grenzende streken hebben een duitse taalinvloed. Althans de streektaal. Excuses aanvaard voor het hollands duits gevalletje en de opleiding.

En ja ik ben al mijn hele leven fan van Twente en kan bevestigen dat er veel gloryhufters in de vakken zitten. Kan de wedstrijden niet meer bezoeken door mijn werk maar dat betekent niet dat ik geen enkele stap mis. Hoop dat ze na jaren in de subtop hebben gezeten nu doorbreken.

Hierbij besluit ik mijn medewerking op dit topic sinds Rick gelijk heeft en het on topic hier eigenlijk allang verdwenen is. haha. En al die anderen die lichte provocaties proberen te makien, gaat uw gang. Uw weet waarschijnlijk niet beter. Hopelijk word er volgende week weer gespeeld op nederlandse velden.

Het gaat uw allen goed.
Groeten van een Twente fan
FR-Han
 FR-Han - zondag 05 februari 2012 - 08:35   quote  deeplink  
goed topic! schande aan mc claren (en dj sven) de janko wegpest holidaymix!!



is het eigelijk al een hit daar? iets achterlopen is echt niet erg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Column: Janko bedankt!!









0.0104298