BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Column: Janko bedankt!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - dinsdag 07 februari 2012 - 07:19   quote  deeplink  
Han welke van de twee ben jij
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 februari 2012 - 23:31   quote  deeplink  
De middelste....
Henny
 Henny - dinsdag 14 februari 2012 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 februari 2012 - 20:47 schreef arikanari het volgende:
@Quiroz: was hij het niet die mij eerst een duitser noemde???? of vind jij lezen moeilijk. Maar om bij jou reactie te blijven, hoe kan het zijn dat iemand als jij dit als provocatie opvat, je doet zelf bijna niet anders en als iemand dan terugbijt ben je ineens geraakt. Get a life man, en als boudewijn mij een ban wil geven voor het verdedigen van mijn eer dan moet hij dat maar doen. Maar krijg het gevoel dat vele van jullie dit al meegemaakt hebben. Anders wist je niet bij wie je moest zijn. Ga je goed en blijf lekker op je feijenood forum posten, je wilt gewoon reacties uitlokken bij mensen. TWENTE FORUM
Wees blij dat er nog eens iemand op het Twente forum komt. Als er niet af en toe visite uit het westen komt heb je geeneens iets om op te reageren. Dan is het Janko bedankt, 3x ja bedankt en slotje.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 15 februari 2012 - 10:17   quote  deeplink  
arikanari is net een valse hond die zijn terretorium bewaakt. ik heb het altijd gedaan in zijn ogen en dat kwetst me! hoop dat hij vanaf nu beseft dat ik altijd gelijk heb
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - woensdag 15 februari 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 10:17 schreef FR-Han het volgende:
arikanari is net een valse hond die zijn terretorium bewaakt. ik heb het altijd gedaan in zijn ogen en dat kwetst me! hoop dat hij vanaf nu beseft dat ik altijd gelijk heb
Behalve als het over voetbal gaat
arikanari
 arikanari - woensdag 15 februari 2012 - 14:12   quote  deeplink  
@FR-Han: vind hem mooi, een valse hond. Echt een goeie, haha
FR-Han
 FR-Han - woensdag 15 februari 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 14:12 schreef arikanari het volgende:
@FR-Han: vind hem mooi, een valse hond. Echt een goeie, haha
dus ik heb eindelijk een keer gelijk? ;-) hahahaha
arikanari
 arikanari - woensdag 15 februari 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Een beetje wel Han, als je wat slechts over mijn clubbie zegt kan ik dat moeilijk hebben, en wil ik nog wel eens hard uit de hoek komen. Maar heb geen hekel aan je hoor als je dat denkt, ben het gewoon niet met je eens over sommige dingen/opmerkingen. En ja dan zeg ik daar wat van, daar is tenslotte een forum voor. En nee, je hebt niet altijd gelijk maar ik helaas ook niet. Zou een beetje onmenselijk zijn.

Dus woef, woef, woef. hahaha
FR-Han
 FR-Han - woensdag 15 februari 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 16:23 schreef arikanari het volgende:
Een beetje wel Han, als je wat slechts over mijn clubbie zegt kan ik dat moeilijk hebben, en wil ik nog wel eens hard uit de hoek komen. Maar heb geen hekel aan je hoor als je dat denkt, ben het gewoon niet met je eens over sommige dingen/opmerkingen. En ja dan zeg ik daar wat van, daar is tenslotte een forum voor. En nee, je hebt niet altijd gelijk maar ik helaas ook niet. Zou een beetje onmenselijk zijn.

Dus woef, woef, woef. hahaha
dan zal ik eerlijk toegeven dat ik nog wel eens een topic hier plaats, die ik zelf verzin. hahaha. beetje op een milde manier stangen. zal vanaf nu alleen serieus posten... (dus mag ik niet meer) hahahaha
Henny
 Henny - donderdag 16 februari 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 februari 2012 - 16:23 schreef arikanari het volgende:
Een beetje wel Han, als je wat slechts over mijn clubbie zegt kan ik dat moeilijk hebben, en wil ik nog wel eens hard uit de hoek komen. Maar heb geen hekel aan je hoor als je dat denkt, ben het gewoon niet met je eens over sommige dingen/opmerkingen. En ja dan zeg ik daar wat van, daar is tenslotte een forum voor. En nee, je hebt niet altijd gelijk maar ik helaas ook niet. Zou een beetje onmenselijk zijn.

Dus woef, woef, woef. hahaha
Ben trots op jou hoor Arikanari. Jij komt tenminste eerlijk voor de liefde voor je club uit. Op zich ook een erg mooie club, zij het dat het niet mijn club is. Er zouden er meer zo als jij moeten zijn, dan zou jullie forum ook nog wat kunnen worden.

Succes vanavond en wat mij betreft gaan jullie winnen en door naar de volgende ronde. Prettige avond.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 16 februari 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2012 - 15:09 schreef Henny het volgende:

[..]

Ben trots op jou hoor Arikanari. Jij komt tenminste eerlijk voor de liefde voor je club uit. Op zich ook een erg mooie club, zij het dat het niet mijn club is. Er zouden er meer zo als jij moeten zijn, dan zou jullie forum ook nog wat kunnen worden.

Succes vanavond en wat mij betreft gaan jullie winnen en door naar de volgende ronde. Prettige avond.
+1
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 17 februari 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 februari 2012 - 15:09 schreef Henny het volgende:

[..]

Ben trots op jou hoor Arikanari. Jij komt tenminste eerlijk voor de liefde voor je club uit. Op zich ook een erg mooie club, zij het dat het niet mijn club is. Er zouden er meer zo als jij moeten zijn, dan zou jullie forum ook nog wat kunnen worden.

Succes vanavond en wat mij betreft gaan jullie winnen en door naar de volgende ronde. Prettige avond.
gayert...
Henny
 Henny - vrijdag 17 februari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 09:28 schreef FR-Han het volgende:

[..]

gayert...
Godverdomme Han, zit je nou ook al ruzie met Feyenoorders te zoeken. Hond.
arikanari
 arikanari - vrijdag 17 februari 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:48 schreef Henny het volgende:

[..]

Godverdomme Han, zit je nou ook al ruzie met Feyenoorders te zoeken. Hond.
Haha
+1
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 18 februari 2012 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 februari 2012 - 17:48 schreef Henny het volgende:

[..]

Godverdomme Han, zit je nou ook al ruzie met Feyenoorders te zoeken. Hond.
je vergeet valse... ;-)
Henny
 Henny - zaterdag 18 februari 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2012 - 08:45 schreef FR-Han het volgende:

[..]

je vergeet valse... ;-)
Oh ja, maar ik ben nog betrekkelijk nieuw op het forum en moet nog veel leren!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Column: Janko bedankt!!









0.0107791