BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente – Heralcles Almelo (Vr. 10-02-2012) De Twentse Derby

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
arikanari
 arikanari - maandag 06 februari 2012 - 17:07   quote  deeplink  
FC Twente Heralcles Almelo (Vr. 10-02-2012) De Twentse Derby (2-3)

fctwente-logo.png Heracles-logo(1).jpg

Datum: 10-02-2012
Tijdstip: 20:00
Plaats: Enschede (Grolsch veste)
Scheidsrechter: Nog onbekend.

Topscores:
Luuk de Jong (15) FCT
Glynor plet (10) FCT (ex Heracles)
Ola John (6) FCT
Willy Overtoom (5) Her
Everton (4) Her

Na hun gelijke spel tegen PSV in eigen huis, zijn de Almeloers er natuurlijk erop gebrand om tegen hun aartsrivaal FC Twente wederom punten te pakken. Na 4 jaar geen enkel punt te kunnen hebben behalen in Enschede zullen ze er met grote steun van hun achterban alles aan doen om de statistieken te laten keren. Ben erg benieuwd hoe dit jaar de twentse derby zal eindigen, hopelijk met goede afloop voor mijn eigen club FC Twente.We hebben nu de kans om onze positie te verbeteren, zeker nu recordkampioen AJAX de laatste wedstrijd verloren heeft en PSV in Almelo niet verder kwam dan een gelijkspel.
Laatste 5 onderlinge ontmoetingen: FC Twente en Heracles Almelo

19-11-2011 Heracles Almelo FC Twente: 1-1
19-01-2011 FC Twente Heracles Almelo: 5-0
19-09-2010 Heracles Almelo FC Twente: 0-0
03-03-2010 FC TWente Heracles Almelo: 2-0
04-10-2009 Heracles Almelo FC Twente: 1-3
25-01-2009 Heracles Almelo FC Twente: 1-2
18-10-2008 FC Twente Heracles Almelo: 2-0
08-02-2008 FC Twente Heracles Almelo: 2-1
04-11-2007 Heracles Almelo FC Twente: 0-3
08-04-2007 FC Twente Heracles Almelo: 1-1

Onderlinge ontmoetingen (bron FC Twente clubsite).
FC Twente en Heracles Almelo ontmoeten elkaar voor de 8ste keer in de Eredivisie in Enschede. Van de voorgaande 7 duels won de thuisploeg er 5. De bezoekers boekten 1 zege en werd het 1 keer gelijk.
De enige uitzege dateert van 22 september 1985. De Almeloërs wonnen met 0-3 door treffers van John ter Mors (2) en Hendrie Krüzen. Sindsdien is Twente 5 duels thuis tegen Heracles ongeslagen.
FC Twente is al 8 Eredivisieduels ongeslagen tegen Heracles Almelo.
Vorig seizoen werd het 2-0 door goals van Bryan Ruiz (43) en Blaise Nkufo (66).
Eerder dit seizoen werd het in Almelo 0-0. Mark-Jan Fledderus kreeg in korte tijd (43, 45) 2x geel en moest inrukken.
FC Twente
FC Twente heeft de meeste spelers gebruikt dit seizoen (27).
Met Sander Boschker in het doel krijgt FC Twente vijf keer sneller een tegendoelpunt te verwerken dan met Nikolay Mihaylov tussen de palen. Boschker moet tot dusverre iedere 22 minuten de bal uit het net halen, bij Mihaylov is dat iedere 110 minuten.
FC Twente haalde in het kalenderjaar 2010 een totaal van 76 punten, wat goed is voor de tweede plaats achter Ajax (82 punten) en voor PSV (74 punten).
FC Twente hield dit seizoen van alle Eredivisieclubs het vaakst de nul (8).
FC Twente speelde tegen sc Heerenveen pas voor de tweede keer zonder Bryan Ruiz sinds zijn komst in de zomer van 2009. Met Ruiz won men 37 van de 50 Eredivisieduels en verloren de Enschedeërs er slechts 4.
Nacer Chadli scoorde in de laatste 3 officiële duels voor FC Twente; vs Tottenham (CL), 2x vs Heerenveen (Ere) en vs Vitesse (Beker).
Alexander Bannink speelde in de eerste seizoenshelft op huurbasis voor Heracles (4 Eredivisieduels).
Heracles Almelo
Heracles haalde dit seizoen slechts 1 van zijn 19 punten buiten het eigen Polman Stadion. Alleen bij De Graafschap werd niet verloren (1-1). De laatste 13 uitduels leverden geen zege op. De laatste uitzege werd behaald op 27 februari 2010, toen met 1-2 getriomfeerd werd bij sc Heerenveen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door arikanari --
R!ck
 R!ck - maandag 06 februari 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Die feiten zijn een beetje outdated...
FR-Han
 FR-Han - maandag 06 februari 2012 - 17:31   quote  deeplink  
slecht topic. oude data
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 februari 2012 - 17:57   quote  deeplink  
Ah joh, een "+1" voor de moeite.

Neem een kijkje in de wedstrijdtopics van FR-Roel, kun je maa war handigheidjes jatten ;)
arikanari
 arikanari - maandag 06 februari 2012 - 18:59   quote  deeplink  
Jullie hebben gelijk over die oude data, zal de volgende keer niet meer gebeuren. 1e keer jongens dus moet de handigheid er nog even in krijgen. Kon de club logo's er ook al niet in krijgen. Met andere woorden moet nog wel het een en andere leren. Dus zoals de engelsen zeggen "Give me a break".

@bosifyable: Bedankt zal effe het een en andere afkijken van hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 februari 2012 door arikanari --
R!ck
 R!ck - maandag 06 februari 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:59 schreef arikanari het volgende:
Jullie hebben gelijk over die oude data, zal de volgende keer niet meer gebeuren. 1e keer jongens dus moet de handigheid er nog even in krijgen. Kon de club logo's er ook al niet in krijgen. Met andere woorden moet nog wel het een en andere leren. Dus zoals de engelsen zeggen "Give me a break".

@bosifyable: Bedankt zal effe het een en andere afkijken van hem.
Ach maakt niet uut joh, zeg het alleen maar vriendelijk voordat iedereen begint te jennen ;-)

Voor de rest, goede start! Ennuuh kijk al uut naar de volgende!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 februari 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 18:59 schreef arikanari het volgende:
Jullie hebben gelijk over die oude data, zal de volgende keer niet meer gebeuren. 1e keer jongens dus moet de handigheid er nog even in krijgen. Kon de club logo's er ook al niet in krijgen. Met andere woorden moet nog wel het een en andere leren. Dus zoals de engelsen zeggen "Give me a break".

@bosifyable: Bedankt zal effe het een en andere afkijken van hem.
Mooie poging toch.

Je weet wel hoe je plaatjes moet plakken? [img] Hier het volledige internetadres [/img]
arikanari
 arikanari - maandag 06 februari 2012 - 20:42   quote  deeplink  
@ Rick: Geen probleem, goed commentaar is altijd welkom. Zal de volgende keer niet de data van de clubsite gebruiken, vind het acteraf toch echt teveel en zoals jezelf al zei; te veel oude data.

@ Bosifyable: Ik had het een beetje voorbereid in Word, wou de clublogo's van daaruit gaan kopieren en plakken maar om een of andere reden lukte dat niet. Maar om terug te komen op jou reacte, begrijp ik dat het img. files moeten zijn?
arikanari
 arikanari - maandag 06 februari 2012 - 20:42   quote  deeplink  
In ieder geval alvast bedankt voor de eerste positieve reacties.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 februari 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 20:42 schreef arikanari het volgende:
@ Rick: Geen probleem, goed commentaar is altijd welkom. Zal de volgende keer niet de data van de clubsite gebruiken, vind het acteraf toch echt teveel en zoals jezelf al zei; te veel oude data.

@ Bosifyable: Ik had het een beetje voorbereid in Word, wou de clublogo's van daaruit gaan kopieren en plakken maar om een of andere reden lukte dat niet. Maar om terug te komen op jou reacte, begrijp ik dat het img. files moeten zijn?
Bestanden kopiëren is lastig op een forum. Je kunt beter via Google zoeken naar afbeeldingen, par exemple, het mooiste stadion van Nederland, dan is dit de link;

http://www.luchtreiziger.nl/images/stories/Artikelfotoos/boven_de_Kuip.jpg

Dat plaats je tussen de 'code' [img]URL[/img] en dan krijg je dit;

boven_de_Kuip.jpg
arikanari
 arikanari - maandag 06 februari 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Ok dan, toppertje. Hardstikke bedankt man voor de hulp. Of zoals we dat in Twente zeggen unmeunig bedankt. haha.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 februari 2012 - 21:17   quote  deeplink  
Ik spreek gewoon Nederlands, sorry (:
arikanari
 arikanari - dinsdag 07 februari 2012 - 19:38   quote  deeplink  
haha, ok. Maar wat gaat het worden jongens.

Ik gok op 3-0 De eerste goal een mooie assist van John op de de Jong die hem vervolgens inkopt. tweede goal van Fer, een afstandschot. en dan de derder goal van onze nieuwe aanwinst Verhoek.

Kan het zelf niet beter verzinnen. haha
R!ck
 R!ck - dinsdag 07 februari 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 februari 2012 - 19:38 schreef arikanari het volgende:
haha, ok. Maar wat gaat het worden jongens.

Ik gok op 3-0 De eerste goal een mooie assist van John op de de Jong die hem vervolgens inkopt. tweede goal van Fer, een afstandschot. en dan de derder goal van onze nieuwe aanwinst Verhoek.

Kan het zelf niet beter verzinnen. haha
Ik zou dr voor tekenen, maarja met een ploeg als Heracles weet je t nooit...
Hoop dat ze die goede lijn door zetten van de laatste weken, kan nu echt weer genieten zelfs zonder Co, van veel doelpunten en toch wel een stuk beter spel.
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 09 februari 2012 - 11:51   quote  deeplink  
arikanari
Top gedaan, elke week weer?
arikanari
 arikanari - donderdag 09 februari 2012 - 13:57   quote  deeplink  
@ FCTwente Raalte: Bedankt. Ja, dat is wel de bedoeling. Is de eerste keer dus is nog een beetje ruw maar ga sowieso alle eredivisie wedstrijden doen. Wedstrijden in Europa weet ik nog niet, ligt eraan of ik er tijd voor heb. Wat denk je dat het gaat worden, Heracles blijft een lastige tegenstander namelijk?
FCTwente Raalte
 FCTwente Raalte - donderdag 09 februari 2012 - 14:56   quote  deeplink  
Ik denk wel dat ze winnen,het wordt geen makkie.
ben je erbij?
arikanari
 arikanari - donderdag 09 februari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Nee, ben er helaas al een tijdje niet meer bij. Woon al een lange tijd in het buitenland. Dus dat gaat dan een beetje moeilijk maar volg alles nog steevast via internet. Maar ik kom binnenkort weer voor een paar maand terug naar Europa voor klanten en meer bedrijven aan te trekken. Dus zal dan zeker een paar keer te vinden zijn in de Grolsch Veste.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 09 februari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
raar topic dit.
arikanari
 arikanari - donderdag 09 februari 2012 - 20:26   quote  deeplink  
@FR Han, dus het is al beter van slecht topic naar raar topic.
R!ck
 R!ck - donderdag 09 februari 2012 - 20:30   quote  deeplink  
Promes in de basis volgens sites als Elf Voetbal?? Ben benieuwd, had dan wel verwacht dat Chadli en John op de flank kwamen, Janssen op 10 en Joshua als vervanger..
arikanari
 arikanari - donderdag 09 februari 2012 - 22:33   quote  deeplink  
Ja,inderdaad heb het ook gelezen. Had gehoopt dat Verhoek sneller zou herstellen maar dat zal dan toch nog wel even wachten worden. Maar promes doet het goed als ik de verhalen moet geloven.
R!ck
 R!ck - donderdag 09 februari 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Ja ik heb zelfde gehoord, aardig wat mensen zijn onder de indruk. Had natuurlijk ook gehoopt om Verhoek al in actie te zien, maar had toch eerder verwacht dat een Joshua John in de basis zou starten? Of heb ik iets gemist?

Ook ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de ontwikkeling van Vogelsang, iemand meer informatie? Is volgens mij wel een goede speler, die op de flanken en ook op 10 kan?
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 09 februari 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 februari 2012 - 17:07 schreef arikanari het volgende:
FC Twente Heralcles Almelo (Vr. 10-02-2012) De Twentse Derby

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Datum: 10-02-2012
Tijdstip: 20:00
Plaats: Enschede (Grolsch veste)
Scheidsrechter: Nog onbekend.

Topscores:
Luuk de Jong (15) FCT
Glynor plet (10) FCT (ex Heracles)
Ola John (6) FCT
Willy Overtoom (5) Her
Everton (4) Her

Na hun gelijke spel tegen PSV in eigen huis, zijn de Almeloers er natuurlijk erop gebrand om tegen hun aartsrivaal FC Twente wederom punten te pakken. Na 4 jaar geen enkel punt te kunnen hebben behalen in Enschede zullen ze er met grote steun van hun achterban alles aan doen om de statistieken te laten keren. Ben erg benieuwd hoe dit jaar de twentse derby zal eindigen, hopelijk met goede afloop voor mijn eigen club FC Twente.We hebben nu de kans om onze positie te verbeteren, zeker nu recordkampioen AJAX de laatste wedstrijd verloren heeft en PSV in Almelo niet verder kwam dan een gelijkspel.
Laatste 5 onderlinge ontmoetingen: FC Twente en Heracles Almelo

19-11-2011 Heracles Almelo FC Twente: 1-1
19-01-2011 FC Twente Heracles Almelo: 5-0
19-09-2010 Heracles Almelo FC Twente: 0-0
03-03-2010 FC TWente Heracles Almelo: 2-0
04-10-2009 Heracles Almelo FC Twente: 1-3
25-01-2009 Heracles Almelo FC Twente: 1-2
18-10-2008 FC Twente Heracles Almelo: 2-0
08-02-2008 FC Twente Heracles Almelo: 2-1
04-11-2007 Heracles Almelo FC Twente: 0-3
08-04-2007 FC Twente Heracles Almelo: 1-1

Onderlinge ontmoetingen (bron FC Twente clubsite).
FC Twente en Heracles Almelo ontmoeten elkaar voor de 8ste keer in de Eredivisie in Enschede. Van de voorgaande 7 duels won de thuisploeg er 5. De bezoekers boekten 1 zege en werd het 1 keer gelijk.
De enige uitzege dateert van 22 september 1985. De Almeloërs wonnen met 0-3 door treffers van John ter Mors (2) en Hendrie Krüzen. Sindsdien is Twente 5 duels thuis tegen Heracles ongeslagen.
FC Twente is al 8 Eredivisieduels ongeslagen tegen Heracles Almelo.
Vorig seizoen werd het 2-0 door goals van Bryan Ruiz (43) en Blaise Nkufo (66).
Eerder dit seizoen werd het in Almelo 0-0. Mark-Jan Fledderus kreeg in korte tijd (43, 45) 2x geel en moest inrukken.
FC Twente
FC Twente heeft de meeste spelers gebruikt dit seizoen (27).
Met Sander Boschker in het doel krijgt FC Twente vijf keer sneller een tegendoelpunt te verwerken dan met Nikolay Mihaylov tussen de palen. Boschker moet tot dusverre iedere 22 minuten de bal uit het net halen, bij Mihaylov is dat iedere 110 minuten.
FC Twente haalde in het kalenderjaar 2010 een totaal van 76 punten, wat goed is voor de tweede plaats achter Ajax (82 punten) en voor PSV (74 punten).
FC Twente hield dit seizoen van alle Eredivisieclubs het vaakst de nul (8).
FC Twente speelde tegen sc Heerenveen pas voor de tweede keer zonder Bryan Ruiz sinds zijn komst in de zomer van 2009. Met Ruiz won men 37 van de 50 Eredivisieduels en verloren de Enschedeërs er slechts 4.
Nacer Chadli scoorde in de laatste 3 officiële duels voor FC Twente; vs Tottenham (CL), 2x vs Heerenveen (Ere) en vs Vitesse (Beker).
Alexander Bannink speelde in de eerste seizoenshelft op huurbasis voor Heracles (4 Eredivisieduels).
Heracles Almelo
Heracles haalde dit seizoen slechts 1 van zijn 19 punten buiten het eigen Polman Stadion. Alleen bij De Graafschap werd niet verloren (1-1). De laatste 13 uitduels leverden geen zege op. De laatste uitzege werd behaald op 27 februari 2010, toen met 1-2 getriomfeerd werd bij sc Heerenveen.
mooi gedaan gozert!
ff nog een tip:
Maak kopjes... bv de topscorers, als je daar een kopje van maakt dan kun je dat doen door iets tussen de volgende tekens te zetten: en dan zonder de spatie, zo dus: topscorers
quote me maar, dan zie je het wel....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 februari 2012 door FR-Elmo --
arikanari
 arikanari - vrijdag 10 februari 2012 - 02:06   quote  deeplink  
@Rick: iets gemist, nee niet dat ik weet in ieder geval. Had ook John verwacht maar misschien dat die Promes een bepaalde indruk heeft achtergelaten? weet het ook niet. We gaan het zien morgen. Ben erg benieuwd.

@FR-Roel: bedankt, zal het nodige van je afkijken, want jou wedstrijd topics voor feijenoord zijn altijd erg mooi. Ben in ieder geval erg blij met de eerste positieve reacties. In andere woorden: We gaan ermee door!! Haha.
arikanari
 arikanari - vrijdag 10 februari 2012 - 21:41   quote  deeplink  
1-1 Kom op mannen, jullie kunnen het nog ombuigen tot 3 punten.
arikanari
 arikanari - vrijdag 10 februari 2012 - 21:43   quote  deeplink  
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - vrijdag 10 februari 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Zo zo hier is het druk. NOT!! hahahaha
R!ck
 R!ck - vrijdag 10 februari 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 21:46 schreef AFCA MARCO het volgende:
Zo zo hier is het druk. NOT!! hahahaha
Wij (Tukkers) zijn meer bezig met de wedstrijd dan met het posten hier..
Maar wat een kutwedstrijd, wat een slecht verdedigen en wat een ramp.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 10 februari 2012 - 21:50   quote  deeplink  
gaat niet best voor Twente,had ik niet verwacht..
arikanari
 arikanari - vrijdag 10 februari 2012 - 21:53   quote  deeplink  
inderdaad wat een shitzooi, valt nu helemaal niet meer om te keren. 1-3. Echt slecht hoor, had hier zoveel meer van verwacht. Tsjonge tsjonge, wat een stelletje eikels zeg. Calimero gaat winnen, en niet zo zuinig ook. Kunnen we dat ook weer een jaar lang aanhoren. En bedankt he.
gerrit2
 gerrit2 - vrijdag 10 februari 2012 - 22:00   quote  deeplink  
waar is dat feestje??? hier is dat feestje!! in almeloooooooooooooooooooooooooww

2-3
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 10 februari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Tja,

Ik heb toevallig deze wedstrijd helemaal gezien maar als je zo de 2 goals weggeeft.....

eerste helft was de 0-1 niet echt verdiend vond ik (was meer gelijkopgaand) en de tweede helft verdiend op 1-1 alleen ja als die douglas begint te kutten en daarna die andere (weet niet wie dat was)dan verlies je maar ik als (neutrale toeschouwer) vond het niet echt verdiend maja
en die de jong vond ik ook niet echt geweldig!twente had die janko en die ruiz niet weg moeten doen want nu heb je dat platje geval tjah wie weet maar hij lijkt mij te licht....alhoewel het wel een beetje beter begon te lopen...

come on Feyenoord!

oh nee das een andere site lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 februari 2012 door TheMenace --
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 10 februari 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
gaat niet best voor Twente,had ik niet verwacht..
Idd, ik had na de 1-1 verwacht dat ze er overheen zouden denderden, maar de individuele fouten achterin zijn niet wat we van Twente gewend zijn. Twente heeft zich de afgelopen jaren in de top van de eredivisie kunnen nestelen door hun defensieve stabiliteit. Daar is op dit moment weinig van over. Als Feyenoord van Vitesse en Heerenveen van RKC wint, dan staat Twente 5de met een wedstrijd minder gespeeld.
arikanari
 arikanari - vrijdag 10 februari 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Ben diep teleurgesteld, maar gefeliciteerd Gerrit met de overwinning. Twente was ronduit slecht, hoe kunnen ze in godsnaam 2 goals tegen krijgen in zo'n korte tijd.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 10 februari 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 21:46 schreef AFCA MARCO het volgende:
Zo zo hier is het druk. NOT!! hahahaha
ach morgen een ouderwets avondje nac!haha
arikanari
 arikanari - vrijdag 10 februari 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Ik ga me bezuipen, wordt morgenvroeg wel ergens wakker.
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - vrijdag 10 februari 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 22:00 schreef gerrit2 het volgende:
waar is dat feestje??? hier is dat feestje!! in almeloooooooooooooooooooooooooww

2-3
nou gefeliciteerd met je allereerste reactie. had nog een tijd geduurd als ze niet van Twente zouden winnen.
Robinjow
 Robinjow - vrijdag 10 februari 2012 - 22:42   quote  deeplink  
@ arikanari,

Ik ga me ook maar eens bezuipen! Kutavond voor FC Twente.....ondermaats gedoe!
R!ck
 R!ck - vrijdag 10 februari 2012 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 - 22:07 schreef arikanari het volgende:
Ik ga me bezuipen, wordt morgenvroeg wel ergens wakker.
Dat is ook dan niet nodig, de meeste hebben de kater nu al hangen..
Wat een rot wedstrijd, dit kunnen nog wel eens de beslissende punten blijken te zijn..
arikanari
 arikanari - zaterdag 11 februari 2012 - 00:39   quote  deeplink  
@Rick, geloof me die kater van de wedstrijd effe wegdrinken doet echt goed. Want zoals jezelf al zegt dit konden wel eens de beslissende punten zijn.
R!ck
 R!ck - zaterdag 11 februari 2012 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 00:39 schreef arikanari het volgende:
@Rick, geloof me die kater van de wedstrijd effe wegdrinken doet echt goed. Want zoals jezelf al zegt dit konden wel eens de beslissende punten zijn.
Het is natuurlijk nog niet gespeeld, maar ik geloof niet dat Twente uit bij Psv punten gaat halen... Psv heeft het zwaarste stuk al gehad, wij krijgen dan nog Az en Psv uit, Feyenoord en Ajax thuis. Maarja je weet het in deze Eredivisie nooit, ene keer ben je de winnaar, dan de hopeloze verliezer..
tine
 tine - zaterdag 11 februari 2012 - 08:53   quote  deeplink  
dit bewijs weer dat twente niet zo sterk zijn dan ze denke!!
tine
 tine - zaterdag 11 februari 2012 - 10:43   quote  deeplink  
denk dat toch dat het kampioen schap uit word ge maak door Ajax en feyenoord!!!!!!!!!!!!met grote winner Ajax!
R!ck
 R!ck - zaterdag 11 februari 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 10:43 schreef tine het volgende:
denk dat toch dat het kampioen schap uit word ge maak door Ajax en feyenoord!!!!!!!!!!!!met grote winner Ajax!
Ja, Az & Fc Twente & Psv hebben geen schijn van kans en degraderen direct uit de Eredivisie omdat er volgende maand de regel ingevoerd word dat de nummers 1,2 en 3 degraderen....
tomson
 tomson - zaterdag 11 februari 2012 - 11:58   quote  deeplink  
Volgens mij is Tine verdwaald toen ze op zoek was naar het K3 forum...
R!ck
 R!ck - zaterdag 11 februari 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 11:58 schreef tomson het volgende:
Volgens mij is Tine verdwaald toen ze op zoek was naar het K3 forum...
Denk dat de meeste K3-fans meer inhoud hebben..
arikanari
 arikanari - zaterdag 11 februari 2012 - 14:34   quote  deeplink  
Haha, wie is die Tine nou weer dan? Aan het nederlands te zien niet echt veel verstand. Maar ja je bent vrij om hier te reageren Tine en jezelf belachelijk te maken. Weet niet wat de volgende speeldagen gaat gebeuren. Maar PSV heeft natuurlijk verreweg de beste papieren voor het kampieonschap. Ik hoop nu ik de kater in mijn hoofd voel bonken dat er nog wat verrassingen komen.
R!ck
 R!ck - zaterdag 11 februari 2012 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 14:34 schreef arikanari het volgende:
Ik hoop nu ik de kater in mijn hoofd voel bonken dat er nog wat verrassingen komen.
Dubbele kater van de nederlaag en de drank? Haha, Twente kan nog kampioen worden hoor, we moeten nog tegen alle titelkandidaten, maar of we dat winnen? Nja goede hoop, kumpt goed!
arikanari
 arikanari - zaterdag 11 februari 2012 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 14:46 schreef R!ck het volgende:

[..]

Dubbele kater van de nederlaag en de drank? Haha, Twente kan nog kampioen worden hoor, we moeten nog tegen alle titelkandidaten, maar of we dat winnen? Nja goede hoop, kumpt goed!
Ja inderdaad dubbele kater, hoop dat ze Douglas een beetje in de hand kunnen houden. Hij is een goede verdediger, maar soms verkloot hij het ook weleens goed. Het blijft een raar seizoen met naar mijn mening nog gewoon 6 titel kandidaten, al moet Ajax wel erg gaan oppassen met puntenverlies. Hoop dat het een mooi en spannend slot word met dit jaar wel een goede afloop. Vandaag maar eens beginnen met een wedstrijdtopic voor Steaua Boekarest - FC Twente.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente – Heralcles Almelo (Vr. 10-02-2012) De Twentse Derby









0.0088078