BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente – Heralcles Almelo (Vr. 10-02-2012) De Twentse Derby

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
R!ck
 R!ck - zaterdag 11 februari 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 16:48 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ja inderdaad dubbele kater, hoop dat ze Douglas een beetje in de hand kunnen houden. Hij is een goede verdediger, maar soms verkloot hij het ook weleens goed. Het blijft een raar seizoen met naar mijn mening nog gewoon 6 titel kandidaten, al moet Ajax wel erg gaan oppassen met puntenverlies. Hoop dat het een mooi en spannend slot word met dit jaar wel een goede afloop. Vandaag maar eens beginnen met een wedstrijdtopic voor Steaua Boekarest - FC Twente.
Ben eigenlijk wel benieuwd of Bengtsson het zoveel slechter zou doen als Douglas? Nja Douglas is natuurlijk een goede verdediger, maar begin me wel aan die foutjes te ergeren..

Tjah de titel ligt nog helemaal open, kan ook zo zijn dat ons mooie Twente straks 6e eindigt, dus dat is een teken dat het niveau niet zoveel meer verschilt in de bovenste regionen.

Kan niet wachten op je volgende wedstrijdtopic haha, verwacht op zich een wel lastige wedstrijd, maar we moeten ze gewoon kunnen pakken!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 11 februari 2012 - 21:24   quote  deeplink  
jammer jongens. volgende keer beter. de titel lijkt fer weg zo
arikanari
 arikanari - zondag 12 februari 2012 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2012 - 17:43 schreef R!ck het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd of Bengtsson het zoveel slechter zou doen als Douglas? Nja Douglas is natuurlijk een goede verdediger, maar begin me wel aan die foutjes te ergeren..

Tjah de titel ligt nog helemaal open, kan ook zo zijn dat ons mooie Twente straks 6e eindigt, dus dat is een teken dat het niveau niet zoveel meer verschilt in de bovenste regionen.

Kan niet wachten op je volgende wedstrijdtopic haha, verwacht op zich een wel lastige wedstrijd, maar we moeten ze gewoon kunnen pakken!
Nou dat heb dus nu ook, Douglas is een goede voetballer maar ergerde me al vaker aan bepaalde gele/rode kaarten die totaal niet nodig waren en vaak dan ook dat gedrag van hem na de tijd. Hopelijk word hij in de zomer voor een leuk bedrag verkocht, want om eerlijk te zijn snap ik niet helemaal wat van Marwijk met hem moet. Vind persoonlijk dat het Nederlands elftal gewoon Nederlands moet blijven en het niet van die geneutraliseerde buitenlanders moet hebben.

Het verschil in de bovenste regionen is inderdaad niet zo groot meer als een aantal jaar geleden, dus het wordt alleen maar mooier naar mijn inziens. Positieve verrassing voor mij is Feijenoord dit jaar, nadat iedereen ze vorig jaar had afgeschreven staan ze er toch maar mooi weer bovenaan bij. Iets wat het geheel alleen nog maar spannender maakt. Op naar een mooie eindstrijd wat mij betreft.
FR-D@@N
 FR-D@@N - zondag 12 februari 2012 - 10:40   quote  deeplink  
430737_153728101411806_100003238500788_207696_1881574599_n.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 februari 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2012 - 10:40 schreef FR-D@@N het volgende:
[ afbeelding ]
lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente – Heralcles Almelo (Vr. 10-02-2012) De Twentse Derby









0.0116379