BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2013 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 17:28 schreef RenatoBos het volgende:
Vilhena tekent definitief contract bij Feyenoord

[ afbeelding ]

Tonny Vilhena ondertekende in het bijzijn van familie een nieuw contract dat hem tot 2016 aan Feyenoord verbindt.

Bron:Feyenoordnet
he,,,,is dat L op de foto?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Die tussen Gudde en Vilhena in..?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 januari 2013 - 17:42   quote  deeplink  
Vilhena dankbaar bij ondertekening nieuw contract

20130116_contract_vilhena_vk_scaled_7.jpg

Tonny Vilhena heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een nieuw, opengebroken contract dat hem tot 2016 aan Feyenoord verbindt. De talentvolle middenvelder, die eerder deze maand zijn achttiende verjaardag vierde, ondertekende zijn nieuwe verbintenis in het bijzijn van onder meer zijn ouders, zus, broertje en zaakwaarnemer. Voor mij is dit een grote dag, ik ben heel blij met dit nieuwe contract, sprak Vilhena in De Kuip.

Dat de middenvelder ondanks zijn jonge leeftijd al zijn tweede contract tekende bij Feyenoord, is veelzeggend over de razendsnelle ontwikkeling die hij doormaakt. Zelf heb ik ook het gevoel dat het snel gaat, maar dat is in mijn ogen alleen maar beter, reageerde Vilhena. Door hard te werken wil ik nog belangrijker worden voor Feyenoord. De mensen binnen de club hebben alle vertrouwen in mij, daar ben ik hen erg dankbaar voor.

Terwijl Vilhena tussen algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel zijn nieuwe verbintenis ondertekende, keek een aantal familieleden, waaronder zijn ouders, met gepaste trots toe. Ook voor hen is dit een speciaal moment, glimlachte Vilhena. Zij staan altijd achter me en dat is voor mij heel belangrijk.

Technisch directeur Martin van Geel noemde de nieuwe verbintenis van Vilhena een heel goede zaak voor Feyenoord. Tonny is een van onze allergrootste talenten, dat blijkt wel uit het feit dat hij hier op zijn zeventiende debuteerde en inmiddels een vaste basisplaats heeft. Hij is een groeibriljantje, die in onze ogen nog veel stappen kan maken in zijn ontwikkeling. Zijn fantastische mentaliteit zal hem daarbij helpen.

Vilhena blikte tot slot nog even vooruit op de aanstaande competitiewedstrijd tegen Ajaks, waarmee Feyenoord zondag de competitie hervat. Het zal een zware wedstrijd worden, maar het hele team is erg gedreven om zondag in Amsterdom van Ajaks te winnen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2013 - 18:11   quote  deeplink  
verstandige ouders..
Wim2
 Wim2 - woensdag 16 januari 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 - 18:11 schreef van geil het volgende:
verstandige ouders..
Hij kiest nog niet voor het grote geld..
24oa69c.gif
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 januari 2013 - 12:07   quote  deeplink  
Vilhena: Het is allemaal heel snel gegaan

20130124_vilhena2_mag_vk_scaled_7.jpg

Nog maar een jaar geleden mocht Tonny Vilhena tijdens het trainingskamp in Marbella voor het eerst meetrainen met de eerste selectie van Feyenoord. Een jaar later kan de 18-jarige middenvelder al rekenen op een vaste basisplaats in het elftal van trainer Ronald Koeman. Ik had niet verwacht dat alles in een jaar tijd zo snel zou gaan, vertelt Vilhena in het nieuwe Feyenoord Magazine dat deze maand verschijnt.

De middenvelder sloeg in de jeugd van Feyenoord regelmatig een elftal over, waardoor hij steeds in een team kwam te spelen met oudere spelers. Ik ben niet anders gewend, glimlacht hij. Op mijn achtste speelde ik in mijn vrije tijd al met jongens van een jaar of zestien. Natuurlijk heb ik mijn plaats moeten afdwingen, maar dat heeft me wel gevormd.

Vilhena groeide met zijn ouders op in een flat, waar hij van kinds af aan al verslaafd was aan de bal. Samen met een vriend, die ook al wat ouder is dan ik, voetbalde ik altijd op de galerij. Tegenover de flat zag ik de oudere jongens op een veldje met elkaar voetballen. Toen ik vroeg of ik ook mee mocht doen, zeiden ze dat ik te jong en te klein was. Ik bleef net zo lang door het veld rennen tot ze me mee lieten spelen. Ik kende geen angst en wilde er gewoon bij horen. Vanaf dat moment had ik mijn plek veroverd.

Vilhena denkt met plezier terug aan zijn jeugdjaren, waarin zijn vader veel met hem bezig was. Waar de jonge Tonny ook moest voetballen, hij werd er door zijn vader heengebracht. Mijn vader is heel belangrijk voor me, vertelt Vilhena. Hij staat altijd achter me, maar kon ook heel hard voor me zijn. Soms moest hij me aan mijn oren trekken, bijvoorbeeld als ik vond dat ik een goede wedstrijd had gespeeld. Mijn vader zei dan soms dat ik helemaal niet zo goed was geweest. Dat leidde tot uitgebreide discussies, maar uiteindelijk luisterde ik wel naar hem.

Er waren meer momenten waarop vader en zoon lijnrecht tegenover elkaar stonden. Wanneer Vilhena op een vrije dag met zijn vriendjes wilde spelen, nam zijn vader hem mee naar het strand om te trainen. Huilend riep ik dan dat ik daar geen zin in had. Zeg nou zelf: voetballen met je vriendjes is toch veel leuker dan tegen de wind in hardlopen op het strand? Achteraf is hij zijn vader er dankbaar voor. Fysiek ben ik er veel sterker door geworden, waardoor ik nu me nu tijdens wedstrijden ijzersterk voel.

Het volledige interview met Tonny Vilhena is deze maand te lezen in het nieuwe Feyenoord Magazine. In het officiële clubmagazine staat ook onder meer een uitgebreid interview met verdediger Joris Mathijsen, die vertelt over zijn droom om ooit een hoofdprijs te winnen met Feyenoord.

Verder ging Feyenoord Magazine op bezoek bij oud-Feyenoorder Rinus Bennaars, die vijftig jaar geleden de Held van Deurne werd door te scoren in de beslissingswedstrijd in de Europa Cup tegen Vasas Boedapest. Ook is het bijzondere verhaal te lezen van voormalig jeugdspeler John Bos, die op Varkenoord samenspeelde met onder meer Jordy Clasie, Kostas Lamprou en Miquel Nelom, maar moest stoppen wegens hartproblemen. Stadionspeaker Peter Houtman komt aan het woord in de interviewrubriek Inkoppers.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
craven
 craven - donderdag 24 januari 2013 - 13:03   quote  deeplink  
Dit wordt een kleine baas...
van geil
 van geil - donderdag 24 januari 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2013 - 13:03 schreef craven het volgende:
Dit wordt een kleine baas...
dat wordt de vraag.maar hij heeft tenminste wel in zich.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - donderdag 24 januari 2013 - 16:19   quote  deeplink  
tonny moet op 10 en de strafschoppen gaan nemen. dan kan lexie op de bank of op de plek van vilhena denk dat immers daar beter is.
van geil
 van geil - vrijdag 25 januari 2013 - 14:09   quote  deeplink  
wel ballen hoor!!!!gewoon je vinger opsteken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 januari 2013 - 15:25   quote  deeplink  
Hoezo ballen, je bent toch een volwaardig selectielid.
van geil
 van geil - vrijdag 25 januari 2013 - 15:55   quote  deeplink  
ik zie t de schakens ed niet doen...

18 jaar en dan verantwoordelijkheid nemen...pure klasse.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - vrijdag 25 januari 2013 - 16:53   quote  deeplink  
heeft niks met ballen te maken, heeft gewoon vertrouwen in ze eigen kwaliteit. nam in de jeugd en alle jonge teams van nl ook de strafschoppen. bij immers zie je elke keer de twijfel in de ogen.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 januari 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 15:55 schreef van geil het volgende:
ik zie t de schakens ed niet doen...

18 jaar en dan verantwoordelijkheid nemen...pure klasse.
Hij neemt al jaren de pingels in de jeugd van Feyenoord en de elftallen van Oranje . . .
van geil
 van geil - vrijdag 25 januari 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 - 23:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hij neemt al jaren de pingels in de jeugd van Feyenoord en de elftallen van Oranje . . .
dat bedoel ik,klasse.
van geil
 van geil - maandag 28 januari 2013 - 17:16   quote  deeplink  
zeer matig tegen Twente.
slechte corners.veel duels verloren.kom op Tonny.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 januari 2013 - 15:37   quote  deeplink  
c2bd4dddd8b75d46539d8a228a68da98.png

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 17:59   quote  deeplink  
Wist je dat? Tonny Vilhena is met zijn 18 jaar en 31 dagen de jongste Feyenoorder die meer dan 1x scoort in een Eredivisieduel. Dit record stond op naam van Henk Duut, die ook tegen Willem II (9 mei 1982 in Rotterdam) 2x scoorde en toen 18 jaar en 115 dagen oud was.

Bron: eredivisielive.nl
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 18:13   quote  deeplink  
Topper
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 18:14   quote  deeplink  
van geil
 van geil - zondag 03 februari 2013 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:13 schreef piet de paler het volgende:
Topper
een van de weinige die echt n grote stap kan maken..kan...!maken.
jp en Clasie zijn de anderen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 18:22   quote  deeplink  
Volgende week Immers weer op 10 want je weet hoe het gaat he bij DE club.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Volgende week Immers weer op 10 want je weet hoe het gaat he bij DE club.
Yep, ligt wel in de lijn der verwachting..
van geil
 van geil - zondag 03 februari 2013 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Volgende week Immers weer op 10 want je weet hoe het gaat he bij DE club.
dan zijn ze knettergek.
MMM
 MMM - zondag 03 februari 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Volgende week Immers weer op 10 want je weet hoe het gaat he bij DE club.
Belachelijk!!!!!
MMM
 MMM - zondag 03 februari 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Geweldige goals, goede tweede helft.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 februari 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Ik vind t niet veel, ondanks de 2 goals.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 februari 2013 - 18:34   quote  deeplink  
Mij te snel hosannah.
eko-sporter
 eko-sporter - zondag 03 februari 2013 - 18:34   quote  deeplink  
Volgens mij gaat het hier meer om een vergelijk tussen Immers en Vormer. En ik geef dan de voorkeur aan Immers. Daarnaast zou ik graag Goosens zien op de rechtsbuiten plek als Schaken niet kan spelen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 februari 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:
Mij te snel hosannah.
Precies

Willem II.
tomson
 tomson - zondag 03 februari 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:20 schreef van geil het volgende:

[..]

een van de weinige die echt n grote stap kan maken..kan...!maken.
jp en Clasie zijn de anderen.
Indi op zijn eigen positie ook.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:41 schreef tomson het volgende:

[..]

Indi op zijn eigen positie ook.
Die moet er nu toch wel zo zachtjes aan staan he..
jonass
 jonass - zondag 03 februari 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die moet er nu toch wel zo zachtjes aan staan he..
Meine wärmsten Glückwünsche an RB .
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 19:06   quote  deeplink  
Danke schön..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:34 schreef FR-Henk het volgende:
Mij te snel hosannah.
Maar we hebben het over deze wedstrijd he I repeat ...deze wedstrijd!
Tonny een 8 !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:34 schreef eko-sporter het volgende:
Volgens mij gaat het hier meer om een vergelijk tussen Immers en Vormer. En ik geef dan de voorkeur aan Immers. Daarnaast zou ik graag Goosens zien op de rechtsbuiten plek als Schaken niet kan spelen.
Volgens mij Immers en Vilhena..!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 februari 2013 - 19:22   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 februari 2013 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:14 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
Ghehe..
Wim2
 Wim2 - zondag 03 februari 2013 - 19:57   quote  deeplink  
Mmm, een Houtige Hagenees van al 26 die geen bal kan raken en alleen maar kansen mist,

of een jong 18 jarig jongetje dat voetballend erg goed mee doet en een fantastisch rendement heeft.

Moeilijke keuze...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 19:58   quote  deeplink  
Vilhena: 'Het is onbeschrijflijk'

m1nx45watks1_sqr256.jpg

Tonny Vilhena was na afloop van de uitwedstrijd tegen Willem II de gevierde man bij Feyenoord. De jonge middenvelder had met twee doelpunten een groot aandeel in de 3-1 overwinning op Tilburgse bodem. 'Het ging zeker lekker. Mijn dag kan niet meer stuk,' zegt Vilhena na afloop tegenover RTV Rijnmond.

'We hebben gewonnen en ik heb twee doelpunten gemaakt. Vooral de eerste was een heel mooi doelpunt,' vervolgt het 18-jarige talent. 'In de eerste helft was het een beetje zoeken met Pellè, maar in de tweede helft hebben we het allebei goed opgepakt. In de rust pepten we elkaar op in de kleedkamer. We hadden een goed gevoel en iedereen zei dat we ervoor moesten gaan om met drie punten weg te gaan. Dat is gelukt.'

Door de schorsing van Lex Immers schoof Vilhena een plek naar voren op het middenveld. 'Het was even aanpassen omdat ik vaak linkshalf heb gestaan, maar ik sta waar de trainer mij opstelt. Ik denk dat Lex het ook goed kan invullen,' aldus Vilhena. Ook trainer Ronald Koeman was tevreden over de manier waarop Vilhena zijn rol vertolkte. 'Daarmee geeft hij aan dat ie verder vooruit kan spelen,' zei Koeman.

'Hij sloot steeds goed aan bij Pellè, die samenwerking verliep perfect. Met name de eerste goal van Tonny was fantastisch. Hij was gewoon heel belangrijk. Dat is heel knap van zo'n jongen dat ie op deze wijze het elftal bij de hand neemt en zo bepalend is. Hij heeft die lof ook eerder tegen FC Twente uit (vorig seizoen, red.) over zich heen gekregen. Je bent dan trainer om zo'n jongen met twee voetjes op de grond te houden.'
Bron:Rijnmond
van geil
 van geil - zondag 03 februari 2013 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 19:57 schreef Wim2 het volgende:
Mmm, een Houtige Hagenees van al 26 die geen bal kan raken en alleen maar kansen mist,

of een jong 18 jarig jongetje dat voetballend erg goed mee doet en een fantastisch rendement heeft.

Moeilijke keuze...
ghe ghe.:)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 19:57 schreef Wim2 het volgende:
Mmm, een Houtige Hagenees van al 26 die geen bal kan raken en alleen maar kansen mist,

of een jong 18 jarig jongetje dat voetballend erg goed mee doet en een fantastisch rendement heeft.

Moeilijke keuze...
Vandaag brandde je Vilhena helemaal af en nu doet ie ineens voetballend erg goed mee en heeft ie een fantastisch rendement..geloofwaardig ben je totaal niet meer..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 20:09   quote  deeplink  
Vilhena: Had mijn ouders beloofd dat ik zou scoren

20130203_w2_vilhena_vk_scaled_7.jpg

Tonny Vilhena had met twee bijzonder fraaie treffers een groot aandeel in de eerste overwinning van Feyenoord in het nieuwe jaar. De talentvolle middenvelder besliste het duel in de tweede helft, waarmee hij een uitstekend optreden op het middenveld bekroonde. Voor de wedstrijd had ik al aan mijn ouders beloofd dat ik zou gaan scoren, lachte Vilhena. Maar twee goals had ik niet voorspeld.

De jeugdinternational, die afgelopen week voor het eerst een uitnodiging kreeg voor de selectie van Jong Oranje, glom na afloop van trots, maar bleef daarnaast bescheiden. Het ging erg lekker vandaag, maar het belangrijkste is dat we hebben gewonnen. Drie punten pakken was hard nodig, want dat was ons dit jaar nog niet gelukt. Vilhena speelde in Tilburg vanwege de schorsing van Lex Immers iets meer vooruitgeschoven op het middenveld. Het was soms even wennen, maar de samenwerking met Graziano Pellè verliep lekker. Dat was goed te zien aan mijn eerste doelpunt, die denk ik de mooiste was. Deze overwinning geeft veel vertrouwen.

Na de twee treffers van Vilhena kwam Feyenoord niet meer in de problemen, wat trainer Ronald Koeman de gelegenheid gaf om John Goossens zijn rentree te laten maken. De middenvelder speelde de laatste tien minuten mee en liet na afloop weten nergens meer last van te hebben. Het was genieten om weer op het veld te staan, zei hij. Ik voel me erg goed en helemaal vrij in mijn hoofd.

Goossens kwam de afgelopen maanden niet in actie, omdat de problemen met zijn knie weer opspeelden. In november ging het tijdens een duel met Jong Feyenoord/Excelsior mis. Vervolgens heb ik de tijd genomen voor het herstel en leek alles goed te gaan, maar vlak voor het trainingskamp voelde het toch niet helemaal goed. Met veel krachttraining werkte hij toe naar een nieuwe rentree, die in Tilburg tot stand kwam. Het geeft een heel goed gevoel om er weer bij te zijn en weer toe te leven naar een wedstrijd.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Goede 15 minuten. Maar de eerste helft was hij niet goed, zat niet in de wedstrijd. Denk dat hij nog meer moet rijpen. Das een ontwikkeling die bijvoorbeeld Maher en Eriksen ook moesten doormaken. Eerst een ondersteunde rol op het middenveld en wanneer ze enkele tientallen wedstrijden in de benen hebben, dan kunnen ze het elftal meer dragen.
Wim2
 Wim2 - zondag 03 februari 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 20:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vandaag brandde je Vilhena helemaal af en nu doet ie ineens voetballend erg goed mee en heeft ie een fantastisch rendement..geloofwaardig ben je totaal niet meer..
Stomme onzin. In de eerste helft bracht hij gewoon niet genoeg en ik wees daar op. Lex iMmers brengt zowel scorend als voetballend geen ene drol..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 februari 2013 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 20:28 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Stomme onzin. In de eerste helft bracht hij gewoon niet genoeg en ik wees daar op. Lex iMmers brengt zowel scorend als voetballend geen ene drol..
Inderdaad stomme onzin van je..
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 februari 2013 - 20:38   quote  deeplink  
niet te veel ophemelen anders krijgt hij het fecawijlee syndroom en gaat hij ook met the brothers meelullen
craven
 craven - zondag 03 februari 2013 - 21:29   quote  deeplink  
Goed ventje en goed gespeeld, een goede drive en technisch de eerste goal mooi afgewerkt. Prima spelert, uiteindelijk ziet zelfs de bevooroordeelde Stylzz dit ;)
craven
 craven - zondag 03 februari 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 februari 2013 - 18:30 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t niet veel, ondanks de 2 goals.
kerel serieus??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 03 februari 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Vond jij Tonny de eerst helft goed spelen dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0174520