BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 december 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 21:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat heeft wat centjes gekost hoor...
Maar goed hij is het waard :p

@Lijdensweg je dochter kan goed luisteren !
Vilhena zal een passend salaris krijgen. Van Geel weet over het algemeen precies wat een speler waard is.
van geil
 van geil - maandag 03 december 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 22:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vilhena zal een passend salaris krijgen. Van Geel weet over het algemeen precies wat een speler waard is.
denk anders als jou,anderhalf keer boetius.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 december 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 22:35 schreef van geil het volgende:

[..]

denk anders als jou,anderhalf keer boetius.
Dan wordt Boëtius onderbetaald! ;)
van geil
 van geil - maandag 03 december 2012 - 22:37   quote  deeplink  
250.000 om 375.000
in opbouw uiteraard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 december 2012 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 december 2012 - 22:41   quote  deeplink  
Zou goed kunnen hoor. In feite komt het echter op hetzelfde neer. Boëtius zal ook een verbeterd contract krijgen als hij een goed jaar achter de rug heeft. Net zoals Clasie dat gehad heeft. Vilhena heeft waarschijnlijk al een stukje extra zekerheid.

Boëtius en Vilhena zullen elkaar in salarissfeer weinig ontlopen.
van geil
 van geil - maandag 03 december 2012 - 22:44   quote  deeplink  
wel bizar eigenlijk..maar de tijden gaan ook in het voetbal veranderen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 december 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 22:44 schreef van geil het volgende:
wel bizar eigenlijk..maar de tijden gaan ook in het voetbal veranderen.
En als de lijst met spelers langer wordt, die op jonge leeftijd naar het buitenland gaan en mislukken, dan krijgen de clubs vanzelf sterkere onderhandelingsposities.
tomson
 tomson - maandag 03 december 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Druk gehad en helemaal nog niet meegekregen. Toch bijgetekend dus.. Nice !
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 03 december 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 21:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

voetbal vrienden en jij denkt gelijk dat ze verkering hebben!! Hahaha wat een constatering. Ze hebben 'vrienden' die bij Sparta, Feyenoord, NAC en PSV spelen ....
Ja een van mijn dochters is inderdaad verliefd op Tony en zou daar graag verkering mee willen. Maar dat moet van 2 kanten komen toch?
Klopt. Mijn excuses ;)
Misschien combinatie van het 'ja-woord' en de verliefdheid dat ik het iets anders heb opgevat
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 03 december 2012 - 23:09   quote  deeplink  
Meestal krijgen ze een jeugdloon maar als ze een bepaald aantal wedstrijden in de basis spelen worden ze opgeschaald naar een hoger salaris ;)
MMM
 MMM - maandag 03 december 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Goed nieuws! Ben er erg blij mee!
bode
 bode - dinsdag 04 december 2012 - 00:24   quote  deeplink  
Wat ben ik blij voor Feyenoord dat ook deze speler heeft bijgetekend heeft
nou Ronald en Pellé nog
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 04 december 2012 - 05:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 00:24 schreef bode het volgende:
Wat ben ik blij voor Feyenoord dat ook deze speler heeft bijgetekend heeft
nou Ronald en Pellé nog
Ja idd hoop dat ze een manier vinden om pelle gewoon in te lijven. Was er niet eerst sprake van dat Blokland eventueel nog 1 speler koop voor de club
Toen ivm Bas Dost gingen die verhalen toch rond dat Blokland eenmalig zoon 3 miljoen kan uitgeven
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 december 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 17:41 schreef RedDevil1990 het volgende:
Spelers onder de 18 kunnen toch niet langer dan 2 jarig contract tekenen?
Was toch bij castaignos zo t geval dat al die extra jaren niet gelden omdat die voor ze 18 tekende
Vilhena is 17 dus die mag dan toch geen contract tot 2016 hebben
Begin januari wordt hij 18, dus zullen ze ongetwijfeld wachten tot zijn verjaardag alvorens hij tekent...
Ow, ik zie dat deze info allang achterhaalt is..., dus lmz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 december 2012 door Arie.Klooster --
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 04 december 2012 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 05:28 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja idd hoop dat ze een manier vinden om pelle gewoon in te lijven. Was er niet eerst sprake van dat Blokland eventueel nog 1 speler koop voor de club
Toen ivm Bas Dost gingen die verhalen toch rond dat Blokland eenmalig zoon 3 miljoen kan uitgeven
Heb Pim Blokland even een mail gestuurd om te vragen of dit waar is en of hij iets kan betekenen voor het aantrekken van Pelle. Feyenoord heeft niet voor niks een optie tot koop bedongen in het huurcontract. Als je die optie bedingt dan moet je hem na wat je nu ziet ook gebruiken...
BertusBadeend
 BertusBadeend - dinsdag 04 december 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 december 2012 - 11:33 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Heb Pim Blokland even een mail gestuurd om te vragen of dit waar is en of hij iets kan betekenen voor het aantrekken van Pelle. Feyenoord heeft niet voor niks een optie tot koop bedongen in het huurcontract. Als je die optie bedingt dan moet je hem na wat je nu ziet ook gebruiken...
Reactie ontvangen. Gaat verder in Graziano Pelle topic.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 december 2012 - 15:38   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Vilhena: 'Om geld ging het zeker niet'

600x200-wd-1277916.jpg

Raiola die de zakelijke belangen behartigt van topspelers als Mario Balotelli en Zlatan Ibrahimovic was gisteren tevreden over de contractverlenging van Vilhena. Iedereen roept dat de onderhandelingen lang hebben geduurd , reageert hij. Ik vind juist van niet. Tonny lag nog tot de zomer van 2014 vast. Er was voor ons geen haast en bovendien speelde hij lange tijd niet. Tonny gaf altijd aan dat hij in de Kuip wilde blijven. Hij kan zich ontwikkelen onder een trainer die veel vertrouwen in hem heeft. En de voorwaarden waren nu ook zo dat wij akkoord zijn gegaan.

Volgens Raiola wil dat niet zeggen dat het Vilhena om meer salaris was te doen, al gaat de speler er uiteraard wel op vooruit. Om geld ging het zeker niet, zegt Raiola. Als dat zo was geweest, had hij wel bij een Europese topclub getekend. Want er was interesse van grote clubs', zegt de zaakwaarnemer tegenover het Algemeen Dagblad.

Wij zijn vooral blij met de gedetailleerde plannen die de club met hem heeft. Iedereen gaat er alles aan doen om te zorgen dat hij zich nog sneller kan ontwikkelen. We hebben de laatste dagen wat meer vaart achter de onderhandelingen gezet, omdat het belangrijk was dat het rond Tonny eindelijk rustig werd. Iedereen vroeg maar of hij wel of niet zou bijtekenen. Het werd bijna een soap en daar is nu gelukkig een einde aan gekomen.
bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 12:56   quote  deeplink  
craven
 craven - zaterdag 08 december 2012 - 14:28   quote  deeplink  
veel oranje goaltjes
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 14:28 schreef craven het volgende:
veel oranje goaltjes
Logisch daar krijgt hij meer speeltijd als in ons eerste, daar komt natuurlijk nu verandering in..d:-)
van geil
 van geil - zaterdag 08 december 2012 - 15:14   quote  deeplink  
volgens Koeman in potentie een van de beste middenvelders van de wereld.
bode
 bode - zaterdag 08 december 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 14:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Logisch daar krijgt hij meer speeltijd als in ons eerste, daar komt natuurlijk nu verandering in..d:-)
Af en toe hem bij de Nederlandse selectie halen
en dan straks hem met Clasie en Maher meenemen naar de WK 2014
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 december 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 15:19 schreef bode het volgende:

[..]

Af en toe hem bij de Nederlandse selectie halen
en dan straks hem met Clasie en Maher meenemen naar de WK 2014
Opzouten met die Maher..!!
Lowietje neemt Lexie ook gewoon maar mee, dan staat er een gehele Feyenoord verdediging en middenveld..d:-)
van geil
 van geil - zaterdag 08 december 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 december 2012 - 15:19 schreef bode het volgende:

[..]

Af en toe hem bij de Nederlandse selectie halen
en dan straks hem met Clasie en Maher meenemen naar de WK 2014
laat die Maher lekker ergens anders voetballen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 15 december 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Van Gaal: 'Vilhena heeft nog wat te winnen in oriëntatie'

600x400-gk-1106271.jpg

Louis van Gaal is sinds de zomer de nieuwe bondscoach van het Nederlands elftal. Sinds het aanstellen van Van Gaal maken vele Feyenoorders hun debuut bij Oranje. Bruno Martins Indi werd op basis van één thuiswedstrijd tegen Dinamo Kiev geselecteerd voor het keurkorps van de trainer en inmiddels is de verdediger een vaste naam in het elftal van de oefenmeester.
'Ik kijk altijd naar oriëntatie en gedrag. Als die twee zaken 'kloppen', klopt de rest doorgaans ook, is mijn ervaring. Daaraan lees ik af of spelers een bepaald niveau hebben of niet. Bij Martins Indi zag ik het al in één wedstrijd. Oriëntatie is hoe een speler zich positioneert, ten opzichte van zijn medespelers, de tegenstander en de bal. En dat in alle 'hofdmomenten' die het voetbal kent, dus bij balbezit van zijn eigen ploeg, balbezit tegenstander en de momenten van omschakeling', aldus Van Gaal in het Algemeen Dagblad.

Van Gaal zat ook tijdens AZ - Feyenoord op de tribune. 'De beste man van het veld die dag was in mijn ogen De Vrij. Die heeft gezien zijn leeftijd een goede oriëntatie. Vilhena heeft nog wel wat te winnen in oriëntatie, maar bij een jochie van 17 jaar hoort ook niet dat hij altijd weet hoe en waar hij staat. Als je dat afweegt, is hij op zijn 17de een talent. Ik zag bij hem een discipline die zijn tegenstander niet had.'
bron:FR12
Wim2
 Wim2 - zaterdag 15 december 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Vilhena is al een geweldig voetballer maar ligt het aan mij of heeft hij het buskruit niet bepaald uitgevonden?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 15 december 2012 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 17:56 schreef Wim2 het volgende:
Vilhena is al een geweldig voetballer maar ligt het aan mij of heeft hij het buskruit niet bepaald uitgevonden?
Als jij dat herkent dan zegt dat iets over jou.
van geil
 van geil - zaterdag 15 december 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 december 2012 - 17:56 schreef Wim2 het volgende:
Vilhena is al een geweldig voetballer maar ligt het aan mij of heeft hij het buskruit niet bepaald uitgevonden?
begrijpelijke quote voor iemand die in het donker geboren is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 december 2012 - 19:48   quote  deeplink  
d:-)))
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 02:07   quote  deeplink  
Vilhena: 'Ik ben geen man van de conflicten'

600x400-wd-1277916.jpg

Tonny Trindade de Vilhena zet zich tijdens het trainingskamp van Feyenoord in Spanje met volle kracht in. De middenvelder wil coach Ronald Koeman laten zien dat hij na de winterstop voor hem moet kiezen in de basiself van Feyenoord en niet voor anderen. Zijn drive om zich te bewijzen helpt hem daarbij en bovendien houdt Vilhenas vader hem met beide benen op de grond, zo zegt hij.

Vilhena senior heeft een zware baan als lasser, maar neemt voldoende tijd voor zijn zoon. Nu ook weer, komt hij helemaal naar Spanje. Ik vind het toch fijn als hij er is, verhaalt Vilhena junior zaterdag in De Telegraaf. Toen ik dit seizoen buiten het elftal kwam, zei mijn vader dat ik de trainer op het veld moest overtuigen dat ik er wel bij hoorde. Dat heb ik ook gedaan.
Ik trek nooit mijn mond open, ben geen man van conflicten. Het is het beste om niets te zeggen. Ik zou niet willen dat het publiek denkt dat ik op jonge leeftijd al een grote mond heb, meent Vilhena. Hij mocht dit seizoen al acht maal in de basis starten en viel daarnaast drie keer in. Tegen AZ pikte hij bovendien zijn eerste doelpunt voor Feyenoord mee. Niet veel later tekende hij bij tot 2016.
Bron:Voetbalzone

RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 12:55   quote  deeplink  
Vilhena: 'Ik ben een Feyenoord-kind'

600x400-kd-1266021.jpg

Tonny Vilhena mocht een jaar geleden op het trainingskamp van Feyenoord in Marbella laten zien wat hij in zijn mars had. Een jaar later, wederom in de Spaanse stad, is de middenvelder inmiddels een vaste waarde in het eerste elftal. Het is snel gegaan met de jeugdinternational en dat vindt hij zelf ook.

"Ik heb mijn debuut gemaakt bij Feyenoord en ben Europees kampioen geworden met Oranje Onder-17", blikt Vilhena terug met RTV Rijnmond. "Het is inderdaad snel gegaan afgelopen jaar. Een jaar geleden was ik ook al in Marbella, toen nog om mij te bewijzen. Dat heeft wel goed uitgepakt, denk ik."
"Ik heb het laatste jaar grote stappen gemaakt en veel geleerd van medespelers en trainers", vervolgt Vilhena, die zegt volwassener te zijn geworden het afgelopen jaar. Onlangs verlengde hij zijn contract. "Ik ben een Feyenoord-kind, droomde altijd van spelen in De Kuip. Nu ik dat behaald heb, ga ik niet zomaar naar het buitenland."

Vilhena durft niet te zeggen waar Feyenoord dit seizoen gaat eindigen. "Of Feyenoord kampioen kan worden? Eerst Ajax maar verslaan over een week", benadrukt de jonge middenvelder. "Je hoort het woord Coolsingel soms vallen, maar ik denk dat niet iedereen er mee bezig is."
Bron:Voetbalzone
van geil
 van geil - zondag 13 januari 2013 - 12:58   quote  deeplink  
moet ook weer scherper....ik reken erop volgende week.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 13:02   quote  deeplink  
Heb er nu al zin aan..
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 januari 2013 - 17:47   quote  deeplink  
Stagneert. Moet stappen maken, anders zitten.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 13 januari 2013 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 17:47 schreef Stylzz het volgende:
Stagneert. Moet stappen maken, anders zitten.
Stagneert?? Clasie die stagneert en moet Tony eigenlijk meer onder steunen. Immers ook .
Je kan toch niks verwachten van zo'n broekkie ........
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 januari 2013 - 18:04   quote  deeplink  
Speelt elke wedstrijd slechter.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 januari 2013 - 22:48   quote  deeplink  
Zie hem ook niet vooruit gaan..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2013 - 18:04 schreef Stylzz het volgende:
Speelt elke wedstrijd slechter.
Waar zou dat toch aan liggen ?????
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 januari 2013 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 08:39 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waar zou dat toch aan liggen ?????
Aan zichzelf.
Je oprichten boven malaise tekent je talent.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 09:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Aan zichzelf.
Je oprichten boven malaise tekent je talent.
Alles heeft met ene Mulder te maken! En dan kunnen ze hier wel weer proberen onderuit te lullen door sommige. Mijn mening is dat alles begint met een 'onzekere keeper' ......
Dan blijft die onzekerheid erin kruipen bij de andere spelers!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 januari 2013 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 09:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Alles heeft met ene Mulder te maken! En dan kunnen ze hier wel weer proberen onderuit te lullen door sommige. Mijn mening is dat alles begint met een 'onzekere keeper' ......
Dan blijft die onzekerheid erin kruipen bij de andere spelers!!
Dus Vilhena speelt bijvoorbeeld op de helft van de tegenstander slechter omdat hij bang is dat Mulder ... nehh ik ga t niet eens afmaken.
Heeft zeker wel invloed binnen de eigen verdediging op moment van verdedigen, dat wel.
craven
 craven - maandag 14 januari 2013 - 10:16   quote  deeplink  
Laat gaan man, hij geeft Mulder nog de schuld aan de griekse crisis omdat hij Lamprou(grieks) van de basiself afhoudt...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dus Vilhena speelt bijvoorbeeld op de helft van de tegenstander slechter omdat hij bang is dat Mulder ... nehh ik ga t niet eens afmaken.
Heeft zeker wel invloed binnen de eigen verdediging op moment van verdedigen, dat wel.
Heeft niks te maken met bang is dat Mulder ... nehh ik ga t niet eens afmaken.

Alleen een onzekere keeper heeft zijn invloed op het HELE ELFTAL , dat weet elk persoon die een beetje verstand van voetbal heeft. Dus niet alleen de verdediging ....
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 10:16 schreef craven het volgende:
Laat gaan man, hij geeft Mulder nog de schuld aan de griekse crisis omdat hij Lamprou(grieks) van de basiself afhoudt...
Goh, dat ik daar nog niet aan gedacht heb ......
craven
 craven - maandag 14 januari 2013 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 10:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met bang is dat Mulder ... nehh ik ga t niet eens afmaken.

Alleen een onzekere keeper heeft zijn invloed op het HELE ELFTAL , dat weet elk persoon die een beetje verstand van voetbal heeft. Dus niet alleen de verdediging ....
jaja jij hebt weer alleen verstand van voetbal..pffff
craven
 craven - maandag 14 januari 2013 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 10:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Goh, dat ik daar nog niet aan gedacht heb ......
doe ik voor je
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 10:22 schreef craven het volgende:

[..]

jaja jij hebt weer alleen verstand van voetbal..pffff
Gelukkig niet zeg ..... Alleen wil ik het beste, en jij?
craven
 craven - maandag 14 januari 2013 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 10:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg ..... Alleen wil ik het beste, en jij?
Natuurlijk wil ik het beste en natuurlijk heeft een mindere keeper gevolgen voor het elftal. En mulder is geen wereld keeper, maar in vindt hem de laatste wedstrijden(ja brugge na) redelijk keepen. Je kan Mulder alleen niet overal de schuld van geven, dat is onredelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 14 januari 2013 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 09:46 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Alles heeft met ene Mulder te maken! En dan kunnen ze hier wel weer proberen onderuit te lullen door sommige. Mijn mening is dat alles begint met een 'onzekere keeper' ......
Dan blijft die onzekerheid erin kruipen bij de andere spelers!!
Rare theorie, en nog veel ernstiger: je beweert hiermee dat de veldspelers geen zelfvertrouwen hebben.
Vilhena speelt slechter door Mulder, zeg jij, speelt Pelle zo goed dankzij Mulder?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 14 januari 2013 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2013 - 10:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Rare theorie, en nog veel ernstiger: je beweert hiermee dat de veldspelers geen zelfvertrouwen hebben.
Vilhena speelt slechter door Mulder, zeg jij, speelt Pelle zo goed dankzij Mulder?
Zonder Mulder speelt Pellé nog veel beter, omdat dan het hele elftal veel beter speelt !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Tonny Trindade de Vilhena///HELD topic









0.0189428