BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 020 moppen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 16:59   quote  deeplink  
anti-joke-triceratops-meme-generator-what-happened-to-the-jew-who-walked-into-the-wall-with-a-boner-he-broke-his-nose-e3e3d0.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 17:00   quote  deeplink  
3oryhz.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 september 2012 - 17:03   quote  deeplink  
c8fbf12a-cb53-4767-9352-b4115fb29844.jpg
hippy
 hippy - zaterdag 08 september 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 16:59 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
He just had a very small nob
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 september 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 september 2012 - 17:03 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Paar rossen op je plaat ouwe.....moet je zien hoe die gok er van jou uitziet,durf je de kuip niet meer in,hehehehehehehe
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 september 2012 - 06:23   quote  deeplink  
Ghehehehe..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 09 september 2012 - 11:43   quote  deeplink  
bitch fight.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 11 september 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Infamous Psv rijdt met zijn auto een straat in die is afgezet door de politie. Infamous draait zijn raam open en vraagt aan de agent wat er aan de hand is. de agent antwoord ''we zijn op zoek naar een serieverkrachter''. IP wenst de agent succes en rijdt weg. 10 minuten later komt IP opnieuw aanrijden, draait zijn raam open en zegt tegen de agent''ik heb er even over moeten nadenken maar ik doe het''.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 september 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2012 - 12:41 schreef Mokum1 het volgende:
Infamous Psv rijdt met zijn auto een straat in die is afgezet door de politie. Infamous draait zijn raam open en vraagt aan de agent wat er aan de hand is. de agent antwoord ''we zijn op zoek naar een serieverkrachter''. IP wenst de agent succes en rijdt weg. 10 minuten later komt IP opnieuw aanrijden, draait zijn raam open en zegt tegen de agent''ik heb er even over moeten nadenken maar ik doe het''.
Old-Jews-Telling-Jokes-2.png
bahbah
 bahbah - zondag 16 september 2012 - 19:19   quote  deeplink  
ik ken ook een mop:utrecht-pvs 1-0 met 11 tegen 9.......gneeeheeheheheheheh
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 september 2012 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2012 - 19:19 schreef bahbah het volgende:
ik ken ook een mop:utrecht-pvs 1-0 met 11 tegen 9.......gneeeheeheheheheheh
Bahbah..
Ajacied 410
 Ajacied 410 - dinsdag 30 oktober 2012 - 19:18   quote  deeplink  
Een Ajax supporter loopt over straat en hij zit Dickie Advocaat bij een telefooncel staan.
Zegt Dick tegen de Ajax-Supporter : Mag ik 25 cent lenen, dan kan ik een fan bellen.
Zegt de Ajax-Supporter:hier heb je 50 cent, kun je ze allemaal bellen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 31 oktober 2012 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 19:18 schreef Ajacied 410 het volgende:
Een Ajax supporter loopt over straat en hij zit Dickie Advocaat bij een telefooncel staan.
Zegt Dick tegen de Ajax-Supporter : Mag ik 25 cent lenen, dan kan ik een fan bellen.
Zegt de Ajax-Supporter:hier heb je 50 cent, kun je ze allemaal bellen.
zo knap hoor.
Ajacied 410
 Ajacied 410 - woensdag 31 oktober 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 11:50 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

zo knap hoor.
Vond ik ook
hippy
 hippy - woensdag 31 oktober 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 oktober 2012 - 12:48 schreef Ajacied 410 het volgende:

[..]

Vond ik ook
Als je puur uit gaat van dit forum klopt het nog aardig ook...;))))...:))))
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 21:23   quote  deeplink  
BONY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 04 november 2012 - 00:54   quote  deeplink  
Toby Alderweireld bleef zaterdag positief na de 0-2 nederlaag tegen Vitesse. De verdediger heeft er nog alle vertrouwen in dat Ajax dit seizoen mee gaat doen om de titel.

Ajax maakte geen moment aanspraak op een overwinning tegen Vitesse, maar Alderweireld zag dat anders. "Vitesse heeft een goed team. Wij hadden de controle, maar niet de vorm. Zij hadden een tikkeltje geluk met de 0-1, daarna viel op een verkeerd moment de 0-2. Maar we moeten naar onszelf kijken. Als we in ons spel komen, komen de punten vanzelf. Daar houden we vertrouwen in."

"Ik vind niet dat we weer de huidige visie moeten omgooien", vervolgt Alderweireld tegen NUSport. "Anita, Janssen en Vertonghen kun kun je niet zomaar vervangen. Maar als we voortbouwen op de Ajax-filosofie komt het goed, dat lukt alleen niet van de ene op de andere dag. Ik vind niet dat we te weinig kwaliteit hebben. Anders win je niet van Manchester City, anders word je niet twee keer kampioen."

Alderweireld kijkt alweer uit naar de wedstrijd tegen City van volgende week. "Het is wel jammer dat Ajax steeds de beste spelers kwijtraakt. Dat is de tragiek van een Nederlandse club. Maar ik zie de wedstrijd tegen City niet als een kans om mezelf in de kijker te spelen. Twee titels is leuk, maar ik wil nog meer bereiken met Ajax. Ik vrees niet voor een grote nederlaag tegen City. Voor de vorige wedstrijd zeiden ze ook 0-4 of 0-5 voor hen en toen wonnen we."

HAHAHAHAHAHAHA
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 november 2012 - 13:03   quote  deeplink  
Boeven stelen autosleutels uit huis Babel
Het was niet zijn wedstrijd, avond, dag of weekeinde. Ryan Babel beleefde zaterdag een baaldag zoals weinigen die zich kunnen voorstellen. De aanvaller ging met Ajax in eigen huis onderuit tegen Vitesse en kwam er thuis achter dat zijn autosleutels zijn gestolen.

"Ze hebben in mijn huis ingebroken vanavond. Alle autosleutels meegenomen. Het is tijdens mijn wedstrijd gebeurd, tussen 19.00 en 19.30 uur. Inbrekers wisten dat er niemand thuis zou zijn," deelt Babel via Twitter.

Een van de auto's die al werd meegenomen, is een zwarte Audi. Babel deelde het kenteken en een foto ervan in de hoop dat de auto wordt herkend en de politie in actie kan komen. Dit is de foto die Babel stuurde naar zijn bijna een miljoen volgers.
DSCF1927b.jpg
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 12 november 2012 - 17:24   quote  deeplink  
Ajax moppen

1. Wat is het verschil tussen ajax en de smurfen? De smurfen hebben maar 1 klungel.

2. Waarom staat het dak in de arena altijd open? Dan kunnen de supporters echte sterren zien.

3.Wat is het grootste hoerenhuis van nederland? De arena, want daar worden elke week 40.000 man door 11 man genaaid.

4.Wat zijn de overeenkomsten tussen ajax en sinterklaas? Hun kleren zijn allebei rood-wit, ze hebben allebei negers in dienst en niemand gelooft meet in ze.

5. Een man loopt naar een loket bij de arena en legt 200 euro neer op de toonbank. Zegt de man achter de kassa: Wat wil je hebben? een speler of een seizoenskaart?

6. Wat gebeurd er als een ajaxcied een vlieg inslikt? Dan heeft ie meer hersenen in zijn maag dan in zijn hoofd.

7. Waarom spelen ze nu in de arena met het dak dicht? Ze zijn bang dat het gras wegwaait.

8. Bij ajax willen ze Douwe Egberts als sponsor. Weet je waarom? Die geven gratis punten weg.

9. Wat is het verschil tussen een nep-vagina en ajax? Ajax is een echte kutploeg!

10. Waarom lopen er eekhoorntjes over het veld van de arena? Omdat daar de grootste eikels rondlopen.

11. Wat is het verschil tussen een dildo en een ajaxsupporter? Een ajaxsupporter is een echte lul!

12. Wat is 14 meter lang en stinkt naar arrogantie? Een bus vol ajaxcieden.

13. Waarom zijn domme blondjes niet voor ajax? Zo dom zijn ze nou ook weer niet.

14. Iets wat vorige week gebeurd is, heet? Verleden tijd. Iets wat vandaag gebeurd, heet? Tegenwoordige tijd. Iets wat volgende week gaat gebeuren, heet? Toekomstige tijd. En een wedstrijd van ajax bezoeken, is? VERLOREN TIJD!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 november 2012 door eindhovenpsv1 --
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 10:23   quote  deeplink  
Hahahahahahahaha....and than...???...;)))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 november 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 10:23 schreef hippy het volgende:
Hahahahahahahaha....and than...???...;)))
RENNEN!!!!!
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 15:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

RENNEN!!!!!
Ben je gek ofzo...daar wordt je moe van...
Ajacied 410
 Ajacied 410 - vrijdag 16 november 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 november 2012 - 00:54 schreef infamous psv het volgende:
Toby Alderweireld bleef zaterdag positief na de 0-2 nederlaag tegen Vitesse. De verdediger heeft er nog alle vertrouwen in dat Ajax dit seizoen mee gaat doen om de titel.

Ajax maakte geen moment aanspraak op een overwinning tegen Vitesse, maar Alderweireld zag dat anders. "Vitesse heeft een goed team. Wij hadden de controle, maar niet de vorm. Zij hadden een tikkeltje geluk met de 0-1, daarna viel op een verkeerd moment de 0-2. Maar we moeten naar onszelf kijken. Als we in ons spel komen, komen de punten vanzelf. Daar houden we vertrouwen in."

"Ik vind niet dat we weer de huidige visie moeten omgooien", vervolgt Alderweireld tegen NUSport. "Anita, Janssen en Vertonghen kun kun je niet zomaar vervangen. Maar als we voortbouwen op de Ajax-filosofie komt het goed, dat lukt alleen niet van de ene op de andere dag. Ik vind niet dat we te weinig kwaliteit hebben. Anders win je niet van Manchester City, anders word je niet twee keer kampioen."

Alderweireld kijkt alweer uit naar de wedstrijd tegen City van volgende week. "Het is wel jammer dat Ajax steeds de beste spelers kwijtraakt. Dat is de tragiek van een Nederlandse club. Maar ik zie de wedstrijd tegen City niet als een kans om mezelf in de kijker te spelen. Twee titels is leuk, maar ik wil nog meer bereiken met Ajax. Ik vrees niet voor een grote nederlaag tegen City. Voor de vorige wedstrijd zeiden ze ook 0-4 of 0-5 voor hen en
toen wonnen we."

HAHAHAHAHAHAHA
He vriend we halen daar wel een punt weg en jullie verliezen van, jawel AIK SOLNA, de nummer 10 van Zweden.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 16 november 2012 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 19:12 schreef Ajacied 410 het volgende:

[..]

He vriend we halen daar wel een punt weg en jullie verliezen van, jawel AIK SOLNA, de nummer 10 van Zweden.
ben je vriend niet , bilridder...
Ajacied 410
 Ajacied 410 - vrijdag 16 november 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 19:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ben je vriend niet , bilridder...
Dan mijn vijand.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 november 2012 - 20:57   quote  deeplink  
Tja ti's het een of het ander..
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 20:57 schreef RenatoBos het volgende:
Tja ti's het een of het ander..
Jaa...heheeee....das toch logisch....;))))
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 00:47   quote  deeplink  
00138a89001dff4d09abb91c1a0100a40e
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 29 december 2012 - 04:13   quote  deeplink  
eea44f4059
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 december 2012 - 14:50   quote  deeplink  
Haha die neuzen
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 31 december 2012 - 16:52   quote  deeplink  
zijn nauwelijks geëvalueerd, zie geen verschil. de ene laatste heeft zijn neus nog in de hand.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 01 januari 2013 - 02:06   quote  deeplink  
So that genie said to me, what do you want a longer penis or a better memory?
And what did you say?
I don't remember....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 01 januari 2013 - 02:07   quote  deeplink  
Duhh d:-))))
f -010
 f -010 - zondag 05 mei 2013 - 00:57   quote  deeplink  
Het elftal van Ajakkers is ontvoerd en de kidnappers vragen 1 miljoen losgeld en als ze dat niet binnen een week gegeven hebben steken de kidnappers de Arena in de fik met benzine. De dag erna komt er een collectant bij Jan aan de deur (in Rotterdam) en die zegt van of hij een bijdrage wil leveren voor Arena. vraagt Jan. Hoeveel geeft een gemiddelde feyenoord-Supporters ? zegt die collectant: ONGEVEER 10 LITER !!! 84
Droeftoet Marcello
 Droeftoet Marcello - zondag 05 mei 2013 - 08:17   quote  deeplink  
Hoe kun je zien ,wanneer een auto 5 jr oud is ?? Dan zit er een stikker op van p$v landskampioen .
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 05 mei 2013 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 mei 2013 - 08:17 schreef Droeftoet Marcello het volgende:
Hoe kun je zien ,wanneer een auto 5 jr oud is ?? Dan zit er een stikker op van p$v landskampioen .
helemaal zelf bedacht!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 31 augustus 2014 - 07:35   quote  deeplink  
Ajax moet uit spelen tegen PSV.­ De spelersbus rijdt al uren door Eindhoven maar ze kunnen het Philips Stadion niet vinden.­ Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij PSV? Waarop de man antwoord: Trainen Jongen, heel hard trainen!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 31 augustus 2014 - 07:37   quote  deeplink  
Een vrouw loopt met haar jonge dochtertje in Amsterdam en op een gegeven moment lopen ze door de steegjes op de Wallen. Het jonge meisje, verbaasd over de vrouwen achter de ramen, vraagt: "Mamma, wie zijn die vrouwen daar in het rode licht?"
De moeder wil die ellende haar dochtertje nog even besparen en antwoordt: "O niets schat, die staan te wachten tot hun man ze komt ophalen!"
Een Ajax-supporter die daar toevallig rondloopt hoort dat en wil de moeder eens lekker in verlegenheid brengen: "Nee hoor meissie, is niet waar wat je moeder zegt, dat zijn HOEREN die NEUKEN voor geld! Net als Silvie Meis!"
Het jonge meisje kijkt verschrikt en vraagt: "Mamma, krijgen hoeren ook kinderen?"
Waarop de moeder zegt: "Tuurlijk schat, waar denk je anders dat Ajax-supporters vandaan komen?"
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Post je nu echt een mop die hier al drie keer eerder gepost is..
jariheld
 jariheld - zondag 31 augustus 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Wat is het verschil tussen een psv supporter en een vis?
....een vis gaat pas stinken als ie dood is
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 maart 2012 - 09:28 schreef RenatoBos het volgende:
Wat is het verschil tussen pizza's en joden?

Pizza's schreeuwen niet in de oven..
d:-)
jariheld
 jariheld - zondag 31 augustus 2014 - 13:54   quote  deeplink  
Je zou een psv supporter ook kunnen vervangen door renato bos:-D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door jariheld --
jariheld
 jariheld - zondag 31 augustus 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Jochie vraagt aan de juf...als mijn moeder een aids hoer is en mijn vader een junk met k wat of wie ben ik dan..waarop de juf antwoord dan ben jij Renato Bos
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

d:-)
Ik snap hem niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 14:01 schreef jariheld het volgende:
Jochie vraagt aan de juf...als mijn moeder een aids hoer is en mijn vader een junk met k wat of wie ben ik dan..waarop de juf antwoord dan ben jij Renato Bos
Ban..!!!

Het gaat hier om 020 moppen, daar wil ik niet mee geassocieerd worden..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap hem niet.
Begrijpelijk..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 13:54 schreef jariheld het volgende:
Je zou een psv supporter ook kunnen vervangen door renato bos:-D
Ban..!!!

Onmogelijk..
jariheld
 jariheld - zondag 31 augustus 2014 - 14:23   quote  deeplink  
Iets over uitdelen en incasseren ..jankmuil...typisch kakkerlak gedrag
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Waar is het bij jouw mis gegaan..
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Vandaag rond 1615..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 020 moppen









0.0246028