BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Annas achahbar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 mei 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 12:27 schreef bode het volgende:

[..]

je ken niet tegen humor
humor om te lachen?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 22 mei 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Clapping2.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 mei 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Feyenoord aarzelt niet en beloont Achahbar
Feyenoord heeft het contract van jeugdexponent Anass Achahbar opengebroken. De achttienjarige aanvaller krijgt een verbintenis tot de zomer van 2015.
De oude verbintenis liep tot juli 2014. "Wij zijn heel tevreden over de groei die Anass het afgelopen seizoen heeft getoond en verwachten dat hij zich komend jaar verder door kan ontwikkelen", motiveert technisch directeur Martin van Geel de keuze op de clubsite.

Achahbar is vanzelfsprekend trots dat de club, een jaar nadat hij zijn eerste contract tekende, nu al wil verlengen. "Het geeft me een fantastisch gevoel dat ik langer bij Feyenoord mag blijven en dat de club toekomst in mij ziet. Aan mij nu om dat vertrouwen waar te maken."

Na de zomer mag Achahbar volledig met de A-selectie mee gaan trainen. "Ik ben hier absoluut erg blij mee. Het is zo snel gegaan en ik voel heel veel vertrouwen van de club. Mijn doelstelling voor komend seizoen is om me verder te ontwikkelen en een zo hoog mogelijk niveau te bereiken."

Bron:Voetbalprimeur.nl
250605.jpg
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 25 mei 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 12:29 schreef bode het volgende:

[..]

en jij ook niet
Neem me vooral niet kwalijk, kijk me er niet lelijk voor aan alstublieft, wist écht niet dat het humor was, een welgemeend sorry mr. bode....!
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 25 mei 2012 - 15:43   quote  deeplink  
Verlenging Anass...........goeie zaak!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 mei 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 mei 2012 - 10:52 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Bode(m)loos....
Whahahahahahahaaaa d:-))
joboo35
 joboo35 - vrijdag 25 mei 2012 - 16:20   quote  deeplink  
jongen met gevoel voor feijenoord ;p
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 mei 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2012 - 16:20 schreef joboo35 het volgende:
jongen met gevoel voor feijenoord ;p
Das heel watnanders dan die Leerdam..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 16:09   quote  deeplink  
Anass Achahbar heeft donderdagmiddag zijn handtekening gezet onder een nieuw, opengebroken contract dat hem tot 2015 aan Feyenoord verbindt. Hoewel Achahbar pas achttien jaar oud is, tekende hij in het bijzijn van zijn vader, broers en zaakwaarnemer al zijn tweede profcontract in De Kuip. 'Hier spreekt heel veel vertrouwen uit', zei Achabar, die dit seizoen voor het eerst definitief deel uitmaakt van de eerste selectie van trainer Ronald Koeman.

De talentvolle spits, die de volledige jeugdopleiding van Feyenoord doorliep, was trots op zijn nieuwe contract. 'Dit geeft mij een fantastisch gevoel. Feyenoord is een van de grootste clubs van Nederland en het is voor mij een jongensdroom dat ik nu vast deel uitmaak van het eerste elftal. Vorig seizoen heb ik al regelmatig bij de selectie gezeten, maar nu hoor ik er echt bij. Ik besef dat het snel gaat met me, maar ik heb absoluut het gevoel dat ik er klaar voor ben.'

Technisch directeur Martin van Geel heeft er alle vertrouwen in dat Achahbar een mooie toekomst tegemoet gaat in De Kuip. 'Anass is een zeer talentvolle speler met een geweldige techniek en een neusje voor de goal', zei Van Geel, die het shirt met rugnummer 29 aan Achabar overhandigde. 'Hij kan nog veel stappen zetten in zijn ontwikkeling en wij zullen hem daarbij helpen, zodat wellicht in de toekomst alleen nummer rugnummer 9 overblijft op zijn shirt.'

Achahbar blikte nog even vooruit op het nieuwe seizoen, waarin de verwachtingen hooggespannen zullen zijn. 'Maar dat hoort bij een club als Feyenoord. We hebben een jonge groep met veel kwaliteit. Het is niet voor niets dat zoveel jongens uit de jeugdopleiding de overstap maken naar het eerste elftal. Zelf wil ik zoveel mogelijk leren en daarbij is het natuurlijk geweldig om Europees voetbal te gaan spelen. Ik kijk erg uit naar komend seizoen.'
Bron:Offieciele Feyenoord site..
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Goed nieuws! Nog even en Van Geel hoeft/heeft tot 2014 niets meer te doen ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 16:59   quote  deeplink  
Castaignos voorbeeld voor Achahbar bij Feyenoord

media_xl_926471.jpg

Anass Achahbar zit dit seizoen definitief bij de selectie van Ronald Koeman. Hij spiegelt zich graag aan FC Twente-spits Luc Castaignos, die niet zo lang geleden ook zijn doorbraak kende bij de Rotterdamse club.
''Hij heeft een beetje dezelfde lijn gevolgd als ik'', zegt Achahbar in gesprek met NUsport. ''Voordat hij bij het eerste van Feyenoord kwam, deed hij het goed met Oranje onder zeventien. Daarna had hij een leerjaar in de schaduw van een topspits (Roy Makaay, red.). En in zijn tweede seizoen bij de A-selectie werd hij basisspeler en topscorer van Feyenoord. Dat voorbeeld volg ik graag.''
De jeugdige aanvaller heeft grootse plannen voor het komende seizoen bij Feyenoord: ''Vorig seizoen was alles meegenomen, nu wil ik mezelf zo snel mogelijk in de basis spelen. En in de toekomst wil ik topscorer van Nederland worden.''
Bron:Voetbalcentraal.nl
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 augustus 2012 - 18:10   quote  deeplink  
Ah, Ananas Hakkuhbar naar FC Twente binnen een paar jaar?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 18:31   quote  deeplink  
Slecht voorbeeld inderdaad..d:-)
tomson
 tomson - woensdag 01 augustus 2012 - 18:55   quote  deeplink  
Bijzonder domme opmerking om te zeggen dat je jezelf aan Luc spiegelt Slecht voorbeeld + je kan op je vingers natellen dat het Legioen zulke uitspraken niet waardeert.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Oorontsteking houdt Achahbar langs de kant

Anass Achahbar ontbrak vrijdag op de training bij Feyenoord. De jonge spits blijkt te kampen met een oorontsteking. Het lijkt erop dat de aanvaller daardoor het uitduel tegen FC Utrecht aan zich voorbij zal moeten laten gaan.

Bron : Feyenoord netwerk
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 11 augustus 2012 - 23:16   quote  deeplink  
Had een mooi plaatje van een oorontsteking, maar dat fucking knippen en plakken werkt nie.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 11 augustus 2012 - 23:32   quote  deeplink  
Je weet dat daar een bepaalde code voor is?

Al ga ik je in dit geval niet vertellen, hoef geen 'mooi' plaatje te zien van een oorontsteking :')
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 11 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Heb vertrouwen in Mij....
van geil
 van geil - zaterdag 11 augustus 2012 - 23:52   quote  deeplink  
is n lichte spits,,,heeft dus meer tijd nodig...

maar ontzettend veel talent!!!!!!!!en romario was ook licht
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 augustus 2012 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 23:52 schreef van geil het volgende:
is n lichte spits,,,heeft dus meer tijd nodig...

maar ontzettend veel talent!!!!!!!!en romario was ook licht
mr hij is geen Romario natuurlijk...
van geil
 van geil - zaterdag 11 augustus 2012 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 23:53 schreef infamous psv het volgende:

[..]

mr hij is geen Romario natuurlijk...
wie weet ,,,,hij heeft ontzettend veel balgevoel
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 augustus 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 23:54 schreef van geil het volgende:

[..]

wie weet ,,,,hij heeft ontzettend veel balgevoel
Romario was meer n kutjesman...
tomson
 tomson - zondag 12 augustus 2012 - 01:25   quote  deeplink  
En een beetje moe.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2012 - 01:26   quote  deeplink  
Ga je toch naar je nest..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 12 augustus 2012 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 18:10 schreef Bosifyable het volgende:
Ah, Ananas Hakkuhbar naar FC Twente binnen een paar jaar?
nee eerst nog 1 jaar op de bank zitten bij de komend CL winnaar
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2012 - 11:10   quote  deeplink  
Hè das nieuws..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 16:14   quote  deeplink  
Achahbar: "Dit geeft me een enorme impuls"

Oud-topscorer Roy Makaay, thans spitsentrainer bij Feyenoord, zegt het vaak tegen de nog maar 18-jarige Anass Achahbar. "Mooi of lelijk, elk doelpunt telt", herhaalde de ambitieuze tiener donderdag de gevleugelde woorden van de oud-international. Zijn tweede officiële treffer in de Rotterdamse hoofdmacht, in de extra tijd tegen Sparta Praag (2-2), mocht er zijn: een hakbal achter het standbeen langs.
"Met rechts, mijn chocoladebeen", sprak Achahbar glunderend. "Op straat doe ik het wel vaker, maar in de wedstrijd bijna nooit. Hier heb ik op gehoopt, naar verlangd en van gedroomd. Om zo'n belangrijke treffer te maken in zo'n prachtig stadion met zo'n geweldig publiek. Dit geeft me een enorme impuls. Het smaakt naar meer. Ik hoop dat ik van de trainer nu meer speeltijd krijg. Want ik mag dan nog jong zijn, ik wil nu al alles uit mezelf halen."
Door de treffer van Achahbar speelde Feyenoord toch nog met 2-2 gelijk tegen de Tsjechen, waardoor de return (volgende week) spannend blijft. De Rotterdammers speelden voor rust erg matig en kwamen dan ook met 2-0 achter. "Ik was in de eerste helft totaal mezelf niet", sprak Jordy Clasie. "Ik leed drie tot vier keer onnodig balverlies. Dat is niets voor mij. Misschien liep Sparta Praag speciaal op mij te jagen. Ik had steeds een paar spelers direct bovenop me zitten als ik in balbezit kwam. Ik moet leren nog beter om me heen te kijken en nog sneller te handelen."
Middenvelder Clasie (21) herstelde zich knap na de rust, evenals zijn ploeggenoten. "Sparta Praag had weinig meer te vertellen. We hebben karakter en veerkracht getoond. In de tweede helft durfden we wel te voetballen. Als we dat volgende week in Tsjechië vanaf het begin doen, maken we zeker nog kans."
Bron:Feyenoordnet.nl
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 augustus 2012 - 17:40   quote  deeplink  
van geil
 van geil - vrijdag 24 augustus 2012 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 23:53 schreef infamous psv het volgende:

[..]

mr hij is geen Romario natuurlijk...
heb je t gezien????
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 augustus 2012 - 14:42   quote  deeplink  
Achahbar blijft kritisch: 'Ik had tribuneplek aan mezelf te danken'

AnassAchahbar.png

Donderdag maakte Anass Achahbar als invaller met een prachtig doelpunt de 2-2 tegen Sparta Praag. Morgen hoopt de spits bij Feyenoord te starten op het kunstgras van Heracles in Almelo.
'Natuurlijk hoop je dat je in de basis begint, maar ik ben reëel', zegt Achahbar bescheiden in gesprek met het AD. 'Ik heb tegen Sparta Praag een belangrijk doelpunt gemaakt, maar ook maar tien minuten gespeeld. Ik zal het over een langere periode moeten laten zien.'

Te laat
'Tegen FC Utrecht, en uit en thuis tegen Dinamo Kiev, zat ik nog op de tribune. Dat lag aan mezelf, ik ben een keer te laat op de training verschenen. Ik zie mijn gelijkmaker tegen Sparta Praag vooral als het begin van een hopelijk sterke periode.'

Hero of zero
De kleine Hagenaar zal Guyon Fernandez, die gisteren kampte met een lichte kuitblessure, uit het elftal moeten spelen. 'Maar ik zie Guyon als een geweldige ploeggenoot. We beseffen allebei dat het leven van een spits van Feyenoord niet eenvoudig is. Het is 'hero of zero'. John Guidetti scoorde vorig seizoen aanvankelijk ook alleen uit strafschoppen. Zelfs toen kwam er kritiek, uiteindelijk heeft hij iedereen weten te overtuigen. Wij moeten gewoon scoren.' 

Te klein
Achahbar is nog junior, maar klopt al sinds vorig seizoen op de deur bij de hoofdmacht. 'Ik heb veel over me heen gehad dit seizoen. Ik zou te klein zijn. En te jong en onervaren om nu al speeltijd te krijgen. En ik zou mijn medicijnen voor mijn oorontsteking hebben geweigerd omdat ik tijdens de ramadan niets mag innemen. Het werd er allemaal bijgehaald. God helpt iemand van een kwaal af, een medicijn is maar een middel. Waar het over moet gaan, is presteren op het veld.'

Functioneel mooi
Het fraaie hakballetje achter het standbeen langs was typerend voor Achahbar, die in De Kuip nog weleens het verwijt krijgt dat hij alles te mooi wil doen. 'Assistent-trainer Jean Paul van Gastel zei dat het functioneel was. Het was volgens mij de enige manier om te scoren.'

Kongolo
Terence Kongolo debuteert morgen in de basiself van Feyenoord. De 18-jarige verdediger is de vervanger van de geschorste routinier Joris Mathijsen. Achahbar: 'Feyenoord heeft veel talent. En we willen het allemaal laten zien. Dat Terence Kongolo morgen tegen Heracles begint, daar genieten de jonge spelers allemaal van. Net als wij vorig seizoen blij waren dat Tonny Vilhena tegen FC Twente zo goed speelde en Elvis Manu scoorde tegen Heerenveen. Mijn treffer geeft vertrouwen, maar om eerlijk te zijn weet ik nog niet eens of ik tegen Heracles bij de selectie zit.'
bron;ad.nl
van geil
 van geil - zaterdag 25 augustus 2012 - 20:12   quote  deeplink  
gewoon de kans geven.............
als hij net zoveel de kans had gehad als immers en vormer had hij er al gestaan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 20:12 schreef van geil het volgende:
gewoon de kans geven.............
als hij net zoveel de kans had gehad als immers en vormer had hij er al gestaan!
.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 20:12 schreef van geil het volgende:
gewoon de kans geven.............
als hij net zoveel de kans had gehad als immers en vormer had hij er al gestaan!
Achahbar en Vormer hebben bijna op de minuut evenveel gespeeld in het eerste.
van geil
 van geil - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Achahbar en Vormer hebben bijna op de minuut evenveel gespeeld in het eerste.
aan een stuk he......
anass is n weergaloze voetballer!
en goed voor de balans,,,raspaardjes ,,,werkers....
tonny zou er ook bij moeten,,,,maar is slechts mijn mening...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Achahbar en Vormer hebben bijna op de minuut evenveel gespeeld in het eerste.
als Immers en Vormer..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:03 schreef van geil het volgende:

[..]

aan een stuk he......
anass is n weergaloze voetballer!
en goed voor de balans,,,raspaardjes ,,,werkers....
tonny zou er ook bij moeten,,,,maar is slechts mijn mening...
Ik ben het helemaal met jou eens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:03 schreef van geil het volgende:

[..]

aan een stuk he......
anass is n weergaloze voetballer!
en goed voor de balans,,,raspaardjes ,,,werkers....
tonny zou er ook bij moeten,,,,maar is slechts mijn mening...
Natuurlijk is hij een talent, maar ik kon me niet helemaal in je uitspraak vinden. Bovendien, zijn we pas net begonnen. Immers en Vormer zijn er pas net. Het kwam wat negatief over. We moeten spelers de tijd gunnen zich aan te passen. De winterstop is een mooi moment op een tussenbalans op te maken voor de aanwinsten.

En Vilhena zie ik ook graag spelen, maar die gaat wel weer zijn minuten pakken hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

als Immers en Vormer..
Wat bedoel je?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
hahaha zoals het er staat, als hij net zoveel speeltijd als Immers EN Vormers had gehad.
Dus niet alleen Vormer maat..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahaha zoals het er staat, als hij net zoveel speeltijd als Immers EN Vormers had gehad.
Dus niet alleen Vormer maat..
hahaha, ja zo ken ik er ook nog wel een paar! :)

Als Immers net zoveel tijd had gekregen als Bruins, Chun-Soo Lee en Gill Swerts, dan had ie er allang gestaan!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, ja zo ken ik er ook nog wel een paar! :)

Als Immers net zoveel tijd had gekregen als Bruins, Chun-Soo Lee en Gill Swerts, dan had ie er allang gestaan!
Immers komt er wel en Vormer ook,prima aankopen maar van Geil heeft een punt..Laten we Vilhea niet vergeten want die heeft een streepje voor.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Oh en Achabar natuurlijk de kans geven want de meeste wedstrijden zijn niet het spel van Fernandez..
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Immers komt er wel en Vormer ook,prima aankopen maar van Geil heeft een punt..Laten we Vilhea niet vergeten want die heeft een streepje voor.
Die gaat z'n contract nooit verlengen, zit niet eens bij de selectie vaak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 augustus 2012 door Feijenoord1908 --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 21:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De winterstop is een mooi moment op een tussenbalans op te maken voor de aanwinsten.
dan is het te laat. als er betere spelers voor hun positie dan moeten die spelen en niet de aankopen van koeman.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 augustus 2012 door Feijenoord1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:04 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

dan is het te laat. als er betere spelers voor hun positie dan moeten die spelen en niet de aankopen van koeman.
Natuurlijk, je kan best andere spelers de kans geven. Zeker als spelers niet presteren, maar je moet wel iedereen een eerlijke kans geven. Een paar slechte wedstrijd, een aanloop periode, dat is allemaal vrij normaal, maar laten we ajb niet nu al spelers definitief afschrijven.
van geil
 van geil - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Natuurlijk, je kan best andere spelers de kans geven. Zeker als spelers niet presteren, maar je moet wel iedereen een eerlijke kans geven. Een paar slechte wedstrijd, een aanloop periode, dat is allemaal vrij normaal, maar laten we ajb niet nu al spelers definitief afschrijven.
jawel......

maar eigen spelers dienen eerst n eerlijke kans te krijgen....

zeker anass en tonny.........iedereen ziet toch dat die talenten hebben die de anderen niet eens kunnen bedenken...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:03 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

Die gaat z'n contract nooit verlengen, zit niet eens bij de selectie vaak.
Dat zou mij furieus maken eerlijk gezegt..
Alles waar ik zo trots op was verdwijnt in een rap tempo (eigen jeugd)..
Het is waarom Feyenoord noodgedwongen verder mee kwam.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Het doet mij als voetballiefhebber en vooral als Feyenoorder gewoon pijn als ik zie dat Cisse, Immers, Vormer, Fernandez continu speelminuten mogen maken en supertalenten met Rood-Wit-bloed als Tony, Anass en Elvis vaak op de tribune of bank moeten zitten.
En nu hebben ze die mathijssen erbij gehaald waar ik geen reet van snap, want we hebben jeugdige centrale verdedigers die niet onder doen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 augustus 2012 door Feijenoord1908 --
van geil
 van geil - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:17 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Het doet mij als voetballiefhebber en vooral als Feyenoorder gewoon pijn als ik zie dat Cisse, Immers, Vormer, Fernandez continu speelminuten mogen maken en supertalenten met Rood-Wit-bloed als Tony, Anass en Elvis vaak op de tribune of bank moeten zitten.
En nu hebben ze die mathijssen erbij gehaald waar ik geen reet van snap, want we hebben jeugdige centrale verdedigers die niet onder doen!
JUIST...

we pakken de oude draad weer op....

en daar ben ik het gewoon niet mee eens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:14 schreef van geil het volgende:

[..]

jawel......

maar eigen spelers dienen eerst n eerlijke kans te krijgen....

zeker anass en tonny.........iedereen ziet toch dat die talenten hebben die de anderen niet eens kunnen bedenken...
Leerdam vind ik ook zo`n voorbeeld..
Werkt ze eigen het wit achter z``n ogen en moet genoegen nemen op de LB..
Nu wil Feyenoord zijn contract verlengen waar hij niet tevreden mee is en
dan gaan wij allemaal zeggen wat een lul (heb ik ook gedaan)
Dan komen er nieuwen die gaan het dubbele verdienen en waarschijnlijk
verdient Mokotjo ook nog eens meer...Tja ik begrijp hem wel..

Cabral die moet gewoon tekenen want die heeft nog niks betekend ook al
heeft hij behoorlijk talent,maar talent alleen is niet genoeg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Annas achahbar









0.0136559