BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Annas achahbar

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:24   quote  deeplink  
Feijenoord1908
stuur prive bericht
sinds 22-05-2009 , 719 posts
Feijenoord1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:17 quote deeplink

Het doet mij als voetballiefhebber en vooral als Feyenoorder gewoon pijn als ik zie dat Cisse, Immers, Vormer, Fernandez continu speelminuten mogen maken en supertalenten met Rood-Wit-bloed als Tony, Anass en Elvis vaak op de tribune of bank moeten zitten.
En nu hebben ze die mathijssen erbij gehaald waar ik geen reet van snap, want we hebben jeugdige centrale verdedigers die niet onder doen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 augustus 2012 door Feijenoord1908 --

meld dit bericht

van geil
stuur prive bericht
sinds 18-08-2011 , 3990 posts
van geil - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:20 quote deeplink

quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:17 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Het doet mij als voetballiefhebber en vooral als Feyenoorder gewoon pijn als ik zie dat Cisse, Immers, Vormer, Fernandez continu speelminuten mogen maken en supertalenten met Rood-Wit-bloed als Tony, Anass en Elvis vaak op de tribune of bank moeten zitten.
En nu hebben ze die mathijssen erbij gehaald waar ik geen reet van snap, want we hebben jeugdige centrale verdedigers die niet onder doen!

JUIST...

we pakken de oude draad weer op....

en daar ben ik het gewoon niet mee eens!

------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben blij dat ik er niet alleen zo over denk...
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:33   quote  deeplink  
Snap jullie punt, maar het is makkelijker om spelers als Tonny, Elvis en Anass in te passen in een goed draaiend elftal. Als die spelers nu in de basis zouden beginnen weet ik niet of het automatisch beter gaat. Dit soort spelers zal rustig moeten rijpen, hun tijd komt echt wel. Ik hoop dat deze spelers het geduld kunnen opbrengen en niet uit onvrede naar een andere club gaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat zou mij furieus maken eerlijk gezegt..
Alles waar ik zo trots op was verdwijnt in een rap tempo (eigen jeugd)..
Het is waarom Feyenoord noodgedwongen verder mee kwam.
Leon, het is aantoonbaar niet waar wat je nou zegt. Ik heb even geteld. 16 van de 26 selectiespelers komen uit de eigen jeugd. Natuurlijk zijn er een paar bijkomen, maar degene die vertrokken zijn komen ook niet uit de eigen jeugd remember? Onze hele as (minus Clasie en De Vrij dan) vertrok: Vlaar, El Ahmadi, Bakkal en Guidetti. Alle 4 zeer belangrijk, maar geen van alle jeugdproducten. Buiten die 4 vertrokken er nog 2 die geen eigen jeugd waren, namelijk Darley en Dani Fernandez.

Dus 6 spelers die niet uit de eigen jeugd kwamen zijn vertrokken, daar tegenover staat de komst van Immers, Vormer, Mathijsen, Goossens, Singh en Omar. Weer 6. (spelers als Janmaat en Te Vrede laat ik buiten beschouwing, evenals uitgaande transfers als Van Haaren, Schenkeveld want die hebben allen langere tijd in de eigen jeugd gespeeld.

6 om 6 dus. Hetzelfde als vorig jaar.

Vilhena was binnen de selectie eigenlijk de enige die op 10 kon spelen, vandaar dat er versterkingen nodig waren, je kan die positie niet alleen in zijn handen leggen, ook al is het een groot talent. Mocht hij een mindere periode krijgen, geblesseerd raken, het niveau nog niet aankunnen of wat dan ook, dan zou Feyenoord de lul zijn. Vilhena komt echt wel aan spelen toe man, laat het gaan.

EDIT correctie, Te Vrede is natuurlijk ook geen eigen jeugd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 augustus 2012 door T-FeYeN00rD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:33 schreef Vincent1970 het volgende:
Snap jullie punt, maar het is makkelijker om spelers als Tonny, Elvis en Anass in te passen in een goed draaiend elftal. Als die spelers nu in de basis zouden beginnen weet ik niet of het automatisch beter gaat. Dit soort spelers zal rustig moeten rijpen, hun tijd komt echt wel. Ik hoop dat deze spelers het geduld kunnen opbrengen en niet uit onvrede naar een andere club gaan.
Je moet je afvragen of ze slechter zijn als ze nu zouden spelen..
craven
 craven - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:46   quote  deeplink  
Tonny=held!!!
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je moet je afvragen of ze slechter zijn als ze nu zouden spelen..
Denk niet dat ze slechter zijn, maar talent alleen is niet genoeg. Het geeft voor die jongens ook een enorme druk om op zo'n jonge leeftijd te MOETEN presteren. Of ze op die jonge leeftijd daar al klaar voor zijn betwijfel ik. Tegen Twente uit vorig jaar speelde Tonny een fantastische wedstrijd, maar had ook wel een paar hele goede spelers om zich heen staan, en Feyenoord had een prima en vrij constante periode, met de perfecte spits....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Leon, het is aantoonbaar niet waar wat je nou zegt. Ik heb even geteld. 16 van de 26 selectiespelers komen uit de eigen jeugd. Natuurlijk zijn er een paar bijkomen, maar degene die vertrokken zijn komen ook niet uit de eigen jeugd remember? Onze hele as (minus Clasie en De Vrij dan) vertrok: Vlaar, El Ahmadi, Bakkal en Guidetti. Alle 4 zeer belangrijk, maar geen van alle jeugdproducten. Buiten die 4 vertrokken er nog 2 die geen eigen jeugd waren, namelijk Darley en Dani Fernandez.

Dus 6 spelers die niet uit de eigen jeugd kwamen zijn vertrokken, daar tegenover staat de komst van Immers, Vormer, Mathijsen, Goossens, Singh en Omar. Weer 6. (spelers als Janmaat en Te Vrede laat ik buiten beschouwing, evenals uitgaande transfers als Van Haaren, Schenkeveld want die hebben allen langere tijd in de eigen jeugd gespeeld.

6 om 6 dus. Hetzelfde als vorig jaar.

Vilhena was binnen de selectie eigenlijk de enige die op 10 kon spelen, vandaar dat er versterkingen nodig waren, je kan die positie niet alleen in zijn handen leggen, ook al is het een groot talent. Mocht hij een mindere periode krijgen, geblesseerd raken, het niveau nog niet aankunnen of wat dan ook, dan zou Feyenoord de lul zijn. Vilhena komt echt wel aan spelen toe man, laat het gaan.
Ik ben even niet te benijden!
Je mag mij tijdelijk Ruud noemen,geen probleem.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:52 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Denk niet dat ze slechter zijn, maar talent alleen is niet genoeg. Het geeft voor die jongens ook een enorme druk om op zo'n jonge leeftijd te MOETEN presteren. Of ze op die jonge leeftijd daar al klaar voor zijn betwijfel ik. Tegen Twente uit vorig jaar speelde Tonny een fantastische wedstrijd, maar had ook wel een paar hele goede spelers om zich heen staan, en Feyenoord had een prima en vrij constante periode, met de perfecte spits....
Nee alleen Guidetti kan dat natuurlijk?
Ik krijg nu niet het idee dat Manu Achabar Vilhena in het bezit zijn van het Bruins syndrome...Moet je eens kijken hoe Manu afronde vorig jaar?
Dat kan alleen als je compleet vertrouwen heb in jezelf..
Omekees
 Omekees - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
Manu in de spits, Achahbar op 10, Immers op 6, Clasie op 8
En we winnen met 3-0
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben even niet te benijden!
Je mag mij tijdelijk Ruud noemen,geen probleem.
Ruud! Overigens is Te Vrede ook geen eigen jeugd, dus vooruit, we hebben in de selectie 11 spelers van de 26 die niet uit de eigen jeugd komen, tegenover de 10 van vorig jaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 23:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ruud! Overigens is Te Vrede ook geen eigen jeugd, dus vooruit, we hebben in de selectie 11 spelers van de 26 die niet uit de eigen jeugd komen, tegenover de 10 van vorig jaar.
hahahaha ;)
Ik heb die gozer nog nooit een bal zien trappen trouwens...
Laat hem aub de verrassing worden..
craven
 craven - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:07   quote  deeplink  
valt verrassend tegen
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee alleen Guidetti kan dat natuurlijk?
Ik krijg nu niet het idee dat Manu Achabar Vilhena in het bezit zijn van het Bruins syndrome...Moet je eens kijken hoe Manu afronde vorig jaar?
Dat kan alleen als je compleet vertrouwen heb in jezelf..
Nee, Guidetti is niet alleen zaligmakend, maar een scorende spits zou dat wel zijn, wie het ook is. Die drie jongens willen heel graag, maar je kunt niet verwachten dat die jongens zullen opstaan en Feyenoord naar een hoger niveau tillen. Begrijp me goed, ik ben enorme fan van Vilhena en Achahbar. Manu miste ook hopeloos tegen Heerenveen uit vorig seizoen. Net als T zegt (als ik het goed gelezen heb), het zal een mix moeten zijn van jong talent en de wat ervarener spelers.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 23:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha ;)
Ik heb die gozer nog nooit een bal zien trappen trouwens...
Laat hem aub de verrassing worden..
Ik help je met hopen. Van de 3 spitsen is hij wel het meest kopsterk en waarschijnlijk ook balvast. Bij de beloften schoot hij ze er in ieder geval achter mekaar in. Laat hij eerst maar fit worden, hopelijk kan hij ons verrassen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 23:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik help je met hopen. Van de 3 spitsen is hij wel het meest kopsterk en waarschijnlijk ook balvast. Bij de beloften schoot hij ze er in ieder geval achter mekaar in. Laat hij eerst maar fit worden, hopelijk kan hij ons verrassen!
1 op 1 in zijn laatste 11 wedstrijden dacht ik..?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

1 op 1 in zijn laatste 11 wedstrijden dacht ik..?
In ieder geval topscorer.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 23:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

In ieder geval topscorer.
HUP Te Vrede ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 23:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

HUP Te Vrede ;)
Hij Te Vrede, wij tevreden! :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
Gelukkig geen slechte grappen voor vandaag! ;)
Wim2
 Wim2 - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:43   quote  deeplink  
ananas-en-kip-dieet.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 augustus 2012 - 23:46   quote  deeplink  
hehehe :)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 26 augustus 2012 - 00:00   quote  deeplink  
Anus!

images?q=tbn:ANd9GcSTgFR_n_WZixBq_NOXzTYJ1SuDETvtlwz2sNkgGvlsN1rP6cdV&t=1

Doet me ergens aan denken!
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 08:39   quote  deeplink  
Engelse top lonkt voor Feyenoorder Achahbar
www.fr-fanatic.com
Anass Achahbar tekende afgelopen zomer een nieuw contract bij Feyenoord, maar verlaat de club mogelijk nog voor het verstrijken van de transfermarkt. Chelsea en Manchester City hebben namelijk naar zijn diensten geïnformeerd, weet VoetbalPrimeur. Achahbar staat te boek als een groot talent, maar krijgt nog maar weinig speeltijd bij Feyenoord. Trainer Ronald Koeman geeft vooralsnog de voorkeur aan Guyon Fernandez in de spits en dat zint de jonge Achahbar niet. Ik hoop dat ik heb laten zien dat ik in de basis thuis hoor, liet hij deze week nog weten na zijn treffer in het Europa League-duel met Sparta Praag (2-2). Na die wedstrijd kreeg Achahbar echter te horen dat er meerdere clubs hengelen naar zijn handtekening. Manchester City en Chelsea informeerden al naar de behendige aanvaller en stelden hem een salaris in het vooruitzicht dat vele malen hoger ligt dan zijn inkomen bij Feyenoord. Het talent blijft het liefst in Rotterdam, maar wil dan wel meer speeltijd krijgen.
Feyenoord_4
 Feyenoord_4 - zondag 26 augustus 2012 - 08:44   quote  deeplink  
die is binnekort dan ook weg
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 09:01   quote  deeplink  
Als die jongen zijn kans niet krijgt en elke keer weer een falende Gyon Fernandez zie dan zou ik ook er over denken om Feyenoord te verlaten!! Ik snapt het al helemaal niet dat Achabar niet gewoon zijn kans krijgt de rest van het seizoen of anders in ieder geval tot de winterstop ..........
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 09:07   quote  deeplink  
Maar is een van de grootste talenten van Feyenoord (zegt men).
Dus daar mogen ze dan flink voor in de buidel tasten.
Dat is zonde, maar dat geeft ons wel de mogelijkheid een spits aan te schaffen die er nu staat. In plaats van een talent waarvan je moet afwachten hoe die zich ontwikkelt.. Plus je kan ook nog op de schulden aflossen.
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:
Maar is een van de grootste talenten van Feyenoord (zegt men).
Dus daar mogen ze dan flink voor in de buidel tasten.
Dat is zonde, maar dat geeft ons wel de mogelijkheid een spits aan te schaffen die er nu staat. In plaats van een talent waarvan je moet afwachten hoe die zich ontwikkelt.. Plus je kan ook nog op de schulden aflossen.
voor 8 miljoen mag ie gaan van mij... lager zou ik niet gaan
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 09:11 schreef FR-Han het volgende:

[..]

voor 8 miljoen mag ie gaan van mij... lager zou ik niet gaan
Dat vind ik te weinig. Net verlengd, groeipotentieel.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 26 augustus 2012 - 09:19   quote  deeplink  
alsof hij bij City of Chelsea wel aan het spelen komt, ja in de ballenbak
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 09:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat vind ik te weinig. Net verlengd, groeipotentieel.
geen rekening gehouden met zijn contrract... dan 3 miljoen erop!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 26 augustus 2012 - 09:53   quote  deeplink  
gewoon ruilen met Guidetti.... iedereen blij
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 26 augustus 2012 - 10:16   quote  deeplink  
Ik zou het in ieder geval zeer jammer vinden als ie gaat.
Hoe kan het toch....al weer een ontevreden gast in de Kuip waarvan iedereen weet dat ie iets kan met de bal.
Ik wil een paar jaar kunnen genieten van dit supertalent, maar dat zal wel een illusie blijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door Feijenoord1908 --
Stylzz
 Stylzz - zondag 26 augustus 2012 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:16 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik zou het in ieder geval zeer jammer vinden als ie gaat.
Hoe kan het toch....al weer een ontevreden gast in de Kuip waarvan iedereen weet dat ie iets kan met de bal.
Ik wil een paar jaar kunnen genieten van dit supertalent, maar dat zal wel een illusie blijven.
Wie zegt dat hij ontevreden is?
Ja hij wil spelen, maar zal zich ook realiseren dat hij 18 is.
Hij weet ook dat hij een trainer heeft die bewezen heeft als je goed genoeg bent je opgesteld wordt onafhankelijk van je leeftijd.
FR.rolde
 FR.rolde - zondag 26 augustus 2012 - 10:26   quote  deeplink  
Anas in de bassis!!!
craven
 craven - zondag 26 augustus 2012 - 10:29   quote  deeplink  
annas hakkuhbar
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 26 augustus 2012 - 10:51   quote  deeplink  
Lees ik nou Chelsea en City intresse in Anas!

Afblijveh!
van geil
 van geil - zondag 26 augustus 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:51 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Lees ik nou Chelsea en City intresse in Anas!

Afblijveh!
die hebben de ogen niet in de zak he....

nog maar ns openbreken............
en n beetje liefkozen!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 augustus 2012 door van geil --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij ontevreden is?
Ja hij wil spelen, maar zal zich ook realiseren dat hij 18 is.
Hij weet ook dat hij een trainer heeft die bewezen heeft als je goed genoeg bent je opgesteld wordt onafhankelijk van je leeftijd.
Nou dat weet ik bijna wel zeker. Zeker nadat Fernandez weer een 'zaad' partij heeft gespeeld tegen Sparta Praag. Als ik Anass was zou ik het ook wel tijd vinden om eens een kans in de basis te krijgen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:00 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou dat weet ik bijna wel zeker. Zeker nadat Fernandez weer een 'zaad' partij heeft gespeeld tegen Sparta Praag. Als ik Anass was zou ik het ook wel tijd vinden om eens een kans in de basis te krijgen
+1
Had allang een kans verdient...
Wat mij betreft gaat het weer langzaam bergafwaarts..
Feyenoord is hard omhoog gegaan en kan nog harder dan dat weer zakken..

Salarisen rijzen alweer de pan uit..Naampjes zijn gehaald en voordat we
het door hebben zitten we weer met de DeCler/Hofland/Lucius/Tomasson/Makaay syndrome
Chico
 Chico - zondag 26 augustus 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

+1
Had allang een kans verdient...
Wat mij betreft gaat het weer langzaam bergafwaarts..
Feyenoord is hard omhoog gegaan en kan nog harder dan dat weer zakken..

Salarisen rijzen alweer de pan uit..Naampjes zijn gehaald en voordat we
het door hebben zitten we weer met de DeCler/Hofland/Lucius/Tomasson/Makaay syndrome
Jij bent vandaag lekker positief. Als wij behoorlijk geld kunnen cashen, is dit naar mijn mening toch goed voor Feyenoord? Je kan misschien Guidetti in de deal meenemen en dan zijn wij toch een stap dichterbij gekomen. Daarbij heeft Guidetti al een naam opgebouwd in Europa (zie de grote belangstelling voor hem) en zal in de toekomst meer geld opbrengen dan Achahbar. Neemt niet weg, dat het een groeibriljantje is voor Feyenoord en dat hiervoor wel in de buidel getast mag worden.
FR-Han
 FR-Han - zondag 26 augustus 2012 - 12:18   quote  deeplink  
Interesse Chelsea en Manchester City in Achahbar grote onzin
www.fr-fanatic.com
Volgens RTV Rijnmond verslaggever Jan Dirk Stouten is de berichtgeving omtrent de interesse van Chelsea en Manchester City voor Anass Achahbar "grote onzin". Vanmorgen vroeg liet Voetbalprimeur weten dat de jonge spits deze week te horen had gekregen dat de twee Engelse topclubs naar hem hadden geïnformeerd.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 26 augustus 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 11:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

+1
Had allang een kans verdient...
Wat mij betreft gaat het weer langzaam bergafwaarts..
Feyenoord is hard omhoog gegaan en kan nog harder dan dat weer zakken..

Salarisen rijzen alweer de pan uit..Naampjes zijn gehaald en voordat we
het door hebben zitten we weer met de DeCler/Hofland/Lucius/Tomasson/Makaay syndrome
Dat de salarissen de pan uit rijzen daar ben ik niet meer bang voor. Maar wat Fernandez betreft, die staat er veel te lang in. En daarom hoort Anass Achabar zijn wedstrijden te krijgen om zich te bewijzen! En minimaal een 10-talwedstrijden
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:01 schreef Chico het volgende:

[..]

Jij bent vandaag lekker positief. Als wij behoorlijk geld kunnen cashen, is dit naar mijn mening toch goed voor Feyenoord? Je kan misschien Guidetti in de deal meenemen en dan zijn wij toch een stap dichterbij gekomen. Daarbij heeft Guidetti al een naam opgebouwd in Europa (zie de grote belangstelling voor hem) en zal in de toekomst meer geld opbrengen dan Achahbar. Neemt niet weg, dat het een groeibriljantje is voor Feyenoord en dat hiervoor wel in de buidel getast mag worden.
Ja dat zou een goeie deal zijn..
Guidetti halen en betalen terwijl de vraag is of hij dit jaar nog aan voetballen toekomt of uberhaut ooit nog gaat voetballen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 26 augustus 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 12:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat de salarissen de pan uit rijzen daar ben ik niet meer bang voor. Maar wat Fernandez betreft, die staat er veel te lang in. En daarom hoort Anass Achabar zijn wedstrijden te krijgen om zich te bewijzen! En minimaal een 10-talwedstrijden
Ik hoop het echt.!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 26 augustus 2012 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2012 - 22:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben even niet te benijden!
Je mag mij tijdelijk Ruud noemen,geen probleem.
LOL..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 augustus 2012 - 01:03   quote  deeplink  
Achahbar: Scoren is altijd lekker

Nadat Anass Achahbar afgelopen donderdag in de slotminuut van de wedstrijd tegen Sparta Praag voor de gelijkmaker tekende, was hij maandagavond op Varkenoord twee keer trefzeker in de wedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong Sparta Rotterdam. In de eerste helft zorgde hij met zijn hoofd voor de gelijkmaker, waarna hij de beloften in de slotminuut na een snelle uitbraak in veilige haven schoot. Scoren is altijd lekker, vertelde Achahbar na afloop van de wedstrijd. Elk doelpunt is voor mij als spits belangrijk.

Achahbar vond dat Jong Feyenoord/Excelsior niet goed begon aan de wedstrijd op Varkenoord. We moesten compact spelen, maar de ruimtes waren te groot op het veld, constateerde hij. Bij balbezit waren we te gretig en wilden we te snel de diepte zoeken. Het was even zoeken naar de goede oplossingen, maar toen we die gevonden hadden ging het beter. 

De spits vertelde dat het hem geen moeite kost om na een Europese wedstrijd met het eerste weer een wedstrijd met de beloften te spelen. Ik vind het nog steeds fantastisch om op Varkenoord te voetballen, zei hij. Ik ben hier opgegroeid en speelde vanavond tegen een hoop jongens die ik al langer ken. Dat zijn altijd leuke wedstrijden. 

Na de wedstrijd tegen Jong Sparta kan de spits net als de rest van de selectie dinsdag genieten van een vrije dag, waarna woensdag de reis naar Praag op het programma staat. Daar wordt donderdag de uitwedstrijd tegen Sparta Praag gespeeld. In de thuiswedstrijd hebben we kunnen zien dat het een sterke tegenstander is, besloot Achahbar. Ik denk dat hun aanvallers heel gevaarlijk zijn. Het zal voor ons een lastige opgave worden om Sparta Praag te verslaan, maar als we daar durven te voetballen is alles mogelijk.
Bron:Officiële Feyenoord Cubsite
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 01 september 2012 - 11:08   quote  deeplink  
Had t niet slim geweest als achabar bijv naar rkc was gegaan (huur) t word in mijn optiek tijd dat ie elke week ga spelen
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 september 2012 - 11:10   quote  deeplink  
samen met Pelle het zou kunnen ,maar wat doen we nu met tevreden
van geil
 van geil - zaterdag 01 september 2012 - 11:17   quote  deeplink  
anass moet erin!!!!!!!!!!!!!!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 september 2012 - 11:25   quote  deeplink  
ananas ook lekker bij de kip maar dit terzijde

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Annas achahbar









0.0075330