BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Laatste nieuws en geruchten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 juni 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Van Breukelen schaamt zich voor incident WK '90

Hans van Breukelen kijkt nog altijd met een beschamend gevoel terug op zijn confrontatie met Rudi Völler tijdens het WK van 1990. Waar hij destijds een hekel had aan het Duitse elftal is hij nu een groot bewonderaar van het team van Joachim Löw.

"Wat ik heb gedaan, zoals ik hem toen beledigde was teveel. Toen ik later de foto´s zag was ik echt beschaamd en dat ben ik tot op de dag van vandaag nog. Ik denk dat veel mensen in Duitsland nog steeds een negatief beeld van mij hebben. Daar moet ik mee leven", aldus de doelman tegenover Fussball.de

De wedstrijd tussen Duitsland en Nederland tijdens het WK van 1990 werd een prooi voor de latere wereldkampioen. Rudi Völler en Frank Rijkaard kregen een rode kaart. Van Breukelen speelde in de prent van de Duitse aanvaller een rol door de confrontatie op te zoeken. De oud-trainer van Barcelona spuugde Völler in zijn nek.

De tijden zijn veranderd en tegenwoordig is de oud-international een bewonderaar van het Duitse team. "Ik hou van het spel van Duitsland omdat het mooi voetbal laat zien. Dat mis ik bij ons team. Jullie spelen nu op de Nederlandse manier en wij juist op een Duitse wijze. Het is vreemd maar daardoor ben ik nu een fan van het Duitse voetbal."
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 juni 2012 - 22:13   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 juni 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Zoontje van forum-bezoeker reina van diepen is gescout door PSV en is in afwachting van verder nieuws..
wij wensen ze hierbij veel succes..
reina van diepen
 reina van diepen - maandag 04 juni 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 22:30 schreef infamous psv het volgende:
Zoontje van forum-bezoeker reina van diepen is gescout door PSV en is in afwachting van verder nieuws..
wij wensen ze hierbij veel succes..
dank je infamous Psv
infamous psv
 infamous psv - maandag 04 juni 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2012 - 22:37 schreef reina van diepen het volgende:

[..]

dank je infamous Psv
geen dank
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 juni 2012 - 12:59   quote  deeplink  
Whahahahahahaha ja een boerinnen elftal, het moet niet gekker worden..
images?q=tbn:ANd9GcRDpMzJ68zEORv8I1T6bQ3lBIE06dxtpw69tIPRC0KCBZbStRE2
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 05 juni 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2012 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:
Whahahahahahaha ja een boerinnen elftal, het moet niet gekker worden..
[ afbeelding ]
hahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 juni 2012 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2012 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:
Whahahahahahaha ja een boerinnen elftal, het moet niet gekker worden..
[ afbeelding ]
Zie er zo een stuk of drie die ik de deur niet ga weigeren....:)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 juni 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2012 - 17:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zie er zo een stuk of drie die ik de deur niet ga weigeren....:)
Berta, Emma2 en Klara53 zeker..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juni 2012 door RenatoBos --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 06 juni 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Behalve Ronnie Stam en Kelvin Leerdam staat ook Gianni Zuiverloon hoog op het verlanglijstje van PSV voor deze zomer. De rechtsback van Real Mallorca is in beeld als mogelijke vervanger van Stanislav Manolev, die wil en mag vertrekken. Dat meldt Voetbal International.

Zuiverloon heeft zijn eerste seizoen bij Real Mallorca er net op zitten. De rechtsback begon goed in Spanje, maar belandde al snel op de bank en kwam daar niet meer vanaf. Toch is er nog voldoende belangstelling voor de voormalig jeugdinternational, want behalve PSV toonde eerder ook Ajax al interesse.

PSV wil zich komende zomer hoe dan ook versterken met een rechtsback, maar wacht eerst het vertrek van Manolev af. Voor de Bulgaar bestaat de nodige belangstelling, al is er nog niets concreet. Naast Zuiverloon zijn ook Stam (Wigan Athletic) en Leerdam (Feyenoord) kandidaten om de Eindhovense defensie te versterken.
sim
 sim - dinsdag 12 juni 2012 - 19:51   quote  deeplink  
Gullit gaat scheiden na 12 jaar.

Mevrouw Gullit is betrapt met kickbokser Bardr Hari,
zou hij beter zijn best doen dan Ruud?
Waar is ju jutsie nou?
We willen meer nieuws horen.

groeten sim
tomson
 tomson - dinsdag 12 juni 2012 - 20:10   quote  deeplink  
Ghehehe... NIEUWS!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 juni 2012 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 juni 2012 - 19:51 schreef sim het volgende:
Gullit gaat scheiden na 12 jaar.

Mevrouw Gullit is betrapt met kickbokser Bardr Hari,
zou hij beter zijn best doen dan Ruud?
Waar is ju jutsie nou?
We willen meer nieuws horen.

groeten sim
Bewaking news Sim..

groeten renato..
sim
 sim - woensdag 13 juni 2012 - 00:39   quote  deeplink  
BRON was ergens in hotel langs de a2 bij utrecht?

groeten sim
sim
 sim - woensdag 13 juni 2012 - 00:43   quote  deeplink  
Ja je zult maar binnen komen he Ruud?
Meer info volgt, maar ja niet via de media?
Alleen via hier te volgen.hahaha
groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door sim --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 13 juni 2012 - 00:43   quote  deeplink  
kan met gerust hart slapen sim
tomson
 tomson - woensdag 13 juni 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Bij VI zeiden ze al dat de winkels van de PC al in paniek waren :)
sim
 sim - woensdag 13 juni 2012 - 00:46   quote  deeplink  
Nou ?en morgen avond dan na de wedstrijd?

groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 juni 2012 door sim --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 13 juni 2012 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 00:46 schreef sim het volgende:
Nou ?en morgen avond dan na de wedstrijd?

groeten sim
dan geef ik Estelle n veeg
sim
 sim - woensdag 13 juni 2012 - 00:48   quote  deeplink  
Waartegen?
infamous psv
 infamous psv - woensdag 13 juni 2012 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 00:48 schreef sim het volgende:
Waartegen?
jeuk
sim
 sim - woensdag 13 juni 2012 - 00:53   quote  deeplink  
Is het zo erg daar? doet ie er niks meer aan?
Ja jij moet ook even wachten nu he?

groeten sim
infamous psv
 infamous psv - woensdag 13 juni 2012 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 juni 2012 - 00:53 schreef sim het volgende:
Is het zo erg daar? doet ie er niks meer aan?
Ja jij moet ook even wachten nu he?

groeten sim
stop met zuipen sim
sim
 sim - woensdag 13 juni 2012 - 16:41   quote  deeplink  
Nou viel wel mee hoor?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 juni 2012 - 17:07   quote  deeplink  
Ghehe..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 14 juni 2012 - 01:19   quote  deeplink  
Tottenham Hotspur maakt donderdag het verrassende vertrek van hoofdtrainer Harry Redknapp bekend. De manager heeft Spurs woensdag laten weten per direct op te stappen de Londense Premier League-club.

BBC en Sky Sports maken woensdag melding van het vertrek van Redknapp. De ervaren Engelse oefenmeester, sinds vier jaar trainer op White Hart Lane, eiste van de clubleiding duidelijkheid over zijn toekomst. Die kreeg hij niet. Daarop besloot Redknapp zelf de knoop door te hakken en de club mede te delen dat hij na de zomerstop niet terugkeert.

Redknapp (65) was bij Tottenham in het bezit van een contract tot juni 2013. De manager zelf wilde zijn toekomst veiligstellen en vroeg de club om een verlenging van die verbintenis. In de ogen van Redknapp liet Tottenham wel erg lang op zich wachten. Redknapp kwam in 2008 over van Portsmouth. Hij leidde de Spurs onder meer naar de Champions League.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juni 2012 - 14:42   quote  deeplink  
smiley-laughing024.gif
Bouma liegt over vermeende klap
smiley-laughing024.gif

Wilfred Bouma spreekt de beschuldigingen die jegens hem gedaan zijn door Studio Sportzomer resoluut tegen.

De routinier zou teamarts Gert-Jan Goudswaard een klap hebben verkocht, nadat hij weigerde aan een dopingcontrole mee te werken. Tegenover Omroep Brabant ontkent hij dat er sprake is geweest van een dergelijke situatie.
"Er is niets van waar. Ik heb absoluut niet geslagen", aldus Bouma via een woordvoerder van PSV. Eerder zei ook bondscoach Bert van Marwijk al dat het verhaal slechts een fabeltje is.

12811_1340098400_bouma.jpg

Wie is die knappe gozerT rechts..d:-))

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2012 door RenatoBos --
tomson
 tomson - dinsdag 19 juni 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Prutserplakkert.... Alles goed sim? En D...
sim
 sim - dinsdag 19 juni 2012 - 22:11   quote  deeplink  
Ja hier gaat alles zeer goed ,vandaag kreeg m;n dochter de uitslag van de hku Utrecht en is nu master in de fotografie
feest lol trots ja weer iets anders uit de raam gehangen? als trotse vader.

groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2012 door sim --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 22:11 schreef sim het volgende:
Ja hier gaat alles zeer goed ,vandaag kreeg m;n dochter de uitslag van de hku Utrecht en is nu master in de fotografie
feest lol trots ja weer iets anders uit de raam gehangen? als trotse vader.

groeten sim
gefeliciteerd sim
sim
 sim - dinsdag 19 juni 2012 - 22:24   quote  deeplink  
Dank je maat iets anders dan dat ..holland he
Hoe is het trouwens met de kleine?
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 22:24 schreef sim het volgende:
Dank je maat iets anders dan dat ..holland he
Hoe is het trouwens met de kleine?
met de kleine gaat t gelukkig beter als dat Holland
tomson
 tomson - woensdag 20 juni 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Leuk sim... Je hebt de edele delen toch niet uit het raam gehangen he?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 juni 2012 - 12:30   quote  deeplink  
Ghehe..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 22 juni 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Manolev: 'De Bundesliga is een mooie, nieuwe uitdaging'

21/06/2012 21:16

Stanislav Manolev (26, foto) ziet een transfer naar VfB Stuttgart wel zitten. De Duitse club is evenals de Russische clubs Lokomotiv Moskou en Rubin Kazan serieus geïnteresseerd in de rechtsback van PSV.

De verkoop van Manolev zal PSV hooguit zon anderhalf miljoen euro opleveren. PSV lichtte onlangs een tweejarige optie in Manolevs contract, maar heeft volgens het nieuwe management van de speler juridisch aanvechtbare voorwaarden in het nieuwe contract opgenomen. In plaats van een toetsing door een wetgevende macht zijn beide partijen overeen gekomen dat er een bescheiden transfersom gevraagd zal worden.

'Bij PSV blijven betekent voor mij geen straf, maar na drie seizoenen is het niet vreemd dat je ook nadenkt over eventuele andere mogelijkheden, vertelt de drie jaar geleden voor bijna drie miljoen euro van Litex Lovech overgenomen rechtsback.

'De Bundesliga is een prachtige competitie, een mooie nieuwe uitdaging', oordeelt Manolev. Toch sluit de Bulgaarse international een overgang naar Rusland niet uit. 'Ik word dit jaar 27, dan moet 
je alles meenemen bij het maken van keuzes. Ook voor Rusland sta ik dus open.'
infamous psv
 infamous psv - maandag 25 juni 2012 - 00:26   quote  deeplink  
De Graafschap raakt aanvaller Soufian El Hassnaoui mogelijk kwijt in Oekraïne. De aanvaller is in gesprek met Metalist Kharkiv.

El Hassnaoui is geïnteresseerd in de Oekraïense subtopper en gaat maandag het gesprek met de club uit Kharkiv aan, meldt De Gelderlander. Metalist heeft al een contractvoorstel gedaan aan El Hassnaoui.

Degradant De Graafschap kan het vertrek van de aanvaller niet verhinderen, want El Hassnaoui heeft een gelimiteerde transfersom in zijn contract staan.

De Graafschap raakte de afgelopen weken al diverse spelers kwijt. Rydell Poepon ging naar ADO Den Haag, terwijl Michael de Leeuw naar FC Groningen verkaste. Ook voor keeper Yves De Winter bestaat belangstelling
sim
 sim - maandag 25 juni 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Ach dat vind ik nou eens jammer.

groeten sim
tomson
 tomson - maandag 25 juni 2012 - 23:33   quote  deeplink  
Narsingh? :)
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 juni 2012 - 00:11   quote  deeplink  
PSV gaat serieus werk maken van de komst van Luciano Narsingh. De Eindhovenaren hebben zich inmiddels officieel gemeld voor de rechtsbuiten van sc Heerenveen, meldt Voetbal International.

PSV-directeur Marcel Brands nam deze week contact op met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Narsingh. "Het heeft geen zin om met een club te gaan praten als de speler niet wil, vandaar dat ik Raiola duidelijk heb gemaakt dat we interesse hebben", aldus de technisch directeur van de Eindhovense club.

Narsingh laat PSV snel weten of hij wil ingaan op de belangstelling uit Eindhoven. De buitenspeler zou liever naar PSV verkassen dan naar het eveneens geïnteresseerde Ajax. De Amsterdammers meldden zich al wel bij sc Heerenveen, maar het verschil tussen vraag en aanbod is enorm groot.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 02:25   quote  deeplink  
Ja dat vind ik nou echt een spelerT voor jullie, snel handelen zou ik Brands aan bevelen, straks gaat ajaks er mee aan de haal..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 juni 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Narsingh heeft wel oren naar PSV-transfer...

Voetbal International meldde maandag dat PSV de interesse in de aanvaller van sc Heerenveen concretiseert. In een eerste reactie heeft Narsingh aan technisch directeur Marcel Brands laten weten wel oren te hebben naar de overstap. Een transfer lijkt daardoor in de maak.

Narsingh, die met de selectie van het Nederlands elftal deelnam aan het EK in Polen en Oekraïne, mag zich ook in de belangstelling weten van Ajax. Die club wilde de vleugelspeler in de afgelopen winterstop al aantrekken, maar dat zag Narsingh niet zitten. In Eindhoven moet Narsingh spits Tim Matavz op maat bedienen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 26 juni 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Ik krijg echt een harde plasser als ik lees dat Narsingh en Maher graag naar PSV willen komen en dat de interesse wederzijds is. Hopelijk krijgt Brands het voor elkaar om die 2 toptalenten aan de selectie toe te voegen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 juni 2012 - 21:00   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 juni 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 juni 2012 - 21:13   quote  deeplink  
Jan Albers en Jan Hommen nemen zitting in de Raad van Commissarissen (RvC) van PSV. Het tweetal volgt Arthur van der Poel en Peter Wennink per 1 juli op. Dit meldt de club uit Eindhoven maandag op de officiële website.

Van der Poel moet noodgewdongen vertrekken aangezien zijn maximale termijn van twaalf jaar er op zit in de RvC. Wennink stopt omdat hij het bestuurslidmaatschap van ASML lastig kan combineren met zijn functie bij PSV. ASML is financieel betrokken bij PSV.

De zestigjarige Albers is bestuursvoorzitter van Gamma én voorzitter van hockeybond KNHB. Hommen, die 69 jaar is, is voorzitter van de raad van bestuur van ING.

De RvC bestaat vanaf juli naast Albers en Hommen uit Peter Swinkels (voorzitter), Henk Kivits en Hans van Breukelen.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 juni 2012 - 21:16   quote  deeplink  
Kroonjuweel Maher hoopt op transfer van AZ naar PSV

26/06/2012 19:16

Adam Maher heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV. De negentienjarige middenvelder van AZ, die er pas één volledig seizoen in de formatie van trainer Gertjan Verbeek heeft opzitten, liet dinsdagmiddag na de eerste training plotseling weten al toe te zijn aan een volgende stap in zijn loopbaan.

'Er is een club die zich heeft gemeld en daar wil ik heen', zei Maher, die er verder het zwijgen toe deed. 'Ik laat het aan mijn zaakwaarnemer over. Maar het kan soms snel gaan.'

Eerder maakte PSV de belangstelling kenbaar in Alkmaar en bij Sigi Lens, die de belangen van Maher behartigt. Er is echter nog geen officieel bod neergelegd. Naar verluidt zou de Eindhovense club denken aan een bedrag tussen de zes en zeven miljoen euro. Dat is voor AZ sowieso onbespreekbaar.

Het contract van Maher loopt nog drie jaar door, hij is het kroonjuweel van de club en lijkt komend seizoen eveneens uit te gaan groeien tot een vaste waarde in een nieuw Nederlands elftal. Clubs die onder de twaalf miljoen euro willen blijven, zullen bij voorbaat kansloos zijn in het AFAS Stadion. Trainer Verbeek liet al weten dat de concurrenten van AZ diep in de buidel moeten tasten als ze Maher willen aantrekken. 'Maar dat gaat Ajax niet doen. En PSV kan hem niet betalen.'

De in Marokko geboren voetballer koos onlangs definitief voor Oranje en maakte vorig seizoen veel indruk. Hij speelde 52 officiële wedstrijden voor AZ, waarin hij elf keer scoorde. Van Oranje Onder-19 schoof Maher razendsnel op naar de voorselectie van Bert van Marwijk. Ook tijdens de trainingsstage in Hoenderloo, eind mei, dwong hij meteen respect af bij de gearriveerde A-internationals. Desondanks besloot Van Marwijk hem niet mee te nemen naar het EK. (Yoeri van den Busken)
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 juni 2012 - 21:22   quote  deeplink  
PSV heeft het contract van keeperstrainer Anton Scheutjens (44) verlengd tot en met seizoen 2014-2015, maakt technisch manager Marcel Brands bekend. Scheutjens vervult die rol sinds 2008 en blijft dat dus de komende drie jaar doen. De geboren Nuenenaar start net als de andere aanwezige selectiespelers aanstaande zondag met de eerste training.

Scheutjens: Veel uitdaging
Anton Scheutjens kwam in 2008 over van Roda JC naar PSV. Als keeper in het betaald voetbal was hij daarvoor actief voor eveneens Roda, Go Ahead Eagles en Helmond Sport. Ook stond hij als doelman 2,5 jaar onder contract bij PSV als keeper van het tweede elftal. Tot en met 2015 blijft hij keeperstrainer van PSV. Ik ben blij dat ik bij PSV mag werken en daarnaast zie ik ontzettend veel uitdaging in de keepers met wie ik ga werken, aldus Anton Scheutjens in een reactie.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 03 juli 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Hoofdrol Dost in doelpuntenfestijn van VfL Wolfsburg

03/07/2012 22:17

Bas Dost gaat bij VfL Wolfsburg verder waar hij bij SC Heerenveen eindigde. De spits toonde zich bij zijn debuut voor Die Wölfe direct zeer trefzeker.

Tegen het nietige VfL Wittingen kreeg VfL Wolfsburg dinsdagavond alle gelegenheid zich uit te leven. Dost greep die kans aan om zich te laten zien aan trainer Felix Magath, die hem in de tweede helft liet opdraven.

Dost, die afgelopen seizoen de topscorertitel in de Eredivisie veroverde, had 36 minuten nodig om vier keer te scoren in zijn eerste optreden voor VfL Wolfsburg. Daarmee nam hij een kwart van de totale productie voor zijn rekening (0-14). Patrick Helmes en Yohandry Orozco scoorden ieder in het oefenduel drie keer.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 03 juli 2012 - 22:57   quote  deeplink  
Chelsea-aanvaller Daniel Sturridge is waarschijnlijk getroffen door een hersenvliesontsteking. Er is veel bezorgdheid over de voetballer, die sinds het afgelopen weekend ziek is.

Sturridge werd de afgelopen dagen uitgebreid in het ziekenhuis onderzocht. Hij vertoont diverse symptomen van hersenvliesontsteking, aldus Engelse media. Er is nog geen officiële verklaring van zijn club Chelsea, maar manager Roberto Di Matteo zal in de loop van woensdag met nieuws over Sturridge komen.

Indien Sturridge daadwerkelijk met de ziekte kans moet hij zich terugtrekken uit de Olympische selectie van de Britten. Hij moet zich komend weekend melden in het keurkorps van Stuart Pearce.
sim
 sim - dinsdag 03 juli 2012 - 23:32   quote  deeplink  
BRON: Luciano heeft een apartement uitgekozen in veldhoven ja wel in de buurt van de herdgang en het PSV stadion meer info volgt?

groeten sim
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 03 juli 2012 - 23:47   quote  deeplink  
we wachten af dan sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2012 door infamous psv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Laatste nieuws en geruchten









0.0093190