BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Laatste nieuws en geruchten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 04 juli 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 14:42 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
Bouma liegt over vermeende klap
[ afbeelding ]

Wilfred Bouma spreekt de beschuldigingen die jegens hem gedaan zijn door Studio Sportzomer resoluut tegen.

De routinier zou teamarts Gert-Jan Goudswaard een klap hebben verkocht, nadat hij weigerde aan een dopingcontrole mee te werken. Tegenover Omroep Brabant ontkent hij dat er sprake is geweest van een dergelijke situatie.
"Er is niets van waar. Ik heb absoluut niet geslagen", aldus Bouma via een woordvoerder van PSV. Eerder zei ook bondscoach Bert van Marwijk al dat het verhaal slechts een fabeltje is.

[ afbeelding ]

Wie is die knappe gozerT rechts..d:-))
hahaha, bij die Ron Vlaar lijkt het trouwens net of zijn snor uit zijn neusgaten stroomt!
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 23:20   quote  deeplink  
PSV verhuurt Abel Tamata voor één seizoen aan Roda JC Kerkrade, heeft technisch manager Marcel Brands bekendgemaakt. De 21-jarige verdediger maakte vanaf vorig seizoen deel uit van de selectie van PSV, maar miste een groot deel van het seizoen door een blessure. Bij Roda JC kan hij een nieuwe stap zetten in zijn ontwikkeling.

Sinds 2007 bij PSV
Tamata (5 december 1990) speelt sinds 2007 bij PSV, nadat hij overkwam van NAC Breda. In december 2010 maakte hij in een Europese wedstrijd zijn debuut in het eerste elftal. Eind november vorig jaar liep hij een kuitbeenbreuk op en kostte hem dat de rest van het seizoen om te revalideren en fit te worden. Komend seizoen draagt hij het shirt van Roda JC. Het is belangrijk voor Abel om een seizoen lang in de Eredivisie volledig mee te draaien, aldus technisch manager Marcel Brands. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen, zegt Abel Tamata. Ik richt me er op om een volgende stap te zetten, veel wedstrijden te spelen en me zo verder te ontwikkelen.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 10 juli 2012 - 15:48   quote  deeplink  
PSV moet wellicht rekening gaan houden met een zomers vertrek van Kevin Strootman. Valencia is één van de clubs die navraag heeft gedaan naar de international.

Dat bevestigt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker tegenover het Eindhovens Dagblad: "Het klopt dat er informatie is opgevraagd, maar dat hebben meer clubs gedaan." Volgens Dekker is er van concrete interesse nog geen sprake. De vraagprijs van vijftien miljoen euro die in Spaanse media wordt genoemd is volgens Dekker dan ook uit de lucht gegrepen.

"Onzin, zover zijn we nog lang niet", stelt Dekker. PSV liet eerder al weten dat er interesse is voor Strootman, die nog een contract tot medio 2016 heeft in Eindhoven.

Valencia heeft weer wat geld te besteden nu het Jordi Alba heeft verkocht aan FC Barcelona. De laatste Nederlander die voor Valencia speelde is Hedwiges Maduro. Hij stapt over naar Sevilla.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 10 juli 2012 - 15:56   quote  deeplink  
In de komende week heeft PSV een 19-jarige Keniaan op proef, Bobby Devyne.

De speler stond eerder bij Chelsea onder contract, maar wist daar niet door te breken. PSV wil nu bekijken of de jongeling een goede aanvulling zou kunnen zijn op de Eindhovense selectie. Hij zal vandaag meespelen in de oefenwedstrijd van Jong PSV tegen Jong Willem II.
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 12:02   quote  deeplink  
Luciano Narsingh komt steeds dichterbij een overstap van SC Heerenveen naar PSV. De betrokken clubs bereikten recent een akkoord over de door de club uit Eindhoven te betalen transfersom, meldt Voetbal International.

De 21-jarige vleugelspeler moet maandag nog wel persoonlijk een akkoord zien te bereiken met zijn beoogde nieuwe werkgever. Eerder gaf Narsingh in de media al aan graag zijn loopbaan voort te willen zetten bij PSV.

Ajax had ook interesse in de speler van SC Heerenveen, maar bood in de ogen van de club uit Friesland te weinig voor Narsingh. De Amsterdamse club wenste de laatste aanbieding niet te verhogen waardoor het afhaakte in de strijd om het talent.
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 13:06   quote  deeplink  
Luciano Narsingh staat op het punt om zijn transfer naar PSV af te ronden. De Eindhovenaren zijn al akkoord met sc Heerenveen en verwachten er snel uit te komen met de speler zelf.

Volgens Voetbal International betaalt PSV 4,1 miljoen euro aan sc Heerenveen voor Narsingh. De Friezen vroegen aanvankelijk nog zes miljoen euro, maar na lang onderhandelen gingen zij akkoord met een aanzienlijk lager bedrag. Het contract van de rechtsbuiten liep nog één jaar door bij Heerenveen, waardoor het voor de club de laatste kans was om hem te verkopen.

PSV zal Narsingh vermoedelijk maandag officieel presenteren. Volgens het Eindhovens Dagblad verwacht de club zondagavond een persoonlijk akkoord te bereiken met de Oranje-international, die voor vier of vijf seizoenen zal tekenen. Maandag zullen dan de handtekeningen gezet worden, terwijl Narsingh zondag nog medisch gekeurd wordt.

Met de komst van Narsingh heeft PSV zijn selectie rond. Eerder werden Boy Waterman, Ruud Swinkels, Mark van Bommel en Mathias 'Zanka' Jörgensen al vastgelegd. Pas wanneer er spelers vertrekken, zal technisch directeur Marcel Brands opnieuw de transfermarkt opgaan. PSV hoopt spelers als Orlando Engelaar, Stanislav Manolev en Ola Toivonen nog te verkopen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 13:08   quote  deeplink  
4,1 miljoen is stuk minder dan ik verwacht had..
ben wel blij met hem, hopelijk Orlando Engelaar, Stanislav Manolev en Ola Toivonen verkopen dan is dat ook weer gebeurd..
nora
 nora - zondag 15 juli 2012 - 13:29   quote  deeplink  
En blijven kopen jongens hoop doet leven ha ha
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 13:29 schreef nora het volgende:
En blijven kopen jongens hoop doet leven ha ha
Jaloers, Dora....
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Luciano Narsingh traint dinsdag voor het eerst met zijn nieuwe ploeggenoten bij PSV mee. Dat meldt het Eindhovens Dagblad zondagmiddag.

PSV bereikte zaterdag een akkoord met sc Heerenveen over een transfersom van 4,1 miljoen euro. De Eindhovenaren zijn ook zo goed als rond met Narsingh zelf, die zondag al medisch gekeurd wordt.

Naar verwachting wordt Narsingh maandag officieel gepresenteerd bij PSV. De Oranje-international zal dinsdag voor het eerst met de selectie meetrainen. Maandag is de spelersgroep van trainer Dick Advocaat namelijk vrij.
bahbah
 bahbah - zondag 15 juli 2012 - 16:16   quote  deeplink  
en woensdag failliet:)
nora
 nora - zondag 15 juli 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 15:41 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jaloers, Dora....
Nee hoor maar volgens mij gaat het financieel niet zo goed met jullie cluppie,en lijkt mij Narsingh niet echt een noodzakelijke aankoop voor een club die er financieel slecht voor staat.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 15 juli 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 16:19 schreef nora het volgende:

[..]

Nee hoor maar volgens mij gaat het financieel niet zo goed met jullie cluppie,en lijkt mij Narsingh niet echt een noodzakelijke aankoop voor een club die er financieel slecht voor staat.
PSV zit in categorie 3 en er staat 40+ miljoen op de bank. Maar het is een vrij land, als jij wil geloven dat PSV er financieel slecht voorstaat dan mag dat natuurlijk.

Narsingh is wel degelijk een noodzakelijke aankoop. Afgelopen seizoen heeft PSV het zonder échte rechtsbuiten gedaan. Lens is wel aanvaller, maar speelt liever in de spits. Labyad en Wijnaldum zijn middenvelders en geen buitenspelers.
infamous psv
 infamous psv - zondag 15 juli 2012 - 18:23   quote  deeplink  
Luciano Narsingh mag zich bijna speler van PSV noemen. De rechtsbuiten werd zondagmiddag met succes medisch gekeurd door de Eindhovenaren, meldt het Eindhovens Dagblad.

PSV en sc Heerenveen bereikten zaterdagavond een akkoord over een transfersom van 4,1 miljoen euro. Narsingh meldde zich zondag in Eindhoven om de laatste details af te ronden en medisch gekeurd te worden. Dat laatste obstakel is inmiddels met succes genomen.

Trainer Dick Advocaat liet na de 0-2 overwinning op KRC Genk weten dat Narsingh dinsdag voor het eerst mee zal trainen in Eindhoven. De Oranje-international tekent maandag een contract voor vier of vijf seizoenen bij de Eindhovenaren.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 16 juli 2012 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 18:23 schreef infamous psv het volgende:
Luciano Narsingh mag zich bijna speler van PSV noemen. De rechtsbuiten werd zondagmiddag met succes medisch gekeurd door de Eindhovenaren, meldt het Eindhovens Dagblad.

PSV en sc Heerenveen bereikten zaterdagavond een akkoord over een transfersom van 4,1 miljoen euro. Narsingh meldde zich zondag in Eindhoven om de laatste details af te ronden en medisch gekeurd te worden. Dat laatste obstakel is inmiddels met succes genomen.

Trainer Dick Advocaat liet na de 0-2 overwinning op KRC Genk weten dat Narsingh dinsdag voor het eerst mee zal trainen in Eindhoven. De Oranje-international tekent maandag een contract voor vier of vijf seizoenen bij de Eindhovenaren.
Gefeliciteerd. Had hem graag bij AJAX gezien. M.i. is dit een speler die, samen met van Bommel, de balans in psv terug gaat brengen. Ze zullen nu zeker strijden om het kampioensschap. Dat de beste mogen winnen.-)
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 juli 2012 - 09:56 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Had hem graag bij AJAX gezien. M.i. is dit een speler die, samen met van Bommel, de balans in psv terug gaat brengen. Ze zullen nu zeker strijden om het kampioensschap. Dat de beste mogen winnen.-)
relaxte post..
wordt mooi seizoen vol strijd..
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 juli 2012 - 16:19 schreef nora het volgende:

[..]

Nee hoor maar volgens mij gaat het financieel niet zo goed met jullie cluppie,en lijkt mij Narsingh niet echt een noodzakelijke aankoop voor een club die er financieel slecht voor staat.
lig jij toch niet wakker van Dora..
infamous psv
 infamous psv - maandag 16 juli 2012 - 23:58   quote  deeplink  
PSV heeft van Ola Toivonen te horen gekregen dat de Zweed een overgang naar Rubin Kazan niet ziet zitten. Voor de Eindhovense club is dat een tegenvaller.

Rubin Kazan zou een bod van zeven miljoen euro hebben uitgebracht op Toivonen. Maar de Zweedse aanvaller heeft tot teleurstelling van PSV een avontuur bij de Russische club afgewezen. De Eindhovenaren hebben de transferopbrengsten nodig heeft om de ploeg verder te kunnen renoveren en tekorten in de begroting te dekken.

Ook voor Tim Matavz zou er een miljoenenbod zijn binnengekomen. Maar een vertrek van de Sloveense spits is (nog) niet aan de orde aangezien trainer Dick Advocaat vier topaanvallers wil hebben voor drie posities. Met Dries Mertens, Jeremain Lens en de net aangetrokken Luciano Narsingh moet Matavz concurreren.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 00:18   quote  deeplink  
Ola Toivonen ontving onlangs een aanbieding van Rubin Kazan, maar zag af van een transfer. De middenvelder van PSV hoopt dat er zich in de komende weken een grote club meldt voor hem.

Rubin Kazan deed een officieel bod van zeven miljoen euro op Toivonen, meldt Voetbal International. PSV had wel oren naar een transfer, maar zag de fikse financiële meevaller niet doorgaan omdat de Zweedse international zelf besloot af te zien van een overgang naar de Russische competitie.

Met het geld dat Toivonen zou opbrengen wilde PSV opnieuw de transfermarkt op. Adam Maher (AZ) geldt als de belangrijkste kandidaat om het middenveld van de Eindhovenaren te versterken, maar concreet zal de belangstelling pas worden als Toivonen vertrekt omdat er anders geen geld is voor de jonge spelmaker.

PSV had onlangs opnieuw de mogelijkheid om Tim Matavz te verkopen. Een buitenlandse club, niet het eerder genoemde Fiorentina, bracht een bod van zeven miljoen euro uit op de Sloveen. Dick Advocaat wil de spits echter niet kwijt, waarop PSV het bod van tafel veegde.
sim
 sim - dinsdag 17 juli 2012 - 00:21   quote  deeplink  
Are you watching amsterdam?

groeten sim
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 00:22   quote  deeplink  
Voor Danny Koevermans is het seizoen ten einde. De aanvaller van Toronto FC staat zeker een half jaar aan de kant door een zware knieblessure.

Een MRI-scan bevestigde het slechte voorgevoel van Koevermans, die zaterdag een knieblessure opliep in de wedstrijd tegen New England Revolution. De aanvaller heeft de voorste kruisband van een knie gescheurd en wacht een revalidatie van zeker een half jaar.

'Ik weet nu waar de jongens het over hebben die hun kruisband eerder hebben afgescheurd', zegt Koevermans op de website van Sport Promotion. 'Het doet gewoon verschrikkelijke pijn. Het was nog een geluk bij een ongeluk dat we niet al te ver van huis speelden, in Boston. Maar de vlucht terug naar Toronto was desondanks een kwelling.'

Koevermans weet nog niet wanneer de noodzakelijke operatie wordt uitgevoerd. 'Ik laat me in ieder geval in Toronto helpen. Daarna zal ik me volledig richten op de revalidatie. Mijn tranen zijn geweest. Ik ben er klaar voor om die strijd aan te gaan en zo snel mogelijk terug te keren bij de ploeg.'

De knieblessure komt voor Toronto FC en Koevermans op een ongelukkig moment. De Canadese club had zich hersteld van de bedroevende start van het seizoen, dat trainer Aron Winter zijn baan kostte.

'We begonnen te draaien. Zelf was ik ook on fire, zoals ze dat hier zeggen. Ik had er dit seizoen al negen in liggen. Zaterdag gaf ik de assist waaruit de winnende werd gemaakt. Enorm balen dus dat ik nu moet afhaken.'
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 17:36   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 22:58   quote  deeplink  
PSV hoeft niet op zoek naar een nieuwe hoofd opleidingen. Jelle Goes blijft aan nadat hij een aanbod van Anzhi Makhachkala heeft afgewezen.

Goes, die bij de club van Guus Hiddink ook als baas van de jeugdafdeling kon gaan werken, vond het aanbod van Anzhi niet overtuigend. "Ze wilden beginnen met een contract voor één jaar en dat zag ik niet zitten. Daarvoor geef ik niet op wat ik bij PSV aan het opbouwen ben", zegt hij tegen Voetbal International.

"Ik wil wel benadrukken dat er geen financieel verschil van inzicht was en dat mijn relatie met Hiddink nog steeds uitstekend is", besluit de 42-jarige Goes.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 10:21   quote  deeplink  
PSV heeft zich inmiddels neergelegd bij het vertrek van Zakaria Labyad. De Eindhovenaren eisen echter nog wel een bevredigende vergoeding.

PSV wil sowieso één miljoen euro ontvangen voor de transfer van Labyad naar Sporting Portugal. Dat hebben bronnen binnen de club gemeld aan het Eindhovens Dagblad.

Labyad is gevlogen en tekende al een contract bij Sporting. De leiding van PSV vindt echter dat de Marokkaan nog bij hen onder contract stond. De club geeft de voetballer pas vrij als Sporting met een gepaste vergoeding over tafel komt.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 19 juli 2012 - 17:39   quote  deeplink  
PSV wil Jeremain Lens niet kwijt gedurende de zomerse transfermarkt. De vleugelaanvaller was afgelopen seizoen niet altijd zeker van een basisplaats en heeft er met Luciano Narsingh een concurrent bijgekregen in de voorhoede. Dat betekent echter niet dat PSV hem niet meer belangrijk vindt; een bod van Southampton op de Amsterdammer is afgeslagen.

Het Eindhovens Dagblad zegt te weten dat the Saints, die weer terugkeren op het hoogste niveau in Engeland, een bod uitbrachten op de 24-jarige Lens. Hoe hoog het bod precies was is niet bekend, maar Marcel Brands heeft de Engelsen de deur gewezen en aangegeven dat PSV niet van zins is Lens van de hand te doen.

Zijn zaakwaarnemer laat aan het regionale medium weten dat Lens enerzijds openstaat voor het buitenland, maar ook graag aan boord blijft in Eindhoven. Vorig seizoen had Jeremain een goed einde, maar hij wil constanter worden. Bij PSV kan hij zich in de kijker spelen om in het Nederlands elftal te komen. Jeremain gaat PSV niet zomaar opgeven, dan moet het wel een hele goede aanbieding met perspectief zijn. Ik denk overigens dat iedere speler met ambitie wel open staat voor interesse, mits het goed is voor zijn carrière.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 17:42   quote  deeplink  
Lens moet gewoon blijven , is sowieso n goeie speler die je voorin overal kan posten.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 20:30   quote  deeplink  
PSV is van mening dat Jeremain Lens meer dan zes miljoen euro waard is. Southampton bracht onlangs namelijk een bod van die hoogte uit bij de nummer drie van de Eredivisie, meldt het Eindhovens Dagblad.

Onlangs werd al bekend dat Southampton een bod gedaan had op Lens, maar dat PSV dit had afgewezen. Nu is met zes miljoen euro ook de hoogte van de aanbieding van de Engelse promovendus duidelijk geworden.

PSV betaalde twee jaar geleden bijna vier miljoen euro voor Lens en deed bovendien Dirk Marcellis over aan AZ. De international presteert vooralsnog wisselvallig in Eindhoven, maar de club heeft veel vertrouwen in zijn kwaliteiten en laat hem daarom niet gaan
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 20:32   quote  deeplink  
Mooie prijs mr Lens mot gewoon blijven en kampioen metPSV worden en dan transfer of CL met PSV spelen.
sim
 sim - vrijdag 20 juli 2012 - 22:50   quote  deeplink  
Lens moet gewoon blijven,Dick wil hem niet kwijt goed gezien trainer,over 2 jaar 16 miljoen euro waard.

groeten sim
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 20 juli 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2012 - 22:50 schreef sim het volgende:
Lens moet gewoon blijven,Dick wil hem niet kwijt goed gezien trainer,over 2 jaar 16 miljoen euro waard.

groeten sim
Positief mannetje ben je ook he
groeten sim
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 21 juli 2012 - 00:02   quote  deeplink  
Het eerste bod van Southampton op Jeremain Lens is door PSV van tafel geveegd. De Engelse club bereidt een tweede poging voor om de spits voor zich te winnen.

Southampton kwam met het eerste bod van zo'n vijf miljoen euro niet in de buurt van wat PSV verlangt voor de aanvaller. The Saints moeten waarschijnlijk meer richting de acht miljoen gaan, wil de Eindhovense club overwegen Lens te laten gaan.

De Premier League-club zal ook voor Lens een beter aanbod moeten hebben. Net als PSV vond de 24-jarige aanvaller het voorstel uit Southampton niet interessant
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 21 juli 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Vrijdag 20 juli

Paddy John keert na zijn teleurstellende verblijf bij VfL Osnabrück terug op de Nederlandse velden De 22-jarige aanvaller heeft zich voor één jaar verbonden aan AGOVV Apeldoorn met ene optie voor een tweede seizoen John was in Nederland eerder actief voor Heracles Almelo, RKC Waalwijk en Fortuna Sittard

Het Belgische Waasland-Beveren heeft Bas Sibum voor een jaar gecontracteerd met een optie voor een tweede seizoen De 29-jarige middenvelder komt over van Alemannia Aachen, dat afgelopen jaar degradeerde uit de Tweede Bundesliga Sibnum speelde daarvóór in Nederland voor Emmen, FC Twente, Roda JC en NEC

De UEFA heeft Antonio Cassano een boete van vijftienduizend euro opgelegd voor zijn discriminerende opmerkingen tijdens het EK De Italiaanse aanvaller had zich laten ontvallen dat hij hoopte dat er geen homo's in zijn ploeg zaten Na protesten van de Italiaanse homogemeenschap kwam hij met excuses

De 29-jarige Bram Castro keert na anderhalf jaar terug op de Nederlandse velden De Belgische doelman, die in Nederland onder contract stond bij Roda JC en PSV, tekende voor twee jaar bij MVV Maastricht Castro komt transfervrij over van Sint-Truiden

Joep van den Ouweland verruilt Go Ahead Eagles voor FC Oss De middenvelder tekent bij de Brabantse Eerstedivisionist een contract voor één jaar

De Graafschap-trainer Pieter Huistra heeft komend seizoen de beschikking over Vlatko Lazic en Jordan Garcia-Calvete De 23-jarige Lazic verdiende met een stage een contract voor drie jaar in Doetinchem De linkspoot, die de jeugdopleiding van Ajax doorliep, speelde eerder voor RBC Roosendaal Calvete wordt opnieuw gehuurd van Anderlecht, dat hem afgelopen winterstop al naar Doetinchem liet vertrekken De Graafschap heeft in de huurovereenkomst een optie tot koop bedongen

Marek Mintal (34) neemt zaterdag na zeventien seizoenen afscheid als prof met een thuisduel van 1. FC Nürnberg met landskampioen Borussia Dortmund De Slowaakse spits kwam in 208 officiële wedstrijden voor de Zuid-Duitse club tussen 2003 en 2011 tot 75 doelpunten In de Bundesliga genoot Mintal de bijnaam Das Phantom Hij is de eerste prof na oud-doelman Andreas Köpke die bij 1. FC Nürnberg een afscheidswedstrijd krijgt aangeboden

Szabolcs Huszti keert binnenkort terug bij Hannover 96 Clubvoorzitter Martin Kind bevestigt voor '98 procent' rond te zijn met Zenit Sint-Petersburg over de Hongaarse vleugelaanvaller Tussen juli 2006 en januari 2009 speelde Huszti al 81 competitieduels voor Hannover 96 Vervolgens stapte hij voor drieënhalf miljoen euro over naar Rusland

Bologna heeft zich versterkt met Marco Motta De rechtsback wordt voor een jaar gehuurd van Juventus, waar hij geen uitzicht had op speelminuten De Italiaanse middenmoter heeft tevens een optie bedongen om volgende zomer vijftig procent van de transferrechten van Motta over te nemen van de regerend landskampioen

Ben Sahar heeft een tweejarig contract getekend bij Hertha BSC, de club van trainer Jos Luhukay De aanvaller, die in 2009 kortstondig voor De Graafschap voetbalde, had een aflopend contract bij Espanyol Daarvoor was Sahar actief voor onder meer Chelsea Ook verwelkomde Luhukay de aanvallers Sandro Wagner (Werder Bremen) en Sami Allagui (FSV Mainz 05) als nieuwkomers in zijn selectie

Borussia Dortmund gaat het contract met Jakub Blaszczykowski verlengen tot medio 2015 De rechtervleugelaanvaller, afgelopen zomer tijdens het EK een van de smaakmakers bij het Poolse nationale team, heeft een nog één seizoen doorlopende verbintenis Eerder bond de Duitse kampioen de internationals Mario Götze en Mats Hummels tot de zomer van 2015

Bayer Leverkusen heeft een aanbieding van Fenerbahçe voor Stefan Kiessling afgeslagen De Turkse grootmacht, de club van Dirk Kuijt, zag in de Duitser een versterking voor de spitspositie Maar de vraagprijs van minimaal acht miljoen euro was Fenerbahçe te gortig

Lex Schoenmaker is aan de betere hand De 64-jarige technisch adviseur van ADO Den Haag heeft de intensive care van het ziekenhuis inmiddels mogen verlaten De oud-speler van onder meer Feyenoord werd in de nacht van zondag op maandag opgenomen in verband met hartklachten
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Jij kan beter hier op het forum verder gaan als The Infamous Daily..d:-)
sim
 sim - zaterdag 21 juli 2012 - 23:52   quote  deeplink  
http://i48.tinypic.com/347z3a9.gif

Kijk dit zijn nou eens vrienden.
Met de rest komt het ook goed .

groeten sim lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2012 door sim --
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 23:52 schreef sim het volgende:
http://i48.tinypic.com/347z3a9.gif

Kijk dit zijn nou eens vrienden.
Met de rest komt het ook goed .

groeten sim lol
ghehehehehe
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 23:18 schreef RenatoBos het volgende:
Jij kan beter hier op het forum verder gaan als The Infamous Daily..d:-)
Niets mag ons ontgaan Bos
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 16:31   quote  deeplink  
De slepende affaire rondom Zakaria Labyad is dan toch tot een einde gekomen. PSV heeft een akkoord bereikt met Sporting Portugal over de voorwaarden van de transfer.

Labyad tekende onlangs een vijfjarig contract bij Sporting met de gedachte dat hij transfervrij was. PSV gaf de aanvallende middenvelder echter niet vrij en claimde dat de middenvelder nog een contract voor minimaal een jaar had in Eindhoven. Een juridisch steekspel dreigde, maar inmiddels hebben beide clubs elkaar gevonden in de voorwaarden.

Sporting betaalt PSV behalve de opleidingsvergoeding van 300.000 euro ook nog een kleine transfersom voor Labyad. Technisch directeur Marcel Brands bevestigt tegenover Voetbal International dat er een akkoord bereikt is. "We zouden een juridisch traject op kunnen starten. Maar de kans is groot dat de FIFA beslist dat Labyad tijdens die zaak gewoon voor Sporting mag spelen."

Brands verwacht de transfer binnen een paar dagen helemaal af te ronden. "We hebben nu mondeling een akkoord bereikt met Sporting. Alles wordt nu op papier gezet en ik verwacht dat aan het einde van deze week alles afgerond is." Door het akkoord kan Labyad na de Olympische Spelen, waarop hij uitkomt voor Marokko, aansluiten bij de selectie van Sporting.
tomson
 tomson - zondag 22 juli 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Eindstand: LabyJat heeft jullie gewoon genaaid en komt er mee weg ook.
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 21:20 schreef tomson het volgende:
Eindstand: LabyJat heeft jullie gewoon genaaid en komt er mee weg ook.
yes T mr misschien raakt zijn carriere wel in een negatieve spiraal en leedvermaak is ook vermaak..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 24 juli 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Maher rekent op transfer: "Ik wil naar PSV"

Adam Maher heeft AZ te kennen gegeven deze zomer nog te willen vertrekken. De middenvelder heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar PSV en rekent erop de overgang naar Eindhoven te maken.

'"Ik heb trainer Gertjan Verbeek en technisch directeur Earnest Stewart tijdens mijn trainingsstage bij het Nederlands elftal uitgelegd dat ik weg wil", zegt Maher in NUsport. "Of ze er blij mee waren of niet, ik beslis. Het is mijn carrière.'"

"Hun reactie was: oké, dan zijn we op de hoogte", vervolgt de negentienjarige middenvelder. "Met de trainer had ik een langer gesprek. Ik heb hem gezegd dat ik gewoon toe ben aan een nieuwe stap en PSV heeft interesse.''

AZ wil dat Maher nog een jaar in Alkmaar blijft. "Maar om dat te kunnen eisen had de club ook respect moeten tonen door gemaakte afspraken na te komen. Kwaad ben ik niet snel, maar je kunt het wel teleurgesteld noemen. Welke afspraken de club niet nagekomen is, dat houd ik voor me."

Het contract van Maher loopt door tot medio 2015. "Ik ben volgens mij de minst betaalde speler hier. Vanuit de pers heb ik vernomen dat de club denkt aan buitenlandse transferbedragen, dan weet ik niet waar ze mee bezig zijn."

"'Ik probeer nog steeds gewoon op het veld te laten zien wat ik kan en verder zie ik wel hoe het afloopt. Ik heb aangegeven dat ik weg wil en als er dan een mooie club komt als PSV, dan wil ik daar heen", besluit de geboren Marokkaan.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 24 juli 2012 - 17:06   quote  deeplink  
geef hem eens ongelijk
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 juli 2012 - 13:46   quote  deeplink  
Maher je hebt ongelijk..
sim
 sim - zondag 29 juli 2012 - 02:04   quote  deeplink  
Wat nu weer interesse van Espanyol voor Tim Matavz?

groeten sim
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 juli 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 02:04 schreef sim het volgende:
Wat nu weer interesse van Espanyol voor Tim Matavz?

groeten sim
lekker blijven die Matavz of ze motte 10 mil of meer neerleggen..
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Stanislav Manolev vertrekt mogelijk nog voor de transferdeadline bij PSV. De rechtsback van de Brabanders mag zich in de belangstelling weten van een Russische club. Dat meldt het Algemeen Dagblad maandag.

Volgens de krant heeft een Russische club zich inmiddels in Eindhoven gemeld voor de Bulgaars international. Technisch manager Marcel Brands bevestigt die berichten in het dagblad. Welke club concreet in de markt is voor de rechterverdediger is niet bekend.

Het contract van Manolev bij PSV werd afgelopen seizoen nog verlengd. Toch staat PSV niet onwelwillend tegenover een verkoop van de back. Ook Manolev zelf gaf eerder aan open te staan voor een transfer. De Bulgaar ontbrak zondag in de strijd om de Johan Cruijff Schaal.
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 21:58   quote  deeplink  
zou overwinning op zich zijn als Manolefje vertrekt..
Cultheld
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 22:02   quote  deeplink  
Danko Lazovic is komend seizoen te bewonderen op de Turkse voetbalvelden. De aanvaller stapt over van Zenit Sint-Petersburg naar Besiktas, meldt Hurriyet.

Volgens de Turkse krant hebben de betrokken partijen een principe akkoord bereikt en reist Lazovic binnen een week af naar zijn nieuwe werkomgeving. De 29-jarige aanvaller had nog een doorlopend contract bij Zenit Sint-Petersburg, maar mocht vertrekken omdat hij niet zeker was van een basisplaats.

Lazovic speelde 51 competitiewedstrijden voor Zenit waarin hij goed was voor zeventien doelpunten en zestien assists. In het verleden kwam hij uit voor Vitesse, PSV, Feyenoord, Partizan Belgrado, Zemun en Bayer Leverkusen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 22:03   quote  deeplink  
die Lazovic ook he.. Vondt hem bij ons niet eens zo slecht voetballen
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:57   quote  deeplink  
Leuk, wil je mij op de hoogte stellen als ie beide poten heeft gebroken..!!! Thanx in advance..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 08 augustus 2012 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 00:57 schreef RenatoBos het volgende:
Leuk, wil je mij op de hoogte stellen als ie beide poten heeft gebroken..!!! Thanx in advance..
also.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5893
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Laatste nieuws en geruchten









0.0091052