BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos zo goed als rond!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 19:20   quote  deeplink  
El Hamdaoui zou leuk zijn, contract voor 2 jaar en na een jaar verkopen. Transfervrij overnemen van 020, salaris 1 miljoen en verkopen na een jaar voor het dubbele. Dat is 1 miljoen winst en minimaal 20 doelpunten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2012 door Rickie --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juni 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 19:20 schreef Rickie het volgende:
El Hamdaoui zou leuk zijn, contract voor 2 jaar en na een jaar verkopen. Tranfervrij overnemen van 020, salaris 1 miljoen en verkopen na een jaar voor het dubbele. Dat is 1 miljoen winst en minimaal 20 doelpunten.
Sprookjesboek gekocht?
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 juni 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 juni 2012 - 10:26 schreef De vrouw van het volgende:

[..]

helemaal nog niets van zeker, Luc wil zelf naar Feyenoord
helaas heeft hij in deze niet zo veel te willen, . . contract is contract en Inter bepaalt
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 19:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Sprookjesboek gekocht?
Alstie er 20 inschop is hij voor een miljoen na 1 jaar nog wel te slijten, ja toch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2012 door Rickie --
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 juni 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 19:32 schreef Rickie het volgende:

[..]

Alstie er 20 inschop is hij voor een miljoen na 1 jaar nog wel te slijten, ja toch
dream on
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 19:41   quote  deeplink  
Dan toch maar naar de Efteling morgen
bode
 bode - dinsdag 19 juni 2012 - 19:44   quote  deeplink  
Als ik Feyenoord was dan ging ik met 020 praten over El Hamdaoui
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 19:47   quote  deeplink  
Bode vriend, zo'n gekke gedachte is dat toch niet. Van mij mag hij komen en er 20 inschieten. Een spits transfervrij en na een jaar met de eigen jeugd verder
tomson
 tomson - dinsdag 19 juni 2012 - 19:50   quote  deeplink  
Die vond 1,8 miljoen salaris per jaar al karig. En wil een berg tekengeld op de koop toe. Laat maar..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2012 door tomson --
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 19:56   quote  deeplink  
Tis toch het proberen waard, wellicht dat hij het wel wilt om z'n carriere uit het slop te trekken. Als niemand hem wilt zal hij toch moeten inbinden met z'n salaris
tomson
 tomson - dinsdag 19 juni 2012 - 19:58   quote  deeplink  
Gaat niet gebeuren. En blij toe.
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 20:01   quote  deeplink  
Waarom blij toe, 20 keer in het netje is geen probleem voor die jongen en als hij een goed seizoen draait kan je hem altijd weer verkopen voor wat hij gekost heeft. Ik zie het propleem niet, Koeman houdt hem er wel onder..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juni 2012 - 20:03   quote  deeplink  
Guyon Fernandez !!!!
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 20:08   quote  deeplink  
We zullen toch minimaal 2 eredivisiewaardige spitsen moeten hebben en wil je europees en in de beker ook nog wat te vertellen hebben dan heb je gewoon een topspits nodig
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juni 2012 - 20:12   quote  deeplink  
Nu Luc niet meer komt ben ik et met Leon roerend eens.
Fernandez schiet als hij basisspeler is ook gewoon 20+ in..!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2012 door RenatoBos --
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 20:14   quote  deeplink  
En wie moet er dan Fernandez vervangen bij blesure of schorsing etc.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juni 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 20:14 schreef Rickie het volgende:
En wie moet er dan Fernandez vervangen bij blesure of schorsing etc.
Cissé, Immers, te Vrede enz..
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 19 juni 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 19:44 schreef bode het volgende:
Als ik Feyenoord was dan ging ik met 020 praten over El Hamdaoui
jij ben echt stapel gek wat mot je met zo,n zakkenvuller en iets overnemen van die neuzen zooi jij spoort echt niet
Omekees
 Omekees - dinsdag 19 juni 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 19:06 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Malki misschien..??
Geen slecht idee van je Renato! :)
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 20:23   quote  deeplink  
Het zou kunnen maar ga je dan niet andere posities verzwakken, ik denk met een topspits erbij ga je echt voor de dubbel en maak je vee meer kans om Europees iets te betekenen. Dan zullen ook diverse spelers meer waard worden want we hebben zeker 4/5 spelers die echt geld waard kunnen worden, als je dan op het Europese toneel deze spelers kan laten zien gaat het allemaal wat sneller. Maar dan moet je wel wat verder komen dan een 3e voorronde CL
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 juni 2012 - 20:24   quote  deeplink  
als de ballen goed voorgezet worden Cissee/of die huurling van manchester
kan een spits als achabar ot tevrede hem zetten,alleen verwacht van deze jongens geen wonderen.
Rickie
 Rickie - dinsdag 19 juni 2012 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 20:24 schreef piet de paler het volgende:
als de ballen goed voorgezet worden Cissee/of die huurling van manchester
kan een spits als achabar ot tevrede hem zetten,alleen verwacht van deze jongens geen wonderen.
Denk dat het voor deze jonge honden nog net allemaal te vroeg komt, Anass en Manu wel bij de selectie houden en regelmatig laten invallen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 19 juni 2012 - 20:40   quote  deeplink  
Graag gedaan hoor!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 juni 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Voor?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juni 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 20:24 schreef piet de paler het volgende:
als de ballen goed voorgezet worden Cissee/of die huurling van manchester
kan een spits als achabar ot tevrede hem zetten,alleen verwacht van deze jongens geen wonderen.
Achacbar hebben we al aan het werk gezien en ik vond hem nog zwaar tekortkomen voor het niveau Feyenoord..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Luc Castaignos wordt niet de nieuwe spits van Feyenoord. Internazionale heeft een verhuur aan de Rotterdamse club geweigerd.

Castaignos baalt van de beslissing van Inter, zegt hij tegen Sky Sports: "Ik was graag op huurbasis naar Feyenoord gegaan. Het is jammer dat ik de club niet kan helpen." Inter wil de jeugdinternational alleen aan een club uit Italië verhuren. Bij interesse vanuit het buitenland is alleen een verkoop bespreekbaar.

"Maar in Italië wil ik alleen voor Inter spelen. Nu moet ik dus vertrekken. Inter zal me helpen bij een transfer", gaat de spits verder. "Ik kan niet ontkennen dat ik verdrietig ben, maar zo zit de voetballerij in elkaar. Ik wil de fans graag bedanken die mij gesteund hebben in het moeilijke jaar dat ik heb gehad. Het spijt me dat ik mijzelf niet heb kunnen bewijzen", gaat Castaignos verder.

Feyenoord wilde Castaignos graag huren als opvolger van de naar Manchester City teruggekeerde John Guidetti. Castaignos staat sinds vorige zomer onder contract bij Inter, maar kwam er slechts tot zes duels
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juni 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Hou maar op D ben er strontziek van..d:-(
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 19 juni 2012 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 21:49 schreef RenatoBos het volgende:
Hou maar op D ben er strontziek van..d:-(
snap ik maat...
De vrouw van
 De vrouw van - dinsdag 19 juni 2012 - 21:50   quote  deeplink  
wordt er doodziek van...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juni 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 21:49 schreef infamous psv het volgende:

[..]

snap ik maat...
Ben benieuwd wie ze nu gaan halen..
De Pater
 De Pater - dinsdag 19 juni 2012 - 22:03   quote  deeplink  
Blijf vertrouwen in van Geel, er zal een prima spits komen. En voor Fernandez zal het dit seizoen ook erop of eronder gaan worden, ik verwacht veel van Fernandez. Met de spelers die nu onder contract staan kan er een zeer goed elftal op het veld worden gezet, met een topspits erbij gaan we echt voor de dubbel..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juni 2012 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 22:03 schreef De Pater het volgende:
Blijf vertrouwen in van Geel, er zal een prima spits komen. En voor Fernandez zal het dit seizoen ook erop of eronder gaan worden, ik verwacht veel van Fernandez. Met de spelers die nu onder contract staan kan er een zeer goed elftal op het veld worden gezet, met een topspits erbij gaan we echt voor de dubbel..
I love it when you talk like this..!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 juni 2012 - 23:20   quote  deeplink  
En als die spits NIET komt (we hebben nog ruim 2 maanden en de transfercaroussel moet nog in beweging komen) dan is dat maar zo.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 juni 2012 - 04:06   quote  deeplink  
Toch wel opvallend:

------------------
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws

Afgelopen seizoen wilde #Feyenoord Luc #Castaignos in de winterstop ook al terughalen maar ook toen hield Inter dit tegen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 juni 2012 - 12:04   quote  deeplink  
Okay..!?!?!?!?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 juni 2012 - 17:06   quote  deeplink  
'Castaignos tekent woensdag 4-jarig contract in Londen'

West Ham United zal aanstaande woensdag bekend maken dat zij Luc Castaignos overneemt van Internazionale. Het jeugdexponent van Feyenoord zal die dag zijn handtekening zetten onder een vierjarige verbintenis bij de club uit Londen, zo melden insiders bij de Premier League-club. West Ham betaalt zo'n 7 miljoen euro voor de speler. De talentvolle spits vertrekt uit Italië, nadat Inter weigerde om hem aan een buitenlandse club te verhuren.
Castaignos zelf hoopte verhuurd te kunnen worden aan Feyenoord, maar aangezien Inter hem die kans niet bood, besloot hij om te vertrekken uit Milaan. Technisch directeur Martin van Geel betreurt en begrijpt Internazionale niet. 'Ik voelde het al aankomen, maar ik denk dat Inter kortzichtig is met dit besluit. 'Kijk alleen maar naar de manier waarop John Guidetti zich hier heeft kunnen ontwikkelen. Dat had met Castaignos ook gekund. Maar goed, zijn komst is van de baan. We zoeken verder naar een andere spits', aldus Van Geel in het Algemeen Dagblad.

Castaignos krijgt overigens gezelschap van Eljora Elia. De buitenspeler komt bij Juventus niet aan het spelen toe en zal ook de overstap maken naar West Ham United. Elia ondergaat woensdag met zijn landgenoot de medische keuring en beide voetballers worden diezelfde dag nog gepresenteerd.

Bron:FR12.nl
tomson
 tomson - donderdag 21 juni 2012 - 17:43   quote  deeplink  
Daar is Inter niet slechter van geworden..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 juni 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Inter merda..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juni 2012 door RenatoBos --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 juni 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Jongens en meisjes misschien pijnlijk maar wat heeft Luc nu eigenlijk laten zien in de praktijk ?
tomson
 tomson - donderdag 21 juni 2012 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 20:45 schreef piet de paler het volgende:
Jongens en meisjes misschien pijnlijk maar wat heeft Luc nu eigenlijk laten zien in de praktijk ?
Als broekie 15 goals scoren in een bar slecht draaiend team?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 juni 2012 - 20:48   quote  deeplink  
tja maar het is wel een verschil met de Luc die er toen was en nu,hij heeft geen spel ritme en kan hij de zgn vedette status aan ?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 juni 2012 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 20:48 schreef piet de paler het volgende:
tja maar het is wel een verschil met de Luc die er toen was en nu,hij heeft geen spel ritme en kan hij de zgn vedette status aan ?
Niemand heeft spelritme na de zomerstop, dat wordt opgebouwd in de voorbereiding. Alleen Vlaar misschien want die heeft een vrije korte vakantie.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 22 juni 2012 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 00:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Niemand heeft spelritme na de zomerstop, dat wordt opgebouwd in de voorbereiding. Alleen Vlaar misschien want die heeft een vrije korte vakantie.
Maar dan nog,een paar seizoenen geleden mocht hij scoren (weinig druk op de jonge spits) nu moet hij.
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 22 juni 2012 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 17:06 schreef RenatoBos het volgende:
'Castaignos tekent woensdag 4-jarig contract in Londen'

West Ham United zal aanstaande woensdag bekend maken dat zij Luc Castaignos overneemt van Internazionale. Het jeugdexponent van Feyenoord zal die dag zijn handtekening zetten onder een vierjarige verbintenis bij de club uit Londen, zo melden insiders bij de Premier League-club. West Ham betaalt zo'n 7 miljoen euro voor de speler. De talentvolle spits vertrekt uit Italië, nadat Inter weigerde om hem aan een buitenlandse club te verhuren.
Castaignos zelf hoopte verhuurd te kunnen worden aan Feyenoord, maar aangezien Inter hem die kans niet bood, besloot hij om te vertrekken uit Milaan. Technisch directeur Martin van Geel betreurt en begrijpt Internazionale niet. 'Ik voelde het al aankomen, maar ik denk dat Inter kortzichtig is met dit besluit. 'Kijk alleen maar naar de manier waarop John Guidetti zich hier heeft kunnen ontwikkelen. Dat had met Castaignos ook gekund. Maar goed, zijn komst is van de baan. We zoeken verder naar een andere spits', aldus Van Geel in het Algemeen Dagblad.

Castaignos krijgt overigens gezelschap van Eljora Elia. De buitenspeler komt bij Juventus niet aan het spelen toe en zal ook de overstap maken naar West Ham United. Elia ondergaat woensdag met zijn landgenoot de medische keuring en beide voetballers worden diezelfde dag nog gepresenteerd.

Bron:FR12.nl
Stel dat Luc voor 7 miljoen gekocht wordt, weet iemand dan hoe hoog de opleidingsvergoeding voor Feyenoord wordt?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 juni 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 10:50 schreef Leonidas het volgende:

[..]

Stel dat Luc voor 7 miljoen gekocht wordt, weet iemand dan hoe hoog de opleidingsvergoeding voor Feyenoord wordt?
ja
MMM
 MMM - vrijdag 22 juni 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 04:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Toch wel opvallend:

------------------
FR1908Nieuwsþ@FR1908Nieuws

Afgelopen seizoen wilde #Feyenoord Luc #Castaignos in de winterstop ook al terughalen maar ook toen hield Inter dit tegen.
Waarom zou Feyenoord 'm toen terug willen halen?
Leonidas
 Leonidas - vrijdag 22 juni 2012 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 11:01 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja
En, hoe hoog is dat bedrag dan?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 juni 2012 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 11:02 schreef MMM het volgende:

[..]

Waarom zou Feyenoord 'm toen terug willen halen?
Dat vroeg ik me ook af ja...

Er was in de winterstop wel even sprake dat Guidetti misschien terug zou keren naar City, wellicht dat Feyenoord daarop wilde anticiperen.
semzoe
 semzoe - vrijdag 24 april 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Is luc castaignos niet een optie voor feyenoord
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 24 april 2015 - 17:19   quote  deeplink  
NEEeEEEEeeEeE

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos zo goed als rond!









0.0125749