BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos zo goed als rond!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
V town madness
 V town madness - vrijdag 24 april 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Zeker niet.....
semzoe
 semzoe - vrijdag 24 april 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Ja joh...
bij Twente nooit het vertrouwen gekregen. ...
maar bij zijn oude cluppie toch wel....
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 24 april 2015 - 18:35   quote  deeplink  
Er zijn al stewards zat.
tomson
 tomson - vrijdag 24 april 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Trololololooo !!!
semzoe
 semzoe - vrijdag 24 april 2015 - 19:00   quote  deeplink  
geen optie merk ik
tomson
 tomson - vrijdag 24 april 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 19:00 schreef semzoe het volgende:
geen optie merk ik
Er zullen vast wel medestanders zijn maar je zal ze met een lichtje moeten zoeken :p
Alexi
 Alexi - vrijdag 24 april 2015 - 19:58   quote  deeplink  
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!!!
twitch
 twitch - vrijdag 24 april 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Kastanjes brengt niks extra's
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 april 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Hoop ellende
twitch
 twitch - vrijdag 24 april 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Ellende ? Een verkeerd geluid uit dat jochie en Kazim vreet hem op..
Zonde van het geld
R()b
 R()b - vrijdag 24 april 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 april 2015 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:
Er zijn al stewards zat.
Hahaha zou hem niet misstaan dat jasje.
van geil
 van geil - vrijdag 24 april 2015 - 21:07   quote  deeplink  
Te Vrede scoort meer
semzoe
 semzoe - vrijdag 24 april 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Gaan we het dan doen met alleen versterking Kuijt. ..
V town madness
 V town madness - vrijdag 24 april 2015 - 22:15   quote  deeplink  
T is april semzoe
kenny
 kenny - vrijdag 24 april 2015 - 22:28   quote  deeplink  
hij mag best komen als ie weinig kost , denk dat hij nog beter kan worden hij is nog maar 23 en zijn beste jaren moeten nog komen , daarbij stop hij altijd erg veel energie in zijn wedsrtijden , hij loopt en sleurt veel maar hij mag nog wel wat koelbloediger zijn in de 16 , makaai zou het hem misschien wel wat bij kunnen brengen
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 april 2015 - 01:03   quote  deeplink  
Kazim scoort veel meer.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 25 april 2015 - 01:36   quote  deeplink  
Beste mensen had van Geel nu niet in eerste instantie met guidettie om de tafel moeten gaan zitten.Nu word kuyt in princiepe te duur voor de lange termijn .Eerst gebleseerd en weer geblesseerd.Ja ik weet je kan het van te vooren niet weten maar dan toch had ik in mijn ogen de priorytijd gezien bij guidettie .Ja of we blijven nu dan maar weer lekker door gissen en net doen of we nu zo n kanjer in huis hebben gehaald kaziemen is gewoon klote om het maar even te zeggen .En kuyt is een beste jongen maar ook met hem alleen wordje geen kampioen.Ik heb ook niet zo de indruk dat van Geel weet waar hij mee bezig is. Waar zijn die 34milj gebleven die de spelers vorig seisoen opgeleverd hebben.Dat guidettie 3milj teken geld vraagd is niet zo verwonderlijk die jongen is 22jaar hij heb het hier laten zien wat zien we van kaziem helemaal niks.Ik vind technis gezien guidettie zijn geld waard en geen 2spelers nemen die transfair vrij zijn en niks kunnen toevoegen aan het elftal.Boetius die jongen had nu rechtsbuiten kunnen spelen inplaats van kut nu verguisd die jongen helemaal en terecht dat hij in opstand komt.Ik zie nog liever kastanjos komen dan kuyt en kaziem geloof mij het flexibele van die jongens en snelheid kan kaziem niet aan tippen kuyt ook al niet meer als hij steeds geblesseerd raakt.sorry mannen als ik wat kommas vergeet daar voor mijn excuus .En zijn er meer zo als immers die fungeerd beter als rechts back en karsdorp op het middenveld tenslotte is het een middenvelder mocht clasie weggaan.zo niet hebje 2 plaatsen bezet en je kan hem ook rechts back zetten.immers moet anders ook weg geen afmaker voor de coal hij mist daar in te veel..al hoewel het een geweldig werkpaard is rechts back is voor hem de beste plaatsen niet anders .Er komen nog wat jongens aan maar zet ze op de juiste plek en laat ze spelen maar haa geenl sloop autos binnen de club want dan blijfje om de soep heen draaien .maar het zal weer helemaal voorniks zijn geloof mij ik wil 2 goeie spitsen zien en dat ligt nu voorhanden en weer grijpen naast het touw en wij maar seisoen kaarten kopen voor wat feestje voor de derdeplek je bent echt niet goed bij je knerp als jullie dit menen de 2e plek is al armoe laatstaan derde. En aja 4 x kampioen van de armoe.Fer1
tomson
 tomson - zaterdag 25 april 2015 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 01:36 schreef Fer 1 het volgende:
Beste mensen had van Geel nu niet in eerste instantie met guidettie om de tafel moeten gaan zitten.Nu word kuyt in princiepe te duur voor de lange termijn .Eerst gebleseerd en weer geblesseerd.Ja ik weet je kan het van te vooren niet weten maar dan toch had ik in mijn ogen de priorytijd gezien bij guidettie .Ja of we blijven nu dan maar weer lekker door gissen en net doen of we nu zo n kanjer in huis hebben gehaald kaziemen is gewoon klote om het maar even te zeggen .En kuyt is een beste jongen maar ook met hem alleen wordje geen kampioen.Ik heb ook niet zo de indruk dat van Geel weet waar hij mee bezig is. Waar zijn die 34milj gebleven die de spelers vorig seisoen opgeleverd hebben.Dat guidettie 3milj teken geld vraagd is niet zo verwonderlijk die jongen is 22jaar hij heb het hier laten zien wat zien we van kaziem helemaal niks.Ik vind technis gezien guidettie zijn geld waard en geen 2spelers nemen die transfair vrij zijn en niks kunnen toevoegen aan het elftal.Boetius die jongen had nu rechtsbuiten kunnen spelen inplaats van kut nu verguisd die jongen helemaal en terecht dat hij in opstand komt.Ik zie nog liever kastanjos komen dan kuyt en kaziem geloof mij het flexibele van die jongens en snelheid kan kaziem niet aan tippen kuyt ook al niet meer als hij steeds geblesseerd raakt.sorry mannen als ik wat kommas vergeet daar voor mijn excuus .En zijn er meer zo als immers die fungeerd beter als rechts back en karsdorp op het middenveld tenslotte is het een middenvelder mocht clasie weggaan.zo niet hebje 2 plaatsen bezet en je kan hem ook rechts back zetten.immers moet anders ook weg geen afmaker voor de coal hij mist daar in te veel..al hoewel het een geweldig werkpaard is rechts back is voor hem de beste plaatsen niet anders .Er komen nog wat jongens aan maar zet ze op de juiste plek en laat ze spelen maar haa geenl sloop autos binnen de club want dan blijfje om de soep heen draaien .maar het zal weer helemaal voorniks zijn geloof mij ik wil 2 goeie spitsen zien en dat ligt nu voorhanden en weer grijpen naast het touw en wij maar seisoen kaarten kopen voor wat feestje voor de derdeplek je bent echt niet goed bij je knerp als jullie dit menen de 2e plek is al armoe laatstaan derde. En aja 4 x kampioen van de armoe.Fer1
Tja t is wat fer1.. nie goed bij onze knerp !
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 25 april 2015 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 01:36 schreef Fer 1 het volgende:
Beste mensen had van Geel nu niet in eerste instantie met guidettie om de tafel moeten gaan zitten.Nu word kuyt in princiepe te duur voor de lange termijn .Eerst gebleseerd en weer geblesseerd.Ja ik weet je kan het van te vooren niet weten maar dan toch had ik in mijn ogen de priorytijd gezien bij guidettie .Ja of we blijven nu dan maar weer lekker door gissen en net doen of we nu zo n kanjer in huis hebben gehaald kaziemen is gewoon klote om het maar even te zeggen .En kuyt is een beste jongen maar ook met hem alleen wordje geen kampioen.Ik heb ook niet zo de indruk dat van Geel weet waar hij mee bezig is. Waar zijn die 34milj gebleven die de spelers vorig seisoen opgeleverd hebben.Dat guidettie 3milj teken geld vraagd is niet zo verwonderlijk die jongen is 22jaar hij heb het hier laten zien wat zien we van kaziem helemaal niks.Ik vind technis gezien guidettie zijn geld waard en geen 2spelers nemen die transfair vrij zijn en niks kunnen toevoegen aan het elftal.Boetius die jongen had nu rechtsbuiten kunnen spelen inplaats van kut nu verguisd die jongen helemaal en terecht dat hij in opstand komt.Ik zie nog liever kastanjos komen dan kuyt en kaziem geloof mij het flexibele van die jongens en snelheid kan kaziem niet aan tippen kuyt ook al niet meer als hij steeds geblesseerd raakt.sorry mannen als ik wat kommas vergeet daar voor mijn excuus .En zijn er meer zo als immers die fungeerd beter als rechts back en karsdorp op het middenveld tenslotte is het een middenvelder mocht clasie weggaan.zo niet hebje 2 plaatsen bezet en je kan hem ook rechts back zetten.immers moet anders ook weg geen afmaker voor de coal hij mist daar in te veel..al hoewel het een geweldig werkpaard is rechts back is voor hem de beste plaatsen niet anders .Er komen nog wat jongens aan maar zet ze op de juiste plek en laat ze spelen maar haa geenl sloop autos binnen de club want dan blijfje om de soep heen draaien .maar het zal weer helemaal voorniks zijn geloof mij ik wil 2 goeie spitsen zien en dat ligt nu voorhanden en weer grijpen naast het touw en wij maar seisoen kaarten kopen voor wat feestje voor de derdeplek je bent echt niet goed bij je knerp als jullie dit menen de 2e plek is al armoe laatstaan derde. En aja 4 x kampioen van de armoe.Fer1
Proost maat
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 april 2015 - 08:08   quote  deeplink  
LvHkIMj.jpg
VVout
 VVout - zaterdag 25 april 2015 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 01:36 schreef Fer 1 het volgende:
Beste mensen had van Geel nu niet in eerste instantie met guidettie om de tafel moeten gaan zitten.Nu word kuyt in princiepe te duur voor de lange termijn .Eerst gebleseerd en weer geblesseerd.Ja ik weet je kan het van te vooren niet weten maar dan toch had ik in mijn ogen de priorytijd gezien bij guidettie .Ja of we blijven nu dan maar weer lekker door gissen en net doen of we nu zo n kanjer in huis hebben gehaald kaziemen is gewoon klote om het maar even te zeggen .En kuyt is een beste jongen maar ook met hem alleen wordje geen kampioen.Ik heb ook niet zo de indruk dat van Geel weet waar hij mee bezig is. Waar zijn die 34milj gebleven die de spelers vorig seisoen opgeleverd hebben.Dat guidettie 3milj teken geld vraagd is niet zo verwonderlijk die jongen is 22jaar hij heb het hier laten zien wat zien we van kaziem helemaal niks.Ik vind technis gezien guidettie zijn geld waard en geen 2spelers nemen die transfair vrij zijn en niks kunnen toevoegen aan het elftal.Boetius die jongen had nu rechtsbuiten kunnen spelen inplaats van kut nu verguisd die jongen helemaal en terecht dat hij in opstand komt.Ik zie nog liever kastanjos komen dan kuyt en kaziem geloof mij het flexibele van die jongens en snelheid kan kaziem niet aan tippen kuyt ook al niet meer als hij steeds geblesseerd raakt.sorry mannen als ik wat kommas vergeet daar voor mijn excuus .En zijn er meer zo als immers die fungeerd beter als rechts back en karsdorp op het middenveld tenslotte is het een middenvelder mocht clasie weggaan.zo niet hebje 2 plaatsen bezet en je kan hem ook rechts back zetten.immers moet anders ook weg geen afmaker voor de coal hij mist daar in te veel..al hoewel het een geweldig werkpaard is rechts back is voor hem de beste plaatsen niet anders .Er komen nog wat jongens aan maar zet ze op de juiste plek en laat ze spelen maar haa geenl sloop autos binnen de club want dan blijfje om de soep heen draaien .maar het zal weer helemaal voorniks zijn geloof mij ik wil 2 goeie spitsen zien en dat ligt nu voorhanden en weer grijpen naast het touw en wij maar seisoen kaarten kopen voor wat feestje voor de derdeplek je bent echt niet goed bij je knerp als jullie dit menen de 2e plek is al armoe laatstaan derde. En aja 4 x kampioen van de armoe.Fer1
Dadelijk weer een paar maanden om het kwijt te raken en voor je het weet krijg je afkickverschijnselen en zit te hopen dat de nieuwe competitie weer begint. Nog even door de transferperiode bijten natuurlijk en hopen op nog een paar positieve ontwikkelingen.
ar
 ar - zaterdag 25 april 2015 - 21:18   quote  deeplink  
kastanjos is een arrogante zeer overschatte spits die alleen zichzelf erg goed vindt.10 kansen 1 doelpunt...bagger dus.
Barabas
 Barabas - zaterdag 25 april 2015 - 21:32   quote  deeplink  
Ik vind hem wel goed. Is alleen veel te vroeg gegaan...

Heeft vast ook zo'n goede zaakwaarnemert.
ar
 ar - zaterdag 25 april 2015 - 21:53   quote  deeplink  
Nou..hij heeft het nooit laten zien bas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 april 2015 door ar --
Fer 1
 Fer 1 - maandag 27 april 2015 - 21:52   quote  deeplink  
Ja lekker he dat gevoel de laatste wedstrijden kort genoeg zo .En wat nog komen gaat heerlijk dat gevoel.Fer62
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 april 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Wat is er met de vorige 61 gebeurd?
tomson
 tomson - maandag 27 april 2015 - 22:00   quote  deeplink  
De tel kwijt
van geil
 van geil - maandag 27 april 2015 - 22:18   quote  deeplink  
toch persoonlijk vind ik het Jammer dat Luc niet doorgegroeid is.
was toch wel n bijzonder talent.
maar is nu eigenlijk nog minder als dat jaar bij ons.
Barabas
 Barabas - maandag 27 april 2015 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 22:18 schreef van geil het volgende:
toch persoonlijk vind ik het Jammer dat Luc niet doorgegroeid is.
was toch wel n bijzonder talent.
maar is nu eigenlijk nog minder als dat jaar bij ons.
Ik deed die gedachte. Veel te vroeg weg voor veel te weinig naar de verkeerde club vanwege een klotesituatie binnen de club. Eeuwig zonde.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2015 - 22:22   quote  deeplink  
De Luc van de laatste jaren is ook als persoon rare trekjes gaan vertonen.
Was bij Feyenoord nog die onbevangen tiener.
En presteerde ook nog in een vrij matig team.
van geil
 van geil - maandag 27 april 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 22:22 schreef FR-Henk het volgende:
De Luc van de laatste jaren is ook als persoon rare trekjes gaan vertonen.
Was bij Feyenoord nog die onbevangen tiener.
En presteerde ook nog in een vrij matig team.
Eens.
Barabas
 Barabas - maandag 27 april 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 april 2015 - 21:53 schreef ar het volgende:
Nou..hij heeft het nooit laten zien bas.
Voordat ie vertrok liet hij het zien! Ik geloof dat hij 15 doelpunten maakte in het seizoen dat hij debuteerde. Alles daarna.... tsja. Bij Inter speelde hij zelden, Twente is ook geen succes gebleken. Zijn cijfers waren echter wel indrukwekkend en mij staat bij dat hij een van de grootste talenten van Europa was.
van geil
 van geil - maandag 27 april 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 22:24 schreef Barabas het volgende:

[..]

Voordat ie vertrok liet hij het zien! Ik geloof dat hij 15 doelpunten maakte in het seizoen dat hij debuteerde. Alles daarna.... tsja. Bij Inter speelde hij zelden, Twente is ook geen succes gebleken. Zijn cijfers waren echter wel indrukwekkend en mij staat bij dat hij een van de grootste talenten van Europa was.
klopt.
en ook nog eens in het matigste team ooit waarschijnlijk.
Barabas
 Barabas - maandag 27 april 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 22:22 schreef FR-Henk het volgende:
De Luc van de laatste jaren is ook als persoon rare trekjes gaan vertonen.
Was bij Feyenoord nog die onbevangen tiener.
En presteerde ook nog in een vrij matig team.
Ik heb dat ook gezien, maar volgens mij heeft hij een zeer slechte relatie met de Twentse achterban. Van begin af aan al... Ik heb altijd geleerd dat waar er twee vechten....

Ongelukkige keuzes....
Barabas
 Barabas - maandag 27 april 2015 - 22:28   quote  deeplink  
Maar als je het mij op de man af vraagt: Ja, van mij mag hij zichzelf zo melden bij Gio.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 april 2015 - 22:34   quote  deeplink  
Geloof ook meteen dat ie wel terug zou willen komen.
Maar dan het prijskaartje.
Barabas
 Barabas - maandag 27 april 2015 - 22:38   quote  deeplink  
6,5 miljoen toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos zo goed als rond!









0.0155220