BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - donderdag 03 januari 2019 - 16:37   quote  deeplink  
En zo langzaam gaat het nu de wereld over.

https://www.dezeen.com/2018/12/28/oma-feyenoord-stadium-rotterdam-football/
Stylzz
 Stylzz - donderdag 03 januari 2019 - 16:43   quote  deeplink  
Ook reclame
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2019 - 21:29   quote  deeplink  
Er is o geld voor het stadion, aldus de Jong.Elke euro moet geleend worden.
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=414343&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2019 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 januari 2019 - 21:30   quote  deeplink  
Investeerders zoeken ze hè, t stadion wordt niet van Feyenoord
van geil
 van geil - dinsdag 15 januari 2019 - 21:42   quote  deeplink  
Hij zegt zelf al er is 0 geld, hopen op een winnend staatslot.
Geld lenen zonder eigen vermogen is fors duurder, en echt een hele slechte(linke)start.
Plus de dan waardeloze investeringen van de laatste 10 jaar , vele miljoenen.
Het is nog erger en zorgwekkender, dat als het niet doorgaat , dan zit je ook nog met een berg schuld.
Dus de druk om het door te laten gaan , is best groot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 januari 2019 door van geil --
VVout
 VVout - woensdag 16 januari 2019 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 januari 2019 - 21:30 schreef Stylzz het volgende:
Investeerders zoeken ze hè, t stadion wordt niet van Feyenoord
Uiteindelijk moet je het toch betalen in wat voor vorm je het ook giet, huren leasen kopen t’s maar een labeltje die bepaald waar de risico’s leggentt.

Wat betreft het Kapitaal dat kwam toch met 30 miljoen van VVF en dan zou de stad er ook iets aan doen, ook al ben ik daar niet meer zeker van wat dat gaat worden. De rest moet je lenen ja. Stadion Feyenoord dus, misschien met een leuke sponsor voor het stadion onder gunstige condities en dan zal de rest ook wel te doen zijn.

Hebben we weer een nieuwe stoelpoot gevonden of zo? (tav Geile)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door VVout --
MMM
 MMM - woensdag 16 januari 2019 - 10:55   quote  deeplink  
Hiermee kappen. Stadion zit nu al niet meer vol, nieuwe stadion gaat niet vol komen.

En het gaat niet om prestaties maar hoe er met supporters omgegaan word. Onder Verbeek, Been etc. zat het wél vol hoe slecht het ook ging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door MMM --
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 januari 2019 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 10:55 schreef MMM het volgende:
Hiermee kappen. Stadion zit nu al niet meer vol, nieuwe stadion gaat niet vol komen.

En het gaat niet om prestaties maar hoe er met supporters omgegaan word. Onder Verbeek, Been etc. zat het wél vol hoe slecht het ook ging.
Ik neig hier ook naar inderdaad. Zolang het beleid beroerd blijft kunnen we structureel niet groeien als club.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 16 januari 2019 - 11:23   quote  deeplink  
Dat hangt ervan af, ik denk dat successen maar ook het hunkeren naar successen juist supporters trekt.
Feyenoord drijft misschien verder af van een bepaald type supporter, maar dat zou zelfs weer een ander supporter aan kunnen trekken. Gewoon doorgaan
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 januari 2019 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 10:55 schreef MMM het volgende:
Hiermee kappen. Stadion zit nu al niet meer vol, nieuwe stadion gaat niet vol komen.

En het gaat niet om prestaties maar hoe er met supporters omgegaan word. Onder Verbeek, Been etc. zat het wél vol hoe slecht het ook ging.
nah, tweede seizoen onder Been zaten er gemiddeld duizenden mensen minder op de tribune. Het huidige seizoen is redelijk gelijkwaardig aan de seizoenen sinds het opstappen van Been in 2011. Altijd rond de 45.000. Paar honderd meer of minder. Twee seizoenen steken eruit. Het seizoen dat we kampioen werden en het seizoen ervoor. Toen zaten er meer dan 47.000 gemiddeld.

Maar goed, dat het niet lekker zit tussen het bestuur van Feyenoord en een deel van de supporters dat moge wel duidelijk zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 16 januari 2019 - 12:42   quote  deeplink  
Hier kan je de aantallen opzoeken btw: https://www.transfermarkt.nl/eredivisie/besucherzahlen/wettbewerb/NL1/plus/?saison_id=2018
MMM
 MMM - woensdag 16 januari 2019 - 14:00   quote  deeplink  
Cijfers kunnen niet kloppen T, ik denk dat hierin is meegenomen hoeveel seizoenkaarten er verkocht zijn. Kijk naar de aantallen bij ajax, daar zitten er gemiddeld echt geen 53.000 en bij ons gemiddeld 45.000 vraag ik me ook af.. Ongelooflijk veel lege plekken en dat voor de gele zijde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 16 januari 2019 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 11:23 schreef Stylzz het volgende:
Dat hangt ervan af, ik denk dat successen maar ook het hunkeren naar successen juist supporters trekt.
Feyenoord drijft misschien verder af van een bepaald type supporter, maar dat zou zelfs weer een ander supporter aan kunnen trekken. Gewoon doorgaan
Ik denk dat dat niet de supporters zijn waar Feyenoord op moeten hopen want die haken weer zeer snel af als het minder gaat. Wees zuinig op de trouwe supporters.

Ik heb echt in ongelooflijk veel jaren nog nooit een thuiswedstrijd in de Kuip vrijwillig overgeslagen van Feyenoord, alleen als ik ziek was.

Nu laat ik Fortuna thuis volgende week schieten, ik vind het echt allemaal best. Ik ben gewoon volkomen klaar met het waardeloze beleid wat er gevoerd word. Kan ik weer 23,50 betalen voor een avond niks, weer de kou in, weer laat thuis en de volgende ochtend vroeg op. En er denken er zoveel ook zo over.

In m'n hart twijfel ik nog want het blijft het mooiste wat er is om in de Kuip te mogen kijken maar ik ben zo klaar met dat zooitje..

En in de tijd van Been etc. ging je gewoon omdat je wist uit welke situatie Feyenoord kwam. Nu is er met de huidige beleidvoerders een bende van gemaakt wat totaal niet nodig was geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 januari 2019 - 14:54   quote  deeplink  
NIets dan hulde dat je altijd zo'n trouwe supporter bent.
Ook al heb je wat issues met het beleid, kan ik er niet bij dat je het zo rampzalig vind gaan nu.
Hoe heb je de jaren dan overleefd voor van GEel en KOeman? die waren namelijk wel op de ranglijst, beleid(geld verliezen) en qua prijzen rampzalig
MMM
 MMM - woensdag 16 januari 2019 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 14:54 schreef igor korneev het volgende:
NIets dan hulde dat je altijd zo'n trouwe supporter bent.
Ook al heb je wat issues met het beleid, kan ik er niet bij dat je het zo rampzalig vind gaan nu.
Hoe heb je de jaren dan overleefd voor van GEel en KOeman? die waren namelijk wel op de ranglijst, beleid(geld verliezen) en qua prijzen rampzalig
Vanaf 2008 is het rampzalig gegaan onder Verbeek en later Been, maar dat was te verklaren omdat er teveel risico genomen is onder TD Bosz. Toen wist je dat het niet beter kon, toen wist je dat er problemen waren.

Nu zijn er opnieuw grote problemen en die zijn veroorzaakt door de huidige beleidsvoerders. Ik heb 0 vertrouwen in Jan de Jong, 0 in Martin van Geel en ook Gio moet vervangen worden. Het is tijd voor de grote schoonmaak, met de huidige samenstelling gaan we niet verder komen.

We hadden het structureel meedoen om het kampioenschap voor het grijpen als er na de titel goed geïnvesteerd was. Maar nu gaat het weer jaren duren voordat we er weer enigszins rooskleurig voor staan, weer zijn we afhankelijk van Varkenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 januari 2019 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 15:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Vanaf 2008 is het rampzalig gegaan onder Verbeek en later Been, maar dat was te verklaren omdat er teveel risico genomen is onder TD Bosz. Toen wist je dat het niet beter kon, toen wist je dat er problemen waren.

Nu zijn er opnieuw grote problemen en die zijn veroorzaakt door de huidige beleidsvoerders. Ik heb 0 vertrouwen in Jan de Jong, 0 in Martin van Geel en ook Gio moet vervangen worden. Het is tijd voor de grote schoonmaak, met de huidige samenstelling gaan we niet verder komen.

We hadden het structureel meedoen om het kampioenschap voor het grijpen als er na de titel goed geïnvesteerd was. Maar nu gaat het weer jaren duren voordat we er weer enigszins rooskleurig voor staan, weer zijn we afhankelijk van Varkenoord.
Begrip voor je standpunt, maar ik zie dat toch anders.
De jaren na Bosz waren in mijn ogen een wonder, had heel anders kunnen gaan.
De club stond er zo slecht voor dat we er nog steeds niet bovenop zijn, en dan moet je ook nog eens de achterstand zien in te halen van de 2 boven ons die deze problemen niet hadden en hebben.
Zo gezegd vind ik dat we met recht kunnen zeggen dat we weer de nummer 3 van nederland zijn en dat steeds weten te herhalen op vorig jaar na. Ik vind dat een knappe prestatie en zie hoe moeilijk het is om met dit budget alleen maar winnaars aan te trekken en te blijven winnen. sta dus nog steeds achter de 3 die jij niet mag.
Er is ook nog eens flink geinvesteerd in de toekomst door feyenoord city, een gewaagde maar best slimme keuze.

Als je echt stukken beter wil, moet je een sjeik aantrekken, maar dan stop ik met supporten, wat mij betreft is de ziel dan weg.
Alleen dan is je droom reeel om elk jaar kampioen te kunnen worden.
Maar neem aan dat een supporter als jij de nukken van Feyenoord al deze tientallen jaren wel weet.
Feit is dat Feyenoord zolang ik leef al niet meer de top club is, maar wel altijd geprobeerd word, met zo nu en dan succes. Meer zit er niet zonder vals te spelen met geld.
En ik moet zeggen ik beleef de beste tijden sinds de jaren 90 met FEyenoord sinds koeman en van GEel.
Het is stabiel, er word gewonnen en hoef me op een aantal uitzonderingen na niet meer te schamen voor wan prestaties, (zoals Trencin.)

1 jaar kampioen veranderd helemaal niks aan het fundament van de club. 7 wonder jaren zijn er nodig om aansluiting te vinden.
Lees 7 jaar kampioen, 7 jaar langdurig mee spelen in Europa.
Dat is iets wat je niet met 1 keer kampioen worden kunt halen, de spelers van een winnend Feyenoord kun je niet vasthouden en het volgende seizoen kun je alleen maar hopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door igor korneev --
MMM
 MMM - woensdag 16 januari 2019 - 15:57   quote  deeplink  
Tuurlijk had het anders kunnen lopen na de jaren Bosz, we zijn simpelweg gered door Varkenoord die een aantal zeer goede talenten heeft voorgebracht.

We zijn inderdaad de nummer 3 van Nederland, maar dit had zeker de nummer 2 kunnen zijn. Na de titel lag de weg open om PSV op alle gebieden in te halen. Een sjeik wil en hoeft absoluut niet, de charme is dan volledig weg.

En ik leg me er ook bij neer dat we niet elk jaar kampioen zullen worden maar wat er afgelopen seizoen en nu weer gepresteerd word is volkomen onacceptabel. Dan kunnen we wel de 3e zijn van Nederland, daar staan we nu ook, maar het verschil is afgrijselijk.

Wat mij pijn doet is niet dat we vorig jaar en dit jaar geen kampioen worden maar de achterstand die gigantisch is. Die had vermeden kunnen worden als er goed geïnvesteerd was geweest. Tuurlijk komen de échte toppers niet naar Feyenoord maar met iets meer creatief scouten is er meer mogelijk. Dat we dan geen kampioen worden oké, maar wel tot minimaal maart meedoen voor die titel. Dat je ergens voor gaat, dat je een doel hebt. Nu waren we in oktober al weer uitgespeeld..

En dan heb je het over wanprestaties waarbij je alleen Trencin noemt. Onder Gio zijn er toch echt meer geleverd. 7 nederlagen op rij, tot aan Emmen onder Gio geen wedstrijd gewonnen van een promovendus, vorig jaar x wedstrijden op rij niet gewonnen, dit jaar De Graafschap uit en Fortuna thuis als wanprestaties.

Voor mijn gevoel zijn we zowel kwalitatief als selectie en qua budget weer terug bij af toen Koeman begon.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 16 januari 2019 - 16:01   quote  deeplink  
Helemaal eens met MMM.
van geil
 van geil - woensdag 16 januari 2019 - 16:30   quote  deeplink  
Ik ook, behoudens het stukje over Gio, er zit gewoon niet meer in, en Trencin kwam gewoon door de afwezigen , de kwaliteit is zo nietig dat dat de oorzaak was in mijn ogen.
Eigenlijk vind ik het ook bijzonder knap dat we zoveel punten halen.
Het ligt ook niet aan de inzet van de spelers, maar puur het ontbreken van diversiteit, en kwaliteit.
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - woensdag 16 januari 2019 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 14:04 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik denk dat dat niet de supporters zijn waar Feyenoord op moeten hopen want die haken weer zeer snel af als het minder gaat. Wees zuinig op de trouwe supporters.

Ik heb echt in ongelooflijk veel jaren nog nooit een thuiswedstrijd in de Kuip vrijwillig overgeslagen van Feyenoord, alleen als ik ziek was.

Nu laat ik Fortuna thuis volgende week schieten, ik vind het echt allemaal best. Ik ben gewoon volkomen klaar met het waardeloze beleid wat er gevoerd word. Kan ik weer 23,50 betalen voor een avond niks, weer de kou in, weer laat thuis en de volgende ochtend vroeg op. En er denken er zoveel ook zo over.

In m'n hart twijfel ik nog want het blijft het mooiste wat er is om in de Kuip te mogen kijken maar ik ben zo klaar met dat zooitje..

En in de tijd van Been etc. ging je gewoon omdat je wist uit welke situatie Feyenoord kwam. Nu is er met de huidige beleidvoerders een bende van gemaakt wat totaal niet nodig was geweest.
Dat zooitje komt mede doordat Gio vast hou aan spelers en nieuwe en betere spelers geen enkele kans geeft !! Wat dat betreft moet als eerste Gio weg en in zijn kielzog van Geel! Ook die heeft er een zooitje van gemaakt de afgelopen jaren ...
kenny
 kenny - woensdag 16 januari 2019 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 15:57 schreef MMM het volgende:
Tuurlijk had het anders kunnen lopen na de jaren Bosz, we zijn simpelweg gered door Varkenoord die een aantal zeer goede talenten heeft voorgebracht.

We zijn inderdaad de nummer 3 van Nederland, maar dit had zeker de nummer 2 kunnen zijn. Na de titel lag de weg open om PSV op alle gebieden in te halen. Een sjeik wil en hoeft absoluut niet, de charme is dan volledig weg.

En ik leg me er ook bij neer dat we niet elk jaar kampioen zullen worden maar wat er afgelopen seizoen en nu weer gepresteerd word is volkomen onacceptabel. Dan kunnen we wel de 3e zijn van Nederland, daar staan we nu ook, maar het verschil is afgrijselijk.

Wat mij pijn doet is niet dat we vorig jaar en dit jaar geen kampioen worden maar de achterstand die gigantisch is. Die had vermeden kunnen worden als er goed geïnvesteerd was geweest. Tuurlijk komen de échte toppers niet naar Feyenoord maar met iets meer creatief scouten is er meer mogelijk. Dat we dan geen kampioen worden oké, maar wel tot minimaal maart meedoen voor die titel. Dat je ergens voor gaat, dat je een doel hebt. Nu waren we in oktober al weer uitgespeeld..

En dan heb je het over wanprestaties waarbij je alleen Trencin noemt. Onder Gio zijn er toch echt meer geleverd. 7 nederlagen op rij, tot aan Emmen onder Gio geen wedstrijd gewonnen van een promovendus, vorig jaar x wedstrijden op rij niet gewonnen, dit jaar De Graafschap uit en Fortuna thuis als wanprestaties.

Voor mijn gevoel zijn we zowel kwalitatief als selectie en qua budget weer terug bij af toen Koeman begon.
zo zie ik het ook , doet mij pijn dat v geel loopt aan te modderen en dat gio spelers of elftal niet beter weet te maken , toch ga je er elke week weer voor zitten in de hoop dat het is beter gaat worden of een goede wedstrijd maar elke x is het weer niet best en kijk ik naar een niveau dat je op de amateurvelden ziet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door kenny --
kenny
 kenny - woensdag 16 januari 2019 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 15:57 schreef MMM het volgende:
Tuurlijk had het anders kunnen lopen na de jaren Bosz, we zijn simpelweg gered door Varkenoord die een aantal zeer goede talenten heeft voorgebracht.

We zijn inderdaad de nummer 3 van Nederland, maar dit had zeker de nummer 2 kunnen zijn. Na de titel lag de weg open om PSV op alle gebieden in te halen. Een sjeik wil en hoeft absoluut niet, de charme is dan volledig weg.

En ik leg me er ook bij neer dat we niet elk jaar kampioen zullen worden maar wat er afgelopen seizoen en nu weer gepresteerd word is volkomen onacceptabel. Dan kunnen we wel de 3e zijn van Nederland, daar staan we nu ook, maar het verschil is afgrijselijk.

Wat mij pijn doet is niet dat we vorig jaar en dit jaar geen kampioen worden maar de achterstand die gigantisch is. Die had vermeden kunnen worden als er goed geïnvesteerd was geweest. Tuurlijk komen de échte toppers niet naar Feyenoord maar met iets meer creatief scouten is er meer mogelijk. Dat we dan geen kampioen worden oké, maar wel tot minimaal maart meedoen voor die titel. Dat je ergens voor gaat, dat je een doel hebt. Nu waren we in oktober al weer uitgespeeld..

En dan heb je het over wanprestaties waarbij je alleen Trencin noemt. Onder Gio zijn er toch echt meer geleverd. 7 nederlagen op rij, tot aan Emmen onder Gio geen wedstrijd gewonnen van een promovendus, vorig jaar x wedstrijden op rij niet gewonnen, dit jaar De Graafschap uit en Fortuna thuis als wanprestaties.

Voor mijn gevoel zijn we zowel kwalitatief als selectie en qua budget weer terug bij af toen Koeman begon.
deze geluiden hoor ik ook steeds meer onder de feyenoorders de meesten beginnen het zat te worden en overwegen hgeen seizoenskaart te verlengen
igor korneev
 igor korneev - woensdag 16 januari 2019 - 18:37   quote  deeplink  
toch staan we 6 punten achter tov van ons kampioensjaar.
jammer van de laatste 2 duels, anders waren het er slechts 2 geweest.

Het lijkt er juist meer op dat Feyenoord na zijn opleving een hoop supporters heeft aangetrokken, waarbij ze de illusie hadden, dat het weer een en al hosanna zal zijn bij de club, . Als de huidige toestand zoveel bitterheid geeft, doet dit het legioen niet veel goeds en het team dan dus ook niet. Zonder beledigend te willen zijn, zie ik liever dat diegene hun seizoenskaart opgeven, als ze het niet kunnen opbrengen om dit redelijk presterende team te supporten.
Er sluimert iets in bij het legioen, wat niet past bij de club onder DEZE omstandigheden. We staan geen 10e
Ik zie meer positieve comments over onze club van sportieve concurrenten over Feyenoord dan van onze eigen achterban hier.
Vind dit eigenlijk de meest kwalijke zaak wat er gebeurd bij de club.
In mijn ogen mag je best kritisch zijn en hoeft niet iedereen je vriend te zijn, maar wan prestaties , wan beleid en club kapot gaat mij te ver.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 16 januari 2019 - 20:38   quote  deeplink  
Soms wel eens het idee dat het kampioenschap en die prijzen eromheen het feit heeft doen wegvagen dat Feyenoord nog steeds niet voldoende vlees aan de botten heeft om structureel door te kunnen groeien.
Het waren onverwachte incidenten, maar wel mooie.

020 heeft jaren lang het spaargeld vastgehouden, de bankrekening zelfs laten groeien.
040 heeft een pets geld met die verkoop grond onder stadion aan gemeente weten te bemachtigen. Ruim 48 miljoen geloof ik.
Beide dus vlees aan botten.

Kan iemand hier nou echt met droge ogen zeggen dat we met ander beleid (tussen 2012 en nu, he!) op 020 en 040-niveau zouden zitten?

En hoe dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door FR-Henk --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 17 januari 2019 - 05:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 14:00 schreef MMM het volgende:
Cijfers kunnen niet kloppen T, ik denk dat hierin is meegenomen hoeveel seizoenkaarten er verkocht zijn. Kijk naar de aantallen bij ajax, daar zitten er gemiddeld echt geen 53.000 en bij ons gemiddeld 45.000 vraag ik me ook af.. Ongelooflijk veel lege plekken en dat voor de gele zijde..
Dat zou kunnen. Ik weet niet precies of seizoenskaarten erbij inzitten. Weet inderdaad wel bij Ajax dat hun cijfers die seizoenskaarten wel altijd meenemen. Dan is het 'uitverkocht' maar is de helft niet op komen dagen. Wellicht dat bij Feyenoord in mindere mate hetzelfde gebeurd.

Maar goed, ik kan me eerlijk gezegd niet echt meer heugen hoeveel man er pakweg 10 jaar geleden op de tribune zat. Wel ongeveer natuurlijk, maar of dat nu echt veel minder/meer dan nu is, tja vind ik lastig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 januari 2019 door T-FeYeN00rD --
MMM
 MMM - maandag 21 januari 2019 - 20:12   quote  deeplink  
Ze verwachten woensdag 25.000 supporters.

Auw.
Alexi
 Alexi - maandag 21 januari 2019 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 januari 2019 - 16:30 schreef van geil het volgende:
Ik ook, behoudens het stukje over Gio, er zit gewoon niet meer in, en Trencin kwam gewoon door de afwezigen , de kwaliteit is zo nietig dat dat de oorzaak was in mijn ogen.
Eigenlijk vind ik het ook bijzonder knap dat we zoveel punten halen.
Het ligt ook niet aan de inzet van de spelers, maar puur het ontbreken van diversiteit, en kwaliteit.
Helemaal mee eens!
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 januari 2019 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 20:12 schreef MMM het volgende:
Ze verwachten woensdag 25.000 supporters.

Auw.
Tyfus weer. Kwart voor negen en Fortuna
MMM
 MMM - maandag 21 januari 2019 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tyfus weer. Kwart voor negen en Fortuna
Speelt ook mee maar bovenstaand is vaker voor gekomen en toen zat het wel vol. Supporters zijn het gewoon zat met dat zooitje aan het roer..
Stylzz
 Stylzz - maandag 21 januari 2019 - 20:43   quote  deeplink  
Als dat zo was, moeten ze zondag wegblijven
MMM
 MMM - maandag 21 januari 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Waarom zou ik? Betaald voor mijn SK.

Bij mij spelen alle punten mee. Voor het eerst in jaren dat ik geen kaart koop..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 januari 2019 door MMM --
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 22 januari 2019 - 05:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 januari 2019 - 20:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Tyfus weer. Kwart voor negen en Fortuna
Ben nog steeds aan het ontdooien van beker W2 vorig seizoen :(
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 januari 2019 - 07:16   quote  deeplink  
Toen was t ook zo vol
MMM
 MMM - dinsdag 22 januari 2019 - 08:08   quote  deeplink  
Toen zat het gewoon prima vol hoor, niet uitverkocht maar wel goed gevuld. Heel veel meer dan 25.000
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 januari 2019 - 08:45   quote  deeplink  
We zullen zien hoeveel t er zijn.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 22 januari 2019 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 08:08 schreef MMM het volgende:
Toen zat het gewoon prima vol hoor, niet uitverkocht maar wel goed gevuld. Heel veel meer dan 25.000
Zeker
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 januari 2019 - 14:24   quote  deeplink  
https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/besucherzahlenentwicklung/verein/234

Ziet er toch uit als een gemiddeld jaar zoals de laatste 10 jaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 januari 2019 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2019 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 14:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
https://www.transfermarkt.nl/feyenoord-rotterdam/besucherzahlenentwicklung/verein/234

Ziet er toch uit als een gemiddeld jaar zoals de laatste 10 jaar
Ik had deze ook al geplaatst , maar betreft alleen een gemiddelde betreft competitie duels .
Ook worden de seizoenkaarthouders blind meegeteld.
VVout
 VVout - dinsdag 22 januari 2019 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 14:27 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik had deze ook al geplaatst , maar betreft alleen een gemiddelde betreft competitie duels .
Ook worden de seizoenkaarthouders blind meegeteld.
Die hebben toch betaald of nie.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 22 januari 2019 - 15:50   quote  deeplink  
geen kwaliteit op het veld geen geld
voor de supporters geen lol stadion nooit vol
trainen achter de gesloten deur dan veel supporters gezeur
Feyenoord voor het legioen laten prevaleren boven poen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 januari 2019 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 14:27 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik had deze ook al geplaatst , maar betreft alleen een gemiddelde betreft competitie duels .
Ook worden de seizoenkaarthouders blind meegeteld.
Ja, die plaatsen zijn nu eenmaal verkocht?
van geil
 van geil - dinsdag 22 januari 2019 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 januari 2019 - 16:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, die plaatsen zijn nu eenmaal verkocht?
Natuurlijk, maar zoals bijvoorbeeld MMM aangaf , is het wel redelijk nieuw dat deze vaker thuisblijven .
ar
 ar - dinsdag 22 januari 2019 - 17:50   quote  deeplink  
Sowieso veuls te laat voor mij.
Lekker opt bankie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 januari 2019 - 20:19   quote  deeplink  
En koud en guur
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 januari 2019 - 20:31   quote  deeplink  
Kijk nu eens naar AZ. Leeg
MMM
 MMM - dinsdag 22 januari 2019 - 20:33   quote  deeplink  
AZ is heel vaak leeg met de beker.
MMM
 MMM - dinsdag 22 januari 2019 - 20:33   quote  deeplink  
https://twitter.com/dennis_dw/status/1087717057662275584?s=19

Winbeleid
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 22 januari 2019 - 20:37   quote  deeplink  
Heel apart. Kaarten zijn al prijzig en als al een half leeg stadion dreigt... zeker als je bedenkt dat de beker (wederom) de enige kans is om nog iets van je seizoen te maken, zou je denken dat het een goede gelegenheid is de supporters tegemoet te komen.
VVout
 VVout - dinsdag 22 januari 2019 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Dat gaat helpen, de prijs opvoeren door de weeks met een half vol stadion.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 januari 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Ontmoediging

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.0999870