BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na het EK een nieuwe bondscoach maar wie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Ajx
 Ajx - maandag 18 juni 2012 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 11:09 schreef soccer het volgende:

[..]

Dan had kuyt rechtsback gestaan. Ik neem aan dat jij die man niet serieus neemt.
En vanaf nu neem ik jouw nooit meer serieus! JC nniet serieus nemen... Je spoort niet als je dat denkt!
Ajx
 Ajx - maandag 18 juni 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Maar ik zou Louiske daar best wel willen zien! Hij wilt enorm graagm heeft een goede visie op voetbal en is zo gebrand om het goed te doen (nav 2002, kritiek en ambitie)
soccer
 soccer - maandag 18 juni 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 20:38 schreef Ajx het volgende:

[..]

En vanaf nu neem ik jouw nooit meer serieus! JC nniet serieus nemen... Je spoort niet als je dat denkt!
Mooidat jij JC met Kuyt als rechtsback wel serieus neemt. Iedereen op dit forum kraakte Kuyt af en nu moet ik hem ineens als rechtsback serieus nemen. JC had in 90 bondscoach moeten worden nu is het te laat.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - maandag 18 juni 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 21:40 schreef soccer het volgende:

[..]

Mooidat jij JC met Kuyt als rechtsback wel serieus neemt. Iedereen op dit forum kraakte Kuyt af en nu moet ik hem ineens als rechtsback serieus nemen. JC had in 90 bondscoach moeten worden nu is het te laat.
1000 keer beter dan Willems die vorig jaar nog in de jupilerL amper speelde
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 juni 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 10:26 schreef remco k het volgende:
Johan Cruijff... Alleen een god kan dit Oranje naar een titel brengen..
Jaja Remco zie je het voor je J.C. die langs de zijlijn onze jongens naar voren dirigeert....ik hoop dat onze droom bewaarheid wordt....was het maar waar.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 18 juni 2012 - 22:37   quote  deeplink  
Nederland heeft toptrainers....maar wie o wie maakt ons wereldkampioen....

Johan Cruyff: Super...maar dromen zijn bedrog...
Guus Hiddink: De vakman pursang...ziet graag passie...Nederland komt zeer zeker heel ver...maar Anzi...
Louis van Gaal: is vrij wil nog iets recht zetten met enorm veel bravour..
Gert jan Verbeek: heeft lak aan ego's...maakt met jonge voetballers een topteam..maar heeft nog geen trek in een nederlands Elftal....dat zijn zijn woorden
Ronald koeman: Feyenoord omruilen met van Marwijk....
Frank de boer: blijft lekker bij Ajax eerst Ajax naar de top brengen....

Zeg het maar.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juni 2012 door Jack Huntelaar --
soccer
 soccer - maandag 18 juni 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 21:56 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

1000 keer beter dan Willems die vorig jaar nog in de jupilerL amper speelde
Ik vind Willems het zeker niet slechter gedaan hebben dan de andere verdedigers. Die veeleer ervaring hebben en ook nogal wat steken lieten vallen.
soccer
 soccer - maandag 18 juni 2012 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 20:38 schreef Ajx het volgende:

[..]

En vanaf nu neem ik jouw nooit meer serieus! JC nniet serieus nemen... Je spoort niet als je dat denkt!
Trouwens je hoeft me ook niet serieus te nemen,doe ik zelf ook niet en zeker niet als het om een spelletje als voetbal gaat;-).
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - maandag 18 juni 2012 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 22:56 schreef soccer het volgende:

[..]

Ik vind Willems het zeker niet slechter gedaan hebben dan de andere verdedigers. Die veeleer ervaring hebben en ook nogal wat steken lieten vallen.
in het seizoen maakte hij fouten waar iedereen van zei dat is normaal moet tie van leren het kan niet zo zijn dat hij in 1 jaar tijd zoveel heeft geleerd om op het hoogste podium tegen Muller en Nani te presteren hij werd totaal overlopen !
infamous psv
 infamous psv - maandag 18 juni 2012 - 23:37   quote  deeplink  
Willems afkraken is niet zo moeilijk mr de andere zogenaamde ervaren verdedigers hebben het qua verwachting misschien nog wel slechter gedan met VD wiel met stip op 1..
soccer
 soccer - dinsdag 19 juni 2012 - 05:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 23:21 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

in het seizoen maakte hij fouten waar iedereen van zei dat is normaal moet tie van leren het kan niet zo zijn dat hij in 1 jaar tijd zoveel heeft geleerd om op het hoogste podium tegen Muller en Nani te presteren hij werd totaal overlopen !
Heitinga is zoveel ouder en als je dan een speler als Gomes zo vrij laat staan. Of je door een deen die nog nie goed genoeg was voor RKC met alle respect dan vraag ik me af wat je een jonge jongen als Willems verwijt. Hij heeft naar behoren gepresteerd in een falend elftal.
Eide
 Eide - dinsdag 19 juni 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juni 2012 - 23:37 schreef infamous psv het volgende:
Willems afkraken is niet zo moeilijk mr de andere zogenaamde ervaren verdedigers hebben het qua verwachting misschien nog wel slechter gedan met VD wiel met stip op 1..
Ik vond Willems boven verwachting goed eigenlijk. Maar hij komt op dit moment nog wel nadrukkelijk tekort voor dit niveau. Dat is niet erg, hij is pas 18 en kan nog enorm groeien. Hem valt niets te verwijten, maar daar had natuurlijk Emanuelson moeten staan met Willems als back-up.

Edit: Gomez werd trouwens los gelaten door Mathijssen, niet Heitinga, en Krohn-Deli werd door de CVMs lekker met rust gelaten. Ook dat verwijt (in dit geval aan Heitinga) is te simpel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2012 door Eide --
Ajx
 Ajx - dinsdag 19 juni 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 18:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vond Willems boven verwachting goed eigenlijk. Maar hij komt op ditEn moment nog wel nadrukkelijk tekort voor dit niveau. Dat is niet erg, hij is pas 18 en kan nog enorm groeien. Hem valt niets te verwijten, maar daar had natuurlijk Emanuelson moeten staan met Willems als back-up.

Edit: Gomez werd trouwens los gelaten door Mathijssen, niet Heitinga, en Krohn-Deli werd door de CVMs lekker met rust gelaten. Ook dat verwijt (in dit geval aan Heitinga) is te simpel.
Willems was inderdaad zoals je zegt, beter dan verwacht, alleen nog steeds niet op het niveau dat moet, en Urby had daar moeten staan, veel meer ervaring en kwaliteiten. En Gomez werd door Mathijssen los gelaten, en Schweini werd door markje met rust gelaten en Krohn-Dehli werd continue vrij gelaten door eveneens markje! Daar gaan ze nog veel plezier aan beleven bij PSV... :-P
soccer
 soccer - dinsdag 19 juni 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 20:57 schreef Ajx het volgende:

[..]

Willems was inderdaad zoals je zegt, beter dan verwacht, alleen nog steeds niet op het niveau dat moet, en Urby had daar moeten staan, veel meer ervaring en kwaliteiten. En Gomez werd door Mathijssen los gelaten, en Schweini werd door markje met rust gelaten en Krohn-Dehli werd continue vrij gelaten door eveneens markje! Daar gaan ze nog veel plezier aan beleven bij PSV... :-P
Oke sorry dat ik niet gezien heb dat Heitinga de sterren van de hemel speelde. Maar bij de eerste duitse goal liep volgens mij toch echt heitinga bij gomes weg.
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2012 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 23:39 schreef soccer het volgende:

[..]

Oke sorry dat ik niet gezien heb dat Heitinga de sterren van de hemel speelde. Maar bij de eerste duitse goal liep volgens mij toch echt heitinga bij gomes weg.
Wijs mij even aan waar ik schreef dat Heitinga geweldig was? Niet meteen zo kinderachtig.

Wat ik schreef is dat jou argument te simplistisch is. Het was collectief falen van een ploeg die positioneel zo slecht speelde dat het vrijkomen van een spits van de klasse van Gomez een kwestie van tijd was. En daar heeft niet alleen Heitinga een rol in.
soccer
 soccer - woensdag 20 juni 2012 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 08:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Wijs mij even aan waar ik schreef dat Heitinga geweldig was? Niet meteen zo kinderachtig.

Wat ik schreef is dat jou argument te simplistisch is. Het was collectief falen van een ploeg die positioneel zo slecht speelde dat het vrijkomen van een spits van de klasse van Gomez een kwestie van tijd was. En daar heeft niet alleen Heitinga een rol in.
Het was inderdaad een kinderachtige opmerking. Hij werd wel ingegeven door het feit dat er door verschillende mensen naar zondebokken gezocht worden als het maar geen ajacieden zijn. Jouw opmerking over een collectief falen is de enigste juiste. Dat sommige spelers zich door gedrag nog meer dachten te kunnen permiteren(v.Persie,Robben) maakte het alleen maar erger. Ook het gedrag van reserve spelers (Huntelaar,vd.Vaart) maakte het onmogelijk om tot een team te komen wat voor elkaar door het vuur wilde gaan. Gevolg een mislukt europees kampioenschap.
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2012 - 09:22   quote  deeplink  
Wat men zich moet afvragen is hoe een team op deze wijze kan imploderen. Dat heeft namelijk niet met ego's te maken maar met leiderschap. Je mag verwachten dat in het Nederlands elftal het leiderschap ligt belegt bij Van Marwijk als bondscoach, met de aanvoerder als zijn verlengstuk op het veld. Op het moment dat geruchten (want dat zijn het op dit momenten) de kop opsteken dat er een kamp Sneijder en een kamp Van Persie was dan moet je drie conclusies trekken.

1. Het leiderschap van Van Marwijk en Van Bommel is dusdaning aangetast dat van effectief doelgericht werken geen sprake kan zijn.
2. Er is onvrede binnen de groep die niet doortastend is aangepakt door de formele leiders
3. Om tot een oplossing te komen is nieuw leiderschap benodigd.

Voor het bovenstaande zijn waarschijnlijk verschillende redenen. Als je ontwikkelingen sinds de zomer van 2011 terug ziet, zie je een tendens waarbij Oranje gewoon slecht voetbal speelde. Dan komt de voorlopige selectie en zie je dat de bondscoach buitengewoon vreemde keuzes maakt. Deze keuzes worden nog vreemder als je praktijk ziet waarin die keuzes van de bondscoach stelselmatig verkeerd uitpakken. Hier wordt de basis gelegd voor een conflict situatie.

Laten we dan meteen maar een van de mogelijk oorzaken benoemen, de schijn van clubvoorkeur. Ik denk niet dat die voorkeur er daadwerkelijk is. Ik denk dat de enige oorzaak voor deze conflict situatie het behoudende karakter van Van Marwijk is. Van Marwijk heeft een systeem voor ogen, en de spelers die daarbij horen. Gebleken is dat hij nauwelijks bereid is deze vast omlijnde concepten aan te passen. Het was namelijk al geruime tijd voor het EK duidelijk dat het mis was bij Oranje. Tegen Engeland werd met enig geluk gewonnen maar de Engelsen overklaste Oranje in het positiespel. Dat kan en mag niet mogelijk zijn voor een land dat drijft op verzorgd technisch voetbal en positiespel zoals Nederland dat beoogd. Gedurende de voorbereiding was dit telkens weer duidelijk.

Spelers merken dit ook. Spelers merken het heel goed zelfs en zullen ongetwijfeld Van Marwijk hierop hebben aangesproken. Van Marwijk gaf echter overduidelijk aan vast te willen houden aan zijn systeem en zijn spelers. Van Bommel kan niet anders dan de bondscoach hierin bijstaan (familie als trainer is niet handig). Hij zal echt wel de bezwaren hebben overgebracht maar uiteindelijk kan hij niet zomaar "in opstand" komen tegen Van Marwijk. In het minst ongunstige scenario ontstaat er dan een situatie van spelers vs de trainer, zoals bij Frankrijk met Domenech als bondscoach. Helaas is het kennelijk nog slechter gegaan en zijn er 2 kampen vs de trainer ontstaan. Als dan ook de resultaten tijdens zo'n EK slecht zijn is een rel geboren.

Ik zie dus niet zomaar de ego's als oorzaak. Ik zie als oorzaak falend leiderschap dat heeft geleid tot een onwerkbare situatie. En dat is een eindafrekening die je alleen Bert van Marwijk kan voorleggen. Dat is jammer, want Van Marwijk is nu de schlemiel, maar laten we niet vergeten dan er geen andere coach van Oranje is geweest zie zo'n indrukwekkende reeks heeft gehad met Oranje. En ook dat mag herinnert te worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2012 door Eide --
fey12
 fey12 - woensdag 20 juni 2012 - 10:46   quote  deeplink  
Zowel de spelers als v Marwijk zijn verantwoordelijk.

De spelers houden zich niet aan de basisregels. Het is aan de trainer om dit af te spreken en aan de speler om zich hieraan te houden. En dan is het weer aan de trainer om te wisselen als de speler zich hier niet aan houdt. Er werd niet terug meegelopen met de man door aanvallers en aanvallende middenvelders, er werd niet ingeschoven door verdedigende middenvelders, heel veel verloren duels, heel veel foute passes, een aanval van de tegenstander mag te ver opkomen (op het WK werd dit gelijk door een aantal Nederlanders vastgezet en werd de angel eruit gehaald bij de tegenstander), veel te weinig werd er een positie overgenomen. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt toch echt bij de trainer, als v. Bommel het niet meer kan belopen om mee op te komen met een aanval dan hoort ie niet in het Nederlands elftal. Ik zou zeggen als nieuwe trainer: Guus Hiddink!

Voorbeeld:

Schweinsteiger loopt steeds op tegen Nederland en creeert daarom een man extra situatie. En ja....de zwakte van de verdediging. Wanneer Schweinsteiger elke keer mee kan lopen en zo een extra aanvaller creeert is het dan de Nederlandse verdediging of een aanvallende middenvelder die vergeet met z'n man mee te lopen?
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 10:46 schreef fey12 het volgende:
Zowel de spelers als v Marwijk zijn verantwoordelijk.
Mee eens. Je hebt helemaal gelijk dat de verantwoordelijk voor dit alles natuurlijk bij zowel spelers als coach ligt. Maar daar ligt een oorzaak aan ten grondslag. Daarnaast kan je spelers pas ter verantwoording roepen als je geloofwaardig bent. En in beide gevallen zal Van Marwijk zich toch achter het oor moeten krabben.

quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 10:46 schreef fey12 het volgende:
heel veel foute passes
Ik neem aan dat je hier eigenlijk bedoeld dat de passing niet effectief was. Want statistisch had het Nederlands elftal de hoogste pass zuiverheid van alle ploegen in de kwalificatie ronde (gegevens van Infostrada). Edit: kwalificatie = groepsronde op het EK

Ik denk dat Guus Hiddink niet is te betalen door de KNVB. Ik zie zelf graag Co Adriaanse een kans krijgen. Heeft een aanvallende filosofie, maakt ploegen beter. Is misschien qua persoonlijkheid moeilijk om mee te werken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 juni 2012 door Eide --
tomson
 tomson - woensdag 20 juni 2012 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 11:02 schreef Eide het volgende:

Ik neem aan dat je hier eigenlijk bedoeld dat de passing niet effectief was. Want statistisch had het Nederlands elftal de hoogste pass zuiverheid van alle ploegen in de kwalificatie ronde (gegevens van Infostrada).

Dat het allemaal super was in de kwalificatie wil ik best geloven. Oranje was een zekerheidje op dat moment en het kon niet op na de prestaties in Zuid-Afrika.Ze hadden natuurlijk ook een hele goede indruk gemaakt tegen met name Brazilie en Urugay. Met een redelijk eenvoudige kwalificatie poule waren evt. tekortkomingen waarschijnlijk nog wel te maskeren Dus had ook iedereen er nog moed op. Maar in de voorbereiding is er toch iets grondig misgegaan. En als we de media mogen geloven gaat de beerput binnenkort wel open. Als je van zo'n niveau zo hard naar beneden kan lazeren moet er toch wel iets enorm fout gegaan zijn..
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2012 - 11:30   quote  deeplink  
Ok, ik bedoel niet de kwalificatie maar de groepsronde op met EK.
tomson
 tomson - woensdag 20 juni 2012 - 11:47   quote  deeplink  
Kan ik mezelf niet voorstellen :) maar ja, als de geleerden het zeggen...
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 11:47 schreef tomson het volgende:
Kan ik mezelf niet voorstellen :) maar ja, als de geleerden het zeggen...
Bij Infostrada zitten bij elk duel een stuk of wat studenten te turven, die trufjes stellen toch echt dat oranje met een passzuiverheid van meer dan 90% de meest zuivere passing had. Je koopt er alleen geen reet voor als met die passing niet gevaarlijk wordt. Het bewijst trouwens ook hoe statistiek enorm kan liegen als je het niet in een context plaatst :)
tomson
 tomson - woensdag 20 juni 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Ze moesten eens wat minder wetenschappelijk doen in het voetbal. Gaat allemaal ook weer ten koste van de charme van het spelletje.
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2012 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2012 - 12:54 schreef tomson het volgende:
Ze moesten eens wat minder wetenschappelijk doen in het voetbal. Gaat allemaal ook weer ten koste van de charme van het spelletje.
Laat Gert-Jan Verbeek je niet horen :D
tomson
 tomson - woensdag 20 juni 2012 - 13:43   quote  deeplink  
Gaat ie weer boksen zeker?
Ajx
 Ajx - donderdag 21 juni 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2012 - 23:39 schreef soccer het volgende:

[..]

Oke sorry dat ik niet gezien heb dat Heitinga de sterren van de hemel speelde. Maar bij de eerste duitse goal liep volgens mij toch echt heitinga bij gomes weg.
Kijk maar eens na dan, want dat was toch echt Mathijssen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 juni 2012 - 17:04   quote  deeplink  
die Blochin lijkt me wel wat als coach, die beschermt zijn team koste wat kost:D
infamous psv
 infamous psv - donderdag 21 juni 2012 - 23:55   quote  deeplink  
Het Nederlands elftal was volledig verdeeld tijdens het EK in Polen en Oekraïne. De verstoorde verhoudingen lagen aan de basis van de zeer matige prestaties van Oranje op het eindtoernooi.

Het grootste probleem lag bij Ibrahim Afellay en Robin van Persie, meldde VI-hoofdredacteur Johan Derksen donderdag. Beide spelers zouden zich uitermate arrogant opgesteld hebben en op de andere spelers neergekeken te hebben. Daarmee plaatsten zij zich volledig buiten de groep. Afellay zou zelfs gehaat worden door de andere spelers, zei de doorgaans goed ingevoerde journalist.

Ook Gregory van der Wiel lag bepaald niet lekker binnen de groep. De rechtsback van Ajax presteerde matig en zou totaal niet bezig geweest zijn met het voetbal. Hij had geen contact met zijn medespelers en was alleen bezig met zijn kledinglijn, zijn kapsel en het produceren van rapmuziek.

Aanvoerder Mark van Bommel werd tot overmaat van ramp totaal niet serieus genomen door zijn medespelers. De ervaren middenvelder werd 'assistent-bondscoach' genoemd gezien zijn relatie met bondscoach Bert van Marwijk, die zijn schoonvader is. Daardoor had de controleur geen moment overwicht op de rest van de groep, zoals hij dit twee jaar geleden op het WK juist wel had.

Rafael van der Vaart en Klaas-Jan Huntelaar zorgden ook voor irritatie door continu hun onvrede te laten blijken over hun plek op de reservebank. Arjen Robben had vooral kritiek op zijn ploeggenoten, maar wuifde alle kritiek op zijn eigen presteren weg. Ook irriteren diverse internationals zich aan de uitspraken van Robben over Van Marwijk. De Bayern München-ster schaart zich in de media achter de bondscoach, terwijl hij intern heeft laten blijken niet onder de indruk te zijn van de trainer.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - vrijdag 22 juni 2012 - 03:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 17:04 schreef NatjosFC het volgende:
die Blochin lijkt me wel wat als coach, die beschermt zijn team koste wat kost:D
haha geweldig, ik heb ook zo'n trainer die staat voor zijn groep en doet er alles voor om de mensen in de gym te beschermen tegen alle negatieve dingen of verleidingen buiten. maar ik kan je zeggen tegen ons is tie nog veel strenger dan tegen de buiten wereld haha en die Blochin denk ik ook, is ook de juiste manier als je naar een bepaald niveau wilt toe streven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
hippy
 hippy - vrijdag 22 juni 2012 - 08:30   quote  deeplink  
Een goeie trainer is een vader, een leraar en politieagent in 1....
Als je een van die kwaliteiten mist, wordt het hem niet...zeker bij ego's die zich boven het teambelang stellen...ik zeg gertjan verbeek
Ajx
 Ajx - zaterdag 23 juni 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 08:30 schreef hippske het volgende:
Een goeie trainer is een vader, een leraar en politieagent in 1....
Als je een van die kwaliteiten mist, wordt het hem niet...zeker bij ego's die zich boven het teambelang stellen...ik zeg gertjan verbeek
Ik zeg Louis van Gaal, Louis wilt wraak nemen, de spelers willen wraak nemen, Louis heeft een goede voetbalvisie, is 'transfervrij', ik zeg 1+1=2
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 24 juni 2012 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 19:32 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ik zeg Louis van Gaal, Louis wilt wraak nemen, de spelers willen wraak nemen, Louis heeft een goede voetbalvisie, is 'transfervrij', ik zeg 1+1=2
Louis is gewoon een held! :)
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 juni 2012 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 06:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Louis is gewoon een held! :)
niet bij Oranje in ieder geval.....
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 juni 2012 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 juni 2012 - 19:32 schreef Ajx het volgende:

[..]

Ik zeg Louis van Gaal, Louis wilt wraak nemen, de spelers willen wraak nemen, Louis heeft een goede voetbalvisie, is 'transfervrij', ik zeg 1+1=2
zullen Robben en van Bommel fijn vinden.
tomson
 tomson - zondag 24 juni 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Het zijn die verwende spelertjes met hun persoonlijke oorlogjes die het helemaal verpest hebben. Bert gaat niet helemaal vrijuit met zijn behoudende opstellingen maar de grootste schuldigen stonden toch echt op het veld.
Loetje
 Loetje - zondag 24 juni 2012 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 06:53 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Louis is gewoon een held! :)
de perfecte trainer voor oranje. een ding durft ik te zetten boudje, alle geruchten die je nu hoort wat er aan de hand was bij oranje, ongeacht of het waar is of niet.... dat zou bij Louis never nooit gebeurd zijn!
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 juni 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 12:31 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

de perfecte trainer voor oranje. een ding durft ik te zetten boudje, alle geruchten die je nu hoort wat er aan de hand was bij oranje, ongeacht of het waar is of niet.... dat zou bij Louis never nooit gebeurd zijn!
klopt want Louis heeft zich nooit gekwalificeerd voor n toernooi met Oranje en bovendien heeft hij het grootste ego van de gehele selectie bij elkaar...
Loetje
 Loetje - zondag 24 juni 2012 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 13:01 schreef infamous psv het volgende:

[..]

klopt want Louis heeft zich nooit gekwalificeerd voor n toernooi met Oranje en bovendien heeft hij het grootste ego van de gehele selectie bij elkaar...
whahahaha. klopt wel. hij heeft een groot ego, maar dit gebeurd niet in een selectie geloof me
infamous psv
 infamous psv - zondag 24 juni 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 13:45 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

whahahaha. klopt wel. hij heeft een groot ego, maar dit gebeurd niet in een selectie geloof me
ik geloof je... mits hij zich plaatst voor een groot toernooi...
Ajx
 Ajx - zondag 24 juni 2012 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 juni 2012 - 10:39 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zullen Robben en van Bommel fijn vinden.
Bommel stopt en Robben is makkelijk te vervangen door bijvoorbeeld een scherpe Boerigter
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 juni 2012 - 01:18   quote  deeplink  
506_marwijk.jpg
'Tussentijdse balans: KNVB en Van Marwijk gaan 'in principe' door'

Bert van Marwijk is in principe degene die het Nederlands elftal naar het WK van 2014 in Brazilië moet leiden. Halverwege een serie evaluatiesessies zijn zowel de KNVB als Van Marwijk van mening dat het lopende contract tot medio 2016 niet hoeft te worden verbroken, zo meldt het Algemeen Dagblad.

Volgens het dagblad wil niemand van de gesproken betrokkenen in het openbaar geciteerd worden, maar is er qua intentie vooralsnog eenstemmigheid. Over een bijstelling van het lopende beleid rond het Nederlands elftal zijn de betrokkenen met elkaar in gesprek. De verwachting is dat er binnen een week officieel nieuws is.
Van Marwijk en de KNVB moeten nog afspraken maken over het nieuwe beleid, onder meer het verversen van de beschikbare spelers. Verder zal er worden gepraat over eventueel noodzakelijke aanpassingen in de technische staf, medische begeleiding, media, logistiek en huisvesting.

Bron:Voetbalzone.nl
infamous psv
 infamous psv - maandag 25 juni 2012 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 01:18 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
'Tussentijdse balans: KNVB en Van Marwijk gaan 'in principe' door'

Bert van Marwijk is in principe degene die het Nederlands elftal naar het WK van 2014 in Brazilië moet leiden. Halverwege een serie evaluatiesessies zijn zowel de KNVB als Van Marwijk van mening dat het lopende contract tot medio 2016 niet hoeft te worden verbroken, zo meldt het Algemeen Dagblad.

Volgens het dagblad wil niemand van de gesproken betrokkenen in het openbaar geciteerd worden, maar is er qua intentie vooralsnog eenstemmigheid. Over een bijstelling van het lopende beleid rond het Nederlands elftal zijn de betrokkenen met elkaar in gesprek. De verwachting is dat er binnen een week officieel nieuws is.
Van Marwijk en de KNVB moeten nog afspraken maken over het nieuwe beleid, onder meer het verversen van de beschikbare spelers. Verder zal er worden gepraat over eventueel noodzakelijke aanpassingen in de technische staf, medische begeleiding, media, logistiek en huisvesting.

Bron:Voetbalzone.nl
hoorde het ja.. wens hem veel geluk en sterkte.
Ajx
 Ajx - maandag 25 juni 2012 - 21:12   quote  deeplink  
Bertje moet zelf de man zijn om gewoon de stekker eruit te halen, kan gewoon niet meer!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 juni 2012 - 21:12 schreef Ajx het volgende:
Bertje moet zelf de man zijn om gewoon de stekker eruit te halen, kan gewoon niet meer!!
Hahahahaha..
Bert-van-Marwijk.jpg
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 26 juni 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Bertje moet oprotten en daarbij neemt hij zijn vriendjes appelvlaai en persie maar mee.
Die 2 gasten hebben het bedorven en niet KJH of VDV.
Afellay denkt dat hij het grote mannetje is en van Persie is een stiekem ventje.
Gewoon alle 3 oprotten en nooit meer selecteren voor dit oranje.

Wat een stelletje flapdrollen zijn dat toch.
Moet je ze elke keer afgezondert zien zitten met zijn 2en.
Zou me niets verbazen als morgen bekend gemaakt word dat die 2 een relatie hebben met elkaar. Bah holmaten!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - dinsdag 26 juni 2012 - 13:06   quote  deeplink  
Tevens valt me op dat het merendeel ajacieden zijn die geslachtofferd worden na dit EK.
Zal dat komen door het PSV FEYENOORD gehalte in de staf? Ik denk zeker van wel.
Anita niet op het EK? Emanuelsen niet mee? Heintinga, VDV, en Huntelaar niet meer oproepen? Deze man heeft zichzelf totaal onmogelijk gemaakt door zijn wanbeleid en moet gewoon zijn biezen pakken.
Hoe haalt die ezel het in zijn bolle kop om te gaan kiezen tussen Huntelaar en Persie terwijl heel Nederland het erover eens was dat deze samen moesten spelen.
En dan Afellay op links???? Sjonge jonge jonge die kerel heeft in een heel seizoen 18 minuten mee gedaan terwijl bijvoorbeeld Narsingh een heel seizoen heeft gepiekt en totaal geen kans heeft gekregen van die gast.
Kan hier serieus nog steeds furieus over worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 juni 2012 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 13:06 schreef AFCA MARCO het volgende:
Tevens valt me op dat het merendeel ajacieden zijn die geslachtofferd worden na dit EK.
Zal dat komen door het PSV FEYENOORD gehalte in de staf? Ik denk zeker van wel.
Anita niet op het EK? Emanuelsen niet mee? Heintinga, VDV, en Huntelaar niet meer oproepen? Deze man heeft zichzelf totaal onmogelijk gemaakt door zijn wanbeleid en moet gewoon zijn biezen pakken.
Hoe haalt die ezel het in zijn bolle kop om te gaan kiezen tussen Huntelaar en Persie terwijl heel Nederland het erover eens was dat deze samen moesten spelen.
En dan Afellay op links???? Sjonge jonge jonge die kerel heeft in een heel seizoen 18 minuten mee gedaan terwijl bijvoorbeeld Narsingh een heel seizoen heeft gepiekt en totaal geen kans heeft gekregen van die gast.
Kan hier serieus nog steeds furieus over worden.
+ 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Maakt me niet uit wie de trainer wordt als die achterlijke van Marwijk maar niet blijft....er moet een nieuwe wind gaan waaien...natuurlijk met Huntelaar !!!!
Ajx
 Ajx - dinsdag 26 juni 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 12:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hahahahaha..
[ afbeelding ]
Vind jij van niet dan??
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juni 2012 - 02:47   quote  deeplink  
Nee ghehe ik vind van niet..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na het EK een nieuwe bondscoach maar wie?









0.0123939