BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na het EK een nieuwe bondscoach maar wie?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 27 juni 2012 - 12:23   quote  deeplink  
Als van Marwijk blijft hoop ik dat ze overal de eerste ronde eruit vliegen en zich niet plaatsen voor welk toernooi dan ook.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 27 juni 2012 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 22:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

+ 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Maakt me niet uit wie de trainer wordt als die achterlijke van Marwijk maar niet blijft....er moet een nieuwe wind gaan waaien...natuurlijk met Huntelaar !!!!
Als je Huntelaar niet opsteld heb je al hulp nodig van een prof, maar als je hem niet een selecteerd ben je niet meer te helpen vrees ik.
Effe zonder gekheid,
Iedereen kan toch zien dat die afellay een stiekem mannetje is of niet?
Die van Persie vertrouw ik ook totaal niet.
Zijn echt mannekes die in je gezicht je beste vriend zijn en zodra je je om zal draaien je dolk een je rug steken.

Die 2 zijn in mijn ogen de rotte appels!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juni 2012 - 22:17   quote  deeplink  
Van Marwijk stapt na vier jaar op bij Nederlands elftal

De KNVB en Bert van Marwijk hebben woensdag op initiatief van de bondscoach besloten per direct uit elkaar te gaan. De overeenkomst tussen bond en bondscoach, liep officieel tot medio 2016.

Van Marwijk voerde na terugkeer in Nederland twee evaluatiegesprekken met de KNVB over de gang van zaken rondom het EK. Deze gesprekken verliepen volgens beide partijen in een open, eerlijke en constructieve' sfeer. Vandaag diende Van Marwijk zijn ontslag in bij de delegatie van de voetbalbond, die werd geleid door directeur betaald voetbal Bert van Oostveen. "Ik heb hevig getwijfeld, maar toch besloten om deze stap te moeten nemen'', aldus Van Marwijk op de website van Sport-Promotion
De KNVB is Van Marwijk bijzonder erkentelijk. "Hij heeft uitzonderlijk goed gepresteerd met een finaleplaats op het WK en een eerste plaats op de FIFA-ranking. Ik kijk persoonlijk met een heel goed gevoel terug op onze samenwerking. Natuurlijk is het spijtig om vroegtijdig afscheid van elkaar te nemen, maar we moeten realistisch zijn", aldus Van Oostveen. De KNVB zal op korte termijn op zoek gaan naar een nieuwe bondscoach.
Vvan Marwijk volgde in juli 2008 Marco van Basten op als bondscoach van het Nederlands elftal. Onder de vierjarige leiding van Van Marwijk boekte Oranje 34 overwinningen, 10 gelijke spelen en acht nederlagen. De meest succesvolle periode beleefde de 60-jarige coach in de aanloop naar en tijdens het WK van 2010. Oranje plaatste zich ongeslagen voor het mondiale toernooi en verloor uiteindelijk de finale.
Bron:Voetbalzone.nl
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 27 juni 2012 - 22:36   quote  deeplink  
Respect voor wat hij heeft gedaan bijna wereldkampioen

Dit keer werkte het niet het was gewoon uitgewerkt ook vooral door pisventjes als
affelay die voor onrust in het team veroorzaakte met zijn misplaatste arrogante gedrag die moeten ze uit het nederlands elftal schoppen V Persie hoef ik ook niet meer te zien, Huntelaar in de Spits!
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 27 juni 2012 - 22:44   quote  deeplink  
Ik zeg van Gaal !!!!!!!!!!
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 27 juni 2012 - 22:47   quote  deeplink  
Ik zeg Andries Jonker ;)

Maar nu ff serieus, ik was ik tegen V Gaal voor als Bondscoach maar nu twijfel ik
omdat al die verwende miljonairs nu ff stevig aangepakt moeten worden.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 27 juni 2012 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 22:44 schreef Boudewijn het volgende:
Ik zeg van Gaal !!!!!!!!!!
dat wordt niks met VGaal.. die heeft nog n groter ego dan de hele selectie bij elkaar en dat geschreeuw van hem is langzamerhand ook wel bekend..
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - woensdag 27 juni 2012 - 23:34   quote  deeplink  
Frank Rijkaard of Josep "Pep" Guardiola !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Foppe De Haan als Assistent ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
infamous psv
 infamous psv - woensdag 27 juni 2012 - 23:35   quote  deeplink  
Aad de mos...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 00:13   quote  deeplink  
Johan Cruijff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Assistent Neeskens en weg met die Cocu komt zo dood over heel verschil met Frank De Boer
daar had V Marwijk en het team wat aan de gedrevenheid die laat niet met zich sollen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 juni 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Buitenkijf....Cruyff daar kan je alleen maar van dromen...dus nee niet dromen....
1) Rijkaard/Henk ten Cate samen enorm succesvol met Barelona....met de nadruk op Henk ten cate als veldtrainer
2) Hiddink....denk aan 1998 in Frankrijk.....ons mooiste voetbal ooit....denk aan Zuid korea....denk aan Australie.....denk aan Rusland.....
3) Van gaal....wilt dolgraag iets recht zetten.....en is net als Hiddink een vakman....
4) Ko Adriaanse....nieuw....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 22:44 schreef Boudewijn het volgende:
Ik zeg van Gaal !!!!!!!!!!
Jij neukt van Gaal nog denk ik..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 09:29   quote  deeplink  
ben benieuwd , zal moeilijk worden..
soccer
 soccer - donderdag 28 juni 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 22:36 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:
Respect voor wat hij heeft gedaan bijna wereldkampioen

Dit keer werkte het niet het was gewoon uitgewerkt ook vooral door pisventjes als
affelay die voor onrust in het team veroorzaakte met zijn misplaatste arrogante gedrag die moeten ze uit het nederlands elftal schoppen V Persie hoef ik ook niet meer te zien, Huntelaar in de Spits!
Volgens mij was Huntelaar ook een van de mannetjes die de sfeer verpeste. Maar daar gaat het niet over het gaat over wie er de nieuwe bondscoach moet worden. Dat zal niet meevallen met al die ego's. Wat Frank de Boer daar gisteren over zei was heel duidelijk. Twee jaar geleden was het heel gemakkelijk Huntelaar en van de Vaart te passeren,nu veel moeilijker. Ik denk dat het met Frank als assistent niet gezegd is dat het beter was gegaan.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 28 juni 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Als Frank er nog bij was geweest waren er andere keuzes gemaakt.
Bouma en Willems had hij meteen laten afvallen en Anita was 100% zeker mee gegaan net zoals Urby.
Die gasten hebben puur door een PSV/Feyenoord bril gekeken.
soccer
 soccer - donderdag 28 juni 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 12:03 schreef AFCA MARCO het volgende:
Als Frank er nog bij was geweest waren er andere keuzes gemaakt.
Bouma en Willems had hij meteen laten afvallen en Anita was 100% zeker mee gegaan net zoals Urby.
Die gasten hebben puur door een PSV/Feyenoord bril gekeken.
Zo een directe lijn met Frank? Heeft hij dat tegen jouw gezegd of denk je dat? Bouma laten vallen ben ik 100% mee eens. Maar Anita is pas de laatste maanden in vorm gekomen. Waren misschien andere middenvelders die eerder inaanmerking kwamen. Urby heb ik nooit iets gevonden alijd de zelfde fouten. We zullen zien wat de niuwe bondscoach doet en hoe de "grote" jongens hier mee omgaan. Er zullen opniuw lastige keuzes gemaakt moeten worden.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 28 juni 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 12:21 schreef soccer het volgende:

[..]

Zo een directe lijn met Frank? Heeft hij dat tegen jouw gezegd of denk je dat? Bouma laten vallen ben ik 100% mee eens. Maar Anita is pas de laatste maanden in vorm gekomen. Waren misschien andere middenvelders die eerder inaanmerking kwamen. Urby heb ik nooit iets gevonden alijd de zelfde fouten. We zullen zien wat de niuwe bondscoach doet en hoe de "grote" jongens hier mee omgaan. Er zullen opniuw lastige keuzes gemaakt moeten worden.
Anita was afgelopen seizoen 10x beter in vorm dan bijvoorbeeld Strootman.
Urbij is op alle fronten beter dan Willens ( op dit moment ).
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 21:36 schreef infamous psv het volgende:
denk dat na dit EK ''ongeacht het resultaat'' het tijd wordt voor een nieuwe bondscoach.
vind dat VMarwijk zijn houdbaarheidsdatum nu op zijn end loopt.
ook de beslissingen die hij neemt vind ik vreemd zoals het feit dat hij nog steeds niet weet wat hij aan moet met VPersie en Huntelaar , terwijl elke coach ze blind samen op zou stellen mr VMarwijk weet het nog steeds niet.
En ook al ben ik PSVfan mr het selecteren van Bouma is mij n compleet raadsel terwijl ook bepaalde spelers in mijn ogen plaats moet maken voor de jongere garde.
VBommel zal zijn laatste toernooi gaan spelen mr ook spelers als Boularouz , Kuyt , Mathijsen kunnen wat mij betreft ingeruild worden voor spelers als DeVrij , Clasie , Boerrigter mits hij lange tijd zonder blessures speelt..
Mr wie na VMarwijk coach moet worden , ik weet het niet mr na dit EK is het tijd voor n nieuw elan.
had n vooruitziende blik...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 28 juni 2012 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 16:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

had n vooruitziende blik...
Wat wil je nu? Dat we allemaal gaan klappen voor je?
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 16:17 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Wat wil je nu? Dat we allemaal gaan klappen voor je?
mag mr dat hoor ik toch niet...
soccer
 soccer - donderdag 28 juni 2012 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 15:50 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Anita was afgelopen seizoen 10x beter in vorm dan bijvoorbeeld Strootman.
Urbij is op alle fronten beter dan Willens ( op dit moment ).
Ook beter dan Maher? En ik denk dat Urby net zo hard onderuit gegaan zou zijn als Willems.
Maar dit gaat om de spelers waarvan we er genoeg hebben. Het gaat om de topspelers. Er moet een coach komen die de teugels aantrekt en dat kun je van Marwijk verwijten. Hij had duidelijk moeten maken hoe hij ging spelen en degene die het er niet mee eens was moest maar naar huis gaan.Dan had je een hoop onenigheid voorkomen. En was er misschien een team geweest wat voor elkaar wilde spelen.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 12:03 schreef AFCA MARCO het volgende:
Als Frank er nog bij was geweest waren er andere keuzes gemaakt.
Bouma en Willems had hij meteen laten afvallen en Anita was 100% zeker mee gegaan net zoals Urby.
Die gasten hebben puur door een PSV/Feyenoord bril gekeken.
precies!

Cocu die dooie had totaal niets in te brengen, ook niet toen hij assistent was van Rutten, Toen Cocu het overnam toen pas veel veranderingen, veranderingen die hij nooit kon doorvoeren bij Rutten omdat hij dat niet deed of de vuist op tafel er niet voor had, hij praat met alle winden mee, geweldige carriere maar daar moet hij het gewoon bij laten in de voetbalwereld vooral trainingschap komt hij gewoon tekort vooral in de top
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 16:17 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Wat wil je nu? Dat we allemaal gaan klappen voor je?
+1900
haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
soccer
 soccer - donderdag 28 juni 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:26 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

precies!

Cocu die dooie had totaal niets in te brengen, ook niet toen hij assistent was van Rutten, Toen Cocu het overnam toen pas veel veranderingen, veranderingen die hij nooit kon doorvoeren bij Rutten omdat hij dat niet deed of de vuist op tafel er niet voor had, hij praat met alle winden mee, geweldige carriere maar daar moet hij het gewoon bij laten in de voetbalwereld vooral trainingschap komt hij gewoon tekort vooral in de top
Zoveel veranderingen waren er niet doorgevoerd bij PSV. Het enigste wat mij opviel was dat Lens in de spits kwam. Verder bleven ze gewoon angsthazen voetbal spelen.
soccer
 soccer - donderdag 28 juni 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 16:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

mag mr dat hoor ik toch niet...
Ik heb net een staande ovatie gegeven.
soccer
 soccer - donderdag 28 juni 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 16:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

mag mr dat hoor ik toch niet...
Ik heb net een staande ovatie gegeven.
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:36 schreef soccer het volgende:

[..]

Zoveel veranderingen waren er niet doorgevoerd bij PSV. Het enigste wat mij opviel was dat Lens in de spits kwam. Verder bleven ze gewoon angsthazen voetbal spelen.
Manolev kreeg minder vertrouwen,er werd anders gespeeld, Labyad werd meer en beter gebruikt,Lens dat was een hele belangrijke verandering. nee er waren wel meer veranderingen

maar nogmaals ik wil benadrukken respect voor zijn carriere, maar het heeft mij tegengevallen
want in het veld was hij wel een leider, daarbuiten als assistent en trainer veel minder, ik had gewoon gehoopt wat beter voor het Nederlands voetbal zal zijn De Boer bij Ajax, Cocu bij Psv een nieuwe genaratie trainers. Maar ik in Cocu geen grote trainer, vind Maaskant zelfs veel beter dan Cocu
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 17:52   quote  deeplink  
Josep "Pep" Guardiola zie ik wel graag als Bondscoach van Oranje,
Iedereen zegt nee het moet en het moet een Nederlander zijn, maar als meest succesvolste bondscoach van Oranje qua win rating, staat op plek nummer 2,3 en 5
2 oostenrijkers Merkel en Happel en een Tjech Fadrhonc dus het is eerder gebeurd.
en Pep zal denk ik wel een verfrissing zijn voor Oranje, ik kijk al uit naar het tikki takki voetbal, Misschien Neeskens als Assistent,

Mijn gedroomde bondscoach is natuurlijk Cruijff, maar Pep of F Rijkaard daar zal ik ook wel blij mee zijn en vol vertrouwen richting 2014

Iedereen roept nu Gullit, Idd boegbeeld maar we zoeken toch een goede trainer toch geen goede boegbeeld, Gullit heeft meerdere malen laten zien dat het geen top trainer is, een top boegbeeld wel maar daar word je geen kampioen mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
Ajx
 Ajx - donderdag 28 juni 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:52 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:
Josep "Pep" Guardiola zie ik wel graag als Bondscoach van Oranje,
Iedereen zegt nee het moet en het moet een Nederlander zijn, maar als meest succesvolste bondscoach van Oranje qua win rating, staat op plek nummer 2,3 en 5
2 oostenrijkers Merkel en Happel en een Tjech Fadrhonc dus het is eerder gebeurd.
en Pep zal denk ik wel een verfrissing zijn voor Oranje, ik kijk al uit naar het tikki takki voetbal, Misschien Neeskens als Assistent,

Mijn gedroomde bondscoach is natuurlijk Cruijff, maar Pep of F Rijkaard daar zal ik ook wel blij mee zijn en vol vertrouwen richting 2014

Iedereen roept nu Gullit, Idd boegbeeld maar we zoeken toch een goede trainer toch geen goede boegbeeld, Gullit heeft meerdere malen laten zien dat het geen top trainer is, een top boegbeeld wel maar daar word je geen kampioen mee.
Het is gebeurd rond of voor de Wereldoorlogen, zolang geleden....
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:45 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

Manolev kreeg minder vertrouwen,er werd anders gespeeld, Labyad werd meer en beter gebruikt,Lens dat was een hele belangrijke verandering. nee er waren wel meer veranderingen

maar nogmaals ik wil benadrukken respect voor zijn carriere, maar het heeft mij tegengevallen
want in het veld was hij wel een leider, daarbuiten als assistent en trainer veel minder, ik had gewoon gehoopt wat beter voor het Nederlands voetbal zal zijn De Boer bij Ajax, Cocu bij Psv een nieuwe genaratie trainers. Maar ik in Cocu geen grote trainer, vind Maaskant zelfs veel beter dan Cocu
dat kan je helemaal niet weten want de trainerscarriere van Cocu is nog nauwelijks begonnen en om hem af te kraken vanwege dit EK zegt meer over jou dan over Cocu....
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:27 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

+1900
haha
dat +1900 gedoe vind jij toch kinderachtig..
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 20:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat +1900 gedoe vind jij toch kinderachtig..
-1900
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 20:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat kan je helemaal niet weten want de trainerscarriere van Cocu is nog nauwelijks begonnen en om hem af te kraken vanwege dit EK zegt meer over jou dan over Cocu....
ik vind Cocu een slapzak niet alleen dit EK, die mening mag ik hebben ik zie in hem geen toptrainer misschien zit ik er naast misschien ook niet,maarjah dat heb je bij meningen he
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:08 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

ik vind Cocu een slapzak niet alleen dit EK, die mening mag ik hebben ik zie in hem geen toptrainer misschien zit ik er naast misschien ook niet,maarjah dat heb je bij meningen he
dat hoop je denk ik mr dat is mijn mening dan weer...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:09 schreef infamous psv het volgende:

[..]

dat hoop je denk ik mr dat is mijn mening dan weer...
dat hoop ik? dat is jou niveau, netzoals ik D Blind geen toptrainer vind altijd heb
ik dat gezegd netzoals ik dat van Cocu vind, als je er niet inhoudelijk erop in kan gaan
reageer dan niet
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:14 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

dat hoop ik? dat is jou niveau, netzoals ik D Blind geen toptrainer vind altijd heb
ik dat gezegd netzoals ik dat van Cocu vind, als je er niet inhoudelijk erop in kan gaan
reageer dan niet
makkelijk nu om blind geen toptrainer te vinden, das achteraf geneuzel..
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

makkelijk nu om blind geen toptrainer te vinden, das achteraf geneuzel..
lezen is niet je sterkste punt, ik zei al dat ik dat eerder ook al had gezegd ook toen
hij trainer was. netzoals Cocu veel respect voor hun carrieres maar geen top trainer,
maar Cocu is psv dus neem je het weer allemaal heel kinderachtig persoonlijk
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:40 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

lezen is niet je sterkste punt, ik zei al dat ik dat eerder ook al had gezegd ook toen
hij trainer was. netzoals Cocu veel respect voor hun carrieres maar geen top trainer,
maar Cocu is psv dus neem je het weer allemaal heel kinderachtig persoonlijk
ik had het over blind hoor en achteraf lullun is simpel...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:45 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ik had het over blind hoor en achteraf lullun is simpel...
nogmaals je kunt niet lezen, want ik zei al dat ik dat eerder had gezegd en niet
achteraf leer eerst maar is goed lezen voordat je op iemand reageert
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 21:46 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

nogmaals je kunt niet lezen, want ik zei al dat ik dat eerder had gezegd en niet
achteraf leer eerst maar is goed lezen voordat je op iemand reageert
oh het gaat over Blind en je voelt je gelijk aangevallen...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:33 schreef infamous psv het volgende:

[..]

oh het gaat over Blind en je voelt je gelijk aangevallen...
?lekker rollen omdraaien waar slaat deze reactie nou op haha raar jochie
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:35 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

?lekker rollen omdraaien waar slaat deze reactie nou op haha raar jochie
niet kinderachtig zijn he jochie
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:36 schreef infamous psv het volgende:

[..]

niet kinderachtig zijn he jochie
daar ben jij al mee bezig
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:41 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

daar ben jij al mee bezig
ben blij dat jij als volwassen persoon er niet op in gaat...
man zonder vrienden
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ben blij dat jij als volwassen persoon er niet op in gaat...
man zonder vrienden
jochie met zijn Ajax moppentopicje zegt ook weer is wat, jij lult sowiezo met alle winden mee dat jij geen vrienden hebt hoef je mij niet te zeggen
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:51 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

jochie met zijn Ajax moppentopicje zegt ook weer is wat, jij lult sowiezo met alle winden mee dat jij geen vrienden hebt hoef je mij niet te zeggen
kijk je in de spiegel zeker...
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 22:55   quote  deeplink  
jij draait alles om infamous als je word uit geluld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2012 door jiu-jitsu,Purple B. --
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:55 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:
jij draait alles om infamous als je word uit geluld
la me niet lachuh gek...
niemand mot je en je blijft mr komen, volgens mij heb je het niet druk en ook geen vrienden/vriendin..
jiu-jitsu,Purple B.
 jiu-jitsu,Purple B. - donderdag 28 juni 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 22:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

la me niet lachuh gek...
niemand mot je en je blijft mr komen, volgens mij heb je het niet druk en ook geen vrienden/vriendin..
je kunt het roepen niemand mot me, maar degene die hier me niet moeten zijn ook de mensen die ik in het echte leven vermijd, me vriendengroep me naaste daar hecht ik waarden aan niet aan jullie hahaha
blijf het maar zeggen dat ik geen vrienden en vriendin heb als je me kende lulde je wel anders,maar zegt genoeg over jou zonder me te kennen zo te praten ik lach er alleen maar om
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 juni 2012 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 23:05 schreef jiu-jitsu,Purple B. het volgende:

[..]

je kunt het roepen niemand mot me, maar degene die hier me niet moeten zijn ook de mensen die ik in het echte leven vermijd, me vriendengroep me naaste daar hecht ik waarden aan niet aan jullie hahaha
blijf het maar zeggen dat ik geen vrienden en vriendin heb als je me kende lulde je wel anders,maar zegt genoeg over jou zonder me te kennen zo te praten ik lach er alleen maar om
idem dito sufgerukte....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Na het EK een nieuwe bondscoach maar wie?









0.0103340