BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mitchell te Vrede topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 januari 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Ronald!
Van Geil stelt een vraag!
MMM
 MMM - donderdag 23 januari 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 19:29 schreef van geil het volgende:
waarom niet 1 op 1 gaan spelen en Te Vrede erbij?
Inderdaad. Laffe zet van Ronald.. Onbegrijpelijk om die kut Armenteros erin te zetten
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 23 januari 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 20:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Inderdaad. Laffe zet van Ronald.. Onbegrijpelijk om die kut Armenteros erin te zetten
Onverstandig idd, maar geeft ook armoede selectie aan.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 januari 2014 - 21:20   quote  deeplink  
Ik wil het best wel eens zien met Mitchell naast. GRAZIANO..
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 23 januari 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:20 schreef RenatoBos het volgende:
Ik wil het best wel eens zien met Mitchell naast. GRAZIANO..
Jij met jouw knip-en plaktechniek. Dat moet lukken denk ik..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 januari 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:22 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Jij met jouw knip-en plaktechniek. Dat moet lukken denk ik..
aardappel.jpg
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 23 januari 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gij paardenlul.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 januari 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 - 21:34 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Gij paardenlul.
Does opperlief tegen mij Vin.
van geil
 van geil - dinsdag 28 januari 2014 - 16:37   quote  deeplink  
Die blijft in ieder geval doeltreffend.
van geil
 van geil - zaterdag 01 februari 2014 - 22:28   quote  deeplink  
in mijn ogen te weinig gebruikt.
tomson
 tomson - zaterdag 01 februari 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2014 - 22:28 schreef van geil het volgende:
in mijn ogen te weinig gebruikt.
Zolang Pellè niet geblesseerd of geschorst is zal dat niet gebeuren ook.
van geil
 van geil - zaterdag 01 februari 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 februari 2014 - 22:32 schreef tomson het volgende:

[..]

Zolang Pellè niet geblesseerd of geschorst is zal dat niet gebeuren ook.
maar als je n buitenspeler wisselt voor n no-body.
dan zou ik toch eerder voor Te Vrede gaan.
g vieth
 g vieth - zaterdag 01 februari 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Hij heeft de pech dat Pelle voor hem staat!
Zijn beide de zelfde soort speler dat gaat volgens mij niet werken!
Als ze niet het zelfde type waren dan kan je het proberen, maar helaas, of je moet om Pelle en te Vrede een ander team hebben staan, om een ander strategie te hanteren
van geil
 van geil - dinsdag 04 maart 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Succes gozer
MMM
 MMM - dinsdag 04 maart 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Hup Mitta!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 maart 2014 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 maart 2014 - 17:58   quote  deeplink  
Immers gaat in de spits. Helaas
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 maart 2014 - 18:11   quote  deeplink  
Vilhena er achter, dan Clasie en de Vrij of Vormer. Van Beek centraal achterin met Kongolo alvast oefenen voor volgend seizoen.
tomson
 tomson - dinsdag 04 maart 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 17:58 schreef Stylzz het volgende:
Immers gaat in de spits. Helaas
Niet weer toch ?
van geil
 van geil - dinsdag 04 maart 2014 - 20:07   quote  deeplink  
Nee nee, Schaken!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 04 maart 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Spits uit het 2e laten debuteren
MMM
 MMM - woensdag 05 maart 2014 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 maart 2014 - 17:58 schreef Stylzz het volgende:
Immers gaat in de spits. Helaas
Dat zal toch niet, lijkt me.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 maart 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Te Vrede: 'Mijn spel kon beter'

600x400-01378358.jpg

'Je hebt de drie punten dus daarom ben ik erg tevreden. Persoonlijk kon mijn spel beter, maar het gaat om het team. Ik ben een type spits die het van de voorzetten moet hebben en als je deze tactiek ziet weet je dat dat niet gaat lukken. Maar ik denk dat we het als team goed hebben opgepakt vandaag. '

'Ik moet nog slimmer worden in de duels, soms wordt ik geduwd in mijn rug en dan moet ik vallen. Daar moet ik nog slimmer in worden. 'Mensen praten veel over Pellè, maar ik denk dat we vandaag hebben laten zien dat we ook zonder hem kunnen winnen.'
Bron:Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 maart 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 maart 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Mitchell Te Vrede na FC groningen - Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 maart 2014 - 17:08   quote  deeplink  
MITCHELL TE VREDE LANGER BIJ FEYENOORD

96a5f11362123a92989faf66c909cb11_660_300_crop.jpg

Feyenoord heeft de optie in het huidige contract van Mitchell Te Vrede gelicht. Dit betekent dat de spits, die in 2012 een contract voor twee jaar met een optie voor nog eens twee jaar ondertekende in De Kuip, tot medio 2016 aan Feyenoord verbonden is. De 22-jarige Te Vrede zette vrijdag zijn handtekening, waarmee het lichten van de optie officieel werd beklonken.

Voor mij betekent het heel veel dat de club de optie in mijn contract heeft gelicht, reageerde de spits, die dit seizoen twee keer scoorde in elf competitiewedstrijden en ook in het bekertoernooi trefzeker was. Dat ik ook de komende twee jaar vast lig in De Kuip geeft aan de ene kant rust, maar aan de andere kant voelt dit als een grote stimulans. Ik wil nog meer laten zien en het vertrouwen dat Feyenoord hiermee in mij uitspreekt dolgraag terugbetalen.

Te Vrede kwam tijdens zijn eerste seizoen in De Kuip tot slechts één invalbeurt, maar laat in de huidige voetbaljaargang zien grote stappen te hebben gemaakt in zijn ontwikkeling. Zo toonde hij zich al meermaals een waardige vervanger van Graziano Pellè. De afgelopen anderhalf jaar zijn met ups en downs verlopen. Ik kwam bij Feyenoord binnen met een blessure, wat het voor mij in die tijd heel lastig maakte. Maar ik heb nooit opgegeven, met de speelminuten die ik dit jaar krijg als voornaamste beloning.

Volgens Martin van Geel heeft Te Vrede de afgelopen anderhalf jaar aangetoond over veel potentie te beschikken. Mitchell is een enorm gedreven jongen, met veel ambitie en kwaliteit, zei Feyenoords technisch directeur. Met Pellè heeft hij normaal gesproken een fantastische spits voor zich, maar daar heeft hij zich nooit door laten ontmoedigen. In zijn prestatiedrang moeten we hem soms afremmen, maar liever zo dan andersom. Wij hebben er alle vertrouwen in dat Mitchell bij Feyenoord nog grote stappen kan zetten in zijn ontwikkeling en we zullen er alles aan doen hem daarbij te ondersteunen.

Met zijn basisplaats tegen FC Groningen van afgelopen week en de gelichte optie in zijn contract sprak Te Vrede van een mooie week. Maar die kan nog mooier worden, glimlachte de spits, daarmee verwijzend naar de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen van aanstaande zondag. Dit geeft een enorme boost richting dat duel. Het zou fantastisch zijn deze mooie week af te sluiten met een doelpunt en een overwinning in een volle Kuip.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 maart 2014 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 maart 2014 - 20:34   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Mitchel....
Maak maar lekker een hatricky zondag tegen pannekoek en z'n kornuiten.
MMM
 MMM - zaterdag 15 maart 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Niet verkeerd om te verlengen, goede stand-in.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 15 maart 2014 - 11:47   quote  deeplink  
Er zijn weinig voetballers waarvan ik denk dat zij echt vechten voor hun plaats,, ook al is hij veel minder als Pelle hoop ik dat hij wat gaat laten zien
tomson
 tomson - zondag 16 maart 2014 - 00:58   quote  deeplink  
Vorige week niet echt overtuigend. Hopen dat hij het vanmiddag op zijn heupen krijgt dan maar :)
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 maart 2014 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 00:58 schreef tomson het volgende:
Vorige week niet echt overtuigend. Hopen dat hij het vanmiddag op zijn heupen krijgt dan maar :)
Kwam dat niet een beetje door het gespeelde systeem?
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 maart 2014 - 10:24   quote  deeplink  
Ik weet niet wat ik van te Vrede moet denken, nog maar het voordeel van de twijfel geven.
MMM
 MMM - zondag 16 maart 2014 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 00:58 schreef tomson het volgende:
Vorige week niet echt overtuigend. Hopen dat hij het vanmiddag op zijn heupen krijgt dan maar :)
Lastig spelen voor een spits. Hoop vanmiddag op een 4-3-3
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 maart 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 maart 2014 - 10:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Lastig spelen voor een spits. Hoop vanmiddag op een 4-3-3
Ik vond hem tegen Fc Grun niet sterk aan de bal en vaak de verkeerde loop beweging maken om vrij te komen ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 maart 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Teamgenoten zien in Te Vrede een toekomstige killer

te-vrede-feyenoord.jpeg

Het loopt nog niet gesmeerd met Mitchell te Vrede in de punt van de aanval. Desondanks zien zijn ploegmaten van Feyenoord een mooie loopbaan voor hem in het verschiet.

Gevaarlijk
Hij kon nauwelijks een bal vasthouden, won weinig kopduels en zag veel te weinig goede voorzetten op zich af komen. Mitchell te Vrede beleefde gisteren tegen sc Heerenveen een lastige middag als vervanger van de geschorste Graziano Pellè, net als een week eerder tegen FC Groningen. Feyenoord versloeg de Friezen weliswaar met 2-0 dankzij een rake vrije trap van Ruud Vormer en een treffer van Lex Immers, maar de centrumspits werd geen moment gevaarlijk.

Dat lag zeker niet alleen aan hem zelf, maar ook aan zijn ploeggenoten die Te Vrede maar niet konden vinden. Hoe dan ook: het wil nog niet echt vlotten met de 22-jarige aanvaller als basisklant. Na zijn tweede moeizame wedstrijd achter elkaar kon hij gisteren zelf niet reageren, omdat hij van zijn werkgever naar een ruimte met sponsoren moest.

Wennen
Ploeggenoot Jean-Paul Boëtius gaf na de zege op sc Heerenveen toe dat het nog altijd wennen is om met Te Vrede samen te werken in plaats van met clubtopscorer Graziano Pellè. Met Graziano weten we precies waar we aan toe zijn. Mitchell moeten we wat dat betreft nog een beetje leren kennen. Maar tijdens de trainingen gaat dat steeds beter, we krijgen er meer en meer vastigheden ingeslepen.

Aanvoerder Jordy Clasie sluit zich daarbij aan. We zijn al twee jaar gewend om met Graziano te spelen, dan lijkt het me logisch dat het nu met Mitchell af en toe zoeken is. Dat kan zowel aan de passing als aan het vrijlopen liggen. En natuurlijk aan de tegenstander. Als zij met de punt naar achteren spelen en een extra speler vlak voor de verdediging zetten, is het sowieso moeilijk om onze spits te vinden.

Sterk
Pellè is vaak door de lucht prima te vinden, Te Vrede heeft veel meer moeite dergelijke ballen onder controle te krijgen. Toch noemt Boëtius hem sterk. Misschien dat het koppend nog beter kan. Maar ik weet zeker dat Mitchell een killer kan worden. Kijk maar naar de gretigheid die hij heeft om te scoren. Dat hebben niet alle spelers, ik ook niet. Wat dat betreft is hij echt een voorbeeld voor anderen. Als ik hem vergelijk met de speler van toen ik net bij Feyenoord 1 kwam en de speler die hij nu is, dan zie ik een groot verschil. Hij is in korte tijd beter geworden. Ook Clasie ziet continu vooruitgang bij Te Vrede. Hij is ontzettend leergierig. Mitchell wil alles van Graziano en de spitsentrainers oppikken. Hij heeft een enorme drive om beter te worden.
Bron:Metro
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 17 maart 2014 - 12:16   quote  deeplink  
Gevalletje verhuren!
tomson
 tomson - maandag 17 maart 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Net verlengd.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 17 maart 2014 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 12:17 schreef tomson het volgende:
Net verlengd.
Das waar, gewoon verhuren!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 maart 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Nee, nog minimaal twee wedstrijden basis.
En dan bepalen of hij voldoet als reservespits.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 maart 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Wel afwachten of de bluffer dat ook vindt.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 17 maart 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 12:22 schreef FR-Henk het volgende:
Wel afwachten of de bluffer dat ook vindt.
Oh, spreek voor mijn beurt, sorry..
van geil
 van geil - maandag 17 maart 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Lekker laten staan.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 maart 2014 - 14:20   quote  deeplink  
Te Vrede: 'Er zit nog zo ongelooflijk veel rek in mij'

600x400-tevredehee.jpg

Mitchell Te Vrede staat nog voor twee seizoenen onder contract bij Feyenoord. De club besloot onlangs om de optie in zijn contract te lichten. Daar spreekt vertrouwen uit richting de spits die toch weinig minuten maakt in het eerste. Te Vrede heeft echter nooit overwogen om Rotterdam-Zuid in te ruilen voor speeltijd.

'Ik ben pas 22, voor een spits nog erg jong. Ik heb het liever zo dan dat Feyenoord had gezegd: We hebben het geprobeerd, maar 't werkt niet. De trainers zien dat ik me ontwikkel, dat het steeds beter gaat. Natuurlijk komt er wel een moment aan dat ik moet gaan spelen', zegt de stand-in van Graziano Pellè in Voetbal International.

Over twee wedstrijden neemt zijn geschorste collega het weer over. 'Graziano is dan wel mijn concurrent, maar ik leer veel van hem. Hij praat voortdurend met me, zegt dat ik rustig moet blijven, dat hij op zijn 22ste ook niet zo ver was. Ik let op hoe hij speelt en beweegt, hoe hij tegenstanders van zich afhoudt. Graziano is een voorbeeld voor me. En ja, dankzij hem kom ik ook aan mijn minuten, doordat hij zijn hoofd weleens verliest.'

De rustige Te Vrede zal geen gekke fratsen uithalen en weet dat hij zich ontwikkelt. 'Ik ga altijd weer door en je ziet dat je dan uiteindelijk wordt belooond. Er zit nog zo ongelooflijk veel rek in mij. Ik wil mijn top bereiken en veel gaan spelen bij Feyenoord. De enige die dat voor elkaar kan krijgen, ben ik zelf.'
Brom:VI
tomson
 tomson - donderdag 27 maart 2014 - 09:18   quote  deeplink  
Enge uitspraak....
JanM
 JanM - donderdag 27 maart 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 - 09:18 schreef tomson het volgende:
Enge uitspraak....
Over die rek bedoel je hahahahaha. Laat lijdensweg het maar niet horen ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 maart 2014 - 17:48   quote  deeplink  
TE VREDE BLIJ MET ECHTE SPITSENGOAL

978aae337d9a5ffa1146c63a510a0e39_660_300_crop.jpg

De wijze waarop hij zondag in de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles voor Feyenoords vierde treffer zorgde, gaf Mitchell Te Vrede veel voldoening. De spits zag Daryl Janmaat opstomen over de rechterkant, koos bewust positie bij de eerste paal en promoveerde vervolgens de voorzet tot een doelpunt. Een echte spitsengoal, inderdaad, glimlachte Te Vrede na afloop van de ruime zege in De Kuip (5-0).

Voordat hij in de 77ste minuut van het duel wist te scoren, was Te Vrede er al enkele keren dichtbij geweest. Zo zag hij onder meer in de eerste helft een uitstekende kopbal ternauwernood gekeerd worden door doelman Stephan Andersen. Daarom was ik niet alleen blij, maar ook opgelucht na mijn goal. Aan de andere kant bleef ik er ook na een paar gemiste kansen op vertrouwen dat mijn moment nog zou komen. Mezelf focussen op wat komen gaat in plaats van stil blijven staan bij dingen die gebeurd zijn, dat is een van de onderdelen waarop ik me bij Feyenoord heb ontwikkeld.

Te Vrede gaf toe dat hij met name in het laatste half uur van de wedstrijd af en toe stond te genieten in het veld. Je zag het team steeds meer groeien. In de eerste helft liepen we soms nog te ver achteruit, maar zodra we op de juiste wijze druk zetten kregen zij het heel moeilijk. Dit is natuurlijk een heel belangrijke overwinning voor ons. De strijd om de bovenste plaatsen leeft enorm binnen de groep. We moeten naar onszelf kijken en onze eigen wedstrijden blijven winnen.

Naast de treffer van Te Vrede waren nog twee van de in totaal vijf Rotterdamse doelpunten het gevolg van prima aanvalsspel over de rechterkant, waar Daryl Janmaat een belangrijke rol vervulde. De rechtsback trok als vanouds veelvuldig mee ten aanval en leverde zo onder meer de assist van de 4-0. Ik weet dat als de ruimte er ligt, ik voor veel dreiging kan zorgen, vertelde de international. We wisten dat we vandaag heel goede zaken konden doen op de ranglijst, vandaar ook dat we aanvallend aan de wedstrijd begonnen. In de eerste helft ging het zo nu en dan nog moeizaam en werden zij een paar keer gevaarlijk. Na rust kwamen we scherp uit de kleedkamer en schakelden we een tandje bij, met deze score als resultaat.

Natuurlijk geeft deze overwinning van 5-0 een lekker gevoel, vervolgde Janmaat, die er direct aan toevoegde dat Feyenoord niet te lang mag stilstaan bij de gespeelde wedstrijd. Woensdag wacht ons in Almelo opnieuw een belangrijke wedstrijd, waarin we de lijn van de afgelopen weken moeten doortrekken. We hebben drie keer op rij gewonnen, op overtuigende wijze en zonder tegentreffers. Ons zelfvertrouwen is daardoor absoluut gegroeid, maar we moeten van wedstrijd tot wedstrijd blijven leven.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Mitchell op radio Rijnmond over de overwinning
http://youtu.be/_lzV9HaXzDM
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 maart 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Niet best.
Nog 1 wedstrijdje
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 20:08   quote  deeplink  
ik vond t wel voldoende. niet goed , wel voldoende
Stylzz
 Stylzz - zondag 30 maart 2014 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 maart 2014 - 20:08 schreef van geil het volgende:
ik vond t wel voldoende. niet goed , wel voldoende
hij deed wat weinig mee.
van geil
 van geil - zondag 30 maart 2014 - 20:29   quote  deeplink  
klopt, vond m wel alert in de 16.
denk dat t voetbal beter kan worden als hij meer speelt.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 30 maart 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Ik heb hem nog niet helemaal afgeschreven ... maar de tijd dringt. Het was niet veel vandaag !
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 30 maart 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Nu niet het niveau wat we willen zien..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mitchell te Vrede topic









0.0121619