BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mitchell te Vrede topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 08 augustus 2014 - 21:02   quote  deeplink  
dt316-500x500.jpg
stuur deze maar naar Johan Derksen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Daar weet ie wel weg mee..heb je die van Hoogvliet gekregen..(?)
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 08 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
aardige stand in niks mis mee maar alleen voor de bank.je moet echt een guidetti en dost erbij hebben.hij heeft het nog niet in zich om nu al een volwaardig basisspeler te zijn.
van geil
 van geil - vrijdag 08 augustus 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 21:07 schreef RenatoBos het volgende:
Daar weet ie wel weg mee..heb je die van Hoogvliet gekregen..(?)
Sttt.
uit z'n nachtkastje.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 21:13 schreef van geil het volgende:

[..]

Sttt.
uit z'n nachtkastje.
Joh, had je gewoon om kunnen vragen geile, hij wilde er toch al vanaf, hij appte me dat al een week of drie zwaar verslaafd is aan dezelfde, maar dan wel de xxl versie zeg maar..
van geil
 van geil - zaterdag 09 augustus 2014 - 15:37   quote  deeplink  
HELD.
nog bedankt voor je inbreng afgelopen seizoen.
van vaste bankzitter , naar goaltjesdief zonder ritme.
Dikke lul voor die Derksen.(maar die fikte Pelle ook tot de grond af, lekker makkelijk)
Mag hopen dat je scoort zondag!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 augustus 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Juist geile..!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Scoort tegen Sociedad, Besiktas en ADO. Kan niet voetballen, maar maakt wel goals. Hup Mitta.
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 14:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Scoort tegen Sociedad, Besiktas en ADO. Kan niet voetballen, maar maakt wel goals. Hup Mitta.
precies.

Maar toch hebben we een echte spits nodig, dit is een prima pinchhitter.
sportverteller
 sportverteller - zondag 10 augustus 2014 - 14:34   quote  deeplink  
Als je een spits louter en alleen mag beoordelen op zijn doelpunten, dan hebben wij een goede spits.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 10 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 14:33 schreef Stylzz het volgende:

[..]

precies.

Maar toch hebben we een echte spits nodig, dit is een prima pinchhitter.
Dat wel natuurlijk, maar desondanks laat Te Vrede zien dat ie belangrijk voor ons kan zijn.
MMM
 MMM - zondag 10 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Prima goal!
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 augustus 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 14:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat wel natuurlijk, maar desondanks laat Te Vrede zien dat ie belangrijk voor ons kan zijn.
Als breker en invaller ja, maar niet als basisspeler
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 augustus 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 16:33 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als breker en invaller ja, maar niet als basisspeler
Inderdaad voor de bank en als invaller een prima speler ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Mitchell///Held..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:22   quote  deeplink  
WINNENDE GOAL GEEFT TE VREDE LEKKER GEVOEL

2adf92461cfee9bdb5881a00ac94b24f_702_300.jpg

Op de ochtend voor de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag hoorde Mitchell Te Vrede dat niet hij, maar Elvis Manu die middag de spitspositie van Feyenoord zou invullen. Een tegenvaller voor de spits, die echter als invaller goud waard bleek voor de Rotterdammers. Dankzij zijn rake kopbal in de laatste minuut van de wedstrijd pakte Feyenoord de volle buit (0-1), waardoor de ploeg met een overwinning aan het nieuwe Eredivisieseizoen begon. Een droomscenario, glimlachte Te Vrede na afloop in het Kyocera Stadion.

Dat ik niet in de basis stond, is een keuze van de trainer, vervolgde de spits. Het is aan mij om er te staan op het moment dat het nodig is. Dat ik het team vandaag op deze manier kon helpen, geeft natuurlijk een heel lekker gevoel. Als spits word je toch afgerekend op doelpunten. Wat dat betreft was dit een hele belangrijke, want het maakt natuurlijk veel verschil als je met een overwinning in plaats van een gelijkspel aan de competitie begint.

De blijdschap van Te Vrede over de succesvolle competitiestart werd gedeeld door Bilal Basaҫikoglu, al was de kersverse Feyenoorder slechts gematigd tevreden over zijn eigen optreden. Met name in aanvallend opzicht had ik meer willen brengen, sprak de debuterende vleugelspeler. ADO kwam al vrij snel met tien man te staan, maar dat maakte het voor ons juist moeilijker omdat de ruimtes voorin kleiner werden. Het is erg lekker dat we toch nog gewonnen hebben, dat zorgde voor blijdschap in de kleedkamer.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Feyenoord-aanvaller Mitchell te Vrede reageert na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen ADO Den Haag. Te Vrede maakte de 1-0.
http://nos.nl/video/684807-te-vrede-weet-wat-hij-kan.html
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 10 augustus 2014 - 17:59   quote  deeplink  
Ik sluit me aan bij van Hooydonk en Pelle (of deden die dat al bij mij?) Tevrede is een prima spits. Nog een beetje feller worden komt ie er wel.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 17:59 schreef sportdwaas het volgende:
Ik sluit me aan bij van Hooydonk en Pelle (of deden die dat al bij mij?) Tevrede is een prima spits. Nog een beetje feller worden komt ie er wel.
Maar dat laatste komt er niet uit..
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 10 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 18:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar dat laatste komt er niet uit..
Gewoon opstellen, goede voorzetten geven, dan komt het allemaal goed. Geen bruikbare ballen geen goals. Gaat goedkomen Manu in de spits is garantie voor veel rode kaarten. Die gast is gewoon getikt
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 18:09   quote  deeplink  
Zal volgende keer weer gewoon starten denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Matchwinnaar Mitchell te Vrede na winst op ADO Den Haag
http://youtu.be/zQIYKCU56Lc

De clubleiding is bezig met de zoektocht naar een opvolger van Graziano Pelle, die deze zomer naar Southampton vertrok, en ook de geruchtenstroom rond een nieuwe spits loopt op volle gang. Mitchell te Vrede wist als spits van Feyenoord vandaag het net te vinden in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag (0-1). 'Je weet dat er verhalen komen als Graziano Pelle vertrekt', zegt de aanvaller tegenover RTV Rijnmond.
'Het is logisch dat er een spits bij moet', stelt Te Vrede. 'We hebben nu twee spitsen bij Feyenoord rondlopen. Voor een club als Feyenoord betekent dat, dat er nog een spits bij moet komen.'
Wanneer er een nieuwe spits in De Kuip aankomt, neemt Te Vrede geen genoegen met invalbeurten. 'Ik ga volle bak de concurrentiestrijd aan als er een nieuwe spits komt. Ik moet mezelf blijven ontwikkelen', besluit de doelpuntenmaker.
Bron: Rijnmond

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - zondag 10 augustus 2014 - 18:55   quote  deeplink  
1,5 bal gehad in de 16.
1 goal.
dat is gewoon prima!
Nick4F
 Nick4F - maandag 11 augustus 2014 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 18:55 schreef van geil het volgende:
1,5 bal gehad in de 16.
1 goal.
dat is gewoon prima!
Nou, die door Immers terug gelegde bal, had er ook wel in gemogen. Ik zie ook het potentieel van Mitchel, maar hij is gewoon nog niet klaar om al vanaf het begin mee te voetballen. Als invaller brengt hij echt iets extra's; dat is niet aan iedere speler gegeven. Voor zijn ontwikkeling zou hij nmm een jaartje moeten worden uitgeleend. Waar Castaignos indertijd het geluk had dat er geen stuiver was om een spits aan te trekken, zo heeft Mitchel nu de pech dat hij geen tijd krijgt om al spelende te rijpen. Aan de andere kant is het logisch dat Rutten hem niet wil laten gaan, wanneer de nieuwe spits is vast gelegd. Wat is wijsheid in deze situatie?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 augustus 2014 - 10:13   quote  deeplink  
'Mensen mogen mij alleen afrekenen op kansen en goals'

600x400-01704001.jpg

Tegen ADO Den Haag mocht Manu ten koste van Mitchell te Vrede bewijzen dat hij ook vanaf de eerste minuut van waarde kan zijn. Dat was even slikken voor de man die in drie wedstrijden tegen Real Sociedad en Besiktas het gevoel kreeg de eerste keuze van Rutten te zijn. In ieder geval tot de opvolger van clubtopscorer Graziano Pelle wordt vastgelegd.

Ik hoorde het een paar uur voor de wedstrijd dat ik op de bank zou beginnen. aldus Te Vrede. Het enige dat je in zon geval kunt doen is gretig op die bank gaan zitten.' In de media en in praatprogrammas werd de 23-jarige spits veel onder vuur genomen. 'Ach, er wordt zo ongelooflijk veel gepraat in de voetbalwereld,' reageert Te Vrede op de kritiek tegenover Metro.

Een enkeling, zoals Van Hooijdonk nam het voor hem op. 'Ík vind dat de mensen mij alleen mogen afrekenen op de kansen die ik krijg en de doelpunten die ik maak. Gelukkig is het tegen ADO allemaal goed afgelopen en houden we geen nare smaak over aan deze wedstrijd.'
Bron:Metro
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 augustus 2014 - 11:00   quote  deeplink  
Wordt gewoon heel slecht bediend. Voorzetten zijn van een bedroevend niveau. Manu heeft met zijn overtreding weer laten zien waarom hij een risico is als hij een basis plaats heeft. Boëtius en Vilhena moeten wat meer oog hebben voor hun medespelers
van geil
 van geil - woensdag 13 augustus 2014 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 17:59 schreef sportdwaas het volgende:
Ik sluit me aan bij van Hooydonk en Pelle (of deden die dat al bij mij?) Tevrede is een prima spits. Nog een beetje feller worden komt ie er wel.
Als hij maar de kans krijgt.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 13 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:55 schreef van geil het volgende:

[..]

Als hij maar de kans krijgt.
Ik deel jouw mening over TeVrede. In potentie kan hij een heel goede spits worden. Een scorende spits vooral. Punt is dat we nu in de luxe positie zitten dat we geen tijd hebben om afhankelijk te zijn van een speler in ontwikkeling. De nabije toekomst van TeVrede is m.i. mede afhankelijk van het type spits dat er komt. Mocht (een type) Dost komen, dan denk ik dat hij uitgeleend gaat worden. In alle andere gevallen zou ik liever zien dat hij in de Kuip blijft. In een rol van super-sub, zal hij dan zeker de nodige minuten gaan maken, en zich alzo goed kunnen door ontwikkelen.
MMM
 MMM - woensdag 13 augustus 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Voetballend is het niet best maar hij maakt wel zijn goals en daar gaat het om.
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 13 augustus 2014 - 11:38   quote  deeplink  
of je moet een echte topper halen die zich bewezen heeft, of je kan beter het geld in de knip houden en Te Vrede zich ver laten ontwikkelen. Die jongen heeft het talent, scorend vermogen, maar heeft alleen nog wat vertrouwen en tijd nodig
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 15:41   quote  deeplink  
Fred Rutten staat vrijdagavond voor het eerst als Feyenoord-trainer langs de lijn bij een competitiewedstrijd in De Kuip. De oefenmeester kijkt met vertrouwen uit naar de ontmoeting met sc Heerenveen.

Tegen ADO Den Haag was het spel van Feyenoord niet goed, maar werd er wel gewonnen. "Vooral de drive waarmee deze groep op het veld staat, is heel goed om te zien", zegt Rutten op de website van de Rotterdammers. "Bovendien hebben we nadat we tegenover tien man kwamen te staan geen kans meer weggegeven. Dat is moeilijker dan het lijkt. Als coach heb ik veel wedstrijden gezien waarin een ploeg die met tien kwam te staan nog twee of drie kansen wist te creëren of zelfs wist te winnen."

De belangrijkste taak voor Rutten is om automatismen in de ploeg te slijpen. "Zo weet Elvis Manu niet wat bijvoorbeeld Bilal Basaҫikoglu in bepaalde situaties gaat doen. Dat is logisch, omdat sommige jongens pas kort bij elkaar zijn. Wat dat betreft is het positief dat ik de ploeg op het trainingsveld langzaam zie groeien, al zie ik dat het liefst nog sneller gaan. Dat is een proces dat ik liever gisteren dan vandaag afrondt, zodat we de volgende stap kunnen zetten."

De kans is groot dat Mitchell te Vrede vrijdag opnieuw de diepste spits is bij de Rotterdammers. Rutten is op zoek naar een andere spits, maar verdedigt Te Vrede ook. "De manier waarop Mitchell omgaat met alle krachtenvelden die rondom zijn persoon spelen, vind ik knap. Hij blijft heel stoïcijns doen wat hij moet doen: hard werken en scoren. Ik ben heel tevreden over hem."

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/395283/rutten-verdedigt-spits-hij-doet-wat-hij-moet-doen-hard-werken-en-scoren-.html
ar
 ar - donderdag 14 augustus 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Mitchell gaat scoren..en meer dan 1.
van geil
 van geil - donderdag 14 augustus 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Weer matchwinnaar
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 14 augustus 2014 - 18:25   quote  deeplink  
Hattrick! !
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 14 augustus 2014 - 18:25   quote  deeplink  
Hattrick! !
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 augustus 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Gaat met die Friezen meespelen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 augustus 2014 - 18:31   quote  deeplink  
Ruilen voor zyech
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 18:25 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Hattrick! !
Hattrick..(?)
te+vrede
van geil
 van geil - vrijdag 15 augustus 2014 - 04:42   quote  deeplink  
Ik hoop voor Mitchell dat er geen spits bijkomt.
maar dat we n goed scorend middenveld krijgen.
en n goede sluitpost.
dan zie ik t goedkomen.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 15 augustus 2014 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 04:42 schreef van geil het volgende:
Ik hoop voor Mitchell dat er geen spits bijkomt.
maar dat we n goed scorend middenveld krijgen.
Dan zou je moeten overstappen op een heel ander systeem. Het is heel erg moeilijk om goed te spelen met een super aanvallend middenveld, - zeker als het ook nog om jonge jongens gaat. Dat is PSV verleden jaar ook lelijk opgebroken. Daar kwam pas rust in de tent toen Park en die Zweedse jongen gingen spelen. Ik vind het risico op onrust en paniek, veel te groot. Ik denk dat een jonge groep juist gebaat is bij meer zekerheid. Zelfs het grote Barcelona speelde altijd met een pure controleur.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 04:42 schreef van geil het volgende:
Ik hoop voor Mitchell dat er geen spits bijkomt.
maar dat we n goed scorend middenveld krijgen.
en n goede sluitpost.
dan zie ik t goedkomen.
Dan heeft hij. Want dat is wat gaat gebeuren.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Fred Rutten heeft zin in zijn eerste thuiswedstrijd in de Eredivisie met Feyenoord. De oefenmeester van de Rotterdammers is vooral zeer te spreken over het proces van zijn team, dat volgens hem steeds beter gaat renderen.

"Vooral de drive waarmee deze groep op het veld staat, is heel goed om te zien", begint Rutten tegenover het digitale thuis. "Bovendien hebben we nadat we tegenover tien man kwamen te staan tegen ADO Den Haag geen kans meer weggegeven. Dat is moeilijker dan het lijkt. Als coach heb ik veel wedstrijden gezien waarin een ploeg die met tien kwam te staan nog twee of drie kansen wist te creëren of zelfs wist te winnen."

Rutten wilde ook nog even ingaan op de kritiek die heerst rondom spits Mitchell Te Vrede. "De manier waarop Mitchell omgaat met alle krachtenvelden die rondom zijn persoon spelen, vind ik knap. Hij blijft heel stoïcijns doen wat hij moet doen: hard werken en scoren. Ik ben heel tevreden over hem", aldus Rutten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Boëtius steunt Te Vrede: ''Een waardig opvolger van Pellè''

29839.jpg

Jean-Paul Boëtius was vorig seizoen één van de smaakmakers van Feyenoord, maar deze jaargang heeft hij moeite om aan te haken. De vleugelaanvaller weet dat een talent uit de jeugdopleiding extra in de gaten wordt gehouden.

''Maar ik probeer berichten daarover zoveel mogelijk te negeren'', verklaart de jonge Feyenoorder aan het Algemeen Dagblad. Het vertrek van Graziano Pellè bezorgt Boëtius geen extra druk: ''Mitchell te Vrede is een waardig opvolger. Hij heeft misschien minder ervaring, maar is ook groot en sterk. En ik vind sowieso niet dat mijn generatie het nu per se waar moet maken.''

De talentvolle flankspeler is zelfkritisch en beseft dat de prestaties tot nu toe niet geweldig waren: ''Ik was natuurlijk blij dat we van ADO wonnen, maar baalde tegelijkertijd van mijn eigen spel. De eerste drie wedstrijden van het seizoen heb ik niet kunnen brengen wat ik hoor te brengen. Ik heb geen idee waarom. Het is niet zo dat ik het balletje opeens niet meer kan raken.''
Bron:Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Te Vrede: 'bij mij wilde hij er vandaag niet in'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Waarin Mitchell..?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Te Vrede: 'bij mij wilde hij er vandaag niet in'

600x400-01706557.jpg

Mitchell Te Vrede tekende voor de gelijkmaker tegen Heerenveen. Een inzet van Immers ging via zijn voet in het doel. De spits, enorm teleurgesteld na de wedstrijd, vond het maar niets, zo liet hij weten voor de camera van Fox Sports. 'Ik hoorde in de kleedkamer dat hij op mijn naam komt. Maar voor mijn gevoel niet. Hij kopte hem in de binnenkant van mijn voet. Maar het was werk van Lex. Bij mij wilde hij er vandaag niet in.'

De enorme teleurstelling overheerste bij de spits die zich nu wil bewijzen. 'We hebben gelijkgespeeld. We begonnen stroef, onrustig. In de tweede helft waren er veel voorzetten. Ik heb 3, 4 keer op goal gekopt, maar de keeper pakte hem steeds goed. Als ik hem er wel ingeknikt had, is het helemaal anders vandaag. Ik ben in ieder geval wel blij dat ik meerdere keren in de juiste positie kwam, hij ging er alleen niet in vandaag.'
Bron:Netwerk.to

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - vrijdag 15 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 22:41 schreef RenatoBos het volgende:
Te Vrede: 'bij mij wilde hij er vandaag niet in'
ik geef t je op n briefje..
bij mijn vrouw vanavond wel!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 22:42 schreef van geil het volgende:

[..]

ik geef t je op n briefje..
bij mijn vrouw vanavond wel!!!!
d:-) HELD..
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 augustus 2014 - 22:43   quote  deeplink  
Als basisspeler ongeschikt.
Wel lief genoeg voor Cambuur.
van geil
 van geil - vrijdag 15 augustus 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 22:43 schreef FR-Henk het volgende:
Als basisspeler ongeschikt.
Wel lief genoeg voor Cambuur.
Herstel, was een van de lichtpuntjes.
dreigend sterk en doelgericht.
Als hij over 4 maanden geen stappen heeft gemaakt. ok.
Maar nu eerst maar n's de structurele mankementen aanpakken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Mitchell te Vrede topic









0.0139100