BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Transfers 2012-2013 FC Twente

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Glynor Plet vertrekt nog voor de officiële start van het seizoen bij FC Twente. Wanneer de Tukkers Luc Castaignos definitief weten aan te trekken, mag Plet op huurbasis naar zijn nieuwe club. Dat meldt TC/Tubantia.

De 25-jarige Plet wordt overbodig in Enschede wanneer ook Castaignos aansluit bij de selectie van trainer Steve McClaren. De Engelse oefenmeester haalde eerder Dmitry Bulykin naar de Eredivisie-club. De Rus sloot transfervrij aan bij de Tukkers, terwijl Castaignos op het punt staat de overstap te maken van Internazionale naar Nederland.

Plet kwam in de winterstop van het afgelopen seizoen over van Heracles Almelo en moest bij FC Twente het vertrek van Marc Janko opvangen. De spits had moeite met de hoge verwachtingen. Om een reserverol te voorkomen kiest Plet nu voor een vertrek bij FC Twente, met NEC als bestemming.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 09:52   quote  deeplink  
Als het aan trainer Steve McClaren ligt is FC Twente nog niet klaar op de transfermarkt. Naast de komst van Luc Castaignos hoopt de Engelsman op meer versterkingen, weet De Telegraaf.

FC Twente staat op het punt Castaignos over te nemen van Internazionale. Met de transfer is zo'n zes miljoen euro gemoeid. Ondanks die forse investering, hoopt McClaren nog een versterking toe te voegen aan zijn selectie. Daarbij kijkt hij met name naar de positie van linksback, waar nu Nicky Kuiper als eerste keus acteert.

Kuiper, die herstelde van een zware knieblessure, heeft moeite zijn oude niveau te halen. McClaren wil geen risico lopen door alleen de oud-Vitesse-speler achter de hand te hebben voor de rol van linksback. Aanwinst Robbert Schilder kan ook op die positie uit de voeten, maar in Schilder ziet McClaren vooral een middenvelder.

McClaren zal wel de clubleiding van FC Twente moeten overtuigen. Het bestuur is niet van plan om opnieuw de buidel te trekken, nadat de Tukkers deze zomer eerder Bjelland, Breukers, Gyasi, Tadic, Schilder, Gutierrez, Bulykin en hoogstwaarschijnlijk Castaignos aantrokken. Pas wanneer Rasmus Bengtsson, Tim Cornelisse of Glynor Plet vertrekt of vertrekken is er ruimte om een nieuwe speler te contracteren.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:59   quote  deeplink  
Ja die kerel weet niet van ophouden volgens mij, als we hem de komende 10 jaar als trainer houden is 1 ding zeker. Den zijn we hardstikke failliet.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:01   quote  deeplink  
Mr Ari zo slecht is Plet toch niet, en een echte kans heeft hij niet echt gehad..
Hij is nog jong dus wat meer vertrouwen doet wonderen voor die jongen...
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Dat vindt ik nu ook, die gozer moet nog groeien. Maar ze beginnen nu meteen al te roepen dat ie moet oprotten. Dat zijn nog echt die glory hufters, die verwachten dat een messi ofzo voor Twente komt spelen. Zou leuk zijn maar gaat natuurlijk nooit gebeuren. Kijk als we toch veel te ruim zitten (doen we niet) in de spitsen dan kun je hem naturlijk altijd nog wel verhuren voor een jaar, maar verkopen op dit moment is naar mijn mening kapitaalvernietiging.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:11   quote  deeplink  
Idd ja, verhuur hem dan..
Want het is zowat een jongere versie van Bulikyn..
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 10:13   quote  deeplink  
Dat zie ik ook nog wel in hem, of het echt een grote topper gaat worden ala van parsie betwijfel ik maar die jongen gaat denk ik nog wel lekker ballen. Gewoon rustig afwachten.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 10:14   quote  deeplink  
We mogen natuurlijk als supporters nooit vergeten dat we nog een hele lange weg hebben te gaan om de grote drie te evenaren/in de buurt te komen. We gaan net lekker de laatste paar jaren en persoonlijk vindt ik dan wel dat je met beide voetjes op de grond moet blijven staan.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:20   quote  deeplink  
Dat zal je de komende 50 jaar niet lukken tenzij je in die tijd n keer of 16 kampioen geworden bent..
En wij zijn /PSV dus\ sinds de mid jaren 70 nr de top gestegen en Feyenoord en Ajax al veel eerder in de geschiedenis..
Dus mot je club er nog wel ff aan werken..
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 10:20   quote  deeplink  
precies
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 10:21   quote  deeplink  
maar we zijn in ieder geval weer de geode weg ingeslaan.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:34   quote  deeplink  
Twente doet het laatste jaren meer dan uitstekend en is goed op weg...
Nu structureel vasthouden en meer prijzen liggen in t verschiet..
Competitie wordt ook steeds leuker zo.. Feyenoord die een prachtig jaar achter de rug had en dat niveau hopelijk vast kan houen , Twente die een aantal jaar meestrijd om de prijzen , een AZ dat ook elk jaar tot het eind meedraait + PSV en ajax heb je 5 potentiele ploegen die een prijs kunnen pakken..
Dus who gives a fuck als ze praten over Mickey Mouse-league..
Mous
 Mous - zondag 29 juli 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Opstelling Fc Twente 2012/2013

-Mihaylov-
Rosales-Wisgerhof-Douglas-Schilder

Janssen(Gutiérrez)-Brama(Fer)-Tadic

Verhoek-Castaignos-Chadli
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Hey maak je voornaam eens bekend broer van infa..
Aartus
 Aartus - maandag 30 juli 2012 - 01:14   quote  deeplink  
tomson waarom luc castaignos t succes misgunnen hij ging toch in eerste instantie naar inter en niet naar twente en fer en wijnaldum jullie zijn financieel bijna weer gezond,dus binnenkort doen jullie ook weer mee om de titel,zie t is positief feyenoord moest wel verkopen om weer gezond te worden en dat zijn ze dus volgend jaar kan feyenoord weer investeren,en meedoen om de titel dus zie t is van de goede kant.
Aartus
 Aartus - maandag 30 juli 2012 - 01:22   quote  deeplink  
....................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 30 juli 2012 - 01:24   quote  deeplink  
.................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 30 juli 2012 - 01:31   quote  deeplink  
...................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 30 juli 2012 - 01:32   quote  deeplink  
......................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door Aartus --
arikanari
 arikanari - maandag 30 juli 2012 - 15:25   quote  deeplink  
?????? Gaan we nu pools lullen, haha
Mous
 Mous - maandag 30 juli 2012 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 juli 2012 - 23:23 schreef RenatoBos het volgende:
Hey maak je voornaam eens bekend broer van infa..
Maurice
Marsimo
 Marsimo - maandag 30 juli 2012 - 23:16   quote  deeplink  
@ aartus, czasem twój jêzyk jest szybszy ni¿ twój mózg :D
arikanari
 arikanari - maandag 30 juli 2012 - 23:58   quote  deeplink  
»Ý¼_I±ðå¿Iê¾
arikanari
 arikanari - maandag 30 juli 2012 - 23:58   quote  deeplink  
o en otras palabras, no mas este mierda. Habla holandes.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 31 juli 2012 - 00:22   quote  deeplink  
internationaal topic....
arikanari
 arikanari - dinsdag 31 juli 2012 - 00:32   quote  deeplink  
ja daar begint het wel op te lijken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 juli 2012 - 06:32   quote  deeplink  
Ik begrijp er geen reet meer van..
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 08:24   quote  deeplink  
Hahaha ari probeert duidelijk te maken dat er hier Nederlands gesproken dient te worden. Niet meer van die stront!
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 01:22 schreef Aartus het volgende:
oh sorry je verstaat allen duits,jammer dan ik vertik t om duits te praten,mag t ook in t pools?dupek.ote goeiova,jestes poyebane.
33655007.jpg
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 31 juli 2012 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 11:34 schreef tomson het volgende:

[..]

33655007.jpg
[/quo

heb er nog een nodig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door eindhovenpsv1 --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 11:34 schreef tomson het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat snapte ik ook ja opzouten met dat Pools gelul..!!
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 18:06   quote  deeplink  
begrijp er ook geen ruk van, dus laten we het maar gewoon bij het nederlands houden.
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 18:43   quote  deeplink  
Bulykin en Gutiérrez kunnen donderdag hun officiële debuut maken

Felipe Gutiérrez en Dmitry Bulykin zijn door FC Twente-trainer Steve McClaren opgenomen in de selectie voor de wedstrijd van donderdag tegen Mladá Boleslav. Edwin Gyasi, Rasmus Bengtsson Tim Cornelisse en Luc Castaignos ontbreken in de achttienkoppige selectie.

Steve McClaren liet echter weten dat Bulykin niet in de basis zal starten. "Plet speelt, want Bulykin mist nog wedstrijdritme. Ik hoop dat we hem nog in kunnen brengen, alleen hoop ik niet dat we hem als breekijzer moeten gebruiken", aldus McClaren, die heel tevreden is over het spel van Plet de laatste tijd. "Glynor heeft het in de laatste twee wedstrijden uitstekend gedaan. Hij blijft dan ook bij ons, zolang we hem nog nodig hebben.''

Luc Castaignos werd enkele dagen geleden als nieuwste aanwinst van de Tukkers gepresenteerd. Twente betaalde naar verluidt zes miljoen euro voor de spits die een contract voor vier seizoenen tekende. De jonge aanvaller is nog niet volledig fit en is buiten de selectie gelaten voor het duel met Mlada Boleslav.
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 18:45   quote  deeplink  
Ben benieuwd wat dat gaat worden. Hoop weer op een paar beauties van een goaltjes
arikanari
 arikanari - woensdag 01 augustus 2012 - 19:31   quote  deeplink  
'Go Ahead Eagles toont interesse in FC Twente-middenvelder'

Go Ahead Eagles heeft naar verluidt interesse getoond in Quincy Promes. De middenvelder van FC Twente, die ook in de belangstelling staat van Willem II, zou op huurbasis de overstap kunnen maken naar de eerstedivisionist. Dat meldt RTV Oost woensdag.

Promes maakte de afgelopen weken goede indruk bij zijn huidige club uit Enschede. De twintigjarige speler, die het afgelopen seizoen nog in actie kwam voor Jong FC Twente en daar doorgroeide tot aanvoerder, kreeg in de voorbereidingen de kans om zich te laten zien bij het eerste elftal van de club.

De in Amsterdam geboren speler draagt sinds 2009 het shirt van de club uit Enschede. Promes verliet de jeugdopleiding van Ajax in 2008 om zich te laten zien bij HFC Haarlem, nadat die club in 2009 failliet ging, besloot de Amsterdammer naar FC Twente te vertrekken
Aartus
 Aartus - woensdag 01 augustus 2012 - 22:20   quote  deeplink  
ari,nee he alweer een talent weg,de complete jeugd loopt weg.
arikanari
 arikanari - donderdag 02 augustus 2012 - 15:13   quote  deeplink  
Ja, maar denk niet dat ze hem verkopen. Hoop gewoon verhuren en dat zou een goede zaak zijn dan komt hij mooi aan spelen toe. Dat zou goed voor beide clubs zijn.
arikanari
 arikanari - donderdag 02 augustus 2012 - 15:14   quote  deeplink  
Joshua John speelt komend seizoen voor FC Nordsjaelland. De 23-jarige aanvaller wordt voor een seizoen gehuurd door de kampioen van Denemarken.

Joshua John maakte begin dit jaar de overstap van Sparta Rotterdam naar FC Twente en speelde afgelopen half jaar vier competitiewedstrijden voor de Enschedese club.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:45   quote  deeplink  
Douglas rekent niet op transfer: 'Ik denk dat ik nog een jaartje blijf'

Het is geen geheim dat Douglas wil vertrekken bij FC Twente. De verdediger vindt het na vijf jaar in Nederland te hebben gevoetbald tijd voor een stap hogerop en wordt al geruime tijd in verband gebracht met Newcastle United. Douglas betwijfelt echter of het tot een transfer zal gaan komen en denk dat hij geduld moet hebben: "Ik denk dat ik nog een jaar hier blijf."

De 24-jarige Braziliaan wil de fans van Twente echter niets beloven. "Het is nog niet zeker dat ik blijf", benadrukte hij in gesprek met Eredivisie Live. "Ik praat er met niemand over. Ik ben heel blij hier, in principe blijf ik nog een jaartje. Ik focus me op FC Twente. Niemand weet iets van Newcastle United: ik heb er niets over gehoord, de club ook niet."

Douglas heeft zodoende andere informatie dan de Engelse tabloids. Aan de overkant van de Noordzee wordt beweerd dat Newcastle al een paar keer met Twente heeft gesproken over een transfer voor de verdediger, maar dat er maar geen akkoord kan worden bereikt over een transfersom. Bovendien zou Newcastle balen van de vele tussenpersonen die een graantje willen meepikken.
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Nog meer geld in het toch al niet arme Rijssen.

Luc Castaignos heeft deze zomer Internazionale verlaten om bij FC Twente te gaan spelen. De transfer van de negentienjarige Schiedammer is gunstig voor amateurclub Excelsior '20. De amateurvereniging krijgt vijf procent van het transferbedrag. Dit bedrag is door de FIFA vastgesteld.

Elke club waar Castaignos in de jeugd heeft gespeeld, krijgt vijf procent van de transfersom. Naast Excelsior '20 krijgt Feyenoord een ton voor de transfer van de spits. Elke keer als de jeugdinternational van club verruilt, zullen beide clubs geld ontvangen.

Castaignos ging in 2007 naar de jeugdopleiding van Feyenoord en maakte in 2009 zijn debuut in de hoofdmacht van de Rotterdammers. Tijdens de afgelopen zomer verkaste hij naar Internazionale, maar kwam daar nooit tot veel speelminuten
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 21:00   quote  deeplink  
FC Twente verwacht zich voor het sluiten van de transfermarkt nog te versterken met Dedryk Boyata. De verdediger moet gehuurd worden van Manchester City.

Volgens Sky Sports zijn FC Twente en Manchester City inmiddels akkoord over een huurperiode van zes maanden. Daarna zal de situatie van Boyata opnieuw bekeken worden, waarna hij mogelijk het seizoen afmaakt in Enschede.

Boyata geldt als een groot talent, maar wist bij Manchester City nog niet door te breken. Ook op huurbasis bij Bolton Wanderers was de Belgische jeugdinternational weinig succesvol. Bij FC Twente moet hij de geblesseerde Andreas Bjelland vervangen.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 21:00   quote  deeplink  
Edson Braafheid maakt het seizoen af bij FC Twente. De Tukkers hebben zich vrijdag definitief weten te versterken met de linksachter, die op huurbasis overkomt van TSG Hoffenheim, waar hij geen toekomst heeft.

De 29-jarige Braafheid komt voor één seizoen op huurbasis over van Hoffenheim. Voor de geboren Surinamer betekent het een terugkeer in het shirt van Twente, waarvoor hij tussen 2007 en 2009 ook actief was. Daarna maakte hij de overstap naar Duitsland, in eerste instantie naar Bayern München. Dat avontuur bleek niet bepaald gelukkig, want hij werd verhuurd aan Celtic.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 21:01   quote  deeplink  
Toch nog drie zeer onverwachte spelers die we toch bijna binnen hebben
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:39   quote  deeplink  
ari nog anderhalf uur en dan sluit de transfermarkt,dan weten we met welke selectie we verder gaan.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:44   quote  deeplink  
douglas is aan t eind van t jaar transfervrij,dus hij blijft en krijgt zo een beter salaris,zo werkt dat nu eenmaal in de voetballerij.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:20 schreef arikanari het volgende:
precies
boyota is binnen volgens de regionale krant.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 21:01 schreef arikanari het volgende:
Toch nog drie zeer onverwachte spelers die we toch bijna binnen hebben
boyota is binnen volgens de regionale krant.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:01 schreef Aartus het volgende:

[..]

boyota is binnen volgens de regionale krant.
ja man, dat zou geweldig zijn. Erg belangrijk dat we meer breedte in de verdediging hebben want met alleen Bengston, Wisgerhof, Douglas en Bjelland gaan we het niet redden. Kijk nu maar naar de blessure die Bjelland heeft, we konden Douglas hierdoor gisteren niet eens wisselen. Zal erg blij zijn als dit ook officieel wordt gemaakt door de club.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:52   quote  deeplink  
Het is zeker, de club website meld.

Boyata komt op huurbasis naar FC Twente. De speler is afkomstig van de Engelse kampioen Manchester City. De 21-jarige Belg genoot zijn opleiding bij FC Brussels en verhuisde in 2006 naar Engeland, waar hij zich snel opwerkte naar het beloftenteam. Hij kwam tot nu toe 25 keer uit voor het team van Roberto Mancini. De Belg speelde tot nu toe 1 interland voor de Rode Duivels.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 september 2012 - 00:50   quote  deeplink  
braafheid is ook binnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Transfers 2012-2013 FC Twente









0.0114719