BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: VAN GAAL BONDSCOACH ORANJE, BLIND ASSISTENT

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 06 juli 2012 - 20:17
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

VAN GAAL BONDSCOACH ORANJE, BLIND ASSISTENT (Voetbal International)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Mr van gaal
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 juli 2012 - 20:25   quote  deeplink  
VAN GAAL BONDSCOACH ORANJE, BLIND ASSISTENT

Louis van Gaal is door de KNVB benoemd tot bondscoach van het Nederlands elftal. De 63-jarige trainer volgt Bert van Marwijk op, die na het EK van dit jaar zijn ontslag indiende. De onlangs bij Ajax vertrokken Danny Blind zal Van Gaal assisteren.

Van Gaal was sinds zijn ontslag in april 2011 bij Bayern München zonder werkgever en had al lange tijd de ambitie als bondscoach van een gerenommeerd voetballand nog een groot eindtoernooi mee te maken.

In 2001 liet Van Gaal die kans liggen. Oranje overleefde onder zijn leiding de kwalificatie voor het WK 2002 in Japan en Zuid-Korea niet. Portugal en Ierland plaatsten zich ten koste van Nederland voor dat mondiale eindtoernooi. Het was toen de eerste keer sinds 1986 dat Nederland niet van de partij was op een EK of WK.

Dat Blind in het kielzog van Van Gaal aan de technische staf van Oranje wordt toegevoegd, mag geen verrassing heten. Het tweetal was eerder al in beeld om Ajax weer naar de Europese top te leiden, op voorspraak van voormalig RvC-voorzitter Steven ten Have. De keuze voor Van Gaal als technisch directeur werd via een rechtszaak echter geblokkeerd door Johan Cruijff en een groep volgelingen.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 juli 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Wat een extreem geweldig nieuws! :)
Ben geen fan van Blind, maargoed... Van Gaal//Held
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  
tsja, er waren weinig keuzes over. Ik had persoonlijk Gullit wel een aardig keuze gevonden 3 capabele assistenten. Maar goed, Van Gaal is van het rijtje wel de trainer die zich het meest bewezen heeft. We gaan zien of hij verstandiger is geworden dan richting WK 2002. Laten we niet vergeten dat hij zich als enige bondscoach in de laatste 24 jaar niet wist de kwalificeren voor een eindronde.

Zal wel een aardige bezem door de selectie gaan. Van Gaal is niet zo van het subtiele. ;)
piet
 piet - vrijdag 06 juli 2012 - 20:33   quote  deeplink  
Pff wat een eng zooitje bij elkaar!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 06 juli 2012 - 20:38   quote  deeplink  
Ik dacht trouwens dat ze een peoplemanager gingen aanstellen en dan komen ze met Van Gaal...
van geil
 van geil - vrijdag 06 juli 2012 - 20:39   quote  deeplink  
knettergek....
die idioot weer voor n groep te zetten....
nederland vertegenwoordigend nog wel.....
diepe schaamte voor de idioot van Gaal...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2012 door van geil --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 juli 2012 - 20:56   quote  deeplink  
ZEIST - Louis van Gaal heeft veel zin in zijn herkansing bij Oranje. "Ik ben blij dat de KNVB mij heeft benaderd. Dit is de uitdaging waarop ik wachtte, liet hij vrijdagavond weten in een korte reactie via de KNVB.
arikanari
 arikanari - vrijdag 06 juli 2012 - 21:03   quote  deeplink  
Nou hopelijk kan hij zijn blamage van 2002 weg werken, ben zelf geen fan van van Gaal en helemaal niet van aaltje Blind. Maar hopelijk ben ik gewoon negatief/pessimistisch.
Brian
 Brian - vrijdag 06 juli 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 20:29 schreef Boudewijn het volgende:
Wat een extreem geweldig nieuws! :)
Ben geen fan van Blind, maargoed... Van Gaal//Held
Ja echt geweldig Hoor !
Dat is dan alweer het einde van,
Feyenoorders opstellen in Oranje.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 juli 2012 - 21:11   quote  deeplink  
Van Gaal gaat bij Oranje nauw samenwerken met Danny Blind, met wie hij bij Ajax furore maakte. "Binnenkort buigen we ons over de verdere invulling van de begeleidingsgroep van het Nederlands elftal, lichtte Van Oostveen toe.

Op 10 augustus volgt de officiële presentatie van Van Gaal in Zeist.
Brian
 Brian - vrijdag 06 juli 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Dus Ajax trainer met veel te grote bek
Samen met 020 ( ik wed altijd op de verkeerde ) Vriend
Gaan weer werken voor de KNJB nog altijd hebben ze nog niets geleerd
En zullen er weer geen Feyenoorders gekozen worden. Ondanks hun grote
Stroom jeugd talenten. Zoals ze in Duitsland al zeiden Louis zu kotzen !
Weer 2 jaar niets. En ook deze ketting gaat jouw laten vallen Van Gaal.
Echt super nieuw dit hoor echt top :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2012 door Brian --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 06 juli 2012 - 21:28   quote  deeplink  
ik kijk geen wedstrijd meer met die nepadolf aan het roer
legrande
 legrande - vrijdag 06 juli 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Gelukkig blijven ze nu zeker van Koeman af.
Mous
 Mous - vrijdag 06 juli 2012 - 21:46   quote  deeplink  
Super.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 juli 2012 - 21:49   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Louis van Gaal geniet het volste vertrouwen van het oranjelegioen. In een poll op de website van de Supportersclub Oranje kwam de 60-jarige Amsterdammer als favoriet van de fans naar voren. Daarom werd het besluit van de KNVB om Van Gaal te benoemen tot nieuwe bondscoach vrijdagavond met tevredenheid ontvangen. "Van Gaal heeft bewezen dat hij een team kan opbouwen, iets wat nu moet gebeuren, en hij kan revanche nemen voor de mislukte kwalificatie voor het WK 2002, aldus bestuurslid Theo Pouw.

De Supportersclub heeft goede ervaringen met Van Gaal. "Hij is vooralsnog de enige bondscoach die aan onze activiteiten heeft meegedaan. Van Gaal heeft een keer voorgelezen voor de oranjekids en is een paar keer bij een bijeenkomst geweest. Hij komt zijn afspraken altijd na en heeft ons nog nooit teleurgesteld. De supporters steunen de bondscoach van Oranje per definitie, maar Van Gaal is onder de fans ook echt populair, aldus Pouw.
Brian
 Brian - vrijdag 06 juli 2012 - 22:00   quote  deeplink  
Een poll is erg selectief bijv 100% van de stemmen zijn afhankelijk
Van welke 100 mensen je het vraagt. En dan nog vertegenwoordigen deze
100 niet de rest van Nederland. Van Gaal heeft ook bewezen een bord voor zijn kop te hebben
Niet flexibel te zijn en erg eigenzinnig en Arrogant. Na 1 groot succes heeft hij veel al gefaald
En na kort succes bewezen dat hij een compleet elftal kan afbreken
Voor lange duur om zijn gelijk te halen. Van Gaal is goed in kort Succes
Meer niet voor de lange termijn. Door selecteren en opbouwen aan een nieuw Oranje
Is wat Nederland nodig heeft.
Een Jordaan met zijn oude grijze dictators goochel hoed
Hopend dat zijn trucje nog steeds werkt. Is het laatste wat Nederland nodig heeft.
arikanari
 arikanari - vrijdag 06 juli 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 21:49 schreef Boudewijn het volgende:
AMSTERDAM - Louis van Gaal geniet het volste vertrouwen van het oranjelegioen. In een poll op de website van de Supportersclub Oranje kwam de 60-jarige Amsterdammer als favoriet van de fans naar voren. Daarom werd het besluit van de KNVB om Van Gaal te benoemen tot nieuwe bondscoach vrijdagavond met tevredenheid ontvangen. "Van Gaal heeft bewezen dat hij een team kan opbouwen, iets wat nu moet gebeuren, en hij kan revanche nemen voor de mislukte kwalificatie voor het WK 2002, aldus bestuurslid Theo Pouw.

De Supportersclub heeft goede ervaringen met Van Gaal. "Hij is vooralsnog de enige bondscoach die aan onze activiteiten heeft meegedaan. Van Gaal heeft een keer voorgelezen voor de oranjekids en is een paar keer bij een bijeenkomst geweest. Hij komt zijn afspraken altijd na en heeft ons nog nooit teleurgesteld. De supporters steunen de bondscoach van Oranje per definitie, maar Van Gaal is onder de fans ook echt populair, aldus Pouw.
Dus bijna iedereen zonder verstand heeft gestemd, geweldig. Dacht mooi een wedstrijd te kunnen bezoeken tijdens Brazilie 2014, maar dat zit er dus niet in.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 juli 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 22:04 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dus bijna iedereen zonder verstand heeft gestemd, geweldig. Dacht mooi een wedstrijd te kunnen bezoeken tijdens Brazilie 2014, maar dat zit er dus niet in.
En dan te bedenken dat ik niets van die poll afwist... anders had ik hem een prominente plek gegeven!
(maar je zal vast lid moeten zijn)
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 juli 2012 - 22:13   quote  deeplink  
mischien gaat ie wel strippen in de kleedkamer haha, ik zie hem al aan zn paaldanspaaltje hangen!
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 06 juli 2012 - 22:41   quote  deeplink  
de EK ploeg had wat arrogante spelers rondlopen en nu komt dat De Meester der arrogantie nog eens bij...
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 06 juli 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 22:41 schreef infamous psv het volgende:
de EK ploeg had wat arrogante spelers rondlopen en nu komt dat De Meester der arrogantie nog eens bij...
Zolang die dan maar als enige naar de media de arrogantie toont komt het helemaal goed!
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 06 juli 2012 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 22:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zolang die dan maar als enige naar de media de arrogantie toont komt het helemaal goed!
al loopt hij hij in zijn blote snikkel dan hang jij er nog an..
cato
 cato - vrijdag 06 juli 2012 - 23:14   quote  deeplink  
walgelijk nieuws!!!!!!
morkanne
 morkanne - vrijdag 06 juli 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Hup scholletje
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 juli 2012 - 23:56   quote  deeplink  
mooi dit!
Loetje
 Loetje - vrijdag 06 juli 2012 - 23:58   quote  deeplink  
ben benieuwd of louis de spelersaanpakt en hoe spelers erop reageren
el triste
 el triste - zaterdag 07 juli 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Was dit niet de laatste coach waarmee we GEEN groot toernooi haalden?
Nou ja, hij heeft in ieder geval de arrogantie van de rest :)
Denk dat de vrij wel even kan wachten op zijn debut.......

Jammer, maar laat me graag verrassen
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - zaterdag 07 juli 2012 - 19:20   quote  deeplink  
Nou dan hoeven we daar ook nooit meer naar te kijken.
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Ronald Koeman weet niet goed wat hij moet denken van de aanstelling van Louis van Gaal als bondscoach van Oranje. De oefenmeester van Feyenoord, die in den beginne zelf ook heel even werd genoemd als mogelijke kandidaat, had niet verwacht dat de KNVB zou kiezen voor de Amsterdammer. Ik vind de keuze verrassend, zegt hij tegen NUsport.

Volgens Koeman kwam de voetbalbond pas bij Van Gaal uit nadat diverse andere kandidaten afzegden. Ik was niet beschikbaar en dat gold wel voor meer trainers. Hij was zesde keus, geloof ik Zet er wel even 'grapje' bij, alsjeblieft. Anders weet ik het wel weer; wordt die ene zin morgen weer helemaal uit zijn verband getrokken. Ik vind het allemaal wel goed zo, joh.

Het belangrijkste is dat nu voor alle partijen duidelijk is wie de nieuwe bondscoach is, want op 15 augustus staat de eerstvolgende interland alweer voor de deur. Ik ben benieuwd, vervolgt Koeman. Hij heeft veel ervaring en zal ongetwijfeld hebben geleerd van zijn vorige periode als bondscoach. In die zin heb ik er wel vertrouwen in.
le00
 le00 - zondag 08 juli 2012 - 09:17   quote  deeplink  
Drama ! werden zeker te weinig j@den geselecteerd !!!! blind matennaaier !!!! krijgt ook weer een soepbaantje nu nog jonker en menzo erbij en de clic is compleet !!!!
biba1970
 biba1970 - zondag 08 juli 2012 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2012 - 21:20 schreef Brian het volgende:
Dus Ajax trainer met veel te grote bek
Samen met 020 ( ik wed altijd op de verkeerde ) Vriend
Gaan weer werken voor de KNJB nog altijd hebben ze nog niets geleerd
En zullen er weer geen Feyenoorders gekozen worden. Ondanks hun grote
Stroom jeugd talenten. Zoals ze in Duitsland al zeiden Louis zu kotzen !
Weer 2 jaar niets. En ook deze ketting gaat jouw laten vallen Van Gaal.
Echt super nieuw dit hoor echt top :(
pffffffffff calimero gedrag? hahahaha
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 13:36   quote  deeplink  
We zullen het allemaal wel zien joh..
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Jeffrey Bruma staat positief tegenover de komst van Louis van Gaal naar het Nederlands elftal. De international heeft goede verhalen gehoord over de oud-trainer van onder meer Ajax, FC Barcelona en Bayern München.

"Met Van Gaal heb ik nog niet samengewerkt. Maar hij is een gerenommeerde trainer die overal successen heeft gekend. We zullen zien wat zijn aanstelling voor mij betekent", aldus Bruma tegen de Hamburger Morgenpost.

De centrumverdediger van Hamburger SV baalt van het missen van een plek in de EK-selectie. Hij vermoedt dat zijn wisselvallige prestaties voor HSV daar de oorzaak van zijn: "Dat denk ik wel, maar ik weet het niet zeker. Bert van Marwijk heeft met mij daar niet over gesproken. Nadien heb ik alle EK-wedstrijden van Oranje via de televisie gevolgd, voor iedereen in Nederland was het zeer teleurstellend."

Komend seizoen komt Bruma weer op huurbasis uit voor HSV, dat hem leent van Chelsea.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 09 juli 2012 - 04:57   quote  deeplink  
Reactie van Cruijff op de aanstelling van van Gaal:

quote:
Over de aanstelling van Louis van Gaal als bondscoach kan ik kort zijn: laten we hopen dat hij het gebruikt om zich op sportieve wijze te revancheren. Dat hij daarnaast het Nederlandse voetbal het elan teruggeeft dat we ooit hadden. Dus gedurfd en innovatief voetbal. Verder wil ik, wat Van Gaal betreft, nog niet in de toekomst kijken.

Wel wil ik nog wat kwijt over de KNVB. Op 17 juni was Nederland-Portugal en op 6 juli is de opvolger van Bert van Marwijk benoemd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken, dat voor het Nederlandse voetbal essentiële beslissingen heel snel genomen zijn. Door KNVB-directeur Bert van Oostveen, die zaken op zijn bord heeft gekregen waar niet zijn grootste kwaliteiten liggen. Toch heeft hij in een recordtijd een bondscoach aangesteld. Of dat een goede of slechte beslissing is, hangt nu ook af van toeval. Dat mag niet.
Succes wensen kan er blijkbaar niet af...
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 09 juli 2012 - 16:13   quote  deeplink  
Hopelijk niet kwalificeren en van Gaal samen met die stiekemerd meteen weer op straat gooien. Bij de KNVB zijn ze niet goed bij hun verstand.
soccer
 soccer - maandag 09 juli 2012 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 16:13 schreef AFCA MARCO het volgende:
Hopelijk niet kwalificeren en van Gaal samen met die stiekemerd meteen weer op straat gooien. Bij de KNVB zijn ze niet goed bij hun verstand.
Ik hoop dat ze het wel goed doen. Ondanks dat ik geen fan van beide ben. Ik hoop dat van Gaal de praatjesmakers in oranje aanpakt.
Ajx
 Ajx - vrijdag 13 juli 2012 - 16:01   quote  deeplink  
Is trouwens een prima keuze, lekker gaan verjongen uit de Eredivisie met alleen nog Stekelenburg, Sneijder, VD Wiel en KJH. Verder alles laten doen en laat Louis daarin zijn gang maar gaan!
bully
 bully - vrijdag 13 juli 2012 - 18:51   quote  deeplink  
ik denk wel een goede keuze.
hoe de klik met de spelers zal zijn is afwachten.
en geloof niet dat er nu geen feyenoord spelers meer worden geselecteert.
hij wou ook van bronkhorst erbij en zijn vrouw is zover ik weet voor feyenoord.
geloof gewoon dat hij de sterkste spelers selecteert voor zijn spelwijze.
en ook meer jonge spelers die nog gretig zijn een kans zal geven.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 13 juli 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 16:13 schreef AFCA MARCO het volgende:
Hopelijk niet kwalificeren en van Gaal samen met die stiekemerd meteen weer op straat gooien. Bij de KNVB zijn ze niet goed bij hun verstand.
+10
soccer
 soccer - maandag 16 juli 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 16:01 schreef Ajx het volgende:
Is trouwens een prima keuze, lekker gaan verjongen uit de Eredivisie met alleen nog Stekelenburg, Sneijder, VD Wiel en KJH. Verder alles laten doen en laat Louis daarin zijn gang maar gaan!
Dan mag v.d.Wiel wel beter gaan spelen en KJH zijn grote mond dicht houden.
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 17 juli 2012 - 23:04   quote  deeplink  
Ron Vlaar hoopt dat hij ook onder Louis van Gaal een kans blijft krijgen in Oranje. De 27-jarige verdediger, vermoedelijk binnenkort speler van Aston Villa, botste in het verleden hard met Van Gaal.

Als AZ-speler wilde Vlaar in het seizoen 2005/2006 (foto) zijn contract niet verlengen, waarna Van Gaal hem niet opstelde. Vlaar betichtte de trainer ervan hem te chanteren. Twee weken later was de verdediger speler van Feyenoord.

Een prettig einde van de samenwerking was het dus niet. "Dat is waar, maar het is nu 6,5 jaar geleden. We zijn allebei ouder en wijzer geworden", zegt Vlaar in NUsport. "Na mijn vertrek bij AZ zijn we elkaar drie keer tegengekomen bij een gala en toen was er niks aan de hand. We zullen zien hoe hij nu tegen me aankijkt en of hij me oproept. Ik zou het wel terecht vinden."

Of hij tegen België op 15 augustus kans maakt op een basisplaats weet Vlaar niet. "Dat durf ik echt niet te zeggen. Van de laatste zeven interlands heb ik er vijf meegedaan, dat smaakt naar meer. Maar ik weet niet hoe de nieuwe bondscoach over mij denkt." Dat zijn naam vaak genoemd wordt in het nieuwe Oranje 'interesseert hem geen reet'.

Ik weet wat ik kan. Wat anderen van mij vinden, boeit me niet. Ik ben 27, ik kan nog genoeg jaren mee. De stijgende lijn die ik vorig seizoen heb ingezet gaat nu écht niet stoppen."
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 19 juli 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 juli 2012 - 16:01 schreef Ajx het volgende:
Is trouwens een prima keuze, lekker gaan verjongen uit de Eredivisie met alleen nog Stekelenburg, Sneijder, VD Wiel en KJH. Verder alles laten doen en laat Louis daarin zijn gang maar gaan!
Jaaaa das een goeie beetje offtopic dat wel dan maar een goeie..d:-)
Beter had je hem hierin gepost..
http://forum.headliner.nl/topic-25076/p11/#892145
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 21 juli 2012 - 02:18   quote  deeplink  
Louis van Gaal heeft Patrick Kluivert gevraagd zijn assistent te worden bij het Nederlands elftal. Van Gaal werd onlangs benoemd tot bondscoach van Oranje. Hij volgt Bert van Marwijk op, die zijn contract inleverde na een belabberd EK in Polen en Oekraïne.

Kluivert is momenteel trainer bij Jong FC Twente. "Wij denken dat dit een mooie ervaring voor hem is en bieden hem daarvoor graag de ruimte, aldus FC Twente-voorzitter Joop Munsterman. "De werkzaamheden bij Oranje kan hij combineren met zijn functie bij FC Twente.

Kluivert en Van Gaal
Van Gaal loopt als een rode draad door de carrière van Kluivert. Het was Van Gaal die de spits op 18-jarige leeftijd de kans gaf om door te breken in het grote Ajax van midden jaren negentig, dat de Champions League wist te winnen door een goal van Kluivert in de finale tegen AC Milan. Later haalde Van Gaal de spits naar FC Barcelona, terwijl Kluivert ook onder Van Gaal diende bij het Nederlands elftal.

Toen Van Gaal in het seizoen 2008/2009 trainer was bij AZ, liep Kluivert bij hem stage in het kader van zijn cursus Coach Betaald Voetbal. Met Kluivert krijgt de begeleidingsstaf van Van Gaal verder vorm. Eerder werd Danny Blind, aanvoerder van het grote Ajax van midden jaren negentig, al als assistent aangesteld.

Oranje
Kluivert kwam 79 keer uit voor het Nederlands Elftal en is met veertig doelpunten nog altijd topscorer aller tijden van het team. Hij was op vier eindtoernooien aanwezig met Oranje.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 21 juli 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Oud nieuws Boudewijn.. je mot wat vlotter zijn
commentaar.. ik hoor t wel..
GHehehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2012 door infamous psv --
infamous psv
 infamous psv - maandag 23 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Daley Blind is blij met de aanstelling van vader Danny bij Oranje. Met Louis van Gaal als hoofdcoach gaat Blind senior aan de slag als assistent-trainer.

"Nu is het voor mij natuurlijk makkelijk bij Oranje komen", grapt Daley Blind in Het Parool. De 22-jarige verdediger vervolgt serieuzer blij te zijn dat zijn vader 'zo'n mooie functie heeft gekregen'.

De Amsterdammer hoopt ondertussen snel om de tafel te gaan met Ajax. Zijn contract loopt volgend jaar af en hij wil duidelijkheid. "Ik wacht op een tweede gesprek. Ik wil graag snel duidelijkheid, maar ik ga niet elke dag aankloppen en om een gesprek vragen."

De kans is groot dat Blind nog even moet wachten. Trainer Frank de Boer liet maandag al weten pas met zijn speler te willen praten als het op het transferfront wat rustiger is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2012 door infamous psv --
Ajx
 Ajx - donderdag 26 juli 2012 - 16:18   quote  deeplink  
Blijft te hopen dat Louis er volle bak in gaat komen en gaat verjongen waar het mogelijk is, zodat hij alvast goed bezig is met een goed team te smeden dat op het WK in 2014 echt wat kan gaan doen. Ook hoop ik dat hij wat aanvallender/Nederlandser gaat spelen dan onder Bertje het geval was. Ook zal hij toch echt gelijk moeten beginnen aan een einde maken aan het gekut in de selectie.

Ik wens hem al het geluk bij de enorme klus!
infamous psv
 infamous psv - donderdag 26 juli 2012 - 19:08   quote  deeplink  
Net als bij veel collega-internationals zit ook voor Nigel de Jong de zomervakantie erop. De middenvelder bereidt zich met Manchester City voor op het nieuwe seizoen.

De Jong reisde niet met de selectie mee naar China. Hij had pas drie trainingsdagen in zijn benen, waardoor het de club verstandiger leek hem op het trainingscomplex van City aan zijn fitheid te laten werken. Voordat hij vooruit keek, blikte hij kort terug op het jammerlijke EK voor Nederland.

"Het EK was teleurstellend voor me omdat we er in de groepsfase uitvlogen", zegt De Jong op de clubsite van City. "Maar persoonlijk had ik een goed toernooi, hoewel het met het team niet goed ging." Meer wilde De Jong niet over het toernooi kwijt. Wél over het komende seizoen.

"Ik heb goed uit kunnen rusten de afgelopen weken, maar het is goed om weer op het veld te staan en het gras te ruiken", aldus De Jong, die komend seizoen meer wil spelen dan vorig jaar. "Iedereen wil natuurlijk spelen, maar dat gebeurt niet altijd omdat we een grote selectie hebben. We zullen er met zn allen voor gaan en zoveel mogelijk prijzen winnen."

"Nu we de Premier League hebben gewonnen zullen veel mensen tegen ons op kijken. Wij zijn de te kloppen ploeg. We zullen als groep rustig moeten blijven en ons focussen op wat we het liefste doen: lekker voetballen."
infamous psv
 infamous psv - donderdag 26 juli 2012 - 19:09   quote  deeplink  
Zoooo... dit is wel de grootste onzin die een speler van Oranje verkondigd heeft na dit EK. Zelfs het excuus van Van Bommel was beter, veel beter dan dit
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 juli 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 19:08 schreef infamous psv het volgende:
Net als bij veel collega-internationals zit ook voor Nigel de Jong de zomervakantie erop. De middenvelder bereidt zich met Manchester City voor op het nieuwe seizoen.

De Jong reisde niet met de selectie mee naar China. Hij had pas drie trainingsdagen in zijn benen, waardoor het de club verstandiger leek hem op het trainingscomplex van City aan zijn fitheid te laten werken. Voordat hij vooruit keek, blikte hij kort terug op het jammerlijke EK voor Nederland.

"Het EK was teleurstellend voor me omdat we er in de groepsfase uitvlogen", zegt De Jong op de clubsite van City. "Maar persoonlijk had ik een goed toernooi, hoewel het met het team niet goed ging." Meer wilde De Jong niet over het toernooi kwijt. Wél over het komende seizoen.

"Ik heb goed uit kunnen rusten de afgelopen weken, maar het is goed om weer op het veld te staan en het gras te ruiken", aldus De Jong, die komend seizoen meer wil spelen dan vorig jaar. "Iedereen wil natuurlijk spelen, maar dat gebeurt niet altijd omdat we een grote selectie hebben. We zullen er met zn allen voor gaan en zoveel mogelijk prijzen winnen."

"Nu we de Premier League hebben gewonnen zullen veel mensen tegen ons op kijken. Wij zijn de te kloppen ploeg. We zullen als groep rustig
moeten blijven en ons focussen op wat we het liefste doen: lekker voetballen."
images?q=tbn:ANd9GcSTZylMDp0B06B7H9-fY4d0Va1NlJB9WnNJhqx2G9w_Ap2QU8XP
infamous psv
 infamous psv - zondag 29 juli 2012 - 22:59   quote  deeplink  
Louis van Gaal is nog slechts enkele dagen verwijderd van zijn officiële rentree als bondscoach van het Nederlands elftal. Vanuit Londen laat de trainer weten uit te kijken naar de start van zijn werkzaamheden.

Nederland oefent op 15 augustus tegen België. Het betekent dat Van Gaal op korte termijn aan de bak moet. "Mijn eerste taak? De voorlopige selectie van Oranje bekendmaken voor het oefenduel met België", aldus Van Gaal tegenover het Algemeen Dagblad.

"Ik ben er al klaar voor. Woensdag gaat het echt beginnen bij het Nederlands elftal", aldus Van Gaal, die momenteel in Londen geniet van de Olympische Spelen: "Het is hier fantastisch."

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: VAN GAAL BONDSCOACH ORANJE, BLIND ASSISTENT









0.0082740