BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: VAN GAAL BONDSCOACH ORANJE, BLIND ASSISTENT

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 06 juli 2012 - 20:17
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

VAN GAAL BONDSCOACH ORANJE, BLIND ASSISTENT (Voetbal International)

infamous psv
 infamous psv - zondag 29 juli 2012 - 22:59   quote  deeplink  
ben benieuwd nr zijn selectie...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 00:48   quote  deeplink  
Meen je dat ik niet..
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Louis van Gaal is ondanks het desastreus verlopen EK niet van plan om Oranje volledig om te gooien. Woensdag maakt de kersverse bondscoach zijn voorselectie voor het oefenduel met België bekend.

"Die zal in principe hetzelfde zijn als die van Bert van Marwijk", zegt Van Gaal tegen RTV Rijnmond. "Er zitten geen verrassende namen tussen. De bondscoach moet in mijn ogen de beste spelers van Nederland selecteren. Dat heeft Bert van Marwijk ook gedaan. Ik denk dat hij een heel goed inzicht heeft gehad in de Nederlandse voetbalwereld. Misschien komen er één of twee talenten bij, maar er vallen ook wat spelers af."

Ruimte voor enkele wijzigingen blijft echter bestaan. Van Gaal: "De definitieve selectie is een andere zaak. Ik heb in deze periode te maken met spelers die naar een andere club willen en amper spelen. Je hebt ook te maken met spelers die het goed doen, maar zij hebben niet tegen grote clubs gespeeld. Er zijn ook spelers die naar een nieuwe club zijn gegaan en zich waar moeten maken. Dat heeft aanpassing nodig. We spelen op 15 augustus al tegen België. Dat is een moeilijke zaak."

De voorselectie is bijna rond, dat geldt ook voor zijn technische staf. "Dat was al moeilijk genoeg. Naast Danny Blind zal Patrick Kluivert daar waarschijnlijk aan worden toegevoegd. Het is nog niet officieel, maar ik heb met hem gesproken en mijn goedkeuring gegeven. Zo is het ook rond met meerdere kandidaten. Niet alleen Danny en Patrick, maar ook mensen op scouting- en analysegebied. Op 10 augustus zal men weten wie dat zijn", aldus Van Gaal
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 16:43   quote  deeplink  
Zwaai mr naar Brazilie
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 augustus 2012 - 14:09   quote  deeplink  
Louis van Gaal zou Louis van Gaal niet zijn als hij geen sneer uitdeelt naar de media. Dat deed hij vrijdagmiddag dus ook op de vraag of hij anders met de media om zal gaan dan in zijn eerste dienstverband bij de KNVB.

Wout Stravers
ZEIST

"We hebben nu eenmaal tegenstrijdige belangen", verklaarde hij. "Ik moet mijn spelers beschermen en stimuleren. De media zijn daar niet op uit, moet ik zeggen. Zij zullen altijd datgene van een speler willen weten dat reuring veroorzaakt. Dat is een gegeven."

"Ik probeer juist te vechten voor mij spelers", vervolgde Van Gaal. "Maar waar het mij om gaat is hoe de spelers en de staf met elkaar omgaan. Niet iedere speler zal blij zijn met Louis van Gaal als bondscoach. Maar neem van mij aan, zeventig procent van de spelers is altijd blij geweest om met mijn samen te werken. Dat moeten jullie maar eens gaan verifiëren."
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 augustus 2012 - 14:09   quote  deeplink  
enge grafhond is het toch
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 augustus 2012 - 14:37   quote  deeplink  
Louis van Gaal, de nieuwe bondscoach van het Nederland elftal, heeft vrijdag tijdens zijn officiële presentatie in Zeist zijn eerste selectie bekendgemaakt. De keuzeheer riep 24 spelers op voor het oefenduel met België, later deze maand.

Nieuwe namen in de selectie van Van Gaal zijn Feyenoorder Bruno Martins Indi ("Een openbaring in het duel met Dinamo Kiev"), Ricardo van Rhijn (Ajax), Nick Viergever (AZ), Stefan de Vrij (Feyenoord) en Bas Dost (VfL Wolfsburg). Gregory van der Wiel, Ron Vlaar, Luuk de Jong en Khalid Boulahrouz ontbreken bij de groep, Jordy Clasie viel eveneens buiten de boot voor de definitieve selectie van het Nederlands elftal.

Definitieve selectie Oranje:

Doel: Tim Krul, Maarten Stekelenburg, Michel Vorm

Verdediging: Bruno Martins Indi, John Heitinga, Joris Mathijsen, Ricardo van Rhijn, Nick Viergever, Stefan de Vrij, Jetro Willems.

Middenveld: Ibrahim Afellay, Urby Emanuelson, Nigel de Jong, Adam Maher, Wesley Sneijder, Kevin Strootman, Rafael van der Vaart.

Aanval: Bas Dost, Klaas-Jan Huntelaar, Dirk Kuyt, Jeremain Lens, Luciano Narsingh, Robin van Persie, Arjen Robben.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 augustus 2012 - 14:48   quote  deeplink  
Vier afvallers voor het Nederlands elftal zijn door Jong Oranje-coach Cor Pot opgenomen in zijn definitieve selectie, te weten Luuk de Jong, Ola John, Jordy Clasie en Georginio Wijnaldum. Het viertal treedt op 15 augustus niet aan tegen België, maar met leeftijdgenoten tegen Turkije.

Keuzeheer Pot kon de drie spelers in zijn achttienkoppige selectie opnemen, omdat bondscoach Louis van Gaal ze niet opnam in zijn definitieve groep voor de oefenwedstrijd tegen de Belgen. De Jong (Borussia Mönchengladbach), John (Benfica) en Clasie (Feyenoord) maken zich nu op voor een vriendschappelijk duel met Turkije in het stadion van Cambuur.

Pot had in zijn voorselectie plaats ingeruimd voor Feyenoord-verdediger Bruno Martins Indi. Hij kreeg vrijdag verrassend nieuws, toen Van Gaal hem opriep voor het grote Oranje. Andersom was Georginio Wijnaldum niet door Pot aangewezen, maar de PSV'er viel ook af bij Van Gaal en maakt zodoende deel uit van de selectie van Jong Oranje.

De selectie van Jong Oranje:

Doel: Sergio Padt (AA Gent), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk).

Defensie: Daley Blind (Ajax), Virgil van Dijk (FC Groningen), Jeffrey Gouweleeuw (SC Heerenveen), Johan Kappelhof (FC Groningen), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Bram Nuytinck (NEC).

Middenveld: Georginio Wijnaldum (PSV), Jordy Clasie (Feyenoord), Leandro Bacuna (FC Groningen), Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse), Ricky van Haaren (VVV-Venlo).

Aanval: Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Ola John (Benfica), Yanic Wildschut (VVV-Venlo), Genero Zeefuik (FC Groningen).
woutah
 woutah - vrijdag 10 augustus 2012 - 17:14   quote  deeplink  
jammer van clasie :S
el-loco
 el-loco - vrijdag 10 augustus 2012 - 19:36   quote  deeplink  
wat een clown is louis toch, dat blind blind is weten we al. Tjonge jonge dat je Clasie eruit laat is te gek voor woorden. Als iemand constant presteerd dan is het Clasie wel!
Thomas
 Thomas - vrijdag 10 augustus 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2012 - 19:36 schreef el-loco het volgende:
wat een clown is louis toch, dat blind blind is weten we al. Tjonge jonge dat je Clasie eruit laat is te gek voor woorden. Als iemand constant presteerd dan is het Clasie wel!
Van Gaal heeft dan ook aangegeven dat Clasie dicht tegen selectie aan zit, maar hem nu niet oproept ivm jong oranje en een belangrijke kwalificatie wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 augustus 2012 door Thomas --
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 augustus 2012 - 09:56   quote  deeplink  
Patrick Kluivert werd vrijdag officieel gepresenteerd als nieuwe assistent-bondscoach van Oranje. Tegelijkertijd wacht de voormalig international nog altijd op zijn afscheid van het Nederlandse voetbalpubliek.

Kluivert speelde op 5 juni 2004 (Ierland thuis, 0-1) zijn laatste interland, maar een afscheid heeft sindsdien niet plaatsgevonden. De KNVB maakt daar nu alsnog werk van, blijkt een dag na de presentatie van de 36-jarige Amsterdammer als rechterhand van Louis van Gaal.

"Hans Jorritsma is daar al druk mee bezig", zegt KNVB-directeur Bert van Oostveen. "Patrick wordt samen met een aantal andere spelers van het Nederlands elftal dat nu is gestopt rond een interland in oktober of november in het zonnetje gezet." Kluivert is niet alleen assistent-bondscoach en een gewaardeerde oud-international, met veertig doelpunten in 79 wedstrijden is hij bovendien nog altijd Oranjes topscorer aller tijden.

"Ik heb nagevraagd waarom er niet eerder officieel afscheid is genomen van Patrick. Het argument was dat hij eigenlijk pas kortgeleden officieel is gestopt als voetballer, aldus Van Oostveen in De Telegraaf.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 augustus 2012 - 14:41   quote  deeplink  
Ajx
 Ajx - zaterdag 11 augustus 2012 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 14:41 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
KLUIVERT HELD!!!!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 11 augustus 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 17:17 schreef Ajx het volgende:

[..]

KLUIVERT HELD!!!!
wat n held is het toch he! die vieze natnek.. het zal je jong mr wezen.
Ajx
 Ajx - zaterdag 11 augustus 2012 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 17:23 schreef infamous psv het volgende:

[..]

wat n held is het toch he! die vieze natnek.. het zal je jong mr wezen.
Die moet even vertaald worden! Kan geen eindhovens, sorry...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2012 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 17:17 schreef Ajx het volgende:

[..]

KLUIVERT HELD!!!!
MOORDENAAR HELD!!!!
infamous psv
 infamous psv - zondag 12 augustus 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2012 - 19:24 schreef Ajx het volgende:

[..]

Die moet even vertaald worden! Kan geen eindhovens, sorry...
klopt.. het is n vieze bloedhond die na zijn actie voor eeuwig achter de tralies mot..
zoiets gun je geen enkele ouder... ze hadden hem dood motte slaan die vieze tyfusjood..
begrijp je t nu..
met je held
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 augustus 2012 - 11:07   quote  deeplink  
Ik begrijp je infamous, ik deel je gevoelens..
Ajx
 Ajx - woensdag 15 augustus 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 augustus 2012 - 09:18 schreef infamous psv het volgende:

[..]

klopt.. het is n vieze bloedhond die na zijn actie voor eeuwig achter de tralies mot..
zoiets gun je geen enkele ouder... ze hadden hem dood motte slaan die vieze tyfusjood..
begrijp je t nu..
met je held
aaaah, oké, en vandaar dat Kluivert nog een jaartje Psv'er was en toen ook hartstochtelijk toegejuicht werd??
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - donderdag 16 augustus 2012 - 16:53   quote  deeplink  
iedereen kan moordenaar zijn nu is kluivert het morgen is miusschien louis het..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 16 augustus 2012 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 augustus 2012 - 14:52 schreef Ajx het volgende:

[..]

aaaah, oké, en vandaar dat Kluivert nog een jaartje Psv'er was en toen ook hartstochtelijk toegejuicht werd??
@ajx

heb jij toevallig kinderen.. zoja dan HOOP ik dat je het nooit mee zal maken dat zo n verwend profvoetballertje je kind doodrijdt..
Dit heeft geen reet met de club te maken waar iemand speelt..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 16 augustus 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 16:53 schreef albert ten vrijde het volgende:
iedereen kan moordenaar zijn nu is kluivert het morgen is miusschien louis het..
Misschien als de mensheid geluk heeft ben jij de volgende.
ik ben n zware gek mr de teksten die jij neerzet is helemaal van de pot gerukt.
Zijn je ouwelui broer en zus
Ajx
 Ajx - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2012 - 21:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

@ajx

heb jij toevallig kinderen.. zoja dan HOOP ik dat je het nooit mee zal maken dat zo n verwend profvoetballertje je kind doodrijdt..
Dit heeft geen reet met de club te maken waar iemand speelt..
Het gaat om het feit dat dat allang verleden tijd is, je moet niet steeds aan eht verleden blijven herinneren
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 12:08 schreef Ajx het volgende:

[..]

Het gaat om het feit dat dat allang verleden tijd is, je moet niet steeds aan eht verleden blijven herinneren
Wat hij heeft gedaan is nooit uit te wissen ongeacht hoe lang het geleden is.. en als hij gelijk spijt had betuigt dan had ik hem nog een lefgozer gevonden hebben mr als hij via een programma daarvoor aangespoord moet worden dan is hij n schijtzak en dat heeft niks te maken dat het Kluivert is want dat had ik van iedere profvoetballer gevonden..
Ajx
 Ajx - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:45 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Wat hij heeft gedaan is nooit uit te wissen ongeacht hoe lang het geleden is.. en als hij gelijk spijt had betuigt dan had ik hem nog een lefgozer gevonden hebben mr als hij via een programma daarvoor aangespoord moet worden dan is hij n schijtzak en dat heeft niks te maken dat het Kluivert is want dat had ik van iedere profvoetballer gevonden..
Ja, het is verschrikkelijk (natuurlijk), maar je hoeft het hem niet steeds na te dragen, vind ik. Daarmee de discussie (in elk geval van mijn kant) sluitend. Ieder de mening van zichzelf...
koekkoek007
 koekkoek007 - zondag 26 augustus 2012 - 00:06   quote  deeplink  
toen hij uiteindelijk het winnende doelpunt voor jullie kampioenschap scoorde .toen was je wel blij met hem .leven is hard,iedereen maakt fouten.het enigste wat onterecht is dat hij er met een lichte taakstraf of een te lage boete tegenover hun loon wat ze verdienen
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 31 augustus 2012 - 21:59   quote  deeplink  
Bondscoach Louis van Gaal heeft Rafael van der Vaart, Nigel de Jong, Ibrahim Afellay en Gregory van der Wiel niet opgenomen in zijn selectie voor de WK-duels met Turkije (7 september) en Hongarije (11 september).

"Ze hebben weinig gespeeld en zijn volop bezig met nieuwe clubs", zei de opvolger van Bert van Marwijk vrijdag tijdens een persconferentie in Zeist. "De deur staat in de toekomst altijd open. Maar ze moeten er wel zelf doorheen lopen. In mijn ogen moet je fit zijn om top te presteren."

"Deze jongens hebben de laatste tijd te weinig gespeeld. Daarbij hebben ze vanwege hun overstap naar een nieuwe club van alles aan het hoofd. Ik heb spelers nodig die zich volledig op Turkije en Hongarije richten. Dat zijn namelijk heel moeilijke wedstrijden."

Feyenoorders Jordy Clasie en Daryl Janmaat debuteren bij Oranje. Leroy Fer van FC Twente behoort ook tot het keurkorps van Van Gaal, die Douglas (FC Twente) en Adam Maher (AZ) niet heeft geselecteerd.

Van de voorlopige selectie, die uit 35 spelers bestond, doet Van Gaal verder geen beroep op Vurnon Anita, Khalid Boulahrouz, Ola John, Luuk de Jong, Siem de Jong, Stijn Schaars en Ruben Schaken.

De definitieve selectie van Oranje:

Doel: Tim Krul (Newcastle United), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Michel Vorm (Swansea City).

Verdediging: John Heitinga (Everton), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Jetro Willems (PSV).

Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Urby Emanuelson (AC Milan), Leroy Fer (FC Twente), Wesley Sneijder (Internazionale), Kevin Strootman (PSV).

Aanval: Bas Dost (VfL Wolfsburg), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (PSV), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München).
hippy
 hippy - zaterdag 01 september 2012 - 01:21   quote  deeplink  
Logisch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door hippy --
hippy
 hippy - zaterdag 01 september 2012 - 01:23   quote  deeplink  
Middenveld alleen erg zwak
hippy
 hippy - zaterdag 01 september 2012 - 01:27   quote  deeplink  
Steek, v rhijn, indi, vlaar, willems, clasie, fer, sneijder, narsingh, hunter, v persie

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: VAN GAAL BONDSCOACH ORANJE, BLIND ASSISTENT









0.0139729