BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Luuk de Jong

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
voetbalkennis
 voetbalkennis - zaterdag 07 juli 2012 - 16:03   quote  deeplink  
Is hij dan zo goed, Ik vind het een zacht gekookt ei,
Bij elke overtreding is hij hevig verontwaardigd, en blijft hij zolang op de grond liggen dat als er weer een nieuwe aanval plaats vindt hij buiten spel ligt.
Natuurlijk pikt hij zijn doelpuntjes mee, van dat soort voetballers gaan er 13 in een dozijn.
En dan ook nog praatjes hebben dat FC Twente een onfatsoenlijke club is,
Ik had er al geen al te hoge pet van op en nu helemaal niet meer.
Ik zou zeggen Joop verkoop hem.
Want ik denk dat de supporters helmaal zat zijn van dat ventje.
Je hebt groot gelijk om het maximale eruit te halen.
Lubje
 Lubje - zondag 08 juli 2012 - 18:37   quote  deeplink  
Ik ben het er niet mee eens dat Luuk de Jong een zacht eitje is. Ik denk echter wel dat zijn uitlatingen, die hij nu heeft gedaan onverstandig zijn. Uiteindelijk weet je maar nooit of de hevig verlangde transfer doorgaat. Ik vraag me wel af waarom hij opeens zo graag weg wil bij FC Twente. En vooral omdat hij telkens zei het nog steeds goed naar z'n zin te hebben. En na het EK reageert hij ineens heel anders. Zouden die "jongetjes" elkaar daar misschien de kop lekker gek maken?
arikanari
 arikanari - zondag 08 juli 2012 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 18:37 schreef Lubje het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat Luuk de Jong een zacht eitje is. Ik denk echter wel dat zijn uitlatingen, die hij nu heeft gedaan onverstandig zijn. Uiteindelijk weet je maar nooit of de hevig verlangde transfer doorgaat. Ik vraag me wel af waarom hij opeens zo graag weg wil bij FC Twente. En vooral omdat hij telkens zei het nog steeds goed naar z'n zin te hebben. En na het EK reageert hij ineens heel anders. Zouden die "jongetjes" elkaar daar misschien de kop lekker gek maken?
Misschien voelt hij zich wel minderwaardig nu al die jongens voor grote clubs in het buitenland voetballen en hij het met het minder bekende FC Twente moet doen. Is natuurlijk een belachelijke houding aangezien Twente flink heeft overwinterd de laatste jaren in Europa en dat ze altijd mee hebben gedaan voor de eerste plaats de laatste jaren. Ik denk idd. dat opname in de EK ploeg nog wel eens de reden zou kunnen zijn geweest van de plotselinge wisseling.
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 21:27   quote  deeplink  
De interesse voor FC Twente-spits Luuk de Jong blijft maar toenemen. Bayer Leverkusen laat weten gecharmeerd te zijn van de lange aanvaller, die zijn zinnen heeft gezet op een vertrek uit Enschede.

"We houden hem al een tijdje in de gaten. Een speler met de kwaliteiten van De Jong zou ik nog op een stoel naar Leverkusen dragen", aldus Leverkusen-directeur Wolfgang Hölzhauser.

Borussia Mönchengladbach is op het moment het meest concreet voor De Jong, maar de hoge vraagprijs die FC Twente hanteert schrikt Gladbach, net als andere clubs, af. De Tukkers willen minimaal twintig miljoen euro incasseren, tot woede van De Jong. De international vreest dat het hoge transferbedrag een stap naar een topcompetitie zal blokkeren.

De Jong werd eerder gelinkt aan onder meer Benfica en Newcastle United.
Lubje
 Lubje - zondag 08 juli 2012 - 21:52   quote  deeplink  
Het gaat er steeds beter uit zien. Hoe meer interesse, hoe hoger de transfersom gaat worden! We gaan nu voor 22 miljoen!
arikanari
 arikanari - zondag 08 juli 2012 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 21:52 schreef Lubje het volgende:
Het gaat er steeds beter uit zien. Hoe meer interesse, hoe hoger de transfersom gaat worden! We gaan nu voor 22 miljoen!
Als ze er 20 voor kunnen krijgen ben ik al ondersteboven, maar goed doe met je mee, 25 miljoen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 23:07   quote  deeplink  
mannen, blijven we wel reeel....
infamous psv
 infamous psv - zondag 08 juli 2012 - 23:09   quote  deeplink  
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman is geïrriteerd over de uitspraken die zijn spits Luuk de Jong heeft gedaan over een mogelijke transfer. Munsterman zegt dat het met de belangstelling voor de international wel meevalt.

"Volgens hem zijn er acht clubs in hem geïnteresseerd. Ik ken die clubs niet", stelt Munsterman tegen TC/Tubantia. Uit de woorden van de voorzitter valt op te maken dat zijn relatie met de spits er de afgelopen weken niet beter op is geworden. Munsterman wilde weinig kwijt over de transfersoap rond de aanvaller. "Bel Luuk maar, Luuk weet alles. Hij weet het allemaal."

De Jong haalde dit weekend uit naar FC Twente. Volgens de speler is de prijs die de club voor hem vraagt veel te hoog en worden eerder gemaakte afspraken niet nagekomen. Zijn zaakwaarnemer Louis Laros onderstreept dat: "Wij hadden een afspraak met FC Twente over de vraagprijs en hebben ervoor gezorgd dat Borussia Mönchengladbach dat bedrag wil betalen. Dan verwacht je dat je eruit bent. Maar het bedrag is opeens niet meer voldoende."

Laros is net als zijn cliënt niet te spreken over de handelswijze van Munsterman en consorten: "Luuk moet plotseling miljoenen meer kosten. De afspraken zijn geschonden, FC Twente is opeens geswitcht."

FC Twente zou liefst twintig miljoen euro willen hebben voor De Jong.
bode
 bode - maandag 09 juli 2012 - 01:53   quote  deeplink  
Als Luuk de Jong verkocht wordt, dan denk ik dat Fc.Twente verstandig is
om direkt Luc Castaignos weg te komen bij Inter Milaan en voor vier jaar vast teleggen.
arikanari
 arikanari - maandag 09 juli 2012 - 05:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 juli 2012 - 23:07 schreef infamous psv het volgende:
mannen, blijven we wel reeel....
Euhm volgens de context van de berichten was denk ik wel duidelijk af te lezen dat het een grapje was, tuurlijk is 20 miljoen veelste veel voor LDJ maar als ze toch in de rij staan dan waarom niet proberen. En nu die lulhannes zich zo nodig negatief moest uitlaten over Twente heeft hij bij mij toch al helemaal afgedaan. Let maar op dat wanneer die verkocht is, meteen weer gaat slijmen omdat zo'n PR man hem dat ingefluisterd heeft.
arikanari
 arikanari - maandag 09 juli 2012 - 05:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 01:53 schreef bode het volgende:
Als Luuk de Jong verkocht wordt, dan denk ik dat Fc.Twente verstandig is
om direkt Luc Castaignos weg te komen bij Inter Milaan en voor vier jaar vast teleggen.
Zou zo maar eens kunnen zijn. blijft spannend wie er dan voor terug moet komen.
Spiegeltje spiegeletje in het land wie wordt de nieuwe spits van Twente Nederland.
arikanari
 arikanari - maandag 09 juli 2012 - 05:24   quote  deeplink  
Maar dit wordt erg veel gespeculeer over transfers en daar was al eerder een topic over dus boudewijn kopieer de berichten maar over in Transfers 2012-2013.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 09 juli 2012 - 05:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 05:24 schreef arikanari het volgende:
Maar dit wordt erg veel gespeculeer over transfers en daar was al eerder een topic over dus boudewijn kopieer de berichten maar over in Transfers 2012-2013.
berichten kopieren naar ander topic is lastig dus laat maar zo.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 09 juli 2012 - 06:08   quote  deeplink  
Telegraaf:

HENGELO - Het bommetje dat Luuk de Jong heeft laten ontploffen, heeft zijn uitwerking niet gemist. De spits, die zijn zinnen heeft gezet op een transfer naar Borussia Mönchengladbach, haalde afgelopen zaterdag in De Telegraaf/Telesport keihard uit naar zijn werkgever, die hij van onfatsoenlijk onderhandelen betichtte.

"Er klopt helemaal niks van dat verhaal, reageerde FC Twente-voorzitter Joop Munsterman, die niet nader wilde specificeren wat er aan scheelde. "Maar zij kunnen het ook niet weten, want zij zijn niet bij ons gesprek met Borussia geweest.

McClaren overdonderd
FC Twente-trainer Steve McClaren, die zijn spits per se niet kwijt wil, erkende totaal overdonderd te zijn door de stap van De Jong. "Dit is ongelofelijk. Ik had dit nooit verwacht. Het is ook totaal onnodig. Het is pas begin juli. In twee maanden tijd kan nog zoveel gebeuren.

Geen contact
Munsterman gaf aan dat er de afgelopen dagen geen contact meer is geweest tussen de clubleiding en het kamp-De Jong. "Waarom zou dat moeten? Zij kiezen ervoor dit zo te doen. Wij niet, aldus de FC Twente-preses, die de complexiteit van de situatie relativeerde. "Wat er nu moet gebeuren? Er moet niks gebeuren. Luuk de Jong heeft gewoon een contract met FC Twente en dat moet hij nakomen en dus moet hij trainen en wedstrijden spelen. En verder niks.
Aartus
 Aartus - maandag 09 juli 2012 - 14:30   quote  deeplink  
Meneer is meegeweest naar het ek.en tussen de grote jongens mogen lopen,ook voor 15 miljoen zeg ik strik erom en wegwezen,iemand die niet meer voor je club wil spelen,gewoon wegwezen,hij is een goeie voetballer,maar laten we niet overdrijven,hij is nog lang niet rijp voor de top,maar ja als je je gek laat maken door je zaakwaarnemer.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 09 juli 2012 - 17:19   quote  deeplink  
12 miljoen meteen pakken en strik erom.
Aartus
 Aartus - maandag 09 juli 2012 - 21:01   quote  deeplink  
En voor t ek nog beweren dat t voor z,n ontwikkeling goed was om bij fc twente te blijven voor nog 1 jaar,fc twente heeft extra janko verkocht omdat luukje in de spits wou,dan hadden we ook janko kunnen houden, misschien niet zo goed maar wel net zo effectief,is gladbach top dan?dan weer eerste,dan weer tweede bundesliga,en zo gaat t daar al jaren.Joop pak die poen,daar kunnen we echt wel weer een goede spits voor krijgen.Heerenveen doet t al jaren,ieder jaar een nieuwe goede spits.
Aartus
 Aartus - maandag 09 juli 2012 - 21:08   quote  deeplink  
Ik zal niet zeggen dat ie slecht is,maar hij overschat zichzelf nu wel heel zwaar.
Aartus
 Aartus - maandag 09 juli 2012 - 21:24   quote  deeplink  
Eljero elia.Edson braafheid,ronnie stam,brian ruiz,robbie wielaart,theo janssen,zijn die moelijk weggegaan?en die wat ik nog vergeten ben,Zou Joop echt zo moeilijk zijn?theo die als enige nog in nederland voetbalt,krijgt in de grolsch veste nog steeds applaus,en hij heeft toch echt een ajax shirt aan,nee luuk dat applaus zul jij nooit krijgen,dat moet je verdienen,welk shirt je ook draagt.
hejadekeu
 hejadekeu - dinsdag 10 juli 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2012 - 21:24 schreef Aartus het volgende:
Eljero elia.Edson braafheid,ronnie stam,brian ruiz,robbie wielaart,theo janssen,zijn die moelijk weggegaan?en die wat ik nog vergeten ben,Zou Joop echt zo moeilijk zijn?theo die als enige nog in nederland voetbalt,krijgt in de grolsch veste nog steeds applaus,en hij heeft toch echt een ajax shirt aan,nee luuk dat applaus zul jij nooit krijgen,dat moet je verdienen,welk shirt je ook draagt.
Klopt! Maar volgens mij was het met Robbie Wielaert wel een huilie huilie verhaal toen zelfs zijn vader er aan te pas moest komen omdat meneer perse naar ajax wilde.
En wat betreft ome Joop, die behartigd alleen maar de belangen van FC Twente.
The Chief
 The Chief - dinsdag 10 juli 2012 - 13:55   quote  deeplink  
Joop direct verkopen, hij heeft nog altijd die zwakke enkel en dat kan je nog wel eens duur komen te staan.
Half of eind augustus is te laat om een leuke sdpits te contracteren.
Oprotten Luuk en nooit meer terug komen!!!!!!!!!!
Haha
 Haha - dinsdag 10 juli 2012 - 14:13   quote  deeplink  
Belachelijke bedragen de beste speler ooit die bij twente speelde, Ruiz heeft niet zoveel opgeleverd, zou die struikelaar dat dan wel waard zijn? Luc Castaignos lijkt idd wel een goede vervanger alleen jammer dat zijn voornaam Luc is want bij het horen van de naam Luuk krijg ik kotsneigingen.
Wouter-FCT
 Wouter-FCT - dinsdag 10 juli 2012 - 14:14   quote  deeplink  
Iedereen is te vervangen..

Laat Joop maar mooi volhouden aan die 20 miljoen, dan zal er uiteindelijk wel een akkoord komen rond de 17 miljoen. Als de Jong dan afziet van zijn 20% van de transferrechten ontvangt Twente zelfs meer dan wanneer je 20 miljoen krijgt en de Jong zijn 20% krijgt. Het zou helemaal mooi zijn als Twente dan nog een doorverkooppercentage weet te bedwingen van BMG is niet het eindstation van Luuk.

Als ik denk aan een vervanger kom ik steeds weer bij Matavz, bij PSV overbodig en goed met Tadíc. Ook vind ik de speelstijl van Jelle Vossen vergelijkbaar met die van Luuk.
Aartus
 Aartus - dinsdag 10 juli 2012 - 16:33   quote  deeplink  
En vandaag,lees ik bij de eerste training gisteren,dat luuk de jong zegt ik had hier eigenlijk niet willen staan,wat een mentaliteit,wees blij dat fc twente je wegplukte bij de graafschap,anders had niemand je gekend.nooit spugen in de put waar je altijd uit gedronken hebt,het zegt alles over luuk de jong,sinds het ek is hij t spoor helemaal bijster,ondankbaar ventje,joop weg ermee en zo snel mogelijk.
GarField
 GarField - dinsdag 10 juli 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Als ik mij meer wil laten gelden in het Nederlands elftal, dan móét ik wel naar de Bundesliga vertrekken."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/161502/Ik_heb_FC_Twente_laten_weten_dat_ik_alleen_naar_Borussia_M%F6nchengladbach_wil#ixzz20EdyOGX6

Kijk dan wat hij zegt ........ Als ik mij meer wil laten gelden voor het nederlands elftal ..... hij heeft het echt in zijn bol gekregen door dat ek gezwam ... wat een .....piep.
Aartus
 Aartus - dinsdag 10 juli 2012 - 19:19   quote  deeplink  
Wat heeft joop met luuk de jong te maken niets helemaal niets,who the fuck is luuk de jong,Joop heeft alleen wat met fc twente te maken en verder niets,luuk lijdt plotseling aan hoogmoed,nee dan janko ,kwam op t tweede plan na t vertrek van adriaanse,maar nooit geen kwaad woord over zijn werkgever,hij kwam zelfs nog terug uit portugal om dat ie ten koste van alles de fans wou bedanken.Maarluuk jou bedankje hoeven we niet,vertrek alsjeblieft door de achterdeur.
Jeweetwel , een twen
 Jeweetwel , een twen - dinsdag 10 juli 2012 - 20:41   quote  deeplink  
Die Luuk de jong moet eens niet zo stoer doen met zijn praatjes, hij komt net een jaartje kijken en is dan ook net een jaartje topscorer. En hij vindt zichzelf de bom. Volgens mij denkt hij dat het n'kufo is ofzo. Munsterman en mc Laren doen er goed aan om hem proberen te behouden. Zoveel beter is MBG ook weer niet. Bij Twente kan hij zich ook prima verder ontwikkelen. Tenminste als hij kijkt naar zijn broertje, siem. Hij voetbalt ook al langere tijd in de eredivisie. Luuk de jong zei, dat hij van andere spelers had gehoord , dat Twente smerig onderhandelt, logisch, zo'n jongeling willen ze niet kwijt. Kijk naar eriksen, naringh, wijnaldum, clasie , dat zijn allemaal jongens die net komen kijken, ik durf te wedden dat hun een aanbieding van BMG zullen afslaan
Lubje
 Lubje - dinsdag 10 juli 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Eigenlijk maak ik me niet meer zo druk om Luuk de Jong. Ik maak mij veel drukker over wie zijn opvolger moet gaan worden. Dan is het nu toch jammer dat Marc Janko weg is. Met goede vleugelspelers was hij ook goed geweest voor 25 doelpunten in het seizoen. Hoe gaat het eigenlijk met hem in Portugal? Ik hoor en lees er weinig over. Misschien wil en kan hij wel terug???
Aartus
 Aartus - dinsdag 10 juli 2012 - 22:01   quote  deeplink  
Ik weet niet hoelang z,n broer siem de jong nog een contract heeft bij ajax,maar die hoor je niet dat ie toe is aan een stap hogerop,terwijl ik m toch verder in z,n ontwikkeling vind dan z,n broertje luuk,maar die weet van zichzelf wel dat ie zichzelf nog iets verder moet ontwikkelen,en dat z,n kans heus nog wel een keer komt,maar hij wacht geduldig af,en doet wat hij moet doen voor z,n werkgever,gewoon je stinkende best doen,en hij kan natuurlijk wel een behoorlijk balletje trappen,Luuk ik zou eens met je broer bellen.hoe blijf je met beide beentjes op de grond.
arikanari
 arikanari - woensdag 11 juli 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Wow, veel nieuwelingen zo te zien. Hopelijk blijven jullie posten op dit forum.

Maar on topic, Luuk heeft bij mij al lang en breed afgedaan net als elke andere voetballer die nog maar net komt kijken en dan meteen al een grote mond heeft terwijl die niets gebracht heeft. Luuk bedankt voor je tijd maar je moet niet mauwen en gewoon net als elk ander werken voor je geld. De instelling die die nu tentoonsteld is gewoon een garantie voor geen succes behalen in de nabije toekomst. Mat zo'n instelling kom je er gewoon niet.
Aartus
 Aartus - woensdag 11 juli 2012 - 00:54   quote  deeplink  
Janko moest weg om dat dat verwende ventje van luuk alleen in de spits wou spelen,nu is janko weg en hebben we straks niet eens een fatsoenlijke spits,luuk alsjeblieft rot op,en joop ook als je er 14 miljoen voor vangt wegwezen met deze beperkte spits,zo goed is hij ook weer niet.Janko had wel een hart voor fc twente.
Aartus
 Aartus - woensdag 11 juli 2012 - 00:58   quote  deeplink  
haal matavz,die kan goed met tadic spelen,heeft ie bij fc groningen bewezen.
GarField
 GarField - woensdag 11 juli 2012 - 12:29   quote  deeplink  
Neeeee niet Janko terug ...... Ik ben totaal geen fan van die Jankerd :) ....

LdJ is ook klaar denk ik ... de meeste zijn hem nu wel zat denk ik ... die kan toch nooit meer zeggen in het nieuws .. "Ik ben blij dat ik voor Twente speel en we gaan voor de titel" ... ongeloofwaardig.

Wie dan wel? Geen idee, maar geen LdJ en MJ.
arikanari
 arikanari - woensdag 11 juli 2012 - 14:17   quote  deeplink  
Ze moeten gewoon een nieuw talent halen, daar zijn ze goed in is de laatste jaren wel gebleken. Er loopt vast wel ergens een talent rond die graag voor Twente speelt, kunnne ze dan gewoon weer opleiden en voor goed geld verkopen. Want laten we niet vergeten dat we de laatste jaren het niet slecht gedaan hebben. Ok vorig seizoen was een drama op het eind maar we mogen de kop niet laten hangen en moeten doorgaan hoe we bezig waren. Laat munsterman maar schuiven daar is hij erg goed in is de laatste jaren gebleken.
Lubje
 Lubje - woensdag 11 juli 2012 - 18:39   quote  deeplink  
Zo langzamerhand begint iedereen zich met een eventuele transfer van Luuk de Jong te bemoeien. Ik las op de een of andere site dat Danny Hesp, voorzitter van de VVCS, het gedrag van FC Twente misselijkmakend noemt. Alles altijd in het voordeel van de speler. Een contract stelt helemaal niets meer voor. Maar nu kunnen we de zaak ook eens omdraaien: als een speler zo gemakkelijk van z' n contract af kan, dan moet een club dat dus ook kunnen. Met andere woorden, als een speler niet bevalt of voldoet en hij heeft nog een contract voor drie jaar, moet de club ook kunnen zeggen " je wordt bedankt" .
bode
 bode - woensdag 11 juli 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2012 - 13:55 schreef The Chief het volgende:
Joop direct verkopen, hij heeft nog altijd die zwakke enkel en dat kan je nog wel eens duur komen te staan.
Half of eind augustus is te laat om een leuke sdpits te contracteren.
Oprotten Luuk en nooit meer terug komen!!!!!!!!!!
Je kan wel zeggen direkt verkopen en oprotten maar wie dan, je bent zeker geen echter tukker fan, anders zeg je zo iets doms niet
tomson
 tomson - woensdag 11 juli 2012 - 22:16   quote  deeplink  
Jij wel he bode
Aartus
 Aartus - donderdag 12 juli 2012 - 01:09   quote  deeplink  
Luuk hoorde tijdens het mislukte ek,hoeveel miljoenen die anderen verdienen in t buitenland,ik dacht dat je een nuchtere achterhoeker was,dat zijn we ook in twente,maar jij hebt nu kapsones,en jaagt joop ook nog in t harnas,met je belofte nog minimaal 1 jaar bij fc twente te blijven,joop heeft een elftal om je heen gebouwd zodat je t beste zou renderen,en dan wil je ineens weg,joop doet nooit zo moeilijk over transfers,maar je hebt m nu boos gemaakt,omdat jij je afspraken niet nakomt,je kunt joop beter te vriend hebben dan als vijand,hij houdt nu z,n poot recht,eigen schuld dikkebult.
Patatje
 Patatje - donderdag 12 juli 2012 - 01:58   quote  deeplink  
Zou het jammer vinden als hij weg gaat. Opvolgers genoeg als er goed gecasht word ;-) Las ergens dat Matavz naar het tweede is gestuurd van PSV en dat hij niet goed ligt bij de trainer. Misschien wel een leuke opvolger voor Luuk. Vooral is een soort gelijke speler en oud ploeggenoot van Tadic :-) Tadic en Matavz waren toen goed koppel bij Groningen. Wacht vol spanning af wat er zal komen ben eerst benieuwd of Luuk op de Open-Dag erbij is dat zal dan al genoeg zeggen als hij er niet is!!
bode
 bode - donderdag 12 juli 2012 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 00:58 schreef Aartus het volgende:
haal matavz,die kan goed met tadic spelen,heeft ie bij fc groningen bewezen.
Daar ben ik 100% mee eens, wat wil je dan iemand met een wit gezicht laten spelen (L d J)
of iemand ophalen die er dan 15-20 in schopt per seizoen
bode
 bode - donderdag 12 juli 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 22:16 schreef tomson het volgende:
Jij wel he bode
Ik niet, maar ik mail niet van uitspraken als oprotten
Aartus
 Aartus - donderdag 12 juli 2012 - 22:18   quote  deeplink  
Valt jullie dat ook niet op we horen verdomd weinig de laatste dagen van gladbach,zullen ze zijn afgehaakt?
Aartus
 Aartus - donderdag 12 juli 2012 - 22:27   quote  deeplink  
En dan lees je fc twente is een moeilijke onderhandelingspartner,ja we zijn nu een grote club,we laten de spelers niet meer voor een prikkie gaan,denk je dat ajax,psv feyenoord makkelijker zijn,of hans hijland van groningen en vroeger riemer van der velde ,voetbal is keiharde bisniss,en joop kent dat spel,daarom zijn we nu ook een grote club.
arikanari
 arikanari - vrijdag 13 juli 2012 - 04:28   quote  deeplink  
FC Twente krijgt waarschuwing uit Duitsland: 'We plegen geen harikiri'

Vrijdag, 13 juli 2012 om 00:15
FC Twente werkte donderdagavond in het kader van de Europa League een duel met UE Santa Coloma (0-3 winst) af, maar nog zonder Luuk de Jong. Het is nog maar de vraag of de 21-jarige aanvaller, die nog niet wedstrijdfit is, dit seizoen een officieel duel voor de Tukkers zal spelen. Borussia Mönchengladbach hoopt de komst van de talentvolle Oranje-international binnen een week af te ronden.

Volgens BILD is het de wens van de Bundesliga-club om De Jong vanaf 20 juli mee naar Rottach-Egern te nemen. "Op papier hebben we nog tot 31 augustus de tijd", zegt Stephan Schippers, de rechterhand van technisch directeur Max Eberl in de Duitse krant. "Maar het is natuurlijk logisch dat elke trainer en elke club graag ziet dat een nieuwe speler ook een trainingskamp kan meemaken."

De onderhandelingen over de transfer van De Jong verlopen moeizaam. De partijen leken af te stevenen op een bedrag van twaalf miljoen euro plus twee miljoen euro aan bonussen, maar Joop Munsterman vroeg plots twintig miljoen euro. "We plegen geen harikiri. We gaan De Jong niet tegen elke prijs halen. Maar ik ben nu al dertien jaar in deze functie werkzaam en heb al het nodige meegemaakt. We zullen zien."

BILD claimt dat Borussia Mönchengladbach eventueel op plan B overschakelt: Tim Matavz (PSV) en Jelle Vossen (RC Genk). Opvallend genoeg werd Matavz door media uit zijn vaderland Slovenië met FC Twente in verband gebracht, indien De Jong daadwerkelijk uit De Grolsch Veste zou vertrekken.

Bron Voetbalzone
Aartus
 Aartus - zaterdag 14 juli 2012 - 00:52   quote  deeplink  
Ik weet al waar luuk de jong heengaat,nergens hij blijft gewoon bij fc twente,en kan er ook niet met de pet erna gooien,want dan kan ie gewoon terug naar de graafschap.
Aartus
 Aartus - zaterdag 14 juli 2012 - 00:58   quote  deeplink  
het nieuwe seizoen met tadisz en verhoek of joshia de jong kan ie er wel 30 maken,dus nog veel meer waard,en die zaakwaarnemer laros is alleen uit op eigen gewin,maar dat begrijpt luuk waarschijnlijk niet.
Borusse
 Borusse - zaterdag 14 juli 2012 - 10:00   quote  deeplink  
nu beste Twente suppoters, Laat LdJ toch eindelijk gaan. Julie krijgen een perfekte Speler voor het Oranje Team trug, Want dat maakt Lucien Favre van hem.
Cokie
 Cokie - zaterdag 14 juli 2012 - 11:39   quote  deeplink  
Ja ik weet niet of LDJ nu er wel verstandig aan doet om weg te gaan dat word bank zitten denk ik zoals eerdere spelers.Maar lUUk denk even goed na wat je in de jaren bereikt heb bij fct je heb niks te klagen. Je laat je gek maken door de zakenwaarnemer dat was ooit eerder ook gebeurt begin jaren 80 ,was er ook een zakenwaarnemen die deed alle goede spelers weg zoveel geld ontvangen en de zaken waarnemer was ook ineens weg. Dus luukie blijf toch gewoon en luister naar Munsterman beste kerel is dat .zeker weten.Munsterman is niet gek.
arikanari
 arikanari - zaterdag 14 juli 2012 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 10:00 schreef Borusse het volgende:
nu beste Twente suppoters, Laat LdJ toch eindelijk gaan. Julie krijgen een perfekte Speler voor het Oranje Team trug, Want dat maakt Lucien Favre van hem.
Ik weet niet waar jij over praat, maar heb nog nooit zoveel onzin in 1 zin kunnen lezen. Waarom zouden we hem voor een klein bedrag laten gaan, heb jij het wel helemaal lekker. Die gast heb nog helemaal niks bereikt, de laatste wedstrijden van het seizoen waren niet om aan te zien. En zoals in elke teamsport moet je dat het hele team aanrekenen. Dus ook Luuk de Jong. Snap die halve gare reactie van je niet maar in ieder geval gefeliciteerd met je eerste post. Waslap.
arikanari
 arikanari - zaterdag 14 juli 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 juli 2012 - 00:52 schreef Aartus het volgende:
Ik weet al waar luuk de jong heengaat,nergens hij blijft gewoon bij fc twente,en kan er ook niet met de pet erna gooien,want dan kan ie gewoon terug naar de graafschap.
Hele goeie aartus, zoals zijn instelling is hoort hij daar wel weer thuis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Luuk de Jong









0.0078401