BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax heeft gelijk maar PSV wordt fluitend kampioen van Nederland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 18 juli 2012 - 08:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax heeft gelijk maar PSV wordt fluitend kampioen van Nederland (VoetbalZone)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 18 juli 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Ajax heeft gelijk maar PSV wordt fluitend kampioen van Nederland

Nog twee weken en Ajax-PSV opent het seizoen 2012/13. De traditie om de Johan Cruijff Schaal kan al meteen een aardig inzicht verschaffen in de krachtsverhoudingen tussen deze twee kanshebbers. Ajax gokt op de jeugd, PSV investeerde opnieuw in de ambities om eindelijk weer eens het kampioenschap te veroveren.

De regerend kampioen bezuinigt en houdt de portemonnee dicht. Dat nieuwe realisme past in de revolutie van Johan Cruijff. Mede op zijn advies werd Marc Overmars aangesteld als directeur voetbalzaken. Bij Go Ahead Eagles leerde hij op de kleintjes te letten. Hoewel zelf meervoudig miljonair geeft hij geen cent teveel uit. De tijd dat Ajax zelf met miljoenen smeet, is voorbij. Op verzoek van Marco van Basten spendeerde het in de zomer van 2008 liefst 16,25 miljoen voor Miralem Sulejmani. Zulke bedragen zijn al lang onverantwoord, maar zeker in de crisis van nu kan een Nederlandse club zich een dergelijke verspilling absoluut niet meer permitteren.

Ajax metselde tevens een plafond in de hoogte van de salarissen. Het kijkt terecht niet naar het buitenland, waar de waanzin nog immer regeert. Een Chinese club als Shanghai Shenhua garandeert Didier Drogba, al 34 jaar, een weeksalaris van 340.000 euro. Netto wel te verstaan. Ofwel bijna achttien miljoen per jaar. En dat dan nog eens voor 2,5 jaar. De rijkdom schuift langzaam op naar het oosten. Rusland, Oekraïne, Qatar, de Emiraten, straks India en nu al China lokken toppers aan met ongehoorde salarissen. Het geld vloeit uit de grond en een miljardair als eigenaar belooft de gekste bedragen. In Europa houden een paar Engelse en Spaanse clubs de concurrentie met deze doorgeslagen hebzucht nog wel even vol, dank zij de kapitalen van een paar sjeiks en oliebaronnen.

Maar zelfs in Italië dwingt de schaarste tot matiging. Het AC Milan van Silvio Berlusconi is gedwongen dure types als Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva te verkopen aan Paris Saint-Germain, overigens een jaar geleden overgenomen door de Qatar Sports Investments en in Frankrijk druk doende een sterren-ensemble samen te stellen. De Eredivisie mag zich al decennia niet meer spiegelen aan toplanden als Engeland, Spanje, Italië en zelfs Duitsland. De Premier League incasseert vanaf volgend jaar alleen al aan tv-rechten een miljard per seizoen. Een club als Manchester City heeft Robin van Persie een salaris te bieden van 250.000 euro per week.

Uitblinkers bij Ajax komen hooguit aan een miljoen bruto per jaar. Ook Feyenoord en AZ hebben de mega-salarissen inmiddels zo goed als uitgeroeid. Alleen PSV doorbreekt nog wel de trend van het moment. Het telde ook iets meer dan vier miljoen neer voor Luciano Narsingh, waar Ajax onder geen voorwaarde Heerenveen zijn zin wilde geven tijdens de onderhandelingen over deze talentvolle aanvaller. Ajax realiseert zich dat te dure huishouding omlaag moet. Ondanks de extra-inkomsten van 17,2 miljoen euro uit de deelneming aan de Champions League van vorig seizoen ontdekte het amper een plusje onderaan de streep van de begroting. Zoals gezegd keert het terug naar zijn roots en besteedt het liever geld aan de opleiding.

Het vertrek van Jan Vertonghen naar Tottenham Hotspur, voor zon twaalf miljoen, wil Ajax compenseren met waarschijnlijk de huur van Marc Muniesa, twintig jaar en eigendom van Barcelona. Daarna zou Stefano Denswil moeten doorstromen uit de eigen kweek. Andermaal een voorbeeld van de aangepaste politiek, waarin de opgeleide jeugd voorrang krijgt boven riskante aankopen. Dat voegt een extra dimensie toe aan de aanstaande competitie. Frank de Boer zal zich moeten behelpen met Davy Klaassen, Jody Lukoki, Viktor Fischer, Ruben Ligeon, enz. Nog wel allemaal vrij licht, beseft hij als geen ander. Maar indien daadwerkelijke versterkingen uitblijven, zal hij de uitdaging aanvaarden en de strijd aangaan met PSV als de meest vanzelfsprekende favoriet.

In tegenstelling tot Ajax stemt PSV de toekomst nog altijd niet af op de eigen aanwas. Weliswaar bepekte het deze keer het winkelen tot de nog wel redelijk betaalbare Narsingh, maar met het aantrekken van Dick Advocaat als trainer en de terugkeer van routinier Mark van Bommel etaleerde het open en bloot zijn onmiskenbare aspiraties en vurige eerzucht. Een jaar geleden temperde de directie nog de verwachtingen na de lawine aan nieuwelingen. Voor een slordige dertig miljoen werd er vertimmerd, maar volgens algemeen directeur Tiny Sanders behoefde PSV niet per se de titel binnen te hengelen. Nu valt er niets meer te relativeren en te verdoezelen. Zowel Advocaat als Van Bommel streek neer in Eindhoven, met de bindende opdracht een aloude traditie weer eens in ere te herstellen. Zelf leggen ze zich dat eveneens op: het kampioenschap na een leegte van vijf jaar en de 22e in de historie van de club. Zeker Advocaat is zich er volledig van bewust dat hij maar een doelstelling najaagt: de hoogste plaats in de Eredivisie. Zo niet, dan heeft hij gefaald en kan hij na een jaar terug naar Rusland of eindelijk met pensioen.

Gelet op het bij Ajax ingezette beleid zullen alle voorspellingen eentonig en saai uitvallen: PSV op één en de rest als slippendragers daarachter. Ook het rood en wit uit Amsterdam. En dat kan de editie van nu toch een apart smaakje geven. Het geloof dat Johan Cruijff in de hoofdstad predikt, heeft zeker de toekomst. Hij wil terug naar de top en legt de steile klim slechts af met zelf opgeleide talenten. Maar Ajax moet ook presteren, in eigen land en hopelijk lang in de Champions League. Het liefst ook na de winterstop. Allemaal korte termijn, maar het trouwe legioen heeft geen boodschap aan een mogelijk met goud versierd perspectief ergens in de verte. Het betaalt voor succes in het aanstaande seizoen. Wachten op betere tijden is, begrijpelijk, niet besteed aan de als altijd ongeduldige schare fans. Ajax geeft zonder meer het goede voorbeeld. Net als vorig jaar Feyenoord. Het gulzige graaien kan niet eeuwig doorgaan. Maar PSV doet nog niet echt mee met de zuinige filosofie van deze schrale tijd. Dat kan wel eens een onvoorspelbaar en ongewis effect hebben op het groepje achtervolgers. Wat te doen als PSV al met Kerst een marathon voorligt? De sportzomer verloopt tot nog toe bijkans even depressief voor Nederland als het weer. En de Olympische Spelen volgen pas over een week. Nogmaals, Ajax heeft gelijk maar dat kan ook faliekant verkeerd uitpakken. Met de eredivisie en het publiek als grote verliezers...

LEX MULLER

Sportjournalist sinds mensenheugenis. Schrijft al sinds 1966 over voetbal. Bezocht WK's vanaf 1974. Werkte tot 1994 voor kranten, waaronder twintig jaar bij het Algemeen Dagblad. Switchte daarna naar de televisie, maar legt zich sinds 1 januari 2011 volledig toe op sport op internet
infamous psv
 infamous psv - woensdag 18 juli 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Goed stuk...
gewoon realistisch
 gewoon realistisch - donderdag 19 juli 2012 - 03:35   quote  deeplink  
Goed stuk alleen niet realistisch ,

dit jaar niet zomaar kampioen daar zal heel wat voor moeten gebeuren als het al gebeurt
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 03:35 schreef gewoon realistisch het volgende:
Goed stuk alleen niet realistisch ,

dit jaar niet zomaar kampioen daar zal heel wat voor moeten gebeuren als het al gebeurt
Tuurlijk mr ik heb vertrouwen in n goeie afloop...
referee1
 referee1 - donderdag 19 juli 2012 - 11:57   quote  deeplink  
en ik hoop het al ben ik fan van een andere club maar psv gun ik het zolang 020 het maar niet word
infamous psv
 infamous psv - donderdag 19 juli 2012 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 11:57 schreef referee1 het volgende:
en ik hoop het al ben ik fan van een andere club maar psv gun ik het zolang 020 het maar niet word
Goed gesproken...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 juli 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Zeer wijze woorden..!!!
succes
 succes - woensdag 25 juli 2012 - 08:48   quote  deeplink  
Toch is dit verhaal niet helemaal juist. 2 jaar geleden heeft psv al de salarissen gemaximeerd; terwijl ajax en FC twente nog flink betaalde. Wie herinnerd zich het relaas niet met de spits van AZ naar ajax. Hij was toch te duur of heb ik het mis. Tja en over Sulimani maar niet te spreken. Geen schone schijn creeren. Ik weet dat er veel journalisten ajax een warm hart toe dragen, maar ze moeten wel de waarheid spreken en niet de indruk op dit moment wekken, nu cruijf er is dat alles ok is bij ajax. Het neemt niet weg dat de koers van ajax goed is. Het moet inderdaad ophouden met belachelijk hoge bedragen aan spelers te betalen, die vervolgens ook nog problemen stichten binnen in club. Wordt Maher de volgende Labyad en gaat hij moeilijk doen binnen AZ. Maar al met al wil ik het eens generaal bekijken en heb ik alle vertrouwen in de toekomst en ja ook bij PSV. Ik zie voldoende jonge spelers in het veld, dus ook daar speelt verjonging. Miwsschien moet onze journalist eens wat dieper kijken, dan na te praten in het journalisten forum van Nederland, wat toch zeker niet objectief meer is de laatste jaren.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 juli 2012 - 13:50   quote  deeplink  
Succes succes..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 25 juli 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2012 - 11:57 schreef referee1 het volgende:
en ik hoop het al ben ik fan van een andere club maar psv gun ik het zolang 020 het maar niet word
images?q=tbn:ANd9GcTiGS201wLY_VIYt6dLK6OMw98j-dL580A053QD6NzMbBNHW3jg1A
infamous psv
 infamous psv - donderdag 26 juli 2012 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 20:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
favoriete series is ander topic...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 juli 2012 - 02:06   quote  deeplink  
En haal dat ei van je hoofd..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 juli 2012 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 02:06 schreef RenatoBos het volgende:
En haal dat ei van je hoofd..
vind hem wel leuk staan! Ja ik ben voor "020" maar kan wel respect opbrengen voor de andere eredivisie clubs. Nog gefeliciteerd met je tweede plek:)
PSV in de hoofdklass
 PSV in de hoofdklass - donderdag 26 juli 2012 - 12:11   quote  deeplink  
PSV gooit weer wat gemeenschapsgeld om vervolgens weer geen kampioen te worden. Ze zullen alleen maar dieper in de financiele problemen komen door dit beleid! Willen ze gaan voor een promotie naar de hoofdklasse net zoals Glasgow Rangers. Ajax wordt weer kampioen en PSV wordt ook kampioen volgend jaar IN DE HOOFDKLASSE als ze zo doorgaan!
infamous psv
 infamous psv - donderdag 26 juli 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 12:11 schreef PSV in de hoofdklass het volgende:
PSV gooit weer wat gemeenschapsgeld om vervolgens weer geen kampioen te worden. Ze zullen alleen maar dieper in de financiele problemen komen door dit beleid! Willen ze gaan voor een promotie naar de hoofdklasse net zoals Glasgow Rangers. Ajax wordt weer kampioen en PSV wordt ook kampioen volgend jaar IN DE HOOFDKLASSE als ze zo doorgaan!
en voor welke club ben jij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door infamous psv --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 juli 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 12:11 schreef PSV in de hoofdklass het volgende:
PSV gooit weer wat gemeenschapsgeld om vervolgens weer geen kampioen te worden. Ze zullen alleen maar dieper in de financiele problemen komen door dit beleid! Willen ze gaan voor een promotie naar de hoofdklasse net zoals Glasgow Rangers. Ajax wordt weer kampioen en PSV wordt ook kampioen volgend jaar IN DE HOOFDKLASSE als ze zo doorgaan!
Wesley???
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 00:05   quote  deeplink  
PSV Kampioen,eerst zien,dat roepen ze al 3 jaar,en t wordt iedere keer niets,ik ben fc twente fan,maar gun jullie t 100 x meer als die arroganto,s uit amsterdam.
DIABLO-AJAX
 DIABLO-AJAX - vrijdag 27 juli 2012 - 18:56   quote  deeplink  
Ik snap niet hoe je voor pisvee kan zijn.
- Geen supporters
- Geen sfeer
- Lelijk voetbal
- Nooit overtuigend
- Duikelaars en schoppers als ze het niet kunnen winnen

Ik kom er elk jaar met Ajax. Ik post ook nooit wat hier op maar pisvee is gewoon zo kut club en die boeren blijven maar doorgaan met dat gejank pleur op man. Altijd spelers kopen en nog lelijk voetbal spelen. Het is belachelijk. DE topclub??? Met 600 000 supporters in Nederland zeker? Dan het publiek die je alleen hoort na een goal. Dan hoor je 1 minuut lang: boeren boeren boeren... MEER NIET?! Belachelijke k*t club is het.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door DIABLO-AJAX --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 18:56 schreef DIABLO-AJAX het volgende:
Ik snap niet hoe je voor pisvee kan zijn.
- Geen supporters
- Geen sfeer
- Lelijk voetbal
- Nooit overtuigend
- Duikelaars en schoppers als ze het niet kunnen winnen

Ik kom er elk jaar met Ajax. Ik post ook nooit wat hier op maar pisvee is gewoon zo kut club en die boeren blijven maar doorgaan met dat gejank pleur op man. Altijd spelers kopen en nog lelijk voetbal spelen. Het is belachelijk. DE topclub??? Met 600 000 supporters in Nederland zeker? Dan het publiek die je alleen hoort na een goal. Dan hoor je 1 minuut lang: boeren boeren boeren... MEER NIET?! Belachelijke k*t club is het.
Nee ajaksaanhangsel zijn dat is een zegen, jij kan echt dom lullen..
Als er 1 kutclub in Nederland is dan is dat jouw FC Wanhoop uit Snavelstad wel, ik zie je van alles afgeven op mijn Eindhovense broeders maar heb je wel eens in je eigen kamp gekeken neus..jij snapt naar ale waarschijnlijkheid niet eens waar de term jodenpubliek vandaan komt..
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 18:56 schreef DIABLO-AJAX het volgende:
Ik snap niet hoe je voor pisvee kan zijn.
- Geen supporters
- Geen sfeer
- Lelijk voetbal
- Nooit overtuigend
- Duikelaars en schoppers als ze het niet kunnen winnen

Ik kom er elk jaar met Ajax. Ik post ook nooit wat hier op maar pisvee is gewoon zo kut club en die boeren blijven maar doorgaan met dat gejank pleur op man. Altijd spelers kopen en nog lelijk voetbal spelen. Het is belachelijk. DE topclub??? Met 600 000 supporters in Nederland zeker? Dan het publiek die je alleen hoort na een goal. Dan hoor je 1 minuut lang: boeren boeren boeren... MEER NIET?! Belachelijke k*t club is het.
ik snap ook niet dat je moeder van jou kan houden want de stank die je meenam hangt nog steeds aan der meut..
liever een boer dan een moeder als hoer...
tomson
 tomson - vrijdag 27 juli 2012 - 20:37   quote  deeplink  
IJKEL!
tomson
 tomson - vrijdag 27 juli 2012 - 20:37   quote  deeplink  
Pisvee is wel een kutclub ja :)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:37 schreef tomson het volgende:
Pisvee is wel een kutclub ja :)
stomson toch....
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 18:56 schreef DIABLO-AJAX het volgende:
Ik snap niet hoe je voor pisvee kan zijn.
- Geen supporters
- Geen sfeer
- Lelijk voetbal
- Nooit overtuigend
- Duikelaars en schoppers als ze het niet kunnen winnen

Ik kom er elk jaar met Ajax. Ik post ook nooit wat hier op maar pisvee is gewoon zo kut club en die boeren blijven maar doorgaan met dat gejank pleur op man. Altijd spelers kopen en nog lelijk voetbal spelen. Het is belachelijk. DE topclub??? Met 600 000 supporters in Nederland zeker? Dan het publiek die je alleen hoort na een goal. Dan hoor je 1 minuut lang: boeren boeren boeren... MEER NIET?! Belachelijke k*t club is het.
Maak je nou een hoerig accountje aan om zo te gaan reageren? Zielige badmuts!
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 12:11 schreef PSV in de hoofdklass het volgende:
PSV gooit weer wat gemeenschapsgeld om vervolgens weer geen kampioen te worden. Ze zullen alleen maar dieper in de financiele problemen komen door dit beleid! Willen ze gaan voor een promotie naar de hoofdklasse net zoals Glasgow Rangers. Ajax wordt weer kampioen en PSV wordt ook kampioen volgend jaar IN DE HOOFDKLASSE als ze zo doorgaan!
Hetzelfde geld voor jou!
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:14 schreef infamous psv het volgende:

[..]

ik snap ook niet dat je moeder van jou kan houden want de stank die je meenam hangt nog steeds aan der meut..
liever een boer dan een moeder als hoer...
nou nou....;)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

nou nou....;)
schijt an , Loetjie...
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:06 schreef infamous psv het volgende:

[..]

schijt an , Loetjie...
Is te merken D!!!;) Klote he, zo eenzaam op je forum of niet maat? Zou dr gek van worden, ben ook niet voor niets grotendeels weg hier! Ach af en toe krijg je te groeten van Sim, daar doe je het allemaal voor he;););)
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 27 juli 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is te merken D!!!;) Klote he, zo eenzaam op je forum of niet maat? Zou dr gek van worden, ben ook niet voor niets grotendeels weg hier! Ach af en toe krijg je te groeten van Sim, daar doe je het allemaal voor he;););)
PSV is me club , Loet en druk of nie , who cares..
Er zijn nou eenmaal meer neuzen en kakkerlakken mr PSV tot de kist voor mij gap..
PSV forever.........
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

PSV is me club , Loet en druk of nie , who cares..
Er zijn nou eenmaal meer neuzen en kakkerlakken mr PSV tot de kist voor mij gap..
PSV forever.........
Zo hoort het jongen!
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Okee GAP lief voor mekaar zijn he :)
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:10 schreef tomson het volgende:
Okee GAP lief voor mekaar zijn he :)
voor jou altijd T-bone....
sim
 sim - zaterdag 28 juli 2012 - 01:43   quote  deeplink  
Hehe wat heb ik weer gemist,komt er weer eens een neus spiekken hier,oprotten.
diablo ga eens heel vlug spelen op dat ander forumen een beetje flauwekul zeveren ene goed je best doen op school he

groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2012 door sim --
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:51   quote  deeplink  
Maar hier was het ook gezellig!!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 09:54   quote  deeplink  
Altijd Ari...
Ik hou de sfeer er wel in... Wat dat betreft werkt schizofrenie prima..
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 10:18   quote  deeplink  
Haha, weet hoe je je voelt. Ben ook zowat de enige die een beetje reageert voor mijn clubbie. Asl ik Feijenoorder was geweest had ik waarschijnlijk al aan de paar duizend posts gezeten. haha
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:22   quote  deeplink  
aan mijn posts ligt het niet mr de feedback laat te wensen over..
Mr i will survive..
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 10:30   quote  deeplink  
Hopen dat Diablo gauw terugkomt. Een beetje reuring heeft dit forum wel nodig...
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:30 schreef tomson het volgende:
Hopen dat Diablo gauw terugkomt. Een beetje reuring heeft dit forum wel nodig...
mer rug op en me reet af , Zeeuws sletje:]
DIABLO-AJAX
 DIABLO-AJAX - zaterdag 28 juli 2012 - 10:46   quote  deeplink  
hahahahahahaha jullie kunnen niet eens tegenargumenten bedenken en alleen maar gaan schelden. Knap hoor. Zelfs de supporters van de oudere generatie van pisvee vind de club niks meer. Die er altijd zitten. Jullie zijn zo dom he. Zorg eerst nou maar dat jullie de CL weer een keer gaan spelen GEMEENTECLUB. Jullie krijgen ook nog is al het geld van de gemeente; kopen kopen kopen als een wanhopige kat. Zielig, maar jullie bereiken toch niets.

@RenatoBos Dat weet ik wel hoor. Als je vroeger naar Ajax ging moest je vlak voor je er was door een Joodse wijk. Daarom worden wij Joden genoemd. Beter dan 'boeren'.. Wat een kutleven heb je dan
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:54   quote  deeplink  
iets minder kutleven als je moer..
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 11:19   quote  deeplink  
Durf je miet op je eigen forum DIABLO? :D Zo hebben we er meer gezien...
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 28 juli 2012 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:54 schreef infamous psv het volgende:
iets minder kutleven als je moer..
Laat gaan. Het riekt naar angst bij Diablo. Logische reactie als je zo even de selecties naast elkaar zet. Ik kan er wel begrip voor opbrengen. Hij heeft dit forum als een soort uitlaatklep nodig wetende dat het onvermijdelijke zal geschieden. Ik ben echt van mening dat we hem vanuit menselijk oogpunt die ruimte moeten geven en er niet al te veel op in moeten gaan. Uiteindelijk zal na een ontkenningsfase, waarin diablo figuurlijk wild om zich heen slaat, het proces van acceptatie beginnen. Ik wil hem hierbij sterkte wensen.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 12:10   quote  deeplink  
mooi gesproken PSVMocro, van mij mag hij de pespokkuh krijgen...
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 28 juli 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:10 schreef infamous psv het volgende:
mooi gesproken PSVMocro, van mij mag hij de pespokkuh krijgen...
Ook mooi gesproken. haha
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:16 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ook mooi gesproken. haha
men inspireert elkander om tot grote hoogtes te stuwen...
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:46 schreef DIABLO-AJAX het volgende:
hahahahahahaha jullie kunnen niet eens tegenargumenten bedenken en alleen maar gaan schelden. Knap hoor. Zelfs de supporters van de oudere generatie van pisvee vind de club niks meer. Die er altijd zitten. Jullie zijn zo dom he. Zorg eerst nou maar dat jullie de CL weer een keer gaan spelen GEMEENTECLUB. Jullie krijgen ook nog is al het geld van de gemeente; kopen kopen kopen als een wanhopige kat. Zielig, maar jullie bereiken toch niets.

@RenatoBos Dat weet ik wel hoor. Als je vroeger naar Ajax ging moest je vlak voor je er was door een Joodse wijk. Daarom worden wij Joden genoemd. Beter dan 'boeren'.. Wat een kutleven heb je dan
Typisch zon gevalltje van: ik ga effe lekker lopen provoceren, kijk mij eens stoer zijn. Mamma diablo heeft het weer poepie in broekie gedaan. Bleeeeebleeeeeeee
Aartus
 Aartus - zondag 29 juli 2012 - 00:40   quote  deeplink  
Reageer toch niet op die 020 ers,ik ben zelf voor fc twente,zaten gisteravond heel wat feyenoorders,ze kunnen alleen maar schelden van tyfusclub,scheitclub enz,moet je is op die sites gaan ajax en feyenoord,en zeggen dat je voor een andere club bent,je weet niet wat je over je heen krijgt.
tomson
 tomson - zondag 29 juli 2012 - 00:46   quote  deeplink  
Go Aartus! Die KUTFeyenoorders!
Aartus
 Aartus - zondag 29 juli 2012 - 00:47   quote  deeplink  
infamous psv,heb ik toch gezegd,zit die tomson van feyenoord is hier ook al te schelden van kutclub,net zoals gister tegen fc twente scheitclub,tyfusclub enz,t is gewoon jaloezie dat de clubs uit de provincie feyenoord en ajax achter zich laten.
gewoon een minderwaardigheidcomplex in amsterdam en rotterdam.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax heeft gelijk maar PSV wordt fluitend kampioen van Nederland









0.0076150