BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax heeft gelijk maar PSV wordt fluitend kampioen van Nederland

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 18 juli 2012 - 08:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ajax heeft gelijk maar PSV wordt fluitend kampioen van Nederland (VoetbalZone)

mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - vrijdag 03 augustus 2012 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 15:04 schreef arikanari het volgende:

[..]

Is goed jongen als jij mijn ticket betaald, woon al een heel lange tijd niet meer in Nederland. Maar wie doet er nou dan tof, jij toch.

1. Bijna alle posts die je geplaatst heb zijn hier in dit topic, hieruit kan ik constateren dat je graag provoceert.
2. Je spreid allemaal leugens rond over jezelf. In andere woorden je probeert je beter over te laten komen dat je bent.
3. Je beweert dat ik dingen zomaar zeg, terwijlje ondertussen hetzelfde doet.
4. Je komt niet met fatsoenlijke tegenargumenten.
5. Nu denk je ook nog dat je gevaarlijk bent.

Kan nog wel even doorgaan, maar het feit dat niemand je hier helpt zou je eigenlijk al iets moeten zeggen toch??? Iedereen begint over je te mekkeren, maar jij bent zo druk bezig met je gelijk krijgen dat je dat niet doorhebt.
Daarom heb je zoon grote bek op het forum. Je zit in het buitenalnd. Je bent een lachtertje man. En nogmaals, ik heb geen leugens verteld. Voel je je eigen minderwaardig als ik daadwerkelijk de Uva heb afgerond? En over fatsoelijke tegenargumenten praat je weer bullshit, zoals eerder. Ik werd uitgelachten over transfers, en dan kom ik met een transfer die mijn verhaal bevestigd, en dan krijg ik een antwoord over een wisselkoers.! ben je niethelemaal lekker. Ik had gelijk, en soms moet je dat ook toegeven dat iemand je meerdere is aribombari
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - vrijdag 03 augustus 2012 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 01:59 schreef arikanari het volgende:
En tegelijkertijd naar de Burgerking, Kentucky fried chicken en de taco bell. Dat wijfie van hem heb een reuzehonger.
nee hoor je moeder heeft geen reuzehonger.
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - vrijdag 03 augustus 2012 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 augustus 2012 - 22:41 schreef arikanari het volgende:

[..]

En niet zo'n klein beetje ook.
Je moeder is geen varken:(
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:05   quote  deeplink  
mitch pleurt op janker.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 13:05 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
mitch pleurt op janker.
En wat voor 1 het is een grote farizeeër..

Hier dit schreef hij gisteren op snavelforum..

 mitch_amsterdam - vrijdag 03 augustus 2012 - 09:10   quote  deeplink  
en wtf komen die psv'ers hier doen op dit forum? Laat ze lekker hun graf ingaan.

Volgens mij heeft ie het gros van zijn posts op dit forum gedaan, hoe ongeloofwaardig kan je toch zijn..
mitch_amsterdam
 mitch_amsterdam - vrijdag 03 augustus 2012 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 14:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En wat voor 1 het is een grote farizeeër..

Hier dit schreef hij gisteren op snavelforum..

 mitch_amsterdam - vrijdag 03 augustus 2012 - 09:10   quote  deeplink  
en wtf komen die psv'ers hier doen op dit forum? Laat ze lekker hun graf ingaan.

Volgens mij heeft ie het gros van zijn posts op dit forum gedaan, hoe ongeloofwaardig kan je toch zijn..
Moet he weer ff tegen je homovriendjes zeggen hé, anders wordt je vanavond weer niet in je bruine anjer genomen!
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 14:44 schreef mitch_amsterdam het volgende:

[..]

Moet he weer ff tegen je homovriendjes zeggen hé, anders wordt je vanavond weer niet in je bruine anjer genomen!
Kijk Mitch, je wilt het gewoon niet zien. We grappen en grollen er hier wat af en proberen de provocaties een beetje licht te houden. Maar dan kom jij eraan en trekt meteen die pleur van je open alsof jij de wijsheid in pacht hebt. Zal je effe wakker maken dat heeft niemand. Het feit dat je 1 tegenargument had dat goed was, Chivu. Wil nog niet zeggen dat alle andere onzin die je uitgekraamt hebt je vergeven is. Dat je me dan vervolgens een dreigbericht gaat sturen laat maar weer zien wat voor iemand je bent. Je wilt gewoon je gram halen en dat gaat je nooit lukken hiero, wordt wakker man. Je laat je eigen alleen maar dom overkomen.
sim
 sim - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:22   quote  deeplink  
test
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Onze Mitch stuurde me een PB'tje, om zijn status als afgestudeerde maar weer eens te bevestigen.

kut ventje

Een vriend van mij is toevallig heel goed met computers. Blijkbaar ben je dus niet zo anoniem als je je eigen voordoet.

GROETEN MITCH
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:17   quote  deeplink  
Bij jouw zet ie er nog de groeten onder, mij wilde hij het liefst dood hebben zei die de in-ter-net hooligan..

120702401_16_UXhh.jpeg
arikanari
 arikanari - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:17 schreef RenatoBos het volgende:
Bij jouw zet ie er nog de groeten onder, mij wilde hij het liefst dood hebben zei die de in-ter-net hooligan..

[ afbeelding ]
Wel lachen toch, heb een vriend die goed is met computers, DWAAS. Jezus had beter kunnen zeggen heb een vriend die zometeen door mijn schuld in de bak zit. Ze kunnen hem net zo goed vinden als hij mij.
Wat een waslap, niet dan.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 03 augustus 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 17:40 schreef arikanari het volgende:

[..]

Wel lachen toch, heb een vriend die goed is met computers, DWAAS. Jezus had beter kunnen zeggen heb een vriend die zometeen door mijn schuld in de bak zit. Ze kunnen hem net zo goed vinden als hij mij.
Wat een waslap, niet dan.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:13   quote  deeplink  
+2
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - vrijdag 03 augustus 2012 - 18:18   quote  deeplink  
nog gaat mitchje lopen wahahahahah.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 04 augustus 2012 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 16:00 schreef arikanari het volgende:
Onze Mitch stuurde me een PB'tje, om zijn status als afgestudeerde maar weer eens te bevestigen.

kut ventje

Een vriend van mij is toevallig heel goed met computers. Blijkbaar ben je dus niet zo anoniem als je je eigen voordoet.

GROETEN MITCH
Even voor de duidelijkheid, men kan via dit forum nooit je huis- of e-mail adres of andere gegevens achterhalen. Hoe goed ze ook met computers zeggen te zijn...
Alleen als je rechtstreeks met iemand mailt (dus buiten dit forum om) is je ip adres te achterhalen maar ook dan kunnen ze niet je huisadres of telefoon nummer achterhalen (mits je als eenmanszaak een domein aan je ip hebt gekoppeld, maar dat heeft een normaal iemand niet)
tomson
 tomson - zaterdag 04 augustus 2012 - 01:16   quote  deeplink  
Een hele opluchting B. Ik had me al bibberend in een hoekje verstopt :.D
sim
 sim - zaterdag 04 augustus 2012 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 01:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, men kan via dit forum nooit je huis- of e-mail adres of andere gegevens achterhalen. Hoe goed ze ook met computers zeggen te zijn...
Alleen als je rechtstreeks met iemand mailt (dus buiten dit forum om) is je ip adres te achterhalen maar ook dan kunnen ze niet je huisadres of telefoon nummer achterhalen (mits je als eenmanszaak een domein aan je ip hebt gekoppeld, maar dat heeft een normaal iemand niet)
Ja we willen het hier gezellig houden Bouwdewijn,zijn hier geen regels of mag je hier elkaar van alles toe wensen en zeggen wat je wilt?

Bij psv netwek.to mag ik niet eens meer de groeten doen anders gele kaart

groeten sim

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door sim --
tomson
 tomson - zaterdag 04 augustus 2012 - 01:36   quote  deeplink  
Hahaha dat vind ik wel flauw hoor sim. groeten tom
sim
 sim - zaterdag 04 augustus 2012 - 02:02   quote  deeplink  
goed zo tomson

groeten sim
arikanari
 arikanari - zaterdag 04 augustus 2012 - 04:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 01:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid, men kan via dit forum nooit je huis- of e-mail adres of andere gegevens achterhalen. Hoe goed ze ook met computers zeggen te zijn...
Alleen als je rechtstreeks met iemand mailt (dus buiten dit forum om) is je ip adres te achterhalen maar ook dan kunnen ze niet je huisadres of telefoon nummer achterhalen (mits je als eenmanszaak een domein aan je ip hebt gekoppeld, maar dat heeft een normaal iemand niet)
Was ook nog niet erg bang, en al zou hij het wel kunnen dan moet hij nog eerst een ticket van minstens 900 euro kopen. Was gewoon een zielig PB'tje vandaar dat ik hem maar even publiceerde. Krijgt hij nu trouwens een ban, voor provocaties en bedreigingen???
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 06:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 04:29 schreef arikanari het volgende:

[..]

Was ook nog niet erg bang, en al zou hij het wel kunnen dan moet hij nog eerst een ticket van minstens 900 euro kopen. Was gewoon een zielig PB'tje vandaar dat ik hem maar even publiceerde. Krijgt hij nu trouwens een ban, voor provocaties en bedreigingen???
Vergeet iemand doodwensen niet..
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 04 augustus 2012 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 01:27 schreef sim het volgende:

[..]

Ja we willen het hier gezellig houden Bouwdewijn,zijn hier geen regels of mag je hier elkaar van alles toe wensen en zeggen wat je wilt?

Bij psv netwek.to mag ik niet eens meer de groeten doen anders gele kaart

groeten sim
We hebben regels. Overtredingen graag melden via de 'meld dit bericht' linkje die bij elke post staat.
Je mag de groeten doen, maar ik moet zeggen dat het wel enigzins irriterend werkt. Normalerwijs doet men dat op een forum dan ook niet bij elke post.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 04 augustus 2012 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 04:29 schreef arikanari het volgende:

[..]

Was ook nog niet erg bang, en al zou hij het wel kunnen dan moet hij nog eerst een ticket van minstens 900 euro kopen. Was gewoon een zielig PB'tje vandaar dat ik hem maar even publiceerde. Krijgt hij nu trouwens een ban, voor provocaties en bedreigingen???
Over moderatie doen we geen publiekelijke uitspraken, maar het geposte bericht was toch niet enorm bedreigend voor je? Anders graag ff via PM bij mij melden dan kan ik er dieper op induiken. Alleen als iemand expliciet aangeeft dat hij/zij een dreigement/provocatie heeft ontvangen pet PM kunnen we erop reageren.
Provocaties en bedreigingen als posts reageren we op zodra we aan het modereren slaan, maar de posts melden helpt bij het versnellen daarvan.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:07   quote  deeplink  
Een button die je niet moet gebruiken alleen in uitersten vind ik, als iemand met zware ziektes als kanker bijvoorbeeld gaat smijten, dan twijfel ik geen moment om hem te melden..voor de rest zijn we bijna allemaal wel mans genoeg hier denk ik om iemand op zijn tekortkomingen te wijzen..
sim
 sim - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:40   quote  deeplink  
juist goed gezegt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 augustus 2012 door sim --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 04 augustus 2012 - 13:53   quote  deeplink  
groeten sim..
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 05 augustus 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 11:19 schreef mitch_amsterdam het volgende:
Hoe groter psv wordt, hoe harder ze vallen! Heerlijk om ze vernederd te zien worden:) Ik, als ajax fan, heb nog meer respect de laatste jaren voor 010 dan dat zootje onder de rivieren. Bij een klein beetje regen staan ze al onder water.
wat zijn we hard gevallen.
arikanari
 arikanari - maandag 06 augustus 2012 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 12:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Over moderatie doen we geen publiekelijke uitspraken, maar het geposte bericht was toch niet enorm bedreigend voor je? Anders graag ff via PM bij mij melden dan kan ik er dieper op induiken. Alleen als iemand expliciet aangeeft dat hij/zij een dreigement/provocatie heeft ontvangen pet PM kunnen we erop reageren.
Provocaties en bedreigingen als posts reageren we op zodra we aan het modereren slaan, maar de posts melden helpt bij het versnellen daarvan.
Nee was niet erg bedreigend voor mij, stoor me daar niet zo aan om eerlijk te zijn. Van mij hoeft hij ook geen ban te krijgen. Moest er meer om lachen dan dat ik er agressief van werd. Dus van mij ga je geen melding krijgen, althans niet zo snel.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 19:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee ajaksaanhangsel zijn dat is een zegen, jij kan echt dom lullen..
Als er 1 kutclub in Nederland is dan is dat jouw FC Wanhoop uit Snavelstad wel, ik zie je van alles afgeven op mijn Eindhovense broeders maar heb je wel eens in je eigen kamp gekeken neus..jij snapt naar ale waarschijnlijkheid niet eens waar de term jodenpubliek vandaan komt..
Jij weet wel waar die term vandaan komt?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Ja dat weet ik wel..!!
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2012 - 12:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Over moderatie doen we geen publiekelijke uitspraken, maar het geposte bericht was toch niet enorm bedreigend voor je? Anders graag ff via PM bij mij melden dan kan ik er dieper op induiken. Alleen als iemand expliciet aangeeft dat hij/zij een dreigement/provocatie heeft ontvangen pet PM kunnen we erop reageren.
Provocaties en bedreigingen als posts reageren we op zodra we aan het modereren slaan, maar de posts melden helpt bij het versnellen daarvan.
ik heb schijt aan die meldbutton , das n homoknop..
Ik sta mijn mannetje elf wel ongeacht tegen wie en hoeveel..
Deze gozer buigt voor niemand.

Wel genoten van PSV gisteren voor degene die dat niet gemerkt heb...ghehehehe
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Ik heb ook genoten..!!
sim
 sim - donderdag 09 augustus 2012 - 02:50   quote  deeplink  
EVEN U AANDACHT VOOR HET VOLGENDE
Nou hier komt ie dan zo denk ik erover?
Psv is klaar voor het jubileumseizoen.
Door in Amsterdam een eerste slag te slaan,is bovendien de eerste schaal van het seizoen veroverd.Daarnaast heeft PSV een mentale tik uitgedeeld aan de regerend landskampioen door soeverein de wedstrijd te winnen.
Uitblinkers bij PSV waren Willems en Lens,zij lijken onder Advocaat met de week beter te worden.
Snelheid,felheid gekoppeld aan fysieke kracht zorgden ervoor dat het tweetal hun directe tegenstander meer dan de baas was.
Het word nog een hels karwei voor Erik Pieters en Tim Matavz om zich terug in het elftal te knokken.
Het team staat nu,vanuit deze organisatie moet PSV iedere tegenstander in Nederland domineren.
Echter zijn er ook nog steeds verbeterpunten.
De nonchalance steekt bij vlagen nog steeds de kop op waardoor er onnodig goals worden weggegeven.
Hutchinson,Tyton en Marcello willen zich hieraan nog wel eens schuldig maken.
Weet PSV ook dit euvel uit het elftal te krijgen zodat wedstrijden op tijd worden beslist,dan is succes verzekerd.
Met het huidige potentieel aan talent kun je dan zelfs bij een gunstige Europese loting heel ver komen in de Europa League.
Het zou wat zijn,in 2013 bij het 100-jarig bestaan de landstietel en een Europese prijs veroveren.
Dromen mag,zullen we maar zeggen.

Dank u voor u aandacht
Jan1970
 Jan1970 - donderdag 09 augustus 2012 - 07:59   quote  deeplink  
Geen idee of Ajax gelijk heeft. Kan ik me in grote lijnen vinden in de beleidswisseling. De toekomst zal het leren.
Maar PSV fluitend kamopioen?? Het kampioenschap behoort tot de mogelijkheden, zeker!! Maar het zijn niet de wedstrijden tegen Ajax of Twente (excuses aan ieder van wie ik zijn cluppie niet noem, maar alle 17 noemen gaat me toch te ver) de je kampioen maken.
Het kampioenschap gaat over 34 wedstrijden en de meeste punten worden verprutst tegen anderen dan Ajax, Feyenoord e.d.
RKC uit, altijd lastig en juist die wedstrijden mag je niets laten liggen.
"Fluitend".. als dat de instelling is, dan wordt Ajax zeker kampioen :-)
Wordt een mooi seizoen!!
Wil1234
 Wil1234 - donderdag 09 augustus 2012 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 18:56 schreef DIABLO-AJAX het volgende:
Ik snap niet hoe je voor pisvee kan zijn.
- Geen supporters
- Geen sfeer
- Lelijk voetbal
- Nooit overtuigend
- Duikelaars en schoppers als ze het niet kunnen winnen

Ik kom er elk jaar met Ajax. Ik post ook nooit wat hier op maar pisvee is gewoon zo kut club en die boeren blijven maar doorgaan met dat gejank pleur op man. Altijd spelers kopen en nog lelijk voetbal spelen. Het is belachelijk. DE topclub??? Met 600 000 supporters in Nederland zeker? Dan het publiek die je alleen hoort na een goal. Dan hoor je 1 minuut lang: boeren boeren boeren... MEER NIET?! Belachelijke k*t club is het.
nee dat aartslelijke stadion bij jullie, die sfeerloze betonnen bak.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 09 augustus 2012 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 10:12 schreef Wil1234 het volgende:

[..]

nee dat aartslelijke stadion bij jullie, die sfeerloze betonnen bak.
+100
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - donderdag 09 augustus 2012 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 18:56 schreef DIABLO-AJAX het volgende:
Ik snap niet hoe je voor pisvee kan zijn.
- Geen supporters
- Geen sfeer
- Lelijk voetbal
- Nooit overtuigend
- Duikelaars en schoppers als ze het niet kunnen winnen

Ik kom er elk jaar met Ajax. Ik post ook nooit wat hier op maar pisvee is gewoon zo kut club en die boeren blijven maar doorgaan met dat gejank pleur op man. Altijd spelers kopen en nog lelijk voetbal spelen. Het is belachelijk. DE topclub??? Met 600 000 supporters in Nederland zeker? Dan het publiek die je alleen hoort na een goal. Dan hoor je 1 minuut lang: boeren boeren boeren... MEER NIET?! Belachelijke k*t club is het.
ja mensen hij omschrijft de sfeerloze clubliefde voor ajax gegegegeegeg.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 augustus 2012 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 07:59 schreef Jan1970 het volgende:
"Huilend".. als dat de instelling is, dan wordt Ajax zeker kampioen :-)
Wordt een mooi seizoen!!
Ajb..MT_Toscana_Rec_Tissue.jpg
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 10 augustus 2012 - 01:04   quote  deeplink  
goedzul die je bent.. laat hem zijn trui gebruiken
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 augustus 2012 - 01:27   quote  deeplink  
Daar kleurt ie dan roze van...ach past ook bij ajaks tegenwoordig..
Jan1970
 Jan1970 - vrijdag 10 augustus 2012 - 09:31   quote  deeplink  
thnx voor de tissues.
Zal ze bewaren om ze eind van het seizoen terug te geven.
Zo zeker al van het kampieonschap zal gemakzucht toeslaan en heb je ze aan het eind van het seizoen zelf nodig. ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 10 augustus 2012 - 12:31   quote  deeplink  
Graag gedaan..
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 09:29   quote  deeplink  
Net als vorig jaar zeker...😜

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Ajax heeft gelijk maar PSV wordt fluitend kampioen van Nederland









0.0102770