BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heersend PSV maat te groot voor zwak Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 20:00   quote  deeplink  
PSV is de absolute titelfavoriet voor komend seizoen. Die conclusie kan getrokken worden na een indrukwekkend optreden tegen landskampioen Ajax (4-2 winst). De Eindhovenaren veroverden en passant hun negende Johan Cruijff Schaal.

Wout Stravers
AMSTERDAM

Voor terugkerend PSV-trainer Dick Advocaat was het een mooie binnenkomer. Datzelfde gold voor Mark van Bommel en aankoop Luciano Narsingh. Ola Toivonen (twee keer), Jeremain Lens en Georginio Wijnaldum maakten de PSV-doelpunten in Amsterdam. Toby Alderweireld en Marcelo (e.d.) scoorden voor Ajax.

Flitsstart PSV
De wedstrijd was nog geen 180 seconden onderweg of PSV stond al op voorsprong in de benauwde Arena, waar het dak in verband met onweersbuien gesloten was. Ola Toivonen liep weg bij Ajax-aanvoerder Siem de Jong en knikte simpel raak in de korte hoek (1-0). Het doelpunt leidde een soevereine wedstrijd van PSV in. De Eindhovenaren waren Ajax op alle fronten de baas.

De Amsterdammers speelden zonder Gregory van der Wiel, Christian Eriksen, Miralem Sulejmani en Derk Boerrigter. Het gemis van dat viertal was duidelijk te zien. Waar Frank de Boer tijdens de voorbereiding nog zo tevreden was over de jongelingen, konden zij het tegen PSV niet bolwerken. Pijnlijk voor de landskampioen was dat PSV na elf minuten al op 2-0 kwam.

Lens laat Blind hielen zien
Daley Blind werd ter hoogte van de middenlijn in de luren gelegd door Jeremain Lens en kon vervolgens alleen maar achter de PSV-spits aanhollen. Lens bekroonde de rush met een subliem stiftje over Kenneth Vermeer (2-0). Centrale verdediger Marcelo had na zeventien minuten PSVs derde doelpunt moeten maken, maar raakte de bal schuin voor het Ajax-doel niet goed.

Mark van Bommel maakte in Amsterdam zijn rentree in het PSV-shirt en heerste op het middenveld, met Kevin Strootman en Ola Toivonen als adjudanten. Luciano Narsingh bezorgde de negentienjarige Mitchell Dijks op rechts een zware avond. Op slag van rust scoorde Ajax echter onverwachts tegen. Toby Alderweireld kopte een hoekschop van Theo Janssen via de onderkant van de lat binnen (2-1). Het was veelzeggend dat het de enige kans Ajax-kans was in de voor hen teleurstellende eerste helft.

Eerste prijs voor PSV
In de tweede helft veranderde het spelbeeld amper. Ajax kreeg via Van Rhijn een aardige kans op de gelijkmaker, maar kon daarna niet doordrukken. PSV bleef de bovenliggende partij en was in de omschakeling zonder uitzondering levensgevaarlijk. Zo schoot Narsingh na een uitbraak, ingeleid door uitblinker Lens, op de buitenkant van de paal.

Na een klein uur spelen herstelde PSV de marge van twee treffers. Jetro Willems, die geen enkel probleem had met Araz Özbiliz, maakte een actie en bracht de bal voor het doel. Voor de vrijstaande Toivonen was het geen kunst om 3-1 te maken. De wedstrijd leek gespeeld, maar een knullig eigen doelpunt van Marcelo maakte het ineens weer spannend. De gelijkmaker viel, ondanks een grote kans voor De Jong, niet meer. Georginio Wijnaldum scoorde daarentegen wel en bracht PSV in veilige haven. De Eindhovense club won daardoor verdiende de Johan Cruijff Schaal. Buiten de eerste prijs van het seizoen woog ook de mentale tik die Van Bommel en co uitdeelden zwaar
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 20:01   quote  deeplink  
TERECHT!!!!!!!!!!!!!!
we waren vanaf het begin de betere en door goed druk te zetten kon ajax niet geheel in zijn spel komen..
Nu ff huldiging in die magnetron bekijken...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 20:05   quote  deeplink  
PSVer Ola Toivonen heeft het eerste record van dit seizoen in de boeken geschoten. Zijn razendsnelle treffer tegen Ajax is de snelste openingsgoal in de historie van de Johan Cruijff Schaal.

Toivonen zette de Eindhovenaren al na drie minuten op voorsprong tegen de club uit Amsterdam. Met die snelle treffer nam Toivonen het record van een andere PSVer over. Mateja Kezman scoorde op 12 augustus 2001 al na vier minuten de 1-0 in het Super Cup-duel met FC Twente (3-2).

In de 23 edities om de Nederlandse Super Cup tussen de landskampioen en de bekerwinnaar kwam het tot dusverre vier keer voor dat het eerste doelpunt binnen de eerste tien minuten viel, zo vond Voetbal International uit. Zondagavond ging PSV aan de haal met de Johan Cruijff Schaal. Ajax werd met 4-2 verslagen.
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 20:06   quote  deeplink  
FF lekker eten...
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 05 augustus 2012 - 20:26   quote  deeplink  
ouderwets domineren in de arena lekker,

leuk wat de boer nog zegt dat hun de bovenliggende ploeg warren
ik heb het niet gezien. maar we weten waar we staan.
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Dick Advocaat heeft één officiële wedstrijd nodig gehad om zijn eerste prijs als coach van PSV te pakken in zijn nieuwe dienstperiode. In de strijd om de Johan Cruijff Schaal werd landskampioen Ajax met 4-2 verslagen.

"Eigenlijk zijn we deze wedstrijd niet echt in de problemen geweest", sprak Advocaat na afloop van de wedstrijd in de Amsterdam ArenA. "We hebben bepaalde fases heel goed gespeeld."

De oud-bondscoach van Oranje en Rusland keerde terug naar Eindhoven om prijzen te winnen. De eerste is een feit. "Ik hoorde iemand zeggen dat dit mijn zeventiende prijs is. Ik weet het eerlijk gezegd zelf niet. We gaan voor alle prijzen, deze is ook belangrijk voor ons omdat het een opsteker is voor volgende week."

Advocaat oogde ontspannen op de bank van PSV. "Ach, ik ben nog steeds mezelf. Het zou kunnen dat ik wat opener ben, maar misschien heeft dat wel met mijn bankrekening te maken zoals veel mensen zeggen", oordeelde de trainer met een glimlach.
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Dick flikt het toch weer.. en al vindt men deze prijs niks , ik ben er blij mee..
infamous psv
 infamous psv - zondag 05 augustus 2012 - 22:48   quote  deeplink  
morgen n slotje erop mr nu nog ff genieten
gabri
 gabri - maandag 06 augustus 2012 - 08:49   quote  deeplink  
zal de enigste prijs zijn dit seizoen. Deze schaal mogen de boertjes hebben doen wij die andere wel weer. Groetjes uit AMSTERDAM
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 08:49 schreef gabri het volgende:
zal de enigste prijs zijn dit seizoen. Deze schaal mogen de boertjes hebben doen wij die andere wel weer. Groetjes uit AMSTERDAM
Ben je daar zo overtuigd van na wat je gisteren van je cluppie gezien heb gabri.. ?
gabri
 gabri - maandag 06 augustus 2012 - 10:25   quote  deeplink  
Ik ben er zeker van overtuigd. Dze wedstrijd was voor ajax een wedstrijd om te kijken waar de zwakke punten zijn. Ajax zal nu de posities gaan versterken waar nodig is. Daarbij deden 3 vaste basis spelers niet mee. Ajax speelden met heelveel jonge jongens die er nog net niet goed genoeg zijn en die normaal langzaam gebracht worden. Kortom ik heb er wel vertrouwen in.
tomson
 tomson - maandag 06 augustus 2012 - 10:31   quote  deeplink  
Heeft Ajax geen oefenwedstrijden gespeeld dan? Dit ging om een prijs hoor, nog wel een met de naam van JC er aan verbonden. Dat je jezelf voor de gek houdt moet je zelf weten, maar ik trap er niet in.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 10:50   quote  deeplink  
GHehe..
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 06 augustus 2012 - 13:05   quote  deeplink  
hahahaha dat roepen jullie nu al 2 seizoenen keer op keer hahahahahaha

Nee laten we alvast weer roepen dat Ajax absoluut geen schijn van kans maakt en PSV absoluut veruit de favoriet :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2012 door The Dude :) --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 13:28   quote  deeplink  
Juist das de instelling Dude dan is de teleurtstelling niet zo groot..
JohnnyH
 JohnnyH - maandag 06 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 10:25 schreef gabri het volgende:
Ik ben er zeker van overtuigd. Dze wedstrijd was voor ajax een wedstrijd om te kijken waar de zwakke punten zijn. Ajax zal nu de posities gaan versterken waar nodig is. Daarbij deden 3 vaste basis spelers niet mee. Ajax speelden met heelveel jonge jongens die er nog net niet goed genoeg zijn en die normaal langzaam gebracht worden. Kortom ik heb er wel vertrouwen in.
Mee eens. Daarnaast was het geluk gisteren aan de zijde van PSV en de scheids hadden ze ook zeker niet tegen.
Nog alle vertrouwen in titel 32
tomson
 tomson - maandag 06 augustus 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Heitinga?
tomson
 tomson - maandag 06 augustus 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Nog een aanhanger van de oefenwedstrijd theorie.
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 06 augustus 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 13:28 schreef RenatoBos het volgende:
Juist das de instelling Dude dan is de teleurtstelling niet zo groot..
Kijk, Ajax wil natuurlijk altijd kampioen worden, maar als dat dit seizoen een keer niet gebeurd na 2 keer wel, is dat absoluut geen ramp. Er zal voornamelijk naar het vertoonde spel gekeken worden en naar de ontwikkeling van de jonkies.
Links om of rechts om, de druk ligt bij PSV.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 augustus 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 13:56 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Kijk, Ajax wil natuurlijk altijd kampioen worden, maar als dat dit seizoen een keer niet gebeurd na 2 keer wel, is dat absoluut geen ramp. Er zal voornamelijk naar het vertoonde spel gekeken worden en naar de ontwikkeling van de jonkies.
Links om of rechts om, de druk ligt bij PSV.
Als het is zoals jij aangeeft dan is Ajax geen topclub meer. Het is toch echt wel moeten en niet willen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2012 door PSVMocro --
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 14:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als het is zoals jij aangeeft dan is Ajax geen topclub meer. Het is toch echt wel moeten en niet willen.
Ajax heeft afgelopen jaar bijna niets uitgegeven, PSV bijna 35mln.

Ajax heeft zich rechtstreeks geplaatst voor CL, totaal een verschil van 50mln.
PSV zit tot het nekkie in schulden, Ajax heeft bijna 80mln achter de hand.

Als PSV dit jaar geen kampeioen wordt denk ik dat ze in de zware financiele problemen gaan komen, Ajax niet!

Kortom PSV moet Ajax wilt.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 augustus 2012 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 14:33 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Ajax heeft afgelopen jaar bijna niets uitgegeven, PSV bijna 35mln.

Ajax heeft zich rechtstreeks geplaatst voor CL, totaal een verschil van 50mln.
PSV zit tot het nekkie in schulden, Ajax heeft bijna 80mln achter de hand.

Als PSV dit jaar geen kampeioen wordt denk ik dat ze in de zware financiele problemen gaan komen, Ajax niet!

Kortom PSV moet Ajax wilt.
Neem de moeite om jaarverslagen te downloaden en te bestuderen, dan praten wij verder.
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 06 augustus 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 14:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als het is zoals jij aangeeft dan is Ajax geen topclub meer. Het is toch echt wel moeten en niet willen.
Lekker kort door de bocht.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 augustus 2012 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 14:54 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

Lekker kort door de bocht.
Helemaal niet kort door de bocht. Ik doe geen ongefundeerde uitspraken. Als ik met harde cijfers kom om een punt te maken, dan heb ik vooraf opgezocht of ik geen onzin uitkraam. Als iedereen dat zou doen, dan zouden we deze discussie niet hebben.
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 06 augustus 2012 - 15:17   quote  deeplink  
"Als het is zoals jij aangeeft dan is Ajax geen topclub meer."

welke harde cijfers dan?
Bull's-eye
 Bull's-eye - maandag 06 augustus 2012 - 15:17   quote  deeplink  
Goed zo PSVMocro,laat die Amsterdammers maar lekker dom lullen.Wij weten hoe het er voor staat,hun niet en blijven stront eigenwijs.
Loetje
 Loetje - maandag 06 augustus 2012 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 14:33 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Ajax heeft afgelopen jaar bijna niets uitgegeven, PSV bijna 35mln.

Ajax heeft zich rechtstreeks geplaatst voor CL, totaal een verschil van 50mln.
PSV zit tot het nekkie in schulden, Ajax heeft bijna 80mln achter de hand.

Als PSV dit jaar geen kampeioen wordt denk ik dat ze in de zware financiele problemen gaan komen, Ajax niet!

Kortom PSV moet Ajax wilt.
Fout. Het is een lening, maar schulden hebben ze niet. Dacht jij anders dat een club zoveel geld gaat uitgeven? Dan kon Feyenoord het ook. Ik dacht het eerst ook hoor. Maar zoals Mocro zegt... Eerst lezen!!! Heb me er ook in verdiept!

Uiteraard zou het voor PSV wel zeer interresant zijn weer CL te mogen spelen;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 augustus 2012 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 06 augustus 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 15:17 schreef Bull's-eye het volgende:
Goed zo PSVMocro,laat die Amsterdammers maar lekker dom lullen.Wij weten hoe het er voor staat,hun niet en blijven stront eigenwijs.
Ook weer geen leuke opmerking. Pak de mensen aan die het doen. Niet iedereen is hetzelfde gast!
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 06 augustus 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 16:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook weer geen leuke opmerking. Pak de mensen aan die het doen. Niet iedereen is hetzelfde gast!
ach de pot verwijt de ketel loetje
Loetje
 Loetje - maandag 06 augustus 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 16:33 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

ach de pot verwijt de ketel loetje
ach....
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 augustus 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 15:17 schreef The Dude :) het volgende:
"Als het is zoals jij aangeeft dan is Ajax geen topclub meer."

welke harde cijfers dan?
Ik had het over de 50 en 80 miljoen van Mokum. ;)
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 06 augustus 2012 - 17:14   quote  deeplink  
ok ok, maar die stelling vond ik dus juist kort door de bocht. zeker in een land als nederland heb je het gewoon nodig om een jaar te schakelen, zoals nu. Je kunt kiezen om of weer een bak poen bij concurrenten te legen of om je jeugd de kans te geven op niveau te komen. Als je dat doet, moet je realistischerwijs er van uitgaan dat je geen kampioen wordt. Doet niks af aan het feit dat je gewoon nog een topclub bent. Overigens niet gezegd dat je niet gewoon er voor moet gaan. Het heeft met het verwachtingspatroon te maken.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 06 augustus 2012 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 08:49 schreef gabri het volgende:
zal de enigste prijs zijn dit seizoen. Deze schaal mogen de boertjes hebben doen wij die andere wel weer. Groetjes uit AMSTERDAM
succes bassie.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 06 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 14:33 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Ajax heeft afgelopen jaar bijna niets uitgegeven, PSV bijna 35mln.

Ajax heeft zich rechtstreeks geplaatst voor CL, totaal een verschil van 50mln.
PSV zit tot het nekkie in schulden, Ajax heeft bijna 80mln achter de hand.

Als PSV dit jaar geen kampeioen wordt denk ik dat ze in de zware financiele problemen gaan komen, Ajax niet!

Kortom PSV moet Ajax wilt.
je snapt er niet veel van, maar de afgunst drupt ervan af heerlijk.
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 08:49 schreef gabri het volgende:
zal de enigste prijs zijn dit seizoen. Deze schaal mogen de boertjes hebben doen wij die andere wel weer. Groetjes uit AMSTERDAM
Thx GAYBRI groeten terug. ghehehe
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 06 augustus 2012 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 17:29 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Thx GAYBRI groeten terug. ghehehe
die is zelfs voor jou te makkelijk inflamous :P
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 18:39   quote  deeplink  
Zit ik hier op het ajaxforum ..??
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 18:08 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

die is zelfs voor jou te makkelijk inflamous :P
wie de voorzet geeft kan n goal verwachten
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 17:29 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

je snapt er niet veel van, maar de afgunst drupt ervan af heerlijk.
Denk erder dat jullie het niet begrijpen, dit kunstje flikt de gemeente geen 2de keer meer.

Onlangs zaten jullie in de problemen en zijn op zuideuropese wijze geholpen, er komt geen volgende keer meer, dus weer een seizoen met verlies betekent problemen.
Loetje
 Loetje - maandag 06 augustus 2012 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 19:38 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Denk erder dat jullie het niet begrijpen, dit kunstje flikt de gemeente geen 2de keer meer.

Onlangs zaten jullie in de problemen en zijn op zuideuropese wijze geholpen, er komt geen volgende keer meer, dus weer een seizoen met verlies betekent problemen.
Het zijn geen schulden, neem eens wat van iemand aan! Dacht jij dat als het schulden opleverden dat PSV het dan deed? Kom op man, dan is het risico toch veel te groot.
Mokum1
 Mokum1 - maandag 06 augustus 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Uhhm het enige wat niet klopt in mijn eerste post is dat ik het over schulden had.

Bedoel er meer mee dat het zo weer kan gebeuren en het startgeld CL hard nodig heeft om hun visie kracht bij te blijven zetten. Geen kampioen betekent snijden in de begroting.

Dat is uiteindelijk het enige wat ik duidelijk wilde maken dat PSV moet en Ajax wilt kampioen worden.
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 20:02 schreef Mokum1 het volgende:
Uhhm het enige wat niet klopt in mijn eerste post is dat ik het over schulden had.

Bedoel er meer mee dat het zo weer kan gebeuren en het startgeld CL hard nodig heeft om hun visie kracht bij te blijven zetten. Geen kampioen betekent snijden in de begroting.

Dat is uiteindelijk het enige wat ik duidelijk wilde maken dat PSV moet en Ajax wilt kampioen worden.
Vooruit mr dan
Aartus
 Aartus - maandag 06 augustus 2012 - 21:29   quote  deeplink  
ja psv moet kampioen worden,ajax wil t,en fc twente wordt het.
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 21:29 schreef Aartus het volgende:
ja psv moet kampioen worden,ajax wil t,en fc twente wordt het.
Zou toch leuk zijn.. Voor jou dan
The Dude :)
 The Dude :) - maandag 06 augustus 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 21:30 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zou toch leuk zijn.. Voor jou dan
nee vindt ie niks
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 21:32 schreef The Dude :) het volgende:

[..]

nee vindt ie niks
Denk dat Aartus het wel leuk vindt als Twente kampioen wordt..
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 augustus 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 19:38 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Denk erder dat jullie het niet begrijpen, dit kunstje flikt de gemeente geen 2de keer meer.

Onlangs zaten jullie in de problemen en zijn op zuideuropese wijze geholpen, er komt geen volgende keer meer, dus weer een seizoen met verlies betekent problemen.
Ik zie alleen wat populistisch op onderbuikgevoelens gebaseerde wartaal. Zuid-europese wijze? Klinkt leuk, maar slaat werkelijk waar nergens op. Hoe kun je het verkopen van grond vergelijken met wat er in Europa aan de hand is? In Europa worden miljarden naar landen gestuurd, waarvan men bij voorbaat weet dat ze het (voor een groot deel) nooit terug zullen zien. PSV betaalt de gemeente 2,4 miljoen euro aan pacht, voordat het seizoen gestart is. Op een begroting van rond de 60 miljoen is dat een schijntje. Is hetzelfde als een hypotheek van 200 euro per maand op een jaarsalaris van 60.000 euro.

De laatste pro forma sheet in het jaarverslag laten zien dat PSV 43 miljoen euro op de bank heeft staan. Dus tenzij PSV tegen de 50 miljoen euro verlies gaat draaien en geen enkele speler kan verkopen zal het geen problemen betekenen als er weer een seizoen verlies wordt geleden.
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 22:24   quote  deeplink  
No sweat Mocro.. dat zullen we nog wel n tijdje aanhoren dat gezeur.
wij weten beter en dat is waar het om gaat
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 augustus 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 20:02 schreef Mokum1 het volgende:
Uhhm het enige wat niet klopt in mijn eerste post is dat ik het over schulden had.

Bedoel er meer mee dat het zo weer kan gebeuren en het startgeld CL hard nodig heeft om hun visie kracht bij te blijven zetten. Geen kampioen betekent snijden in de begroting.

Dat is uiteindelijk het enige wat ik duidelijk wilde maken dat PSV moet en Ajax wilt kampioen worden.
Er is het afgelopen jaar al gesneden in de begroting. PSV werkt toe naar structureel plus zonder CL-inkomsten. PSV wil zowel in eigen jeugd investeren en gericht versterken in jonge spelers met potentie en talent. Dat is de visie van PSV.
Aartus
 Aartus - maandag 06 augustus 2012 - 22:30   quote  deeplink  
en weer grijpt ajax naast een schaal,supercup,jong fctwente-jong ajax 2-0,zo weer een beker in de prijzenkast van onze fc.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heersend PSV maat te groot voor zwak Ajax









0.0061719