BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heersend PSV maat te groot voor zwak Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 augustus 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 22:24 schreef infamous psv het volgende:
No sweat Mocro.. dat zullen we nog wel n tijdje aanhoren dat gezeur.
wij weten beter en dat is waar het om gaat
Is ook geen probleem. Ieder zijn mening. Ik had alleen gehoopt dat de overgang naar de gezonde categorie 3 een signaal zou zijn richting mensen die continu riepen dat PSV er financieel slecht voor stond, maar blijkbaar krijg je het er niet uit.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 22:24 schreef infamous psv het volgende:
No sweat Mocro.. dat zullen we nog wel n tijdje aanhoren dat gezeur.
wij weten beter en dat is waar het om gaat
Boerenverstand reikt niet ver..!!
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 00:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Boerenverstand reikt niet ver..!!
zover als nodig is
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:04   quote  deeplink  
Paar hectare weiland..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:07   quote  deeplink  
meer als zat Bos
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Mooi vriend d:-)
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 07 augustus 2012 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 22:22 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik zie alleen wat populistisch op onderbuikgevoelens gebaseerde wartaal. Zuid-europese wijze? Klinkt leuk, maar slaat werkelijk waar nergens op. Hoe kun je het verkopen van grond vergelijken met wat er in Europa aan de hand is? In Europa worden miljarden naar landen gestuurd, waarvan men bij voorbaat weet dat ze het (voor een groot deel) nooit terug zullen zien. PSV betaalt de gemeente 2,4 miljoen euro aan pacht, voordat het seizoen gestart is. Op een begroting van rond de 60 miljoen is dat een schijntje. Is hetzelfde als een hypotheek van 200 euro per maand op een jaarsalaris van 60.000 euro.

De laatste pro forma sheet in het jaarverslag laten zien dat PSV 43 miljoen euro op de bank heeft staan. Dus tenzij PSV tegen de 50 miljoen euro verlies gaat draaien en geen enkele speler kan verkopen zal het geen problemen betekenen als er weer een seizoen verlies wordt geleden.
De problemen zijn in eerste instantie gekomen door de begroting af te stemmen op CL.
Ik zie geen verandering van werkwijze want als je 35mln uitgeeft kan dat alleen rendabel zijn als je de inkomsten van CL incasseerd.

Jouw 43mln van je jaarverslag is van afgelopen jaar, ga er maar vanuit als jullie geen kampioen worden van de 43 er nog maar 25 over zullen zijn.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 07 augustus 2012 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 22:28 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Er is het afgelopen jaar al gesneden in de begroting. PSV werkt toe naar structureel plus zonder CL-inkomsten. PSV wil zowel in eigen jeugd investeren en gericht versterken in jonge spelers met potentie en talent. Dat is de visie van PSV.
Klopt dat hebben ze onlangs besloten waarschijnlijk omdat de cijfers van na de steun zijn tegengevallen en er nu achter komen dat het niet anders gaat in deze tijden. Teams kunnen niet meer bij elkaar gekocht worden...
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 07 augustus 2012 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 08:49 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

De problemen zijn in eerste instantie gekomen door de begroting af te stemmen op CL.
Ik zie geen verandering van werkwijze want als je 35mln uitgeeft kan dat alleen rendabel zijn als je de inkomsten van CL incasseerd.

Jouw 43mln van je jaarverslag is van afgelopen jaar, ga er maar vanuit als jullie geen kampioen worden van de 43 er nog maar 25 over zullen zijn.
Je hebt gelijk dat clubs als PSV en Ajax hun begroting af hadden gestemd op CL-voetbal. Is ook de oorzaak van de verliezen, maar er is wel degelijk een verandering. De kosten zijn structureel omlaag gebracht. Besparing rentelasten van de hypothecaire lening, meer sponsoring, lagere totale kostenpost aan salarissen, etc. Operationeel gezien is er geen gigantisch gat van 15+ miljoen zoals die er in het verleden wel was.

Er zal wel wat af gaan van die 43 miljoen, maar er staat ook veel kapitaal op het veld. PSV had een aantal jaren terug vooral oudere spelers in de selectie. Nu heb je zoveel spelers met langdurige contracten, potentie én talent. Het kapitaal staat weer waar het hoort te staan, namelijk op het veld.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 07 augustus 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 08:51 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Klopt dat hebben ze onlangs besloten waarschijnlijk omdat de cijfers van na de steun zijn tegengevallen en er nu achter komen dat het niet anders gaat in deze tijden. Teams kunnen niet meer bij elkaar gekocht worden...
Dit klopt niet. Het beleid gericht op eigen jeugd én talentvolle jonge spelers met veel potentie was onderdeel van het plan dat klaar lag vóór de grondverkoop. Ze voeren nu gewoon het beleid uit.
The Dude :)
 The Dude :) - dinsdag 07 augustus 2012 - 19:38   quote  deeplink  
@PSVMocro ondanks dat je een goede onderbouwing naar voren schuift, vind ik je wel bijzonder positief. Moet eerlijk zeggen dat ik niet op de hoogte ben van jullie salaris huishouding, desondanks heb ik het idee dat er niet zó veel is gesneden op die post. Bovendien vind ik dat jullie voor bepaalde spelers dusdanig veel hebben betaald, dat die het absoluut móeten maken om idd winst te maken. Bedenk je wel dat je naast transfer waardes ook salaris, makelaarskosten en belastingen moet rekenen. Dat schijnt ook de reden te zijn.dat Ajax af zag van Narsingh. Die situatie zal voor jullie niet anders zijn. We gaan t zien!
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 07 augustus 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 19:38 schreef The Dude :) het volgende:
@PSVMocro ondanks dat je een goede onderbouwing naar voren schuift, vind ik je wel bijzonder positief. Moet eerlijk zeggen dat ik niet op de hoogte ben van jullie salaris huishouding, desondanks heb ik het idee dat er niet zó veel is gesneden op die post. Bovendien vind ik dat jullie voor bepaalde spelers dusdanig veel hebben betaald, dat die het absoluut móeten maken om idd winst te maken. Bedenk je wel dat je naast transfer waardes ook salaris, makelaarskosten en belastingen moet rekenen. Dat schijnt ook de reden te zijn.dat Ajax af zag van Narsingh. Die situatie zal voor jullie niet anders zijn. We gaan t zien!
Nee niet bijzonder positief. Gewoon realistisch. Het beleid zit goed in elkaar. Er moet wel een verschil van 5 miljoen gedicht worden om helemaal niet afhankelijk te zijn van transfers en/of CL-voetbal. Het vertrek van Engelaar zou daar al flink mee helpen.

Ajax is momenteel gewoon übergierig aan het doen. Dat is de reden dat Narsingh niet is gehaald. Even van je laten horen, zodat de spelers gek gemaakt worden. Vervolgens zo lang mogelijk wachten en hopen dat de vraagprijzen zullen zakken. Dat is de tactiek die Overmars op dit moment hanteert. Hij gaat te werk met de mentaliteit van een marktkoopman. OVeral het maximale uithalen. Is op zich niks mis mee, alleen moet je er ook rekening meehouden dat de nieuwe speler tijd nodig zal hebben om te wennen aan zijn nieuwe ploeggenoten en aan het spel.
Aartus
 Aartus - dinsdag 07 augustus 2012 - 23:31   quote  deeplink  
wat ik ik van jc schaal heb gezien gaat t dit jaar tussen mij cluppie fc twente en psv,ajax had niets te vertellen,maar dan ook helemaal niets,jongens gefeliciteerd.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 19:07 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Het beleid gericht op eigen jeugd én talentvolle jonge spelers met veel potentie was onderdeel van het plan dat klaar lag vóór de grondverkoop. Ze voeren nu gewoon het beleid uit.
Ik hoop dat je gelijk hebt! Maar ik vind het vreemd als dat jeugdplan er lag dat er 32 mln uitgegeven word.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 08 augustus 2012 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 07:30 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt! Maar ik vind het vreemd als dat jeugdplan er lag dat er 32 mln uitgegeven word.
Het ging om een eenmalige broodnodige kwaliteitsinjectie en er was geen 32 miljoen euro uitgegeven. Kwam ook iets meer dan 20 miljoen binnen voor spelers die vertrokken.

Overigens supernieuws voor de eredivisie nu Murdoch de rechten voor 1 miljard heeft gekocht. Hier kunnen eredivisieclubs wel wat mee. Nu hopen dat de politiek niet gaat klooien.
Mokum1
 Mokum1 - woensdag 08 augustus 2012 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 08:07 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het ging om een eenmalige broodnodige kwaliteitsinjectie en er was geen 32 miljoen euro uitgegeven. Kwam ook iets meer dan 20 miljoen binnen voor spelers die vertrokken.

Overigens supernieuws voor de eredivisie nu Murdoch de rechten voor 1 miljard heeft gekocht. Hier kunnen eredivisieclubs wel wat mee. Nu hopen dat de politiek niet gaat klooien.
Las het idd, voor de clubs wel ok, maar voor supporters? Of gaat dat erediviesie live gewoon door?
sim
 sim - woensdag 08 augustus 2012 - 16:52   quote  deeplink  
Nou dan maak de seizoenkaarten maar eens goedkoper.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 08 augustus 2012 - 17:56   quote  deeplink  
mee eens sim
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 08 augustus 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 09:28 schreef Mokum1 het volgende:

[..]

Las het idd, voor de clubs wel ok, maar voor supporters? Of gaat dat erediviesie live gewoon door?
Lijkt me wel, misschien in een andere format.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 08 augustus 2012 - 19:14   quote  deeplink  
laten we mr afwachten
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 08 augustus 2012 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 16:52 schreef sim het volgende:
Nou dan maak de seizoenkaarten maar eens goedkoper.
Dat zal niet gebeuren. PSV kan door die extra inkomsten het gat in de begroting dichten en misschien al operationeel winst boeken zonder transfer en CL-inkomsten.
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 augustus 2012 - 20:26 schreef eindhovenpsv1 het volgende:
ouderwets domineren in de arena lekker,

leuk wat de boer nog zegt dat hun de bovenliggende ploeg warren
ik heb het niet gezien. maar we weten waar we staan.
Waarschijnlijk omdat je nog dronken was van carnaval...😜
Kgg kgg kgg...
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 14:18 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als het is zoals jij aangeeft dan is Ajax geen topclub meer. Het is toch echt wel moeten en niet willen.
Er is maar een club die kampioen moet worden en dat is psv...
Het geld zal toch ook terug verdiend moeten worden...
Als psv dit jaar weer geen kampioen wordt, zullen ze zich toch echt
zorgen moeten gaan maken...
hippy
 hippy - donderdag 23 augustus 2012 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 22:30 schreef Aartus het volgende:
en weer grijpt ajax naast een schaal,supercup,jong fctwente-jong ajax 2-0,zo weer een beker in de prijzenkast van onze fc.
Dus...lekker veelzeggend allemaal...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Heersend PSV maat te groot voor zwak Ajax









0.0054240