BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 10:54 schreef VVout het volgende:
Die Chinese competitie loopt in een paar jaar over ons heen als ze zo door gaan. Levensgrote voetbal internaten waar kids al vanaf zeer jonge leeftijd een hoofd doel hebben en dat is voetbal. Daar worden dan ervaren trainers uit de voetbal wereld naar toe gehaald die het ze mogen onderwijzen. Pèlle is daar gewoon mede een onderdeel van, die houden ze zeer goed in de gaten. Ik denk dat we hier de boel weer lekker aan het onderschatten zijn en in één keer vragen de heren zich af "Hoe kan dat nou?"
Wat wil je als kikkerlandje nou beginnen tegen Chinese zevenjarenplannen...

Er wonen daar drie keer zoveel mensen als in heel Europa....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2016 door Barabas --
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 11:00 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat wil je als kikkerlandje nou beginnen tegen Chinese zevenjarenplannen...

Er wonen daar drie keer zoveel mensen als in heel Europa....
Dus heb je ook het idee dat we deze natie aan het onderschatten zijn?
brettemerton
 brettemerton - donderdag 21 juli 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Pelle 2,5 jaar naar China en daarna afbouwen bij Feyenoord!! Is die Balotelli niet iets voor ons. Kan via Feyenoord zijn plekkie in het Italiaanse team weer terugverdienen :) Oh nee.. we hebben Jorgensen al
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 11:02 schreef VVout het volgende:

[..]

Dus heb je ook het idee dat we deze natie aan het onderschatten zijn?
Niet echt nee.... de Nederlandse opstelling tov China op welk vlak dan ook doet er niet toe.

En de houding van Europa is imo wel de verkeerde, maar om dat nou onderschatting te noemen... Protectionisme.... lachwekkend middeleeuwse politiek. De Engelsen snappen dat volgens mij veel beter, ze zijn bijvoorbeeld het eerste en enige niet Aziatische lid van de Aziatische Investeringsbank.... terwijl Europa zit te pitten en de ene na de andere zeepbel creëert en in stand probeert te houden om ons te kunnen vertellen dat er een half procent economische groei is..... stelletje sufferds. En de burgers tuinen er nog in ook.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 juli 2016 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 11:30 schreef brettemerton het volgende:
Pelle 2,5 jaar naar China en daarna afbouwen bij Feyenoord!! Is die Balotelli niet iets voor ons. Kan via Feyenoord zijn plekkie in het Italiaanse team weer terugverdienen :) Oh nee.. we hebben Jorgensen al
Of Mario Gomez, die heeft ook zijn contract opgezegd bij Besiktas..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 juli 2016 - 12:09   quote  deeplink  
Ik denk dat Pellè t best vindt. Die heeft meer bereikt dan gedroomd
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Heeft op de juiste momenten zijn kans gegrepen. Het is m van harte gegund!
nr 10
 nr 10 - donderdag 21 juli 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 10:22 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik heb daar niks over gelezen, maar eerlijk gezegd begrijp ik wel dat Pellè nu veel lager op de lijst komt te staan. Die competitie heeft gewoon geen niveau, waardoor het ook lastiger is om zelf op niveau te blijven. Ik begrijp de stap van Pellè ook niet helemaal. Natuurlijk, hij krijgt bergen geld daar, maar ik las al die jaren dat zijn droom was om spits van Italië te worden. Nu is hij dat eindelijk, gaat hij naar China. Tsja, dan is de kans groot dat je dat kunt vergeten. Als van Persie 4 jaar terug naar China was gegaan, was hij ook nauwelijks nog opgeroepen voor Oranje. Zo werkt dat nu eenmaal met die slechte competities. Pellè had beter op niveau kunnen blijven spelen. Denk dat hij bij een Everton ook genoeg had kunnen verdienen en dan had hij nog op niveau kunnen spelen. Anderzijds, hij heeft daar niet heel lang getekend, geloof ik. Wellicht kan hij, als hij dan nog een respectabel niveau heeft, nog even terugkeren naar Rotterdam...
Zag het in een interview op de tv.
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 12:22   quote  deeplink  
Ik wil het wel eens zien, binnenkort verkast de buitenlandse voetbal elite er in zijn geheel naar toe en zullen er daar te plaatse ook heel wat spelers opstaan. Het gokken zit daar in hun bloed en alleen de omzet in die branche past die van Nederland er 3 keer in. Met dat in je achterhoofd gaat het echt niet lang duren dat ze zich gaan profileren in het voetbal.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 21 juli 2016 - 12:43   quote  deeplink  
Mwah..
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 13:11   quote  deeplink  
Net als overal moet er eerst een voetbalcultuur ontstaan. Nu denken veel Chinezen dat ze het kunnen kopen, maar zo werkt het natuurlijk niet. Zo'n Wang bij ADO is in mijn optiek iemand die dat wel begrijpt, al maakt hij de indruk niet te weten hoe. Blij dat wij niet met zulke gasten te maken hebben!
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 13:11 schreef Barabas het volgende:
Net als overal moet er eerst een voetbalcultuur ontstaan. Nu denken veel Chinezen dat ze het kunnen kopen, maar zo werkt het natuurlijk niet. Zo'n Wang bij ADO is in mijn optiek iemand die dat wel begrijpt, al maakt hij de indruk niet te weten hoe. Blij dat wij niet met zulke gasten te maken hebben!
Voetbalcultuur dus?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_het_voetbal
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 14:57   quote  deeplink  
Tot de uitvinding van pingpong?!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 21 juli 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 12:22 schreef VVout het volgende:
Ik wil het wel eens zien, binnenkort verkast de buitenlandse voetbal elite er in zijn geheel naar toe en zullen er daar te plaatse ook heel wat spelers opstaan. Het gokken zit daar in hun bloed en alleen de omzet in die branche past die van Nederland er 3 keer in. Met dat in je achterhoofd gaat het echt niet lang duren dat ze zich gaan profileren in het voetbal.
Dachten ze dat in Amerika met de MLS ook niet voor elkaar te krijgen? Is ook nog steeds niet gelukt. Het halen van wat oudere sterren die (over het algemeen) op hun retour zijn, brengt je competitie niet tot grote hoogten.
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 15:48   quote  deeplink  
In Amerika geen voetbal internaten met een zooi Chinezen. Zijn ze een jaar of 4 geleden mee begonnen, ondertussen staat de eerste lichting jong volwassenen te springen iets te presteren en China het aankomende WK ook. Niet te vergelijken met wat Amerika probeert.

En in ping pong zijn ze ook steengoed. Snel, alert en zeer grote discipline. Denk er maar lekker makkelijk over mensen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 21 juli 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 15:48 schreef VVout het volgende:
In Amerika geen voetbal internaten met een zooi Chinezen. Zijn ze een jaar of 4 geleden mee begonnen, ondertussen staat de eerste lichting jong volwassenen te springen iets te presteren en China het aankomende WK ook. Niet te vergelijken met wat Amerika probeert.

En in ping pong zijn ze ook steengoed. Snel, alert en zeer grote discipline. Denk er maar lekker makkelijk over mensen.
Een voetbalinternaat wil nog niet zeggen dat je talent hebt. Ze zullen ongetwijfeld beter gaan worden, maar je kunt zeker niet zeggen dat ze zomaar de top gaan bereiken. Daar is veel meer voor nodig, ook tactisch en dergelijke. In China zie ik ze nog niet zomaar zo ver komen. Discipline hebben ze daar wel, maar zoals China dingen in de sport doet, moet je niet willen. Ik vraag me af hoeveel vrijwilligheid daar bij zit bij de betreffende sporters. China zal beslist groeien, maar ik zie de echte toppers niet zomaar jarenlang in China gaan voetballen.
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 16:01   quote  deeplink  
Zo lang ze voor hun beleid en kader geen ervaren mensen uit hun eigen cultuur hebben die kwalitatief goed zijn maken ze geen poep klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2016 door Barabas --
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Een van jullie de docu's al gezien over hoe ze er mee bezig zijn?

Waarom zou er bij de grootste bevolkingsgroep ter wereld geen talent te vinden zijn?

Enig idee hoe zeer zij gemotiveerd zijn?

Iemand van jullie dit werkelijk gevolgd de laatste tijd, of berust het op uit de lucht gegrepen aannames?
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 16:23   quote  deeplink  
Gewoon gebaseerd op logica. In Duitsland zijn ze ook gemotiveerd en in Vanuatu ook.

Niemand beweert overigens dat daar geen talenten rond kunnen lopen. Als je een rekensom maakt dan hebben ze 78x zoveel talent rondlopen als wij in Nederland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2016 door Barabas --
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 16:23 schreef Barabas het volgende:
Gewoon gebaseerd op logica. In Duitsland zijn ze ook gemotiveerd en in Vanuatu ook.

Niemand beweert overigens dat daar geen talenten rond kunnen lopen. Als je een rekensom maakt dan hebben ze 78x zoveel talent rondlopen.
quote:
Een voetbalinternaat wil nog niet zeggen dat je talent hebt.
Niet jouw zitaat btw, maar idd. een grote bron aanwezig om uit te selecteren.

En ik vind het gezien hun aanpak juist niet logisch, maar mislukken kan het natuurlijk altijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 juli 2016 door VVout --
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 16:31   quote  deeplink  
Ach.... VVout wat wil je er aan doen dan? Het gaat nog wel ff duren voor de Chinezen zich gaan melden. Tot die tijd missen wij af en toe een toernooi en worden we nog een keer of wat tweede of derde. Best knap voor zo'n kikkerlandje. Komt door de kennis en ervaring die we in de afgelopen honderd jaar hebben opgebouwd. Dat hebben ze in China niet.
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 16:40   quote  deeplink  
Gaan we ook niets aan doen, maar ergerde me eerder aan die kortzichtige uitspraak van Giampiero Ventura.
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 16:46   quote  deeplink  
Ventura... voetbalfossiel... maar hij had ergens ook wel een punt. Het niveau in China kan niet op tegen de 5 grootste competities in Europa. En je kunt je afvragen of de drie competities daarna wellicht óók nog sterker zijn dan de Chinese competitie.

Van voetballen in een zwakke competitie wordt je in ieder geval niet beter. En Pelle is geen internationale superspits die achterover kan leunen. Hij kiest voor het geld en gelijk heeft ie!
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 16:55   quote  deeplink  
Voorlopig een lager niveau misschien, maar ben wel benieuwd hoe het zich ontwikkeld daar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2016 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 10:54 schreef VVout het volgende:
Die Chinese competitie loopt in een paar jaar over ons heen als ze zo door gaan. Levensgrote voetbal internaten waar kids al vanaf zeer jonge leeftijd een hoofd doel hebben en dat is voetbal. Daar worden dan ervaren trainers uit de voetbal wereld naar toe gehaald die het ze mogen onderwijzen. Pèlle is daar gewoon mede een onderdeel van, die houden ze zeer goed in de gaten. Ik denk dat we hier de boel weer lekker aan het onderschatten zijn en in één keer vragen de heren zich af "Hoe kan dat nou?"
Kan wel zo zijn maar word nooit aansprekend..
van geil
 van geil - donderdag 21 juli 2016 - 22:25   quote  deeplink  
Ruim 18 procent van de wereld bevolking is Han-Chinees ,dus daar kun je je wel eens lelijk in vergissen.
van geil
 van geil - donderdag 21 juli 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Herstel het is inmiddels al n ruime 20 procent
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 21 juli 2016 - 22:48   quote  deeplink  
Dan had er toch een keer een balvirtuoos tussen moeten zitten.
van geil
 van geil - donderdag 21 juli 2016 - 22:50   quote  deeplink  
Het gaat denk ik meer om de kijkcijfers
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 21 juli 2016 - 22:53   quote  deeplink  
Nee het gaat in voetbal toch echt om de historie.
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 23:28   quote  deeplink  
En de verre oorsprong er van licht in China dus.
van geil
 van geil - donderdag 21 juli 2016 - 23:34   quote  deeplink  
Rond 1200 speelde Dzjengis Khan al voetbal met zojuist afgehakte hoofden.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 21 juli 2016 - 23:40   quote  deeplink  
Ah dus dat is niet iets van de laatste tijd
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 23:48   quote  deeplink  
Nu heb je alleen van die kudt regeltjes.
VVout
 VVout - donderdag 21 juli 2016 - 23:53   quote  deeplink  
Maar zonder dollen, in het leger daar hadden ze gewoon een leren bal en werd daar gebruikt om behendigheid en vorm te trainen. Engelsen hebben het van daar mee genomen en er wat regeltjes op los gelaten en dit is de basis voor ons hedendaagse voetbal.
Barabas
 Barabas - donderdag 21 juli 2016 - 23:53   quote  deeplink  
Misschien het hoofd van Turpin?
van geil
 van geil - donderdag 21 juli 2016 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 23:34 schreef van geil het volgende:
Rond 1200 speelde Dzjengis Khan al voetbal met zojuist afgehakte hoofden.
Dit is de basis van het hedendaagse voetbal.
ar
 ar - vrijdag 22 juli 2016 - 00:45   quote  deeplink  
Voetballen met het hoofd van Richard Witsche lijkt me wel wat.
Jij Geile?
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 juli 2016 - 09:45   quote  deeplink  
Als je een miljardenbevolking hebt en er voetballen er maar 25 heb je weinig talent te ontwikkelen. In potentie wel, maar dat is geen realiteit. Wat ze in China doen is met bekende voetballers en trainers enthousiasme kweken om zo meer jeugd aan het voetballen te krijgen. Er zit een enorm financieel potentieel om de zaak te omwikkelen. Ik denk dat China in 2022 hoge ogen gooit bij het wk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juli 2016 - 09:46   quote  deeplink  
Chinezen hebben spleetogen..
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 juli 2016 - 09:50   quote  deeplink  
En de kut overdwars.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juli 2016 - 09:52   quote  deeplink  
Ouwe scheefneukert..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 juli 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Rusland is ook nooit echt wat geworden ondanks het vele geld.
Amerika ook niet (beetje) en china word hem echt niet
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juli 2016 - 10:28   quote  deeplink  
Hoeveel clubs struikelen er Europees niet over Russische ploegen..?
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 22 juli 2016 - 10:30   quote  deeplink  
De clubs die er van winnen natuurlijk
VVout
 VVout - vrijdag 22 juli 2016 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juli 2016 - 23:55 schreef van geil het volgende:

[..]

Dit is de basis van het hedendaagse voetbal.
Wou het netjes houden, hooft van Bert rolt volgens mij goed trouwens.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 22 juli 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 09:52 schreef RenatoBos het volgende:
Ouwe scheefneukert..
Ik ben niet oud.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 juli 2016 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 10:28 schreef RenatoBos het volgende:
Hoeveel clubs struikelen er Europees niet over Russische ploegen..?
Genoeg maar het word toch nooit een aantrekkelijke competitie daar voor ons?
Tenminste mij interesseert geen ruk daar.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juli 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 11:33 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Ik ben niet oud.
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juli 2016 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juli 2016 - 13:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Genoeg maar het word toch nooit een aantrekkelijke competitie daar voor ons?
Tenminste mij interesseert geen ruk daar.
Voor ons niet maar voor spelers wel..
Competitie interesseert me ook geen fuck inderdaad..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Graziano Pellè //Held!!!topic









0.0439012