BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - VVV Venlo (zo. 02-09-2012)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:43   quote  deeplink  
FC Twente VVV Venlo (zo 02-09-2012) 14:30

fctwente-logo.png VVV-Venlo.jpg

Datum: 02-09-2012
Tijdstip: 14:30
Plaats: Enschede (Grolsch Veste)
Scheidsrechter: Janssen

Topscores:
Leroy Fer (2) FCT
Dusan Tadic (2) FCT
Nacer Chadli (2) FCT
Brian Linssen (1) VVV

Speelronde 4, en FC Twente is nog steeds ongeslagen. Met 9 punten uit drie wedstrijden wacht VVV thuis voor de vierde proef in de Eredivisie. Na de moordende wedstrijd tegen Bursaspor, de volle 120 minuten, moeten de spelers hun reserves aan gaan spreken. Ook waren er diverse pijntjes te zien op het veld, dus het zou geen verrassing zijn als er met veel reserve spelers gestart wordt. Normaal gesproken zou VVV thuis geen probleem mogen zijn voor de tukkers, maar de bal is rond, en die kan soms raar rollen.

Laatste 5 onderlinge ontmoetingen in de Eredivisie:

Thuis wedstrijden FC Twente
27-08-2012 FC Twente VVV Venlo 4-1
13-03-2011 FC Twente VVV Venlo 2-1
26-09-2009 FC Twente VVV Venlo 2-1
15-12-2007 FC Twente VVV Venlo 1-1
15-08-1993 FC Twente VVV Venlo 3-0

Uit wedstrijden FC Twente
06-05-2012 VVV Venlo FC Twente 4-2
11-09-2010 VVV Venlo FC Twente 1-2
03-04-2010 VVV Venlo FC Twente 0-2
11-03-2008 VVV Venlo FC Twente 0-2
19-12-1993 VVV Venlo FC Twente 0-0

Lokhof ziet kansen tegen FC Twente

Zondag gaat het VVV-Venlo van trainer Ton Lokhoff op bezoek bij FC Twente. De oefenmeester van de Limburgers sluit een stunt tegen de Tukkers zeker niet uit.

Lokhoff.jpg

"Ik weet ook dat de meeste mensen hier geen tweetje of drietje op het toto-formulier invullen, maar het is aan ons om die mensen ongelijk te geven. Het is immers voetbal en daar gebeuren wel vaak gekke dingen!"
"Ik heb in al mijn wedstrijden als speler en trainer nog nooit met honderd procent zekerheid van tevoren een wedstrijduitslag kunnen voorspellen", gaat de trainer verder. "Niemand kan dat, dat is het mooie en onvoorspelbare aan voetbal."

"Ook tegen Twente krijgen we kansen, ook tegen Twente moeten we top voetballen en ook tegen Twente begint het gewoon met 0-0. Dit is een wedstrijd waar voor ons alles te winnen is", besluit Lokhoff op de clubwebsite.

FC Twente verhuurt Nils Röseler aan VVV

FC Twente-verdediger Nils Röseler (20) gaat op huurbasis spelen voor VVV-Venlo. "Röseler geldt als een groot jong talent binnen de selectie van FC Twente", vindt Wim Dusseldorp, technisch manager van VVV.

fc-twente-mist-alleen-bengtsson.jpg

"Zij zien in hem de toekomstige centrale verdediger van de hoofdmacht. De club wil hem daardoor graag wedstrijdervaring in de eredivisie op laten doen en wij maken daar graag gebruik van door hem voor de rest van dit seizoen aan onze selectie toe te voegen. Hij kan als controlerende middenvelder en als centrale verdediger worden ingezet", aldus Dusseldorp op de clubsite

Verbeek: 'Ik denk dat Ajax, FC Twente en PSV in de top drie eindigen'

AZ kan zich na donderdagavond volledig richten op de Eredivisie. De ploeg van Gertjan Verbeek werd in de Europa League uitgeschakeld door Anzhi Makhachkala, dat in Alkmaar met liefst 0-5 te sterk was. Verbeek baalt, maar ziet ook voordelen: "Door de uitschakeling kunnen we nu wat gerichter trainen, daar komt tijd voor vrij", zegt de coach op de website van AZ.

AZ-Alkmaar-Gertjan-Verbeek-s_2680891.jpg

De oefenmeester bereidt zijn ploeg voor op de topper tegen PSV van aankomende zondag. "PSV-uit is voor AZ moeilijk gebleken de afgelopen jaren", weet Verbeek. "PSV heeft een goede selectie als je kijkt naar hun leeftijdsopbouw en individuele kwaliteiten. Ze zijn als ploeg het meest uitgebalanceerd en ze hebben Georginio Wijnaldum momenteel op de bank zitten; dat is een luxe."
"Wat onze doelstelling voor dit seizoen is? Ik vind dat we bij de bovenste vijf ploegen moeten eindigen. Dus plaats vier of vijf, want ik schat in dat Ajax, FC Twente en PSV in de top drie eindigen", vervolgt Verbeek, die niet vreest dat hij nog spelers kwijt zal raken: "Wij halen om 18:00 uur Chinees. Dan is het qua transfers einde oefening. Of er iemand verhuurd kan worden? Er is bij ons is niemand te huur. Het is kopen of niets."

Video beelden



En dan nog even het publiek omdat het gisteren zo mooi was, met Turks commentaar.



Als je dat publiek hoort bij die goals van Twente, kippenvel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 augustus 2012 door arikanari --
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 16:59   quote  deeplink  
Wat gaat het worden, roept u maar. Denk zelf een 2-0 overwinning al ben ik wel bang voor een tegengoal van VVV-Venlo, mede door vermoeidheid.
Lubje
 Lubje - vrijdag 31 augustus 2012 - 18:01   quote  deeplink  
Het was natuurlijk gisteren tegen Bursaspor een slijtageslag. Maar nu moet je zondag tegen VVV karakter tonen. Je bent niet voor niets koploper in de Eredivisie!
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 18:52   quote  deeplink  
gewoon zakelijk de klus klaren,we moeten naar de slag tegen bursaspor geen spetterrende wedstrijd verwachten,3 punten pakken koploper blijven,hoe?dat maakt niet uit,als t niet mooi kan dan maar lelijk.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 18:52 schreef Aartus het volgende:
gewoon zakelijk de klus klaren,we moeten naar de slag tegen bursaspor geen spetterrende wedstrijd verwachten,3 punten pakken koploper blijven,hoe?dat maakt niet uit,als t niet mooi kan dan maar lelijk.
Het zal wel niet de beste wedstrijd van FCT worden in de eredivisie, maar in dit sort wedstrijden mogen we geen punten laten liggen.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 18:01 schreef Lubje het volgende:
Het was natuurlijk gisteren tegen Bursaspor een slijtageslag. Maar nu moet je zondag tegen VVV karakter tonen. Je bent niet voor niets koploper in de Eredivisie!
Het zal wel grotendeels een B-elftal zijn wat gaat toetreden, nu hopen dat die goed gemotiveerd zijn en hun kans pakken om te laten zien dat ze ook goed voetballen kunnen.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:24   quote  deeplink  
Maar wat gaat het worden jongens?
bode
 bode - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:24 schreef arikanari het volgende:
Maar wat gaat het worden jongens?
een makkie overwining van 3-0
bode
 bode - vrijdag 31 augustus 2012 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:24 schreef arikanari het volgende:
Maar wat gaat het worden jongens?
een makkie overwining van 3-0
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:45 schreef bode het volgende:

[..]

een makkie overwining van 3-0
Hoop dat je gelijk gaat krijgen, Fer was nog aardig fit, althans of dat leek zo. Verwacht zeker 1 goal van Tadic. die gaat die limburgers helemaal wegspelen.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:31   quote  deeplink  
ari ik maak me geen zorgen,dit is een heel ander fc twente dan dat van vorig jaar,het niveau van de selectie is vele malen hoger dan vorig jaar,die jongens zijn gretig en willen zondag zeker geen punten verspelen zondag,die willen meedoen om de titel.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:33   quote  deeplink  
vanavond op tv bij rtl 7 een voetbalprogamma,van der gijp twente is favoriet voor de titel,en over fer waren ze lovend.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:33 schreef Aartus het volgende:
vanavond op tv bij rtl 7 een voetbalprogamma,van der gijp twente is favoriet voor de titel,en over fer waren ze lovend.
there can be only one..
PSV will be the one
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:50   quote  deeplink  
ja infamous er kan maar een ploeg kampioen worden,maar van der gijp zei dat,tuurlijk gaat psv ook voor de titel,als we pak m beet 9 wedstrijden verder zijn,kunnen we pas zien welke ploegen om de titel gaan strijden,we zijn nog maar 3 wedstrijden onderweg,er valt nog niets van te zeggen.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 20:24 schreef arikanari het volgende:
Maar wat gaat het worden jongens?
ari t komt goed,gewoon 3 punten.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:38 schreef infamous psv het volgende:

[..]

there can be only one..
PSV will be the one
ja dat zeggen ze al jaren en het komt er maar niet van, vindt dat wij nu het meeste recht op de titel hebben ;-)
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:33 schreef Aartus het volgende:
vanavond op tv bij rtl 7 een voetbalprogamma,van der gijp twente is favoriet voor de titel,en over fer waren ze lovend.
Ik hoorde het ja, van der gijp was meer dan enthousiast.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 22:56 schreef Aartus het volgende:

[..]

ari t komt goed,gewoon 3 punten.
Dat snap ik, maar het is gebruikelijk een uitslag te voorspellen. Als je dan gelijk hebt kun je zeggen, zie je wel ik heb altijd gelijk. haha.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:00 schreef arikanari het volgende:

[..]

ja dat zeggen ze al jaren en het komt er maar niet van, vindt dat wij nu het meeste recht op de titel hebben ;-)
meeste recht omdat
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:08 schreef infamous psv het volgende:

[..]

meeste recht omdat
Omdat we gewoon de beste zijn natuurlijk :-), wat had je dan gedacht. Anders heb je er ook geen recht op.
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:14 schreef arikanari het volgende:

[..]

Omdat we gewoon de beste zijn natuurlijk :-), wat had je dan gedacht. Anders heb je er ook geen recht op.
rare vogel!!
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

rare vogel!!
Haha, je kent me toch.
Aartus
 Aartus - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:40   quote  deeplink  
ari ben je nu ook een vogel,mooi makkelijk kun zo effe hier naar de de grolsch veste vliegen,tot zondag dan hahaha,maar dan moet je nu wel vertrekken.
arikanari
 arikanari - vrijdag 31 augustus 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:40 schreef Aartus het volgende:
ari ben je nu ook een vogel,mooi makkelijk kun zo effe hier naar de de grolsch veste vliegen,tot zondag dan hahaha,maar dan moet je nu wel vertrekken.
14 uurtjes vleigen tot aan dusseldorf he, dus dat kan zaterdagavond wel, of 13 uurtjes tot aan frankfurt, maar dan moet ik nog drie uurtjes rijden.

Grappenmaker
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 september 2012 - 00:38   quote  deeplink  
ari we spelen zondag,dus dat redje wel,geintje haha.
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 05:13   quote  deeplink  
Jaja, als jij mijn ticket betaald, dan ben ik erbij, haha.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 september 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 05:13 schreef arikanari het volgende:
Jaja, als jij mijn ticket betaald, dan ben ik erbij, haha.
ik zal joop vragen of ie je voor de volgende wedstrijd 1 opstuurd vliegticket plus kaartje,ik denk niet dat t lukt,want als t om de poen gaat moet je niet bij joop zijn haha.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 september 2012 - 10:28   quote  deeplink  
chris david een jeugdtalent,wou niet bijtekenen bij fc twente,is niet door de keuring gekomen bij fulham,moet dus gewoon blijven,ja gooi die dollar tekens maar weer uit je ogen chris,wie z,n billen brand moet op de blaren zitten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 september 2012 - 12:27   quote  deeplink  
2-0
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 10:28 schreef Aartus het volgende:
chris david een jeugdtalent,wou niet bijtekenen bij fc twente,is niet door de keuring gekomen bij fulham,moet dus gewoon blijven,ja gooi die dollar tekens maar weer uit je ogen chris,wie z,n billen brand moet op de blaren zitten.
Mooi he, stelletje verwende etters. Afwachten wat die Born gaat doen.
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 12:27 schreef RenatoBos het volgende:
2-0
daar kan ik mee leven
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Even leek het erop dat FC Twente-verdediger Douglas het duel met VVV-Venlo aan zich voorbij moest laten gaan, maar de verdediger kan toch spelen. De geboren Braziliaan had wat pijntjes na de spectaculaire overwinning op Bursaspor in de Europa League (4-1).

Dit meldt de club op haar website. De MRI-scan die de verdediger onderging, om te kijken of er wat mis was met zijn enkel, liet geen onoverkomelijkheden zien. De thuiswedstrijd tegen de Limburgse club is dus haalbaar voor de verdediger, die ook het komende halfjaar in Twente voetbalt nu er geen enkele club hem heeft overgenomen.

Trainer Steve McClaren is blij dat hij een beroep kan doen op zijn pupil. "Het is belangrijk om na een Europees duel geen schade in de competitie op te lopen. De wedstrijd zondag moet gewonnen worden. Daarvoor is het vooral belangrijk wat we zelf doen, we moeten niet te veel met de tegenstander bezig zijn. De focus moet volledig bij deze wedstrijd liggen."
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 16:42   quote  deeplink  
Wat een beer die Douglas, ben benieuwd of de leiding het ook nog gaat doen, hoop van niet en als het toch gebeurd, dan wel een korte tijd. Kunnen niet meer verdedigers missen dit seizoen.
Lubje
 Lubje - zaterdag 01 september 2012 - 16:52   quote  deeplink  
Alles moet erop gericht zijn morgen drie punten binnen te halen tegen VVV. Ik ga ervan uit dat we na zes wedstrijden achttien punten hebben en dan op 29 september ongeslagen als koploper naar de Arena in Amsterdam gaan. Overigens schijnt die nieuwe verdediger, die met die moeilijke naam, die van Manchester City is gehuurd, uit hetzelfde hout te zijn gesneden als Douglas'.
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 16:52 schreef Lubje het volgende:
Alles moet erop gericht zijn morgen drie punten binnen te halen tegen VVV. Ik ga ervan uit dat we na zes wedstrijden achttien punten hebben en dan op 29 september ongeslagen als koploper naar de Arena in Amsterdam gaan. Overigens schijnt die nieuwe verdediger, die met die moeilijke naam, die van Manchester City is gehuurd, uit hetzelfde hout te zijn gesneden als Douglas'.
Als die Boyate of Boyata, effe vergeten net zoals Douglas in zijn eerste seizoenen tekeer gaat hebben we er een hele goede aan. Als je bij Manchester City voetbald heb je natuurlijk wel wat in de benen. Dus laten we maar hopen dat hij erop gebrand is om zich flink te bewijzen dit seizoen.

Of we 18 punten hebben na 6 wedstrijden zou heel mooi zijn maar durf daar niet vanuit te gaan. We doen het nu goed, en ik leef van weekend tot weekend. Zou het belangrijker vinden als we AJAX thuis verslaan dan dat we nu alle punten halen. Het moraal wat het team zou opdoen bij winst in de Arena zou natuurlijk geweldig zijn.
Lubje
 Lubje - zaterdag 01 september 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Kom op zeg. Op de rij: VVV thuis, Willem II uit, Heerenveen thuis en dan naar Ajax. Dat moet toch kunnen! Ik zie het na donderdag en het sluiten van de transferperiode helemaal zitten. Er is zoveel kwaliteit! En Chadli is gelukkig gebleven. Mooi dat Fulham probeerde om hem hier op het laatste moment nog weg te kapen.
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 17:12 schreef Lubje het volgende:
Kom op zeg. Op de rij: VVV thuis, Willem II uit, Heerenveen thuis en dan naar Ajax. Dat moet toch kunnen! Ik zie het na donderdag en het sluiten van de transferperiode helemaal zitten. Er is zoveel kwaliteit! En Chadli is gelukkig gebleven. Mooi dat Fulham probeerde om hem hier op het laatste moment nog weg te kapen.
Nee, daar heb je gelijk in, maar blijf liever met de voeten op de grond. De bal is rond en kan raar rollen. We hebben er inderdaad de kwaliteit voor.
Lubje
 Lubje - zaterdag 01 september 2012 - 17:33   quote  deeplink  
Tuurlijk. Altijd met de beide voeten op de grond en realistisch blijven. Maar een beetje lef en optimisme is niet verkeerd hoor!
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 17:37   quote  deeplink  
Dat is waar, maar ik ben zo bang voor weer zo'n eind als vorig seizoen. Dat was toch gewoon belachelijk wat die jongens hebben laten zien, had er veel meer van verwacht, en ik denk jij ook wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door arikanari --
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 17:37   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door arikanari --
Lubje
 Lubje - zaterdag 01 september 2012 - 18:00   quote  deeplink  
Ja ik had ook meer verwacht en zeker na die gala voorstelling bij PSV. Maar ik geloof dat deze ploeg beter is en vooral mentaal veel sterker. In eerste instantie was ik enorm teleurgesteld dat Luuk de Jong wegging. Maar als ik nu zie wat er voor teruggekomen is: Bulykin en Castaingnos; dat geeft veel meer mogelijkheden. Technisch vind ik ze beide minder dan Luuk de Jong, maar er staat wel iets hoor! Die Bulykin ook, die houdt een hele verdediging bezig, fysiek en mentaal is die ijzersterk. En Castaingnos heeft gewoon nog tijd nodig. Die moeten we over tien wedstrijden nog maar eens weer beoordelen. Mijn grootste vraagteken blijft nog steeds McClaran. Afgelopen donderdag moest hij wel aanvallend spelen, maar dat moet hij in de competitie ook gewoon doen. Als je zoveel kwaliteit hebt en vaak zo veel beter bent dan je tegenstander, dan moet je daar gebruik van maken en die tegenstander gewoon jouw wil op leggen.
arikanari
 arikanari - zaterdag 01 september 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 18:00 schreef Lubje het volgende:
Ja ik had ook meer verwacht en zeker na die gala voorstelling bij PSV. Maar ik geloof dat deze ploeg beter is en vooral mentaal veel sterker. In eerste instantie was ik enorm teleurgesteld dat Luuk de Jong wegging. Maar als ik nu zie wat er voor teruggekomen is: Bulykin en Castaingnos; dat geeft veel meer mogelijkheden. Technisch vind ik ze beide minder dan Luuk de Jong, maar er staat wel iets hoor! Die Bulykin ook, die houdt een hele verdediging bezig, fysiek en mentaal is die ijzersterk. En Castaingnos heeft gewoon nog tijd nodig. Die moeten we over tien wedstrijden nog maar eens weer beoordelen. Mijn grootste vraagteken blijft nog steeds McClaran. Afgelopen donderdag moest hij wel aanvallend spelen, maar dat moet hij in de competitie ook gewoon doen. Als je zoveel kwaliteit hebt en vaak zo veel beter bent dan je tegenstander, dan moet je daar gebruik van maken en die tegenstander gewoon jouw wil op leggen.
Dat vindt ik ook, McLaren is niet de juiste trainer voor Twente. We moeten een aanvallende gast hebben, misschien kan Kluivert volgend jaar de overstap maken. Is een aanvaller geweest en doet het erg goed met de beloften. Zie hem nog wel een goede worden, hopelijk kan hij dat ook bij het eerste team gaan doen.

Luuk de jong was idd. een stuk beter, maar hij bracht het team niet omhoog toen het slecht ging, dus moest nog wel het een en ander bijleren. Dat hij weggegaan is laat maar weer zien hoe hij werkelijk is. Denk dat het voor Bulykin zijn laatste jaren op het hoogste niveau zal zijn en die wil nog wel wat winnen. Daarmee hebben we een sterker persoon.

Denk dat als er dit seizoen niet goed geeindigd wordt, McLaren kan vertrekken.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 september 2012 - 23:29   quote  deeplink  
ook al was t een slijtageslag tegen bursaspor,tegen fc vvv punten laten liggen kan echt niet,als we niet van fc vvv winnen zijn we ook geen kampioenskandidaat,kom op zeg t zijn profs,ze weten toch waar ze het voor doen?geen excuses voor mc laren gewoon winnen die pot.gewoon focussen op fc vvv,daar ben je prof voor,anders heeft de wedstrijd tegen bursaspor geen enkele meerwaarde,vermoeidheid is na 3 dagen echt wel verdwenen,die jongens worden de hele dag door de medische staf onder handen genomen,come one twente pak gewoon 3 punten.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 september 2012 - 23:32   quote  deeplink  
ik had trouwens niet verwacht dat mc laren zo,n bange trainer zou zijn,dit is toch niet typisch engels,want die gaan er wel voor.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 september 2012 - 23:36   quote  deeplink  
juist ari ik ga vaak naar de beloften kijken,maar kluivert speelt altijd aanvallend,altijd voor de winst,je krijgt af en toe wel eens een zeperd,maar aan t einde van de rit staan die jongens toch weer met de schaal in de handen.
arikanari
 arikanari - zondag 02 september 2012 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 september 2012 - 23:36 schreef Aartus het volgende:
juist ari ik ga vaak naar de beloften kijken,maar kluivert speelt altijd aanvallend,altijd voor de winst,je krijgt af en toe wel eens een zeperd,maar aan t einde van de rit staan die jongens toch weer met de schaal in de handen.
Ja weet het, probleem is alleen dat het erg vroeg is voor hem om al in het eerste te gaan staan. Moet denk ik nog wel wat jaartjes bijleren. Maar goed, hij doet het goed bij de beloften, hopelijk blijft hij daar nog enkele jaren bijleren.
arikanari
 arikanari - zondag 02 september 2012 - 15:03   quote  deeplink  
nog een rustige wedstrijd.
arikanari
 arikanari - zondag 02 september 2012 - 15:54   quote  deeplink  
wordt wel druk gezet, maar die bal mot er een keer in.
arikanari
 arikanari - zondag 02 september 2012 - 16:06   quote  deeplink  
kutwedstrijd.
arikanari
 arikanari - zondag 02 september 2012 - 16:20   quote  deeplink  
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - VVV Venlo (zo. 02-09-2012)









0.0076060