BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - VVV Venlo (zo. 02-09-2012)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
arikanari
 arikanari - zondag 02 september 2012 - 16:20   quote  deeplink  
FER////HELDDDDDDDDDDDD
Lubje
 Lubje - zondag 02 september 2012 - 16:26   quote  deeplink  
Super!!!!!
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 17:49   quote  deeplink  
ja ja met 1-0 gewonnen,niet goed maar we blijven koploper,weer fer(ari),tussenstand heerenveen - ajax 2-1,shit 2-2.
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 17:51   quote  deeplink  
born kwam er vandaag in de tweede helft in.
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 17:52   quote  deeplink  
t balangrijkste 3 punten, we blijven bovenaan.
Lubje
 Lubje - zondag 02 september 2012 - 21:54   quote  deeplink  
Blij met de driepunter. Maar....Castaingnos heeft aangegeven niet meer op links te willen spelen. Hij wil alleen nog maar in de spits. Zo niet dan is hij liever reserve. Meneer is hier net twee weken en wil het beleid al bepalen. Nou daar kunnen we weer blij mee zijn. Nog niks gepresteerd, maar een ego.
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2012 - 23:02 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het is gebruikelijk een uitslag te voorspellen. Als je dan gelijk hebt kun je zeggen, zie je wel ik heb altijd gelijk. haha.
ari zie je wel ik heb gelijk,wat een voetbalverstand he hahaha,nee gewoon mazzel later op tv zag ik de beelden terug,vond t geen 100% penaltie,maar ja mazzel moet je af en toe hebben,de wedstrijd was zeer matig zachtjes uitgedrukt,gauw vergeten 3 punten in de tas op naar de volgende.
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 22:32   quote  deeplink  
lubje wil castagnois niet meer op links spelen,nou lekker zeg weer zo,n over t paard getild ventje,dan maar naar de beloften met die gast.
Lubje
 Lubje - zondag 02 september 2012 - 22:53   quote  deeplink  
Misschien kunnen we hem ruilen met Verhoek? Ha,ha. Je wordt er toch helemaal simpel van!
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 23:29   quote  deeplink  
verwende ventjes gewoon lubje,je word er niet goed van!!!!
Aartus
 Aartus - zondag 02 september 2012 - 23:52   quote  deeplink  
lubje verhoek is rechtsbuiten en niet linksbuiten,dus met wie moeten we m een ruilen,halvar thoresen misschien haha.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 september 2012 - 00:38   quote  deeplink  
Slotje..
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 01:07   quote  deeplink  
slotje voor wie renato?
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 01:47   quote  deeplink  
als castaignos nu al eisen begint te stellen,was dan mooi naar feyenoord gegaan,je hebt zelf gekozen voor fc twente,dus zit niet te ouwehoeren,de transfermarkt is gesloten,dus in december kun je terug naar feyenoord.
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 04:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 01:47 schreef Aartus het volgende:
als castaignos nu al eisen begint te stellen,was dan mooi naar feyenoord gegaan,je hebt zelf gekozen voor fc twente,dus zit niet te ouwehoeren,de transfermarkt is gesloten,dus in december kun je terug naar feyenoord.
Dat heb ik nog neit gehoord, maar had het vandaag dan ook druk, kan dinsdag rustig alles even nalezen. Maar als het waar is, mooi reserve laten staan. Liep vandaag niet echt, was een erg saaie wedstrijd.
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 04:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 september 2012 - 22:53 schreef Lubje het volgende:
Misschien kunnen we hem ruilen met Verhoek? Ha,ha. Je wordt er toch helemaal simpel van!
Vindt het nog steeds een rare ruil, weet niet wat daar achter de schermen heeft afgespeeld.
tomson
 tomson - maandag 03 september 2012 - 08:31   quote  deeplink  
Op z'n Duits he
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 13:21   quote  deeplink  
vandaag staat t weer in de regionale krant,gastaignos voelt zich niet thuis op links.nou op de bank dan maar.
hippy
 hippy - maandag 03 september 2012 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 13:21 schreef Aartus het volgende:
vandaag staat t weer in de regionale krant,gastaignos voelt zich niet thuis op links.nou op de bank dan maar.
Wordt moe van dit soort gasten...kunnen nog maar net zelf plassen en al praten al routiniers...
Walgelijk...
Hij komt er nog wel achter bij mclaren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 september 2012 door hippy --
Aartus
 Aartus - maandag 03 september 2012 - 15:26   quote  deeplink  
@hippy,denk je dat mc laren zich door zo,n snot neus laat beinvloeden,kijk naar robert schilder van orgine middenvelder maar nu even voor nood linksback,en doet t nog goed ook en hoor je hem klagen?nee hij doet t voor t belang van t team,en hij doet z,n stinkende best,dat is nou een echte prof,laat castaignos daar een voorbeeld aan nemen,en linksbuiten voor castaignos is ook maar tijdelijk,tot chadli terug is,gastaignos zit volgende week op de bank let maar op,hij is bij mc laren aan t verkeerde adres.
hippy
 hippy - maandag 03 september 2012 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 15:26 schreef Aartus het volgende:
@hippy,denk je dat mc laren zich door zo,n snot neus laat beinvloeden,kijk naar robert schilder van orgine middenvelder maar nu even voor nood linksback,en doet t nog goed ook en hoor je hem klagen?nee hij doet t voor t belang van t team,en hij doet z,n stinkende best,dat is nou een echte prof,laat castaignos daar een voorbeeld aan nemen,en linksbuiten voor castaignos is ook maar tijdelijk,tot chadli terug is,gastaignos zit volgende week op de bank let maar op,hij is bij mc laren aan t verkeerde adres.
Dat bedoelde ik ook mate...;))
arikanari
 arikanari - maandag 03 september 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 15:09 schreef hippy het volgende:

[..]

Wordt moe van dit soort gasten...kunnen nog maar net zelf plassen en al praten al routiniers...
Walgelijk...
Hij komt er nog wel achter bij mclaren
Hoop dat je helemaal gelijk gaat krijgen H.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 september 2012 - 22:48 schreef arikanari het volgende:

[..]

Hoop dat je helemaal gelijk gaat krijgen H.
Krijgt ie niet Ari, hippy denkt ook dat Ajax weer kampioen word, daarmee heeft ie al mijn geloofwaardigheid in zijn persoon verloren..d:-)
hippy
 hippy - dinsdag 04 september 2012 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 14:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Krijgt ie niet Ari, hippy denkt ook dat Ajax weer kampioen word, daarmee heeft ie al mijn geloofwaardigheid in zijn persoon verloren..d:-)
Snik snik...:((...en ik denk het niet...ik weet het zeker...;))
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 15:01   quote  deeplink  
Ghehe..paardelul..
hippy
 hippy - dinsdag 04 september 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 15:01 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe..paardelul..
Wat je zegt ben je zelf...;)))
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 14:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Krijgt ie niet Ari, hippy denkt ook dat Ajax weer kampioen word, daarmee heeft ie al mijn geloofwaardigheid in zijn persoon verloren..d:-)
Haha, geloofwaardig is niemand als het over het voorspellen wordt van de kampieon.
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 14:56 schreef hippy het volgende:

[..]

Snik snik...:((...en ik denk het niet...ik weet het zeker...;))
Hiermee hoop ik dat je geen gelijk gaat krijgen, dat van McLaren vondt ik een goeie, deze wat minder.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:04 schreef arikanari het volgende:

[..]

Haha, geloofwaardig is niemand als het over het voorspellen wordt van de kampieon.
Twente word kampioen..
arikanari
 arikanari - dinsdag 04 september 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Twente word kampioen..
+1
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 september 2012 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:04 schreef arikanari het volgende:

[..]

Haha, geloofwaardig is niemand als het over het voorspellen wordt van de kampieon.
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 september 2012 - 21:09   quote  deeplink  
ik doe geen voorspellingen,ben net van der gijp,ik zit er altijd naast met voorspellen.oke eentje dan rkc waalwijk.
hippy
 hippy - woensdag 05 september 2012 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 september 2012 - 17:05 schreef arikanari het volgende:

[..]

Hiermee hoop ik dat je geen gelijk gaat krijgen, dat van McLaren vondt ik een goeie, deze wat minder.
Ach je hoopt het beste voor je cluppie :))
Heb veel goeie dingen gezien, maar ajax mist al jaren het constante wat twente had en psv ook...
Elke wedstrijd winnen, hoe dan ook...en we zijn met jan toch een echte aanjager kwijt...
Hopelijk is die poulsen dat...;))
arikanari
 arikanari - woensdag 05 september 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 09:18 schreef hippy het volgende:

[..]

Ach je hoopt het beste voor je cluppie :))
Heb veel goeie dingen gezien, maar ajax mist al jaren het constante wat twente had en psv ook...
Elke wedstrijd winnen, hoe dan ook...en we zijn met jan toch een echte aanjager kwijt...
Hopelijk is die poulsen dat...;))
Ja dat is zo, iedereen wil het beste. Maar de competitie is nog maar net begonnen en er kan nog van alles gebeuren. We hebben de eerste wedstrijden geen zware tegenstanders, dus het is niet zo raar dat we bovenaan staan. Als we van de mindere ploegen blijven winnen en daar geen punten laten liggen dan zou het nog weleens een goed jaar voor ons kunnen worden.
Aartus
 Aartus - woensdag 05 september 2012 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 15:39 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ja dat is zo, iedereen wil het beste. Maar de competitie is nog maar net begonnen en er kan nog van alles gebeuren. We hebben de eerste wedstrijden geen zware tegenstanders, dus het is niet zo raar dat we bovenaan staan. Als we van de mindere ploegen blijven winnen en daar geen punten laten liggen dan zou het nog weleens een goed jaar voor ons kunnen worden.
de eerste test is de zevende wedstrijd ari,uit tegen ajax.
arikanari
 arikanari - woensdag 05 september 2012 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 16:25 schreef Aartus het volgende:

[..]

de eerste test is de zevende wedstrijd ari,uit tegen ajax.
Ben benieuwd wat het gaat worden, want het is de eerste echte test, zoals je al zei.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: FC Twente - VVV Venlo (zo. 02-09-2012)









0.0084190