BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Willem Janssen is altijd het haasje

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 18 november 2012 - 22:20   quote  deeplink  
Vind ik niet kloppen die jongen werkt zich het ape zuur.
Als je Schilder zag die zat er toch helemaal door heen waarom wordt die nooit gewisseld. En Brama had ook wel gewisseld mogen worden of Luc Castagnios
Aartus
 Aartus - zondag 18 november 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 november 2012 - 22:20 schreef voetbalkennis het volgende:
Vind ik niet kloppen die jongen werkt zich het ape zuur.
Als je Schilder zag die zat er toch helemaal door heen waarom wordt die nooit gewisseld. En Brama had ook wel gewisseld mogen worden of Luc Castagnios
helemaal mee eens altijd willem janssen.altijd maar willem jannsen wisselen...Man gooi die brama er eens af,hij voegt aanvallend niets toe....
Aartus
 Aartus - zondag 18 november 2012 - 23:58   quote  deeplink  
En guiterrez in t begin een begaafde tecnische middenvelder..En kan er nu plotseling niets meer van????Hoe trainen ze verdomme...Spelers worden alleen maar slechter onder tommy cooper!!!!!!!
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 19 november 2012 - 11:57   quote  deeplink  
Omdat Mcclaren het tactisch inzicht heeft van een 4 jarig kind. Serieus, die man heeft er echt de ballen verstand van. Hij zet Willem op 10, WILLEM IS GEEN NR 10!! Willem is het type Fer, dit soort types spelen naast de controleur maar niet volgens Mcclaren. Waarschijnlijk ziet Steve elke keer dat Janssen op die positie niet lekker uit de verf komt (logisch want het is niet zijn positie) maar hij vergeet dat hij zelf kan bepalen waar hij Willem zet. Vervolgens zet Mcclaren Fer op 10. Ook Leroy is totaal geen spel verdeler. Ook dit gaat heeeel lang duren voordat Steve het doorheeft. Gutierrez is een creatieve nr 10 maar Steve houdt van lopers, dravers en verdedigend ingestelde middenvelders.

Nog een tactisch sublieme ingreep van Mcclaren: Castaignos die week in week uit moeite heeft en beneden zijn niveau presteert mag altijd blijven staan. Wanneer Bulykin er een keer in komt zou je denken dat hij voor Luc wordt gewisseld. Maar nee hoor, Mcclaren het wonderbrein haalt een flank speler er af en zet Castaignos op de flank. Los van het feit of Luc gelijk heeft of niet, heeft hij al aangegeven die positie te haten. Dan zit hij ook nog eens slecht in zijn vel. Waarom zou je in hemels naam zo'n speler op de flank zetten Steve? Onbegrijpelijk!!! En Schilder hoort gewoon weer linksback want die komt handelingssnelheid te kort voor het middenveld. Braafheid valt mij tot nu toe erg tegen.

Maar goed, tegen de tijd dat Mcclaren dit allemaal door heeft staan we 8ste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Wolf_Haley --
popi jopi
 popi jopi - maandag 19 november 2012 - 12:54   quote  deeplink  
Je snapt toch wel waarom die Castaignos er in blijft staan? Het gaat toch om kapitaalvernietiging(6 miljoen), ze proberen (Joop en Tommy Cooper) op alle manieren hun miskoop te vergoeilijken maar een leek kan zien dat hij geen hout van kan. Problemen? Ik denk "Big problems"!!!!!
Aartus
 Aartus - maandag 19 november 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Gewoon guiterrez op 10..Jannsen en fer naast hem op t middenveld dan heb je een spelverdeler en 2 lopers..Braafheid eruit..Schilder lincksback.Moeilijk he MC LAREN?????????En hoe kan t dat we zoveel geblesseerden hebben...Nu weer Cabral en benngston...Zouden die jongens er nog wel zin in hebben onder deze trainer....Ik heb m,n twijfels...Er straalt totaal geen plezier vanaf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 19 november 2012 - 13:48   quote  deeplink  
Zal mij benieuwen of ie vanavond bij jong twente-jong feyenoord is...Zal wel niet de jeugd interreseert m toch niet.
Verrek hij was er toch...die MC Laren...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 november 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 19 november 2012 - 13:55   quote  deeplink  
Gisteren ook nog even t voetbal van onze buren uit almelo gezien....
Heracles- Roda...Misschien mag mc laren een paar weken stage lopen
bij Peter Bosz en Hendrie Kruzen...Die weten wel hoe voetbal gespeeld moet worden!!!
Aartus
 Aartus - maandag 19 november 2012 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2012 - 13:48 schreef Aartus het volgende:
Zal mij benieuwen of ie vanavond bij jong twente-jong feyenoord is...Zal wel niet de jeugd interreseert m toch niet.
Verrek hij was er toch...die MC Laren...
Aartus
 Aartus - dinsdag 20 november 2012 - 00:08   quote  deeplink  
Zal ie wel weer zeggen zondag tegen Pec Zwolle...A big test...
Aartus
 Aartus - dinsdag 20 november 2012 - 00:21   quote  deeplink  
En dan heeft ie t over t drukke progamma...Hij heeft toch zo,n 7 spelers mogen kopen...Dus de bank is breed genoeg..Maar als je er geen gebruik van maakt...Moet je ook niet klagen...Wedden dat ie de wedstrijd tegen hannover 96 laat lopen...Komt ie weer met een fantasie opstelling...Wolf-haley heeft gelijk we zullen nog wel verder gaan zakken op de ranglijst...En dan z.n tacktiese wissels...Ik begrijp er helemaal niets meer van...Maar oke wachten wat ie donderdag uit de grote hoed tovert!!
Aartus
 Aartus - dinsdag 20 november 2012 - 00:43   quote  deeplink  
Zondag bij ere divisie live..Gert Jan verbeek analyticus...Had geen goed woord over MC Laren...Tussen neus en lippen door plaatste hij een open sollicitatie bij FC Twente...Wat bijna niemand weet hij heeft een clausule in z.n contract...Als FC Twente zich meldt kan ie gelijk weg...Hij heeft ooit toegegeven graag nog eens trainer van Fc Twente te worden in nederland...Hij is tenslotte enschedeeer van geboorte...T kan wel af en toe een hork wezen...Maar zijn teams spelen altijd frank en vrij...En zijn ook nog eens superfit...Laat m maar komen...Ik denk dat ie na dit seizoen hier komt...Volgens mij is de zaak allang beklonken...Hij was gister opvallend mild over FC Twente...Maar over MC Laren had ie geen goed woord over...Dus dit geeft je wel te denken....
bode
 bode - dinsdag 20 november 2012 - 01:08   quote  deeplink  
Willem Jansen blijft voor mij een zeer goeie en nuttige speler
altijd op stellen en laten staan, haal Brama er maar eens uit en
kijk eens naar Bulykin heb je hem in Utrecht en tegen Jong Feyenoord gezien ik niet heel matig
Slade
 Slade - dinsdag 20 november 2012 - 10:28   quote  deeplink  
Ben het volkomen eens met aartus. Gert jan moet zo snel mogelijk komen iedereen kan zien dat er totaal geen beleving meer is bij de spelers. Traag en voorspelbaar voetbal, als er niet snel wat gebeurd zijn we straks weer blij dat we in de voorronden voor europees voetbal mogen meedoen.
Aartus
 Aartus - dinsdag 20 november 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 01:08 schreef bode het volgende:
Willem Jansen blijft voor mij een zeer goeie en nuttige speler
altijd op stellen en laten staan, haal Brama er maar eens uit en
kijk eens naar Bulykin heb je hem in Utrecht en tegen Jong Feyenoord gezien ik niet heel matig
Gisteravond bij jong twente-jong feyenoord geweest.Inderdaad bode ik had haast niet in de gaten dat ie meedeed...Die bulykin....
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - dinsdag 20 november 2012 - 14:06   quote  deeplink  
Als Verbeek na dit seizoen naar Enschede komt ben ik een zeer tevreden man. Hij maakt de laatste jaren echt een goede indruk op mij en ik weet zeker dat hij het spelletje beter begrijpt dan Stevie Wonder. Ook wil ik wel zien wat Kluivert kan. In ieder geval moet er snel wat gebeuren. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Joop dit ook door heeft en niet verblind wordt door de zogenaamde charmes van die barkruk.
Aartus
 Aartus - dinsdag 20 november 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 14:06 schreef Wolf_Haley het volgende:
Als Verbeek na dit seizoen naar Enschede komt ben ik een zeer tevreden man. Hij maakt de laatste jaren echt een goede indruk op mij en ik weet zeker dat hij het spelletje beter begrijpt dan Stevie Wonder. Ook wil ik wel zien wat Kluivert kan. In ieder geval moet er snel wat gebeuren. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Joop dit ook door heeft en niet verblind wordt door de zogenaamde charmes van die barkruk.
T Contract van kluivert loopt aan t einde van dit seizoen af...
Dus als Joop wat wil moet ie nu doorpakken....
Maar t zal er wel weer niet van komen...Co Adriaanse werd voor minder weggestuurd!!!
Die MC Laren kan waarschijnlijk alles bij joop flikken...
Nog een seizoen met deze clown... brrrrrrrrrrrr moet er niet aan denken!!!!!
hippy
 hippy - dinsdag 20 november 2012 - 15:35   quote  deeplink  
Die zie ik zo naar ajax gaan
Aartus
 Aartus - dinsdag 20 november 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 15:35 schreef hippy het volgende:
Die zie ik zo naar ajax gaan
Wie Mc Laren???????? hahahaha
hippy
 hippy - dinsdag 20 november 2012 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 15:43 schreef Aartus het volgende:

[..]

Wie Mc Laren???????? hahahaha
NNNNNNEEEEEEEEEEEE....kluivert
Aartus
 Aartus - dinsdag 20 november 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 15:43 schreef hippy het volgende:

[..]

NNNNNNEEEEEEEEEEEE....kluivert
VERGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET T MAAAAAR...
Aartus
 Aartus - dinsdag 20 november 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Gisteravond bij jong twente-jong feyenoord raakte t grote talent van feyenoord geblesseerd...Kongolo..een botsing met een medespeler...Ik stond er zo,n 20 meter vanaf..Die jongen schreeuwde t uit van de pijn..Werd per ambulance afgevoerd...Gescheurde kruisbanden of zoiets hoorde ik later..Lange tijd uitgeschakeld....Jammer want als voetballiefhebber gun je dit niemand...Van welke club dan ook....Hoop voor die jongen dat z,n herstel voorspoedig mag verlopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 november 2012 door Aartus --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 november 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Klasse Aart, Naar alle waarschijnlijkheid komt hij sowieso dit seizoen niet meer aan voetballen toe.De verdediger heeft de binnenband van zijn linkerknie gedeeltelijk ingescheurd, zo heeft onderzoek in het ziekenhuis uitgewezen. Het herstel van zijn blessure zal zeker enige maanden in beslag nemen. Kongolo is daardoor in ieder geval tot aan de winterstop niet meer inzetbaar voor Feyenoord.
Aartus
 Aartus - woensdag 21 november 2012 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 23:53 schreef RenatoBos het volgende:
Klasse Aart, Naar alle waarschijnlijkheid komt hij sowieso dit seizoen niet meer aan voetballen toe.De verdediger heeft de binnenband van zijn linkerknie gedeeltelijk ingescheurd, zo heeft onderzoek in het ziekenhuis uitgewezen. Het herstel van zijn blessure zal zeker enige maanden in beslag nemen. Kongolo is daardoor in ieder geval tot aan de winterstop niet meer inzetbaar voor Feyenoord.
Ja ik was erbij...Het geschreeuw van de pijn ging door merg en been...Alle twente supporters die erbij stonden vonden t verschrikkelijk..Op dat moment was de uitslag niet meer belanrijk voor een ieder die erbij stond....Maar zo zie je maar 1 ongelukkig moment...Ik hoop niet dat dat z,n carierre schaadt..Wij hebben hier t zelfde meegemaakt met rendla een speler van jong twente...Op dit moment zit z,n carierre in t slop...Weet niet of ie ooit nog terugkomt op z,n oude nivaeu...Was ook zo,n geweldig talent...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 november 2012 - 12:02   quote  deeplink  
Kongolo zelf heeft alle vertrouwen in er sterker uit te komen..
Aartus
 Aartus - woensdag 21 november 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 12:02 schreef RenatoBos het volgende:
Kongolo zelf heeft alle vertrouwen in er sterker uit te komen..
Dat zou mooi voor hem zijn...Ik hoop t voor hem...
Aartus
 Aartus - woensdag 21 november 2012 - 12:43   quote  deeplink  
Wat heb ik gezegd...Mc laren gaat weer spelers sparen tegen hannover...Chadli nog niet geheel fit...Zondag wel...En nu heeft schilder plotseling ook een pijntje...Gaat dus ook niet mee...Speel je een heel jaar om europees voetbal te halen...Verknalt die Benny Hill t weer....
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - woensdag 21 november 2012 - 16:17   quote  deeplink  
Hahah. Aart, Mcclaren spaart alvast speler voor volgend seizoen. Dit seizoen is niet belangrijk. Als Landzaat morgen speelt en Gutierrez niet, kom ik persoonlijk naar Enschede toe!!!
Aartus
 Aartus - woensdag 21 november 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 16:17 schreef Wolf_Haley het volgende:
Hahah. Aart, Mcclaren spaart alvast speler voor volgend seizoen. Dit seizoen is niet belangrijk. Als Landzaat morgen speelt en Gutierrez niet, kom ik persoonlijk naar Enschede toe!!!
Nee dan moeten we naar Hannover toe...We trekken die Mc Laren persoonlijk van de bank af...En gaan wij er wel zitten...Krijg je in ieder geval een fatsoenlijke opstelling???
Als landzaat speelt...Kan ie paul bosvelt ook wel opstellen...Die is nu toch werkzaam bij Fc Twente...
Aartus
 Aartus - woensdag 21 november 2012 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 16:17 schreef Wolf_Haley het volgende:
Hahah. Aart, Mcclaren spaart alvast speler voor volgend seizoen. Dit seizoen is niet belangrijk. Als Landzaat morgen speelt en Gutierrez niet, kom ik persoonlijk naar Enschede toe!!!
Nou...Tot morgen alvast...Ik ga wel mee!!!!
voetbalkennis
 voetbalkennis - woensdag 21 november 2012 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2012 - 14:06 schreef Wolf_Haley het volgende:
Als Verbeek na dit seizoen naar Enschede komt ben ik een zeer tevreden man. Hij maakt de laatste jaren echt een goede indruk op mij en ik weet zeker dat hij het spelletje beter begrijpt dan Stevie Wonder. Ook wil ik wel zien wat Kluivert kan. In ieder geval moet er snel wat gebeuren. Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat Joop dit ook door heeft en niet verblind wordt door de zogenaamde charmes van die barkruk.
Helemaal met je eens laat de hork maar naar Twente komen.
Ik zou dan met plezier weer naar de wedstrijd gaan,
Het is nu maar elke wedstrijd afwachten wat die Tommy Cooper nu weer doet.
En daar wordt ik en velen met mij niet echt vrolijk van.
Aartus
 Aartus - woensdag 21 november 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 november 2012 - 22:29 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Helemaal met je eens laat de hork maar naar Twente komen.
Ik zou dan met plezier weer naar de wedstrijd gaan,
Het is nu maar elke wedstrijd afwachten wat die Tommy Cooper nu weer doet.
En daar wordt ik en velen met mij niet echt vrolijk van.
Gert Jan Verbeek,Heeft bewezen dat ie weinig materiaal nodig heeft om te presteren..
Als ie komt...Zeg ik tegen de spelers van twente..Maak je borst maar nat...
Want deze met deze slappe instelling hoef je bij Verbeek niet aan te komen..
En we zien weer aanvallend en attractief voetbal...Joop halen de hork!!!!T liefst zo snel mogelijk!!!
Aartus
 Aartus - woensdag 21 november 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Zou Joop Munsteman nu zelf niet in de gaten hebben..Dat dit de
verkeerde kant opgaat...Alles wat hier is opgebouwd word afgebroken..
Sins Tommy Cooper weer terug is heb ik nauwelijks nog genoten...
T is dat ik m.n club steun...Want als t voor Tommy cooper was
bleef ik liever thuis...
Aartus
 Aartus - woensdag 21 november 2012 - 23:41   quote  deeplink  
Wisgerhof levert z.n aanvoerdersband in..Zou dit t begin zijn van onvrede in de selectie...In t verleden deed Nico Jan Hoogma t zelfde onder Issy Ten Donkelaar...
Twee weken later was Issy ten Donkelaar ontslagen..T zelfde scenario misschien
Voor MC Laren????
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - donderdag 22 november 2012 - 03:13   quote  deeplink  
Muah,dat hoeft niet zo veel te betekenen. Wisgerhof beseft denk ik gewoon dat hij geen basisspeler is. Dan is het ook niet logisch dat je eerste aanvoerder bent.

Ik hoop echt dat Joop door heeft dat Mcclaren er helemaal geen hout van kan. Alleen denk ik niet dat hij in de winterstop al zal ingrijpen, als hij überhaupt ingrijpt.
Aartus
 Aartus - donderdag 22 november 2012 - 12:42   quote  deeplink  
Nee nu is brama aanvoerder...Word je ook blij van....
Die voetbalt t hele seizoen al bramatisch!!
Aartus
 Aartus - donderdag 22 november 2012 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 03:13 schreef Wolf_Haley het volgende:
Muah,dat hoeft niet zo veel te betekenen. Wisgerhof beseft denk ik gewoon dat hij geen basisspeler is. Dan is het ook niet logisch dat je eerste aanvoerder bent.

Ik hoop echt dat Joop door heeft dat Mcclaren er helemaal geen hout van kan. Alleen denk ik niet dat hij in de winterstop al zal ingrijpen, als hij überhaupt ingrijpt.
Als joop nu niet doorpakt...Kunnen we volgend seizoen opnieuw beginnen....
Zijn we weer terug bij af...Joop heeft ons de status topclub bezorgd...
En dat breekt die prutser van een Mc Laren in een seizoen af...
Zijn we volgend jaar gewoon weer suptopper...Kom op Joop bel naar alkmaar...
Gert Jan Verbeek staat al klaar!!!
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - donderdag 22 november 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Ik had dat stukje van Verbeek niet gezien. Heeft ie echt trek in Twente?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door Wolf_Haley --
Aartus
 Aartus - donderdag 22 november 2012 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 13:09 schreef Wolf_Haley het volgende:
Ik had dat stukje van Verbeek niet gezien. Heeft ie echt trek in Twente?
Ja dat heeft ie nooit ontkent.....Dat ie ooit nog eens trainer van twente wil worden...
Ik heb toen gelezen dat ie een clausule in z,n contract heeft..Dat ie voor 1 club in nederland weg mag bij az...Daarbij hij is nog eens enschedeer van geboorte....
Zondag was hij analist bij utrecht-twente ere-divisie live....
Tussen neus en lippen door plaatste hij min of meer een open sollicitatie bij twente...
Van mij mag ie gelijk komen...Dan krijg je wel wat anders te zien dan dit gepruts
van die engelsman...
Aartus
 Aartus - donderdag 22 november 2012 - 21:07   quote  deeplink  
Nou wat genieten vanavond zeg...Als Joop nu niet ingrijpt...Gaat t deze competitie helemaal mis...Geen Bezieling.Geen Passie.De wil om te winnen niets van dat alles.Leuk voor die 2200 meegereisde supporters...Weer zo.n 100 euro kwijt..En waarvoor...Voor een zaadpartij...
Aartus
 Aartus - donderdag 22 november 2012 - 21:21   quote  deeplink  
Maar wel een clean sheat zal MC laren zeggen...
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - donderdag 22 november 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Hahahah die ouwe brabbelaar. Joop had hem nooit zo'n lang contract moeten geven. Zal hij ingrijpen?
Aartus
 Aartus - donderdag 22 november 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Ik ben bang van niet wolf!!
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 22 november 2012 - 22:03   quote  deeplink  
En die Guiterez dan dat is toch ook helemaal niets.
Wie heeft die dan wel gehaald?
het is net een postbode.
Hij moest toch zo goed zijn.
Ik heb het nog niet gezien.
Tommy Cooper die heeft er echt geen ene mallemoer van begrepen.
Maar ja dat is elke wedstrijd weer hetzelfde verhaal met hem.
Je wordt er zo moe van.
Er was niets te verliezen (en hij wilde ook helemaal niet winnen want hij is blij dat we eruit liggen.)
Dan ga je toch aanvallend spelen zijn ook nog 2500 supporters meegegaan.
Hij gaat voor het kampioenschap nu dat wordt je met hem nooit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2012 door voetbalkennis --
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - donderdag 22 november 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Gutierrez moet nog rijpen maar hij heeft wel potentie vind ik. Bovendien is het wel een klassieke 10. Als steve gutierrez echt niet goed genoeg vind moet ie tadic daar maar posteren.
Aartus
 Aartus - donderdag 22 november 2012 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 22:03 schreef voetbalkennis het volgende:
En die Guiterez dan dat is toch ook helemaal niets.
Wie heeft die dan wel gehaald?
het is net een postbode.
Hij moest toch zo goed zijn.
Ik heb het nog niet gezien.
Tommy Cooper die heeft er echt geen ene mallemoer van begrepen.
Maar ja dat is elke wedstrijd weer hetzelfde verhaal met hem.
Je wordt er zo moe van.
Er was niets te verliezen (en hij wilde ook helemaal niet winnen want hij is blij dat we eruit liggen.)
Dan ga je toch aanvallend spelen zijn ook nog 2500 supporters meegegaan.
Hij gaat voor het kampioenschap nu dat wordt je met hem nooit.
Voetbalkennis,zo als ik al heb gezegd..Als Joop niet snel ingrijpt...Gaat t helemaal mis..Giuterrez vond ik t begin een techniese begaafde middenvelder..Hij is alleen maar slechter geworden...Aan wie zal dat liggen denk je???
Aartus
 Aartus - donderdag 22 november 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 22:22 schreef Wolf_Haley het volgende:
Gutierrez moet nog rijpen maar hij heeft wel potentie vind ik. Bovendien is het wel een klassieke 10. Als steve gutierrez echt niet goed genoeg vind moet ie tadic daar maar posteren.
De reden dat ie niet rendeert ligt aan dat slome spel van twente..Hij moet altijd maar wachten op de vrije man..Dan moet ie eerst weer draaien..Omdat ie niet gelijk de inspeelpass kan geven...Simpel t ligt gewoon aan de tacktiek...Hij komt t best tot z,n recht in een aanvallend team.
Aartus
 Aartus - vrijdag 23 november 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 22:22 schreef Wolf_Haley het volgende:
Gutierrez moet nog rijpen maar hij heeft wel potentie vind ik. Bovendien is het wel een klassieke 10. Als steve gutierrez echt niet goed genoeg vind moet ie tadic daar maar posteren.
Gutierrez is een speler die die gelijk de steekpass moet kunnen geven....Maar hij moet eerst een een minuut wachten met dit slome voetbal...Voor ie m kan geven...En dat is niet z.n kracht...T is niet zijn schuld..Ik heb m vaak genoeg gezien...Hij kan echt wel voetballen...Maar wie word er beter bij steve???Geen een,maar dan ook echt geen een...Ze worden alleen maar slechter onder die engelse kauwende op kauwgum engelse clown...De benny hill show!!
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - vrijdag 23 november 2012 - 11:25   quote  deeplink  
Alleen Luukie werd beter. Ik mis hem echt, dat was nog eens een spits.
Aartus
 Aartus - vrijdag 23 november 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 november 2012 - 11:25 schreef Wolf_Haley het volgende:
Alleen Luukie werd beter. Ik mis hem echt, dat was nog eens een spits.
Ja maar dat kwam niet door MC Laren...maar door z,n eigen talent...
Net zo als destijds Perez,Theo Jannssen,Ruiz,NKufo....die hadden geen trainer nodig..
Die wisten zelf wel wat te doen met een bal!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 november 2012 door Aartus --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Willem Janssen is altijd het haasje









0.0070250