BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Willem Janssen is altijd het haasje

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 23 november 2012 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2012 - 22:26 schreef Aartus het volgende:

[..]

Voetbalkennis,zo als ik al heb gezegd..Als Joop niet snel ingrijpt...Gaat t helemaal mis..Giuterrez vond ik t begin een techniese begaafde middenvelder..Hij is alleen maar slechter geworden...Aan wie zal dat liggen denk je???
Ik heb onder Tommy Cooper nog niet een speler beter zien worden.
Conclusie enkeltje Engeland met die technische en tactische onbenullige Cooper.
Aartus
 Aartus - vrijdag 23 november 2012 - 13:51   quote  deeplink  
@Voetbalkennis..Misschien moeten we zondag maar verliezen tegen pec Zwolle...Misschien dat joop dan wakker word...Ik zou niet weten hoe we anders van Tommy Cooper af kunnen komen.
Aartus
 Aartus - vrijdag 23 november 2012 - 13:54   quote  deeplink  
Maar dat de lol om een wedstrijd van Fc Twente te bezoeken er zo wel een beetje afgaat...Mag wel duidelijk zijn...En dat al sinds t ontslag van co...Bijna geen fatsoenlijke wedstrijd gezien!
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 25 november 2012 - 19:01   quote  deeplink  
En weer moet Janssen het veld ruimen.
Castaignos Brama Braafheid Mogen gewoon blijven staan.
Ik vind het niet gek dat Willem hij met de week onzekerder wordt.
Heeft hij allemaal te danken aan Tommy Cooper met zijn zwarte pieten
notterharmpie
 notterharmpie - zondag 25 november 2012 - 21:57   quote  deeplink  
behalve dat de trainer elke week alle supporters naait met slecht voetbal mogen de spelers ook wel eens in de spiegel kijken
als het niet draait mogen ze wel 200 % inzet hebben zoals ze nu voetballen dan zijn ze voor vakantie geld nog te duur En als ze dan ook nog eens zeggen ze hebben de wedstrijd tegen hannover nog in de benen dan moeten ze zich helemaal schamen wamt daar hebben ze zich de laatste 10 minuten ingezet en de rest alleen maar afwachten misschien heb ik het mis misschien hebben ze de bus gemist naar hannover en zijn ze gelopen naar hannover mocht dat zo zijn dan trek ik mijn woorden in
notterharmpie
 notterharmpie - zondag 25 november 2012 - 22:10   quote  deeplink  
dus bijna iedere speler kan wel gewisseld worden en niet alleen jansen, zet jansen desnoods in de spits want die luc moet eerst nog eens voetballen leren in het tweede of zet jansen op braafheid zijn plek neer want deze presteerd de laatste weken ook niet naar behoren zo zijn er veel mogelijkheden om jansen te laten voetballen (ik wil niet zeggen dat het de juiste plekken zijn voor jansen )
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 25 november 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 22:10 schreef notterharmpie het volgende:
dus bijna iedere speler kan wel gewisseld worden en niet alleen jansen, zet jansen desnoods in de spits want die luc moet eerst nog eens voetballen leren in het tweede of zet jansen op braafheid zijn plek neer want deze presteerd de laatste weken ook niet naar behoren zo zijn er veel mogelijkheden om jansen te laten voetballen (ik wil niet zeggen dat het de juiste plekken zijn voor jansen )
Ben ik helemaal met je eens Janssen werkt er in ieder geval wel voor.
Maar als er gewisseld wordt en je loopt bij voor baat al naar de kant,
omdat je toch wel weet dat je eruit moet,
dan vind ik toch wel dat je als pispaaltje wordt gebruikt.
Laat hem inderdaad maar in de spits lopen alles is beter dan Luc Castagnios op dit mmoment.
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 00:19   quote  deeplink  
Hoe moet janssen renderen dan als de vleugelspelers steeds naar binnen trekken...
De buitenspelers moeten aan de krijtlijn staan zodat je ruimte creert voor de middenvelders..Zo komen de kwaliteiten van Fer en Janssen bovendrijven...Maar MC Claren begrijpt dit niet..En zal t ook nooit begrijpen!
bode
 bode - maandag 26 november 2012 - 00:31   quote  deeplink  
Het was de 58e minuut toen zag ik iemand warm lopen en dacht
nu gaat het echt gebeuren Brama zal er wel uit gaan
maar nee het was weer onze loper ( daar is hij voor gehaald toch Willem Jansen)
ging er weer uit schandalijk vond ik dat, als ik die jongen was dan wist ik het wel.
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 00:31 schreef bode het volgende:
Het was de 58e minuut toen zag ik iemand warm lopen en dacht
nu gaat het echt gebeuren Brama zal er wel uit gaan
maar nee het was weer onze loper ( daar is hij voor gehaald toch Willem Jansen)
ging er weer uit schandalijk vond ik dat, als ik die jongen was dan wist ik het wel.
Wout Drama gaat er nooit uit bij steve, bode...Die engelsman begrijpt er geen flikker van..Met wout drama krijg je aanvallende impulsen..Balletje breed balletje terug...Daar houdt steve van..
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 00:31 schreef bode het volgende:
Het was de 58e minuut toen zag ik iemand warm lopen en dacht
nu gaat het echt gebeuren Brama zal er wel uit gaan
maar nee het was weer onze loper ( daar is hij voor gehaald toch Willem Jansen)
ging er weer uit schandalijk vond ik dat, als ik die jongen was dan wist ik het wel.
Schandalig gewoon..Iemand die zich wel de pleurus werkt voor t team..Word er afgehaald..T word tijd voor steve om op te rotten...Zo snel mogelijk!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 02:31   quote  deeplink  
Whahahahahaaaa
aaa_280x390_391166a.jpg
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 02:40   quote  deeplink  
Gelukkig kan steve er zelf om lachen...En nu oprotten snel die plas over..back to the united kingdom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 03:00   quote  deeplink  
En gauw een als t kan!!!!
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 01:05   quote  deeplink  
Weet wel dat als je Verbeek haalt dat je leuke (lees: niet leuke) situaties krijgt met Fer en Castaignos. Twente heeft geen trainer nodig die met het minimale materiaal het maximale resultaat haalt (verbeek, adriaanse) aangezien het een complete en individueel sterke selectie heeft. Je hebt nu juist een type hiddink of van gaal nodig die de touwtjes aantrekt en iedereen weer aan het voetballen krijgt. Ik hoop dat jullie voor de winter een nieuwe trainer hebben anders is het een verloren jaar.
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 01 december 2012 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:05 schreef BertusBadeend het volgende:
Weet wel dat als je Verbeek haalt dat je leuke (lees: niet leuke) situaties krijgt met Fer en Castaignos. Twente heeft geen trainer nodig die met het minimale materiaal het maximale resultaat haalt (verbeek, adriaanse) aangezien het een complete en individueel sterke selectie heeft. Je hebt nu juist een type hiddink of van gaal nodig die de touwtjes aantrekt en iedereen weer aan het voetballen krijgt. Ik hoop dat jullie voor de winter een nieuwe trainer hebben anders is het een verloren jaar.
wat ben jij toch n wijs eendje
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 december 2012 - 01:08   quote  deeplink  
duck.jpg
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:05 schreef BertusBadeend het volgende:
Weet wel dat als je Verbeek haalt dat je leuke (lees: niet leuke) situaties krijgt met Fer en Castaignos. Twente heeft geen trainer nodig die met het minimale materiaal het maximale resultaat haalt (verbeek, adriaanse) aangezien het een complete en individueel sterke selectie heeft. Je hebt nu juist een type hiddink of van gaal nodig die de touwtjes aantrekt en iedereen weer aan het voetballen krijgt. Ik hoop dat jullie voor de winter een nieuwe trainer hebben anders is het een verloren jaar.
Wie gaat dat betalen dan.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:25 schreef Aartus het volgende:

[..]

Wie gaat dat betalen dan.
Tja, das een goeie vraag wanneer je voor 23 miljoen aan spelers hebt gekocht.
Keerzijde is: als je niets doet en McLaren tot 2014 laat zitten, dan loop je nog meer inkomsten mis
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:32   quote  deeplink  
Mee eens,maar wie moeten we dan halen was m.n vraag..
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:32 schreef Aartus het volgende:
Mee eens,maar wie moeten we dan halen was m.n vraag..
Er zijn momenteel weinig goede trainers beschikbaar, dus zal het zowiezo een gok worden.
Ik denk dat je met een Rene Vandereycken of een Marc Grosjean een betere gok neemt dan met Gertjan Verbeek
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:44 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Er zijn momenteel weinig goede trainers beschikbaar, dus zal het zowiezo een gok worden.
Ik denk dat je met een Rene Vandereycken of een Marc Grosjean een betere gok neemt dan met Gertjan Verbeek
Alsjeblieft geen rene vandereycken en die andere ken ik niet.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 02:03   quote  deeplink  
Ik ga pitten..Hopen dat we tegen ado eindelijk weer een goede pot zien...Ik ben er in ieder geval bij..Welterusten allemaal.
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 02:03 schreef Aartus het volgende:
Ik ga pitten..Hopen dat we tegen ado eindelijk weer een goede pot zien...Ik ben er in ieder geval bij..Welterusten allemaal.
truste
bode
 bode - zondag 02 december 2012 - 02:09   quote  deeplink  
Ook tegen ADO was hij weer het Haasje, jammer toch
bode
 bode - zondag 02 december 2012 - 02:09   quote  deeplink  
Ook tegen ADO was hij weer het Haasje, jammer toch
Aartus
 Aartus - zondag 02 december 2012 - 12:51   quote  deeplink  
Ja En die Brama maar laten staan...Onbegrijpelijk van die brama gaat totaal niets van uit...Mc Claren maakt die Janssen als voetballer helemaal kapot.Hij is geen schim meer van de speler van roda jc...En dat ligt niet aan Willem Jansen...
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 02 december 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 02:09 schreef bode het volgende:
Ook tegen ADO was hij weer het Haasje, jammer toch
Nu dit maal kon ik het nog begrijpen want hij had geel.
dan ben je toch beperkt in je doen en laten in het veld.
Maar waarom Wisgerhof in een maal weer moest komen opdraven daar begrijp ik dus niets van.
Zo riant stonden we er op dat moment nog niet voor?
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 02 december 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:05 schreef BertusBadeend het volgende:
Weet wel dat als je Verbeek haalt dat je leuke (lees: niet leuke) situaties krijgt met Fer en Castaignos. Twente heeft geen trainer nodig die met het minimale materiaal het maximale resultaat haalt (verbeek, adriaanse) aangezien het een complete en individueel sterke selectie heeft. Je hebt nu juist een type hiddink of van gaal nodig die de touwtjes aantrekt en iedereen weer aan het voetballen krijgt. Ik hoop dat jullie voor de winter een nieuwe trainer hebben anders is het een verloren jaar.
van Gaal!!!!!!!!!!!!!!! hei heel twente op de kop staan die past toch hier helemaal niet.
Verbeek is wel een tukker.
En dat hij soms als een Hork overkomt so wat.
Moet je die Tommy Cooper zien wie er nu staat Nou en die kan goed van het woord af.
Ze hebben bij VI al 20 tegeltjes met spreuken (HOME SWEET HOME) komt ook nog
Aartus
 Aartus - zondag 02 december 2012 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 22:17 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

van Gaal!!!!!!!!!!!!!!! hei heel twente op de kop staan die past toch hier helemaal niet.
Verbeek is wel een tukker.
En dat hij soms als een Hork overkomt so wat.
Moet je die Tommy Cooper zien wie er nu staat Nou en die kan goed van het woord af.
Ze hebben bij VI al 20 tegeltjes met spreuken (HOME SWEET HOME) komt ook nog
Van Gaal kan ook helemaal niet,want hij is trainer bij t nederlands elftal en bovendien past zo.n arrogante persoonlijkheid hier niet..Ik zou gelijk m.n seizoenkaart inleveren als ie kwam..Ik heb t al eerder gezegd laat Verbeek hier maar naar toe komen...Waarom past Koeman bij Feyenoord,Omdat t een nuchtere vent is zonder kapsones..Zet Van Gaal bij Feyenoord en t gaat daar ook geheid mis,Daar zijn ze ook niet gediend van die blaaskaken..Om maar een voorbeeld te noemen!!
Aartus
 Aartus - zondag 02 december 2012 - 22:42   quote  deeplink  
Next week is a very big game against PSV..Aldus Steve...JAAAA @ Voetbalkennis...Je moet er maar op komen...Hoppaaaa weer een nieuw tegeltje!!
Aartus
 Aartus - zondag 02 december 2012 - 22:45   quote  deeplink  
Ik kan zo langzamerhand m.n hele badkamer betegelen met z.n uitspraken..
Misschien een tip voor BertusBadeend..
jonass
 jonass - zondag 02 december 2012 - 22:51   quote  deeplink  
Hahahaha wat een grapjas ben je aart ik lig in een deuk
Aartus
 Aartus - zondag 02 december 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 22:51 schreef jonass het volgende:
Hahahaha wat een grapjas ben je aart ik lig in een deuk
Hai jonass ook weer terug..Nou je bent welkom..Als we t weer gewoon over voetbal gaan hebben..Met af en toe een geintje...Moet kunnen toch?Op t tubantia forum gaat t gezeik gewoon door...Je kunt hier een leuke tijd hebben..Hier gaan we anders met elkaar om...Dus jona...We doen gewoon normaal..En je zult zien dat je hier leuk over voetbal kunt lullen..Dus wat mij betrefd een grote schep zand erover...Deal???
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 02 december 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 22:42 schreef Aartus het volgende:
Next week is a very big game against PSV..Aldus Steve...JAAAA @ Voetbalkennis...Je moet er maar op komen...Hoppaaaa weer een nieuw tegeltje!!
clean sheet have fun en enjoy der komen der nog wel wat bij dan heeft Bertus ook genoeg tegeltjes zou sneu zijn als hij tekort komt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 december 2012 door voetbalkennis --
Aartus
 Aartus - zondag 02 december 2012 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 23:24 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

clean sheet have fun en enjoy der komen der nog wel wat bij dan heeft Bertus ook genoeg tegeltjes zou sneu zijn als hij tekort komt
Ja hij komt nog wat tekort...Ik ook trouwens..Maar er komen deze week wel wat nieuwe uitspraken bij...Geen zorgen..Come one Steve gooi er nog wat one liners tegen aan..Ik heb nog niet genoeg tegeltjes...En die badkamer moet wel af natuurlijk!!!!
BertusBadeend
 BertusBadeend - maandag 03 december 2012 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 23:38 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja hij komt nog wat tekort...Ik ook trouwens..Maar er komen deze week wel wat nieuwe uitspraken bij...Geen zorgen..Come one Steve gooi er nog wat one liners tegen aan..Ik heb nog niet genoeg tegeltjes...En die badkamer moet wel af natuurlijk!!!!
Misschien McClaren promoten als de euroknaller deze maand. Misschien dat er een club is die zo gek is om hem op te halen. Werkt ook met die visfilet van de Mac haha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 december 2012 - 22:51 schreef jonass het volgende:
Hahahaha wat een grapjas ben je aart ik lig in een deuk
Kijk wie we daar hebben..d:-)))))
Aartus
 Aartus - maandag 03 december 2012 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 09:04 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Misschien McClaren promoten als de euroknaller deze maand. Misschien dat er een club is die zo gek is om hem op te halen. Werkt ook met die visfilet van de Mac haha
Dat kon wel eens de oplossing zijn...BertusBadeend!!!Moeten we gewoon doen....
Aartus
 Aartus - maandag 03 december 2012 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 11:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kijk wie we daar hebben..d:-)))))
En dat speciaal voor jou Renato....Een sinterklaasgeschenk uit Twente...Stond toch op je verlanglijstje????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 december 2012 door Aartus --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 12:45 schreef Aartus het volgende:

[..]

En dat speciaal voor jou Renato....Een sinterklaasgeschenk uit Twente...Stond toch op je verlanglijstje????
Jammiee thanx Sint..
0060.gif
Aartus
 Aartus - maandag 03 december 2012 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 17:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jammiee thanx Sint..
[ afbeelding ]
Ja de sint weet wel waar je van houdt....Boefje!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 december 2012 - 19:20   quote  deeplink  
Jonathan Jonaaaaa come to daddy..!!
Aartus
 Aartus - maandag 03 december 2012 - 19:31   quote  deeplink  
Hahahahahaha..Zo ziet de sint t graag..Dat je zo blij bent met je cadeau....
jonass
 jonass - maandag 03 december 2012 - 20:18   quote  deeplink  
Hi daddy i`m here
Aartus
 Aartus - maandag 03 december 2012 - 22:34   quote  deeplink  
Jona..Renato is een beetje verlegen denk ik!!!
jonass
 jonass - maandag 03 december 2012 - 23:58   quote  deeplink  
Daddy where are you ?
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 december 2012 - 00:10   quote  deeplink  
Ik weet niet waar ie is.Ik ben niet zo verlegen dus!Word zo langzaam een dating site...Ik ben er wel...Come to me!!!!
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 december 2012 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2012 - 20:18 schreef jonass het volgende:
Hi daddy i`m here
Nou Renato kom op toon je een kerel,anders wil ik t wel van je overnemen..Ik woon niet zover bij jona uit de buurt...
Aartus
 Aartus - dinsdag 04 december 2012 - 15:26   quote  deeplink  
Its a big test against PSV.
What whe need is a clean sheet.
Zo weer 2 tegeltjes.
Ik kan beginnen met de badkamer..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Willem Janssen is altijd het haasje









0.0086669