BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Tijd om in te grijpen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
HansvHarten
 HansvHarten - zondag 25 november 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Open brief aan de heer Munsterman.

Geachte heer Munsterman, FC Twente is op weg een topclub te worden. Dat is voor een belangrijk deel uw verdienste. Maar de ontwikkeling stagneert. Kritiek wordt niet gehoord. Antwoord is steevast: er komt kritiek, zie je wel, we worden een topclub. Terwijl op de kritiek zelf niet wordt ingegaan. FC Twente heeft het beste team om in deze competitie kampioen te worden. Maar de terugkeer van Steve McClaren pakt niet goed uit. Inderdaad, hij heeft ons aan de nooit verwachte titel geholpen. Ere wie ere toekomt. Maar nu werkt het averechts. Behouden in plaats van aanvallend voetbal. Liever loopvermogen en fysieke kracht dan creativiteit en spelinzicht. Ervaring liever dan jong talent. Ondertussen zijn spelplezier en collegialiteit ver te zoeken. Mc Claren laat spelers niet beter voetballen. Maar dat moet wel, als Twente wil blijven wat het nu is: een handelshuis waarbij voetballers voor hogere bedragen worden verkocht dan ze worden gehaald. En als FC Twente kampioen wil worden. Maar het omgekeerde gaat nu gebeuren. Misschien had FC Twente vandaag beter kunnen verliezen. Dan was volkomen helder in welke crisis de club is beland. Er is nooit een hoofdschuldige aan een crisis, maar beter is als Steve na de Kerst zijn biezen pakt. Van u mag verwacht worden dat u deze negatieve spiraal op juiste waarde weet te schatten. Denk goed na over wat te doen. Stel een trainer aan die weer gaat voor spelplezier, creativiteit en ontplooiing als het om de spelers gaat. Dan gaat het met de FC ook weer beter. Ik weet zeker dat veel supporters van onze club dit zo voelen. Anders gaat het de komende periode verder bergafwaarts.
Lubje
 Lubje - zondag 25 november 2012 - 19:46   quote  deeplink  
Als er niet snel iets gebeurt, is het seizoen verloren. Dit is Twente onwaardig. Er zit geen enkel vertrouwen in deze ploeg. Er zijn spelers die nog geen bal kunnen aanpakken. Als Twente de komende weken ( ADO, PSV en Heracles) op deze wijze blijft spelen, krijgen ze geen punt meer mee.
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - zondag 25 november 2012 - 19:48   quote  deeplink  
110% MEE EENS!!!
notterharmpie
 notterharmpie - zondag 25 november 2012 - 20:17   quote  deeplink  
het kampioenschap was ook grootdeels werk van fred rutten dus prijs niet alleen mcclaren de hemel in
Lubje
 Lubje - zondag 25 november 2012 - 20:22   quote  deeplink  
Klopt precies! Het is alleen zo jammer dat Fred Rutten in de ogen van veel Twentesupporters niets geen goed meer kan doen. In ieder geval is Rutten een trainer die spelers beter kan maken: zie het Vitesse van nu. En dat laatste kan van McClaren niet gezegd worden.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 november 2012 - 21:28   quote  deeplink  
Als ik eens eerlijk mag zijn tegen de Tukkers, en een kritische vraag stel;

Waarom zingen jullie 'You never walk alone' aan het begin van de wedstrijd, om aan het eind massaal te vertrekken, en je eigen spelers uit te fluiten?
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - zondag 25 november 2012 - 21:59   quote  deeplink  
Misschien floten ze om hun ontevredenheid te tonen. Dat heeft niks met you'll never walk alone te maken. Verder zegt het publiek ook niet dat ze geen twente supporters meer zijn. Ze zijn gewoon ontevreden en ik ook. Kan toch?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 november 2012 - 22:02   quote  deeplink  
"You'll never walk alone", dat staat min of meer voor de onvoorwaardelijke steun aan je ploeg. Dat ze weten dat jullie achter ze staan, in goede en slechte tijden. Nu spelen ze bagger, en worden ze gewoon uitgefloten. Dan blijft er weinig over van de massale (verkrachte) steun die je 'belooft' voor de wedstrijd.
Aartus
 Aartus - zondag 25 november 2012 - 22:27   quote  deeplink  
Dat t zo niet verder kan is wel zeker..Vanmiddag weer een ongemotiveerd zooitje gezien,terwijl je weet dat Psv heeft verloren...En wat bosifyable betrefd heeft ie wel een punt.Ik heb me dood geergerd aan de fluitconcerten...En dat mensen 10 minuten eerder weggaan...En bosifyable is wel objectief.. Want hij is voor de club uit Rotterdam Zuid...En heeft deels ook wel gelijk...Maar dat ik me kapot erger aan FC Twente..Dat is een ding wat zeker is...Maar ben wel tot t einde blijven zitten en aan fluitconcerten doe ik niet mee...Wel heb ik er een aantal behoorlijke
G.V.D,s Doorheen gegooid...Hoort ook niet natuurlijk...Maar oke soms heb je de emoties niet in bedwang...T antwoord is nu aan joop...Grijpt ie in of niet...Naar vanmiddag ben van een ding zeker...Zo gaan we niet mee spelen om de titel...En laten we eerlijk zijn we hebben daar op deze manier niets te zoeken..En bosifyable nog gefeliciteerd met de overwinning van jouw club..
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - zondag 25 november 2012 - 22:53   quote  deeplink  
Ik fluit ook niet maar ik vind een fluitconcert niet zo erg. Dr zijn veel ergere dingen die ontevreden supporters kunnen doen. Bovendien mogen ze wat mij betreft wel wakker geschud worden. Dat er you'll never walk alone wordt gezongen vooraf zegt mij niks. Het had net zo goed gangnam style kunnen zijn, als ze maar een goede partij op de mat leggen.
Aartus
 Aartus - zondag 25 november 2012 - 23:01   quote  deeplink  
Zoals ik al zei wolf..tijd voor joop om in te grijpen...T leek er vanmiddag niet op...En dan mogen we nog van geluk spreken dat we in blessuretijd gelijk komen...En dat tegen Pec Zwolle...Schande gewoon!
Lubje
 Lubje - zondag 25 november 2012 - 23:08   quote  deeplink  
We moeten eens met elkaar bezien waar nu eigenlijk de oorzaak van dit fiasco ligt. Is het alleen de trainer? Dat denk ik niet. Misschien is er ook wel verkeerd ingekocht. De aankoop van Castaignos voor dat bedrag was echt een lachertje. Hoe kun je een speler kopen voor zo' n prijs? Een jaar niet gespeeld. Kan nog geen bal aannemen. Wie beslist daar dan over? Twente heeft toch ook scouts? En de technische staf? Zijn die dan allemaal blind geweest? Volgende voorbeeld: Braafheid. Het is gewoon zielig om te zien. Maar hier moet je nu wel mee verder en dat maakt niet uit wie daar trainer over is. Die worden echt niet beter. Die horen gewoon niet in het elftal van Twente te spelen.
Lubje
 Lubje - zondag 25 november 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Overigens was Plet beter dan Castaignos!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 november 2012 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 22:53 schreef Wolf_Haley het volgende:
Ik fluit ook niet maar ik vind een fluitconcert niet zo erg. Dr zijn veel ergere dingen die ontevreden supporters kunnen doen. Bovendien mogen ze wat mij betreft wel wakker geschud worden. Dat er you'll never walk alone wordt gezongen vooraf zegt mij niks. Het had net zo goed gangnam style kunnen zijn, als ze maar een goede partij op de mat leggen.
Komaan, dat meen je niet. Neem aan dat je de tekst kent, weet wat het betekent en waar het voor staat? Zie je wel eens hoe dat wordt gezongen bij Celtic, Liverpool, of Feyenoord? Passie, kracht, vertrouwen; dat is wat het uitstraalt. En wat je zou moeten uitstralen.

En een fluitconcert is dodelijk in een stadion, vooral als het een thuiswedstrijd betreft, en je je eigen spelers uitfluit. Sorry gozer, maar ik kan dit niet serieus nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door Bosifyable --
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 25 november 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Komaan, dat meen je niet. Neem aan dat je de tekst kent, weet wat het betekent en waar het voor staat? Zie je wel eens hoe dat wordt gezongen bij Celtic, Liverpool, of Feyenoord? Passie, kracht, vertrouwen; dat is wat het uitstraalt. En wat je zou moeten uitstralen.

En een fluitconcert is dodelijk in een stadion, vooral als het een thuiswedstrijd betreft, en je je eigen spelers uitfluit. Sorry gozer, maar ik kan dit niet serieus nemen.
Ben je die tijd vergeten met Mario Been Net of jullie je wel zo netjes gedroegen hou toch op man
En ga naar je eigen forum wat mot je hier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2012 door voetbalkennis --
Aartus
 Aartus - zondag 25 november 2012 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:08 schreef Lubje het volgende:
We moeten eens met elkaar bezien waar nu eigenlijk de oorzaak van dit fiasco ligt. Is het alleen de trainer? Dat denk ik niet. Misschien is er ook wel verkeerd ingekocht. De aankoop van Castaignos voor dat bedrag was echt een lachertje. Hoe kun je een speler kopen voor zo' n prijs? Een jaar niet gespeeld. Kan nog geen bal aannemen. Wie beslist daar dan over? Twente heeft toch ook scouts? En de technische staf? Zijn die dan allemaal blind geweest? Volgende voorbeeld: Braafheid. Het is gewoon zielig om te zien. Maar hier moet je nu wel mee verder en dat maakt niet uit wie daar trainer over is. Die worden echt niet beter. Die horen gewoon niet in het elftal van Twente te spelen.
Lubje Mc Claren Hij wou die spelers zelf..Maar hij maakt niemand beter eerder slechter...Hij is niet de geschikte trainer voor dit team..Geen passie,strijd,de wil om te winnen..Waar ligt dat dan aan...Ook al heb je misschien te weinig kwaliteit...T minste wat je mag verwachten dat ze er bovenop vliegen...Denk maar terug aan de tijd met Fred Rutten en Hans meyer..Toen gingen ze er altijd voor..Met minder kwaliteit.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 26 november 2012 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:29 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ben je die tijd vergeten met Mario Been Net of jullie je wel zo netjes gedroegen hou toch op man
En ga naar je eigen forum wat mot je hier
Oh wacht, een forumrestrictie. That'll impress me..?
nora
 nora - maandag 26 november 2012 - 10:35   quote  deeplink  
Als Ajax supporter wil ik een ding zeggen met deze trainer worden jullie nooit kampioen.
tomson
 tomson - maandag 26 november 2012 - 11:00   quote  deeplink  
Hahaha... Jij moet ook vast terug naar je eigen forum.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 26 november 2012 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 10:35 schreef nora het volgende:
Als Ajax supporter wil ik een ding zeggen met deze trainer worden jullie nooit kampioen.
Helemaal mee eens jij mag blijven
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 26 november 2012 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Komaan, dat meen je niet. Neem aan dat je de tekst kent, weet wat het betekent en waar het voor staat? Zie je wel eens hoe dat wordt gezongen bij Celtic, Liverpool, of Feyenoord? Passie, kracht, vertrouwen; dat is wat het uitstraalt. En wat je zou moeten uitstralen.

En een fluitconcert is dodelijk in een stadion, vooral als het een thuiswedstrijd betreft, en je je eigen spelers uitfluit. Sorry gozer, maar ik kan dit niet serieus nemen.
Dat meen ik wel. You'll never walk is geen volkslied of mijn favoriete nummer dus het boeit me niet zo. Dus je kan me alleen serieus nemen wanneer ik het met je eens ben?

Zoals ik al zei, spelers en de coach mogen best weten dat suporters ontevreden zijn. Bij feyenoord gebeuren dit soort dingen ook gewoon hoor. Ik ben zelf Rotterdammer, miin beste vriend is de grootste feyenoord supporter die ik met mijn eigen ogen heb gezien. Ik zit sowieso bij alle top wedstrijden in de kuip. Ook in het jaar van been en toen werd er ook gefloten en eigen spelers uitgescholden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2012 door Wolf_Haley --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 26 november 2012 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 11:40 schreef Wolf_Haley het volgende:

[..]

Dat meen ik wel. You'll never walk is geen volkslied of mijn favoriete nummer dus het boeit me niet zo. Dus je kan me alleen serieus nemen wanneer ik het met je eens ben?

Zoals ik al zei, spelers en de coach mogen best weten dat suporters ontevreden zijn. Bij feyenoord gebeuren dit soort dingen ook gewoon hoor. Ik ben zelf Rotterdammer, miin beste vriend is de grootste feyenoord supporter die ik met mijn eigen ogen heb gezien. Ik zit sowieso bij alle top wedstrijden in de kuip. Ook in het jaar van been en toen werd er ook gefloten en eigen spelers uitgescholden.
Rare conclusie in je eerste alinea, afijn, het is u vergeven ;)

De jaren onder Been waren in eerste instantie nog redelijk, 4e plaats, finale KNVB beker, dus dat viel nog mee. Het laatste jaar kun je (in mijn ogen) niemand kwalijk nemen dat er onrust was. Eerste competitie helft bijna vechten tegen degradatie, club leiding vechten voor behoud van de proflicentie, 10-0 op je kloten krijgen, en zeurende jeugdspelers die niet bij willen tekenen. Waar staan jullie? Gewoon aan de top, EL (niet lang meer, maar oke), en een goede selectie. Om de verschillen maar even aan te geven.

Dat rechtvaardigt voor mij geen enkel fluitconcert, en waar zelfs in het laatste jaar met Been een enkeling floot, en dat direct weer de kop werd ingedrukt met 'Wie fluit, hoort niet op Zuid'.
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 26 november 2012 - 12:40   quote  deeplink  
Dat 2e seizoen onder Been was wel erger dan dit seizoen van Twente nu. Maar het is gewoon frustrerend om te zien dat je club veel en veel beter kan maar de coach niet de kwaliteit heeft om dit te realiseren. Daarnaast lijkt hij dit zelf ook allemaal helemaal niet zo erg te vinden. Bijvoorbeeld die wedstrijd tegen jullie, die 3-0. Na afloop hoor je Mcclaren opscheppen over dat ze eindelijk hun vorm te pakken hadden en dat dit hun niveau is blabala. Terwijl Twente helemaal niet geweldig speelde en Feyenoord gewoon 2 lucky goals weg geeft.

Ik heb het gevoel dat Mcclaren zijn voetbal instelling en tactiek totaal niet past bij de specifieke kwaliteiten van dit Twente. Als supporter is dit soms moeilijk te verkroppen, zeker als je ziet dat hij week in week uit dezelfde fouten maakt.

Verder hou ik wel van het Rotterdamse publiek. Die zijn altijd fel, luidruchtig en verwachten altijd het beste van spelers. Heerlijk!
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 november 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 22:02 schreef Bosifyable het volgende:
"You'll never walk alone", dat staat min of meer voor de onvoorwaardelijke steun aan je ploeg. Dat ze weten dat jullie achter ze staan, in goede en slechte tijden. Nu spelen ze bagger, en worden ze gewoon uitgefloten. Dan blijft er weinig over van de massale (verkrachte) steun die je 'belooft' voor de wedstrijd.
Bos heeft wel gelijk en zijn jullie niet te kritisch ...
jullie doen net alsof je al jaren aan de top staan en 10 landstitels hebben
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 23:29 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ben je die tijd vergeten met Mario Been Net of jullie je wel zo netjes gedroegen hou toch op man
En ga naar je eigen forum wat mot je hier
Waar is onze twense gastvrijheid gebleven@Voetbalkennis...Bosifyable geeft gewoon een mening..dat mag toch?Veel erger zou zijn als niemand meer dit forum bezocht...En t is ook wel eens mooi om de mening van mensen van andere clubs te horen...Ik vind dit niet iets om je over op te winden...
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 14:24 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Bos heeft wel gelijk en zijn jullie niet te kritisch ...
jullie doen net alsof je al jaren aan de top staan en 10 landstitels hebben
We zijn de laatste 6 a7 jaar verwend geraakt....Slecht spelen mag..Maar toon wel inzet en Passie..En die is er momenteel bij Fc Twente niet..En dat is waar de supporters zich aan ergeren
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 26 november 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 14:24 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Bos heeft wel gelijk en zijn jullie niet te kritisch ...
jullie doen net alsof je al jaren aan de top staan en 10 landstitels hebben
je wordt toch ook alleen een top club als je kritisch bent op jezelf en elke mogelijkheid aangrijpt om te groeien? 10 jaar geleden was het leuk als Twente een puntje pakte tegen PSV of geen 5-0 pakslaag kreeg van Ajax. Tijden zijn veranderd, Twente heeft de mogelijkheden en de intentie om een topclub te worden. Daar hoort behalve goede spelers en een goed beleid, ook een kritische houding en EEN BEKWAME COACH bij.
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 16:24 schreef Wolf_Haley het volgende:

[..]

je wordt toch ook alleen een top club als je kritisch bent op jezelf en elke mogelijkheid aangrijpt om te groeien? 10 jaar geleden was het leuk als Twente een puntje pakte tegen PSV of geen 5-0 pakslaag kreeg van Ajax. Tijden zijn veranderd, Twente heeft de mogelijkheden en de intentie om een topclub te worden. Daar hoort behalve goede spelers en een goed beleid, ook een kritische houding en EEN BEKWAME COACH bij.
Ik denk dat Fc Twente door alle sucessen van de laatste jaren
een beetje in slaap gesukkeld is....Ze zijn nu wel weer wakker..
Ze krijgen de zaak heus wel weer op de rit..
Ik ben ook kritische geworden...Logisch we hebben nu een heel andere
status...We zijn niet meer dat clubje dat genoegen neemt met een plaats in de luwte...
Nu we zo ver zijn willen we er blijven ook...
En Daarvoor moet nu alles voor gedaan worden...
Denk maar niet dat Joop dit leuk vind...
Hem kennende is ie echt wel bezig achter de schermen
Om FC Twente bij de top te houden...Hij staat bekent als een doorzetter...
ook absoluut niet bang om moeilijke beslissingen te nemen...
Als dit verval zich doorzet...Gaan er in de winterstop koppen rollen...
Daar ben ik van overtuigt...Joop staat bekend als een keiharde zaken man...
Als je niet voldoet sta je op straat...Mensen die met m gewerkt hebben weten dat
maar al te goed...Vraag dat maar eens aan Jan Van Halst!!!
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 18:06   quote  deeplink  
Vrijdag nog bij voetbal international...
Weet je waarom PSV bovenaan staat...Omdat ze nog 4 echte etters in t veld hebben.
Mertens,Toivonen.Strootman.Van Bommel...
FC Twente en Ajax hebben alleen 11 ideale schoonzonen in t veld...
Daarmee win je de oorlog niet...
Theo Vonk zei altijd als je wat wilt bereiken heb je in je team
een paar etterbakken nodig...
Daarmee heeft ie wel gelijk denk ik...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 november 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Moeten wij maar het veld op Aartus......dan heb je etterbakken :)
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 18:25 schreef Nenam_tiL het volgende:
Moeten wij maar het veld op Aartus......dan heb je etterbakken :)
Ik denk dat we dan regelmatig met 9 man eindigen...
Zo.n 17 wedstrijden geschorst per jaar...
Maar die andere 17 winnen we wel en dat is toch al 51 punten..
tomson
 tomson - maandag 26 november 2012 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 11:07 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Helemaal mee eens jij mag blijven
Dus jij moet het met iemand eens zijn, en dan mogen ze blijven ?
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 18:54 schreef tomson het volgende:

[..]

Dus jij moet het met iemand eens zijn, en dan mogen ze blijven ?
Hier kan ik t niet mee eens zijn....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 november 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 19:07 schreef Aartus het volgende:

[..]

Hier kan ik t niet mee eens zijn....
Tijd om in te grijpen dan..
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 26 november 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Mee eens...
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 21:49 schreef Wolf_Haley het volgende:
Mee eens...
Ja t loopt uit de klauwen zo...
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 21:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tijd om in te grijpen dan..
Verkeerde gequote...
Ja we moeten nu wel ingrijpen...dit gaat niet goed komen zo!!!!
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 november 2012 - 21:59   quote  deeplink  
Paniekzaaiers
Aartus
 Aartus - maandag 26 november 2012 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 21:59 schreef infamous psv het volgende:
Paniekzaaiers
Nee we mogen niet in paniek raken...Gewoon effe koeltjes blijven.
T komt allemaal goed....
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 11:40 schreef Wolf_Haley het volgende:

[..]

Dat meen ik wel. You'll never walk is geen volkslied of mijn favoriete nummer dus het boeit me niet zo. Dus je kan me alleen serieus nemen wanneer ik het met je eens ben?

Zoals ik al zei, spelers en de coach mogen best weten dat suporters ontevreden zijn. Bij feyenoord gebeuren dit soort dingen ook gewoon hoor. Ik ben zelf Rotterdammer, miin beste vriend is de grootste feyenoord supporter die ik met mijn eigen ogen heb gezien. Ik zit sowieso bij alle top wedstrijden in de kuip. Ook in het jaar van been en toen werd er ook gefloten en eigen spelers uitgescholden.
Wolf_Haley..Hoe ben je als Rotterdammer FC Twente supporter geworden..Best wel uniek overigens!!
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2012 - 18:25 schreef Nenam_tiL het volgende:
Moeten wij maar het veld op Aartus......dan heb je etterbakken :)
Etterbak..Dat je er bent..Hahaha.Bij wie gaan we dan spelen bij Ajax of FC Twente...
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 01:29   quote  deeplink  
We gaan voor wie t meeste biedt Nenam...Kan wel een paar centen gebruiken..Of niet dan ??
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 november 2012 - 20:17 schreef notterharmpie het volgende:
het kampioenschap was ook grootdeels werk van fred rutten dus prijs niet alleen mcclaren de hemel in
Wie prijst MC claren de hemel in dan????
Jack daniels
 Jack daniels - dinsdag 27 november 2012 - 09:55   quote  deeplink  
Het komt allemaal goed met FCT,veel blessureleed druk progamma en ditjaar veel tevroeg begonnen.......en toch nog op een tweede plaats......is zo slecht nog niet.....ik heb nog steeds vertrouwen.
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - dinsdag 27 november 2012 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 01:10 schreef Aartus het volgende:

[..]

Wolf_Haley..Hoe ben je als Rotterdammer FC Twente supporter geworden..Best wel uniek overigens!!
Ik had een paar jaar geen voetbal meer gevolgd omdat ik zelf basketbal. Toen ik eenmaal weer voetbal begon te volgen sprak Twente mij gewoon erg aan. Dat was in de tijd van Rutte. Ze waren een beetje underdogs zonder echt overduidelijk minder te zijn dan andere top ploegen. Er zat voor mij gevoel veel voetbal in het team. Feyenoord vond ik meer een stel harde werkers en Ajax ging em sowieso niet worden voor mij als Rotterdammer hehe.

Maar toen Ruiz kwam was het officieel. Die kende ik namelijk van Gent, heb familie daar wonen en die zijn zwaar Gent supporters. Ruiz had ik wel eens zien spelen dus toen die naar Twente kwam wist ik genoeg. Die man is een beest! Als die naar de Graaschap was gegaan was ik nu een super boer.
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 09:55 schreef Jack daniels het volgende:
Het komt allemaal goed met FCT,veel blessureleed druk progamma en ditjaar veel tevroeg begonnen.......en toch nog op een tweede plaats......is zo slecht nog niet.....ik heb nog steeds vertrouwen.
Ja daar heb je wel gelijk in..We moesten er in juni al staan met die voorronde el leguea..
T seizoen begon al vroeg voor ons...Ik las dat als de winterstop begint we al 34 wedstrijden gespeeld hebben..Nu hopen dat naar de winterstop iedereen weer compleet is..
Alhoewel ik denk dat Joop op de transfermarkt nog wel wat gaat doen..We hebben een creatieve spel verdeler nodig..Dat is wat dit team ontbeert...
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 13:30   quote  deeplink  
Net op headliner gelezen Munsterman nog steeds achter Mc Claren...
Ik heb dat wel vaker gehoord van voorzitters....
Dan wordt t als trainer tijd om op te passen...
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 13:36   quote  deeplink  
Ook net gelezen op headliner..Fc Twente wil zich versterken met een engelse spits genaamd goldrick..Hij speelt nu voor coventry city en al 12 keer gescoord...
Dus Luc Castaignos..Tijd om wakker te worden...Je hebt voor de winterstop nog 4 wedtstrijden de tijd om te laten zien wat je kan!!!
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - dinsdag 27 november 2012 - 13:44   quote  deeplink  
Hahaha dat kan toch niet serieus zijn? Geef die Born nou gewoon een kans! Ok die is nu geblesseerd maar die mag echt wel meer gaan spelen hoor. Zeker zolang Castaignos nog niet op niveau is en Bulykin korfbal blijft spelen.
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 12:23 schreef Wolf_Haley het volgende:

[..]

Ik had een paar jaar geen voetbal meer gevolgd omdat ik zelf basketbal. Toen ik eenmaal weer voetbal begon te volgen sprak Twente mij gewoon erg aan. Dat was in de tijd van Rutte. Ze waren een beetje underdogs zonder echt overduidelijk minder te zijn dan andere top ploegen. Er zat voor mij gevoel veel voetbal in het team. Feyenoord vond ik meer een stel harde werkers en Ajax ging em sowieso niet worden voor mij als Rotterdammer hehe.

Maar toen Ruiz kwam was het officieel. Die kende ik namelijk van Gent, heb familie daar wonen en die zijn zwaar Gent supporters. Ruiz had ik wel eens zien spelen dus toen die naar Twente kwam wist ik genoeg. Die man is een beest! Als die naar de Graaschap was gegaan was ik nu een super boer.
Brian Ruiz...Jammer dat ie naar fulham is gegaan..Hij had wel een grotere club verdiend...Maar ik vind m de Beste speler die ik ooit bij FC Twente heb zien spelen!!!!
Mischien komt ie ooit terug..Hij heeft tenslotte een Enschedese vriendin...
Hij heeft Een groot aandeel gehad in t kampioenschap van FC Twente...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Tijd om in te grijpen









0.0083329