BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Tijd om in te grijpen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Tonus
 Tonus - dinsdag 27 november 2012 - 13:52   quote  deeplink  
Waarde colega-supporters van FC Twente. Uiteraard lopen we nooit alleen, we staan allemaal achter de club... We zijn wat minder trots misschin en zien al weken dat er geen passie meer in het spel zit.
Dit heeft m.i. veel met de speelstijl te maken. Veel ballen worden uit het middenveld retour gespeeld naar de achterhoede, en vaak zelfs tot naar de keeper. Met zijn allen achteruit lopen, bij corners tegen met 10 man in de 16 lopen en er dan niet uit kunnen komen is iets wat ik regelmatig bij Twente zie gebeuren.

De duels worden steeds minder aangegaan en iedere keer wordt er voor gekozen om steeds behoudener te voetballen ..."we kept the nill" hoor ik Steve vaak zeggen. Maar wanneer we zelf niet naar voren durven te voetballen houden we ook de nul in onze eigen score, en daar win je de competitie niet mee en het voetbal ziet er ook nog eens heel saai uit.
De grondslag ligt m.i. bij de trainer die het team coacht, (behouden) opdrachten aan zijn spelers geeft, en (té) weinig gebruik maakt van zijn mogelijkheden met deze topspelers.
Kun je je ook nog eens afvragen hoe wat en waarop er getraind is wanneer je al die knieblessures ziet in één team. Dat kán haast geen toeval zijn...
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 14:08   quote  deeplink  
@ Tonus..Ik heb ook wel eens m,n twijfels gehad op de manier waarop we trainen...
in verband met de vele blessures...Maar zo ik in 1 van m,n vorige posts al zei..
T seizoen begon al in juni voor FC Twente met voorronde europa legaeu..
Dus moesten de spelers vroeg in vorm zijn..Als de winterstop ingaat hebben we al 34 wedstrijden gespeeld....We hebben toch ook assistent trainers en een medische staf...
Ik vraag me af wat die toevoegen....En wat de kritiek op de tacktiek Mc Claren betrefd..Ben ik t volledig met je eens.Zondag tegen Pec Zwolle in plaats van naar die 1-0 door te drukken...Gingen we weer achteruit lopen..Met als resultaat duur puntverlies...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 november 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 14:08 schreef Aartus het volgende:
@ Tonus..Ik heb ook wel eens m,n twijfels gehad op de manier waarop we trainen...
in verband met de vele blessures...Maar zo ik 1 van m,n vorige posts al zei..
T seizoen begon al in juni voor FC Twente met voorronde europa legaeu..
Dus moesten de spelers vroeg in vorm zijn..Als de winterstop ingaat hebben we al 34 wedstrijden gespeeld....We hebben toch ook assistent trainers en een medeische staf...
Ik vraag me af wat die toevoegen....En wat de kritiek op de tacktiek Mc Claren betrefd..Ben ik t volledig met je eens.Zondag tegen Pec Zwolle in plaats van naar die 1-0 door te drukken...Gingen we weer achteruit lopen..Met als resultaat duur puntverlies...
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - dinsdag 27 november 2012 - 17:30   quote  deeplink  
Joop staat er nog achter...zegt ie...
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 13:44 schreef Wolf_Haley het volgende:
Hahaha dat kan toch niet serieus zijn? Geef die Born nou gewoon een kans! Ok die is nu geblesseerd maar die mag echt wel meer gaan spelen hoor. Zeker zolang Castaignos nog niet op niveau is en Bulykin korfbal blijft spelen.
Ja ik kan er ook niets aan doen stond op headliner...
T is gewoon een trucje om castaignos scherp te krijgen denk ik....
Gebeurt wel vaker in de voetbalwereld..dat soort kunstjes...
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 17:30 schreef Wolf_Haley het volgende:
Joop staat er nog achter...zegt ie...
Ja hij kan moeilijk wat anders beweren....
Er zijn vaak zat voorzitters die zeiden vertrouwen in hun trainer te hebben....
En een paar weken later werden ze nog ontslagen..
Er wordt zoveel geroepen in de voetbalwereld.Ik neem t niet altijd serieus...
Aartus
 Aartus - dinsdag 27 november 2012 - 18:43   quote  deeplink  
Michailov..Staat in de belangstelling van verschillende topclubs...
Gewoon zo snel mogelijk laten gaan...Nu kunnen we nog een paar centen beuren....
En hij speelt sowieso weinig...Veel te blessuregevoelig...Kunnen wat dat geld weer investeren in de selectie...
jur44
 jur44 - woensdag 28 november 2012 - 11:31   quote  deeplink  
Je zou het bijna wel zeggen dat het beter is dat ie teruggaat, het Schalke verhaal, het Den Bosch verhaal, de laatste wedstrijden in de europa die niet om aan te gluren waren, ok je mist Fer en Chadli, maar ik vraag me af, of er nog wel de juiste chemie is tussen spelers en trainer, kampioen worden is een must, men is in Twente uitgerust na europa en de knvb beker.
Aartus
 Aartus - woensdag 28 november 2012 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 november 2012 - 12:23 schreef Wolf_Haley het volgende:

[..]

Ik had een paar jaar geen voetbal meer gevolgd omdat ik zelf basketbal. Toen ik eenmaal weer voetbal begon te volgen sprak Twente mij gewoon erg aan. Dat was in de tijd van Rutte. Ze waren een beetje underdogs zonder echt overduidelijk minder te zijn dan andere top ploegen. Er zat voor mij gevoel veel voetbal in het team. Feyenoord vond ik meer een stel harde werkers en Ajax ging em sowieso niet worden voor mij als Rotterdammer hehe.

Maar toen Ruiz kwam was het officieel. Die kende ik namelijk van Gent, heb familie daar wonen en die zijn zwaar Gent supporters. Ruiz had ik wel eens zien spelen dus toen die naar Twente kwam wist ik genoeg. Die man is een beest! Als die naar de Graaschap was gegaan was ik nu een super boer.
Vanavond op eredivisie live de historie van FC Twente sinds 1965...Kippevel gewoon.Alles meegemaakt.De Top.Dregadatie.Weer terug naar de top.Toen bijna falliet.Weer terug naar de top.Toen t dakdrama,weer er bovenop geknokt.Al met al zijn we best een unieke club waar we trots op mogen zijn,pieken en dalen ,maar we gingen niet kapot.ajax won de europa cup 1 ,4 maal,Feijenoord pakte de eerste europa cup 1,Psv won europese titels.Maar daarna komt toch echt Fc Twente met hun historie.Nee Fc Twente gaat nooit kapot.Proud to be a tukker!!!!!!!!
v zandvoort
 v zandvoort - donderdag 29 november 2012 - 13:44   quote  deeplink  
Kan Joop in de winterstop Steve niet inruilen voor Gert jan
Aartus
 Aartus - donderdag 29 november 2012 - 13:52   quote  deeplink  
Munsterman staat nog steeds achter steve zegt ie...
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - donderdag 29 november 2012 - 14:17   quote  deeplink  
Het schijnt dat een hoop AZ supporters momenteel ook niet zo blij zijn met Verbeek. Dus misschien willen ze wel ruilen daar in Alkmaar. Overigens vind ik het helemaal niet de schuld van Verbeek hoe AZ op dit moment draait. Ze zijn al hun beste spelers kwijt op Altidore en Maher na. Maar Maher komt ook gewoon lekker met Gert Jan naar Enschede...hoop ik...
Aartus
 Aartus - donderdag 29 november 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 14:17 schreef Wolf_Haley het volgende:
Het schijnt dat een hoop AZ supporters momenteel ook niet zo blij zijn met Verbeek. Dus misschien willen ze wel ruilen daar in Alkmaar. Overigens vind ik het helemaal niet de schuld van Verbeek hoe AZ op dit moment draait. Ze zijn al hun beste spelers kwijt op Altidore en Maher na. Maar Maher komt ook gewoon lekker met Gert Jan naar Enschede...hoop ik...
Niet langer wachten.Gewoon een trainersruil hoef je er ook geen geld achteraan te gooien.
Joop kom op...
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - donderdag 29 november 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Haha aart, ik denk helaas niet dat het bestuur van AZ blind is. Wie zou in hemelsnaam Verbeek willen riilen voor Mcclaren?
Aartus
 Aartus - donderdag 29 november 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Niemand...Ik denk dat er na Twente.Niemand nog wacht op Mc Claren...In nederland word ie uitgelachen....In duitsland lachen ze hem ook uit..En in engeland komt ie de grens niet eens meer over....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 november 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - donderdag 29 november 2012 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 november 2012 - 17:08 schreef Wolf_Haley het volgende:
Haha aart, ik denk helaas niet dat het bestuur van AZ blind is. Wie zou in hemelsnaam Verbeek willen riilen voor Mcclaren?
Zo effe op t az forum geweest...Ik heb ze dit voorstel gedaan...
Afwachten wat er komt...
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 00:29   quote  deeplink  
Mc Claren.. we moeten tegen Ado gaan voor de winst..Ja dat had je vorige week tegen Pec Zwolle al moeten doen...Wat een gelul zeg..En dan zegt ie ook nog Ado is een sterk georganiseerde ploeg..Gaat ie zich nu alweer indekken..Je moet verdomme niet naar de tegenstander kijken,Maar naar jezelf..Tenminste als je mee wilt doen om de titel...Ga verdomme eens van eigen kracht uit..Hij maakt iedere keer de tegenstander groter dan die is...Man ga nu eens een keer voetballen..En wel te beginnen tegen Ado Den Haag!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 december 2012 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 00:29 schreef Aartus het volgende:
Mc Claren.. we moeten tegen Ado gaan voor de winst..Ja dat had je vorige week tegen Pec Zwolle al moeten doen...Wat een gelul zeg..En dan zegt ie ook nog Ado is een sterk georganiseerde ploeg..Gaat ie zich nu alweer indekken..Je moet verdomme niet naar de tegenstander kijken,Maar naar jezelf..Tenminste als je mee wilt doen om de titel...Ga verdomme eens van eigen kracht uit..Hij maakt iedere keer de tegenstander groter dan die is...Man ga nu eens een keer voetballen..En wel te beginnen tegen Ado Den Haag!!!!
lijkt me niet zo'n good idea Aartus, ik football niet meer so good..
mcc.jpg
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 00:59   quote  deeplink  
Trouwens er gaan hier op bepaalde twente forums steeds meer geruchten...
Dat Gert Jan Verbeek hier komt na afloop van t seizoen..
Maar oke t zijn geruchten...Waar rook is is vuur....
Afwachten dus..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 december 2012 - 01:01   quote  deeplink  
and you believe that..?
media_l_1207285.jpg
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:04   quote  deeplink  
Gert Jan Verbeek heeft er nooit een geheim van gemaakt...
Dat ie ooit trainer van FC Twente zou willen worden...
Gezien zijn tukkerse roots..Hij is een enschedeer van geboorte.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 december 2012 - 01:06   quote  deeplink  
then i have to watch out..
media_l_1207228.jpg
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:08   quote  deeplink  
Hij heeft wel een speciaal gevoel bij FC Twente..Hij stond als klein jochie altijd..Te kijken bij wedtsrijden van FC Twente..Als supporter van de FCT..
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:01 schreef RenatoBos het volgende:
and you believe that..?
[ afbeelding ]
Yes a am believe that!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 december 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:06 schreef RenatoBos het volgende:
then i have to watch out..
[ afbeelding ]
Yes watch out renato.He will be coming here.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 december 2012 - 01:12   quote  deeplink  
Oooh really..?
steve
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:16   quote  deeplink  
yes really.Gert jan comes back to twente!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 december 2012 - 01:18   quote  deeplink  
Please stop, don't say that..!!
media_xll_1143475.jpg
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 01:20   quote  deeplink  
Gertjan brengt Twente definitief terug naar de subtop...
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:18 schreef RenatoBos het volgende:
Please stop, don't say that..!!
[ afbeelding ]
waarom niet???zo effe weer in t nederlands.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:20 schreef BertusBadeend het volgende:
Gertjan brengt Twente definitief terug naar de subtop...
Wat subtop...top bedoel je!!!!
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 01:25   quote  deeplink  
Gertjan kan een subtopper in de subtop houden. Hij kan een middenmoter naar de subtop brengen en hij kan een topclub naar de subtop brengen.

Heeft ie ooit een ander resultaat behaald?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 december 2012 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:22 schreef Aartus het volgende:

[..]

waarom niet???zo effe weer in t nederlands.
I don't wanna here them..
steve-mcclaren-Wolfsburg-007.jpg
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:25 schreef BertusBadeend het volgende:
Gertjan kan een subtopper in de subtop houden. Hij kan een middenmoter naar de subtop brengen en hij kan een topclub naar de subtop brengen.

Heeft ie ooit een ander resultaat behaald?
Noem eens een naam die t wel beter kan...Met MC Claren gaat m niet worden..Ook gewoon subtop.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

I don't wanna here them..
[ afbeelding ]
Met Mc Claren gaat t niks worden...
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:28 schreef Aartus het volgende:

[..]

Noem eens een naam die t wel beter kan...Met MC Claren gaat m niet worden..Ook gewoon subtop.
Dus betaal je een afkoopsom om een trainer te halen die hetzelfde resultaat zal behalen? Dan kan je beter McLaren laten zitten.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:31 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Dus betaal je een afkoopsom om een trainer te halen die hetzelfde resultaat zal behalen? Dan kan je beter McLaren laten zitten.
Dat betekent dus achteruitgang...
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:42   quote  deeplink  
Op t andere forum schrijf je als we Mc Claren laten zitten lopen we inkomsten mis,en hier zeg je laat Mc Claren gewoon zitten..Sorry ik begrijp t niet meer!!!
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:42 schreef Aartus het volgende:
Op t andere forum schrijf je als we Mc Claren laten zitten lopen we inkomsten mis,en hier zeg je laat Mc Claren gewoon zitten..Sorry ik begrijp t niet meer!!!
Nee, je geeft aan: wie gaat dat betalen. Het beste zou zijn als Mc Claren de laan uit wordt gestuurd, maar je wilt dan qua trainer wel vooruit gaan. Anders gooi je gewoon geld weg.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 december 2012 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:34 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dat betekent dus achteruitgang...
Do I have to tell you everything twice..?
cms_file.php?fromDB=1165&width=218&height=131&filter0=crop,0,0,486,291,1,0.9009433962264151
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:46 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Nee, je geeft aan: wie gaat dat betalen. Het beste zou zijn als Mc Claren de laan uit wordt gestuurd, maar je wilt dan qua trainer wel vooruit gaan. Anders gooi je gewoon geld weg.
Daar ben ik t volledig met je eens,Zou gert jan verbeek ons geen goede impuls kunnen geven dan..Hij heeft nog nooit bij de echte top gewerkt..Ik zou t wel eens willen zien hier met gert jan verbeek,maar hier verschillen we denk ik van mening.Moet ook kunnen trouwens..
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 01:52 schreef Aartus het volgende:

[..]

Daar ben ik t volledig met je eens,Zou gert jan verbeek ons geen goede impuls kunnen geven dan..Hij heeft nog nooit bij de echte top gewerkt..Ik zou t wel eens willen zien hier met gert jan verbeek,maar hier verschillen we denk ik van mening.Moet ook kunnen trouwens..
Waarschijnlijk omdat ie het heel leuk heb gedaan bij jullie buren in Almelo en helemaal niet leuk heeft gedaan bij mijn cluppie in Rotterdam.

Het kan natuurlijk een nieuwe impuls geven en een ommeslag teweeg brengen, maar ik denk dat Verbeek te licht is voor de top.

Vergeet niet, bij Feyenoord had ie deze elf:
Henk Timmer, André Bahia, Tim de Cler, Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst, Leroy Fer, Serginho Greene, Georginio Wijnaldum, Diego Biseswar, Jon Dahl Tomasson, Roy Makaay

Hij heeft de helft van de spelers tegen zich in het harnas gejaagd, de andere helft de ziekenboek ingeholpen en heeft niemand aan het voetballen gekregen. Daarnaast speelt hij meestal een defensieve 442 of 433, terwijl Twente offensief voetbal kan en zou moeten spelen.
bobby solo
 bobby solo - zaterdag 01 december 2012 - 08:06   quote  deeplink  
Als ik naar dit twente kijk heb ik de tenen verkrampt en krom in de schoenen staan.
Ik ben 64 jr maar in dit elftal hobbel ik nog mee. A.U.B. sneller naar voren spelen achterin is niet zoveel te verdienen. Breukers rechts ,schilder links en gaan met die banaan, die rotterdammert niet zoveel buitenspel of helemaal buitenspel.Met dit talent hoeft dat niet zo moeilijk te zijn! Overigens, hebben die assistenten wel wat in de melk te brokkelen?Zitten daar maar te koekeloeren.....
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 08:06 schreef bobby solo het volgende:
die rotterdammert niet zoveel buitenspel of helemaal buitenspel.
Dat was al een irritatiepunt bij Feyenoord. Die gozer staat ALTIJD buitenspel. Ik denk dat ie de meeste heeft van de eredivisie
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 02:06 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ie het heel leuk heb gedaan bij jullie buren in Almelo en helemaal niet leuk heeft gedaan bij mijn cluppie in Rotterdam.

Het kan natuurlijk een nieuwe impuls geven en een ommeslag teweeg brengen, maar ik denk dat Verbeek te licht is voor de top.

Vergeet niet, bij Feyenoord had ie deze elf:
Henk Timmer, André Bahia, Tim de Cler, Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst, Leroy Fer, Serginho Greene, Georginio Wijnaldum, Diego Biseswar, Jon Dahl Tomasson, Roy Makaay
Maar dat is enkele jaren geleden bertus,Hij zal heus wel hebben bij geleerd...Een mooi voorbeeld is koeman..Hij gaf laatst zelf nog toe dat ie heeft geleerd van de fouten die ie heeft gemaakt bij az..En kijk m nu eens presteren..Dit is een heel andere koeman.Doet met heel veel jeugd gewoon weer mee bij de eerste 5...
Hij heeft de helft van de spelers tegen zich in het harnas gejaagd, de andere helft de ziekenboek ingeholpen en heeft niemand aan het voetballen gekregen. Daarnaast speelt hij meestal een defensieve 442 of 433, terwijl Twente offensief voetbal kan en zou moeten spelen.
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 11:30   quote  deeplink  
@ BertusBadeend..Een mooi voorbeeld is koeman..Hij gaf onlangs toe dat ie t bij az verkeerd heeft aangepakt...En werd vorig jaar met een veredeld jeugdelftal tweede en dit jaar doet ie gewoon weer mee bij de eerste 4...Gert Jan Verbeek zal toch ook wel hebben van t verleden hebben geleerd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 december 2012 door Aartus --
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 11:30 schreef Aartus het volgende:
@ BertusBadeend..Een mooi voorbeeld is koeman..Hij gaf onlangs toe dat ie t bij az verkeerd heeft aangepakt...En werd vorig jaar met een veredeld jeugdelftal tweede en dit jaar doet ie gewoon weer mee bij de eerste 4...Gert Jan Verbeek zal toch ook wel hebben van t verleden hebben geleerd?
Ik vind dat ie het nou niet bepaald goed doet bij AZ
Aartus
 Aartus - zaterdag 01 december 2012 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 13:38 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

Ik vind dat ie het nou niet bepaald goed doet bij AZ
Ja maar kan t ook anders als je elftal ieder jaar verzwakt word door verkopen??
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 15:10 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja maar kan t ook anders als je elftal ieder jaar verzwakt word door verkopen??
Kijk naar Rotterdam: Fer, Wijnaldum, Castaignos: 2e plaats
Vlaar, El Ahmadi, Bakal, Guidetti: Op koers om minimaal afgelopen jaar te evenaren
BertusBadeend
 BertusBadeend - zaterdag 01 december 2012 - 22:56   quote  deeplink  
Kijk eens naar de vorm van AZ
Ik denk dat Twente t beter doet nu...

ByUa4.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 december 2012 door BertusBadeend --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Tijd om in te grijpen









0.0100469