BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stanley Brard verdient een dikke pluim van de supporters

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - maandag 11 februari 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 december 2012 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

L. valt wel mee hoor. Je moet het willen zien.
Ik zie hem graag zittend achter een toetsenbord in zijn dwangbuis!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 februari 2013 - 11:20   quote  deeplink  
Brard: 'Ik heb de aanbieding in beraad'

600x400-vi-935005.jpg

De kans is groot dat Feyenoord op zoek moet naar een nieuw hoofd opleidingen. Stanley Brard heeft een aanbieding in beraad van FC Gabala uit Azerbeidzjan. Brard moet er tegen een topsalaris de opleiding op poten te zetten. 'Ik heb de aanbieding in beraad', zegt de ex-speler van Feyenoord en RKC Waalwijk.

'Meer valt er nog niet over te zeggen, behalve dat ik snel een beslissing neem. Hier gaan geen weken overheen, want als ik besluit te gaan, moet Feyenoord ook verder.' Brard voelt zich vereerd. 'Ik heb vaker aanbiedingen gehad en het is altijd leuk als je wordt gevraagd, maar ik heb het ook goed bij Feyenoord. Alleen deze is wel een interessante en het avontuur heeft me altijd getrokken.'
Bron:VI.nl
Alexi
 Alexi - dinsdag 12 februari 2013 - 11:24   quote  deeplink  
Stanley is gewoon een onderdeel van het grote geheel,
zo moeten we dat ook zien en zo doe je niemand tekort.
Voor mij zijn het allemaal helden!
van geil
 van geil - woensdag 13 februari 2013 - 23:35   quote  deeplink  
is er al duidelijkheid over Brard?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 14 februari 2013 - 10:16   quote  deeplink  
Als hij nog wat opleverd dan ben ik wel benieuwd want dat zou nog het enige verschil kunnenzijn.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 02:24   quote  deeplink  
Feyenoord wil Brard het liefst nog acht jaar behouden

600x400-ll-1275046.jpg

Feyenoord wil het liefst nog acht jaar lang gebruik maken van de kwaliteiten van hoofd jeugdopleiding Stanley Brard, dat laat technisch directeur Martin van Geel vanmorgen weten in het radioprogramma BNR. De oud-speler van Feyenoord heeft een mega-aanbieding ontvangen vanuit Azerbeidzjan, waar Feyenoord niet tegenop kan boksen.

'Brard is al acht jaar hoofd opleidingen bij Feyenoord en we zouden hem het liefst nóg acht jaar behouden. Hij is een fantastische man met heel veel kwaliteit. Hij houdt ons keurig op de hoogte van zijn onderhandelingen met Gabala FC. Het zou zo maar kunnen dat hij weggaat. Die afweging moet Stanley voor zichzelf maken.'

Over een opvolger is binnen Feyenoord al gesproken. Ik heb voor alle posities binnen de club mensen op een schaduwlijst staan. Dat geldt dus ook voor deze functie. Ik wacht voorlopig af wat Stanley gaat beslissen.' Van Geel wilde overigens geen namen van eventuele opvolgers noemen.
Bron:BNR radio
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 februari 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 februari 2013 - 11:24 schreef Alexi het volgende:
Stanley is gewoon een onderdeel van het grote geheel,
zo moeten we dat ook zien en zo doe je niemand tekort.
Voor mij zijn het allemaal helden!
precies, en hij kwam destijds (op aandringen van z'n schoonvader) in een gespreid bedje terecht, keurig netjes opgemaakt door Henk Fräser. waarmee ik verder dus niets wil afdoen op zijn kwaliteiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2013 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 15 februari 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 20:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

precies, en hij kwam destijds (op aandringen van z'n schoonvader) in een gespreid bedje terecht, keurig netjes opgemaakt door Henk Fräser. waarmee ik verder dus niets wil afdoen op zijn kwaliteiten.
Haha komt ie weer met zijn ouwe LUL verhaal . . . Henk van Stee was de architect en daar heeft Stanley Brard op verder geborduurd ! Henk Fräser . . . wat een onzin. Zou wel een prima vervanger voor Brard zijn is mijn mening
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 februari 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 21:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha komt ie weer met zijn ouwe LUL verhaal . . . Henk van Stee was de architect en daar heeft Stanley Brard op verder geborduurd ! Henk Fräser . . . wat een onzin. Zou wel een prima vervanger voor Brard zijn is mijn mening
Henk van Stee verdient idd ook z'n credits ja,
zie ook: http://www.beijen.net/frank/cvs/stee-h-van.htm

zo weer tevreden L(ullo).?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 februari 2013 door sevillana --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 15 februari 2013 - 21:15   quote  deeplink  
Bent weer lekker bezig beiden?
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 februari 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 21:15 schreef FR-Henk het volgende:
Bent weer lekker bezig beiden?
mwah, .. ik geef alleen wat tegengas op onzin ... ;)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 februari 2013 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 21:33 schreef sevillana het volgende:

[..]

mwah, .. ik geef alleen wat tegengas op onzin ... ;)
Het siert je sev maar das onbegonnen werk..
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 februari 2013 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 februari 2013 - 23:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het siert je sev maar das onbegonnen werk..
zo lang het nodig is, tot het vertrek daar is Renato ..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 februari 2013 door sevillana --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 februari 2013 - 00:16   quote  deeplink  
Feyenoord en Stanley Brard in gesprek over contract

600x200-vi-23696.jpg

Stanley Brard weet nog niet of hij ingaat op de aanbieding van de nationale voetbalbond van Azerbeidzjan om de jeugdopleiding te structureren. Het succesvolle hoofd jeugdopleiding van Feyenoord wil eerst met de jeugdtrainers van de club praten en vertrekt eventueel pas na dit seizoen. 'Het is een moeilijke keuze', zegt Brard tegen RTV Rijnmond. 'Binnen onze club heeft een enorme cultuuromslag plaatsgevonden en de samenwerking binnen de club is goed. Anderzijds trekt een buitenlands avontuur'

De jeugdopleiding van Feyenoord is meerdere malen uitgeroepen tot de beste van Nederland en in alle belangrijke vertegenwoordigende elftallen van de KNVB spelen Feyenoorders. 'Ik werk met veel plezier op Varkenoord en de waardering voor ons werk doet me goed', vervolgt Brard. 'En met Koeman, Van Gastel en Van Bronckhorst en heel veel anderen heb ik een goede relatie.' Brard en de clubleiding van Feyenoord zijn met elkaar in gesprek over het contract van Brard. De voormalig speler van de club heeft een contract voor onbepaalde tijd.
Bron:Rijnmond
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 16 februari 2013 - 00:18   quote  deeplink  
Dat hadden we in 1984 toch ook niet durven dromen dat hij nu zo'n succesvolle hoofd jeugdopleiding zou zijn..
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 februari 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 februari 2013 - 00:18 schreef Vincent1970 het volgende:
Dat hadden we in 1984 toch ook niet durven dromen dat hij nu zo'n succesvolle hoofd jeugdopleiding zou zijn..
JC wist het wel (?)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 16 februari 2013 - 20:36   quote  deeplink  
Tuurlijk geef hem een contract..
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 februari 2013 - 13:38   quote  deeplink  
Volgens mij was Henk v Stee de eerste die de jeugdopleiding heeft opgezet,of zit ik nu verkeerd?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 februari 2013 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 13:38 schreef piet de paler het volgende:
Volgens mij was Henk v Stee de eerste die de jeugdopleiding heeft opgezet,of zit ik nu verkeerd?
En was daar nog redelijk goed in ook .Van Persie Smolarek Buffel .
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 februari 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Als stanley weggaat optie denk ik
craven
 craven - zondag 17 februari 2013 - 14:05   quote  deeplink  
Zit ergens in rusland niet?
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 februari 2013 - 14:11   quote  deeplink  
Weet ik niet.
craven
 craven - zondag 17 februari 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Van Stee ging per 25 september 2009 aan de slag bij Zenit Sint-Petersburg als hoofd opleidingen. Hij woont ook in Sint-Petersburg en in Nederland in Schiedam.

Aldus wikipedia
Wim2
 Wim2 - zondag 17 februari 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Ken hem niet. Maar zou het echt een verschil zijn voor onze jeugdopleiding indien hij weg gaat. Ik denk niet zo gek veel..
sevillana
 sevillana - zondag 17 februari 2013 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 14:15 schreef Wim2 het volgende:
Ken hem niet. Maar zou het echt een verschil zijn voor onze jeugdopleiding indien hij weg gaat. Ik denk niet zo gek veel..
dat laatste was ons wel duidelijk, idioot ..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 februari 2013 - 21:53   quote  deeplink  
hahahaha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 februari 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 14:03 schreef piet de paler het volgende:
Als stanley weggaat optie denk ik
Misschien is Langeler van PEC een optie? Hij vertelde bij Studio Voetbal dat hij Feyenoordhart heeft en graag iets op poten zet. Ik weet alleen niet of hij zoiets ambieert en of hij inhoudelijk de juiste man is, maar die kerel zet fantastisch werk neer in Zwolle. Ik vind dat hij goed in elkaar steekt, kerel naar mijn hart. Geen gelul maar poetsen-man. Overigens verwacht ik dat Brard vertrekt. Die is nu toch wel een keer toe aan een nieuwe uitdaging? Maar voor het zelfde geld wacht hij op een europese topclub, bijvoorbeeld uit Engeland of zo?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 februari 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 februari 2013 - 14:15 schreef Wim2 het volgende:
Ken hem niet. Maar zou het echt een verschil zijn voor onze jeugdopleiding indien hij weg gaat. Ik denk niet zo gek veel..
Ken jij hem niet? Kun je zien dat je een echte Feyenoorder bent.... ouwe neus
sevillana
 sevillana - woensdag 20 februari 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 - 11:27 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ken jij hem niet? Kun je zien dat je een echte Feyenoorder bent.... ouwe neus
dat zegt meer dan voldoende, Arie ..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 februari 2013 - 10:36   quote  deeplink  
Ik krijg de indruk dat we het met een jochie van een jaar of acht te maken hebben... tja, dan kan hij van stee ook niet kennen, maar ik denk nog eerder dat het zo'n ei uit 020 is...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 20 februari 2013 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 februari 2013 - 11:27 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Misschien is Langeler van PEC een optie? Hij vertelde bij Studio Voetbal dat hij Feyenoordhart heeft en graag iets op poten zet. Ik weet alleen niet of hij zoiets ambieert en of hij inhoudelijk de juiste man is, maar die kerel zet fantastisch werk neer in Zwolle. Ik vind dat hij goed in elkaar steekt, kerel naar mijn hart. Geen gelul maar poetsen-man. Overigens verwacht ik dat Brard vertrekt. Die is nu toch wel een keer toe aan een nieuwe uitdaging? Maar voor het zelfde geld wacht hij op een europese topclub, bijvoorbeeld uit Engeland of zo?
Langeler? Niet zo gek bedacht.
sevillana
 sevillana - woensdag 20 februari 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 februari 2013 - 18:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Langeler? Niet zo gek bedacht.
Mwah, .. zie je het voor je? Komt ie op z'n fiets naar Varkenoord waar die talenten allemaal in het hoofd met BMW, Audi en dergelijke bezig zijn! ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 maart 2013 - 23:20   quote  deeplink  
Stanley Brard twijfelt nog over toekomst

brad-jeugd.jpg

Stanley Brard heeft nog altijd geen beslissing genomen over zijn toekomst, dat liet hij donderdagavond weten tegenover RTV Rijnmond. De hoofd jeugdopleiding van Feyenoord staat in de nadrukkelijke belangstelling van FC Gabala. Brard kan bij de club uit Azerbeidzjan een veelvoud verdienen van wat hij bij Feyenoord krijgt. 'Ik wil een weloverwogen beslissing nemen,' was de reactie van Brard aan de regionale omroep.

Twee weken geleden kwam nog naar buiten dat Brard binnen zeven dagen Feyenoord zou laten weten of hij ingaat op het lucratieve aanbod uit Oost-Europa. Brard heeft bij de Rotterdammers een contract voor onbepaalde tijd. De club wil hem graag behouden, maar is niet van plan om een stokje te steken voor een eventueel vertrek. De voormalig speler van Feyenoord is al jaren met veel succes werkzaam op Varkenoord.
Bron:Rijnmond
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 07 maart 2013 - 23:24   quote  deeplink  
FC Gabala uit Azerbeidzjan, klinkt als een enorme uitdaging..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 07 maart 2013 - 23:28   quote  deeplink  
Brrrrrrr..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 maart 2013 - 08:38   quote  deeplink  
oh oh oh wat hoopt hij op een paar centen meer bij Feyenoord!
Maar waarom heeft Feyenoord dat er niet voor over????
Grabbaballa ?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 maart 2013 - 22:19   quote  deeplink  
Grabbaballa asbeijan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 maart 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 maart 2013 - 22:19 schreef RenatoBos het volgende:
Grabbaballa asbeijan..
hahaha die ja
van geil
 van geil - zaterdag 09 maart 2013 - 12:02   quote  deeplink  
dikke veer in de kont....

maar nu kiezen...weg of blijven...

niet uitspelen.
sevillana
 sevillana - zaterdag 09 maart 2013 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 maart 2013 - 23:24 schreef Vincent1970 het volgende:
FC Gabala uit Azerbeidzjan, klinkt als een enorme uitdaging..
best een moeilijke keuze, ... het natte winderige Rotterdam of onder de palmbomen in Azerbeidzjan .. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2013 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 maart 2013 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 18:14 schreef sevillana het volgende:

[..]

best een moeilijke keuze, ... het natte winderige Rotterdam of de onder de palmbomen in Azerbeidzjan .. ;)
Tja als je het 10 keer zo veel kan gaan verdienen! Maar aan de andere kant , komt er waarschijnlijk wel een mooie tijd aan bij Feyenoord ...
Els
 Els - zaterdag 09 maart 2013 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2013 - 18:16 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja als je het 10 keer zo veel kan gaan verdienen! Maar aan de andere kant , komt er waarschijnlijk wel een mooie tijd aan bij Feyenoord ...
Het is voor hem waarschijnlijk de keuze tussen vermogend of rijk zijn. Maar ook de keuze tussen hier bij familie en vrienden of daar (zo goed als) alleen zijn. En ook al ben je zelf dan rijk, zodra je in Azerbeidjan naar buiten stapt, word je geconfronteerd met hemeltergende armoede.
Het is leuk om rijk te worden in Spanje, Italië of Engeland, maar in dat soort landen wordt rijkdom wel een beetje wrang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 maart 2013 door Els --
sevillana
 sevillana - zaterdag 09 maart 2013 - 18:32   quote  deeplink  
Amen ..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 maart 2013 - 19:11   quote  deeplink  
Hij is gewoon op meer geld uit bij Feyenoord..
Dat is het gevoel dat hij kweekt...daarbij kweekt Feyenoord
het gevoel dat het niet uitmaakt of hij blijft of gaat.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Als het om geld gaat moet ie gewoon gaan, kan me niet voorstellen dat je daar gelukkig kan zijn..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 23 maart 2013 - 16:24   quote  deeplink  
Brard: 'Tijd om te genieten hebben we niet'

600x400-ll-1275046.jpg

De doorstroom van talenten naar het eerste is bij Feyenoord groter dan ooit. De Rotterdamse club maakte de laatste jaren moeilijke tijden door, zowel sportief als financieel. Op de achtergrond bleef de jeugdopleiding echter springlevend en nu staat er een grotendeels zelf opgeleid elftal in De Kuip. Hoofdverantwoordelijke voor die prestatie is Stanley Brard, die veel lof krijgt toegezwaaid.

De oud-voetballer, die van 1976 tot 1986 zelf actief was bij Feyenoord, keerde na omzwervingen acht jaar geleden terug in de havenstad. Hij staat nu al jaren aan het hoofd van de jeugdopleiding en ziet dat die zijn exponenten afwerpt. Fans en media zijn lyrisch over talenten als Jean-Paul Boëtius en Tonny Vilhena en wat ervarener krachten als Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Jordy Clasie.

In De Telegraaf laat Brard zaterdag zijn licht schijnen over zijn werk. Tijd om te genieten hebben we niet, zegt hij over de opmars van Feyenoord-spelers bij Oranje. Zodra onze talenten in het Nederlands elftal staan, is de kans groot dat ze worden weggehaald bij Feyenoord. Dan moeten wij hier op Varkenoord zorgen dat de volgende lichting er alweer staat. Brard hoopt vurig dat de goede ontwikkeling van Feyenoord een prijs tot gevolg heeft.

Je kunt blijven opleiden, talenten blijven aanleveren, het elftal na een paar transfers weer opbouwen en je kan flinke winsten maken, maar je kan het niet maken om jaren achter elkaar niks te winnen. Daar is deze club te groot voor. Brard zou het daarom fantastisch vinden wanneer Feyenoord er dit seizoen, voor het eerst in 1999, in slaagt landskampioen te worden. De jeugdopleiding blijft echter sowieso hard werken.

Twee van de beste spelers die de Feyenoord Academy voortbracht spelen nu wel ergens anders; Leroy Fer en Georginio Wijnaldum. De twee middenvelders kozen er, tot groter ergernis van de supporters, voor in te gaan op aanbiedingen van concurrenten FC Twente en PSV. Brard stipt echter wel aan dat Wijnaldum niet zomaar de deur dichttrok. Hij deed een aanzienlijke donatie aan de Academy in Rotterdam. Het gebaar was al fantastisch. Een teken dat hij als talentvolle voetballer in de jeugd hier een waardevolle tijd heeft gehad.
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 12:49   quote  deeplink  
Van Geel: 'Brard bezig aan zijn laatste maanden bij Feyenoord'

600x400-ll-1275046.jpg

Feyenoord heeft zich neergelegd bij een vertrek van Stanley Brard. De hoofd opleidingen van de Rotterdamse club heeft een vorstelijke aanbieding van Qabala uit Azerbeidzjan ontvangen en Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, denkt niet langer dat Brard dit voorstel zal laten schieten. "Als je het mij vraagt, is hij bezig aan zijn laatste maanden bij Feyenoord", zegt hij.

Brard denkt al een tijdje na over het voorstel van Qabala, waar hij de gehele jeugdopleiding moet komen opbouwen. "Het gaat nog om details en die tijd geven we hem", zegt Van Geel in Voetbal International. "Maar ik hou nu al een paar weken rekening met een vertrek van Stan." Brard heeft de aanbieding nog steeds niet officieel geaccepteerd, maar lijkt dat dus wel te gaan doen.

De 54-jarige Brard kreeg in het verleden al vaker buitenlandse aanbiedingen, maar liet daarbij altijd weten dat hij Feyenoord alleen verlaat voor een niet te weigeren aanbod. De Nederlander werkte wel al eens in het buitenland, bij het Japanse Nagoya Grampus Eight. Sinds 2005 staat Brard onder contract bij Feyenoord, waar hij ook ooit profvoetballer was.
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 13:42   quote  deeplink  
5dd8e43952cb0c3f6b947abcdb2f502b.png

brard.jpg

Stanley Brard, hoofd opleidingen van Feyenoord, zegt het lijstje van de Zwitserse onderzoekers met veel interesse te hebben gelezen.

De Rotterdamse club staat op plaats 8. ,,Ik heb al vaker verteld dat wij op Varkenoord vooral proberen om een speler af te leveren aan het betaald voetbal,'' zegt Brard. ,,Uiteraard in eerste instantie voor de hoofdmacht van Feyenoord, maar het mag duidelijk zijn dat niet iedereen dat hoge niveau zal halen. Gelukkig lukt het de grote talenten wel. Maar in de nabije toekomst zal het er niet makkelijker op worden, want het niveau van het eerste elftal ligt steeds hoger. Maar spelers kunnen via Varkenoord ook in de subtop van de eredivisie of in de Jupiler League belanden.''

De Zwitserse studenten beoordeelden 31 Europese competities.

,,Volgens mij stijgen wij de laatste jaren snel op die ranglijst,'' zegt Brard.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 april 2013 - 13:24   quote  deeplink  
Stanley Brard vertrekt aan het eind van het seizoen bij Feyenoord

20120824_brard_vk_scaled_7.jpg

Stanley Brard gaat Feyenoord aan het eind van het huidige seizoen verlaten. Hij gaat met ingang van het nieuwe seizoen aan de slag als hoofd jeugdopleiding bij FC Gabala, een club uit de hoogste profdivisie uit Azerbeidzjan. Brard was de afgelopen acht jaar hoofd jeugdopleiding van Feyenoord. Onder zijn leiding werd de opleiding de afgelopen drie jaar verkozen tot beste van Nederland.

Ik heb al vaker gezegd dat ik eventueel open zou staan voor een buitenlands avontuur, zegt Brard. Nadat Gabala zich had gemeld heb ik de afgelopen periode alles op een rijtje gezet en er uiteindelijk voor gekozen om deze uitdaging aan te gaan. Op de eerste plaats omdat de club en de intenties van de mensen waarmee ik heb gesproken mij aanspraken. Daarnaast hoef ik er niet omheen te draaien dat ook het financiële plaatje goed is.

Brard kijkt met een meer dan tevreden gevoel terug op de afgelopen acht jaar op Varkenoord. Ik heb acht heel mooie jaren beleefd, waarin ik met heel goede mensen heb mogen werken. Dat pakt niemand mij meer af. Ik zal Feyenoord zeker ook na dit seizoen op de voet blijven volgen. Ik hoop dat de club verder kan bouwen op de basis die er nu staat. Ik weet wat dat betreft wat ik achterlaat. Het mooiste wat we naar mijn mening hebben bereikt is de manier waarop we nu met zn allen werken.

Technisch directeur Martin van Geel noemt het erg jammer dat Brard bij Feyenoord gaat vertrekken. Stanley heeft acht jaar lang fantastisch werk verricht bij Feyenoord. Het is zijn eigen keus om te vertrekken, dus dat hebben wij te respecteren. We gunnen hem ook deze nieuwe uitdaging, na een fantastische periode die hij bij Feyenoord heeft gehad.

Feyenoord gaat de komende periode op zoek naar een geschikte vervanger voor Brard. Het is aan ons de taak om alles wat Stanley samen met het hele team op Varkenoord heeft opgebouwd een goed vervolg te geven, vervolgt Van Geel. Er staat nu een heel goede basis, waaraan we de komende jaren met een nieuw hoofd jeugdopleiding verder zullen gaan bouwen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
VVout
 VVout - donderdag 18 april 2013 - 14:01   quote  deeplink  
FC Gaballen, nah veel plezier daar Stan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stanley Brard verdient een dikke pluim van de supporters









0.0086231