BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stanley Brard verdient een dikke pluim van de supporters

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 maart 2021 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 18:25 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik vind die Koopmeinders goed, is dat n broertje van ?
Die Goudmijn in jong AZ , schijnt ook een toptalent te zijn ?
Volgens mij wel. De rest werd wat gehyped.
MMM
 MMM - dinsdag 16 maart 2021 - 18:53   quote  deeplink  
Taabouni, Poku en Daal ook.
kenny
 kenny - dinsdag 16 maart 2021 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 18:02 schreef FR-Henk het volgende:
Koevermans, Troost en Arnesen moeten besluiten of Brard door kan gaan.

Troost en Brard zijn boezemvrienden.
Dat laatste...Daar word ik dan weer moe van.

Allebei maar eens iets anders gaan doen.
eens , terwijl wim janssen de zwager is van brard , en zo houden ze zich lekker in het zadel , het wordt gewoon hoog nodig tijd om de bezem te hanteren en het vrienden kliekje eruit te vegen
kenny
 kenny - dinsdag 16 maart 2021 - 19:33   quote  deeplink  
de discussie is niet of de aankomende lichting van az toptalenten heeft of niet , het gaat of az een goede opleiding heeft en wij niet , nou dan zijn we vlug uit gediscussieerd
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 maart 2021 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 18:53 schreef MMM het volgende:
Taabouni, Poku en Daal ook.
Nee joh. Das allemaal t niveau van Wat bij ons ook goed gevonden werd en je nooit meer wat van hoort
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 maart 2021 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 19:33 schreef kenny het volgende:
de discussie is niet of de aankomende lichting van az toptalenten heeft of niet , het gaat of az een goede opleiding heeft en wij niet , nou dan zijn we vlug uit gediscussieerd
Dat denk ik dus niet, want wij hebben t inmiddels ook weer staan.
Az rijgt natuurlijk ook al jaren de successen aan elkaar.
Niets opportunistischer dan de voetballerij
kenny
 kenny - dinsdag 16 maart 2021 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet, want wij hebben t inmiddels ook weer staan.
Az rijgt natuurlijk ook al jaren de successen aan elkaar.
Niets opportunistischer dan de voetballerij
het is maar hoe je het wil zien , we brengen al jaar en dag geen toptalent voort , jeugd trainers vliegen elkaar nog net niet in de haren en jij zegt hier dat de jeugdopleiding bij ons weer staat ??!?? keep on dreaming

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2021 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 maart 2021 - 21:27   quote  deeplink  
Je Kenny zo goed lezen. De jeugdopleiding staat inderdaad. T probleem is in de oudste groep. Dat Kenny doorstromen en stagneert.
Dat proberen ze nu op te lossen met O21, maar dat loopt niet zo best door de Chinese hoest.
van geil
 van geil - dinsdag 16 maart 2021 - 21:38   quote  deeplink  
Ik denk dat dat laatste inderdaad zwaar weegt.
Maar in mijn ogen nog wat dingen.
Zoals "goede koppen" tactisch vermogen en denken .
Training diversiteit , en idem van aantrekken opleiden spelers.
Verder valt me bij Feyenoord op dat spelers ondermaats creatief zijn voor een topclub , en dat vooral ook het technische gedeelte vaak niet in orde is evenals afwerking van kansen .
kenny
 kenny - dinsdag 16 maart 2021 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 21:27 schreef Stylzz het volgende:
Je Kenny zo goed lezen. De jeugdopleiding staat inderdaad. T probleem is in de oudste groep. Dat Kenny doorstromen en stagneert.
Dat proberen ze nu op te lossen met O21, maar dat loopt niet zo best door de Chinese hoest.
dat proberen ze nu op te lossen met het o21 zeg je , je zegt het nu zelf al en nu moet jij goed lezen "proberen ze op te lossen" , als de jeugd opleiding staat zoals jij zegt hoeven ze niks op te lossen

en als het zo goed staat zoals jij zegt , waar zijn de top talenten dan ?

onze jeugd opleiding staat al jaren stil en stil staan is achteruitgang , kijk naar bijvoorbeeld AZ die hebben gewoon een betere jeugdopleiding dan ons

en als het zo goed staat zoals jij zegt waarom neemt arnesen een bureau in dienst om de club en jeugdopleiding door te lichten ?

ik heb wel vertrouwen in arnesen maar er is structureel zoveel mis dat het misschien een moeilijk verhaal wordt om noodzakelijke veranderingen door te voeren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2021 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 maart 2021 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 21:38 schreef van geil het volgende:
Ik denk dat dat laatste inderdaad zwaar weegt.
Maar in mijn ogen nog wat dingen.
Zoals "goede koppen" tactisch vermogen en denken .
Training diversiteit , en idem van aantrekken opleiden spelers.
Verder valt me bij Feyenoord op dat spelers ondermaats creatief zijn voor een topclub , en dat vooral ook het technische gedeelte vaak niet in orde is evenals afwerking van kansen .
Eens, veel dezelfde types. Dat komt denk ik door het scout apparaat in de jeugd, dat specifieke Feyenoord spelers selecteert.
De creatieve haken bij ons vaak af, waarschi door t gebrek aan creatieve trainers of die daarmee om kunnen gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 maart 2021 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 maart 2021 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 21:40 schreef kenny het volgende:

[..]

dat proberen ze nu op te lossen met het o21 zeg je , je zegt het nu zelf al en nu moet jij goed lezen "proberen ze op te lossen" , als de jeugd opleiding staat zoals jij zegt hoeft er niks op te lossen

en als het zo goed staat zoals jij zegt , waar zijn de top talenten dan ?

onze jeugd opleiding staat al jaren stil en stil staan is achteruitgang , kijk naar bijvoorbeeld AZ die hebben gewoon een betere jeugdopleiding dan ons
Mijn God. Je kunt nog steeds niet lezen.
van geil
 van geil - dinsdag 16 maart 2021 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:
Eens, veel dezelfde types. Dat komt denk ik door het scout apparaat in de jeugd, dat specifieke Feyenoord spelers selecteert.
De creatieve haken bij ons vaak af, waarschi door t gebrek aan creatieve trainers of die daarmee om kunnen gaan.
Eens .
kenny
 kenny - dinsdag 16 maart 2021 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 21:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mijn God. Je kunt nog steeds niet lezen.
misschien beter als jou
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 maart 2021 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 21:47 schreef kenny het volgende:

[..]

misschien beter als jou
Beter dan.
kenny
 kenny - dinsdag 16 maart 2021 - 21:57   quote  deeplink  
het probleem op varkenoord is dat de elftallen tot de o19 aardig mee komen en talentvol zijn vergelijkbaar zijn met overeenkomende elftallen van bijvoorbeeld az 020 of psv ,
en daar wringt de schoen hoe ouder ze worden haken ze af in vergelijking met spelertjes van az 020 en psv
dat heeft alles met training en visie te maken , spelertjes bij o19 bijvoorbeeld leggen het simpelweg af op tactisch , techniek en slimheid terwijl ze in lagere elftallen wel even talentvol waren
de lat moet gewoon omhoog gelegd worden op varkenoord , ook moet de jeugdopleiding open staan voor vernieuwing
MMM
 MMM - woensdag 17 maart 2021 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee joh. Das allemaal t niveau van Wat bij ons ook goed gevonden werd en je nooit meer wat van hoort
Moet ik maar zien.
VVout
 VVout - woensdag 17 maart 2021 - 08:44   quote  deeplink  
Je moet natuurlijk niet vergeten dat door CL inkomsten de boel gigantisch scheef wordt getrokken, zolang je de UEFA zijn gang laat gaan en de inkomsten niet over de gehele competities verdeeld worden het beeld er niet beter op wordt.

Hoe je het ook draait, uiteindelijk gaat iedere speler het geld achterna en dat begint al bij die puber die een AMG en een Rolex wilt hebben. Hoe ga je dit als club die de feiten achterna holt nog inhalen, met een beetje voorspoed zou je het met jeugd en scouten kunnen remmen, maar de systematic zit tegen natuurlijk.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 17 maart 2021 - 08:58   quote  deeplink  
Precies VV.
pat
 pat - woensdag 17 maart 2021 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 21:27 schreef Stylzz het volgende:
Je Kenny zo goed lezen. De jeugdopleiding staat inderdaad. T probleem is in de oudste groep. Dat Kenny doorstromen en stagneert.
Dat proberen ze nu op te lossen met O21, maar dat loopt niet zo best door de Chinese hoest.
Ik vind de woordspeling echt briljant gekozen hiero hoor.
Echt niet omdat het met kenny te maken heeft, briljant gevonden en super geestig

Ot:
Als ze het bovenin niet eens worden... wordt het weer des feyenoord.
Lange lange weg te gaan om de instelling en houding te veranderen nAar een winnende houding en instelling.
En het moet beginnen in de jeugd, wie het doet maakt eigenlijk niet uit tenzij die persoon en zijn houding andere invloeden en meningen tegenhouden.
Nu is slot er en daar zie ik vooruitgang in. Dan kan de mening van fraser tov brard ook weggegooit worden.
Beetje dom van brard maar zo te lezen moet er wat veranderen.

Dat ze iets regelen voor de jeugd in die kkd. Als dat loopt stagneert het niet meer
Leuv
 Leuv - woensdag 17 maart 2021 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 maart 2021 - 21:57 schreef kenny het volgende:
het probleem op varkenoord is dat de elftallen tot de o19 aardig mee komen en talentvol zijn vergelijkbaar zijn met overeenkomende elftallen van bijvoorbeeld az 020 of psv ,
en daar wringt de schoen hoe ouder ze worden haken ze af in vergelijking met spelertjes van az 020 en psv
dat heeft alles met training en visie te maken , spelertjes bij o19 bijvoorbeeld leggen het simpelweg af op tactisch , techniek en slimheid terwijl ze in lagere elftallen wel even talentvol waren
de lat moet gewoon omhoog gelegd worden op varkenoord , ook moet de jeugdopleiding open staan voor vernieuwing
Je geeft zelf al het probleem weer en de verwachtingen. Het gaat in de jeugd niet om de elftallen maar om het individu. Zolang Feyenoord en de Brards dit niet begrijpen zal het nooit veranderen. Verbeter het individu en het elftal volgt vanzelf. Bij ons ligt de aandacht op het elftal. Ik wil het ze anders best eens komen duidelijk maken.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 maart 2021 - 13:27   quote  deeplink  
Geloven jullie nu echt dat deze mail perongeluk is verstuurd ??????????!!!!!!
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 17 maart 2021 - 13:40   quote  deeplink  
Met al die verouderde apps zou ik zeggen, waarom niet?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 17 maart 2021 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 maart 2021 - 13:16 schreef Leuv het volgende:

[..]

Je geeft zelf al het probleem weer en de verwachtingen. Het gaat in de jeugd niet om de elftallen maar om het individu. Zolang Feyenoord en de Brards dit niet begrijpen zal het nooit veranderen. Verbeter het individu en het elftal volgt vanzelf. Bij ons ligt de aandacht op het elftal. Ik wil het ze anders best eens komen duidelijk maken.
Helemaal mee eens. Wat heb je aan kampioenen op U14, U15, U16 niveau. Allemaal duikboten die zinken. Waar het om gaat is individueel met een 3 of 4 tal te werken, TOT EN MET het eerste team. De rest van die elftallen is aanvulling. Een duidelijk plan bieden, zodat ze niet al op 15 jarige leeftijd verdwijnen naar andere clubs of competities. Je kunt wel stoer gaan roepen dat die jeugdspelers de tyfus kunnen krijgen als ze vertrekken naar ene andere club, maar steek de hand in eigen boezem... Liefst steek ik die in
de boezem van één of ander lekker wijf, maar dat terzijde...

Heb het al vaker gezegd, dat moet gewoon beleid worden en dat is de HOOFDTAAK van Arnesen...

Is natuurlijk niet makkelijk, want ondertussen moet ie het eerste met pappen en nathouden aan de praat houden...

Een lekker wijf nathouden is ook één van mijn specialiteiten toevallig, haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 maart 2021 door Cruzcontrol --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 maart 2021 - 16:11   quote  deeplink  
In een stille zee is niets te beleven, met storm gebeuren er dingen
R()b
 R()b - vrijdag 19 maart 2021 - 16:09   quote  deeplink  
Doei!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 maart 2021 - 16:25   quote  deeplink  
Daaaaag
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 maart 2021 - 16:31   quote  deeplink  
Opleiden ligt niet aan de Trainers maar aan de jonge spelers.
Ze denken alleen maar aan het vele geld.
eerst GOED PRESTEREN EN DAN KOMT DE REST WEL.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2021 door de bluffer --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 19 maart 2021 - 16:33   quote  deeplink  
Stanley Brard vertrekt na dit seizoen als hoofd jeugdopleiding bij Feyenoord. Zijn aflopende contract wordt niet verlengd.
Het nieuws komt naar buiten na alle ophef die deze week ontstond na een verkeerd verzonden e-mail van Brard.

Lees ook: Bom barst binnen jeugdopleiding Feyenoord: Brard wil van jonge trainers af
Hij wil af van vier mensen binnen de Feyenoord Academy, maar mailde die aanbeveling naar één van die vier personen, in plaats van naar directeur Mark Koevermans.
Verdeeld over twee periodes gaf Brard bijna twaalf jaar leiding aan Feyenoord Academy. Brard en de clubleiding hebben afgesproken dat hij zijn werkzaamheden met volle energie voortzet tot het einde van het lopende seizoen.
R()b
 R()b - vrijdag 19 maart 2021 - 16:37   quote  deeplink  
Btw scheelt volgens mij ook een hap geld.
Ik kan fout zitten, maar volgens mij had de beste man ook een behoorlijk salaris???
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 19 maart 2021 - 16:39   quote  deeplink  
Ach ja, de zwager van Wim Jansen, zogegd een oer Feijenoorder. Nou, een oer Feijenoorder zou nooit voor dat kut 020 gespeeld hebben, ijsbal op het oog was nog mild, en zou ook niet Larsson voor een appel en een ei bij ons weggeroofd hebben als trainer van Celtic, omdat hij het contract als TD van Feyenoord zelf had opgesteld.

Verder zijn we van al zijn zogezegde lijstjes van spelers ook niet veel wijzer geworden.

Ben hem eeuwig dankbaar daarentegen voor de wederopstanding van onze club begin jaren 90, maar dat verzande al snel in jaloezie richting Willem, die toen kampioen werd.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 19 maart 2021 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2021 - 16:37 schreef R()b het volgende:
Btw scheelt volgens mij ook een hap geld.
Ik kan fout zitten, maar volgens mij had de beste man ook een behoorlijk salaris???
Een nieuw hoofd kost ook geld natuurlijk. Ik vermoed dat Arnesen heel blij is geweest met die zogegde foute mail. Na het doorlichten van de jeugdopleiding wist hij ook wel hoe het er voorstond.

We moeten vooruit, niet blijven teren op het verleden. Een jeugdopleiding heeft alleen zin als het ook echt talenten oplevert. En niet alleen verdedigers en werkers
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 maart 2021 - 18:52   quote  deeplink  
En wat noem je talenten die willen of alleen voor het grote geld gaan
R()b
 R()b - vrijdag 19 maart 2021 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2021 - 16:42 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Een nieuw hoofd kost ook geld natuurlijk.
Dat begrijp ik.
Alleen had ik bij Brard het idee, dat hij juist extra extra kost zeg maar ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stanley Brard verdient een dikke pluim van de supporters









0.0088138