BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 18 juli 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 22:03 schreef FR-Henk het volgende:
Contract tot 2018, bij goed najaar verlengen en in 2017 op de markt.

5 miljoen nu is onnodig en weinig.
Eens, wisselgeld.
Nicotti
 Nicotti - maandag 18 juli 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Mocht het doorgaan, is Letschert niet een optie?
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 juli 2016 - 22:39   quote  deeplink  
Inderdaad, is niet een optie ;)
Nicotti
 Nicotti - maandag 18 juli 2016 - 22:41   quote  deeplink  
ok, duidelijk :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 22:03 schreef FR-Henk het volgende:
Contract tot 2018, bij goed najaar verlengen en in 2017 op de markt.

5 miljoen nu is onnodig en weinig.
Eens
van geil
 van geil - maandag 18 juli 2016 - 22:48   quote  deeplink  
Ook , ik zou m alleen nu al opwaarderen, anders ben je te laat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2016 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 22:48 schreef van geil het volgende:
Ook , ik zou m alleen nu al opwaarderen, anders ben je te laat.
Lijk mij een jongen die straks zonder sputteren bijtekent
van geil
 van geil - maandag 18 juli 2016 - 22:54   quote  deeplink  
Daar mag je geen misbruik van maken, en het geeft zekerheid aan beide partijen.
En wat rukt n paar ton ?
Als je n vervanger haalt kost dat miljoenen en hetzelfde salaris.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2016 - 22:55   quote  deeplink  
Absoluut mee eens!
ar
 ar - maandag 18 juli 2016 - 22:58   quote  deeplink  
Hij staat op het punt te vertrekken?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 juli 2016 - 23:01   quote  deeplink  
Een gerucht maar ik geloof er niet in Ar
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 18 juli 2016 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 juli 2016 - 09:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ja wie zou dat moeten zijn he d:-)
Beantwoord je nou je eigen vraag, sticky?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juli 2016 door Gerard_FR --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 19 juli 2016 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 22:38 schreef Nicotti het volgende:
Mocht het doorgaan, is Letschert niet een optie?
Dat heb ik al eerder gemaild halen die speler
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 19 juli 2016 - 00:06   quote  deeplink  
Niet beneden de 6 miljoen laten gaan
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2016 - 07:06   quote  deeplink  
Teab
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2016 - 07:11   quote  deeplink  
Scheelt je behoorlijk wat tegen doelpunten.
Ik denk dat Sven aan zijn max zit
nr 10
 nr 10 - dinsdag 19 juli 2016 - 08:43   quote  deeplink  
Ik vind hem jammer genoeg van minder waarde dan twee, drie jaar geleden. Vooral die strakke lange bal hanteert ie niet meer. Doodzonde.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 juli 2016 - 09:23   quote  deeplink  
6 mln? vind ik niet genoeg. Je moet vooral kijken of je het op de koop aanneemt dat je er slechter op wordt en als je dat niet wilt, moet je dus versterking halen tenzij je al een opvolger hebt klaar staan. Nou, dat laatste is zeker niet het geval en ik weet ook niet of we er beter op worden met een nieuwe speler. Dan moet je er in elk geval financieel niet bij in schieten, want dan kun je net zo goed niet verkopen.

Geef die jongen een beter contract en verhoog zijn transfersom. Ik had van hem juist gedacht dat hij misschien nog wel jaren bij ons zou blijven. Misschien niet eens de allerbeste, maar wel eentje waar je altijd van op aan kunt. Eentje die er altijd staat. Die vormcrisis van afgelopen jaar daargelaten. Immers hij is nog maar jong en nagenoeg elke jonge speler krijgt een terugval, dus dat is niet erg. Maar hij staat voor wat Feyenoord is. Onverzettelijkheid! Ik hoop dat Van Geel dat ook ziet en dat hij hem niet zo maar laat gaan. Indien hij niet anders kan, houdt het natuurlijk op en dat zal wel het geval zijn, maar toch....

SVEN MOET BLIJVEN ! ! !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2016 door Arie.Klooster --
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 19 juli 2016 - 09:30   quote  deeplink  
Het gaat er om of er nog groei zit in die jongen. Ik heb daar twijfels over..Voor 6M is het misschien niet onverstandig hem te laten gaan. Voor 6M kun je denk ik wel iets gelijkwaardigs/beter voor terughalen...
Barabas
 Barabas - dinsdag 19 juli 2016 - 11:00   quote  deeplink  
Verkopen.
ar
 ar - dinsdag 19 juli 2016 - 11:03   quote  deeplink  
De meningen zijn duidelijk verdeeld.
nr 10
 nr 10 - dinsdag 19 juli 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Mijn mening is absoluut niet verdeeld.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 juli 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 juli 2016 - 23:12 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Beantwoord je nou je eigen vraag, sticky?
Tast je geheugen aan he..d:-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 juli 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 09:30 schreef CobusIII het volgende:
Het gaat er om of er nog groei zit in die jongen. Ik heb daar twijfels over..Voor 6M is het misschien niet onverstandig hem te laten gaan. Voor 6M kun je denk ik wel iets gelijkwaardigs/beter voor terughalen...
Sorry Cobus, maar groei is mooi, daar kun je op speculeren, maar je kunt ook gewoon tevreden zijn met een speler. Al groeit hij niet meer, wanneer hij voldoet is het toch goed? Jij denkt denk ik meer als econoom dan ik. Ik ga voor de veldbezetting..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Sven gaat juist achteruit. Vorig jaar ook zwak. Vaak.
Jaar daarvoor ook wisselend.
Eigen doelpunten kampioen. Kwetsbaar. Ik denk dat als je m nu niet verkoopt je spijt gaat krijgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Soms doen jonge talenten 1 stapje achteruit om er vervolgens weer 2 vooruit te maken in hun ontwikkeling
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2016 - 12:57   quote  deeplink  
Dat kán, al is bij van Beek altijd een beetje wisselvallig geweest.
Soms is t ook gewoon de max.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 juli 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Het lijkt mij dat hij meer vertrouwen had met Kongolo naast hem.
Zowel van der Heijden en Boteghin leunde op zijn snelheid vond ik.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 19 juli 2016 - 13:37   quote  deeplink  
Voor mij is van Beek een held, hij is de verpersoonlijking van Feyenoord...en het kan zijn dat hij toch nog wat groeit, alleen ik heb daar geen geloof meer in. 6M is dan een mooie prijs. Als we naar een kampioenschap willen, zal je altijd moeten verbeteren. Wat mij betreft mag er wel wat meer voetballend vermogen achterin...
ar
 ar - dinsdag 19 juli 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Ik denk dat hij beter kan.
Lastig iets, alleen boven de 6 weg dan.
En iemand halen die significant beter is!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 juli 2016 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 13:37 schreef CobusIII het volgende:
Voor mij is van Beek een held, hij is de verpersoonlijking van Feyenoord...en het kan zijn dat hij toch nog wat groeit, alleen ik heb daar geen geloof meer in. 6M is dan een mooie prijs. Als we naar een kampioenschap willen, zal je altijd moeten verbeteren. Wat mij betreft mag er wel wat meer voetballend vermogen achterin...
Als je in euro's denkt is de prijs mooi, maar het neemt niet weg dat je ook weer een deel uitgeeft aan een speler waarvan het nog maar afwachten is of hij het maken kan. Ik vind Sven ook een verpersoonlijking van Feyenoord en dat is, naast dat ik hem wel degelijk goed vind (na Kongolo de beste in de verdediging), voor mij geen lousy zes miljoen waard. Een nieuwe speler moet daarnaast ook nog weer ingespeeld raken en het risico dat je een miskoop hebt, is wederom aanwezig. Bij Van Beek weet je wat je hebt. Ook denk ik dat het nog erg vroeg is om te roepen dat hij zijn plafond bereikt heeft. Dat kan toch nog niet. Hij is nog maar net basis....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2016 - 15:17   quote  deeplink  
Dat kan prima hoor. Hij kan volwassener worden. Maar je ziet nu al een jaar dezelfde foutjes.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 19 juli 2016 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 09:30 schreef CobusIII het volgende:
Het gaat er om of er nog groei zit in die jongen. Ik heb daar twijfels over..Voor 6M is het misschien niet onverstandig hem te laten gaan. Voor 6M kun je denk ik wel iets gelijkwaardigs/beter voor terughalen...
voor minder ook nog we, houd Feyenoord ook nog wat over
nr 10
 nr 10 - dinsdag 19 juli 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 12:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Soms doen jonge talenten 1 stapje achteruit om er vervolgens weer 2 vooruit te maken in hun ontwikkeling
Dan moet Sven heel snel vier stappen vooruit gaan zetten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 juli 2016 - 15:35   quote  deeplink  
Wat zijn jullie toch weer lekker negatief luitjes, haha. Zo erg is het niet met hem. Hij is een van de beste twee centrumverdedigers die we hebben! Waarom moet hij persé weg? Wij willen toch geen handelshuis zijn, maar we willen toch kampioen worden? Jullie zijn kleine dagobertjes die dollartekentjes in de ogen hebben. Sommige dingen waar je erg blij mee bent, moet je gewoon niet inruilen. Dan zou ik hem liever behouden. Ik denk dat hij ook uitstekend op rechtsback uit de voeten kan. Dan kan Karsdorp een linie naar voren. Opstelling 4-4-2 of 5-3-2, waarbij Karsdorp de rechterkant bestrijkt en Woudenberg de linkerkant.., maar daar zou ik Elia wel voor zetten (Woudenberg dus vanaf de backpositie, waar Karsdorp vanaf rechtshalf aanvallen mag)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juli 2016 door Arie.Klooster --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 juli 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Mag blijven, moet t beter, mag weg, worden iets zwakker in de breedte
van geil
 van geil - dinsdag 19 juli 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 12:56 schreef Leon FR1908 het volgende:
Soms doen jonge talenten 1 stapje achteruit om er vervolgens weer 2 vooruit te maken in hun ontwikkeling
De Vrij maakte ook veel foutjes (jaren )
En ineens beste verdediger van het WK
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 19 juli 2016 - 22:59   quote  deeplink  
Wat mij betreft hoeft hij niet perse weg...maar ff objectief gezien....wat maakt vab Beek een (heel) goede verdediger? Ik vind hem in de opbouw matig, in de verdediging wisselvallig, hij is behoorlijk rap, heeft een aardige lange pass, is een beetje traag qua balbehandeling, heeft een goede mentaliteit, is geen international, moet dus nog wat stappen maken, gaat hij dat dit seizoen doen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 juli 2016 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juli 2016 - 22:59 schreef CobusIII het volgende:
Wat mij betreft hoeft hij niet perse weg...maar ff objectief gezien....wat maakt vab Beek een (heel) goede verdediger? Ik vind hem in de opbouw matig, in de verdediging wisselvallig, hij is behoorlijk rap, heeft een aardige lange pass, is een beetje traag qua balbehandeling, heeft een goede mentaliteit, is geen international, moet dus nog wat stappen maken, gaat hij dat dit seizoen doen?
Kan, Feyenoord speelt Europees, spreekt uit voor de titel te willen gaan, dus de mogelijkheden liggen er.
JanM
 JanM - woensdag 20 juli 2016 - 10:12   quote  deeplink  
Je weet wat je hebt met hem en moet maar weer afwachten wat er voor teruggehaald kan worden en hoe die het gaat doen. Zeker voor 'slechts' 5 miljoen hoop ik dat Feyenoord hem niet laat gaan. Hij is nu geblesseerd dus Botteghin zal eerste keus zijn/worden. Betekent dat hij zich terug zal moeten knokken en mogelijk zorgt dat ook voor extra motivatie/scherpte!
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 21 juli 2016 - 18:52   quote  deeplink  
hoeft van mij niet weg aar als hij zelf graag wil en de prijs is goed dan moet het maar ,je hoeft er niets voor terug te halen want tapia kan daar eventueel ook spelen dus het geld wat van beek opbrengt kun je gebruiken voor creativiteit op het middenveld maw ziyech proberen te halen.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 21 juli 2016 - 18:55   quote  deeplink  
En dan Vilhena weer huiliehuilie.
Dirk1
 Dirk1 - donderdag 21 juli 2016 - 19:00   quote  deeplink  
ja dat kan wel zijn dat vilhena dan moet huilen maar deze speler kan feyenoord kampioen maken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juli 2016 - 23:43   quote  deeplink  
'Uitgelachen' Van Beek: "Kijk, ik heb echt geen hekel aan Ajaks, maar..."

30uxnr6.jpg

Sven van Beek beleefde in november 2015 één van de dieptepunten uit zijn loopbaan. Zijn komische eigen doelpunt tegen ADO Den Haag staat vrijwel elke voetballiefhebber nog helder voor de geest. Een week na zijn blunder nam de stopper van Feyenoord ultiem wraak door te scoren tegen Ajaks.

Van Beek maakte tegen ADO niet de eerste eigen goal uit zij loopbaan. Hij zat even in zak en as, erkent hij in gesprek met magazine Voetbal Inside. "Dat gaat door je hoofd spoken, dan ga je twijfelen aan jezelf. Kan ik eigenlijk wel voetballen of heb ik gewoon altijd pech? Dan weet je ook nog eens dat Ajaks eraan komt. Die week ben ik amper buiten geweest. Waar ik ook kwam, iedereen maakte er geintjes over."

"Mijn antwoord kwam de week erop", vervolgt de rechtspoot. "De Klassieker. Ik was zó getergd door alles en iedereen en vervolgens maak ik de 1-0 tegen Ajaks. Kijk, ik heb echt geen hekel aan Ajaks, maar er zijn wel bepaalde dingen die het in me losmaken dat ik in die wedstrijden extreem gemotiveerd ben. Die arrogantie die ze daar hebben, dat is helemaal niet erg, maar als Feyenoorder wil je elke keer laten zien dat je ze de baas kunt zijn."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juli 2016 door RenatoBos --
VVout
 VVout - donderdag 28 juli 2016 - 07:50   quote  deeplink  
Neeeeee ik vind die arrogantie van die neuzen ook heeeeelemaal niet erg, het geeft me alleen maar een lekker gevoel als ze weer eens tegen de lamp lopen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juli 2016 - 08:40   quote  deeplink  
Hun neus stoten bedoelt U..
VVout
 VVout - donderdag 28 juli 2016 - 09:44   quote  deeplink  
Juist, haha :))
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2016 - 10:11   quote  deeplink  
Hun neus tegen een lamp stoten?
VVout
 VVout - donderdag 28 juli 2016 - 10:47   quote  deeplink  
Hoofdzaak het is pijnlijk, ik gun ze dan toch wel iets.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 juli 2016 - 10:49   quote  deeplink  
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Sven van Beek Topic









0.0142290