BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: Het officiele Premier Leugue of Darts topic. Volg alles hier!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Dart Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 december 2013 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 10:53 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, dan zal het ongeveer dit worden denk ik:
Taylor, van Gerwen, Lewis, Whitlock, Wade, Wright, van Barneveld, Hamilton, Newton en Anderson. Ik verwacht dat ze door de goede prestaties van Anderson (ondanks dat hij verloor in de derde ronde van Michael) hem toch gaan verkiezen boven Thornton. Ze zullen altijd minimaal één Schot meenemen in de Premier League. En Anderson begint in vorm te komen en mag denk ik dan ook meedoen. Hamilton wordt gekozen omdat hij toch hoog staat op de order of merit, evenals Wes Newton. Wright vanwege zijn finaleplaats (of zelfs kampioenschap? Maar laten we hopen op Michael van Gerwen) en van Barneveld vanwege zijn populariteit. Bovendien kan hij nog altijd goed gooien. Je kan wel zeggen dat hij bijna niks presteert, maar in de premier league doet hij toch altijd goed mee. Afgelopen jaar ook weer halve finale premier league gehaald. En vorig jaar ook halve finale WK. Nu een minder WK, hoewel hij eigenlijk maar één slechte wedstrijd speelde. Barney blijft een beetje in de subtop zitten. En de echte top bestaat eigenlijk maar uit drie man: Taylor, van Gerwen en Lewis. Whitlock is het net niet en Wright moet het eigenlijk nog over een langere periode bewijzen. Maar dat hij goed kan darten, dat is wel duidelijk inmiddels.
Is de opzet dit jaar weer 10 deelnemers? Vorig jaar was het proef.
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 december 2013 - 13:57   quote  deeplink  
Michael van Gerwen
Phil Taylor
Adrian Lewis
Peter Wright
Simon Whitlock
James Wade

Deze namen zijn gewoon zeker

Raymond van Barneveld
Robert Thornton
Gary Anderson
Wes Newton
Dave Chisnall
Andy Hamilton

Deze namen 3 of 5 (afhankelijk van de opzet) zullen erbij komen.
Sky (die 4 wildcards weggeeft) heeft een zeer hoge pet op van Chisnall.
Ik had gehoopt dat Kim Huybrechts verder kwam, die was dan gewoon in de PL gekomen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 31 december 2013 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 13:57 schreef Loetje het volgende:
Michael van Gerwen
Phil Taylor
Adrian Lewis
Peter Wright
Simon Whitlock
James Wade

Deze namen zijn gewoon zeker

Raymond van Barneveld
Robert Thornton
Gary Anderson
Wes Newton
Dave Chisnall
Andy Hamilton

Deze namen 3 of 5 (afhankelijk van de opzet) zullen erbij komen.
Sky (die 4 wildcards weggeeft) heeft een zeer hoge pet op van Chisnall.
Ik had gehoopt dat Kim Huybrechts verder kwam, die was dan gewoon in de PL gekomen.
Ik ging eigenlijk wel weer van 10 deelnemers uit, maar nu je het zo zegt: ik weet het niet zeker, hoor. Ging er gewoon even blindelings vanuit.
De 6 die je als eerste noemt, zullen inderdaad er sowieso bij zitten. En ik denk dat van Barneveld vanwege zijn populariteit ook behoorlijk safe zit. Daarnaast zal er minimaal 1 Schot bij komen te zitten. Dus wanneer er maar 8 deelnemers zijn, worden de kansen van Newton, Chisnall en Hamilton wel behoorlijk klein. Die zullen dan concurreren met Barney om 1 ticket. Nu er zoveel goede spelers zijn verwacht ik ook wel dat er weer 10 spelers zullen beginnen. Ik denk dat Thornton het niet red, omdat men voor Anderson gaat. En dan zal de rest de overige tickets moeten verdelen. Uitgaande van 10 verwacht ik degene die ik al eerder noemde. Bij 8 spelers ga ik uit van de 6 die jij noemt + Barney en Anderson.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 januari 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 december 2013 - 17:03 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ik ging eigenlijk wel weer van 10 deelnemers uit, maar nu je het zo zegt: ik weet het niet zeker, hoor. Ging er gewoon even blindelings vanuit.
De 6 die je als eerste noemt, zullen inderdaad er sowieso bij zitten. En ik denk dat van Barneveld vanwege zijn populariteit ook behoorlijk safe zit. Daarnaast zal er minimaal 1 Schot bij komen te zitten. Dus wanneer er maar 8 deelnemers zijn, worden de kansen van Newton, Chisnall en Hamilton wel behoorlijk klein. Die zullen dan concurreren met Barney om 1 ticket. Nu er zoveel goede spelers zijn verwacht ik ook wel dat er weer 10 spelers zullen beginnen. Ik denk dat Thornton het niet red, omdat men voor Anderson gaat. En dan zal de rest de overige tickets moeten verdelen. Uitgaande van 10 verwacht ik degene die ik al eerder noemde. Bij 8 spelers ga ik uit van de 6 die jij noemt + Barney en Anderson.
Fijn he als je het zo vaak met elkaar eens bent.
Klopt helemaal. Eigenlijk verdiend Barney (met alle respect) de Premier League al jaren niet.
Ik weet ook niet of er met 8 of 10 gespeeld wordt, alleen dat het vorig jaar was om het uit te proberen.
Persoonlijk hoop ik op 8. Iets langere wedstrijden, niveau nog dichter bij elkaar. Je zag bijvoorbeeld dat een Newton er gewoon he-le-maal niks te zoeken had
Loetje
 Loetje - woensdag 01 januari 2014 - 16:06   quote  deeplink  
Bovendien nog meer wedstrijden. Je reist je helemaal plat. Ook nog de vloertoernooien sweekends er tussen door.
Denk aan de players championschips, uk open qualifiers en de european tour. Je moet ze gooien om je te kwalificeren voor de eindronde's.

Voor het publiek is het wel geweldig. Wat een sfeer daar altijd. Vooral in de o2 in Dublin. 9000 man, ongelooflijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 01 januari 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 16:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Fijn he als je het zo vaak met elkaar eens bent.
Klopt helemaal. Eigenlijk verdiend Barney (met alle respect) de Premier League al jaren niet.
Ik weet ook niet of er met 8 of 10 gespeeld wordt, alleen dat het vorig jaar was om het uit te proberen.
Persoonlijk hoop ik op 8. Iets langere wedstrijden, niveau nog dichter bij elkaar. Je zag bijvoorbeeld dat een Newton er gewoon he-le-maal niks te zoeken had
Haha, inderdaad fijn. Op voetbalgebied is dat wel iets anders, maar hier gaat dat heel goed, haha. Ja, Barney verdiende het de afgelopen jaren niet. Hoewel hij afgelopen jaar wel halve finale WK gehaald had voordat hij mee mocht doen. Maarja, die populariteit hè. Dat is heel belangrijk. Uiteindelijk draait het ook om de fans. En daarvoor is een Barney wel belangrijk. Bovendien zijn wedstrijden zoals Barney vs Taylor, Barney vs Lewis en Barney vs van Gerwen wel hele mooi affiches die goed verkopen. Tsja, de lengte van het toernooi, we zullen het zien. Het kan best zijn dat ze gewoon weer met 10 spelers beginnen, want ja, alles voor de fans natuurlijk!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 01 januari 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 16:06 schreef Loetje het volgende:
Bovendien nog meer wedstrijden. Je reist je helemaal plat. Ook nog de vloertoernooien sweekends er tussen door.
Denk aan de players championschips, uk open qualifiers en de european tour. Je moet ze gooien om je te kwalificeren voor de eindronde's.

Voor het publiek is het wel geweldig. Wat een sfeer daar altijd. Vooral in de o2 in Dublin. 9000 man, ongelooflijk.
9000 man inderdaad die compleet uit hun dak gaan. Ongelofelijk inderdaad. Maar ik vind persoonlijk de huidige sfeer in Ally Pally ook niet mis, hoor ;)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 02 januari 2014 - 00:49   quote  deeplink  
Michael van Gerwen
Phil Taylor
Adrian Lewis
Simon Whitlock
Peter Wright
Raymond van Barneveld
Gary Anderson
Robert Thornton
Dave Chisnall
Wes Newton

Dit zijn de deelnemers aan de PL 2014 ...
Loetje
 Loetje - donderdag 02 januari 2014 - 03:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 18:35 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Haha, inderdaad fijn. Op voetbalgebied is dat wel iets anders, maar hier gaat dat heel goed, haha. Ja, Barney verdiende het de afgelopen jaren niet. Hoewel hij afgelopen jaar wel halve finale WK gehaald had voordat hij mee mocht doen. Maarja, die populariteit hè. Dat is heel belangrijk. Uiteindelijk draait het ook om de fans. En daarvoor is een Barney wel belangrijk. Bovendien zijn wedstrijden zoals Barney vs Taylor, Barney vs Lewis en Barney vs van Gerwen wel hele mooi affiches die goed verkopen. Tsja, de lengte van het toernooi, we zullen het zien. Het kan best zijn dat ze gewoon weer met 10 spelers beginnen, want ja, alles voor de fans natuurlijk!
Klopt, het geld moet binnenkomen he
Loetje
 Loetje - donderdag 02 januari 2014 - 03:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2014 - 18:35 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

9000 man inderdaad die compleet uit hun dak gaan. Ongelofelijk inderdaad. Maar ik vind persoonlijk de huidige sfeer in Ally Pally ook niet mis, hoor ;)
Ally pally is gewoon het heilige van het darts.

De wintergardens in Blackpool waar de world matchplay gegooid wordt is de mooiste zaal

typ op YouTube maar eens in 'Premier League walk ons 2012'. Dat filmpje in in de 02 Dublin opgenomen
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 03 januari 2014 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 03:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ally pally is gewoon het heilige van het darts.

De wintergardens in Blackpool waar de world matchplay gegooid wordt is de mooiste zaal

typ op YouTube maar eens in 'Premier League walk ons 2012'. Dat filmpje in in de 02 Dublin opgenomen
Ja, het is echt ongelofelijk. Maar dat is sowieso bijna overal waar ze gooien. Eigenlijk altijd is er een enorm goede sfeer. Bij de ene wat beter en grootser dan de andere, maar het ziet er eigenlijk altijd goed uit!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 03 januari 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 januari 2014 - 00:49 schreef lijdensweg het volgende:
Michael van Gerwen
Phil Taylor
Adrian Lewis
Simon Whitlock
Peter Wright
Raymond van Barneveld
Gary Anderson
Robert Thornton
Dave Chisnall
Wes Newton

Dit zijn de deelnemers aan de PL 2014 ...
Over het algemeen een mooie lijst. Wel zonde dat James Wade (ja, hij is irritant, maar wel een hele goede darter) er niet bij is.
Daarnaast vind ik het opvallend dat de Engelsen dit jaar in de minderheid zijn. Maar men heeft dit jaar Andy Hamilton en James Wade laten vallen. En Met Peter Wright, Robert Thornton en Gary Anderson hebben we drie Schotse spelers. Tel daarbij twee Nederlanders en één Australiër (Whitlock) bij op en je komt uit op 6 darters van buiten Engeland. Weliswaar zijn de Schotten natuurlijk ook Brits, maar geen Engelsen.
Al met al verder een mooi deelnemersveld. Helaas geen Kim Huybrechts, maar met van Barneveld en van Gerwen mogen we niet klagen. Kan weleens een heel mooi toernooi worden voor ons. Zeker als Barney zijn vorm weer weet te vinden.
Al blijf ik het zonde vinden dat James Wade er niet bij mag zijn dit jaar.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 januari 2014 - 02:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 11:41 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Ja, het is echt ongelofelijk. Maar dat is sowieso bijna overal waar ze gooien. Eigenlijk altijd is er een enorm goede sfeer. Bij de ene wat beter en grootser dan de andere, maar het ziet er eigenlijk altijd goed uit!
Je moet echt eens dat filmpje bekijken, geweldig
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 januari 2014 - 03:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 januari 2014 - 11:46 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Over het algemeen een mooie lijst. Wel zonde dat James Wade (ja, hij is irritant, maar wel een hele goede darter) er niet bij is.
Daarnaast vind ik het opvallend dat de Engelsen dit jaar in de minderheid zijn. Maar men heeft dit jaar Andy Hamilton en James Wade laten vallen. En Met Peter Wright, Robert Thornton en Gary Anderson hebben we drie Schotse spelers. Tel daarbij twee Nederlanders en één Australiër (Whitlock) bij op en je komt uit op 6 darters van buiten Engeland. Weliswaar zijn de Schotten natuurlijk ook Brits, maar geen Engelsen.
Al met al verder een mooi deelnemersveld. Helaas geen Kim Huybrechts, maar met van Barneveld en van Gerwen mogen we niet klagen. Kan weleens een heel mooi toernooi worden voor ons. Zeker als Barney zijn vorm weer weet te vinden.
Al blijf ik het zonde vinden dat James Wade er niet bij mag zijn dit jaar.
Barney gooit eigenlijk altijd goed in de PL totdat hij bij de laatste 4 zit.
Nederlanders zijn toch razend populair in Engeland.
Kim Huybrechts had het makkelijk kunnen halen maar verzaakte het laatste half jaar.
Ook Hamilton had er gewoon bij moeten zijn. Een entertainer (hoort bij darts) en een hele degelijke speler.
Kwaliteit is dit jaar niet bijzonder hoog vind ik
snoopert
 snoopert - maandag 13 januari 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Hamilton een entertainer? mwah.. vind die vingerlikker nou echt werkelijk helemaal niets.. James Wade had er ook wat mij betreft gewoon bijgehoord, maar ja...al bij al best een aardig lijstje vind ik ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 januari 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 januari 2014 - 22:49 schreef snoopert het volgende:
Hamilton een entertainer? mwah.. vind die vingerlikker nou echt werkelijk helemaal niets.. James Wade had er ook wat mij betreft gewoon bijgehoord, maar ja...al bij al best een aardig lijstje vind ik ;)
Had wel beter gekund. Hamilton is wel een entertainer hoor. Altijd met de hamer opkomen en bij elke beurt nadrukkelijk het publiek opzoeken
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 14 januari 2014 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 januari 2014 - 03:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Barney gooit eigenlijk altijd goed in de PL totdat hij bij de laatste 4 zit.
Nederlanders zijn toch razend populair in Engeland.
Kim Huybrechts had het makkelijk kunnen halen maar verzaakte het laatste half jaar.
Ook Hamilton had er gewoon bij moeten zijn. Een entertainer (hoort bij darts) en een hele degelijke speler.
Kwaliteit is dit jaar niet bijzonder hoog vind ik
Tsja, Huybrechts heeft het aan zichzelf te wijten dat hij er nu niet bij zit.
En de kwaliteit is niet bijzonder hoog? Dat vind ik nog wel meevallen. Van Gerwen, Taylor, Lewis, Whitlock, Wright, Van Barneveld en Anderson zijn toch gewoon stuk voor stuk goede spelers. Chisnall, Thornton en Newton zijn op zich ook gewoon prima spelers. De enige waarvan ik het echt zonde vind dat hij er niet is, is James Wade.
Hamilton is ook een prima speler, maar die ga ik persoonlijk niet heel erg missen, omdat hij toch vrij traag gooit. Al met al best een aardig stel darters moet ik zeggen. Alleen is het van Wade natuurlijk heel erg zonde.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 januari 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 15:24 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, Huybrechts heeft het aan zichzelf te wijten dat hij er nu niet bij zit.
En de kwaliteit is niet bijzonder hoog? Dat vind ik nog wel meevallen. Van Gerwen, Taylor, Lewis, Whitlock, Wright, Van Barneveld en Anderson zijn toch gewoon stuk voor stuk goede spelers. Chisnall, Thornton en Newton zijn op zich ook gewoon prima spelers. De enige waarvan ik het echt zonde vind dat hij er niet is, is James Wade.
Hamilton is ook een prima speler, maar die ga ik persoonlijk niet heel erg missen, omdat hij toch vrij traag gooit. Al met al best een aardig stel darters moet ik zeggen. Alleen is het van Wade natuurlijk heel erg zonde.
Ikzelf baal er van eerlijk gezegd. Wade moest er sowieso bij. Ook vind ik 8 man meer dan genoeg. Eigenlijk zijn er een paar die als die toppers (MVG, Lewis en Taylor) in vorm zijn, niet eens in de buurt komen van dat niveau
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 14 januari 2014 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 18:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ikzelf baal er van eerlijk gezegd. Wade moest er sowieso bij. Ook vind ik 8 man meer dan genoeg. Eigenlijk zijn er een paar die als die toppers (MVG, Lewis en Taylor) in vorm zijn, niet eens in de buurt komen van dat niveau
Klopt, daaronder vallen in mijn ogen sowieso al Chisnall, Thornton en Newton. En van Barneveld nu eigenlijk ook. En Wright moet nog maar eens laten zien om echt voor een lange periode op het topniveau te spelen. Anderson kan het op een goede dag, Whitlock ook. Maar dat is allemaal niet consequent. van Gerwen, Lewis en Taylor zijn in vorm gewoon overduidelijk beter dan de rest. Die kunnen wat dat betreft wel inpakken ;)

Maar ook ik baal van de afwezigheid van James Wade. Gewoon een darter die tot de top behoort en in vorm toch behoorlijk mee kan doen met de grote drie. Maarja, het mocht van de PDC en Sky niet zo zijn helaas.
Loetje
 Loetje - woensdag 15 januari 2014 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 januari 2014 - 20:52 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Klopt, daaronder vallen in mijn ogen sowieso al Chisnall, Thornton en Newton. En van Barneveld nu eigenlijk ook. En Wright moet nog maar eens laten zien om echt voor een lange periode op het topniveau te spelen. Anderson kan het op een goede dag, Whitlock ook. Maar dat is allemaal niet consequent. van Gerwen, Lewis en Taylor zijn in vorm gewoon overduidelijk beter dan de rest. Die kunnen wat dat betreft wel inpakken ;)

Maar ook ik baal van de afwezigheid van James Wade. Gewoon een darter die tot de top behoort en in vorm toch behoorlijk mee kan doen met de grote drie. Maarja, het mocht van de PDC en Sky niet zo zijn helaas.
Je zegt het precies goed. Het zijn aardige spelers maar komen veel tekort voor de grote 3. Barney heeft er al 4 jaar HE-LE-MAAL niks te zoeken. Whitlock, Anderson en Wade zijn de enige die deze gasten kunnen verslaan als ze in vorm zijn
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 15 januari 2014 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 15:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je zegt het precies goed. Het zijn aardige spelers maar komen veel tekort voor de grote 3. Barney heeft er al 4 jaar HE-LE-MAAL niks te zoeken. Whitlock, Anderson en Wade zijn de enige die deze gasten kunnen verslaan als ze in vorm zijn
We zijn het nu al zo vaak eens, het begint bijna eng te worden ;)
Maar wat je zegt over van Barneveld ben ik het niet geheel met je eens. Ik vind hem toch altijd vrij aardig spelen in de Premier League. Weliswaar in de play-offs niet, maar in de gewone competitieweken wel. Tuurlijk heeft hij niet (meer)het niveau wat de grote drie hebben, maar hij heeft nog altijd een hoger niveau in mijn ogen dan een Chisnall, Newton en Thornton. Hij moet gewoon prima mee kunnen. Ook bijvoorbeeld een Anderson kan hij verslaan. Het probleem bij van Barneveld is alleen dat het er zo heel vaak niet uitkomt als het moet. Dat is zo jammer, te meer omdat het nog altijd een echt goede darter kan zijn.
Maar goed, of hij er nu wel of niet wat te zoeken heeft, (dit jaar gaat hij de play-offs denk ik niet halen, gezien er vermoedelijk maar 1 plaats te verdelen is onder de andere 7 deelnemers), ik ben in elk geval blij dat hij meedoet. Hoe meer Nederlanders, hoe meer vreugd (zolang ze een beetje kunnen darten tenminste). Met van Gerwen erbij hebben we twee troeven in handen. Als Barney in vorm raakt, kan het nog wel heel leuk worden.

Overigens opent MVG tegen Phil Taylor! Dat is direct een hele mooie clash die op het programma staat.

En dan nog even iets heel anders: gezien het feit dat we nu een wereldkampioen hebben, moeten we, als Barney in vorm is, toch ook best wel een kans maken om de World Cup of darts te winnen. Natuurlijk zal Engeland de favoriet zijn met Taylor en Lewis en is Schotland levensgevaarlijk met Wright en Anderson, maar ik kan me nu al verheugen op dat toernooi!
Weet één van jullie toevallig wanneer dit toernooi is? Ik dacht namelijk dat het altijd zo rond februari is, maar kan het zo niet direct terugvinden.
snoopert
 snoopert - woensdag 15 januari 2014 - 21:30   quote  deeplink  
World Cup of Darts begint 6 juni 2014
Loetje
 Loetje - donderdag 16 januari 2014 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op [=/topic-26826/p2/#1127234]woensdag 15 januari 2014 - 19:43[/url] schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

We zijn het nu al zo vaak eens, het begint bijna eng te worden ;)
Maar wat je zegt over van Barneveld ben ik het niet geheel met je eens. Ik vind hem toch altijd vrij aardig spelen in de Premier League. Weliswaar in de play-offs niet, maar in de gewone competitieweken wel. Tuurlijk heeft hij niet (meer)het niveau wat de grote drie hebben, maar hij heeft nog altijd een hoger niveau in mijn ogen dan een Chisnall, Newton en Thornton. Hij moet gewoon prima mee kunnen. Ook bijvoorbeeld een Anderson kan hij verslaan. Het probleem bij van Barneveld is alleen dat het er zo heel vaak niet uitkomt als het moet. Dat is zo jammer, te meer omdat het nog altijd een echt goede darter kan zijn.
Maar goed, of hij er nu wel of niet wat te zoeken heeft, (dit jaar gaat hij de play-offs denk ik niet halen, gezien er vermoedelijk maar 1 plaats te verdelen is onder de andere 7 deelnemers), ik ben in elk geval blij dat hij meedoet. Hoe meer Nederlanders, hoe meer vreugd (zolang ze een beetje kunnen darten tenminste). Met van Gerwen erbij hebben we twee troeven in handen. Als Barney in vorm raakt, kan het nog wel heel leuk worden.

Overigens opent MVG tegen Phil Taylor! Dat is direct een hele mooie clash die op het programma staat.

En dan nog even iets heel anders: gezien het feit dat we nu een wereldkampioen hebben, moeten we, als Barney in vorm is, toch ook best wel een kans maken om de World Cup of darts te winnen. Natuurlijk zal Engeland de favoriet zijn met Taylor en Lewis en is Schotland levensgevaarlijk met Wright en Anderson, maar ik kan me nu al verheugen op dat toernooi!
Weet één van jullie toevallig wanneer dit toernooi is? Ik dacht namelijk dat het altijd zo rond februari is, maar kan het zo niet direct terugvinden.
Wordt eng he, whahahahaha.
Meestal wordt het toernooi geopend met de wereldkampioen tegen Taylor of de man in vorm tegen Taylor.

Ben het toch niet helemaal met je eens over Barney.
Van Barneveld gooit in de PL inderdaad vaak heel aardig. Maar hij verdient het gewoon niet op basis van zijn prestaties. Hij zit er bij voor het publiek. Elke andere darter moet de PL verdienen behalve Raymond. Nou gooien er ook regelmatig spelers minder in de PL.
Wat overigens ook opvalt, is dat Raymond totaal niet onder druk kan gooien. Zodra zijn tegenstander hem op de hielen zit wordt het minder. Krijgt hij dan een pijl op de dubbel kan hij het niet.

Overigens Kirk Shepherd, in 2008 in de finale van het WK. Nooit meer wat van gehoord
Loetje
 Loetje - donderdag 16 januari 2014 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 januari 2014 - 21:30 schreef snoopert het volgende:
World Cup of Darts begint 6 juni 2014
Toernooi is geweldig. Je ziet darters waar je nooit van hebt gehoord.
Alleen het koppel Lewis/Taylor vind ik vaak zoooo arrogant. Ze zijn de beste normaal gesproken maar laten het soms zo arrogant merken
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 28 januari 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Wanneer is het eerst volgende televisie toernooi?
snoopert
 snoopert - dinsdag 28 januari 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Het eerste tv toernooi is de Premier League, dat begint op 6 februari en zal uitgezonden worden door RTL 7. Wat ik je overigens ook mee kan geven is dat de German Darts Championship aanstaande vrijdag begint. Van Gerwen moet dan zaterdag gooien. Als het goed is komt daar een livestream van, dus ook te volgen via je pc :)http://www.dartfreakz.nl/blog/pdc2/loting-en-speelschema-german-darts-championship-bekend-gemaakt/ dartfreakz geeft later deze week aan waar je dit via de stream kan volgen, veel kijkplezier ;)
Loetje
 Loetje - woensdag 29 januari 2014 - 01:02   quote  deeplink  
Hopen dat het veel live is. Helaas zodra er Europa League voetbal is schuift het darten op
snoopert
 snoopert - woensdag 29 januari 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Ow, geen probleem, ik sluit m'n laptop aan op m'n tv, rtl7darts.nl/live aazetten en genieten, mis zelden een pijl..:p
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 29 januari 2014 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 januari 2014 - 13:47 schreef snoopert het volgende:
Het eerste tv toernooi is de Premier League, dat begint op 6 februari en zal uitgezonden worden door RTL 7. Wat ik je overigens ook mee kan geven is dat de German Darts Championship aanstaande vrijdag begint. Van Gerwen moet dan zaterdag gooien. Als het goed is komt daar een livestream van, dus ook te volgen via je pc :)http://www.dartfreakz.nl/blog/pdc2/loting-en-speelschema-german-darts-championship-bekend-gemaakt/ dartfreakz geeft later deze week aan waar je dit via de stream kan volgen, veel kijkplezier ;)
Dank je snoopert! :)
Loetje
 Loetje - woensdag 29 januari 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 - 09:41 schreef snoopert het volgende:
Ow, geen probleem, ik sluit m'n laptop aan op m'n tv, rtl7darts.nl/live aazetten en genieten, mis zelden een pijl..:p
Eens. Ik ga alleen als Ajax speelt me daarop focussen. Anders laptop en tv aan. Ideaal he
snoopert
 snoopert - woensdag 29 januari 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Graag gedaan :) Ik zal later deze week (voor vrijdag/zaterdag)hier nog even de link neerzetten voor de stream van German Darts Championship, zodat we van Gerwen en consolten goed bij kunnen houden wat ze presteren! Idd heel handig Loetje, alleen als RTL7 alles live uitzend kijk ik rechtstreeks, anders via de stream
Loetje
 Loetje - woensdag 29 januari 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 - 10:59 schreef snoopert het volgende:
Graag gedaan :) Ik zal later deze week (voor vrijdag/zaterdag)hier nog even de link neerzetten voor de stream van German Darts Championship, zodat we van Gerwen en consolten goed bij kunnen houden wat ze presteren! Idd heel handig Loetje, alleen als RTL7 alles live uitzend kijk ik rechtstreeks, anders via de stream
Zullen we een Premier League topic aanmaken voor dit jaar?
snoopert
 snoopert - woensdag 29 januari 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 - 11:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zullen we een Premier League topic aanmaken voor dit jaar?
Ja, misschien wel handig. Zou wel beter zijn dat ie ook echt in plaats van deze topic komt dan, ik denk dat er anders verwarring ontstaat ;)
snoopert
 snoopert - woensdag 29 januari 2014 - 13:20   quote  deeplink  
zeker voor diegenen die hier niet zo vaak komen
snoopert
 snoopert - woensdag 29 januari 2014 - 13:28   quote  deeplink  
http://www.dartfreakz.nl/blog/pdc2/loting-dutch-darts-masters-van-gerwen-begint-tegen-maish-of-pallett/
Loetje
 Loetje - woensdag 29 januari 2014 - 17:00   quote  deeplink  
Als je de jaargang vermeld is het duidelijk. Zeker als dit topic gesloten wordt of niet meer gepost wordt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: Het officiele Premier Leugue of Darts topic. Volg alles hier!









0.0122578