BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De klassieker.. uit publiek

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 17 september 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 23:23 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

In de skybox merk je er idd ws weinig van maar het geeft wel sfeer hoor zo'n vak met uitpubliek
Als ze zich gedragen heb ik er geen moeite mee. Maar dat is helaas al tientallen jaren niet zo ...
Het blijft jammer dat een paar van die debielen het moeten verpesten voor de 'echte' supporters !!!
TheMenace
 TheMenace - woensdag 17 september 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 23:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als ze zich gedragen heb ik er geen moeite mee. Maar dat is helaas al tientallen jaren niet zo ...
Het blijft jammer dat een paar van die debielen het moeten verpesten voor de 'echte' supporters !!!
[/quote

echt supporters bestaan niet.zeker daar niet haha
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - donderdag 18 september 2014 - 07:26   quote  deeplink  
Bij een voetbalwedstrijd hoort uitpubliek. Het zou in en in triest zijn wanneer deze beslissing straks wordt gevolgd door andere burgemeesters. Terwijl de KNVB zegt te streven naar betere omstandigheden voor het uitpubliek heeft Feyenoord vrijwel alleen combi's.
Er zijn de laatste jaren nauwelijks of geen imcidenten geweest bij de uitwedstrijden. De angst voor ellende zit er echter nog steeds in en wordt met deze maatregel van Aboutaleb ( ten onrechte) alleen maar versterkt. Het onbepaalde karakter van deze maatregel is in tegenspraak met de eerder gemaakte afspraken. Dat zowel Feyenoord als de supportersgroepering niet is betrokken bij het overleg geeft wel aan dat Aboutaleb niet de ballen heeft om de discussie aan te gaan. Een gemiste kans!
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - donderdag 18 september 2014 - 07:26   quote  deeplink  
Bij een voetbalwedstrijd hoort uitpubliek. Het zou in en in triest zijn wanneer deze beslissing straks wordt gevolgd door andere burgemeesters. Terwijl de KNVB zegt te streven naar betere omstandigheden voor het uitpubliek heeft Feyenoord vrijwel alleen combi's.
Er zijn de laatste jaren nauwelijks of geen imcidenten geweest bij de uitwedstrijden. De angst voor ellende zit er echter nog steeds in en wordt met deze maatregel van Aboutaleb ( ten onrechte) alleen maar versterkt. Het onbepaalde karakter van deze maatregel is in tegenspraak met de eerder gemaakte afspraken. Dat zowel Feyenoord als de supportersgroepering niet is betrokken bij het overleg geeft wel aan dat Aboutaleb niet de ballen heeft om de discussie aan te gaan. Een gemiste kans!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 september 2014 - 23:23 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

In de skybox merk je er idd ws weinig van maar het geeft wel sfeer hoor zo'n vak met uitpubliek
vaak merk je er ook geen reet van hoor.
Maar inderdaad, de aantallen zijn zo ook precies goed, meer is niet nodig
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 07:26 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Bij een voetbalwedstrijd hoort uitpubliek. Het zou in en in triest zijn wanneer deze beslissing straks wordt gevolgd door andere burgemeesters. Terwijl de KNVB zegt te streven naar betere omstandigheden voor het uitpubliek heeft Feyenoord vrijwel alleen combi's.
Er zijn de laatste jaren nauwelijks of geen imcidenten geweest bij de uitwedstrijden. De angst voor ellende zit er echter nog steeds in en wordt met deze maatregel van Aboutaleb ( ten onrechte) alleen maar versterkt. Het onbepaalde karakter van deze maatregel is in tegenspraak met de eerder gemaakte afspraken. Dat zowel Feyenoord als de supportersgroepering niet is betrokken bij het overleg geeft wel aan dat Aboutaleb niet de ballen heeft om de discussie aan te gaan. Een gemiste kans!
Bekerfinale was natuurlijk maar een incidentje he.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 september 2014 - 08:41   quote  deeplink  
Denk dat we op termijn toch die kant opgaan helaas. Slecht voorbeeld doet slecht volgen..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 18 september 2014 - 10:51   quote  deeplink  
Ik denk dat ze op termijn toewerken naar wedstrijden zonder publiek. Kam je je seizoenkaart voortaan bij FOX bestellen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 11:34   quote  deeplink  
In een hoop stadions zou je t verschil niet horen.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - donderdag 18 september 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 07:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Bekerfinale was natuurlijk maar een incidentje he.
Ik had het. over de uitwedstrijden van Feyenoord. Niet over Die van Ajax. Met de bekerfinale had Feyenoord niets te maken
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 september 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 september 2014 - 12:53 schreef vakkieQkeleku het volgende:

[..]

Ik had het. over de uitwedstrijden van Feyenoord. Niet over Die van Ajax. Met de bekerfinale had Feyenoord niets te maken
Er zijn geen incidenten bij Feyenoord omdat het allemaal gereguleerd is.
Ik kan me overigens best wel wat incidenten herinneren de afgelopen twee seizoenen.
Barabas
 Barabas - donderdag 18 september 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Iedere keer als we Europees gaan liggen we bij de UEFA onder het vergrootglas. We staan daar in de boeken als een club met deels gewelddadige fanatieke supporters. Iedere misstap wordt zeer streng bestraft.

Het gaat dus niet goed!

Soms kijk ik tijdens de wedstrijd naar rechts (Maas) en dan zie ik zoveel strakke agressieve koppies dat ik me afvraag of het ooit gaat veranderen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 11:16   quote  deeplink  
quote:

Burgemeester Aboutaleb zei vanochtend tijdens een raadsdebat hierover; "Mijn collega Van der Laan en ik hebben vlak voor de zomer gespeeld met de gedachte om de beider supportersfamilies voor te stellen om te beginnen moeders met kinderen toe te laten. Tot onze verbazing werd dat faliekant afgewezen. Ik kreeg te horen: de veiligheid van de kinderen kan niet worden gegarandeerd.
Hoezo niet gegarandeerd? Wat is dit nu voor kolder.

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/supporters-nieuws/11918/aboutaleb-voorlopig-heb-ik-gegeten-en-gedronken.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Pfffff alsof wij vrouwen en kinderen gaan meppen, was dat voor idiote gedachte zeg..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 september 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Nou ja vak 410 zit er vol mee natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Ghehe..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 19 september 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:

ME op maat voor koters

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2014 door hotjumper --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 19 september 2014 - 22:26   quote  deeplink  
😂
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 maart 2015 - 17:36   quote  deeplink  
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam ziet geen mogelijkheid om op korte termijn weer uitfans toe te laten bij de klassieker Feyenoord - Ajaks. Dat zei hij donderdagmiddag in de commissie Veilig van de Rotterdamse gemeenteraad.

Volgens de burgemeester zijn de aartsrivalen daar zelf debet aan. Zij hebben hun achterban niet onder controle, zo bleek onlangs maar weer rond de wedstrijd van Feyenoord tegen AS Roma.

De afgelopen vijf jaar bleef het uitvak tijdens de klassieker leeg na rellen tussen groepen hooligans.
Vorig jaar spraken de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdom al eens over een terugkeer van de supporters bij de wedstrijden. Toen werd ook besloten om het uitsupportersverbod te handhaven, mede door het uit de hand lopen van het bekerduel in de Kuip door Ajaks-supporters.
ar
 ar - donderdag 05 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
Best.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 05 maart 2015 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 17:36 schreef RenatoBos het volgende:
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam ziet geen mogelijkheid om op korte termijn weer uitfans toe te laten bij de klassieker Feyenoord - Ajaks. Dat zei hij donderdagmiddag in de commissie Veilig van de Rotterdamse gemeenteraad.

Volgens de burgemeester zijn de aartsrivalen daar zelf debet aan. Zij hebben hun achterban niet onder controle, zo bleek onlangs maar weer rond de wedstrijd van Feyenoord tegen AS Roma.

De afgelopen vijf jaar bleef het uitvak tijdens de klassieker leeg na rellen tussen groepen hooligans.
Vorig jaar spraken de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdom al eens over een terugkeer van de supporters bij de wedstrijden. Toen werd ook besloten om het uitsupportersverbod te handhaven, mede door het uit de hand lopen van het bekerduel in de Kuip door Ajaks-supporters.
Niet meer dan TERECHT !!! Ik hoop dat ze die DEBIELEN die zich misdragen in de kuip en Rome hard zullen aanpakken!!!
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 05 maart 2015 - 17:57   quote  deeplink  
En terecht!houden zo!lekker rustig en goedkoop!alleen maar plus punten
Neusjes kunnen niet meer uitdagen en wegrennen en onze feyenoordmannen hoeven ze niet voor hun snavelkanussen te slaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2015 door Terminator1908 --
Terminator1908
 Terminator1908 - donderdag 05 maart 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 17:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Niet meer dan TERECHT !!! Ik hoop dat ze die DEBIELEN die zich misdragen in de kuip en Rome hard zullen aanpakken!!!
Ik hoop dat ze de uefa/knjb en de mevrouw turpin hard aanpakken in hun ANUSSSSS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2015 door Terminator1908 --
moa
 moa - donderdag 05 maart 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Perfect gelijk maatregel voor onbepaalde tijd verlengen. En nu snel alle andere wedstrijden ook zonder uit supporters.
VVout
 VVout - donderdag 05 maart 2015 - 18:10   quote  deeplink  
Jullie sporen niet!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 maart 2015 - 18:37   quote  deeplink  
Ik ben het met je eens VV maar vrees dat het wel die kant op gaat..
Els
 Els - donderdag 05 maart 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Die maatregel kon je aan zien komen.
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 05 maart 2015 - 19:43   quote  deeplink  
Juist Els! Uitgelokt of niet je hoort je te gedragen . Maar wanneer je de echte verhalen over Rome leest . ochi ochi das grieks! Ik vind het prima geen uitsupporters afgelopen zondag is het in Eindhoven ook uit de hand gelopen . Feyenoord moet het maar zonder ons doen in de Arena wanneer je wilt kom je er toch wel in . Marktplaats.nl of via gogo werken nog steeds mischien beginnen met een jeugdvak 50% ajax en Feyenoord . Kunnen wij mischien wat van leren
sevillana
 sevillana - donderdag 05 maart 2015 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 18:45 schreef Els het volgende:
Die maatregel kon je aan zien komen.
precies Els,..met dank aan die zgn. fake supporters die keer op keer de club en de echte supporters maar in het diskrediet blijven helpen
tomson
 tomson - vrijdag 06 maart 2015 - 01:52   quote  deeplink  
Heerenveen-Cambuur dan ook maar
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 maart 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 01:52 schreef tomson het volgende:
Heerenveen-Cambuur dan ook maar
lampjes-neusjes er ook maar aan toevoegen dan? ;)
VVout
 VVout - zaterdag 07 maart 2015 - 11:59   quote  deeplink  
WillemII - NAC

Alleen Treurling is al een gevaar op zich.
moa
 moa - zaterdag 07 maart 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Gewoon alle eredivisie wedstrijden zonder uit publiek, geconstateerd kan worden dat er te veel debielen in deze samenleving zijn om het probleem beheersbaar te maken. Dan moet je er dus gewoon niet meer aan willen beginnen.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 07 maart 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 13:27 schreef moa het volgende:
Gewoon alle eredivisie wedstrijden zonder uit publiek, geconstateerd kan worden dat er te veel debielen in deze samenleving zijn om het probleem beheersbaar te maken. Dan moet je er dus gewoon niet meer aan willen beginnen.
Beheerbaar maken gaat alleen lukken als je die DEBIELEN kan opsporen via tv beelden en dan keihard aanpakken. Niet van die halfzachte maatregelen zoals een stadionverbod.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 maart 2015 - 15:22   quote  deeplink  
Inderdaad..!!
Geef ze een weekendje centerparcs met Lijdensweg, dat zal ze leren..
van geil
 van geil - zaterdag 07 maart 2015 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 14:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Beheerbaar maken gaat alleen lukken als je die DEBIELEN kan opsporen via tv beelden en dan keihard aanpakken. Niet van die halfzachte maatregelen zoals een stadionverbod.
Crucifixion ?
VVout
 VVout - zaterdag 07 maart 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 17:00 schreef van geil het volgende:

[..]

Crucifixion ?
Met verroeste spijkers dan.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 07 maart 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 15:22 schreef RenatoBos het volgende:
Inderdaad..!!
Geef ze een weekendje centerparcs met Lijdensweg, dat zal ze leren..
Hahaha, dan sta ik niet in voor mijzelf !!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 maart 2015 - 11:00   quote  deeplink  
Daarom, dat zal ze leren..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 oktober 2017 - 12:53   quote  deeplink  
Feyenoord en Ajaks willen weer uitsupporters bij de klassieker

TqsM0tFE.jpg

Al sinds 2009 worden de wedstrijden Feyenoord-Ajaks en Ajaks-Feyenoord afgewerkt zonder publiek van de bezoekende club. De burgemeesters van Rotterdam en Amsterdom besloten destijds tot een verbod op uitfans voor de duur van vijf jaar, omdat het iedere keer misging tussen de rivaliserende supportersgroepen.

Al jaren zijn er nu geen fans meer van de partij van beide clubs, maar de vraag is wanneer het er wél weer van komt. Mogelijk komt daar al snel verandering in. Feyenoord gaat snel met Ajaks in gesprek om de Klassieker weer te laten spelen met uitsupporters.

''Er is sowieso hierover contact. Beide clubs lijken op het standpunt te zitten dat er vanaf volgend seizoen over en weer er weer met uitsupporters de wedstrijden mogen worden bezocht,'' schrijft de supportersvereniging van Ajaks na een directieoverleg.
van geil
 van geil - woensdag 11 oktober 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 11:31 schreef van geil het volgende:

[..]

beter zo laten.
..
Xapter
 Xapter - woensdag 11 oktober 2017 - 13:23   quote  deeplink  
Ik zou ook voor 'zonder uitpubliek' kiezen.. Minder kans dat zo'n mafkees weer een gozer de schedel inslaat.. scheelt ook weer dat wij dan niet slecht in het nieuws komen
En de sfeer is er niet minder om denk ik zo
tomson
 tomson - woensdag 11 oktober 2017 - 15:36   quote  deeplink  
Laat maar komen. Uitsupporters horen er gewoon bij. Geeft toch dat beetje extra aan zo'n wedstrijd.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 oktober 2017 - 16:14   quote  deeplink  
Boeit niet voor die ene wedstrijd
VVout
 VVout - woensdag 11 oktober 2017 - 16:22   quote  deeplink  
Er zijn altijd mensen die elkaar opzoeken om rotzooi te trappen, waar dan ook. Gewoon de supporters toelaten die zich wel kunnen beheersen en die dat niet kunnen lekker buiten laten. Wie dat zijn weten we zo langzaam wel, dus moet te doen zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 11 oktober 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Als het dan moet, begin met kleinere aantallen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De klassieker.. uit publiek









0.0115489