BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Johan Derksen; de grootste kneus van Nederland?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 16 maart 2013 - 18:33   quote  deeplink  
Johan Derksen, love him or hate him, maar afgelopen donderdag liet hij zijn ware gezicht zien. Sjoerd Mossou schreef er een aardig stuk over in het AD.

'Jij scoort over de rug van anderen' zei Derksen, zonder te lachen

Het was donderdagavond laat en Johan Derksen was live op de televisie, woest zwaaiend met zijn armen. Bij ons in de kantine stond de muziek aan, dat maakte het beeld nog iets surrealistischer. Op de klanken van 'Zij gelooft in mij' stampvoette Derksen woedend de studio uit.

Vrijdagochtend heb ik de beelden nog eens teruggekeken, deze keer met het echte geluid. Het ging over SC Heerenveen en buitengewoon interessant was het allemaal niet, maar de hysterie in de studio maakte veel goed. En toen, na een minuut of vijf ongeveer, sprak Johan Derksen legendarische woorden. Hij zei: ,,Jij wilt scoren over de rug van anderen.''

Het is de quote van 2013 en misschien wel van de eeuw. Nu al. Johan Derksen die iemand verwijt te willen 'scoren over de rug van anderen' - en daarna woest wegloopt, zonder er zelf om te lachen. Het is hypocrisie van een haast buitenaardse orde.

Ik moest gelijk aan Leroy Fer denken. En aan Zeljko Petrovic, Edgar Davids, Louis van Gaal, Andries Jonker en al die anderen. Ze werden afgemaakt en vernederd op de televisie, maar dat moest kunnen, want het was allemaal cabaret. Ze moesten zichzelf niet zo serieus nemen. Het was maar prietpraat. Wie daar niet tegen kon, die had in 'de voetballerij' niets te zoeken.

Het is nu een kleine twee maanden geleden dat de wereld mocht weten dat Leroy Fer een dertienjarig meisje 'een beurt had gegeven'. Dat de voetballer zelf destijds net achttien jaar was, mocht geen naam hebben, vond Derksen, want het ging hier om een zeer ernstige kwestie. Live op de televisie werd Fer weggezet als een losgeslagen idioot die zich aan onschuldige tienermeisjes vergrijpt. Enfin, u weet hoe het afliep.

Donderdagavond werd Derksen boos op Genee, want die zette VI-redacteuren 'voor lul'. Op zichzelf is dat best nobel, want een hoofdredacteur hoort verantwoordelijkheid te nemen voor zijn verslaggevers. Hij hoort naar buiten toe de klappen op te vangen. Hij is de kapitein op het schip, dapper strijdend voor zijn bemanning, trouw en loyaal.

Maar kunt u zich de Leroy Fer-uitzendingen nog voor de geest halen? Het ging steeds over de rol van Joop Munsterman, want de halve wereld doorzag inmiddels hoe de lijntjes liepen. Zoals Fer werd beschadigd, zo werden Jan van Halst, Co Adriaanse, Luuk de Jong, Fred Rutten en Theo Janssen dat ook in Enschede, steeds volgens vrijwel hetzelfde patroon. Munsterman fluisterde, zo doorvoelde de hele goegemeente, en Derksen roeptoeterde het allemaal de wijde wereld in. Een nogal doorzichtige kongsi.

Maar wat deed de loyale hoofdredacteur toen het hem te heet onder de voeten werd? Toen op de man af gevraagd werd of Joop Munsterman inderdaad de bron was achter al het kwaad? Juist, hij schoof de verantwoordelijkheid af op anderen. Derksen had slechts naar Peter Wekking geluisterd, nota bene zijn eigen Twente-verslaggever van Voetbal International.

De loyale hoofdredacteur kon het ook niet helpen allemaal, wat al die mensen nu allemaal dachten over Fer of over Munsterman. Hij had het ook maar gewoon van Peter Wekking gehoord. 'It wasn't me, people. Ask Peter.'

Je zou dat een journalistieke doodzonde kunnen noemen, of: 'scoren over de rug van anderen'. Of gewoon ongehoord laf.

Toen Zeljko Petrovic een aantal jaar geleden tot op het bot werd vernederd door Derksen, live op televisie, tot bloedens toe, toonde Zeljko zich in elk geval nog een waardig verliezer.

Petrovic bleef zitten.

http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcolumnisten/article/detail/3410421/2013/03/16/Jij-scoort-over-de-rug-van-anderen-zei-Derksen-zonder-te-lachen.dhtml
remco k
 remco k - zaterdag 16 maart 2013 - 19:11   quote  deeplink  
Vond het destijds wel mooi hoe van Basten hem om de oren sloeg en die beelden opeiste.. Hij zei dat ie weg zou gaan als hij die beelden niet zo laten zien en toen moest ie met de billen bloot..
Maximus
 Maximus - zondag 17 maart 2013 - 08:24   quote  deeplink  
Ik vind die Genee een irritant ventje> Hele uitzendingen lopen zuigen. En of ie nou gelijk heeft of niet, voor hem kijk ik beslist geen VI.
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 10:29   quote  deeplink  
En toch heeft Genee journalistiek meer sjoegge dan Derksen. Als ik Genee zag met Danny Nelissen en daar Derksen tegenover zet met die interviews van hem dan is Genee is echte TV maker die doorvraagt en kritisch is. Derksen is in zijn Derksen & ... een kruiper.
Waar hij bij VI de een naar de ander compleet afkraakt is hij bij die interviews een dweperige meeprater met het niveau van een tiener die z'n idool interviewt.

Ik zie Genee nog 100 keer liever dan Derksen. VI keek ik trouwens toch al nauwelijks.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 10:44   quote  deeplink  
VI is toch n leuk programma..Beter dan het pappen en nathouen van Studio Neus
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 10:44 schreef infamous psv het volgende:
VI is toch n leuk programma..Beter dan het pappen en nathouen van Studio Neus
nou die Ronald Waterreus doet daar trouwens ook niets anders dan solliciteren naar een functie bij PSV...
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

nou die Ronald Waterreus doet daar trouwens ook niets anders dan solliciteren naar een functie bij PSV...
Hij ontspringt de dans ook niet hoor..
het hele cluppie daar is je van het.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:27 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hij ontspringt de dans ook niet hoor..
het hele cluppie daar is je van het.
toch kijk ik het meestal wel...
want vindt die Jan van Halst af en toe nog wel leuk met wat goede analyses.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

toch kijk ik het meestal wel...
want vindt die Jan van Halst af en toe nog wel leuk met wat goede analyses.
Is te gemakkelijk met zijn analyses... was zelf n simpele voetballers en zit nu als n soort veredelde VGaal te vertellen hoe het moet..
En logisch dat jij kijkt natuurlijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door infamous psv --
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Is te gemakkelijk met zijn analyses... was zelf n simpele voetballers en zit nu als n soort veredelde VGaal te vertellen hoe het moet..
En logisch dat jij kijkt natuurlijk..
Tja, Studio Sport heeft inhoudelijk ten minste nog wat te melden. VI gaat alleen maar over randverschijnselen, de kleding van Yolanthe en de vriendjespolitiek van Derksen. Zie Munsterman, zie Cruijff en Van Gaal. Het is een misselijk makende optocht va nbelangenverstrengeling.

Dan is Studio Sport een verademing. Gewoon over voetbal.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, Studio Sport heeft inhoudelijk ten minste nog wat te melden. VI gaat alleen maar over randverschijnselen, de kleding van Yolanthe en de vriendjespolitiek van Derksen. Zie Munsterman, zie Cruijff en Van Gaal. Het is een misselijk makende optocht va nbelangenverstrengeling.

Dan is Studio Sport een verademing. Gewoon over voetbal.
VI neemt zichzelf niet serieus en is slap gelul in bruin cafe.. dat is n verademing want bij SS moeten ze natuurlijk wel vriendjes blijven..
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 12:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

VI neemt zichzelf niet serieus
Het weglopen van Derksen laatst bewijst het tegendeel.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 12:47 schreef infamous psv het volgende:

[..]

VI neemt zichzelf niet serieus en is slap gelul in bruin cafe.. dat is n verademing want bij SS moeten ze natuurlijk wel vriendjes blijven..
Ja, nie voor niets gouwe televizierrin
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 10:44 schreef infamous psv het volgende:
VI is toch n leuk programma..Beter dan het pappen en nathouen van Studio Neus
Wie zijn daar allemaal Ajacied dan?
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 17:24   quote  deeplink  
Vind zelfs dat er weinig over Ajax gesproken wordt daaro.. PSV en Twente hebben daar de laatste jaren de boventoon..
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zijn daar allemaal Ajacied dan?
Jack van Gelder.
craven
 craven - zondag 17 maart 2013 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:24 schreef remco k het volgende:
Vind zelfs dat er weinig over Ajax gesproken wordt daaro.. PSV en Twente hebben daar de laatste jaren de boventoon..
Nou overdrijf je..Jack slaapt zelfs in een ajaxnachtjapon.. maar dat geeft op zich niet...ik vindt ze alleen niet kritisch genoeg
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:24 schreef remco k het volgende:
Vind zelfs dat er weinig over Ajax gesproken wordt daaro.. PSV en Twente hebben daar de laatste jaren de boventoon..
omdat het niet goed gaat en dan vind Jack t leuk mr bij winst dan is het andere koek..
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:41 schreef craven het volgende:

[..]

Nou overdrijf je..Jack slaapt zelfs in een ajaxnachtjapon.. maar dat geeft op zich niet...ik vindt ze alleen niet kritisch genoeg
Daar kan ik me best prima in vinden trouwens. Maar zelfs dan heeft Studio Sport inhoudelijk meer om het lijf dan VI. En dat terwijl VI, als het grootste Nederlandse voetbalmagazine, toonaangevend zou moeten zijn op voetbalgebied.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar kan ik me best prima in vinden trouwens. Maar zelfs dan heeft Studio Sport inhoudelijk meer om het lijf dan VI. En dat terwijl VI, als het grootste Nederlandse voetbalmagazine, toonaangevend zou moeten zijn op voetbalgebied.
doordat het blad serieus is wil dat niet zeggen dat het programma dat ook moet zijn..
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:54 schreef infamous psv het volgende:

[..]

doordat het blad serieus is wil dat niet zeggen dat het programma dat ook moet zijn..
Dat doet Derksen zelf afbreuk aan zijn merknaam, iets waar hij Genee van beschuldigde. Hoe je het ook draait, de man is op deze manier gewoon een clown.
craven
 craven - zondag 17 maart 2013 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar kan ik me best prima in vinden trouwens. Maar zelfs dan heeft Studio Sport inhoudelijk meer om het lijf dan VI. En dat terwijl VI, als het grootste Nederlandse voetbalmagazine, toonaangevend zou moeten zijn op voetbalgebied.
Vroeger waren ze veel meer inhoudelijk bezig met het voetbal, nu is het meer publiek trekken...
aan de andere kant is studio sport zoooo gezapig ouwe jongens krentenbrood.
Mis hugo borst daar wel in...
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Jack van Gelder.
En gezien het feit dat ie er voorheen altijd veel over sprak doet die dat nu vrijwel niet..

Kijk de afgelopen weken maar terug, alles ging over het slechte presteren van Twente en de agressie bij PSV... Het goede spel van Feyenoord kwam even aan bod en Ajax nog minder..
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Jack van Gelder.
En gezien het feit dat ie er voorheen altijd veel over sprak doet die dat nu vrijwel niet..

Kijk de afgelopen weken maar terug, alles ging over het slechte presteren van Twente en de agressie bij PSV... Het goede spel van Feyenoord kwam even aan bod en Ajax nog minder..
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:41 schreef craven het volgende:

[..]

Nou overdrijf je..Jack slaapt zelfs in een ajaxnachtjapon.. maar dat geeft op zich niet...ik vindt ze alleen niet kritisch genoeg
Zie post hierboven..
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:59 schreef craven het volgende:

[..]

Vroeger waren ze veel meer inhoudelijk bezig met het voetbal, nu is het meer publiek trekken...
aan de andere kant is studio sport zoooo gezapig ouwe jongens krentenbrood.
Mis hugo borst daar wel in...
Inderdaad, ben na een paar jaar de voorspelbare grapjes van van der Gyp om vervolgens zelf als hardste te lachen wel een keer zat..

Gaat zelden over voetbal daar..
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Vind eigenlijk alle voetbal praat programma's de laatste jaren gewoon kut..
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 20:47   quote  deeplink  
Whahahaha, en dan zit vanavond ook nog F de Boer bij Studio Voetbal..
tomson
 tomson - zondag 17 maart 2013 - 20:56   quote  deeplink  
Ongelooflijk he
bully
 bully - zondag 17 maart 2013 - 21:21   quote  deeplink  
VI is gewoon een amusement programma met weinig voetbal inhoud.
zeg ook niet dat studio voetbal zo goed is maar heeft wel meer voetbal inhoud.
en zou er ook niet van opkijken dat het allemaal gespeeld was.
want is natuurlijk wel weer goed voor de kijkcijfers.
Loetje
 Loetje - maandag 18 maart 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 08:24 schreef Maximus het volgende:
Ik vind die Genee een irritant ventje> Hele uitzendingen lopen zuigen. En of ie nou gelijk heeft of niet, voor hem kijk ik beslist geen VI.
Eens. Genee weet altijd alles beter, derksen heeft met tom knipping en iwan van duren wel 2 goede,redacteuren. Daarin haf ik derksen gelijk. Maar hij moet ook naar zichzelf kijken hoe die normaal doet
Loetje
 Loetje - maandag 18 maart 2013 - 12:48   quote  deeplink  
Ik vind sowiezo dat genee moet weten dat hij presentator is. Hij mengt zich er veel tr veel in. Ik zie liever een symphatieke koert westerman. Gewoon zichzelf en laat de rest maar over voetbal pratem
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 maart 2013 - 13:18   quote  deeplink  
vnvd Hansie Hansie!
Loetje
 Loetje - maandag 18 maart 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 13:18 schreef NatjosFC het volgende:
vnvd Hansie Hansie!
Nog erger....
craven
 craven - maandag 18 maart 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 13:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nog erger....
eens..dan kijk ik niet...
remco k
 remco k - maandag 18 maart 2013 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 12:48 schreef Loetje het volgende:
Ik vind sowiezo dat genee moet weten dat hij presentator is. Hij mengt zich er veel tr veel in. Ik zie liever een symphatieke koert westerman. Gewoon zichzelf en laat de rest maar over voetbal pratem
Ik denk dat Genee iets beter weet hoe hij bet moet invullen. Niet voor niets de laatste jaren het meest succesvolle voetbalprogramma.
Loetje
 Loetje - maandag 18 maart 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 14:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Genee iets beter weet hoe hij bet moet invullen. Niet voor niets de laatste jaren het meest succesvolle voetbalprogramma.
Bla bla bla, iedereen kotst genee uit. Hij moet de vragen leiden... Niet mensen proberen te kleineren. Als presentator moet je doen waar je voor staat.... Aankondigen, luisteren naar de tafelheren, vragen stellen en je kop houden. Gennee zit daat reveel voor zichself geef mij maar wen sympathieke presentator
remco k
 remco k - maandag 18 maart 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 15:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bla bla bla, iedereen kotst genee uit. Hij moet de vragen leiden... Niet mensen proberen te kleineren. Als presentator moet je doen waar je voor staat.... Aankondigen, luisteren naar de tafelheren, vragen stellen en je kop houden. Gennee zit daat reveel voor zichself geef mij maar wen sympathieke presentator
nou dat iedereen valt wel mee hoor, er zijn er echt veel meer die Derksen uitkotsen..

Daarbij is Vi nou niet bepaald het standaard "presentator" programma..

Ik zeg overigens niet dat Genee een goede kerel is want ik vind het zelf een kwal.. Alleen vind ik wel dat hij dit gewoon heel netjes en professineel aan pakt.. En dat Derksen het doet als een klein kind die zijn zin niet krijgt..
Loetje
 Loetje - maandag 18 maart 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 18:37 schreef remco k het volgende:

[..]

nou dat iedereen valt wel mee hoor, er zijn er echt veel meer die Derksen uitkotsen..

Daarbij is Vi nou niet bepaald het standaard "presentator" programma..

Ik zeg overigens niet dat Genee een goede kerel is want ik vind het zelf een kwal.. Alleen vind ik wel dat hij dit gewoon heel netjes en professineel aan pakt.. En dat Derksen het doet als een klein kind die zijn zin niet krijgt..
Derksen zelf kan niks hebben inderdaad, maar genee wordt steeds erger. Ik denk als redacteuren iets 2 weken uitzoeken en genee 5 minuten met 'leugenaar' veenstra belt dan kan ik johan begrijpen. Sowiezo leveren iwan van duren en tom knipping goed werk
Eide
 Eide - maandag 18 maart 2013 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 18:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Derksen zelf kan niks hebben inderdaad, maar genee wordt steeds erger. Ik denk als redacteuren iets 2 weken uitzoeken en genee 5 minuten met 'leugenaar' veenstra belt dan kan ik johan begrijpen. Sowiezo leveren iwan van duren en tom knipping goed werk
Feit is wel dat Genee ALTIJD goed is voorbereid. Inhoudelijk heeft hij vaak meer info dat dat Derksen heeft. Om het interview met Danny Nelissen nog eens aan te halen: kijk dat eens terug en kijk hoe goed de voorbereiding van Genee is.

Als je als Derksen, als voetballerkenner met een team aan kenners achter je, op inhoudelijk gebied wordt voorbij gelopen door de presentator doe je echt iets verkeerd.
remco k
 remco k - maandag 18 maart 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 18:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Derksen zelf kan niks hebben inderdaad, maar genee wordt steeds erger. Ik denk als redacteuren iets 2 weken uitzoeken en genee 5 minuten met 'leugenaar' veenstra belt dan kan ik johan begrijpen. Sowiezo leveren iwan van duren en tom knipping goed werk
Zie wat Eide schrijft.. Daarbij geeft Genee aan er best naast te kunnen zitten.. En zegt Johan eigenlijk dat het niet kan dat zei er naast zitten..

Als jij ergens het nodige papierwerk van mocht inzien, dan zal dat normaal gesproken ook voor jou de waarheid zijn..
tomson
 tomson - maandag 18 maart 2013 - 21:14   quote  deeplink  
479871_473454272720316_853400555_n.jpg
bully
 bully - maandag 18 maart 2013 - 23:37   quote  deeplink  
we kunnen hier wel hele discussies over voeren maar naar mijn mening was het gewoon gespeeld.
ik denk ook dat de kijkcijfers van vi na dit voorval sterk zijn gestegen.
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 12:59   quote  deeplink  
En Heerenveen doet mee aan dat spelletje???
bully
 bully - dinsdag 19 maart 2013 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 12:59 schreef remco k het volgende:
En Heerenveen doet mee aan dat spelletje???
dat probleem met heerenveem is er gewoon.
maar dat spelletje van die twee is naar mijn mening gewoon gespeeld.
ook de manier waarop hierop word doorgegaan zegt al genoeg.
net als hetgeen nu kraai kwaad werd.
begint beetje op jerry springers telijken.
en is goed voor de kijkcijfers.
remco k
 remco k - dinsdag 19 maart 2013 - 17:46   quote  deeplink  
Dat laatste zoiezo, vind er ook maar weinig aan de laatste tijd..
bully
 bully - dinsdag 19 maart 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 maart 2013 - 17:46 schreef remco k het volgende:
Dat laatste zoiezo, vind er ook maar weinig aan de laatste tijd..
ach is amusement kan er wel beetje om lachen.
maar serieus neem ik dit programma allang niet meer.
nora
 nora - woensdag 20 maart 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 10:44 schreef infamous psv het volgende:
VI is toch n leuk programma..Beter dan het pappen en nathouen van Studio Neus
Weer zo,n lul opmerking studio neus op wat gebaseerd op Jack ? die al jaren in onmin leeft met Ajax en eerder anti Ajax is als pro Ajax ,hij is eerder de man van die calimero boeren die zoals Jack zei in het begin van het seizoen fluitend kampioen worden en dat al 3 jaar zegt Jack neus.
nora
 nora - woensdag 20 maart 2013 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Jack van Gelder.
Nee Eide dat denkt iedereen maar hij is al jaren geen Ajacied meer,een aantal jaren geleden is hij met ruzie weg gegaan en sindsdien is hij beslist geen pro Ajax meer.O ja bron via een goede bekende in AFC kringen zijn echte cluppie.
nora
 nora - woensdag 20 maart 2013 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:44 schreef infamous psv het volgende:

[..]

omdat het niet goed gaat en dan vind Jack t leuk mr bij winst dan is het andere koek..
Volgens mij staat Ajax bovenaan en daarom praat hij niet over Ajax want hij praat er liever over als ze verliezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Johan Derksen; de grootste kneus van Nederland?









0.0119431